etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه‌های S Pen برای گوشی سامسونگ گلکسی

5
(4)
شکیبا گیلانی
11 ماه پیش
بهترین برنامه‌های S Pen برای گوشی سامسونگ گلکسی

سامسونگ ابتدا قلم S Pen را با سری محبوب Note خود معرفی کرد و اکنون آن را به سری گلکسی S21 و S22 Ultra و خانواده S23‌ وارد کرده است. قلم S در حالی که ابزاری مفید برای یادداشت برداری در حین حرکت است، می‌تواند کارهای بیشتری از نوشتن ساده را انجام دهد. شما می‌توانید از آن برای نوشتن، طراحی، حاشیه نویسی اسناد و حتی بازی کردن استفاده کنید.

در این مطلب از مجله اعتبارکالا، فهرستی از بهترین برنامه‌های قلم S Pen را معرفی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم از قلم گوشی گلکسی خود نهایت استفاده را ببرید. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن‌های S Pen داخلی را بشناسید

قبل از اینکه به سراغ لیست برنامه‌های شخص ثالث برویم، بیایید بهترین برنامه‌های داخلی S Pen را بررسی کنیم. سامسونگ مجموعه‌ای از برنامه‌های خلاقانه، سرگرم‌کننده و سازنده S Pen را با دستگاه‌های سازگار، که با نام ویژگی‌های S Pen شناخته می‌شوند، همراه می‌کند. اگر تا کنون دقت نکرده‌اید، این ویژگی‌های قلم S شامل یک برنامه رنگ‌آمیزی، پیام‌های زنده، چند کار با Glance و موارد دیگر است.

برای دسترسی به این برنامه‌ها، S Pen را بیرون بیاورید و روی نماد کوچک S Pen در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. با این کار تمام ویژگی‌های قلم S که می‌توانید استفاده کنید، نشان داده می‌شود.

برخی از برنامه‌های داخلی کمتر استفاده شده اما کاربردی S Pen عبارتند از:

  • برنامه Coloring/PENUP؛ این یک بازی رنگ آمیزی و بخشی از برنامه داخلی PENUP سامسونگ است که طرح‌هایی را که سایر کاربران خلاق گلکسی ایجاد کرده‌اند را نشان داده و از سویی به شما نیز این امکان را می‌دهد تا نقاشی و طراحی‌های خود را به اشتراک بگذارید.
  • برنامه Glance: این یک ویژگی چندوظیفه‌ای است که مشابه Picture-in-Picture (PiP) کار می‌کند، با این تفاوت که تقریبا برای هر برنامه‌ای کار می‌کند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید یک برنامه را به یک تصویر کوچک کاهش دهید؛ S Pen خود را روی تصویر کوچک نگه دارید تا آن را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید و آن را از صفحه خود دور کنید تا تصویر کوچک دوباره نمایش داده شود.
  • برنامه Magnify: عینک مطالعه خود را به همراه ندارید؟ ذره بین می‌تواند به شما کمک کند. این برنامه هنگامی که فعال باشد، مانند یک ذره بین عمل می‌کند و وقتی قلم S خود را روی آن‌ها می‌گذارید، نواحی را بزرگ می‌کند. می‌توانید ذره‌بین و اندازه بزرگ‌نمایی را از پانل در گوشه بالا سمت راست تغییر دهید.
  • برنامه Live Messages: این به شما امکان می‌دهد با دست خط خود فایل‌های GIF ایجاد کنید و آن‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای ارسال یک پیام دست نویس شخصی با پس زمینه دلخواه شما است.

علاوه‌بر موارد فوق، سایر ویژگی‌های قلم S شامل Smart Select برای گرفتن اسکرین شات و حاشیه نویسی، AR Doodle، Translate و Screen Write است.

۱- اپلیکیشن S Pen Keeper

برخی از دستگاه‌های Galaxy دارای یک نگهدارنده قلم S یکپارچه هستند. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که آن را بیرون بیاورید و گم کنید. گاهی اوقات، قلم ممکن است به طور تصادفی بیرون آمده و شما حتی متوجه آن نشوید.

برنامه S Pen Keeper یک ابزار کمکی بوده که قلم S شما را ردیابی می‌کند و اگر فراموش کنید که آن را در اسلات خود قرار دهید، به شما اطلاع خواهد داد. این برنامه مانند ابزار ردیابی قلم S Pen داخلی سامسونگ کار می‌کند، اما روی دستگاه‌های قدیمی‌تری که عملکرد داخلی ندارند نیز کار می‌کند.

دانلود برنامه S Pen Keeper

۲- اپلیکیشن Squid

در حالی که برنامه‌های یادداشت برداری زیادی برای دانلود و نصب وجود دارد، Squid در هنگام یادداشت برداری دست نویس با استفاده از قلم یا قلم S بهتر از سایر برنامه‌ها عمل می‌کند. این برنامه یک تجربه نوشتن روان را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از مجموعه‌ای از پس زمینه‌ها برای نوشتن نت موسیقی، مجله یا نمودارهای طرح انتخاب کنید.

می‌توانید صفحات خاص یا همه یادداشت‌ها را در قالب‌های PDF، PNG، JPEG و Squid Note وارد کنید. سایر ویژگی‌های مفید عبارتند از؛ فشار قلم قابل تنظیم، پشتیبانی از تغییر رنگ جوهر، و امکان لغو و انجام مجدد تغییرات و پاک کردن.

همچنین می‌توانید فایل‌های PDF را حاشیه‌نویسی کنید، اسناد را امضا کنید، تصاویر را وارد کرده و یا اشکال مختلفی را ترسیم کنید. با این حال، به غیر از ویژگی‌های اساسی یادداشت برداری، استفاده از سایر موارد مستلزم پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

دانلود برنامه Squid

۳- برنامه Autodesk Sketchbook

اگر به هنرهای دیجیتال علاقه دارید، Sketchbook می‌تواند به شما کمک کند تا از قلم S برای ایجاد طرح‌ها، نقاشی‌ها و طراحی‌ها در تلفن گلکسی خود استفاده کنید.

اپلیکیشن Sketchbook دارای یک بوم، یک دسته کامل از انواع قلم مو، از جمله مداد، قلم مو، پاشیدن و غیره است. همچنین دارای یک گزینه undo/redo برای رفتن به عقب و جلو برای انجام اصلاحات است. این برنامه کاملا رایگان است و برای استفاده از تمامی ویژگی‌های آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

دانلود برنامه Sketchbook

۴- برنامه Samsung Notes

برنامه Samsung Notes جایگزین برنامه S Note از پیش نصب شده در دستگاه‌های Note قدیمی است. به کمک این برنامه شما می‌توانید یادداشت‌های دست نویس ایجاد کنید، متن اضافه کنید، یا حتی دیکته کنید تا صدای خود را به متن تبدیل کنید.

برای یادداشت‌های دست‌نویس، می‌توانید حالت‌های مختلف قلم، از جمله خودکار، مداد و قلم موی خوشنویسی را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید رنگ‌های مختلف را انتخاب کرده و عمق قلم را کم و زیاد کنید.

می‌توانید یادداشت‌های خاصی را در پوشه‌های مختلف ذخیره کنید و از آن‌ها با رمز عبور محافظت کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد از بین قالب‌های مختلف صفحه، یکی را انتخاب کنید. پس از اتمام، می‌توانید یادداشت‌های خود را در قالب‌های مختلف از جمله PDF، MS Word و PowerPoint، تصویر و متن وارد کنید.

دانلود برنامه Samsung Notes

۵- اپلیکیشن Signeasy

اپلیکیشن Signeasy یک برنامه امضای دیجیتال برای امضا و مدیریت اسناد، فایل‌های PDF و فرم‌ها است. به کمک این برنامه می‌توانید از قلم S برای ایجاد و ذخیره امضای خود در برنامه استفاده کنید و در صورت نیاز آن را اعمال کنید.

می‌توانید اسناد را از Box، Dropbox، Google Drive، و OneDrive وارد کرده تا آن‌ها را امضا و با یک دنباله حسابرسی دیجیتال به آدرس‌های ایمیل دیگر ارسال کنید. همچنین دارای ویژگی‌های امنیتی اضافی برای محافظت از اسناد شما با رمز عبور و احراز هویت اثر انگشت است. این برنامه دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

دانلود برنامه Signeasy

۶- اپلیکیشن MyScript Calculator 2

می‌توانید با MyScript Calculator 2 گوشی گلکسی خود را به یک ماشین‌حساب دست‌نویس تبدیل کنید و هر گونه محاسبه‌ای اعم از کسر، ریشه، فاکتوریل و موارد دیگر را وارد کرده تا برنامه نتیجه را بلافاصله محاسبه کند. شما همچنین قادر خواهید بود محاسبات را ویرایش و بازنویسی کنید.

همچنین می‌توانید آن را برای استفاده چپ یا راست پیکربندی کنید، محاسبه خودکار را فعال یا غیرفعال کنید، نتیجه را در کلیپ بورد کپی کنید، تاریخچه محاسبات گذشته خود را بازیابی کنید، و نتایج را برای استفاده مجدد ذخیره کنید.

اپلیکیشن MyScript Calculator یک برنامه عالی برای آموزش ریاضیات پایه و پیشرفته به کودکان یا کمک به آن‌ها در انجام تکالیف است. اما برای استفاده از آن باید کمی هزینه بپردازید.

دانلود برنامه MyScript Calculator 2

۷- اپلیکیشن Colorfy

بازی‌های رنگ‌آمیزی سرگرم کننده هستند و Colorfy نیز یک برنامه رنگ آمیزی ساده اما جذاب با کتابخانه وسیعی از نقاشی‌هایی زیبا جهت رنگ آمیزی است. همچنین می‌توانید نقاشی‌های خود را ایجاد کنید و رنگ‌ها را با استفاده از S Pen به آن اضافه کنید.

شما همچنین می‌توانید از یک سوژه عکس گرفته و آن را به نقاشی تبدیل کنید، سپس شروع به رنگ آمیزی کنید. اپلیکیشن Colorfy یک برنامه بسیار کاربردی بوده که با یک دوره آزمایشی سه روزه رایگان ارائه می‌شود و برای یک سال دسترسی، باید ۴۰ دلار هزینه پرداخت کنید.

دانلود برنامه Colorfy

۸- اپلیکیشن World of Goo

یکی دیگر از بازی‌های سرگرم کننده‌ای که می‌تواند از قلم داخلی گوشی گلکسی شما استفاده کند World of Goo است، یک بازی ماجراجویی معمایی کلاسیک که از قوانین فیزیک برای حل معماها استفاده می‌کند. این بازی شامل دستکاری توپ‌های کوچک و ایجاد ساختارهای پیچیده برای رسیدن به هدف است.

بازی World of Goo یک بازی پریمیوم است و برای دسترسی به تمام مراحل 4.99 دلار هزینه دارد. متاسفانه، هیچ نسخه آزمایشی رایگانی وجود ندارد، اما اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید، World of Goo مطمئنا ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود برنامه  World of Goo

سخن پایانی

حتی بدون برنامه‌های شخص ثالث، S Pen همچنان یک ابزار مفید است. می‌توانید از آن برای نوشتن روی نمایشگر، باز کردن Air Command، تصویربرداری از صفحه و استفاده از آن به عنوان یک دستگاه ورودی لمسی استفاده کنید. اما، برنامه‌های شخص ثالث می‌توانند استفاده از آن را فراتر از چند ترفند شخصی که تلفن گلکسی با آن عرضه می‌شود گسترش دهند.

می‌توانید با MyScript Calculator 2 محاسبات سنگین را به سرعت انجام دهید، با Squid یادداشت برداری کنید، ایده‌های خود را با Sketchbook زنده کنید، یا وقت آزاد خود را صرف حل معماهای World of Goo کنید. قلم S برای خودش دنیایی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه Google Play و فروشگاه سامسونگ را برای یافتن برنامه‌های مناسب جستجو کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

mehdializadeh گفت:

برداشتن جستجوی ایمن

محمدعلی گلگونی گفت:

اعتبار کالا چگونه میتوانم خریداری اقساطی بکنم تا مبلغ 8میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر فروش به صورت اقساط نداریم