etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها از نظر باتری ۲۰۲۳

4.8
(5)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین گوشی ها از نظر باتری ۲۰۲۳

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی موبایل میزان قدرت باتری است و بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند بهترین باتری گوشی کدام است. امروزه همه ما از گوشی موبایل هوشمند استفاده می‌کنیم و زمان زیادی از روز را به کار کردن با گوشی اختصاص می‌دهیم. به همین دلیل انتخاب گوشی موبایل مناسبی که دارای باتری قدرتمند با ظرفیت بالا باشد، بسیار مهم است. 

در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی ها از نظر باتری را بررسی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 7 Ultimate؛ عمر باتری ۱۸:۳۲

مشخصات اصلی 
نمایشگرAMOLED با ابعاد ۶.۷۸ اینچ 
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
دوربین اصلی۶۴ مگاپیکسل
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که با شارژ طولانی مدت دوام بیاورد، سراغ گوشی‌های سری ROG ایسوس بروید. گوشی ROG Phone 7 Ultimate جدیدترین دستگاه ایسوس است که در تست باتری ۱۸.۵ ساعت با یک بار شارژ در استفاده‌ سنگین دوام می‌آورد. این گوشی به یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که در کنار پردازنده کم مصرف اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می‌تواند مدت زمان زریادی را بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. شارژ سریع ۶۵ واتی به شما کمک می‌کند تا به سرعت باتری این گوشی را شارژ کنید.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر AMOLED با ابعاد ۶.۷۸ اینچ و دوربین اصلی قدرتمند ۶۴ مگابایتی آن اشاره کرد که تصاویری با کیفیت و با جزئیات بالا ثبت می‌کند.

۲. گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 6 Pro؛ عمر باتری ۱۵:۳۰

مشخصات اصلی 
نمایشگرAMOLED با ابعاد ۶.۷۸ اینچ 
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس
دوربین اصلی۵۰ مگاپیکسل
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

ایسوس ROG Phone 6 مانند جانشین خود از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند تا زمان قابل توجهی را در تست باتری ثبت کند. مدت زمانی که این گوشی در استفاده‌های سنگین دوام می‌آورد به ۱۵.۵ ساعت رسیده است. چنانچه نرخ نوسازی تطبیقی ​​گوشی را فعال کنید و نرخ نوسازی به ۱۶۷ هرتز نیز برسد، همچنان باتری گوشی به میزان کمی مصرف شده و مدت زمان زیادی را دوام می‌آورد.

هنگامی که زمان شارژ فرا می‌رسد، برای شارژ کامل باتری ROG Phone 6 Pro نیازی به صرف زمان زیادی ندارید. به لطف شارژ سیمی ۶۵ واتی، تنها ۱۵ دقیقه شارژ، باتری این گوشی گیمینگ از صفر به ۴۴ درصد شارژ می‌رسد. این گوشی ایسوس که برای گیمرها ساخته شده است، به کاربران خود اطمینان می‌دهد که هرگز باتری آن در حین جلسات بازی طولانی کم نخواهد شد.

۳. گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس؛ عمر باتری ۱۳:۳۹

مشخصات اصلی 
نمایشگرLTPO Super Retina XDR OLEDبا ابعاد ۶.۷ اینچ 
پردازندهApple A16 Bionic
دوربین اصلی۴۸ مگاپیکسل
باتری۴۳۲۳ میلی‌آمپرساعت

کاربران آیفون همیشه انتظار عمر باتری بالایی را از سری پرو مکس این گوشی‌ها انتظار دارند و این بار آیفون ۱۴ پرو مکس فراتر از اتنظار عمل کرده است. به لطف باتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپر ساعتی و ویژگی‌های مدیریت انرژی پردازنده ۴ نانومتری A16 Bionic، آیفون ۱۴ پرو مکس به طور متوسط بیش از ۱۳.۵ ساعت دوام می‌آورد. این طولانی‌ترین مدت زمانی است که یک گوشی آیفون تا کنون در تست باتری مقاومت کرده است.

آیفون ۱۳ پرو مکس که در انتهای مطلب نیز به آن اشاره شده، دارای باتری قدرتمندی است اما آیفون ۱۴ پرو مکس با یک ساعت زمان بیشتر در تست باتری، توانسته است رکود مدل قبلی خود را شکسته و به نتایج چشمگیرتری دست یابد. علاوه‌بر باتری قدرتمند، اپل این گوشی را به یک شارژ سیمی ۲۰ واتی مجهز کرده است که در مدت ۳۰ دقیقه میزان شارژ آن از صفر به ۵۰ درصد می‌رسد.

۴. گوشی هوشمند وان پلاس ۱۱؛ عمر باتری ۱۳:۱۰

مشخصات اصلی 
نمایشگرLTPO3 Fluid AMOLED با ابعاد ۶.۷ اینچ 
پردازندهاسنتپدراگون ۸ نسل ۲
دوربین اصلی۴۸ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

گوشی OnePlus 11 به لطف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و کارایی پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، استفاده طولانی مدت را برای پرچمداران اندرویدی به ارمغان می‌آورد.

حتی با فعال بودن نرخ نوسازی تطبیقی ​​در نمایشگر ۶.۷ اینچی گوشی، OnePlus 11 در تست باتری بیش از ۱۳ ساعت ماندگار بود. اما به طرز عجیبی خاموش کردن نرخ تازه سازی تطبیقی ​​منجر به کوتاه شدن عمر باتری شد و به ۱۲ ساعت و ۴۸ دقیقه با نرخ نوسازی قفل شده در ۶۰ هرتز رسید. اگرچه این زمان تقریباً نیم ساعت کمتر از بهترین زمان OnePlus 11 است، اما نتیجه بسیار چشمگیر است.

نکته مهم دیگر آنکه OnePlus 11 از شارژ سریع ۸۰ واتی بهره‌مند است که تنها در ۳۰ دقیقه شارژ آن از صفر به ۹۷ درصد می‌رسد.

۵. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 Ultra؛‌ عمر باتری ۱۲:۲۲  

مشخصات اصلی 
نمایشگرDynamic AMOLED 2X با ابعاد ۶.۸ اینچ 
پردازندهاسنتپدراگون ۸ نسل ۲
دوربین اصلی۲۰۰ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

گلکسی S23 اولترا مانند گلکسی S22 اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اما Galaxy S22 Ultra از مصرف انرژی چندانی برخوردار نبود، تنها زمانی که ویژگی نمایشگر تطبیقی ​​آن را خاموش می‌کردید، ۱۰ ساعت تست باتری را پشت سر گذاشت. گلکسی S23 اولترا که با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کارآمدتر کار می‌کند، به چنین ترکیباتی نیاز ندارد. حتی با فعال بودن نمایشگر تطبیقی، پرچمدار سامسونگ در تست باتری ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقه دوام آورد و خاموش کردن این ویژگی باعث افزایش عمر باتری به ۱۳ ساعت شد.

گلکسی S23 اولترا مانند نسل قبلی خود از شارژ سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که تنها در ۳۰ دقیقه قادر است باتری که انرژی آن به صفر رسیده است را به ۵۷ درصد برساند. البته سامسونگ ادعا می‌کند که در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ این گوشی از صفر به ۶۵ درصد خواهد رسید.

۶. گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پلاس؛ عمر باتری ۱۱:۵۷

مشخصات اصلی 
نمایشگرSuper Retina XDR OLED با ابعاد ۶.۷ اینچ 
پردازندهApple A15 Bionic
دوربین اصلی۱۲ مگاپیکسل
باتری۴۳۲۳ میلی‌آمپرساعت

آیفون ۱۴ پلاس در تست‌های باتری کمی کمتر از ۱۲ ساعت دوام آورد که می‌توان گفت به خوبی آیفون ۱۴ پرو مکس در این مطلب نیست که از نمایشگر ۶.۷ اینچی نیز بهره می‌برد. اما قیمت آیفون ۱۴ پلاس ۲۰۰ دلار کمتر از مدل پرو مکس است، بنابراین طرفداران آیفون می‌توانند از یک گوشی با نمایشگر بزرگ با عمر طولانی لذت ببرند بدون اینکه نیازی به صرف هزینه زیادی داشته باشند.

مانند سایر گوشی‌های اپل، آیفون ۱۴ پلاس با یک شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌شود که تنها در ۳۰ دقیقه شارژ باتری آن از صفر به ۴۶ درصد می‌رسد. اگرچه گوشی‌هایی بهتر در این مطلب فهرست شده‌اند اما عمر و سرعت شارژ باتری آیفون ۱۴ پلاس نیز برای طرفداران آیفون بسیار خوب است.

۷. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 Plus؛ عمر باتری ۱۱:۲۴

مشخصات اصلی 
نمایشگرDynamic AMOLED 2X با ابعاد ۶.۶ اینچ 
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۱
دوربین اصلی۵۰ مگاپیکسل
باتری۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت

سامسونگ گلکسی S23 Plus در تست باتری چند دقیقه کمتر از ۱۱.۵ ساعت دوام آورد، اما عمر باتری ۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه با یک بار شارژ اصلا قابل باور نیست، به خصوص با فعال شدن حالت نوسازی تطبیقی ​​برای گوشی با نمایشگر ۶.۶ اینچی. گلکسی S23 Plus از باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود و همچنین بهره‌وری انرژی پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی بهره می‌برد.

مانند دیگر گوشی سامسونگ در این لیست، گلکسی اس ۲۳ اولترا پلاس دارای شارژ ۴۵ واتی است و به شما این امکان را می‌دهد که باتری خالی شده را پس از ۳۰ دقیقه به ۷۱ درصد شارژ برسانید. گلکسی S23 Plus نسخه ارزان‌تر S23 Ultra بوده که از پردازنده قدرتمند و باتری با طول عمر بالا بهره برده است.

۸. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M62

گوشی سامسونگ M62

گوشی سامسونگ M62 بهترین باتری گوشی را بین محصولات سامسونگ دارد و این گوشی را نیز می توان بدون شک یکی از بهترین های بازار از نظر باتری دانست. باتری غول‌پیکر این گوشی ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که تا ساعت‌ها می‌توانید با خیال راحت با آن کار کنید. 

مشخصات اصلی 
نمایشگرSuper AMOLED Plus با ابعاد ۶.۷ اینچ 
پردازندهExynos 9825
دوربین اصلی۶۴ مگاپیکسل
باتری۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

باتری این گوشی از نوع لیتیوم-یونی است و از شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. یکی از مهم‌ترین مزایای این باتری امکان شارژ معکوس است. به این معنی که شما می‌توانید با این گوشی، یک گوشی دیگر را نیز شارژ کنید. از جمله مزایای این گوشی نمایشگر با کیفیت Full HD، پردازنده قدرتمند و دوربین قوی است.

۹. گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو

گوشی شیائومی 11T Pro

گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو پس از انتظارهای زیاد طرفداران، در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد و همانطور که انتظار می‌رفت قابل بودن خود را در این مدت، به خوبی ثابت کرده است. طول عمر باتری مناسب و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی، تنها یکی از ویژگی‌های مثبت این گوشی میانرده ارزشمند به حساب می‌آیند. اگر قصد خرید یک گوشی میانرده را دارید که علاوه بر طول عمر بالای باتری سایر ویژگی‌های مثبت را نیز داشته باشد؛ باید بگوییم شیائومی ۱۱ تی پرو، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

مشخصات اصلی 
نمایشگرAMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ 
پردازندهSnapdragon 888 5G (5nm)
دوربین اصلی۱۰۸ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

شارژر ۱۲۰ واتی این گوشی قادر است تنها درمدت زمان ۱۷ دقیقه، آن را به طور کامل شارژ کند. این سرعت شارژ شدن برای یک گوشی میانرده، فوق‌العاده است و برای کسانی مناسب است که فرصت زیادی برای شارژ شدن گوشی خود ندارند. این گوشی از پردانزده پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد که در بهینه شدن مصرف انرژی این گوشی و عمربالای باتری آن بی تاثیر نیست.

۱۰. گوشی هوشمند Realme 7 5G

گوشی Realme 7 5G

ریلمی یکی از برندهایی است که اخیرا پا‌به‌پای رقبا در بازار فعالیت می‌کند و گوشی گوشی Realme 7 5G بهترین باتری گوشی بین گوشی‌های ریلمی را دارد. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی توانسته امتیاز خوبی در آزمایش‌های باتری به دست آورد و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به ظرفیت و قدرت بالای باتری اهمیت می‌دهند.

مشخصات اصلی 
نمایشگرPLS IPS با ابعاد ۶.۵ اینچ 
پردازندهMediaTek MT6853 Dimensity 800U 5G 
دوربین اصلی۴۸ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

گوشی ریلمی ۷ با فناوری 5G به بازار عرضه شده است. باتری این گوشی از شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد که در کمتر از نیم ساعت می‌تواند ظرفیت باتری را به ۵۰ درصد برساند. همچنین این گوشی در حدود یک ساعت می‌تواند به ۱۰۰ درصد برسد و کامل شارژ شود. همچنین باتری این گوشی دارای قابلیت شارژ معکوس است.

این ساعت با رکورد عمر باتری ۱۲۹ ساعت امتیاز بالایی در میان گوشی‌های مختلف دریافت کرده است.

– مکالمه: ۳۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

– وب‌گردی: ۱۸ ساعت و ۵۷ دقیقه

– مشاهده ویدیو: ۱۶ ساعت و ۳ دقیقه

این مقدار شارژدهی رکورد خوبی برای باتری یک گوشی محسوب می‌شود. 

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی های سال ۲۰۲۱

از مزایای این گوشی می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و سرعت شارژ بسیار بالا اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای کیفیت دوربین مناسب و پردازنده قوی است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. میزان مصرف باتری این گوشی با توجه به اینکه از فناوری 5G بهره می‌برد بسیار جالب توجه است.

کرد.

۱۱. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 Ultra

سامسونگ گلکسی S22 Ultra

نهایت کیفیت، ظرافت، و قدرت را می‌توانید در جدیدترین پرچمدار سری S سامسونگ، یعنی سامسونگ گلکسی S22 Ultra بیابید. این گوشی با مجهز بودن به قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را دارد و برنامه‌های مختلف را در روان‌ترین حالت ممکن اجرا خواهد کرد.

البته ورژن اروپایی این محصول، مجهز به پردازنده Exynos 2200 است که مانند پردازنده Snapdragon 8 Gen 1، از معماری ساخت ۴ نانومتری بهره می‌‌برد و از لحاظ قدرت و سرعت چیزی از این پردازنده کم ندارد. مجهز بودن به پردازنده‌هایی چنین قدرتمند، باعث می‌شود این گوشی مصرف انرژی بهینه‌ای داشته باشد.

مشخصات اصلی 
نمایشگرDynamic AMOLED 2X
۶.۸ اینچی
رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
پردازندهورژن اروپایی : Exynos 2200 
ورژن گلوبال: Snapdragon 8 gen 1 
دوربین اصلی۱۰۸ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از تست‌های انجام شده بر روی باتری نیز سربلند بیرون آمده است. این محصول توانسته است با ثبت ۱۸ ساعت عمر باتری برای تماشای ویدیو با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، ۱۶ ساعت و ۵۴ دقیقه وبگردی و ۳۲ ساعت تماس تلفنی در کل، ۱۰۸ ساعت عمر مفید باتری را ثبت کند. اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار را دارید که از لحاظ قدرت عملکرد، عمر باتری و قدرت دوربین‌ها چیزی از آیفون ۱۳ پرومکس کم نداشته باشد و قیمتی کم‌تر از آن داشته باشد، ما به شما خرید گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra را پیشنهاد می‌دهیم.

۱۲. گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرو مکس

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین باتری گوشی بین گوشی‌های ساخت شرکت اپل را دارد. همیشه اپل به دلیل ظرفیت باتری گوشی‌های خود مورد انتقاد واقع می‌شد. اما امسال با معرفی آیفون ۱۳ پرو مکس به حد زیادی مصرف بهینه باتری را مشاهده می‌کنیم. این گوشی از باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که قدرتمندترین باتری در میان تمام آیفون‌ها به شمار می‌رود.

مشخصات اصلی 
نمایشگرSuper Retina XDR OLED با ابعاد ۶.۷ اینچ 
پردازندهA15 Bionic 
دوربین اصلی12 مگاپیکسل
باتری۴۳۵۲ میلی‌آمپرساعت

این گوشی نسبت به تمام آیفون‌های سری قبلی بسیار بهینه‌تر شده است و مصرف باتری مناسبی دارد. آیفون ‍۱۳ پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی بهره می‌برد که می‌تواند شارژ گوشی را در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند که رکورد قابل قبولی است. از مزایای باتری این گوشی این است که از شارژر بی‌سیم مگ‌سیف ۱۵ واتی بهره می‌برد. همچنین این گوشی از شارژ سریع بی‌سیم مغناطیسی Qi با مقدار ۷.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مزایای iPhone 13 Pro Max می‌توان به نمایشگر با کیفیت همراه با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. همچنین این نمایشگر دارای فناوری‌هایی مثل HDR10 و Dolby Vision است. پردازنده قدرتمند و بهینه، دوربین عکاسی بسیار با کیفیت و حرفه‌ای نیز از مزایای آیفون ۱۳ پرو مکس به شمار می‌رود.

سخن آخر

خرید گوشی با بهترین ظرفیت باتری به نیاز شما بستگی دارد. گوشی‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید به‌راحتی از میان آن‌ها انتخاب کنید. توجه به دوربین، کیفیت نمایشگر، قدرت پردازنده، قیمت گوشی مورد نظر، در کنار باتری می‌تواند انتخاب مناسب‌تری را پیش روی شما قرار دهد.

به غیر از گوشی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، به نظر شما چه گوشی‌های دیگری را می‌توان جزو لیست بهترین گوشی ها از نظر باتری دانست؟ آیا انتخاب‌های دیگری نیز وجود دارد که جای آن در این لیست خالی است؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

بهترین گوشی میانرده از نظر باتری کدام گوشی است؟

بهترین گوشی میانرده از نظر باتری، گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو، سامسونگ گلکسی M62 و شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو است. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو علاوه برباتری قدرتمند، مجهز به ویژگی‌های مثبت دیگری است که در کل، ارزش خرید این محصول را بسیار بالا می‌برد.

بهترین گوشی پرچمدار از نظر باتری کدام است؟

بهترین گوشی پرچمدار از نظر باتری، گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس و سامسونگ گلکسی S22 Ultra است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مینو گفت:

سلام. میخواستم بدونم بهترین گوشی از نظر باتری باید به چه باتری مجهز شده باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دست کم به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‎آمپر ساعتی مجهز باشد. البته برخی از برندها مانند آیفون به دلیل استفاده از برنامه اختصاصی مدیریت شارژ و دشارژ، علیرغم اینکه از باتری با ظرفیت کمتری استفاده می‌کند، عمر باتری بالایی دارند

محسنی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از برند شیائومی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ M62 و گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم

مهربانی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از برند سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ M62 را به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری پیشنهاد می‌کنیم

رضایی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از بین این گوشیا کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ M62 و گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری پیشنهاد می‌کنیم

سیامک گفت:

یعنی برندهای اوپو و وان پلاس بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری ندارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در رابطه با وان پلاس باید بگوییم خیر. اما در رابطه با اوپو حتما در به روز رسانی‌های آتی به آن اضافه خواهد شد

ماندانا هاشمی گفت:

موتورولا به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری در ایران موجود هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر در ایران در حال حاضر موجود نیست

میثاق گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری که ۲-۳ سالی برام کار کنه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگلی از دوربین و باتری خوبی برخوردار هستند و هر گوشی میان‌رده‌ای دست کم ۳ سال برای شما عمر مفید خواهد داشت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی با باتری بزرگ اما و زن نسبتا کم هستید، ما به شما گوشی شیائومی POCO F3 را پیشنهاد می‌کنیم

عابدینی گفت:

بهترین گوشی از نظر باتری که سبک باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی با باتری بزرگ اما و زن نسبتا کم هستید، ما به شما گوشی شیائومی POCO F3 را پیشنهاد می‌کنیم

مینا گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری معمولا سنگین هستن. از بین این گوشی ها کدومش از همه سبک تره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی با باتری بزرگ اما و زن نسبتا کم هستید، ما به شما گوشی شیائومی POCO F3 را پیشنهاد می‌کنیم

سمیرا گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری که ظاهر شیکی هم داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکرد مانند یک پرچمدار است

مهدی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری که قیمت مناسبی هم داشته باشه موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از این لیست ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 10 pro را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-pro-m2101k6g-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone-2/

راضیه گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری پیشنهاد می‌کنیم

مصطفی گفت:

به نظرم آیفون نمیتونه جز بهترین گوشی ها از نظر باتری باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون به دلیل برنامه اختصاصی مدیریت شارژ و دشارژ از عمر باتری مناسبی برخوردار است. همواره باتری بزرگ به معنای عمر بالای باتری نیست

محمود گفت:

شیائومی بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری هست یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در جدول مشخصاتی که در این مطلب آمده می‌توانید مشاهده کنید، هر دو برند گوشی هایی با کیفیت از نظر باتری و دوربین تولید می‌کنند و فرقی با یکدیگر در این زمینه ندارند

مهرنوش گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری برای عکس گذاشتن تو اینستاگرام و اینکه مجبور نباشیم هی گوشی رو بزنیم به شارژ کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به مواردی که ذکر کردید، پیشنهاد ما سلما گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو خواهد بود

حسام گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری برای یک بلاگر کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند برای رفع نیازهای یک بلاگر کاملا مناسب است. بجز موتورولا که در ایران موجود نیست

اسما گفت:

بهترین گوشی از نظر باتری که برای بازی مناسب باشه کدوم ر وپیشنهاد می‌کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید یک گوشی گیمینگ علاوه بر باتری و نمایشگر قدرتمند باید در درجه اول به پردازنده آن توجه کنید. پیشنهاد ما گوشی های میان رده و پرچمدار موجود در این مطلب است

حدیثه گفت:

سلام. بهترین گوشی از نظر باتری کدوم یکی از گوشی های این مطلبتون میشه و اینکه کدومو موجود دارید برای فروش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بجز گوشی‌های سامسونگ A42 5G و موتورولا Defy (2021) که در ایران موجود نیست، باقی گوشی ها در فروشگاه اعتبارکالا موجود است

حنانه گفت:

بهترین گوشی ها از نظر باتری متعلق به شیائومی هستن یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانگونه که در جدول مشخصات و توضیحاتی که در این مطلب آمده، هر دو برند از باتری قدرتمندی برخوردار هستند

امیرحسین گفت:

سلام بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌ها از نظر باتری را معرفی کرده‌ایم که همگی از دوربین‌های خوب و حتی حرفه‌ای برخوردار هستند

مهتاب سلیمانی گفت:

از این لیست بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدومشو در فروشگاهتون موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بجز گوشی‌های سامسونگ A42 5G و موتورولا Defy (2021) که در ایران موجود نیست، باقی گوشی ها در فروشگاه اعتبارکالا موجود است

ارشیا خانی گفت:

سلام. من کارم عکاسیه ولی میخوام کنار دوربین عکاسی، گوشی ویژه عکاسی هم داشته باشم. شما از این لیست کدوم گوشی رو به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری پیشنهاد می‌کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک دوربین حرفه‌ای برای گوشی هوشمند خود هستید ما به شما سامسونگ گلکسی S22 Ultra و آیفون ۱۳ پرومکس را پیشنهاد می‌کنیم

ایلیا احمدی گفت:

بهترین گوشی از نظر باتری که یک روز کامل دوام بیاره و لازم نباشه هرجایی که میرم با خودم شارژر ببرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند دارای باتری قدرمندی بوده که بیش از یک روز دوام خواهد آورد

ماهان گفت:

بهترین گوشی از نظر باتری کدومه؟ میخوام تایم طولانی بازی کنم و باتری گوشی زود تموم نشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند دارای باتری قدرمندی بوده که بیش از یک روز دوام خواهد آورد

مرتضی احمدی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از شیائومی بخریم بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همان طور که در جدول خمشخصات گوشی ها و شرح ویژگی آن‌ها مشاهده می‌کنید هر دو برند گوشی‌هایی با باتری بزرگ و دوربین عالی تولید می‌کنند.

محمد گفت:

سلام. کار من تولید محتواست. بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کار تولید محتوا تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند عالی هستند اما اگر کار شما تولید محتوای تصویری است، ما به شما گلکسی S22 Ultra و آیفون ۱۳ پرو مکس را پیشنهاد می‌کنیم

میهن دوست گفت:

سلام از برند سامسونگ بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدوم مدل میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قدرتمندترین باتری از برند سامسونگ متعلق به گلکسی M62 بوده که ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است

کمال گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از برند شیائومی کدام مدل است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری از برند شیائومی، گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو است

طاهره گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین و باتری کدوم یکی از برندها میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در مطلب مشخص ضشده، تمامی برندها گوشی‌هایی با باتری و دوربین بسیار حرفه‌ای تولید و عرضه کرده‌اند