etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان ۲۰۲۳

4.2
(107)

گوشی‌های جذابی که باید بشناسید

عاطفه تاسا
12 ماه پیش
بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان ۲۰۲۳

آیا به دنبال یک گوشی میان‌رده با امکانات فوق‌العاده هستید؟ آیا می‌دانید کدام گوشی‌ها ارزش خرید بالایی دارند؟ برای آشنایی با بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

برندهای مختلف گوشی‌های خود را در بازه‌‌های قیمتی با ویژگی‌ها و امکانات متنوع به بازار عرضه می‌کنند. گوشی‌های میان‌رده معمولا گوشی‌هایی هستند که با قیمت مناسب، عملکرد فوق‌العاده خود را حفظ کرده‌اند به همین دلیل ارزش خرید بالایی دارند. گوشی تا ۱۰ میلیون معمولا از پردازنده‌های مناسب، دوربین قوی، باتری قدرتمند و نمایشگر مطلوب برخوردار هستند که در ادامه قصد داریم بهترین گوشی‌ها را در این بازه قیمتی معرفی کنیم.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون

۱. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 

مشخصات 
ابعاد۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن۱۹۲ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶ اینچ

PLS IPS LCDرزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل

پردازنده اصلیExynos 850
پردازنده گرافیکیMali-G52
دوربین اصلی۵۰+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

سامسونگ Galaxy M13 یکی از گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه این کمپانی است. این گوشی به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ از نوع PLS مجهز شده که توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. گلکسی M13 به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. دوربین سه‌گانه این گوشی در نور طبیعی روز تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در بریدگی قطره‌ای شکل ناچ که در قسمت بالایی و مرکز نمایشگر واقع شده، قرار گرفته است.

سامسونگ برای گوشی گلکسی M13 خود از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزارهای کاربردی دارد.

باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز و حتی بیشتر را در مصرف عادی دارد. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که از قیمت مقرون به‌صرفه بهره برده باشد و از طرفی در بخش دوربین اصلی، باتری و پردازنده عملکرد قابل قبولی داشته باشد، Galaxy M13  ‌‌می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب شما باشد.

۲. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13

مشخصات

ابعاد۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی‌متر 
وزن۱۹۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶ اینچ 
PLS TFT LCD
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل 
پردازنده اصلی Exynos 850
پردازنده گرافیکی Mali G52 
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۵ مگاپیکسل اولترا واید/ ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق/ ۲ مگاپیکسل ماکرو 
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت 

گلکسی A13 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ است که علاوه‌بر ظاهری کلاسیک و زیبا، عملکرد مناسبی نیز دارد. این گوشی به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS مجهز شده که توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد.

گلکسی A13 در قاب پشتی خود به یک دوربین اصلی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق مجهز شده که در مجموع این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که در نور مناسب روز تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند.

سامسونگ برای گوشی گلکسی M13 خود از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ و پردازنده گرافیکی Mali G52 استفاده کرده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزارهای کاربردی دارد.

در انتها هم، همانند اکثر گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، این گوشی هم از باتری مناسب و قدرتمندی بهره برده است. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را به ازای هر بار شارژ صد درصدی دارد.

۳. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

ابعاد۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۰۲
سیستم عاملاندروید ۱۳
نمایشگر۶.۶ اینچ PLS رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
پردازنده اصلیExynos 1330
پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4
دوربین اصلی۵۰+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

سامسونگ Galaxy A14 یکی از گوشی‌های میان‌رده با کارایی بالا بوده که از نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره برده است. توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ سبب شده تا این نمایشگر توانایی نمایش دقیق رنگ‌ها و کیفیت بسیار مطلوبی را در شرایط نوری متنوع داشته باشد.

گلکسی A14 در قاب پشتی خود به یک دوربین سه‌گانه مجهز شده که به ترتیب شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی همچنین به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلو برای دوربین سلفی مجهز شده که قادر است پرتره‌های با کیفیتی را ثبت کند.

پردازنده Exynos 1330 نیز این گوشی را همراهی می‌کند و سبب شده تا در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد خوبی داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید  دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه می‌کند. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان‌رده‌ای هستید که به صفحه‌نمایش مناسب، سنسور دوربین عریض قدرتمند، پردازنده خوب و باتری قابل قبولی بهره برده باشد، سامسونگ Galaxy A14 می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار خوب باشد.

۴. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F13

ابعاد۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متر
وزن۲۰۷
سیستم عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶ اینچ PLS رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
پردازنده اصلیExynos 850
پردازنده گرافیکیMali-G52
دوربین اصلی۵۰+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

سامسونگ Galaxy F13 یکی از محصولات با‌کیفیت میان رده این کمپانی بوده که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسبی بهره برده است. این گوشی به نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS با توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز در بریدگی V شکل واقع در مرکز قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته است که برای ثبت تصاویر در نور روز و تماس‌های تصویری، عملکرد قابل قبولی دارد.

در قاب پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy F13 را تشکیل می‌دهند که در مجموع دوربین اصلی تصاویر بسیار خوبی را ثبت کرده ام ااز دوربین اولتراواید آن نمی‌توان توقع زیادی داشت.

استفاده از پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ شرکت سامسونگ نیز سبب شده تا در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد قابل قبولی را از این گوشی هوشمند شاهد باشید. اما بدون شک قدرتمند‌ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است که به راحتی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز و حتی بیشتر را برای مصرف عادی ارائه می‌کند.

۵. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23

ابعاد۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن۱۹۵
سیستم عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶ اینچ PLS رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
پردازنده اصلیSnapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکیAdreno 610
دوربین اصلی۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۶۴ گیگابایت

یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و قدرتمند سری A سامسونگ، گوشی سامسونگ Galaxy A23 است که در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده به مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. این گوشی از نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره برده است. این همایشگر همچنین توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که در مجموع تصاویری واضح و روان ارائه می‌دهد.

در قاب پشتی گلکسی A23 یک سنسور دروبین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل اولتراواید و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دروبین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز Snapdragon 680 4G نیز سبب شده تا Galaxy A23 توانایی ارائه عملکرد مناسب و قابل قبولی در اجرای بازی و برنامه‌های کاربردی و محبوب داشته باشد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار توانایی شارژ ۲۵ وات و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای سامسونگ Galaxy A23 است.

۶. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G

ابعاد۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۴ میلی‌متر
وزن۱۹۸
سیستم عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶ اینچ PLS رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
پردازنده اصلیSamsung Exynos 1280
پردازنده گرافیکیMali-G68
دوربین اصلی۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

سامسونگ Galaxy M33 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با‌کیفیت بوده که به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از نوع TFT LCD مجهز شده است. با توجه به توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن، تصاویری واضح، روان و با خصول رنگ خیره کننده‌ای به نمایش می‌گذارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن نیز درون ناچ قطره‌ای شگل واقع در قسمت بالایی نمایشگر، قرار دارد که برای ثبت تصاویر در نور روز و تماس‌های تصویری، عملکرد قابل قبولی دارد.

در قاب پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع اولتراواید در کنار دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه سامسونگ Galaxy M33  را تشکیل می‌دهند. توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K  سبب شده تا عملکرد خوبی را از سنسور دوربین این گوشی هوشمند میان‌رده در بخش فیلمبرداری شاهد باشید.

 گلکسی M33 به پردازنده اختصاصی اگزینوس ۱۲۸۰ شرکت سامسونگ مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را در اجرای بازی‌های سنگین مانند کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت ۹ و نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی دارد. همانند اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A، این گوشی به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده که در شرایط استفاده معمولی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان

۱. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11

جدول مشخصات 

ابعاد۱۵۹.۹ در ۷۳.۹ در ۸.۱ میلی‌متر
وزن۱۷۹
سیستم عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۴۳ اینچ AMOLED رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
پردازنده اصلیSnapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکیAdreno 610
دوربین اصلی۵۰+۸+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۶-۴ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۶۴ گیگابایت

شیائومی Redmi Note 11 به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیار با‌کیفیت این شرکت شناخته می‌شود که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده دارد. این گوشی به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از نوع AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی نمایشگر نیز سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قاب پشتی نیز چهار سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میان‌رده در نظر گرفته شده است که شامل یک سنسور دروبین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع الوتراواید و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دروبین چهار‌گانه Redmi Note 11 را تشکیل می‌دهند.

شیائومی Redmi Note 11 به پردازنده میان‌رده اما قدرتمند اسنپدراگون 680 4G شرکت کوالکام مجهز شده که در اجرای بازی توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. شارژر سریع قدرتمند با توان ۳۳ وات نیز توانایی شارژ صفر تا صد درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان ۶۰ دقیقه را دارد.

۲. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 Power

ابعاد۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۰۳
سیستم عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۷ اینچ IPS LCD رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰
پردازنده اصلیSnapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکیAdreno 610
دوربین اصلی۵۰+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

شیائومی Redmi 10 Power یکی از گوشی‌های هوشمند میانرده بوده که در نگاه اول از نظر طراحی چندان تفاوتی با مدل Redmi 10C ندارد. این گوشی به نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS با وضوح تصویر ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده که توانایی ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ را دارد و از حد اکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره برده است. در نتیجه وضوح تصویر قابل قبولی را در شرایط نوری متنوع ارائه می‌کند.

در قسمت پشتی این گوشی خبری از سنسور دوربین فوق عریض یا همان ultrawide نیست، اما حضور سنسور عریض ۵۰ مگاپیکسلی سبب شده تا Redmi 10 Power در بین گوشی‌های هوشمند اقتصادی در این بازه قیمتی، عملکرد بسیار خوبی در بخش سنسور دوربین داشته باشد. سنسور دوربین ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق هم این گوشی را همراهی می‌کند. دوربین سلفی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده که برای ثبت تصاویر در نور روز و به‌خصوص برقراری تماس‌های تصویری، عملکرد کاملا قابل قبولی دارد.

شیائومی Redmi 10 Power به پردازنده اسنپدراگون 680 4G شرکت کوالکام مجهز شده. پردازنده‌ای که در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی، توقعاتی بیش از یک گوشی اقتصادی را بر‌آورده می‌کند. این گوشی همچنین به باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ‌ساعت مجهز شده که به‌راحتی در شرایط استفاده معمولی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز و حتی بیشتر را ارائه می‌کند.

۳. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G

مشخصات  

ابعاد۱۶۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی‌متر
وزن۱۹۵
سیستم عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶ اینچ IPS LCD رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
پردازنده اصلیDimensity 810
پردازنده گرافیکیMali-G57 MC2
دوربین اصلی۵۰+۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴-۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۶۴ گیگابایت

یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید و مقرون به‌صرفه شیائومی، Poco M4 Pro 5G است که می‌توان گفت در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده به مشخصات فنی مناسب و البته قدرتمندی مجهز شده است. این گوشی به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است که توانایی نمایش ۳۹۹ پیکسل در هر اینچ در کنار ارائه نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز دارد و در نتیجه عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

شیائومی Poco M4 Pro 5G دارای دوربین دوگانه در قاب پشتی خود بوده که به ترتیب شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است. هر دو سنسور در شرایط نور مناسب قادر هستند تصاویر قابل قبول و با کیفیتی را ثبت کنند. همچنین بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

حضور پردازنده دیمنسیتی 810 شرکت مدیاتک سبب شده تا سوای عملکرد مناسب و قابل قبول در اجرای بازی، توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را هم داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا Poco M4 Pro 5G به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را در استفاده معمولی ارائه کند. شارژر قدرتمند با توان ۳۳ وات و توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع هم، توانایی شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند میان‌رده را در مدت زمان ۶۰ دقیقه دارد.

۴. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S

مشخصات 

ابعاد۱۶۰.۵ در ۷۴.۵ در ۸.۳ میلی‌متر
وزن۱۷۸
سیستم عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۴۳ اینچ AMOLED رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
پردازنده اصلیMediaTek Helio G95
پردازنده گرافیکیMali-G76 MC4
دوربین اصلی۶۴+۸+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۸- ۶- ۴ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۶۴ گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S از نمایشگر بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار بوده و فاصله لبه نمایشگر در آن بسیار کم است. این نمایشگر ۶.۴۳ اینچی حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ نمایش می‌دهد. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد.

ویژگی دیگر Redmi Note 10S مجهز شدن به حسگر اثرانگشت بر روی لبه کناری آن است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است که لنزعریض ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت ۲ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 10S را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم در مرکز بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است.

ازنظر سخت‌افزاری نیز این گوشی از پردازنده Mediatek Helio G95 (12 nm)  بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات، درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از دیگر مشخصات این محصول شیائومی است.

سخن آخر

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

انتخاب گوشی مناسب به اولویت‌ها، نیازها و بودجه شما بستگی دارد. گوشی‌های میان‌رده معمولا کمتر از ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند و شما می‌توانید گزینه‌های بسیار جذاب با عملکرد فوق‌العاده را در میان آن‌ها پیدا کنید. در این مقاله سعی کردیم لیست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان را بررسی کنیم. این گوشی‌ها با توجه به قیمتی که دارند بسیار به‌صرفه هستند و ارزش خرید بالایی دارند. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب گوشی خود، به این لیست سر بزنید.

به نظر شما کدام گوشی را می‌توان برنده این لیست دانست؟ کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟ جای کدام گوشی‌ها و برندها در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 107

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهراب گفت:

گوشی می‌خوام ک گیمینگ باشه رنج ۱۰تومن

مهدی محمدی گفت:

بهترین گوشی تو رنج10 چیست ؟

محمد گفت:

سلام
با توجه به افزایش قیمت کوشی ها ، بهترین گوشی از نظر پردازنده زیر 10 میلیون تومان در تاریخ 1402/02/19 را بفرمایید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ گلکسی A23 و از برند شیائومی ردمی نوت 10C را پیشنهاد می‌کنیم

مهسا گفت:

برای گوشی فیلم برداری و عکاسی میخام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های عکاسی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-android-phone-cameras/

صبا گفت:

نه ندارم

صبا گفت:

ندارم

ملیحه ناطقی گفت:

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم گوشی با قیمت ده تومان و با رم ۲۵۶ چی معرفی میکنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با بودجه ۱۰ میلیون تومان می‌توانید یک گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت از برند سامسونگ تهیه کنید

حسین غلامی گفت:

قیمت گوشی 23

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone

حسین غلامی گفت:

قیمت گوشی

غلامرضا رزم جو گفت:

باسلام و خسته نباشید برای پسر۱۳ ساله که طبعا باگوشی هم بازی زیاد انجام میده خصوصا بازی آنلاین شطرنج لطفا راهنمایی بفرمایید تا ده میلیون چه گوشی مناسبی میتونم براش تهیه کنم خیلی ممنون میشم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A23 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم

محمد گفت:

سلام وقتتون بخیر
ببخشید گوشی خوب تا ۸ میلیون چی پیشنهاد میکنید ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone

علی دلفان اذری گفت:

قسطی یک ماه گوشی میدید

کجوری گفت:

قیمت‌موبایل‌سامسونگ‌مدلgalaxym335g

Kojury گفت:

قیمت‌موبایل‌سامسونگ‌مدلgalaxym335g

آیسان گفت:

ببخشید گوشی می خواستم سامسونگ با قیمت ۱۰ میلیون
کیفتش عالی باشه برای بازی حجم داشته باشه بهم معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A23 با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ را پیشنهاد می‌کنیم.

سید محمد امینی گفت:

بهترین گوشی از نگاه شارژ دوربین کدام گوشی مبیاشد ؟

سید محمد امینی گفت:

بهترین گوشی تا حدود ۱۰ میلیون توما از نگاه شارژ دوربین کدام گوشی مبیاشد ؟

علی پوربهبود گفت:

گوشی با حافظه 256

سید حسن حسینی حاجی بکنده گفت:

سلام من یه گوشی سامسونگ میخوام از ۸ تا ده میلیون که گوشی خوب باشه کدام مدل را پیشنهاد میدهید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A23 سامسونگ با حافظه۱۲۸ را پیشنهاد می‌کنیم

1234 گفت:

گوشی شیامی A53چقدره؟
گوشی سامسونگ بهتره یا شیامی یا پوکو یا هوایی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به میزان حافظه و رم متفاوت است. جهت مشاهده قیمت و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-256-gb-8gb-mobile-phone

زینب عباسی گفت:

وقت بخیر .گوشی تا ده میلیون چی پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه نمایید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان را فهرست کرده‌ایم

محمدصدرا جامی گفت:

قیمت گوشی که تبدیل به تبلت میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر منظور شما گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ باشد، حدود ۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد

پانیسا عبدی گفت:

من تبلت دارم و شیائو می خوام

بهمن باجلان گفت:

تا ۱۰ میلیون چه گوشی برای گیمینگ بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما از برند سامسونگ گوشی گلکسی A33 5G و از برند شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را پیشنهاد می‌کنیم

مسعود داودوندی گفت:

سلام میخواستم بدونم که آ۲۳ ارزش خرید داره یا نه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A23 سامسونگ از پرفروش‌های میان رده بازار بوده که ارزش خرید بالایی دارد

کمیل صنعت کار گفت:

چه گوشیِ 10ملیونی بخرم که خیلی خوب باشه ؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم.
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10s-m2101k7bny-dual-sim-128gb-6gb

رقیه ناصری گفت:

گوشی می‌خوام که دوربینش عالی باشه وحافظه خوبی هم داشته باشه تا قیمت ۱۰تومان،کارم مربوط به چشم ابرو هست و می‌خوام برا زوم کردن کیفیت داشته باشه وعکسا خوب بشه ،شما چه گوشی به من پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10s-m2101k7bny-dual-sim-128gb-6gb

علی احمدی گفت:

سلام من خیلی برات مهمه چه گوشی ای بخرم بودجمم بین ۷ تا ۱۰ تومن هست به نظر خودم گوشی ردمی نوت ۱۱ گوشیه خوبیه نظر شما راجب این گوشی چیه و اینکه من برام صفحه نمایشگر سخت افزار و باتری مهمه بقیه چیزا نه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو یکی از بهترین گوشی ها از نظر دوربین و عمر باتری است. همچنین نمایشگر خوبی نیز دارد

ابوالفضل صالحی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ ۳۳A و۵۳A 73 A

کوثر صمدی گفت:

گوشی های آیفون فقط ب زبان اینگیلیسی هست یا ن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها از زبان انگلیسی و زبان‌هایی که در خود گوشی تعریف شده پشتیبانی می‌کند و نمی‌توان زبان آن ار فارسی کرد

رصام گفت:

چند می دهید والان موجود است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

من جتل گفت:

چند می دهید

من جتل گفت:

بله

شروین گراوند گفت:

حافزه چقدر داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
حافظه گوشی ها مختلف است و از ۶۴ شروع تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است

محمد طالبی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ تا ۹. میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول وم یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

محمد طالبی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ تا ۹میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول وم یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

محمد طالبی گفت:

سلام
گوشی سامسونگ رم ۸ و حافظه ۲۵۶ با قدرت سخت افزاری و باتری خوب تا ۱۰ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای حافظه ۲۵۶ با رم ۸ باید کمی بیشتر هزینه کنید. ما به شما گوشی گلکسی A53 را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-256-gb-8gb-mobile-phone

احمد گفت:

اسم گوشی

احمد گفت:

نام کوشی

رضایی گفت:

شماره تماس لطفاً بزارید تماس بگیرم

علیرضا مرادی گفت:

دنبال گوشیم

وحید گفت:

سلام ی گوشی میخوام تا قیمت ۱۰ میلیون برام باطری و بازی مهمه دوربین زیاد مهم نیست
ممنون میشم هم از برند سامسونگ معرفی کنید هم شیاموئی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و از برند شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو را پیشنهاد می‌کنیم.
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone

محمد سیدیان گفت:

چه گوشی ای بخرم

سرمه گفت:

سلام گوشی سامسونگ میخوام تا۸ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید

مهناز رجایی گفت:

بهترین و کاملترین گوشی در حال حاضر تا ۱۰ میلیون چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های میان رده تا ۱۰ میلیون تومان هستند. از این فهرست ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G را پیشنهاد می‌کنیم

.... گفت:

گوشی بزرگ هست

س . ن گفت:

گوشی تمام عیار تا رنج ۱۰ میلیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان را فهرست کرده‌ایم، با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید از این لیست انتخاب کنید

زینب مومنی گفت:

یک گوشی 10ملیونی زیبا با دوربین عالی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی کردیم. بر اساس سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید

عدنان میربلوچزهی گفت:

نوت 11 پرو بهتر است یا پوکو X4پرو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پوکو X4 یک گوشی عالی برای گیم است و گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو یک گوشی عالی برای عکاسی. بستگی به استفاده شما دارد.

رضایی گفت:

A53بهتر یا a53؟

Sina گفت:

سلام
وقتتون بخیر
بهترین گوشی از لحاظ دوربین تا رنج ده میلیون چه گزینه ای پیشنهاد میدید؟ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

فریبا گفت:

سلام و عرض ادب یه گوشی با کیفیت دوربین بالا و حجم خوب در حد ۱۰ میلیون چی پیشنهاد میدید. سپاسگزارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ، گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G و از برند شیائومی گوشی پوکو X4 GT

گرشا گفت:

سلام m52 5G بهتره یا a52s

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی با هم در یک سطح قرار دارند و کمی باتری M52 بزرگتر از A52s است که چندان توفیری با یکدیگر ندارند. خرید آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

سید مصطفی گفت:

سلام من قصد دارم سال بعد گوشی پوکو X4 بخرم و من این گوشی را تو ی بازی های مس کالاف و پاپجی می خوام تو این بازی ها که اگر ندارد و دوربینش برای عکس های مس فیک در بیارد خوب است

خاطره گفت:

بهترین گوشی هشت میلیونی چیه
دوربینش مهمه فقط

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بازه قیمتی،‌ گوشی پوکو Poco X4 Pro، عملکرد بسیارخوبی داشته و قادر است عکس و فیلم‌هایی باکیفیتی بالا را چه در روز و چه در شب ثبت و ضبط کند. تصاویر ثبت شده با این گوشی از جزئیات بالایی برخوردار است و رنگ‌ها خیلی دقیق ثبت می‌شوند. همچنین وضوح و کنتراست بالایی دارند. در بخش فیلمبرداری نیز، همین موارد وجود دارد و همه چیز دقیق و واضح، همراه با جزئیات ثبت می‌شوند.

سعید میر گفت:

گوشی میخام بخرم نمیدونم چی بخر هم دوربین داشت باش هم نرم افزار ۲میلیون تا ۱۰میلیون میخام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بودجه خود را تعیین کنید. از ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون تفاوت بسیار زیادی است. برای مثال مشخص کنید گوشی تا ۵ میلیون می‌خواهید یا تا ۸ میلیون و یا تا ۱۰ میلیون

حامد محمدی گفت:

گوشی خوب در حد 10تومان کدوم گوشی بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلا
ما به شما گوشی گلکسی A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم که از پردازنده خوب و دوربین و نمایشگر عالی برخوردار است و طول عمر باتری بالایی دارد

حسن خضیرپور گفت:

بهترین گوشی تا ۱۱ میلیون تومان

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

مریم گفت:

سلام تا ۱۰ ملیون چ گوشی ای پیشنهاد میدین ک هنگ نکن صدا خوب و صفحه نمایش خوبی داشته باشه نت خوب باز کنه و عمری باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های تا ۱۰ میلیون تومان هستند و تمامی ویژگی هایی که مد نظر شماست را دارا می‌باشند. بنابراین یکی از این گوشی های ایسن مطلب را با خیال آسوده انتخاب کنید

جمیله وفایی گفت:

سلام میتونید راهنمایی کنید که بهترین گوشی در حد ده میلیون چه گوشی های هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب دقیقا به معرفی بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان پرداخته ایم!‌ به مطلب مراجعه کنید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید

سلمان قلندرزهی گفت:

گوشی چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/product-category/mobile-phone

بردیا برزویی گفت:

نه خیر

زهرا گفت:

سلام
تو رنج قیمتی 8 تا 10 میلیون چه گوشی از همه لحاظ بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب سعی شده بهترین گوشی های تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی کنیم. بسته به سلیقه شخصی، می‌توانید یکی را انتخاب کنید

ابوالفضل آموسی گفت:

قیمت گوشی سامسونگ m21s

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در بازار موجود نیست

مهراب میری گفت:

سلام من میخام تا ۱۰ میلیون ۱۱ میلیون یه گوشی خوب بخرم که هم شارژ داشتنش خوب باش هم دوربین عالی صدای خوبی داشته باشه شما چه گوشی هایی رو معرفی میکنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ Galaxy A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده محصول و خرید از فروشگاه اعتبارکالا به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/

حسن کسائیان گفت:

یه گوشی میخام برای کار در اسنپ که هم باطریش مقاوم باشه هم وضوح تصویرش خوب باشه وهم دوربین قوی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌ها برای کار در اسنپ به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-phone-for-working-in-snap-and-tapsi/

رحمان رستمی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین زیر ۷ میلیون کدوم گوشی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A33 و یا گلکسی A32 را پیشنهاد می‌کنیم

محمدامین عظیمی نژاد گفت:

سلام من میخوام گوشی شیائومی بخرم قیمت زیر ۱۰ میلیون نمیدونم چ گوشی بخرم لطفا راهنمایی بفرمایید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

آناهید مرادی گفت:

میخوام گوشی در تا سقف ۱۳ میلیون بگیرم دوربین بیشتر ملاکه چون کارم عکاسی از پت هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A73 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم

ساحل ن گفت:

سلام موبایل در حد 10تا15تومن از برند سامسونگ چی از همه بهتر ه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A52s 5G را از این لیست پیشنهاد می‌کنیم

ارمیتا کامیاب گفت:

بهترین گوشی سامسونگ چی هست تا قیمت ۸ میلیون صفح ۶ الی ۸ اینچی میخوام زیبا و شکیل

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ Galaxy A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده و خرید محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

کاظم گفت:

قیمت گوشی ردمی note 10 pro حافظه ۱۲۸

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما با قیمتی حدود ۷ میلیون تومان در سایر سایت های فروشگاهی به فروش می‌رسد

محمود احدی گفت:

شیائومی نوت 11 پرو 5g قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به لینک زیر از قیمت و نحوه خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

محمود احدی گفت:

نوت 11 پرو 5g چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به لینک زیر از قیمت و نحوه خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

یوسف گفت:

من گوشی میخوام ۴ دوربینه باشه ، ۵جی باشه ، ترانه اسنپ دراگون باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم

یوسف نکاحی گفت:

من یک گوشی میخوام ۴ دوربینه و پردازنده اسنپ دراگون باشه در حد ۸ میلیون چی هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم. جهت خرید به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-x4-pro-5g-dual-sim-1286gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

نیما مرادی گفت:

A52s 5G قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و خرید به لینک فروشگاه اعتبار کالا که در زیر نوشته شده مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a52s-5g-sm-a528b-ds-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/

محمد فیروزنیا گفت:

تا ده میلیون چه گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم بهترین گوشی‌های تا ده میلیون تومان بوده و هر کدام را انتخاب کنید،‌ عملکرد و دوام بسیار خوبی در بازه قیمتی خود دارند

محمد طاها رضائی گفت:

سلام چ گوشی برای گیم خوب است قیمتش رو هم حدود ۱۰ تمن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A52S را پیشنهاد می‌کنیم

محمد مهدی گفت:

سلام نه گو ام ۱۱ ده بهتره

مهدی گفت:

کدام گوشی زیر ۱۰ میلیون خوب است

مجید بخشی گفت:

سلام
خسته نباشید صبحتون بخیر
میخواستم بپرسم که از میان این مدل گوشیها کدومش ازنظر کیفیت قیمت مقطوع برتری دارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Realme 8 Pro به دلیل استفاده از پردازنده میان رده اسنپدراگون ۷۲۰ نسبت به سایر گوشی ها کارایی بهتری دارد

.. گفت:

گوشی سراغ دارید با رزولوشن بالا تر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بالاترین وضوح تصویر یا همان رزولوشن در گوشی‌های میان رده ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بوده که در این مطلب هم به آن‌ها اشاره شده است. برای رزولوشن بالاتر از ۱۰۸۰ باید به سراغ گوشی های پرچمدار بروید

ملوک حلی گفت:

راهنمایی برای خرید گوشی دارم

سرودی گفت:

سلام خسته نباشید، تا 10 میلیون گوشی خوب با حافظه و پردازنده خوب چه گوشی ای پیشنهاد میکنیو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر پردازنده بهترین گوشی در این بازه قیمتی گوشی Realme 8 Pro و گوشی گلکسی A52s 5G است

مصطفی گفت:

باتری a52s چقدر دوام میاورد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنانچه نرخ نوسازی گوشی را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید، یک روز کاری برای شما دوام خواهد آورد

حسن نجفی گفت:

گوشی تو بازه قیمتی 10 میلیون تومان با چیپست بالا چه گوشی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی Realme 8 Pro را پیشنهاد می‌کنیم

اسبقی گفت:

کدوم گوشی بهتره ۱۰میلیونی سامسونگ یا شیامی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارند. شما باید با توجه به نیازهاتون و بودجه‌ای که در نظر گرفتید بهترین انتخاب رو از بین گزینه‌های موجود توی این دو برند داشته باشید و گوشی های هم قیمت توی هر دو برند رو از جهات مختلف مورد مقایسه قرار بدید. در کل هر دو برند برندهای مطرح در دنیای گوشی های اندروید هستند و گوشی های با کیفیتی رو تولید می‌کنند.

اسماعیل کرمشاه زاده گفت:

گوشی ۱۰ ملیونی بهترین گوشی کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند همگی از بهترین‌ها بوده و انتخاب آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد

حسن نجفی گفت:

با سلام من چند وقتی هست برای خرید گوشی سردرگم شدم واقعا نمیدونم چی بخرم چیپست و دوربین برام مهمه و چیپستش میخام بالا باشه 7 یا 8
تو بازه 10 میلیون تومان اگر میشه راهنمایم کنید برند گوشی هم مهم نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی Realme 8 Pro را پیشنهاد می‌کنیم

ناشناس گفت:

سامسونگ a33 بهتره یا a53 ؟؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر دوربین و کیفیت نمایشگر برای شما اهمیت دارد گلکسی A53 را خریداری کنید. این گوشی به نسبت گوشی سامسونگ گلکسی A33 عمر باتری بیشتری نیز دارد و باید گفت که کیفیت عالی نمایشگر آن در این بازه قیمتی مهم‌ترین مزیت این گوشی به حساب می‌آید.
جهت مطالعه مقایسه کامل به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-a33-vs-galaxy-a53/

امیرارسلان نامجو گفت:

سلام تا بازه هشت تا ده تومن بهترین انتخاب چیه اولویت هم دوربین و باطری باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب آمده، از بهترین گوشی‌ها در این رنج قیمت است. انتخاب هریک کاملا به سلیقه شما بستگی دارد

حسین جعفری گفت:

بهترین گوشی گیمینگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام برای آشنایی با بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ، شیائومی و آیفون به لینک‌های زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-for-gaming/

https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-gaming-phone/

https://etebarkala.com/blog/the-best-gaming-iphones-2022/

آرزو صادقی گفت:

سلام وقتتون بخیر. گوشی خوب تا ۱۰ میلیون چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرف شده‌اند، بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان هستند

شایان اسدی گفت:

گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون گوی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بهتر است

آمنه سعیدی گفت:

طراحی ناچ بهتره یا طراحی پانچ هول ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه punch hole در گوشه‌ای قرار گرفته و فضای کمی را اشغال می‌کند، بهتر از ناچ است

محمد تقی پسیانی گفت:

اگر بخواهیم ییک گوشی با پردازنده عالی بخریم گوشی در حد ۱۰ میلیون کدام را بخریم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه گوشی گلکسی A52s 5G به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ مجهز است، لذا در میان گوشی‌های معرفی شده، از عملکرد بهتر پردازنده برخوردار است

ناشناس گفت:

فقط مشکلش اینه داغ میکنه

مصیب سعیدی گفت:

بهترین گوشی تا 10 میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرف شده‌اند، بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان هستند

فاطمه سغیانی گفت:

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرف شده‌اند، بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان هستند

مهنوش لبافی گفت:

شیائومی ردمی نوت ۱۱ رنگ زرد داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر
این گوشی در سه رنگ خاکستری، سفید، آبی به فروش می‌رسد

محمدرضا احمدیان گفت:

گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون کدومش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-up-to-10-million-tomans/

زهرا اصلانی گفت:

توی قیمت گوشی تا ۱۰ میلیون ردمی نوت ۱۰ پرو بهتره یا ردمی نوت ۱۱ پرو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو متاخر تر است، ویژگی‌های بهبود یافته بیشتری دارد. در نتیجه گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو بهتر است

مجید سعیدی گفت:

بهترین گوشی تا 10 میلیون چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز گوشی هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، همگی بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان هستند

پارسا شریف گفت:

گوشی رنج ۱۰ میلیون کدوم رو از بین گوشی های پوو ایکس ۴ پرو 5G و ردیم نوت ۱۱ پرو 5G انتخاب کنم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پوکو X4 با اختلاف اندک، بهتر است

افسانه سربلند گفت:

بهترین گشوی شیائومی تا ۱۱ میلیون چیه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یک میلیون تومان فرق چندانی ایجاد نمی‌کند. بنابراین می‌توانید یکی از گوشی‌های تا ۱۰ مییون تومانی که معرفی شده را خریداری نمایید

ناشناس گفت:

11 تی تو بازه 11 میلیون تومان گوشی خوبیه ولی از دایمنسیتی 1200 بهره برده اسنپدراگون نیست ولی گوشی خوبیه

امیر عباس رستمی گفت:

گوشی زیر ۱۰ میلیون چی بخرم دوربینش عالی باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

دوربین گوشی‌های میان رده همگی برای عکاسی مناسب بوده و تصاویر قابل قبولی ثبت می‌کنند.

شیدا گفت:

ظرفیت باتری گوشی هوآوی خیلی کمه ارزش خریدن نداره.

پیروز گفت:

ایا گوشی A52 Sارزش خرید بیشتری دارد یا Xiaomi 11 Lite Ne?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی گلکسی A52 سامسونگ ارزش خرید بالاتری دارد

فائزه گفت:

ایا رلیمی ۸ پرو قطر کمی دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی بوده که بزرگ و راحت است

رضا گفت:

ایا گوشی پوکو F3گواهینامه IP دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی دارای گواهی IP53 بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب است

فربد گفت:

ایا گوشی A52S بهتره یا گوشی a52

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی A52S بهتر از گوشی a52 استاندارد است

شادی گفت:

من با شبکه‌های اجتماعی خیلی کار میکنم و عکس لفی خیلی میندازم. یه گوش میخوام که توی اینستاگرام یهو هنگ نکنه و سلفی های خوبی هم بتونه بندازه .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین بوده اما می‌توانیم گوشی پوکو X4 را پیشنهاد بدهیم

Iman گفت:

چرا گوشی A53 توی این لیست نیست؟ به نظر من که دوربین و عملکرد این گوشی از A52 S بهتره.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای معرفی یک گوشی به عنوان بهترین گوشی، باید تمامی موارد را در نظر گرفت که گلکسی A52S در اغلب موارد برتر است

فاطمه گفت:

من از این فروشگاه خرید کردم. قیمت‌هاتون خیلی عالیه و مشتری مداریتون خوبه ازتون ممنونم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه راضی بودید خوشحالیم و مشتری مداری از وضایف ما است

ریحانه گفت:

یه سوال داشتم. گوشی پوکو X3 GT از نظر دوربین بهتره یا گوشی Poco X4 GT؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع به لینک زیر در رابطه با مقایسه گوشی هوشمند پوکو X3 GT با پوکو X4 GT مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/blog/xiaomi-poco-x3-gt-vs-xiaomi-poco-x4-gt/

راضیه گفت:

من گوشی Poco F3 رو دارم و خلی ازش راضیم.

samsungHater گفت:

ساسمسونگ اشغاله

علی گفت:

ظاهر گوشی m62 شبیه گوش یهای ارزون قیمته به نظر من سامسونگ گوشی های سری m رو قشنگ نساخته.

زهرا گفت:

یه گوشی میخوام که کثیفی دست روی پشت اون نمونه.

مونا گفت:

آیا 5G بودن یک گوشی به پردازنده آن ربط دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ارتباط چندانی ندارد

سارا گفت:

گوشی های شیائومی ارزش خرید بیشتری دارن یا هواوی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گ.وشی های شیائومی ارزش خرید بالاتری دارد

پرهام گفت:

ببخشید من یه سوال داشتم. تراکم پیکسلی چیه و چه تاثیری روی کیفیت نمایشگر داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر چه تراکم پیکسلی نمایشگر بیشتر باشد، جزئیات و کیفیت بیشتر است. در واقع هرچه نمایشگر بهتر باشد، از تراکم پیکسل‌های بیشتری برخوردار است

فرهاد گفت:

ریلمی مگه همون شیائومی نیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگرچه هر دو برند مستقر در چین هستند اما ریلمی و شیائومی دو کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند مجزا از یکدیگر هستند

فرامرز گفت:

سلام ممنونم از مطالب بسیار مفید و آموزندتون.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

سلماز گفت:

سلام وروزتون بخیر. میخواستم بپرسم ردیم نوت ۱۰ پرو بهتر است یا شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو. میخواهم با آن عکس بیندازم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو جدیدتر بوده و از ویژگی های بهبودیافته بیشتری نسبت به ردمی نوت ۱۰ پرو برخوردار است

مازیار فلاحی گفت:

سلام من یه گوشی میخوام که برای عکاسی پرتره مناسب باشه و تا ۱۰ میلیون تومان میتونم هزینه کنم. به نظر شما ردمی نوت ۱۰ پرو یمیتونه بهتر باشه یا poco F3

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی poco F3 را پیشنهاد می‌کنیم

سبا منصوری گفت:

چقدر گوشی نووا خوشگله. ایا گوشی Nova 8i در ایران موجوده؟ قیمتش چقدره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله در ایران موجود بوده و قیمت آن حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است

مازیار زین الدینی گفت:

سلام گوشی شیائومی خوبه یا سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمی‌شود رای کلی داد. مانند تمامی برندها، این دو برند نیز گوشی‌های هوشمند با عملکرد عالی، خوب، متوسط و ضعیف دارد و بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

مریم مقدسی گفت:

سلام خوب هستید؟
من دنبال یه گوشی هتسم که دوربینش توی تاریکی شب خیلی خوب جواب بده و کیفیت خوبی داشته باشه

چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای عکاسی در شب و ثبت تصاویر قابل قبول در شب، ما گوشی های پرچمدار برندهای سامسونگ، شیائومی و آیفون را پیشنهاد می‌کنیم که قیمت بالاتری نسبت به گوشی های میان رده دارد

حامد گفت:

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

من برای پدربزرگم یه گوشی تا رنج 10 میلیون تومان میخوام بخرم که صفحه نمایش نسبتا بزرگی داشته باشه

توی این گوشی‌هایی که معرفی شدند روی سایت کدوم به نظر شما مناسب ترین گزینه هستش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام ما گوشی M52 5G سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-m52-5g-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

برای آشنایی با بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان نیز به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-up-to-10-million-tomans/

امیر گفت:

سلام و وقت بخیر

من بین a72 و a52 موندم
میشه راهنمایی کنید کدومش کارایی بهتری داره و پردازنده قوی تر؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی از نظر کارایی و قدرت پردازنده با هم برابر هستند. گلکسی A73‌ و گلکسی A53 نسل های جدیدتر بوده و خرید آن پیشنهاد می‌شود
برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت به لینک های زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-dual-sim-5g-256gb-8gb-mobile-phone/

ابراهیم گفت:

سلام
من گوشی شیائومی میخوام که دوربین خوبی داشته باشه

به نظرتون 11t گوشی خوبیه؟
قیمتش حدودا چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی 11t گوشی خوبی بوده اما در حال حاضر شیائومی ۱۲ از آن بهتر است. برای مشاهده ویژگی و قیمت به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

مهدی مرادی گفت:

مقاومت گوشی و اینکه حداقل 2 3 سال برام کار بده خیلی مهمه

چه گوشی‌ای رو پیشنهاد میدید که هم زیر 10 تومن باشه و هم امکانات خوبی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب برای شما فهرست شده‌اند همگی از مقاومت خوبی برخوردار است. طول عمر یک گوشی از پرچمدار گرفته تا اقتصادی، بستگی به نحوه کار شما با آن دارد.

مهران گفت:

میخام یه گوشی به جز سامسونگ بگیرم تا 9 الی 10 تومن

دوربین برام خیلی مهمه
اما کار سنگین و گیمینگ انجام نمیدم با گوشی

ممنون میشم اگه که راهنماییم کنید که چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برند شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جهت اطلاع از بهترین گوشی های شیائ>می زیر ۱۰ میلیون تومان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-phones-up-to-10-million-tomans/

ابوافضل رضاٸی گفت:

سلام چه گوشی دوربین درحد حرفه ایی دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های پرچمدار هر برندی، بهترین دوربین را دارند اما در این میان گوشی هایی هم هستند که علیرغم میان رده بودن، دوربین مناسبی دارند. برای آشنایی با این گوشی ها به لینک های زیر مراجعه کنید
بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین ۲۰۲۲ https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/

بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر دوربین ۲۰۲۲ https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

آرزورحیمی گفت:

۱۰مئلیون چه گؤشی خوبه ازنظردؤربین وحافظه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های هوشمندی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، همگی از بهترین گوشی‌های تا ۱۰ میلیون تومان هستند

لیلا گفت:

سلام بین گوشی a33اس وa32 وa52اس کدوم بخرم از لحاظ قیمت وکارایی بصرفه تر باشع برام؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر سه گوشی عملکرد خبی دارند اما با اختلاف کمی، گوشی گلکسی A52 از دو مورد دیگر بهتر است.

امیررضا گفت:

سلام یه گوشی میخواستم تا ۱۰ تومن که هم دوربین هم کارایی خوبی داشته باشه میشه راهنمایی کنبد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در همین مطلب سعی شده بهترین گوشی از هر نظر تا قیمت ۱۰ میلیون تومان را معرفی کنیم. مقاله را بخوانید و با توجه به نیاز خود، یکی از موارد را انتخاب کنید

امید اوجی گفت:

برای بازی کالاف کدام گوشی بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در این مطلب ذکر شده گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان است

آمنه سعادت گفت:

سلام کدوم یکی از این گوشی ها اندازه کوچکتری دارن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از بین گوشی‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند، گوشی Xiaomi 11 Lite Ne از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر گوشی‌ها برخوردار است

افضل گفت:

ببخشید پشت بدنه گوشی M62 ماته یا براقه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جنس قاب پشتی گوشی M62 پلاستیکی، براق و جاذب لکه یا چربی است

فاطمه گفت:

چرا آیفون بین این گوشیا نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های آیفون قیمتی بالاتر از ۱۰ میلیون تومان دارند مگر دست دو باشند که در این مطلب ما وارد مبحث گوشی‌های دست دوم نشدیم

آرزو پرتویی گفت:

ممنون از مطالب خوب و آموزندتون این مقاله خیلی توی انتخاب به من کمک کرد.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگذاریم
خوشحالیم که توانستیم کمکی کرده باشیم

عاطفه عنابستانی گفت:

لطفا منو راهنمایی کنید. کدوم یکی از گوشی های پوکو x3 Gt و پوکو X3 پرو بهتر هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نرخ نوسازی، پنل کورنینگ گوریلا گلس و پردازنده اسنپدارگون ۸۶۰،گوشی هوشمند پوکو X3 پرو شیائومی گزینه بهتری است

زهرا عارفی گفت:

ایا گوشی A52 S بهتره یا گوشی a53 5G؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف خیلی کم، گوشی a53 5G بهتر از a52 S است

امیر حسین ذادق آبادی گفت:

+HDR10 که در این مقاله بهش اشاره شده چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام

+HDR10 نام فرمت تصویری جدید سامسونگ است که پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز از آن برای پخش جذاب‌تر محتوای تصویری پشتیبانی می‌کنند.

فاتح حربیه گفت:

سلام بهترین گوشیسها تا ده ملون تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز. تمامی گوشی‌های هوشمندی که در این مطلب فهرست شده‌اند، همگی از بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان هستند

رحمان گفت:

من یه گوشی میخوام دوربینش خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از نظر دوربین، در دو لینک زیر گردآوری شده است. به مراجعه به لینک زیر می‌توانید اطلاعات کامل و دقیقی بدست آورید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/

https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

رضا فلاحی گفت:

آیا این مقاله تو سال ۲۰۲۲ بروز رسانی شده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مطلب در ۴ هفته پیش به روز رسانی شده است

ساره قره گوزلو گفت:

دوربین گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو لرزشگیر اپتیکال داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. خبری از لرزشگیر اپتیکال نیست. برای مطالعه کامل ویژگی‌های دوربین این گوشی، می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

ایمان رحمتی گفت:

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو توی این بازه قیمتی چطوره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی همانطور که در مطلب فوق آمده، یکی از بهترین گوشی‌های تا ۱۰ میلیون تومان بوده که از نظر دوربین نیز عملکرد عالی دارد

صادق رحمانی گفت:

بهترین گوشی تا ده میلیون معرفی میکنین بهم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز. گوشی‌های هوشمندی که در این مقاله فهرست شده‌اند، همگی از بهترین گوشی‌های ده میلیون توامنی بوده که با توجه به سلیقه خود، می‌توانید یکی از این گوشی‌ها را خریداری کنید

اکبری گفت:

سلام یه گوشی با کیفیت دوربین عالی زیر 9 تومن میشه پیشنهاد بدید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت پیشنهاد میشود که 108 مگاپیکسل دوربین اول, دوربین دوم8 مگاپیکسل, دوربین سوم 2 مگاپیکسل است.
برای خرید و بررسی مشخصات به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-5g-dual-sim-128gb-and6gb-ram-mobile-phone/

فاطمه فدایی گفت:

سلام بین ردمی نوت ۱۱ pro پلاس و پوکو x4 pro موندم. اگر میشه راهنماییم کنید. بودجم برای خرید گوشی زیر 10 تومنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به مشخصات فنی ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی، انتخاب مناسب‌تری برای گوشی های زیر ۱۰ میلیون تومان است

حسین رحمانی گفت:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتون و ممنون بابت پاسخگویی سریع شما

من برای خرید بین ردمی نوت 11 پرو پلاس فایو جی و ردمی نوت 11 تی موندم.

میگن ردمی نوت 11تی خیلی زود موقع بازی داغ میکنه و خوش دست نیست. واقعا راسته؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه با ما در تماس هستید سپاسگزاریم و پاسخ دهی به شما باعث افتخار ماست
گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی از عملکرد بهتری برخوردار است

مینو گفت:

هواوی مگه هنوز زندست؟ خیلی وقتی اثری ازش توی بازار نیست و من توی هیچ ویترینی گوشیاش رو ندیدم!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هواوی همچنان تولید می‌شود و با دو سیستم عامل هوآوی هارمونی و اندروید در بازار موجود است

گرگ وال استریت گفت:

سلام به همگی
به نظر من اگه دنبال خرید گوشی تا 10 تومن هستید بهترین گزینه ها اینا هستن:

پوکو f3 و f4
a52s 5g

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر و تجربه خودتان را با ما و سایر کاربران درمیان گذاشتید، سپاسگزاریم

نسترن آزاد گفت:

درود بر شما
بین a52 و s20 کدوم یکی رو شما پیشنهاد میدید؟ مرسی که اینقد سریع جواب میدید. من قبلا هم ازتون سوال پرسیده بودم و جوابم رو گرفتم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
وظیفه ما پاسخ دهی به شما بوده و رضایت شما باعث افتخار ماست
ما گوشی ساسمونگ گلکسی s20 را پیشنهاد می‌دهیم

محسن نریمانی گفت:

سلام
من میخوام گوشی بخرم و تا 10 تومن براش بودجه دارم. از بین گوشیهای بالا شما کدوم مدل رو پیشنهاد میدید و به نظرتون ارزش خرید کدوم برای کسی که میخواد بازی هم بکنه بیشتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، گوشی Poco F3 را پیشنهاد می‌کنیم و اگر قصد خرید سامسونگ را دارید، گوشی A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم

علیرضا چراغی گفت:

11t صرفا برای بازی خوبه یا دوربین خوبی هم داره؟ من علاوه بر گیم به عکاسی هم علاقه دارم و میخوام یه چیزی بخرم که همه چیو برام کاور کنه. شما روی سایتتون موجود دارید این گوشی رو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی 11T‌به دلیل دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی، عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند
در حال حاظردر فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

ابوالفضل قیاسی گفت:

به نظرتون ردمی نوت 11 پرو پلاس گوشی خوبیه یا نه؟ و اینکه بین شیائومی 11t و redmi note11 pro+ شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ردمی نوت ۱۱ پرو یک گوشی میان‌رده بوده که عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد. اما در قیاس با 11t عملکرد پایین تری دارد. بنابراین اگر قصد خرید یکی از این دو مدل گوشی میان رده شیائ>می را دارید، پیشنهاد ما، گوشی شیائومی 11t است.

رامین صالحی گفت:

11t برای گیم مثل poco f3 خوب هست؟ کدومشون گزینه بهتریه برای خرید؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی 11t برای گیم یک گوشی کاملا مناسب است اما در قیاس با پوکو f3 باید بگوییم که پوکو از پردازنده قوی‌تر و گرافیک قدرتمندتری برخوردار است. با این حال 11t‌نیز برای بازی بسیار خوب عمل می‌کند

شیما گفت:

سلام
Poco f۳ هنوز تو بازار موجوده???

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله در بازار موجود است

احسان گفت:

دوربین a53 بهتره یا a33??

من برای خرید بین این دو تردید دارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین گلکسی a53 چه در هنگام فیلمبرداری و چه در هنگام عکاسی، عملکردی بهتر از گلکسی a33 دارد

متین گفت:

سلام
وقت شما بخیر
بین a33 و a53 کدوم باتری بهتری داره؟

ممنون میشم راهنماییم کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
باتری هر دو گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری بوده و هر دو از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنند. بنابراین هر دو گوشی به مدت یک روز کامل نیاز به شارژ ندارند و از نظر طول عمر باتری با یکدیگر برابر هستند

فاطمه قرنلی گفت:

در بین گپشی های هواوی کدام مدل هست که از نظر دوربین عالی باشه و از نظر ظاهری؟.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
در پاسخ به سوالتون باید بگیم اگر قیمت برای شما مهم باشه و به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستید ما به شما گوشی هوآوی Nova 9 SE رو پیشنهاد می‌دیم.
اگر قیمت برای شما مهم نباشه، گوشی هوآوی P50 رو پیشنهاد میدیم. موفق باشید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هواوی پی 40 پرو؛ در زمینه دوربین یکه تاز بوده و ظاهری شیک و جذاب دارد

فاطمه قرنلی گفت:

سلام .
در بین گپشی های هواوی کدام مدل هست که از نظر دوربین عالی باشه و از نظر ظاهری؟؟؟؟
ممنون .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هواوی پی 40 پرو؛ در زمینه دوربین یکه تاز بوده و ظاهری شیک و جذاب دارد

فاطمه قرنلی گفت:

سلام . گوشی های شیائومی خوبه؟
از خیلی ها شنیدم که میگن خوب نیست .
در بین گپشی های هواوی کدام مدل هست که از نظر دوربین عالی باشه و از نظر ظاهری؟؟؟؟
ممنون .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های شیائومی از هر نظر عالی هستند
شیائومی بهترین گوشی های اقتصادی و میان رده را تولید می کند که در بسیاری از موارد از گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ بهتر است

۷۵۴۸ گفت:

گوشی پوکو ایکس۳پرو چی اون که تا حدی بهتر از جی تی است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظرتان را با ما درمیان گذاشتید سپاسگذاریم.
این قبیل گوشی ها زیاد بوده و برای هر بلاگ محدودیت تعداد محصول وجود دارد

علی حافظی گفت:

مطمهن باشم که کار میکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مطالب بلاگ با دقت و وسواس تهیه شده و می‌توانیم اطمینان بدهیم که این گوشی‌ها کارایی رازم را دارد

زهرا رحمی گفت:

سلام خوبی گوش سامسونگ ۱۳چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر منظورتان A13‌است. در حال حاضر در فروشگاه موجود نبوده و به زودی موجود خواهد شد

حسام الدین داوری گفت:

گوشی که دوربین باکیفیتی داشته باشه تا قیمت ۱۰ میلیون

پشتیبانی اعتبار کالا گفت:

سلام
شیائومی Poco F3 5G دوربین خوبی داره و در همین رنج قیمته
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-f3-5g-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/

سهیل گفت:

گوشی پوکو ام ۴پرو ۵ جی برای گیم خوب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله از گوشی های مناسب برای گیم بوده اما شاید برای اجرای بازی‌های سنگین کمی ضعیف عمل کنه

سام گفت:

سلام خسته نباشی
یه راهنمایی میخاستم براخرید گوشی
تا۱۰م

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی تا ۱۰ میلیون در رده گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده قرار میگیره که برای این قبیل گوشی ها، شیائومی رو پیشنهاد میدیم
برای مشاهده گوشی‌های شیائومی به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1