etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ برای تولید محتوا

4.9
(41)
عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ برای تولید محتوا

نیازی به گفتن نیست که همه مردم دوست دارند گوشی‌های موبایل قدیمی خود را به مدل‌های جدید به‌روز کنند؛ اما اگر به فکر تولید محتوا یا ولاگری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک گوشی با دوربین مناسب تهیه کنید. گوشی با دوربین خوب گاهی اوقات حتی می‌تواند جای دوربین اصلی شما را هم بگیرد. در این مطلب مجله اعتبارکالا به شما بهترین گوشی‌های مناسب برای  تولید محتوا و ولاگری را معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

همه ما هنگام انتخاب یک گوشی جدید، به قابلیت‌های دوربین آن توجه ویژه‌ای می‌کنیم. به همین دلیل، مطلب پیش روی شما دارای گوشی‌هایی است که همگی آن‌ها دوربین خوبی دارند که با توجه به تجربه ما فهرست شده‌اند.

بهترین گوشی های آیفون برای تولید محتوا

۱. آیفون ۱۳ پرومکس 

گوشی ایفون ۱۳ پرمکس

مشخصات فنی  

سیستم عامل iOS 15
پردازنده Apple A15 bionic (5nm)
نمایشگر۶.۷ اینچ 
حافظه رم ۶ گیگابایت 
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت 
دوربین عقب ۱۲+۱۲+۱۲ مگاپیکسل + TOF 3D
فیلم برداری دوربین عقب فیلم برداری 4K در ۲۴/ ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه 
فیلم برداری 1080Pدر ۳۰/ ۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه  
دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین جلو فیلم برداری 4K در ۲۴/۲۵/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه
 فیلم برداری 1080P در ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه
حجم باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت  
ابعاد ۱۶۰.۸ در ۷۸.۱ در ۷.۷ میلی متر 
وزن ۲۴۰ گرم 
مزایا معایب 
بهره مندی از حالت ماکروی اتوماتیک قیمت بالا 
بهره مندی از سینماتیک مود Superb

همانطور که بیشتر شما می‌دانید گوشی آیفون ۱۳ پرومکس، بهترین گوشی بازار است. این گوشی از لحاظ عملکرد پردازشی، قدرت دوربین‌ها، کیفیت ساخت و عمر باتری در بازار رقیب ندارد و البته قیمت آن نیز به همان نسبت بالاست. این گوشی از نظر مشخصات فنی و دوربین، دقیقا مشابه گوشی آیفون ۱۳ پرو است با این تفاوت که نمایشگر و باتری بزرگتری دارد.

البته برخی از افراد به گوشی‌های بزرگ علاقه‌ای ندارند و به همین دلیل شاید آیفون ۱۳ پرو را بر آیفون ۱۳ پرومکس ترجیح دهند. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، کیفیت دوربین گوشی و همچنین قابلیت‌های فیلمبرداری آن در تولید محتوا حرف اول را می‌زنند. آیفون ۱۳ پرومکس به یک دوربین اصلی، دوربین تله‌فوتو و یک دوربین اولترا واید مجهز است.

همانطور که در تصویر این گوشی مشاهده می‌کنید، یک لنز چهارم دوربین نیز در قسمت پشتی این گوشی قرار دارد. در واقع مهم‌ترین وظیفه این سنسور تشخیص عمق است و نه دریافت نور. این دوربین با تابش موج مادون قرمز و محاسبه زمان رفت و برگشت آن، می‌تواند نقشه سه بعدی دقیقی را از محیط اطراف گوشی ایجاد کند. وجود این دوربین در آیفون ۱۳ پرومکس باعث بیشتر شدن دقت در عکاسی و بهبود سرعت فوکوس می‌شود.

دوربین گوشی ایفون ۱۳ پرومکس

از دیگر ویژگی‌های مثبت دوربین گوشی  آیفون ۱۳ پرومکس، می‌توان به بهره مندی دوربین تله فوتوی این گوشی از قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری اشاره کرد. اپل بهبود‌های سخت افزاری زیادی را در دوربین آیفون ۱۳ پرومکس، نسبت به نسل گذشته اعمال کرده است. از جمله این  به روز رسانی‌ها، استفاده این گوشی از دوربین اولترا واید خود برای ثبت تصاویر از سوژه‌هایی است که در فاصله ۲ سانتی متری از آن قرار دارند.

این گوشی در ثبت تصاویر ماکرو، عملکرد بهتری را نسبت به آیفون ۱۲ پرومکس از خود نشان می‌دهد و شما می‌توانید به وسیله این گوشی، تصاویری با کیفیت و با جزئیات زیاد را از فاصله نزدیک از سوژه‌ها تهیه کنید. آیفون ۱۳ پرومکس می‌تواند با هر چهار دوربین خود با کیفیت 4K و حداکثر فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی که به بخش فیلم برداری آن مربوط می‌شود، قابلیت Cinematic mode است. اپل ادعا کرده است که با این قابلیت، هالیوود را به جیب شما خواهد آورد. Cinematic Mode می‌تواند ورود سوژه جدیدی را به قاب فیلمبرداری پیش بینی کند و نقطه فوکوس را در زمانی مناسب روی آن‌ها تغییر دهد. شما می‌توانید با این حالت ویژه، تغییر فوکوس سینمایی را به ویدیو هایتان بیاورید. این گوشی به پردازنده A15 Bionic  مجهز است و از یک باتری با ظرفیت ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که عمر باتری مفیدی را ارائه می‌دهد. 

۲. آیفون ۱۲ پرو 

آیفون ۱۲ پرو

مشخصات فنی

سیستم‌عاملiOS 14.1 iOS 15 قابل به‌روزرسانی به 
پردازندهApple A14 Bionic۵ نانومتری
نمایشگر۶.۱ اینچ
حافظه رم۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۱۲۸ – ۲۵۶ – ۵۱۲ گیگابایت
دوربین عقب۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل + TOF 3D
فیلم‌برداری دوربین عقب4K در ۲۴/۳۰/۶۰ فریم در ثانیه
1080p در ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم در ثانیه
دوربین جلو۱۲ مگاپیکسل
فیلم‌برداری دوربین جلو4K در ۲۴/۳۰/۶۰ فریم در ثانیه
1080p در ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم در ثانیه
حجم باتری۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۷.۴۴ × ۷۱.۵ × ۱۴۶.۷ میلی‌متر
وزن۱۸۹ گرم
مزایامعایب
یکی از بهترین دوربین‌های موبایل موجود در بازارقیمت بالایی دارد
سیستم‌عامل و رابط کاربری روان و سریع 
نمایشگر به رنگ‌های زیبا 
عمر باتری مناسب 

گوشی آیفون ۱۲ پرو یکی از بهترین گوشی‌های بازار و یکی از بهترین‌ها برای عکاسی و تولید محتواست. با وجود اینکه می‌توان نسخه بهتر آیفون ۱۲ پرومکس را خریداری کرد؛ اما به نظر ما نسخه بدون پسوند«مکس» هنوز هم از نظر قیمتی و ارزش خرید، نسبت به برادر بزرگ‌تر خود بهتر است. این گوشی نیز مانند آیفون ۱۳ پرومکس مجموعا ۳ دوربین دارد که یک سنسور TOF 3D آن‌ها را همراهی می‌کند. 

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد این دوربین به تنهایی کاری انجام نمی‌دهد و با تابش امواج مادون قرمز به سمت سوژه سرعت فوکوس و دقت در عکاسی را افزایش می‌دهد. اپل گشودگی دیافراگم لنز دوربین اصلی این گوشی را افزایش داده و به f/1.6 رسانده است. همین باعث می‌شود دوربین این گوشی نسبت به نسل قبلی، به میزان ۲۷ درصد عملکرد بهتری را در نور کم از خود نشان دهد.

دوربین اولترا واید این گوشی به حالت شب مجهز است. تصاویری که در نور کم یا شب توسط این دوربین ثبت می‌شوند درخشندگی فوق‌العاده‌ای دارند و میزان نویز در آن‌ها، حداقل ممکن است. برای بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، دوربین سلفی حکم دوربین اصلی را دارد و نباید از کیفیت آن غافل بود. آیفون ۱۲ پرو نیز به یک دوربین سلفی عالی مجهز است و قابلیت فیلم برداری 4K دارد که بسیار مناسب و لاگرها است.  

بهترین گوشی های سامسونگ برای تولید محتوا 

۱. گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا 

سامسونگ گلکسی S22 Ultra

مشخصات فنی 

سیستم عامل Android 12
پردازنده نسخه اروپایی: Exynos 2200
نسخه گلوبال: Snapdragon 8 gen1 
نمایشگر۶.۸ اینچ 
حافظه رم ۸-۱۲  گیگابایت 
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت 
دوربین عقب ۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲  مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین عقب فیلمبرداری 8K در ۲۴ فریم بر ثانیه
 فیلم برداری 4K در ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه
 فیلم برداری 1080Pدر ۳۰/ ۶۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه 
فیلم برداری 720P در ۹۶۰ فریم بر ثانیه 
دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین جلو فیلم برداری 4K در ۳۰/ ۶۰ فریم بر ثانیه 
فیلم برداری 1080P در ۳۰ فریم بر ثانیه
حجم باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت  
ابعاد ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی متر 
وزن ۲۲۸ گرم 
مزایامعایب 
نمایشگر درخشانکم‌تر بودن میزان رم آن نسبت به نسل گذشته 
عملکرد عالی دوربین‌ها در شبقیمت بالا 

یکی از بهترین و خوش ساخت‌ترین گوشی‌های پرچمدار اندروید که به تازگی در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شده است، گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا است. این گوشی با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر عالی، دوربین‌ها و پردازنده‌ای قدرتمند یکی از بهترین گوشی‌ها برای تولید محتوا به حساب می‌آید.

سامسونگ هر سال دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار خود را نسبت به نسل قبل ارتقاء می‌بخشد و قدم‌های موثری در این راستا برمی‌دارد. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی به ۴ لنز دوربین در قسمت پشتی خود مجهز است. این گوشی دوربین‌های خود را از گوشی گلکسی S21 Ultra به ارث برده است و دقیقا از همان آرایه ازدوربین‌ها بهره می‎برد. اما بهره مندی این گوشی از پردازنده فوق‌العاده قدرتمند Snapdragon 8 gen 1 و الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهبود یافته باعث شده است عملکرد بهتری را از دوربین این محصول نسبت به گلکسی S21 Ultra شاهد باشیم.

گوشی گلکسی S22 Ultra

از ویژگی‌های مثبت دوربین گوشی گلکسی S22 اولترا می‌توان به بهره مندی آن از یک دوربین پریسکوپ تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۱۰ برابری اپتیکال اشاره کرد. دوربین‌هhی تله‌فوتوی معمولی، می‌توانند زوم اپتیکال حداکثر ۵ برابری را پشتیبانی کنند. اما دوربین‌های پریسکوپی امکان زوم ۱۰ برابری را نیز فراهم می‌کنند. این باعث می‌شود که کاربر بتواند از سوژه‌هایی در فاصله دور تصاویر با کیفیتی را ثبت کند و این یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

دوربین تله‌فوتوی معمولی این گوشی نیز قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری دارد. یکی دیگر از نکات مثبت در مورد دوربین این محصول بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال تصویر است که به شما کمک می‌کند تصاویری با کیفیت و با حداقل میزان نویز را ثبت کنید و لرزش دستانتان روی کیفیت تصاویر ثبت شده تاثیری نگذارد. به جرات می‌توان گفت که این گوشی از نظر کیفیت و قدرت دوربین‌ها، توانایی رقابت با آیفون ۱۳ را دارد.

این محصول در استفاده‌های طولانی به هیچ وجه شما را اذیت نمی‌کند و باتری آن با استفاده‌های سنگین نیز به راحتی یک روز و نیم دوام خواهد آورد. گوشی گلکسی S22 Ultra از قابلیت شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد و به همین دلیل به سرعت شارژ شده و وقت زیادی را برای شارژ شدن از شما نمی‌گیرد.

۲. سامسونگ گلکسی A54

مشخصات فنی
ابعاد۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۲۰۲ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۴ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Samsung Exynos 1380 ۵ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 
مزایامعایب 
نمایشگر درخشانپردازنده اگزینوس  
عملکرد عالی دوربین‌ها در شبشارژر در جعبه موجود نیست

اولین ویژگی چشمگیر گلکسی A54 در طراحی آن است. این گوشی با شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ در پنل پشتی و جلویی عرضه می‌شود که درست مانند S22 آن را به یک گوشی ممتاز تبدیل می‌کند. طراحی قاب پشتی گلکسی A54 بسیار شبیه به مدل استاندارد گلکسی S23 بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این گوشی با ابعاد ۱۵۸.۲  در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۰۲ گرم نسبتا سنگین و بزرگ است.

نمایشگر این گوشی یک پنل Super AMOLED است. همچنین سامسونگ ویژگی Vision Booster گلکسی S22 را نیز به گلکسی A54 اضافه کرده است که سطح روشنایی را در شرایط نوری روشن ارتقا می‌دهد. نمایشگر گلکسی A53 5G حداکثر تا ۸۰۰ نیت روشنایی دارد، اما با ویژگی Vision Booster، گلکسی A54 5G می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت افزایش یابد. همانطور که انتظار می‌رفت، نمایشگر گلکسی A54 سامسونگ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و مانند A53 انیمیشن‌ها و اسکرول روانی را ایجاد می‌کند.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی دارای لرزش‌گیر اپتیکال است که به راحتی قادر است از اشیا و سوژه‌های در حال حرکت عکس گرفته یا فیلم‌برداری کند. همچنین درست مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی A54 5G دارای زاویه OIS وسیع تری است، بنابراین می‌تواند صحنه یا سوژه‌ای را که در حال عکاسی هستید، تثبیت کند. گلکسی A54 در هنگام استفاده از حالت شب، عکس‌های کمی روشن‌تر و واضح‌تر می‌گیرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض همراه است، و در اینجا همان داستان دوربین‌های فوق عریض که در اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ وجود دارد را شاهد هستیم. گلکسی A54 5G از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. در نهایت برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، گلکسی A54 5G مانند A53 دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی A54‌سامسونگ به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده که در زمینه بازی عملکرد خوبی دارد. عناوین گرافیکی فشرده مانند Call of Duty عملکرد خوبی دارند، اگرچه عملکرد ممکن است پس از دوره های طولانی بازی کاهش یابد. تقریبا مانند هر دستگاه میان‌رده دیگری از این شرکت، می‌توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ کردن A54 5G سپری کنید، حتی زمانی که از آن برای کارهایی استفاده می‌کنید که به عنوان تخلیه باتری در نظر گرفته می‌شوند، مانند مرور، عکس‌برداری و بازی، که بسیار عالی است.

۳. سامسونگ گلکسی A73

مشخصات فنیگلکسی A73
ابعاد۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
نمایشگر۶.۷ اینچ
Super AMOLED Plus
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی Snapdragon 778G 5G ۶ نانومتری
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 
مزایامعایب 
نمایشگر درخشان شارژر در جعبه موجود نیست
پردازنده قدرتمند 
عملکرد عالی دوربین‌ها در شب

گوشی هوشمند گلکسی A73 سامسونگ ۱۸۱ گرم وزن داشته و ضخامت آن فقط ۷.۶ میلی‌متر است. ک اثر انگشت بر روی بدنه پلاستیکی باقی نمی‌ماند و این یکی از ویژگی‌های مثبت کیفیت ساخت این گوشی هوشمند میان‌رده است. گلکسی A73 دارای گواهی استاندارد IP67 است؛ به این معنی که قادر است به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری آب دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی A73 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED+ Infinity-O برخوردار است. نرخ نو‌سازی که سامسونگ آن را Motion smoothness می‌نامد را می‌توان به صورت دستی روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز پیکربندی کرد. این نمایشگر بسیار درخشان بوده و تصاویر واضحی با اشباع رنگی عالی ارائه می‌دهد. همچنین دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

دوربین‌های سه‌گانه واقع در پشت گوشی شامل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو هستند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به شما امکان را می‌دهد که فضای بیشتری را وارد کادر دوربین کرده و عکس آن را ثبت کنید که باید در نظر داشته باشید برخی از جزئیات اطراف عکس ثبت نخواهد شد. حالت ماکرو قادر است تصاویر با کیفیتی از سوژه‌هایی که نزدیک هستند، ثبت کند؛ در نظر داشته باشید اگر گوشی را به سوژه نزدیک کنید، دوربین به صورت خودکار به حالت ماکرو تغییر نمی‌کند.

همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، زمانی که شرایط نوری خوب باشد، قادر است سلفی‌ها و پرتره‌های مناسبی را ثبت کند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 در زمانی رونمایی شد که چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 778G که به آن مجهز است نسبتا قدیمی شده بود، اما پردازنده مبتنی بر ساخت ۶ نانومتری عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این دستگاه که با پردازنده گرافیکی Adreno 642L، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد که امکان وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، انجام هم‌زمان چند کار، پخش ویدیو و موارد دیگر را به راحتی فراهم می‌سازد و در انجام هر یک از این فعالیت‌ها هیچ تاخیر یا مکثی وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی A73 به یک باتری بزرگ و قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که در شرایط استفاده نرمال از این گوشی، می‌تواند برای یک روز دوام بیاورد. اگر نرخ نوسازی را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید باتری این گوشی حتی بیش از یک روز نیز دوام آورده و نیازی به شارژ ندارد.

بهترین گوشی های شیائومی برای تولید محتوا

۱. گوشی شیائومی ۱۲

 گوشی شیائومی ۱۲

مشخصات فنی 

سیستم عامل Android 12
پردازنده Snapdragon 8 gen 1 (4nm)
نمایشگر۶.۲۸ اینچ 
حافظه رم ۸-۱۲  گیگابایت 
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 
دوربین عقب ۵۰ +۱۳+۵ مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین عقب فیلمبرداری 8K در ۲۴ فریم بر ثانیه (HDR)
فیلم برداری 4K در ۳۰ / ۶۰ فریم بر ثانیه (+HDR10) 
فیلم برداری 1080Pدر ۳۰/ ۱۲۰/۲۴۰/۹۶۰ فریم بر ثانیه  
دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین جلو 
فیلم برداری 1080P در۳۰/ ۶۰  فریم بر ثانیه
فیلم برداری 720P در ۱۲۰ فریم در ثانیه 
حجم باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت  
ابعاد ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در ۸.۲ میلی متر 
وزن ۱۷۹ گرم 
مزایا معایب 
خوش ساخت و خوش دست بودن گوشی عمر باتری متوسط 
عملکرد عالی دوربین اصلی 
مجهز به قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام 

گوشی شیائومی ۱۲ یک گوشی پرچمدار است که در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد. اولین چیزی که با دیدن این گوشی نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبا و جذاب آن است. این گوشی به شدت خوش دست است و به هیچ وجه دراستفاده‌های طولانی مدت دست شما را خسته نمی‌کند. شیائومی در طراحی این گوشی نهایت ظرافت و سلیقه را به کار برده و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده کرده است.

گوشی شیائومی ۱۲ از ۳ لنز دوربین در قسمت پشتی خود بهره می‌برد. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ماکروی ۵ مگاپیکسلی که عملکرد همه آن‌ها خوب و قابل قبول هستند. سنسور دوربین اصلی این گوشی نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر شده است و این به معنای جذب نور بیشتر، عکس‌هایی با کیفیت‌تر و درخشان‌تر در نور کم است.

 شیائومی ۱۲

تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی این گوشی به شدت با کیفیت هستند. جزئیات به خوبی در این تصاویر مشخص هستند و کنتراست رنگ‌ها شما را هیجان زده خواهند کرد. این گوشی از نظر دوربین ارزش خرید بسیار بالایی دارد و دوربین‌های این گوشی در این بازه قیمتی حرف اول را در بازار می‌زنند. دوربین‌های این گوشی حتی توان رقابت با گوشی‌های گران قیمت‌تری مثل گلکسی S21 را دارند.

اگر به عکاسی در شب علاقه دارید، باید بگوییم که این گوشی عملکرد بسیار رضایت بخشی را در شب از خود نشان می‌دهد و گستره دینامیکی تصاویر ثبت شده با آن در شب، فوق‌العاده است. دوربین ماکروی گوشی شیائومی ۱۲ از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد و همین در ثبت تصاویر از سوژه‌هایی در فاصله خیلی نزدیک، به شما کمک می‌کند و می‌توانید تصاویر ماکروی خوبی را ثبت کنید.

 این گوشی قادر است با کیفیت 8K و فریم ریت ۲۴ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. اما یکی از عیب‌های این گوشی این است که در هنگام فیلم برداری با کیفیت 8K و فریم ریت ۲۴ فریم بر ثانیه، کمی داغ می‌کند. البته باید بگوییم که قابلیت فیلمبرداری 8K، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در مقایسه با فیلمبرداری 4K، از لحاظ کیفیت و جزئیات تفاوت چندانی را شاهد نخواهید بود. دوربین اصلی گوشی شیائومی ۱۲ به Digital Stabilizer مجهز است و همین باعث می‌شود بتوانید ویدیوهای خوب و با کیفیت را با آن بگیرید.

۲. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو 

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو

مشخصات فنی 

سیستم عامل Android 11
پردازنده Snapdragon 732G (8nm)
نمایشگر۶.۶۷ اینچ 
حافظه رم ۶-۸  گیگابایت 
حافظه ذخیره سازی ۶۴-۱۲۸ گیگابایت 
دوربین عقب ۱۰۸+ ۸+۵+۲  مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین عقب فیلم برداری 4K در ۳۰ فریم بر ثانیه
فیلم برداری 1080Pدر ۳۰ / ۶۰ فریم بر ثانیه
دوربین جلو ۱۶  مگاپیکسل 
فیلم برداری دوربین جلو فیلم برداری 1080P در۳۰  فریم بر ثانیه
فیلم برداری 720P  در ۱۲۰ فریم بر ثانیه 
حجم باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت  
ابعاد ۱۶۴ در ۷۶.۵ در ۸.۱ میلی متر 
وزن ۱۹۳  گرم 
مزایا معایب 
عملکرد عالی دوربین‌های پشت کیفیت نسبتا پایین دوربین سلفی 
عمر باتری مناسب
نمایشگر با کیفیت ۱۲۰ هرتزی 

شاید علاقه به تولید محتوا داشته باشید اما نخواهید هزینه زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند بکنید. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو یک گوشی میان رده با کیفیت است که به نسبت قیمت پایین آن و به نسبت رقبایش، امکانات خوبی را فراهم کرده است. گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro علاوه بر اینکه یک گوشی مناسب برای تولید محتواست، یکی از بهترین گزینه‌ها دربازه قیمتی خودش است.

دوربین، یکی از اصلی‌ترین امکانات مورد نیاز برای تولید محتوا است و گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو به خوبی از پس پاسخگویی به این نیاز برمی‌آید. این گوشی ۴ دوربین در قسمت پشتی خود دارد که یکی از بهترین آن‌ها دوربین ماکروی این محصول است. اکثر گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی قرار دارند، از دوربین اولترا واید خود برای عکاسی ماکرو استفاده می‌کنند و دوربین ماکرو ندارند. به دلیل میدان دید گسترده‌ای که دوربین اولترا واید فراهم می‌کند، جداسازی بخش کوچکی از سوژه دشوار می‌‌شود.

بررسی دوربین گوشی هوشمند redmi note 10 pro

اما ردمی نوت ۱۰ پرو از یک دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که نسبت به دوربین اصلی آن، تقریبا ۲ برابر نمای زوم شده بیشتری دارد. شما می‌توانید با این دوربین عکس‌های ماکروی بسیار با کیفیتی را ثبت کنید. این لنز همچنین می‌تواند با استفاده از افکت بوکه پس زمینه را تار کند. این یک مزیت بر رقبای هم قیمت آن محسوب می‌شود.

دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro به حالت شب یا همان Night Mode مجهز است و قادر است تصاوری روشن، و با جزییات زیاد را در شب ثبت کند. گستره دینامیکی و سطح جزییات در تصاویر ثبت شده با دوربین اولترا واید این گوشی، نسبت به دوربین اصلی پایین می‌آیند که برای یک گوشی، در این بازه قیمتی طبیعی است. اما در کل، عملکرد قابل قبولی را از دوربین اولترا واید این گوشی شاهد هستیم.اگر طرفدار عکاسی اولترا واید باشید، لنز اولترا واید این گوشی تا حد زیادی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

 برخلاف دوربین‌های پشت، دوربین سلفی این محصول عملکرد چندان رضایت بخشی ندارد و کاملا معمولی عمل می‌کند. اما کیفیت دوربین‌های پشت ردمی نوت ۱۰ پرو و همچنین نمایشگر با کیفیت آن کافیست که این گوشی را به یک گزینه با ارزش در این بازه قیمتی تبدیل کند.   

حرف آخر…

حتما پس از خواندن مطلب متوجه شده‌اید که گوشی‌های فهرست ما دوربین‌های با کیفیتی دارند. اگر تازه وارد حرفه تولید محتوا و ولاگری شده‌اید نیازی نیست که هزینه زیادی برای خریدن دوربین DSLR بپردازید. در عوض می‌توانید از یک گوشی میانرده با دوربین‌های با کیفیت برای کار خود استفاده کنید.

تمام گوشی‌ها این فهرست عملکرد فوق‌العاده‌ای برای تولید محتوا و حتی کارهای روزمره در اختیار شما می‌گذارند. فقط باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که اگر از نظر هزینه‌ای محدودیت دارید، می‌توانید یک گوشی نسبتا قدیمی یا میانرده خریداری کنید و با پیشرفت در کار خود به سراغ گوشی‌های بهتری بروید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 41

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

فریبا گفت:

سلام برای تولید محتوای ویدیویی به نظرتون گوشی بگیرم یا دوربین؟محدودیتی برای هزینه ندارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به نوع کار شما دارد. اگر تهیه فیلم و عکس با کیفیت بسیار بالا مد نظر شماست، مسلما دوربین بهتر خواهد بود. در غیر این صورت یک گوشی پرچمدار از برند سامسونگ کفایت می‌کند.

عارف جعفری گفت:

سلام

مهدی گفت:

سلام از نظر شما ارزان ترین گوشی برای تولید محتوا کدام است.ممنوننن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ارزان ترین گوشی مناسب برای تولید محتوا در این لیست شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم

مهسا گفت:

سلام از بین این همه گوشی به عنوان بهترین گوشی برای تولید محتوا کدومو معرفی میکنید ؟ البته به غیر از آیفون که قیمتش زیاده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

اگر به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب هستید که کار تولید محتوا را به خوبی انجام دهید، ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A52 S 5G را پیشنهاد می‌کنیم

عباس گفت:

سلام آیا گوشی مناسب تولید محتوا برای فیلم برداری هم خوب هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که این گوشی‌ها باید به دوربین بسیار خوبی مجهز باشند و از طرفی محتوای ویدیویی نیز یکی از فرمت‌های تولید محتوا است، لذا در زمینه فیلمبرداری نیز خیلی خوب عمل می‌کنند.

مهدی گفت:

سلام بهترین گوشی برای تولید محتوا با ۴ تا دوربین کدومه ؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا را پیشنهاد می‌کنیم

مجید گفت:

گوشی برای تولید محتوا چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز ما در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌هایی که برای تولید محتوا مناسب هستند پرداخته‌ایم. مطلب را مطالعه کنید و با توجه به بودجه خود، یکی از گوشی‌ها را انتخاب کنید

دل آرام گفت:

سلام گوشی برای تولید محتوا چی موجود دارید روی وبسایتتون ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی‌های سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G و شیائومی مدل Xiaomi 12 و اپل مدل iPhone 13 Pro Max در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. برای مشاهده قیمت محصولات و نحوه خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/apple-iphone-13-pro-max-1tb-mobile-phone-non-active/

ستار گفت:

سلام بهترین گوشی برای تولید محتوا کدومه موجود داریدش رو سایت ؟ قیمتش چند گوشی مناسبظ تولید محتوا ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی‌های سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G و شیائومی مدل Xiaomi 12 و اپل مدل iPhone 13 Pro Max در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. برای مشاهده قیمت محصولات و نحوه خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/apple-iphone-13-pro-max-1tb-mobile-phone-non-active/

آزیتا گفت:

سلام یه سوال داشتم. کیفیت فلیم برداری 4K برای تولید محتوا مهم هست؟ به نظر شما گوشی مناسب برای تولید محتوا باید این ویژگی رو داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله بسیار مهم است. از آنجایی که محتوای ویدیویی یکی از انواع محتوا بوده که طرفداران زیادی نیز دارد، دوربین یک گوشی مناسب برای تولید محتوا باید از این ویژگی پشتیبانی کند

آمنه راستاد گفت:

سلام به ننظر من گوشی جدید شیائومی 12 S Ultra جاش خالیه تو این لیست. این گوشی خیلی دوربینای خوبی داره و بهترین گوشی برای تولد محتوا هستن به نظر من.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی ۱۲ در این مطلب معرفی شده و در نتیجه مدل‌های مختلف این پرچمدار شیائومی را در بر می‌گیرد

فائزه فلاح گفت:

سلام گوشی A52 S سامسونگ بهتره یا شیائومی نوت ۱۱ ؟ لطفا راهنماییم کنید یه گوشی مناسب تولد محتوا میخوام بهم گفتن این دو تا دوربینشون خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی A52 S بهتر است. البته شیائومی درمی نوت ۱۱ نیز گوشی خوبی بوده و در این بین باید به بودجه خود نگاه کنید. چرا که گوشی A52 S گران تر از شیائومی است

زهرا امامی گفت:

سلام بهترین دوربین گوشی برای تولید محتوا که عکسای از دور هم خوب بندازه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما از این لیست گوشی‌های آیفون ۱۳ پرومکس و سامسونگ گلکسی S22 اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم

فاضل گفت:

سلام گوشی مناسب تولید محتوا که جدید هم باشه و اندروید ۱۲ روش نصب باشه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز گوشی‌های اندرویدی که در این مطلب معرفی شدند، همگی جدید بوده و به روز رسانی اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند

امیرحسین گفت:

بهترین گوشی برای تولید محتوا که بتونم بازی های سنگین رو هم جواب بده کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند به دلیل آنکه از پردازنده قدرتمندی استفاده می‌کنند برای بازی نیز مناسب هستند

فرین گفت:

آیفون ۱۲ پرو بخرم برای تولید محتوا یا سامسونگ S22؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگرچه هر دو گوشی برای تولید محتوا عالی هستند اما با اختلاف اندک ما سامسونگ گلکسی S22 Ultra را به شما پیشنهاد می‌کنیم

یاشار گفت:

سلام بهترنی گوشی تولید محتوا کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی برای تولید محتوا هستند. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در نظر دارید، یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید

محدثه گفت:

سلام بین گوشی های مناسب تولید محتوا آیا قابلتی فیلم برداری 4K مهمه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله بسیار مهم است. تولید محتوای ویدیویی یکی از پرطرفدار ترین محتواهای فضای مجازی بوده و در نتیجه دوربین گوشی باید از این قابلیت پشتیبانی کند

محمد حسین گفت:

گوشی های مناسب تولید محتوا چه خصوصیاتی دارن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یک گوشی مناسب برای تولید محتوا باید از نمایشگر، دوربین و باتری بسیار خوبی برخوردار باشد

فرزانه گفت:

سلام گوشی برای تولید محتوا چی پیشنهاد میدید که دوربینش نسبت به قیمتش عالی باشه ؟ میخوام در حد ۷ یا ۸ تومن هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما از این لیست به شما گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را پیشنهاد می‌کنیم

مهدیه گفت:

سلام وقتتون بخیر. سامسونگ گلکسی S22 Ultra به نظرتون خوش دسته؟ زیاد بزرگ نیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ابعاد یک گوشی کاملا بستگی به شخص دارد. گلکسی S22 Ultra از نظر خوش دست بودن، گوشی راحتی برای اغلب کاربران است

پیام گفت:

سلام به نظر من گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو جاش توی اینی لیست خالیه.

فاطمه گفت:

سلام از میون بهترین گوشی ها برای تولید محتوا کدومش عمر باتری بهتری داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بجز مدل‌های آیفون، باقی از طول عمر باتری مناسبی برخوردارند

خورشید گفت:

سلام وقت شما بخیر بهترین گوشی برای تولید محتوا از نظر شما شیائومی ۱۲ هست یا سامسوسنگ گلکسی S22 Ultra ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی سامسوسنگ گلکسی S22 Ultra بهتر از شیائومی است

جبار عیوضی گفت:

سلام بهترین گوشی برای تولید محتوا شما کدوم رو پیشنهاد میدید که دوربینش خیلی عالی باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 اولترا و آیفون ۱۳ پرومکس را پیشنهاد می‌کنیم

ترانه گفت:

سلام از بین گوشی های مناسب توملید محتوا کدومش بعد از ۲ ۳ سال هنگ نمیکنه و دوام خوبی داره ؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برنهای سامسونگ و آیفون در استفاده طولانی مدت افت کیفیت پیدا نخواهند کرد. پیشنهاد ما خرید یکی از مدهای سامسونگ یا آیفون است

پری سیما گفت:

سلام گوشی مناسب تولید محتوا مهمه که پردازندش چی باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما پردازنده، مغز یک دستگاه هوشمند است. همانطور که پردازنده تعیین کننده قدرت یک رایانه شخصی است، تعیین ککنده عملکرد خوب و روان یک گوشی هوشمند نیز می‌باشد

نغمه گفت:

سلام بهترین گوشی تولید محتوا که بتونم باهاش فیلم هم ببینم کدومه‌؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‍هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی برای تولید محتوا هستند و از آنجایی که گوشی‌هایی که برای این منظور تهیه می‌شوند همگی باید از نمایشگر قدرتمندی برخوردار باشند، لذا برای تماشای فیلم و سریال مناسب هستند

آناهیتا گفت:

هسلام به نظر شما گوشی شیائومی رمی نوت ۱۰ پرو بهتره یا شیائومی نوت ۱۱ پرو ؟ کدومش برای عکاسی و تولید محتوا بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که هر گوشی جدید بهبودهایی نسبت به نسل قبلی خود دارد، لذا نوت ۱۱ پرو بهتر است. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

نسرین گفت:

سلام بهترین دوربین گوشی برای تولید محتوا کدومه ؟ باید چند مگاپیکسل باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هرچه کیفیت دوربین بالاتر باشد، تولید محتوای شما نیز از کیفیت بصری بالاتری برخوردار است. بنابراین ما گوشی هایی که در این لیست با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی کرده‌ایم را پیشنهاد می‌کنیم

پرهام گفت:

آیا با گوش میشه برنامه نویسی کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
امکانش هست اما اصلا منطقی نیست مگر برای یک تست کوچک کد نوشته شده

مریم گفت:

سلام من میخواستم بدونم بهترین موبایل برای تولید حتوا کدومه ؟ یه گوشی با قیمت نهایت ۱۰ تومن بهم معرفی کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌ها برای تولید محتوا هستند اما اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

علیرضا گفت:

بهتر ین گوشی برای تویلد محتوا سامسونگ خوبه یا شیائومی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

پریسا گفت:

سلام روزتون بخیر. من ازتون یه راهنمایی میخواستم به نظرتون از بین بهترنی گوشی ها برای تولید محتوا کدومش برای بازی هم خوبه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی دومنظوره، برای تولید محتوا و بازی هستید گوشی سامسونگ گلکسی A52 S 5G را پیشنهاد می‌کنیم که هم باتری قدرتمندی دارد و هم پردازنده قدرتمند آن مانند پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به سرعت داغ نمی‌کند

رقیه پورسلمانی گفت:

گوشی برای تولید طمحتوا چی دارید توی فروشگاهتون ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

زینب گفت:

میخوام بلاگر بشم . بهترین گوشی برای بلاگری کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوش برای تولید محتوا هستند. اما بهترین گوشی در این لیست گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا است

عاطفه غلامی گفت:

سلام یه گوشی برای تولید محتوا میخوام کدومو بخرم که پردازنده قدرتمندی هم داشته باشه؟ نمیخوام قیمتش زیاد بالا باشه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

الهام گفت:

بهترین گوشی برای تولید محتوا با قیمت مناسب کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

فاطمه رستمی گفت:

سلام گوشی مناسب تولید محتوا چی پیشنهاد میدید که قیمتش هم مناسب باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی میان رده هستید ما گوشی سامسونگ گلکسی A52 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

علی گفت:

سلام وقتتون بخیر ممنون از وبسایت خوبتون. من یه گوشی برای تولید محتوا که توی اینستاگرام عکس و فیلم بزارم شما به من چی پیشنهاد میدید که هم عمر خوبی داشته باشه و هم دوربین های خوب و هم اسپیکرهای خوب قیمتش هم در حد ۱۵ میلیون تومن باشه نهایت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم
در بازه قیمتی که مد نظر شما است، ما گوشی سامسونگ گلکسی A52S را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52-sm-a525f-ds-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

محمدرضا گفت:

گوشی منا سب تولید محتوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید یک گوشی جهت تولید محتوا به آن توجه کنید، باتری و دوربین آن است

آرزو گفت:

بهترین گوشی برای تولید محتوا کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌ها برای تولید محتوا هستند

هادی زارعی گفت:

درود،دوربین اژ ۲۰ موتورولا
رو تایید میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هوشمند اج ۲۰ موتورولا یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین گوشی‌های اندرویدی دارد

محمد هاشمی گفت:

سلام و عرض ادب گوشی در حد ۶ الی ۷ تومن برای تصویربرداری هنگام خوانندگی و تولید محتوای با کیفیت جهت ارائه . چه گوشی معرفی میکنین؟ همچنین میخوام به گوشی میکروفن USB وصل کنم و قطعه آهنگ بخونم و فیلم گرفته بشه. لطفا راهنمایی کنین. بسیار ممنونم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی مواردی که مد نظر شما است، در این مطلب نوشته شده و شما می‌توانید یکی از گوشی هایی که در این مقاله معرفی شده را تهیه نمایید

جواد حیدریان گفت:

برای بلاگری بین 11tpro و s20feکدوم بهتره؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قطعا گوشی گلکسی S20 FE بهتر است