etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱

4.6
(21)
طاهره محزون
2 سال پیش
بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار ایران

گوشی موبایل امروزه به یکی از مهم‌ترین وسایل ما تبدیل شده است. ما در کنار تماس و ارسال پیام، کارهای متنوع دیگری مانند پرداخت‌های بانکی، جست‌وجو در اینترنت، بازی، عکاسی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و اجرای برنامه‌های آموزشی با گوشی موبایل خود انجام می‌دهیم. همه ما به دنبال این هستیم که بهترین گوشی موبایل مناسب خود را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین گزینه باید ابتدا انواع گوشی موبایل را به خوبی بشناسید و نیازهای خود را بررسی کنید. سپس بهترین گوشی موبایل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. برای انتخاب یک گوشی موبایل مناسب همراه ما باشید.

فهرست مطالب

بهترین گوشی های پرچمدار

گوشی‌های پرچمدار معمولا از سایر گوشی‌ها پیشرفته‌تر هستند و امکانات بیشتری دارند. به همین دلیل قیمت بیشتری دارند. برندهای مختلف در یک سال معمولا یک گوشی پرچمدار را معرفی می‌کنند که از نظر کیفیت نمایشگر، قدرت پردازنده، کیفیت دوربین و مصرف بهینه باتری بسیار عالی عمل می‌کنند. اگر به این گوشی‌ها علاقه دارید، باید بهترین گوشی پرچمدار هر برند و ویژگی‌‌های آن را بشناسید.

بهترین گوشی پرچمدار آیفون

هترین گوشی پرچمدار آیفون

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی حال حاضر بازار است که اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ آن را به بازار عرضه کرد. بدنه شیشه‌ای و فریم استیل ضد زنگ در کنار طراحی تخت، ظاهر جذاب و خیره‌کننده‌ای را به این گوشی می‌بخشد. این گوشی با گواهی IP68 می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری آب دوام بیاورد. نمایشگر این گوشی با عملکرد فوق‌العاده، بسیار خوب ظاهر شده است. این نمایشگر از جنس Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۱۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت، ابعاد ۶.۷ اینچی، رزولوشن ۱۲۸۴×۲۷۷۸ پیکسل است. آیفون ۱۳ پرو مکس از پردازنده قدرتمند ۵ نانومتری Apple A15 Bionic استفاده می‌کند که به‌طور اختصاصی به اپل تخصص دارد. این گوشی دارای رم ۶ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت است.

یکی از مهم‌ترین مزایای آیفون ۱۳ پرو مکس دوربین قدرتمند و حرفه‌ای آن است. این گوشی دارای سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض، تله‌فوتو و اولتراواید است و از یک حسگر تشخیص عمق نیز بهره می‌برد. این دوربین دارای قابلیت‌های sensor-shift OIS، زوم اپتیکال سه برابری و Cinematic mode است . همچنین این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k و 1080p را دارد. این گوشی از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز بهره می‌برد. آیفون ۱۳ پرو مکس دارای مصرف بهینه باتری فوق‌العاده است و از یک باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۷ واتی بهره می‌برد. همچنین این گوشی از مگ‌سیف بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ سریع بی‌سیم Qi ۷.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ

گوشی سامسونگ S21 اولترا

گوشی اس ۲۱ اولترا یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی است که در ژانویه ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است.این گوشی با بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی، ظاهر جذاب و چشم‌نوازی دارد. این گوشی را می‌توان جایگزین گوشی‌های سری نوت سامسونگ نیز دانست زیرا از قلم هوشمند پشتیبانی می‌‌کند. این گوشی با گواهی IP68 می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب مقاومت کند. نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X است و قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۱۵۰۰ نیت، رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ویکتوس دارد. اس ۲۱ اولترا در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های اسنپدراگون برای آمریکا/چین و نسخه اگزینوس برای عرضه جهانی تولید شده است. این گوشی دارای رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است.

دوربین گوشی گلکسی S21 اولترا دارای یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز پریسکوپ تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی است. این دوربین دارای قابلیت‌های بسیار حرفه‌ای مانند Laser AF، فناوری OIS، زوم اپتیکال سه و ده برابری و قابلیت Super Steady video دارد. این گوشی دارای قابلیت فیلم‌برداری 8K و 4K است. اس ۲۱ اولترا از یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. این گوشی یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از شارژ ۱۵ واتی سریع بی‌سیم Qi/PMA و شارژ بی‌سیم معکوس ۴.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی از ۹۸۱ دلار شروع می‌شود.

بهترین گوشی پرچمدار شیائومی

هترین گوشی پرچمدار شیائومی

گوشی می ۱۱ اولترا

این گوشی یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود. می ۱۱ اولترا در مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و خیلی سریع توانست جای خود را در بین پرچمداران باز کند و به خوبی با سایر برندها رقابت کند. می ۱۱ اولترا با بدنه سرامیکی و فریم آلومینیومی طراحی بسیار جذابی دارد. این گوشی در عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه می‌تواند دوام بیاورد. نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED با ابعاد ۶.۸ اینچ است. این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، قابلیت Dolby Vision، روشنایی ۹۰۰ تا ۱۷۰۰ نیت، رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل بر اینچ و محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد. Mi 11 Ultra از پردازنده‌ قدرتمند Snapdragon 888 5G بهره می‌برد. این گوشی دارای میزان رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است.

می ۱۱ اولترا از سه لنز دوربین قدرتمند بهره می‌برد. این دوربین‌‌ها شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو و یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و 4K دارد. دوربین سلفی ای گوشی یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی عریض است. می ۱۱ اولترا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. همچنین این بارتری از شارژ سریع بی‌سیم ۶۷ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی پرچمدار هواوی

هترین گوشی پرچمدار هواوی

گوشی هواوی P50 Pro

این گوشی با طراحی جذاب و متفاوت خود توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. P50 Pro در جولای ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این گوشی تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب مقاومت می‌کند. نمایشگر این گوشی از نوع OLED با ابعاد ۶.۶ اینچ است که قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۲۲۸×۲۷۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۵۰ پیکسل بر اینچ دارد. هواوی به دلیل قطع بودن سرویس گوگل از سرویس‌های اختصاصی خود استفاده می‌کند. این گوشی با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 کار می‌کند. پردازنده این گوشی دو نسخه Kirin 9000 و Snapdragon 888 4G است. گوشی P50 پرو از حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی از ۴ لنز دوربین شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین از زوم اپتیکال ۵ برابری، OIS و Laser AF بهره می‌برد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض است. این گوشی دارای یک باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های میان رده

گوشی های میان رده به گوشی‌هایی گفته می‌شود که در کنار امکانات و مشخصات مناسب، معمولا قیمت به‌صرفه‌ای دارند. این گوشی‌ها جزو رده‌های پرطرفدار هر برند هستند و افراد بسیاری علاقه دارند تا با صرف هزینه کمتر می توانند از امکانات مناسبی برخوردار شوند. 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های میان رده

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گوشی گلکسی A52s

این گوشی یکی از گوشی‌های به‌صرفه بازار است که در مدت کمی بعد از معرفی توانست طرفداران زیادی پیدا کند. این گوشی در آگوست ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این گوشی با گواهی IP67 در عمق ۱ متری آب می‌تواند تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچی است که قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۸۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۵ دارد. این گوشی از پردازنده Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد. گوشی A52s از حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد.

گوشی A52s از چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p دارد. A52s از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی عریض برای دوربین سلفی بهره می‌برد. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در کنار این گوشی می‌توانیم به گوشی S20 Fe 5G نیز اشاره کنیم که طرفداران بسیاری دارد و از پردازنده و دوربین قدرتمندی بهره می‌برد.

بهترین گوشی میان رده شیائومی

ترین گوشی میان رده شیائومی

گوشی POCO F3

این گوشی را می‌توان یکی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار دانست که می‌تواند یک گوشی همه‌فن‌حریف در تمام زمینه‌ها باشد. پوکو F3 در مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این گوشی در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاومت مناسبی دارد. نمایشگر Poco F3 از نوع AMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است. این نمایشگر قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۱۳۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۵ دارد. این گوشی از رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد. Poco F3 دارای پردازنده Snapdragon 870 5G است که با توجه به قیمت این گوشی بسیار خیره‌کننده است.
پوکو اف ۳ دارای سه لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو است و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k و 1080p دارد. دوربین سلفی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی از نوع عریض است. این گوشی دارای باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی میان رده هواوی

بهترین گوشی میان رده هواوی

گوشی Nova 8

این گوشی یکی از محصولات جذاب هواوی است که در آگوست ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این گوشی از نمایشگر با کیفیت OLED با ابعاد ۶.۵۷ اینچ بهره می‌برد. این نمایشگر قابلیت‌هایی مانند فناوری HDR10، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۲ پیکسل بر اینچ دارد. این گوشی از پردازنده Kirin 820E بهره می‌برد. این گوشی با رم ۸ گیگابایت و دو نسخه حافظه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است. نوا ۸ از چهار لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p دارد. نوا ۸ یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی عریض برای دوربین سلفی دارد.این گوشی از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ معکوس ۵ وات پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

گوشی های ارزان قیمت مناسب افرادی است که به صرف هزینه زیاد برای خرید گوشی موبایل علاقه ندارند. بسیاری از ما به دنبال گوشی‌هایی هستیم که هزینه کم و امکانات مناسبی داشته باشد. برندهای مختلف نیز توانسته‌اند با بهینه کردن امکانات، بهترین گوشی های اقتصادی و ارزان قیمتی را به بازار عرضه کنند. بنابراین گزینه‌های زیادی وجود دارد تا بتوانیم با توجه به بودجه خود از بین این محصولات بهترین گوشی ارزان قیمت را انتخاب کنیم.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های ارزان قیمت

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ

گوشی گلکسی A12 Nacho

گوشی A12 ناچو را می‌توان گوشی موفق و یک جایگزین خوب برای گوشی A12 دانست. این گوشی یکی از بهترین گزینه‌‌ها در بین ارزان ترین گوشی های بازار است که علاوه‌بر قیمت بسیار مناسب، امکانات مطلوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. A12 ناچو در آگوست ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. نمایشگر این گوشی از جنس PLS IPS با ابعاد ۶.۵ اینچ است که از رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

پردازنده این گوشی اگزینوس ۸۵۰ است که این پردازنده از A12 قوی‌تر است. A12 ناچو از تنوع حافظه داخلی بسیار خوب ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و رم ۳ و ۶ گیگابایت بهره می‌برد.  این گوشی چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد. دوربین A12 ناچو دارای قابلیت فیلم‌برداری 1080p است. این گوشی از لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی

هترین گوشی ارزان قیمت شیائومی

گوشی ردمی 9T

این گوشی را می‌توان یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی های ارزان شیائومی دانست. این گوشی در ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شد. نمایشگر این گوشی از جنس IPS LCD با ابعاد ۶.۵۳ اینچ است. از قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به روشنایی ۴۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۳ اشاره کرد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می‌برد. ردمی 9T از حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و میزان رم ۴ و ۶ گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی دارای چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. ردمی 9T قابلیت فیلم‌برداری 1080p دارد. همچنین این گوشی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. گوشی ردمی 9T یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری است. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر است که در این بازه قیمتی بسیار جذاب و به‌صرفه است. این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۲.۵ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی ارزان هواوی

هترین گوشی ارزان هواوی

گوشی هواوی Y9a

این گوشی یکی از گوشی‌های پرطرفدار هواوی به شمار می‌رود که قیمت بسیار مناسبی دارد. Y9a از یک نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۶۳ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۷ پیکسل بر اینچ است. پردازنده این گوشی Mediatek MT6769V/CU Helio G80  است و از دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. البته شما گزینه‌ای برای انتخاب میزان حافظه داخلی نخواهید داشت، زیرا این گوشی فقط حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

گوشی Y9a از چهار لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080p است و از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. از جذابیت‌های این گوشی این است که دوربین سلفی به‌صورت پاپ‌آپ طراحی شده است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ یا ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۲۲.۵ وات یا ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند که این میزان با توجه به منطقه متفاوت خواهد بود.

بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و بهترین برندهای عرضه‌کننده گوشی موبایل، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری است. این برند در خط تولید گوشی‌های خود سری M، سری A، سری S و سری نوت را تولید می‌کرد. البته سامسونگ بعد از عرضه خانواده نوت ۲۰، تولید گوشی‌های این سری را متوقف کرد. این سری‌ها شامل گوشی‌های متنوعی هستند که بر اساس بودجه و نیاز خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ سری m

بهترین گوشی های سامسونگ سری m

سری m سامسونگ را گوشی‌های اقتصادی سامسونگ تشکیل می‌دهند که عموما باتری‌های قدرتمند و شارژدهی مناسبی دارند. البته بسیاری از مشخصات این سری شبیه به سری A است و قیمت‌‌های نزدیک به هم نیز دارند.

گوشی گلکسی M62

این گوشی یکی از قوی‌ترین و بهترین گوشی های سری M است که نسبت به قیمت مشخصات خوبی دارد. این گوشی در فوریه ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. نمایشگر این گوشی از جنس Super AMOLED با ابعاد ۶.۷ اینچ است. این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۲۰ نیت است. این گوشی از پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ و رم ۸ گیگابایت بهره می‌برد. M62 دارای دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است.

این گوشی از چهار لنز شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد و این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p را دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسل است. نقطه قوت گوشی M62 باتری قدرتمند آن است که ساعت‌ها شارژدهی می‌کند. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی M32 5G

گوشی گلکسی M32 5G

این گوشی یکی از گزینه‌های به‌صرفه بازار است که مشخصات مناسبی داردو نمایشگر این گوشی از جنس TFT با ابعاد ۶.۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G بهره می‌برد. این گوشی از حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۸ گیگابایت بهره می‌برد. M32 دارای چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k و 1080p دارد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. M32 5g از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گوشی‌های سری A را می‌توان پرطرفدارترین و به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ دانست که تنوع بسیار زیادی را در کنار طراحی بهتری نسبت به سری M دارند. این گوشی‌ها شامل گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ هستند.

گوشی گلکسی A52 5G

این گوشی را می‌توان جزو گوشی‌های پرطرفدار و با کیفیت سامسونگ دانست. A52 5G دارای نمایشگر Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچ است. این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، فناوری HDR10+، روشنایی ۸۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. همچنین این گوشی دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 750G 5G است و از دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایتی در کنار دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد.

A52 5G دارای چهار لنز شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p را دارد. این گوشی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی A52s نیز یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ است که مشخصاتی نزدیک به A52 دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

بهترین گوشی های سامسونگ سری S

گوشی‌های سری S را گوشی‌های پرچمدار و رده بالای سامسونگ تشکیل می‌دهند. این گوشی‌ها دارای پردازنده قوی، نمایشگر با کیفیت  و دوربین قدرتمند هستند. سری S قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. خانواده گلکسی S21 را می‌توانیم جزو قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار در نظر بگیریم. اعضای این خانواده شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا هستند. این گوشی‌ها از نمایشگر با کیفیت Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برند. پردازنده این خانواده جذاب اگزینوس ۲۱۰۰ برای عرضه جهانی و Snapdragon 888 5G مخصوص آمریکا و چین است. مشخصات و ویژگی‌های S21 اولترا را قبلا بررسی کرده‌ایم. به تازگی سامسونگ خانواده S22 را معرفی کرده است.

بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی سیاست‌‌ها و استراتژی‌های خود را طوری طراحی کرده است که بتواند با قیمت کم و کارایی بالا محصولات خود را به بازار عرضه کند. این گوشی‌‌ها در مدل‌ها و قیمت‌‌‌های متنوع به فروش می‌رسند. شیائومی نیز مانند برندهای دیگر گوشی‌های خود را در چندین سری به بازار عرضه کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی

بهترین گوشی شیائومی سری پوکو

بهترین گوشی شیائومی سری پوکو

سری پوکو گوشی‌هایی با قیمت پایین و عملکرد قوی ارائه می‌دهد. گوشی پوکو F3 با مشخصات قدرتمند خود یکی از بهترین گوشی‌‌های بازار با قیمت مناسب در بین گوشی‌های میان‌رده است که قبلا آن را معرفی کردیم. همچنین گوشی پوکو X3 پرو با امکانات جذاب و قیمت خیره‌کننده، به راحتی گوی سبقت را از رقبا ربوده است. Poco X3 Pro از نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، HDR10، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۶ است. پردازنده پوکو X3 پرو مدل اسنپدراگون ۸۶۰ است که برای یک گوشی با این قیمت بسیار جالب توجه است. این گوشی از حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایت بهره می‌برد.

پوکو ایکس ۳ پرو از چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. مزیت بزرگ Poco X3 Pro باتری قدرتمند آن است که ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت است. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

در کنار این گوشی‌ها می‌توانیم به Poco M3 Pro اشاره کنیم که با مشخصات و قیمت مناسب روانه بازار شده است.

بهترین گوشی شیائومی سری ردمی

بهترین گوشی شیائومی سری ردمی

گوشی‌های ردمی گوشی‌های سری میان‌رده شیائومی هستند که معمولا قیمت‌های به‌صرفه‌ای دارند. این گوشی‌ها به خوبی توانسته‌اند با گوشی‌های سری A رقابت بسیار خوبی داشته باشند.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

گوشی Redmi note 10 Pro را می‌توان یکی از بهترین و گوشی‌های بازار با قیمت بسیار مناسب دانست. این گوشی در مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. ردمی نوت ۱۰ پرو دارای نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچی است. این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. ردمی نوت ۱۰ پرو دارای حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایت است. دوربین این گوشی بسیار قدرتمند و دارای ۴ لنز ۱۰۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل است. ردمی نوت ۱۰ پرو از باتری ۵۰۲۰ میلی‌‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی شیائومی سری بلک شارک

ترین گوشی شیائومی سری بلک شارک

گوشی بلک شارک 4S پرو

سری بلک شارک گوشی‌های گیمینگ شیائومی را تشکیل می‌دهند و طراحی جذاب و منحصربه‌فردی دارند. جدیدترین گوشی بلک شارک مدل 4S پرو است که دارای نمایشگر Super AMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است و قابلیت‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نمایشگر قابلیت همیشه روشن دارد. این گوشی دارای پردازنده بسیار قوی Snapdragon 888+ 5G است که برای بازی بسیار مناسب است و شما را با مشکلی مواجه نمی‌کند. بلک شارک مدل 4S پرو دارای سه نسخه شامل حافظه ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، حافظه ۲۵۶ گیگابایت با رم ‍۱۲ گیگابایت و حافظه ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت است. این گوشی از سه دوربین ۶۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بلک شارک مدل 4S پرو از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. 

بهترین گوشی شیائومی سری می

هترین گوشی شیائومی سری می

سری می شیائومی نسبت به سری ردمی و ردمی نوت قیمت بالاتر و مشخصات قوی‌تری دارند. بهترین گوشی می ۱۱ اولترا را می‌توان یکی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی دانست که مشخصات بسیار جذابی دارد. می ۱۱ اولترا را قبلا بررسی کرده‌ایم. 

گوشی می ۱۱ لایت

این گوشی یکی از گوشی‌های پرطرفدار شیائومی است که مشخصات بسیار جذابی را در کنار طراحی ظریف دارد. می ۱۱ لایت از نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۵۵ اینچ، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و محافظ گوریلا گلس ۶ بهره می‌برد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 780G است. این گوشی از رم ۶ و ۸ گیگابایت در کنار حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد. دوربین این گوشی سه لنز ۶۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. می ۱۱ لایت از یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۳۳ واتی برخوردار است.

بهترین گوشی های هواوی

هترین گوشی های هواوی

بهترین گوشی سری P

گوشی P50 Pro پرچمدار جدید هواوی است که با مشخصات قدرتمندی به بازار عرضه شده استو در کنار این گوشی می‌توانیم به گوشی P40 پرو اشاره کنیم که دارای نمایشگر OLED با ابعاد ۶.۱ اینچ است. P40 پرو دارای پردازنده Kirin 990، حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی از سه لنز دوربین ۵۰، ۸ و ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. P40 پرو دارای یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی سری Mate

گوشی Mate 40 Pro

این گوشی دارای نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و ابعاد ۶.۷۶ اینچ است. این گوشی از پردازنده Kirin 9000، حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. میت ۴۰ پرو از سه لنز ۵۰، ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۶ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ سریع ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی سری Nova

گوشی Nova 9 Pro با نمایشگر OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه شده است. پردازنده این گوشی Snapdragon 778G 4G است و از حافظه ۱۲۸و ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت بهره می‌برد. نوا ۹ پرو دارای چهار لنز ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های نوکیا

هترین گوشی های نوکیا

گوشی نوکیا C30 یکی از بهترین انتخاب‌ها بین گوشی‌های ارزان و میان‌رده است. گوشی C30 دارای نمایشگر ۶.۸۲ اینچی از جنس IPS LCD است. این گوشی از پردازنده Unisoc SC9863A بهره می‌برد. این گوشی دارای دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. مزیت اصلی گوشی C30 باتری قدرتمند آن است که ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این باتری از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا G20

گوشی نوکیا G20 از نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۵۲ اینچ بهره می‌برد. پردازنده G20 مدل MediaTek MT6765G Helio G35 است. این گوشی از حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. گوشی G20 دارای چهار لنز دوربین ۴۸، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل است. این گوشی دارای یک باتری قوی با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی های آیفون

بهترین گوشی های آیفون

گوشی های آیفون نسبت به گوشی‌های اندرویدی قیمت بالاتری دارند. خانواده آیفون ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شدند و خیلی زود توانستند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند.  این گوشی‌ها دارای ۴ عضو آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس است. در حال حاضر بهترین گوشی آیفون، مدل آیفون ۱۳ پرو مکس است که پیش‌تر مشخصات آن را بررسی کردیم.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های آیفون

اگر به یک گوشی میان‌رده از آیفون فکر می‌کنید، گوشی آیفون SE 2020 یک انتخاب مناسب است تا بتوانید از پردازنده قدرتمند و طراحی زیبا بهره ببرید. این گوشی با نمایشگر ۴.۷ اینچی برای افرادی مناسب است که به یک گوشی جمع‌وجور علاقه دارند. آیفون SE 2020 از پردازنده Apple A13 Bionic، رم ۳ گیگابایت و حافظه ۶۴× ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی کوچک از یک باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی کاترپیلار

بهترین گوشی کاترپیلار

گوشی S62 پرو یکی از گوشی‌های مقاوم کاترپیلار است. این برند همواره گوشی‌هایی با بدنه و طراحی متفاوت به بازار عرضه می‌کند. S62 پرو قابلیت مقاومت در برابر آب و گواهی IP68 دارد. نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD با ابعاد ۵.۷ اینچ و محافظ گوریلا گلس ۶ است. این گوشی از اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‌برد و دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگابایت است. S62 پرو دارای یک لنز ‍۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

بهترین گوشی جی پلاس

بهترین گوشی کاترپیلار

گوشی‌های جی پلاس با قیمت مناسب و اقتصادی به بازار عرضه می‌شوند. گوشی Z10 یکی از گوشی‌های جدید این برند است که دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده  UNISOC T610، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت بهره می‌برد. Z10 از چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. 

بهترین گوشی بلو

بهترین گوشی بلو

گوشی بلو G91 پرو یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی‌های بازار است که دارای نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۷ اینچ و رزولوشن  ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده Mediatek MT6785 Helio G90، رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی دارای چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق به همراه یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. G91 پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی ارد

بهترین گوشی ارد

گوشی‌های ارد گوشی‌های ساده‌ای هستند که برای سالمندان یا افرادی مناسب هستند که تمایلی به داشتن گوشی هوشمند ندارند. یکی از بهترین گوشی های ارد مدل ۳۳۱۰ است که دارای نمایشگر TFT با ابعاد ۲.۴ اینچ است. از ویژگی‌‌های گوشی ۳۳۱۰ می‌توان به دو سیم‌کارته بودن، اسلات کارت حافظه، امکان دسترسی به اینترنت، باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی، بلوتوث و صفحه‌کلید است.

بهترین گوشی های گیمینگ

امروزه بسیاری از افراد علاقه دارند تا با گوشی موبایل خود بازی‌‌ها را انجام دهند. بعضی از برندها گوشی‌های مخصوص بازی را به بازار عرضه می‌کنند. بهترین گوشی های گیمینگ معمولا پردازنده قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و عمر باتری بالا دارند تا می توانند تجربه خوبی به کاربر ارائه دهند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ

هترین گوشی گیمینگ سامسونگ

از بین گوشی‌های سامسونگ می‌توان سری S را برای بازی کردن ایده‌آل دانست. اگر می‌خواهید یک گوشی گیمینگ داشته باشید که تا مدت‌ها نیاز شما را به خوبی رفع کند، گوشی S21 اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبلا آن را معرفی کردیم. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای داشتن یک گوشی گیمینگ پرداخت کنید، گوشی S20 FE نیز یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ است و با پردازنده قوی برای بازی بسیار مناسب است. این گوشی دارای نمایشگری از جنس Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نمایشگر همیشه روشن و روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. S20 Fe دارای پردازنده Snapdragon 865 5G، میزان رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی دارای سه دوربین ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

شیائومی گوشی‌های بلک شارک را به‌طور تخصصی برای گیمرها تولید کرده است. این گوشی‌ها طراحی جذابی دارند و جدیدترین مدل آن‌‌ها بلک شارک 4S پرو است که مشخصات قدرتمندی دارد. همچنین گوشی پوکو F3 نیز با پردازنده قدرتمند و نمایشگر با کیفیت یکی از گزینه‌های خوب برای علاقه‌مندان به بازی است.

بهترین گوشی گیمینگ آیفون

بهترین گوشی گیمینگ آیفون

گوشی‌های آیفون پردازنده‌های قدرتمندی دارند و می‌توانند انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را بدون مشکل اجرا کنند. اگر می‌خواهید به‌طور حرفه‌ای بازی کنید، مدل‌های پرو و پرو مکس بسیار برای بازی مناسب هستند. جدیدترین و بهترین گوشی گیمینگ آیفون، گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس است که در کنار پردازنده و نمایشگر قوی، مصرف باتری بهینه‌ای دارد و برای بازی کردن بسیار مناسب است.

بهترین گوشی ها برای عکاسی

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گوشی‌های سری اس را می‌توان جزو بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین دانست. S21 اولترا و S21 پلاس با امکانات دوربین خود می‌توانند به‌طور حرفه‌ای عکس بگیرند و تجربه جذابی در زمینه عکاسی برای کاربران فراهم کنند. S21+ مشخصاتی نزیدک به S21 اولترا دارد. این گوشی دارای یک لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض با قابلیت Dual Pixel PDAF و OIS، یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت‌های PDAF، زوم سه برابری دوگانه و فناوری OIS ، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت Super Steady video است که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و 4K نیز دارد. دوربین سلفی S21 پلاس ۱۰ مگاپیکسل و از نوع عریض است. قابلیت‌های دوربین این گوشی بسیار حرفه‌ای است و می‌تواند یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین باشد.

بهترین گوشی آیفون از نظر دوربین

بهترین گوشی آیفون از نظر دوربین

اپل با عرضه گوشی‌های آیفون سری ۱۲، تغییر بسیاری در کیفیت دوربین ارائه داد. این سری کیفیت عکس بالای داشت. با معرفی آیفون سری ۱۳ همه چیز بسیار بهتر شد. به خصوص دوربین‌های آیفون ۱۳ در مدل‌های مختلف بسیار بهبود پیدا کرد. امکانات و ویژگی‌‌های دوربین آیفون ۱۳ به خصوص در مدل پرو و پرو مکس به شما امکان می‌دهد که بتوانید به صورت حرفه‌ای عکاسی و فیلم‌برداری کنید. اگر می‌خواهید یک گوشی قدرتمند داشته باشید باید بدانید که می‌توان آیفون ۱۳ پرو مکس را بهترین گوشی از نظر دوربین دانست.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

گوشی می ۱۱

این گوشی یکی از بهترین لنزهای دوربین را در بین گوشی‌‌های شیائومی دارد. می ۱۱ از نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۸۱ اینچی بهره می‌برد که دارای قابلیت‌‌هایی مانند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۱۵۰۰ نیت، HDR10+ و رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل است.این گوشی از پردازنده پرچمدار Snapdragon 888 5G بهره می‌برد. حافظه رم می ۱۱ سه نسخه ۶، ۸، ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از یک لنز دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. می ۱۱ دارای قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و 4K است. این گوشی از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی عریض بهره می‌برد. 

در کنار گوشی می ۱۱ می‌توان به گوشی‌های دیگری مانند می ۱۱ اولترا و ردمی نوت ۱۰ پرو نیز اشاره کرد که از کیفیت دوربین خوبی برخوردار هستند و می‌توانید برای عکاسی حرفه‌ای روی آن‌ها حساب کنید.

بهترین گوشی برای تولید محتوا و ولاگ

بهترین گوشی برای تولید محتوا و ولاگ

اگر می‌خواهید با گوشی موبایل خود تولید محتوا کنید، باید به میزان حافظه داخلی و قدرت دوربین بسیار توجه کنید. بنابراین اگر به طور تخصصی در حیطه تولید ولاگ و محتوا فعالیت می‌کند، باید هزینه نسبتا بالایی برای خرید گوشی بپردازید. بهترین گوشی ها برای آیفون SE تولید محتوا را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • گوشی S21 اولترا
  • گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس
  • گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو
  • می ۱۱ لایت
  • آیفون SE 2020

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها برای تولید محتوا و ولاگ

این گوشی‌ها علاوه‌بر دوربین با کیفیت، دارای میزان رم و حافظه بسیار مناسبی هستند که می‌توانید به راحتی فیلم، عکس و محتوای خود را در گوشی خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید نرم‌افزارهای ادیت فیلم، عکس یا موزیک را به‌راحتی نصب کنید و محتوای خود را طراحی و تنظیم کنید.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

ظرفیت باتری یکی از معیارهایی است که هنگام انتخاب گوشی موبایل بسیار اهمیت دارد. بزرگ‌تر شدن نمایشگرها و استفاده بیشتر از گوشی‌های موبایل باعث شده است که نیاز به شارژدهی باتری و مصرف بهینه آن بسیار احساس شود.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها از نظر باتری

بنابراین اگر باتری قدرتمند برای شما مهم است، باید بهترین گوشی ها از نظر باتری را در برندهای مختلف بشناسید. 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

وقتی درباره باتری صحبت می‌کنیم بدون شک سری M سامسونگ را به یاد می‌آوریم. گوشی M62 که قبلا آن را معرفی کردیم با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از نظر شارژدهی بسیار جذاب است. مصرف باتری گوشی‌هایی مانند S21 اولترا و نوت ۲۰ اولترا نیز بسیار بهینه است.

در کنار این گوشی، می‌توانیم به m31s نیز اشاره کنیم که دارای نمایشگر Super AMOLED با ابعاد 6.5 اینچ است. M31s دارای اگزینوس ۹۶۱۱ با میزان حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایت است. این گوشی دارای چهار لنز ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسل است و قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080p را دارد. همچنین دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است. M31s دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

شیائومی نیز در گوشی‌های میان‌رده خود مدل‌هایی دارد که از نظر مصرف باتری بسیار بهینه هستند و ظرفیت بالایی دارند. گوشی شیائومی 11T Pro با نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچی از پردازنده  Snapdragon 888 5G بهره می‌برد. 11T Pro دارای میزان رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از سه لنز دوربین  ۱۰۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی از باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌می‌برد که ساعت‌ها شارژدهی دارد.

گوشی Redmi 9T نیز از جمله گوشی‌های با ظرفیت باتری فوق‌العاده است که از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و قیمت مناسبی دارد.

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری

یکی از مزایای گوشی‌های آیفون به خصوص سری آیفون ۱۳، این است که پردازنده آن مصرف باتری بهینه‌ای دارد. به همین دلیل عمر باتری آن بسیار مناسب است و شارژدهی بالایی دارد. همچنین فناوری نمایشگر به مصرف بهینه‌تر باتری کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین گوشی آیفون از نظر باتری را خریداری کنید، بدون شک آیفون ۱۳ پرو مکس گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

بهترین گوشی ها از نظر نمایشگر

نمایشگر یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام انتخاب گوشی موبایل باید به آن دقت کنید. ما زمان زیادی از روز را به صفحه گوشی نگاه می‌کنیم. بنابراین کیفیت تصاویر و جنس نمایشگر بسیار اهمیت دارد. حتما قبل از انتخاب گوشی به ویژگی‌های صفحه‌نمایش گوشی‌های مختلف دقت کنید.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر نمایشگر

بهترین گوشی سامسونگ از نظر نمایشگر

گوشی‌های پرچمدار همیشه نمایشگرهای با کیفیتی دارند و عملکردشان فوق‌العاده است. گوشی S21 اولترا نیز همین‌طور است. این گوشی با نمایشگر Dynamic AMOLED 2X ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، روشنایی ۱۵۰۰ نیت و رزولوشن 1440p یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر نمایشگر است.

همچنین اگر به دنبال گوشی ارزان‌تر با نمایشگر با کیفیت هستید، گوشی‌هایی مانند A52 و A52s نیز گزینه‌های بسیار مناسبی هستند که از نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت بهره می‌برند. گوشی S20 Fe نیز دارای نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر نمایشگر

بهترین گوشی شیائومی از نظر نمایشگر

شیائومی برای کاهش قیمت محصولاتش در محصولات میان‌رده معمولا از نمایشگرهای LCD استفاده می‌کند. البته گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار این برند نیز از نمایشگرهای با کیفیتی استفاده می‌کنند. گوشی می ۱۱ اولترا با نمایشگر AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، قابلیت Dolby Vision و روشنایی ۱۷۰۰ نیت یکی از بهترین نمایشگرها را در بین گوشی‌‌های شیائومی دارد. همچنین گوشی 11T Pro نیز دارای نمایشگر با کیفیتی است که تجربه جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین گوشی آیفون از نظر نمایشگر

بهترین گوشی آیفون از نظر نمایشگر

گوشی‌های آیفون نمایشگرهای با کیفیتی دارند و تصاویر را با کیفیت بسیار خوب به کاربر ارائه می‌دهند. سری آیفون ۱۳ یکی از بهترین گوشی ها از نظر نمایشگر است که می‌تواند در بالاترین رتبه قرار گیرد. گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس از نمایشگر Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، فناوری HDR10، فناوری Dolby Vision، روشنایی ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت و رزولوشن ۱۲۸۴×۲۷۷۸ پیکسل بهره می‌برد. 

البته گوشی‌های سری ۱۲ نیز نمایشگر بسیار با کیفیت از نوع Super Retina XDR OLED دارند. اما اگر می‌خواهید از جدیدترین امکانات بهره ببرید، ما به شما آیفون ۱۳ پرو مکس را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین گوشی ها از نظر پردازنده

پردازنده یکی از مهم‌ترین مواردی است که عملکرد و کارایی گوشی موبایل شما را نشان می‌دهد. به همین دلیل بهتر است با توجه به بودجه خود، بهترین پردازنده را انتخاب کنید. اگر پردازنده شما قدرتمند باشد بدون هیچ مشکلی می‌توانید انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را اجرا کنید و با مشکلی مواجه نشوید.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده

گوشی گلکسی S21 اولترا با پردازنده Snapdragon 888 5G و اگزینوس ۲۱۰۰ بسیار قدرتمند عمل می‌کند. با کمک این گوشی به راحتی می‌توانید بازی کنید و برنامه‌های سنگین و گرافیکی را بدون مشکل اجرا کنید. در کنار این گوشی S21 و S21+ را نیز می‌توانیم در نظر داشته باشیم که از پردازنده‌های قدرتمند بهره می‌برند. همچنین S20 Fe نیز گزینه مناسب با قیمت به‌صرفه‌تر است که از پردازنده قدرتمند Snapdragon 865 5G بهره می‌برد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر پردازنده

بهترین گوشی شیائومی از نظر پردازنده

شیائومی توانسته با کاهش قیمت و حفظ عملکرد گوشی، طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این برند گوشی‌هایی با پردازنده‌های قدرتمند به بازار عرضه می‌کند که می‌توانند به خوبی با برندهای دیگر رقابت کنند. گوشی می ۱۱ اولترا با پردازنده پرچمدار Snapdragon 888 5G به بازار عرضه شده است. سایر گوشی‌های همین سری مانند می ۱۱ و می ۱۱ پرو نیز از همین پردازنده بهره می‌برند و قیمت مناسبی دارند. گوشی Poco F3 نیز با پردازنده Snapdragon 870 5G به خوبی می‌تواند با برندهای قدرتمندی مانند سامسونگ رقابت کند.

بهترین گوشی آیفون از نظر پردازنده

بهترین گوشی آیفون از نظر پردازنده

آیفون‌های سری ۱۳ مانند مدل‌های قبلی با پردازنده‌های اختصاصی اپل کار می‌کنند. این پردازنده‌ها بسیار بهینه هستند و سرعت بالایی در اجرای دستورات دارند. به همین دلیل آیفون‌ها از نظر قدرت پردازش جایگاه ویژه‌ای دارند. آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی از پردازنده ۵ نانومتری Apple A15 Bionic بهره می‌برند.

بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون

گوشی‌های برندهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند. بسیاری از افراد تمایل دارند تا با پرداخت هزینه کمتر، می توانند گوشی هوشمندی خریداری کنند. بنابراین برندهای مختلف، امکانات بعضی از گوشی‌های خود را بهینه می‌کنند تا قیمت کاهش پیدا کند و افراد بتوانند این گزینه‌های اقتصادی را خریداری کنند. 

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون

هترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون

گوشی A02 یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که در ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شد. این گوشی دارای نمایشگر PLS IPS با ابعاد ۶.۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده Mediatek MT6739W، رم ۲، ۳ و ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد. A02 دارای لنز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو با کیفیت فیلم‌برداری 1080p است. همچنین این گوشی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. A02 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. 

همچنین گوشی A03s در آگوست ۲۰۲۱ معرفی شد که مشخصاتی نزدیک به A02 دارد. البته A03s از پردازنده MediaTek MT6765 Helio P35 بهره می‌برد و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز برای آن تعبیه شده است. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۳ میلیون

هترین گوشی شیائومی تا ۳ میلیون

گوشی ردمی 9A یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. این گوشی نمایشگری از نوع IPS LCD با ابعاد ۶.۵۳ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی از رم ۲، ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. پردازنده این گوشی MediaTek MT6762G Helio G25 است که می‌تواند برنامه‌های سبک و متوسط را اجرا کند. ردمی 9A دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد. اگر مایل هستید نسخه جدیدتری از این گوشی را داشته باشید می‌توانید ردمی 9A اسپورت را بخرید که در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شده است.

بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون

بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون

گوشی هواوی Y5p یکی از گوشی‌های ارزان و اقتصادی هواوی است که با نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۵.۴۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسل عرضه شده است. این گوشی دارای پردازنده Mediatek MT6762R Helio P22، حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی است. Y5p از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعت است.

بهترین گوشی نوکیا تا ۳ میلیون

بهترین گوشی نوکیا تا ۳ میلیون

گوشی C20 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار است که از نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۵۲ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی دارای پردازنده Unisoc SC9863A با حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایت و رم ۱ و ۲ گیگابایت است.  C20 از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. اگر بهگوشی‌ّای ارزان و اقتصادی علاقه دارید، این گوشی یکی از بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان است.

بهترین گوشی ها تا ۵ میلیون

اگر قصد خرید گوشی تا قیمت ۵ میلیون تومان را داشته باشید، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. بسیاری از این گوشی‌ها از نظر دوربین، باتری و سایر ویژگی‌ها می‌توانند با گوشی‌های پرچمدار رقابت کنند. برندهای مختلفی نیز در این بازه قیمتی گوشی تولید کرده‌اند. در ادامه به بررسی گوشی‌های برندهای مختلف در این بازه قیمتی اشاره خواهیم کرد.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها تا ۵ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون

گوشی A12 یکی از انتخاب‌های جذاب و به‌صرفه در محدوده قیمت زیر ۵ میلیون تومان است که به خوبی توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. A12 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS IPS با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده Mediatek MT6765 Helio P35 ، رم ۲، ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. A12 دارای چهار لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض، لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو، لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون

ردمی Note 8 2021 یکی از بهترین انتخاب‌‌ها بین گوشی‌های ارزان و زیر ۵ میلیون تومان است. این گوشی طراحی و بدنه جذابی دارد. نمایشگر آن IPS LCD با ابعاد ۶.۳ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، روشنایی ۵۰۰ نیت و محافظ گوریلا گلس ۵ است. ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از پردازنده MediaTek Helio G85، رم ۳ و۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی از چهار لنز دوربین ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ردمی نوت ۸ 2021 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی نوکیا تا ۵ میلیون

بهترین گوشی نوکیا تا ۵ میلیون

گوشی‌های نوکیا به‌طور کلی دارای قیمت‌های اقتصادی و به‌صرفه‌ای هستند. یکی از مدل‌های به‌صرفه در این بازه قیمتی گوشی C30 است که دارای نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۸۲ اینچ و رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده Unisoc SC9863A، میزان رم ۲ و ۳ گیگابایت در کنار حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد. گوشی C30 دارای دوربین‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که مزیت بزرگ آن به شمار می‌رود.

بهترین گوشی هواوی تا ۵ میلیون

بهترین گوشی هواوی تا ۵ میلیون

گوشی Y7a یک گوشی پرطرفدار و خوش‌قیمت است که ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی دارای نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. Y7a از پردازنده Kirin 710A، رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. این گوشی دارای چهار لنز ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. گوشی Y7a یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ وات دارد.

بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون

اگر می‌خواهید یک گوشی میان‌رده با مشخصات خوب، عملکرد عالی و قیمت مناسب بخرید، گزینه‌های زیاد و جذابی در مقابل شما قرار خواهد داشت. این گوشی‌ها معمولا پردازنده و دوربین قوی، شارژدهی مناسب و نمایشگر با کیفیتی دارند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون

می‌توان بهترین گوشی سامسونگ را در این بازه قیمتی گوشی A52s دانست. این گوشی که پیش‌تر معرفی شد، دارای پردازنده قوی، نمایشگر Super AMOLED و دوربین با کیفیت است و می‌توان گفت یک گوشی همه‌فن‌حریف برای انواع کاربری‌ها است.

اگر می‌خواهید هزینه کمتری صرف کنید، A32 یک گوشی جذاب و پرفروش است که ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی دارای نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده Mediatek MT6769V/CU Helio G80، میزان رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت و میزان حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. A32 دارای چهار لنز ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

شیائومی در این بازه قیمتی گزینه‌های جذاب بسیاری را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون گوشی Poco F3 است که با پردازنده بسیار قوی و نمایشگر با کیفیت، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. 

همچنین گوشی شیائومی ۱۱ لایت NE با نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED، پردازنده Snapdragon 778G 5G، میزان رم ۶ و ۸ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت  یکی از گزینه‌های جذاب با قیمت مناسب است. این گوشی از سه لنز دوربین ۶۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم‌برداری 4K نیز دارد. Xiaomi 11 Lite NE 5G از یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی هواوی تا ۱۰ میلیون

بهترین گوشی هواوی تا ۱۰ میلیون

گوشی Nova 8i دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD، با رزولوشن ۲۳۷۶×۱۰۸۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲، میزان حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ و ۸ گیگابایت بهره می‌برد. نوا 8i دارای چهار لنز دوربین ۶۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند که بسیار قابل توجه است.

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون

اگر می‌خواهید از مشخصات بهتر، امکانات پیشرفته‌تر و ویژگی‌های جذاب‌تر بهره ببرید، باید هزینه بیشتری بپردازید. گوشی‌هایی در این بازه قیمتی، عموما پردازنده قوی‌تر، نمایشگر با کیفیت‌تر و دوربین حرفه‌ای‌تری دارند.

ن مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون

بهترین گوشی که در این بازه قیمتی می‌توانید داشته باشید بدون شک گوشی گوشی S20 Fe 5G است که قبلا آن را معرفی کرده‌ایم. این گوشی با پردازنده Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچی، پردازنده Snapdragon 865 5G، دوربین‌های قدرتمند و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به گوشی‌های نزدیک به پرچمدار علاقه دارند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون

گوشی mi 10T Pro 5G یکی از بهترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی است و دارای نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچی، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و فناوری +HDR10 است. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 865 5G، میزان رم ۸ گیگابایت و میزان حافظه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از سه لنز ۱۰۸، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای قابلیت فیلم‌برداری 8K است. می 10T پرو دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی آیفون زیر ۱۵ میلیون

بهترین گوشی آیفون زیر ۱۵ میلیون

گوشی‌های آیفون معمولا قیمت بالایی دارند و جزو گوشی‌های گران حساب می‌شوند. اما آیفون برای کاربرانی که به گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌تر علاقه دارند، گوشی آیفون SE 2020  را به بازار عرضه کرده است. این گوشی طراحی ظریف و ابعاد جمع‌وجوری دارد. آیفون SE 2020 دارای مقاومت مناسبی در برابر آب است و پردازنده قدرتمند آن ارزش خرید این گوشی جذاب را بسیار بالا می‌برد.

سخن آخر

بهترین گوشی های موبایل

همان‌طور که دیدیم، گوشی‌های بازار انواع مختلفی دارند و برندهای مختلف در بازه‌های قیمتی متنوع محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند. بنابراین انتخاب بهترین گوشی موبایل به شما بستگی دارد. بهتر است نیازهای خود و توقعی که از عملکرد گوشی دارید را بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به نظر شما بهتری گوشی موبایل در حال حاضر چه مدلی است؟ شما برای انتخاب گوشی موبایل به چه مواردی توجه می‌کنید؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

سوالات متداول

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 21

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

معروف عبداللهی گفت:

قیمت این گوشی

مهدی صفری گفت:

قیمتی گوشی رودمی نوت۸ امروز چند هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

عبدالرحمان گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های پرچمدار هر برند، بهترین گوشی محسوب می‌شود و در حال حاضر گلکسی S22 Ultra بهترین گوشی سامسونگ است

حلما گفت:

بله اسم گوشی رو میشه بگید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل هایی که نوشته شده همان اسامی گوشی ها هستند

ریحانه فریزی گفت:

سلام مدل گوشیم شیامی نوت ۱۱ ES می‌خوام بدونم این مدل هوشنده یا نه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی ردمی نوت 11S یکی از گوشی‌های هوشمند و میان‌رده با عملکرد بسیار خوب است

سعید قلیچ زاده گفت:

قیمت گوشی A73 چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما می‌توانید با قیمتی حدود ۱۲ میلیون ۶۰۰ از سایر فروشگاه ها خریداری نمایید

رفیع و نام خانوادگی محبوب گفت:

به خاطر چه نام خودم و نام خانوادگی را بگویم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نیازی نیست حتما با نام و نام خانوادگی حقیقی خود نظرتان را وارد کنید. یک نام مستعار نیز کفایت می‌کند

یگانه گفت:

سلام. بهترین گوشی موبایل که بشه باهاش فضای مجازی رفت و توی اینستاگرام پستای خوب گذاشت. میخوام فقط نهایت ۷ میلیون تومان هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های سری A سامسونگ و پوکو و ردمی از جمله گوشی هایی بوده که برای کارهای سبک مناسب هستند. از سری A ما به شما گلکسی A23 و از برند پوکو گوشی پوکو X4 و از برند ردمی گوشی ردمی نوت 11s را پیشنهاد می‌کنیم

فریدون گفت:

سلام ممنون از سایت خوبتون بهترین گوشی از نظر باتری و دوام توی طولانی مدت بین میانرده ها کدومه از نظر شما؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند برای گوشی‌های میان رده و اقتصادی خود از باتری‌های بزرگ و قدرتمند استفاده می‌کنند تا ارزش خرید را بالا ببرند. بنابراین معمولا گوشی‌های میان رده از عمر بالای باتری برخوردار هستند

مهرانه گفت:

سلام گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra توی لیست بهترین گوشی های سال جاش خالیه. موفق باشید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از توجه شما. دوست عزیز این مطلب در سال ۲۰۲۱ و پیش از معرفی گلکسی S22 Ultra نوشته شده و حتما در به روز رسانی های آتی S22 Ultra‌ نیز به این لیست اضافه خواهد شد

محسن گفت:

سلام وقت و روزگار بخیر. بهترین گوشی که میتونم تو بازه قیمتی ۷ یا ۸ میلیون تومن بخرم کدومه‌؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی‌های سامسونگ گلکسی A32 4G و شیائومی می 11 لایت و پوکو ایکس 3 پرو را پیشنهاد می‌کنیم

آیدا گفت:

سلام بهترین گوشی های حال حاضر از نظر شما اینا هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مطلب در سال ۲۰۲۱ نوشته شده و در ۲۰۲۱ بهترین گوشی‌ها بودند. اما به زودی به روز رسانی شده و گوشی های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد

مهنوش گفت:

گوشی ایفون ۱۳ فیک هم دارید ؟ از اینا که ۵ میلیون تومن هستن.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر
پیشنهاد می‌کنیم یک گوشی اقتصادی سامسونگ و یا شیائومی تهیه کنید تا یک گوشی فیک

پگاه گفت:

بهترین گوشی بازار که ظاهرش شبیه گوشی های گرون قیمت باشه ولی قیمتش تا ۱۰ میلیون تومن باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی ردمی K40 گیمینگ را پیشنهاد می‌کنیم که ظاهری منحصر به فرد دارد و متناسب با بودجه شما است

معصومه گفت:

سلام روز شما بخیر. به نظرظشما بهترین گوشی بازار که عملکرد روونی داشته باشه و بشه باهاش بازی کرد کدومه‌؟ میخوام قیمتش نهایت ۱۴ میلیون تومن باشه .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Mi 11i را پیشنهاد می‌کنیم که از نقاط قوت آن استفاده از چیپست پرچمدار Snapdragon 888 است

مجتبی هاشمی گفت:

بهترین گوشی کدوم یکی از اینهاست؟ کدومو بخرم که ۱۰ سال برام کار کنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی در برند خود هستند اما هیچ دستگاه هوشمندی به مدت ۱۰ سال دوام نخواهد آورد!‌ شما ماکزیمم روی ۵ سال حساب کنید

بهرام مالکی گفت:

سلام میخوام برای ماردم گوشی بخرم. به نظر شما بهترین گوشی ها تا ۵ میلیون کدوم بهتره براش؟ به نظر شما گوشی های شیائومی رابط کاربری راحت تری دارن برای استفاده یا سامسونگ ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر عملکرد، گوشی های اقتصادی شیائومی بهتر از سامسونگ هستند اما از نظر رابط کارری، رابط کاربری سامسونگ از شیائ>می ساده‌تر بوده و کار با آن آسان‌تر است. اما از آنجایی که مادر شما به احتمال زیاد عمل شخصی سازی انجام نمیدهند، برایشان فرقی نخواد داشت. بنابراین یک گوشی اقتصادی از برند شیائومی پیشنهاد می‌کنیم.

آفاق گفت:

بهترین گوشی های سال از بین میانرده ها کدوم رو بخرم که از همه بهتر باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی‌های سامسونگ Galaxy A32 5G و شیائومی POCO F3 5G و سامسونگ GALAXY A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم

فاطمه ظفرپیران گفت:

گوشی های هوآوی هم جزء بهترین گوشی ها هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله گوشی هواوی P50 Pro یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است

مریم منفرد گفت:

ای کاش یه مقاله برای بهترین گوشی ها از نظر دوربین هم داشتید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مطالعه بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ از نظر دوربین به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/

ابولفضل صیادی گفت:

بهترین گوشی وان پلاس خوبه ؟ پیدا میشه تو ایران ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی های وان پلاس به خوبی سایر برندها نیستند اما در بازه قیمتی که دارند، عملکرد مناسبی ارائه می‌دهند. بله شما می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خریداری کنید

پرهام گفت:

بهترین گوشی بالاخره کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی این گوشی ها در دسته برند و پرچمدار یا میان رده و یا اقتصادی بهترین هستند

الینا گفت:

سلام وقتتون بخیر. بهترین گوشی بازار که تونم باهاش از راه دور عکسای با کیفتی بگیرم و دوربین سلفیش هم خوب باشه کدومه‌؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جهت مطالعه بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ از نظر دوربین به لینک‌های زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

زهرا داوطلب گفت:

سلام . ممنون مطلبتون برای معرفی بهترین گوشی خیلی جامع و کامل بود . ممنونم از وبسایت خوبتون.

محمد باقر گفت:

سلام بنده یه سوال داشتم. آیا برند هوآوی میتونه با شیائومی رقابت کنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگرچه تحریم‌هایی که علیه هواوی صورت گرفته، فروش آن را تقریبا به چین محدود کرده اما هنوز هم یک گوشی قوی بوده که قابلیت رقابت با شیائومی را دارد

آرش گفت:

از بین بهترین گوشی ها کدوموبخرم که مقاومت بدنه‌اش خوب باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سوال شما بسیار کلی است. اما می‌توانیم بگوییم که تمامی گوشی‌های میان رده و پرچمدار از هر برندی، از مقاومت بالای بدنه برخوردار است

علی گفت:

چجوری میتونم زا سایتتون گوشی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک زیر مراجعه کنید و از نوار کشویی محصول را انتخاب کنید و یا در نوار منو بالا نام محصول مورد نظر خود را سرچ کنید
https://etebarkala.com/

مصیب گفت:

بهترین گوشی های سال کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی های سال هستند

زاهد مطلبی زاد گفت:

سلام من میخوام برای همسرم یه گوشی در حد ۳۰ میلیون بخرم به نظر شما بهترین گوشی که متونم بخرم کدومه؟ شیائوم بخرم یا سامسونگ ؟ راهنماییم کنید ممنون میشم .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بودجه‌ای که درنظر دارید، مربوط به گوشی های پرچمدار است. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال خرید گوشی پرچمدار هستند، حتما از برند سامسونگ انتخاب کنید

امیر عباس گفت:

سلام بهترین گوشی موبایل که بتونم باهاش بازی کنم و خوشگل هم باشه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سوال شما بسیار کلی است. تمامی گوشی‌های پرچمدار و میانرده برای بازی مناسب هستند. از طرفی انتخاب ظاهر یک گوشی کاملا سلیقه‌ای بوده و تنها به سلیقه شخص شما مربوط است

اشکان فرخپور گفت:

سلام بهترین گوشی های حال حاضر کدوم ها هستند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز گوشی های معرفی شده در این مطلب بهترین گوشی های تمامی برندها در حال حاضر است

فائزه گلخواه گفت:

بهترین گوشی از نظر نمایشگر کدوم هستش ؟ از نظر شما گوشی های سامسونگ تو این زمینه بهتر عمل میکنن یا شیائومی / گوشی هیا گوگل پیکسل چجوری عهستن از نظر نمایشگر ؟ لفا راهنماییم کنید. ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی های پرچمدار در این فهرست نمایشگری فوق‌العاده دارند. اما نمایشگر سامسونگ حتی در گوشی های میان رده، از سایر برندها بهتر است

عباس فتحی گفت:

سلام از بین اینا بهترین طگوشی موبایل که بتونم راحت باهاش کال اف دیوتی بازی کنم کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک سنگین مانند کال‌آف‌دیوتی موبایل بهتر است سراغ گوشی‌های پرچمدار بروید و یا میان رده‌هایی که زیر پرچمدار محسوب میشوند. حال فرقی ندارد که از بین کدام یک از برندهایی باشد که در این مطلب معرفی شده‌اند

پارسا اقدامی گفت:

سلام روز شما بخیر. به نظر شما بهترین گوشی هیا بازار از نظر دوام چه گوشی هایی هستند؟ آیا مارک پردازنده روی انی موضوع تاثیری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوام یک گوشی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. اما از نظر اجرای روان برنامه‌ها باید گفت که رابطه مستقیم با پردازنده دارد و هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد برنامه‌ها روان تر و با تاخیر کمتری اجرا می‌شود

محمد علی گفت:

گوشی می ۱۱ اوترا خوبه یا گلکسی S22 Ultra ? لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی گلکسی S22 Ultra بهتر از Mi 11 Ultra است

علی حسینی سرشت گفت:

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ به نظر من گلکسی S22 Ultra هست.

امیر علی چوپانی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مطالعه بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از نظر دوربین به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

فریده گفت:

سلام بهترنی گوشی از نظر باتری

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مطالعه بهترین گوشی‌ها از نظر باتری به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-phone-battery-life/

قربان علی گفت:

سلام من میخوام .یه گوشی بخرم که در حد ۱۲ یا ۱۳ تومن باشه. به نظر شما بهترین گوشی حال حاضر با این قیمت کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بازه قیمتی ما به شما گوشی گلکسی A73 5G از برند سامسونگ و گوشی ردمی کا ۴۰ از برند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده قیمت و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

منیژه گفت:

بهترین گوشی های سال از نظر دوربین کدوما هستن؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
برای مطالعه بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از نظر دوربین به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

مجید فلاح زاده گفت:

سلام میخطواستم راهنماییم کنید. بهترن گوشی که میتونم با ۵ یا ۶ میلیون تومن بخرم و ۴ ۵ سال برام کار کنه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده بهترین گوشی‌ها تا ۵ میلیون تومان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-phone-up-to-5-million/

امانی گفت:

خیر

نادر بهرامی گفت:

سلام گوشیهای موجودی برند اصلی هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله گوشی‌ها همگی اصل هستند

حليمه باقری کته گفت:

لطفاجستجوی ایمن را غیر فعال کنید

حليمه باقری کته تلخ گفت:

ازبين بردن جستجوی ایمن

باران حسینی گفت:

کدام گوشی دوربین و کیفیت خوبی دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
برای فهمیدن جواب سوالتون لطفا این مقال را مطالعه بفرمایید.
https://etebarkala.com/blog/best-android-phone-cameras/

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تقریبا تمامی گوشی‌های پرچمدار از کیفیت دوربین بسیار خوبی برخوردار هستند

رضا اسدی گفت:

سلام
وقت شما هم بخیر
گوشی تا ۶ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟