etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار در سال ۲۰۲۳

4
(46)
حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار در سال ۲۰۲۳

آیا بودجه کمی دارید و می‌خواهید که یک گوشی هوشمند و با کیفیت داشته باشید؟ خوشبختانه می‌توانید با مبلغ نسبتا پایینی یک گوشی هوشمند خریداری کنید. درست است که قیمت گوشی‌ها در ایران در مقایسه با دیگر کشورها کمی بالا است؛ اما وقتی گوشی‌های ساده نزدیک به یک میلیون تومان فروخته می‌شوند، می‌توان محدوده قیمت بهترین گوشی های ارزان‌قیمت بازار را تا ۵ میلیون تومان هم بالا برد. در این مطلب بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار ایران را مورد بررسی قرار می‌دهیم. فهرست پیش رو گوشی‌هایی از برندهای سامسونگ، نوکیا و شیائومی را خود جای داده است. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

بهترین گوشی ارزان قیمت نوکیا

گوشی نوکیا C1 2nd Edition 2021

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۴۸ در ۷۱.۸ در ۹.۳ میلی‌متر وزن ۱۵۴ گرم
نمایشگر۵.۴۵ اینچی IPS LCD وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازندهUnisoc SC7731e ۴ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2
سیستم‌عاملاندروید 11 – نسخه Go
دوربین‌هادوربین اصلی ۵ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۱ گیگابایت
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
باتری۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

نوکیا C1 یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه نوکیا است که با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ ۱۶ گیگابایت و ۱ گیگابایت رم تولید و به فروش می‌رسد. نوکیا در این محصول از یک پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز استفاده کرده است. نوکیا C1 به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ مجهز شده که در مجموع نمایشگری با وضوح و کیفیت قابل قبولی است.

شرکت نوکیا برای این نمایشگر که از نوع LCD است، پنل IPS در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این نمایشگر ۷۲.۱ درصد از بدنه گوشی را به خود اختصاص داده است. نمایشگر این گوشی یکدست بوده که به طراحی ساده و کلاسیک مجهز شده است. در این قسمت خبری از بریدگی و یا ناچ برای قرار‌گیری سنسور دوربین سلفی مشاهده نمی‌شود و سنسور دوربین سلفی در حاشیه قسمت بالایی صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

دوربین اصلی نوکیا C1 به سنسوری ۵ مگاپیکسل مجهز شده است و می‌تواند ویدوهایی با کیفیت 720p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. زیر قاب پشتی این محصول یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌یون قرار دارد که انرژی موردنیاز گوشی را برای انجام کارهای روزانه فراهم کند.

گوشی نوکیا C21 TA-1352

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۹.۹ در ۷۷.۹ در ۸.۸ میلی‌متر وزن ۱۹۵ گرم
نمایشگر۶.۵۲ اینچی IPS LCD وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازندهUnisoc SC9863A ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی IMG8322
سیستم‌عاملاندروید 11 – نسخه Go
دوربین‌هادوربین اصلی ۸ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ گیگابایت ۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت ۶۴ گیگابایت
باتری۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی نوکیا C21 TA-1352 علاوه‌بر بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت ارزان‌تری به نسبت بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارد.

این گوشی به نمایشگری با ابعاد ۶.۵۲ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. نمایشگری از نوع IPS که توانایی نمایش ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ را دارد. نوکیا C21 TA-1352 در جایگاه یک گوشی میان‌رده، به نمایشگر قابل قبولی مجهز شده است.

در قسمت پشتی نیز تنها یک سنسور دوربین با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ثبت تصاویر مناسبی را در نور روز دارد و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل این گوشی نیز با توجه به تست‌های انجام شده، در تماس‌های تصویری، کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری اما این گوشی به پردازنده Unisoc SC9863A که برای استفاده روزمره و اجرای نرم‌افزار‌های محبوب، عملکرد خوبی دارد اما نباید چندان برای اجرای بازی‌های سنگین روی آن حساب باز کرد. باتری با میزان ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ 

 گوشی گلکسی A04

مشخصات فنیSAMSUNG GALAXY A04
نمایشگرنمایشگر Infinity-V، اندازه ۶.۵ اینچ، وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل HD
پردازندههشت هسته‌ای
رم۳ گیگابایت، قابل ارتقا تا ۴ گیگابایت از طریق عملکرد RAM Plus
ظرفیت۳۲ گیگابایت، پشتیبانی از microSD
دوربین دوگانه عقبدوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (f/1.8) و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل (f / 2.4)
دوربین جلو۵ مگاپیکسل (f / 2.2)
قابلیت اتصالLTE، Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac 2.4 + 5 گیگاهرتز، Bluetooth® نسخه 5.0
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
سیستم‌عاملسیستم اندروید ۱۲ پوشش داده شده با One UI Core 4.1
ابعاد / وزنابعاد ۱۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر / وزن ۱۹۲ گرم

سامسونگ  گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A04 خود را در دو رنگ سبز و مشکی به فروش می‌رساند و طراحی پشت دستگاه با لبه‌های نسبتا گرد، بدنه پلاستیکی براق ظاهری جذاب دارد. بدنه این گوشی با لبه‌های گرد و سطحی با شیارهای باریک هنگام قرار گرفتن در معرض نور ظاهری خیره کننده‌ای دارد و آن را شبیه به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ کرده است.

اگر قصد استفاده روزمره مانند استفاده از اپلیکیضن‌های بانکی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و یا تماشای فیلم و سریال را دارید، پردازنده هشت هسته‌ای گوشی اقتصادی گلکسی A04 به خوبی از پس نیازهای شما برمی‌آید. اما خبر خوب این است که این گوشی در اجرای بازی‌های سه‌بعدی نیز خوب عمل کرده است. بنابراین می‌توانید علاوه‌بر انجام کارهای روزمره، گاهی با آن بازی هم انجام دهید.

در قاب پشتی سامسونگ گلکسی A04 دو دوربین قرار دارد؛‌ دوربین اصلی دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین عمق ۲ مگاپیکسل مجموعه دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهد که تصاویری واضح و قابل قبولی را ثبت می‌کند. همچنین، دوربین سامسونگ گلکسی A04 از زوم دیجیتال تا ۱۰ برابر نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین قادر است تا زوم x2 یا x4 تصاویر خوبی را ثبت کند که جزئیات این تصاویر به صورت کامل ثبت می‌شود.

دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی A04 می‌تواند در ۲ سطح، هر دو زاویه باز و معمولی، تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند. این دوربین قادر است به صورت خودکار روشنایی پوست ساختار صورت را طوری تنظیم کند که دیگر نیازی به رتوش عکس نداشته باشید.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی A04 بسیار راضی کننده است. متاسفانه گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی A04 از سیستم شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و با توجه به حجم نسبتا بزرگ باتری، شارژ شدن کامل آن کمی طولانی به نظر می‌رسد.

گوشی سامسونگ گلکسی M13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر وزن ۱۹۲ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850 ۸ نانومتری ۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

از ویژگی‌های برجسته طراحی گوشی گلکسی M13 استفاده از گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر آن است. همچنین این گوشی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن از درگاه اختصاصی برای افزودن کارت حافظه‌ی microSDXC نیز برخوردارست.

سامسونگ برای گلکسی M13 خود از یک پنل بزرگ ۶.۶ اینچی با وضوح بالا و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده کرده که گزینه‌ی مناسبی برای فیلم دیدن، وب گردی و یا مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی خواهد بود. از نظر روشنایی صفحه نیز عملکرد این گوشی مناسب است.

لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در نور مناسب عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد که سطح بالایی از جزئیات را ثبت می‌کند. عملکرد دوربین سلفی نیز بیش از انتظارست. اما لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی تصاویر قابل قبولی را ثبت نمی‌کند که با توجه به قیمت آن نمی‌توان انتظاری غیر از این داشت. در نهایت هر دوی دوربین اصلی و سلفی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اختصاصی Exynos 850 استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از فناوری ساخت ۸ نانومتری برخوردار است. گلکسی M13 مناسب بازی کردن و عملیات‌های سنگین نبوده و نمی‌توان روی عملکرد سخت‌افزاری آن حساب کرد. البته می‌توانید با این گوشی بازی و برنامه‌هایی که دوست دارید را اجرا کنید. گوشی M13 به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که شارژدهی فوق‌العاده‌ای نیز دارد و در حالت استفاده معمولی تا دو روز و نیم دوام می‌آورد. این مدل از فست‌شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی F13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متر وزن ۲۰۷ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850 ۸ نانومتری ۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

پنل جلوی گلکسی F13 مانند گلکسی M13 شیشه‌ای بوده و با استفاده از کورنینگ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD مجهز شده است که تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند. همچنین تصاویر و ویدئوها با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ بوده و در نتیجه می‌توانید تمام جزئیات در تصویر را به‌راحتی تماشا کنید.

این گوشی دارای ماژول دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی (لنز واید) این گوشی با سنسور 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.8 وارد بازار می‌شود. این لنز با استفاده از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های مناسبی بگیرید. دومین لنز این گوشی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید بوده که با پوشش ۱۲۳ درجه، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با جزئیات بالا ثبت کنید. این گوشی از سنسور تشخیص عمق تصویر نیز بهره می‌برد که با سنسور ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی گلکسی F13 با سنسور ۸ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قابلیت فیلم‌برداری با استفاده از دوربین سلفی نیز با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته که در ساخت گوشی سامسونگ گلکسی اف ۱۳ از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ استفاده کند. با استفاده از این تراشه هشت نانومتری، شما می‌توانید بازی‌های ویدئویی را به‌راحتی روی گوشی نصب کرده و با هیچ‌گونه لگ و یا خللی مواجه نشوید. به کمک این پردازنده می‌توانید از گلکسی F13 هم برای کارهای روزمره و هم بازی‌های ویدئویی استفاده کنید. در نهایت باتری این گوشی که غیر قابل تعویض و از جنس لیتیوم پلیمری است، با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی های ارزان قیمت شیائومی 

گوشی شیائومی ردمی 10C

گوشی شیائومی Redmi 10C
وزن  ۱۹۰ گرم 
ابعاد ۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۸.۳ میلی متر 
سیستم عامل اندروید ۱۱
ابعاد نمایشگر  ۶.۷۱ اینچ
رزولوشن۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل
پردازنده Snapdragon 680 4G (6nm)
رم  ۳-۴ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی  ۶۴-۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
دوربین عقب۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
دوربین جلودوربین سلفی  ۵ مگاپیکسل

شیائومی این گوشی را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کرد. این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در این لیست است و قابلیت‌های قابل قبولی در مقایسه با قیمت پایینش دارد. این کمپانی همانطور که در تولید گوشی‌های پرچمدار در چند سال اخیر موفق عمل کرده است؛ در تولید گوشی‌های اقتصادی نیز موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی نسبت به قیمت ارزان آن، بهره مندی از پردازنده Snapdragon 680 است. شما می‌توانید تمام کارهای روزمره خود مثل وبگردی، تماشای ویدیو در یوتیوب و استفاده از شبکه‌های اجتماعی را بدون هیچ مشکلی با این گوشی انجام دهید. از ویژگی‌های مثبت پردازنده Snapdragon 680 داغ نشدن آن در استفاده‌های نسبتا طولانی و سنگین است.

این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و با توجه به بالابودن ظرفیت آن، عمر باتری این گوشی خوب و قابل قبول است. اگر استفاده‌ای متوسط در طول روز از این محصول داشته باشید؛ باتری آن می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. این گوشی مانند سایر گوشی‌های شیائومی به قابلیت شارژ با توان بالا مجهز نیست و یک آداپتور شارژر ۱۸ واتی در داخل جعبه آن وجود دارد که می‌تواند این محصول را در کم‌تر از دو ساعت به طور کامل شارژ کند.

این محصول تنها به دو لنز دوربین مجهز است. عملکرد دوربین‌های این گوشی در این بازه قیمتی قابل قبول است. نکته مثبت، این است که دوربین این گوشی از قابلیت زوم خودکار تشخیص فاز نیز بهره می‌برد. این گوشی در عکاسی پرتره نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و به خوبی از پس تار کردن پس زمینه برمی‌آید. البته باید توجه داشته باشید که این محصول یک گوشی اقتصادی است و نباید انتظارات شما از آن به اندازه یک گوشی سطح بالا باشد.   

این گوشی عمر باتری خوبی دارد. اگر استفاده‌ای معمولی از آن داشته باشید، این گوشی می‌تواند تقریبا یک روز کامل شما را همراهی کند. داخل جعبه این محصول یک آداپتور شارژر ۱۸ واتی وجود دارد که آن را در مدت زمان ۱ ساعت و نیم به طور کامل شارژ می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۹ در ۷۷ در ۱۶۴.۹ میلی‌متر وزن ۱۹۶ گرم
نمایشگر۶.۵۳ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازندهHelio G35 ۱۲ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
سیستم‌عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری MIUI 12
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۳مگاپیکسل/ دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ دوربین مکارو ۵ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ یا ۳ یا ۴ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
حسگر مجاورت

این گوشی دارای ابعاد ‍۱۶۴.۹×۷۷×۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۶ گرم است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. ردمی 9C دارای اسلات مجزا برای کارت حافظه، اسپیکر، جک ۳.۵ میلی‌متری، پورت MicroUSB 2.0 و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است.

شیائومی Redmi 9C دارای نمایشگر IPS LCD و ابعاد ۶.۵۳ اینچ است. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این نمایشگر از قابلیت‌هایی مانند روشنایی ۴۰۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۱.۱ درصد، تراکم پیکسلی ۲۶۸۹ پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

شیائومی برای این گوشی از سه لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده کرده است. این دوربین دارای قابلیت HDR و فیلم‌برداری با کیفیت 1080p است.

این گوشی از پردازنده اقتصادی و بهینه  و پردازنده گرافیکی  بهره می‌برد. تنوع رم و حافظه داخلی این گوشی بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، نسخه مورد نظر را انتخاب کنید. این گوشی از رم ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین حافظه داخلی Redmi 9C شامل ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه شده است.

ردمی 9C از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین میزان شارژدهی باتری یکی از مزایای این گوشی به شمار می‌رود.

گوشی شیائومی Redmi 9A

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۹ در ۷۷.۱ در ۱۶۴.۹ میلی‌متر وزن ۱۹۶ گرم
نمایشگر۶.۵۳ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازندهHelio G35 ۱۲ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
سیستم‌عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری MIUI 12
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۳مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ یا ۳ یا ۴ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاشتاب‌سنج
حسگر مجاورت

بدنه شیائومی ردمی 9a از پلاستیک موجدار ساخته شده و پلاستیک مرغوب بدنه مانع از عرق کردن و لغزیدن گوشی خواهد شد. همچنین رنگ مات قاب لک اثر انگشت یا عرق دست را به خود نمی‌گیرد. در نمای پشتی دوربین اصلی دیده می‌شود که به جای مرکز در گوشه سمت چپ قرار داده شده است. به طور کلی شیائومی ردمی 9a از همه المان‌های طراحی یک گوشی اقتصادی برخوردار است. عرضه این گوشی در ابعاد ۱۶۴.۹ در ۷۷ در ۹ میلی‌متر با وزن ۱۹۶ گرم نیز با قیمت گوشی در تناسب کاملی قرار دارد.

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی شیائومی ردمی 9a بخش زیادی از نمای جلویی آن را تشکیل می‌دهد. وضوح تصویر این نمایشگر برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بوده و در هر اینچ ۲۶۹ پیکسل را به نمایش می‌گذارد. از آنجایی که نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است، می‌تواند تصویر را با وضوح HD به شما نمایش دهد.

تک دوربین اصلی شیائومی ردمی 9a در سمت چپ نمای پشتی قرار گرفته و دارای وضوح 13 مگا پیکسلی است. کیفیت عکس‌برداری این دوربین در نور روز بسیار خوب است اما در شرایط کم نور افت کیفیت محسوسی در تصاویر ثبت شده احساس می‌شود. در کنار این دوربین یک فلش LED برای نورپردازی بهتر در شرایط کم نور قرار داده شده است.

استفاده از پردازنده مدیاتک Helio G25 یکی دیگر از دلایل اقتصادی شدن این گوشی است. هرچند که این پردازنده با استفاده از تکنولوژی ۱۲ نانومتری ساخته شده و دارای ۸ هسته است، اما نمی‌تواند به خوبی پردازنده‌های اسنپ دراگون از پس مدیریت برنامه‌های گوشی بربیاید. این پردازنده از شتاب‌دهنده گرافیکی Power VR GE8320 استفاده می‌کند.

شیائومی ردمی 9a از باتری لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض استفاده می‌کند. این باتری در حالت عادی استفاده تا 1 روز و نیم به شما جواب می‌دهد که برای یک گوشی اقتصادی عالی است.

گوشی شیائومی Poco C40

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۹.۲ میلی‌متر وزن ۲۰۴ گرم
نمایشگر۶.۷۱ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل
پردازندهJLQ JR510 ۱۱ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1
سیستم‌عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری MIUI 13 برای POCO
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۳مگاپیکسل/ دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ یا ۳ یا ۴ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
حسگر مجاورت

شیائومی Poco C40 یکی از گوشی‌های میان‌رده با‌کیفیت این کمپانی است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و قدرت نمایش ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ مجهز است. همچنین دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

در قاب پشتی پوکو C40 شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بوده که تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های سنسور دوربین اصلی این گوشی است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری نیز این گوشی به پردازنده JLQ JR510 مجهز شده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که کمتر گوشی در این بازه قیمتی از چنین باتری قدرتمندی بهره برده است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، به راحتی در مصرف عادی طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۱۸ وات نیز از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده شیائومی است.

گوشی شیائومی POCO M4 Pro 5G

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی‌متر وزن ۱۹۵ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۹۰ هرتز وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازندهDimensity 810 ۶ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
سیستم‌عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری MIUI 12.5
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
حافظه رم۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات
حسگرهاحسگر اثرانگشت
مجاورت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
قطب‌نما

گوشی شیائومی POCO M4 Pro 5G ضخامت نسبتا کمی، ۸.۹ میلی‌متر دارد؛ اما ارتفاع آن ۱۶۳ میلی‌متر بوده که تقریبا زیاد است. وقتی به پشتی گوشی نگاه می‌کنید، ماژول دوربین اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند؛ چرا که با یک قاب مستطیلی مشکی بزرگ که روی آن لوگوی POCO حک شده، از پنل پشتی متمایز می‌شود.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ است که حفره‌ای نیز برای دوربین سلفی دارد. نرخ نوسازی پیش‌فرض دستگاه روی ۶۰ هرتز است؛ اما می‌توانید آن را روی ۹۰ هرتز هم تنظیم کنید که کمی مصرف باتری را بالا می‌برد اما نرمی قابل توجهی هنگام جابجایی بین اپلیکیشن‌های سیستمی یا بازی کردن احساس خواهید کرد. نمایشگر از نوع LCD است؛ بنابراین، روشنایی و کنتراست به اندازه گوشی‌های اولد نخواهد بود.

دوربین‌های پوکو M4 پرو 5G در عین اینکه می‌توانند عکس‌های خوبی ثبت کنند؛ اما به کمی صبر و دستی نیاز دارند که لرزش نداشته باشد. وضوح استاندارد عکس‌های ثبت شده، ۳۰۷۲ × ۴۰۸۰ (در اصل، ۱۲ مگاپیکسل) است؛ اما اگر می‌خواهید عکس‌هایی با وضوح بالاتر بگیرید، می‌توانید به حالت ۵۰ مگاپیکسل و عکس‌‌هایی ۶۱۴۴ × ۸۱۶۰ پیکسلی ثبت کنید. عکس‌های اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با وضوح ۲۴۶۴ × ۳۲۸۰ پیکسل ثبت می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را تا دو برابر زوم کنید. سلفی‌های گرفته شده با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات خوبی دارند.

پوکو M4 پرو یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است که فقط مناسب افرادی است که یک گوشی می‌خواهند تا به کارهای روزمره خود بپردازند و از پس این کارها نیز به خوبی بر خواهد آمد اما اگر سعی کنید بازی‌های سنگین را اجرا کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. در نهایت این گوشی به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که یک روز کامل را در استفاده معمولی دوام خواهد آورد. همچنین  شیائومی اعلام کرده می‌توانید این گوشی را در ۵۹ دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

سخن پایانی 

ما در این مقاله بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار در سال ۲۰۲۳ را از سه برند محبوب نوکیا، سامسونگ و شیائومی، معرفی کردیم و ویژگی‌ها و مزیت‌های هر کدام را به اختصار توضیح دادیم. همچنین به عیوب هر یک از گوشی‌های حاضر در این لیست اشاره کردیم تا شما با دیدی باز به مقایسه گوشی‌های مختلف بپردازید و بتوانید درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

مسلما از یک گوشی اقتصادی نباید انتظار زیاد و فوق العاده‌ای داشته باشید. اما شما می‌توانید با مقایسه‌ای درست بین گزینه‌های موجود در بازار، با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، منطقی‌ترین انتخاب را داشته باشید. همه گوشی‌های موجود در این مقاله در بازه قیمتی خود گوشی‌های ارزشمندی به حساب می‌آیند.

 برای انتخاب یک گوشی اقتصادی خوب باید به نوع نیاز و انتظارات خود توجه داشته باشید. از شما متشکریم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. به نظر شما چه گوشی دیگری را می‌توان به فهرست بالا اضافه کرد؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 46

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمدرضا پناهی سردشتی گفت:

با چهار میلیون تومان بهترین گوشی ای که هر روز باهاش کار کنی چه مدلی خوبه

منوچهر رضایی گفت:

سلام گوشی زیر ۵میلیون باتری خوب چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم که همگی از عمر باتری بالایی برخوردار هستند

محمد گفت:

کدام گوشی برای استفاده خوب هست بین ۶ تا ۷ میلیون تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب برای شما فهرست شده‌اند، بهترین گوشی‌های ارزان ۲۰۲۳ هستند

... گفت:

گوشی ارزان قیمت چ مدلی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل‌ها و ویژگی‌های بهترین گوشی‌های ارزان ۲۰۲۳ در این مطلب گنجانده شده. به مطلب مراجعه کرده و هر یک را بررسی کنید

محمود گفت:

گوشی سامسونگ شیائومی ردمی داشتم توماشین تابستون همش ارور میداد بخاطر گرما خیلی زود با کمترین گرما

اسرا کریمی گفت:

من گوشی میخام مامان بابام پول ندارن یه گوشی ارزان دارین ک مد روز باشع

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما در این مطلب ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند را معرفی کرده ایم

ممد نصرتی گفت:

من دنبال یه گوشی ۳ یا ۴ دوربین با قیمت بین ۳ تا ۳میلیونو ۵۰۰هزار میگردم با رم ۴ و ۶۴حافظه پیدا کردم چنین گوشی اما چینیه؟ کمکم کنید؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
گوشی‌های شیائومی چینی هستند که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردارند

جسین حسن زاده گفت:

قیمت گوشیpocoM4pro 5Gمن اولین بار قینت میپرسم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-m4-pro-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

جسین حسن زاده گفت:

قیمت گوشیpocoM4pro 5G

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-m4-pro-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

جسین حسن زاده گفت:

سلام گوشی که حافظه ۲۵۶گیگ داشته وقیمت پایین داشته باشه کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت در گروه گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرند و معمولا بیش از ۱۳ میلیون قیمت دارند مانند گلکسی A53

پوریا عبدالحسین گفت:

پایین ترن قیمت گوشی آون 11

سید.رضا.افخمی گفت:

بله.گوشی.پرچم.دار.هافزه.128.رم8.قیمت.بگو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک‌های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-flagship-phone/
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-flagships/
https://etebarkala.com/blog/best-flagship-killer-phones/

سپیده عبیری گفت:

گوشی خوب چی بخرم ¿

مهدیه بازاری گفت:

گوشی سامسونگ 2 میلونو 8صد

سجاد گفت:

ببخشید گوشی ارزان ولی خفن برای گیم و عکاسی میشه معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی های ارزان قیمت را که عملکرد و ظاهر خوبی نیز دارند فهرست کرده‌ایم

سارا میناپور گفت:

من یه گوشی باکیفیت و ارزان وخیلی باکیفیت میگردم کجا میتونم یه آرزوشون پیدا کنم

سارینا قلیزاده گفت:

گلوبال چیه وچه فرقی با بقیه نمایندگی‌ها داره

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
نسخه گلوبال و نسخه چین، برای گوشی‌های شیائومی موجود است
برای آشنایی با این اصطلاح به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/global-version-and-chinese-version-of-xiaomi-phones/

سارینا گفت:

گلوبال چیه وچه فرقی با بقیه نمایندگی‌ها داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نسخه گلوبال و نسخه چین، برای گوشی‌های شیائومی موجود است
برای آشنایی با این اصطلاح به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/global-version-and-chinese-version-of-xiaomi-phones/

کریمی گفت:

گوشی‌هواویy9aprim چطوره؟

راحیل وکیلی گفت:

چرا قیمت ها نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها را در فروشگاه اعتبارکالا مشاهده کنید

غفرانی گفت:

قیمت چند

ترانه حاجی شمسایی گفت:

چرا ارزونه…؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به دلیل استفاده از سخت افزار اقتصادی و متریال ساخت پلاستیک و البته مقاوم

مجتبی رحمانی گفت:

سلام اول باید تمام مبلغ روبریزم حساب

زهرا حبیب زاده گفت:

قیمت چند

رسول شریفی گفت:

سلام الان ی گوشی خوب بخوام بخرم مثلا A13قیمت مناسب خوب هستن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A13 یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی‌های میان رده بازار است

کاضم گفت:

میتونم از اینجا گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، به سایت فروشگاهی اعتبارکالا مراجعه نمایید

رضا شلیمی گفت:

گوشی ارزان با قیمت مناسب و اندروید بالای ۱۰ میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

ندا واحد گفت:

بهترین گوشی با کیفیت و با دوام با قیمت ۶ ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A04s از برند سامسونگ و ردمی 10C از برند شیائ>می را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim128-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

قیدر گفت:

سلام قیمت چند ؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت‌ها به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

علی حسین پور گفت:

قیمت چرا نداره

فاطمه باقری گفت:

بین گوشی سامسونگ کدام گوشی قیمت به صرفه باتمام امکانات روداره ازجمله فست شارژر نازک‌وکم‌وزن

فرهاد گفت:

چرا قیمت نزدید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نوسان روزانه قیمت ارز، متاسفانه نمی‌توان قیمت تعیین کرد و برای مشاهده قیمت روزانه گوشی‌های هوشمند باید به سایت فروشگاهی اعتبارکالا مراجعه نمایید

علی گفت:

قیمت گوشی لمسی تامبلغ ۸۰۰ میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه برای بودجه‌ای که در نظر دارید، چنین گوشی در بازار موجود نیست

زهرا اسدی گفت:

قیمت هواوی قدیمی چند

محمود مرادی گفت:

با دو میلیون تومان چه گوشی بخرم که هم با کیفیت باشه هم باصرفه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با بودجه مورد نظر شما نمی‌توان گوشی هوشمند تهیه کرد

بیژن رستمی گفت:

یک گوشی معمولی میخام باقمتی مناسیب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 64 گیگابایت و رم4 گیگابایت و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim128-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

زهرا مرادی گفت:

نه

زهرا چمن رو گفت:

نه

محمدجواد قربانی گفت:

گوشی A13 چند تومان هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما در بازار از ۵ میلیون و ۵۰۰ شروع می‌شود.

پرهام گفت:

گوشی ارزون تو این عکس چیزی که داری نگاه می کنی

عباس سیدی گفت:

قیمت گوشی A13 چنده حافظه ۱۲۸؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

امیرارسلان علی پور گفت:

نمی شد آیفون 13 رو ارزون گرفت?

سید حسین موسوی کوهی گفت:

چرا قیمت نزدین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها با توجه نوسان قیمت دلار، هفتگی و ماهانه در حال تغییر است لذا در یک بلاگ امکان درج قیمت نیست. برای مشاهده قیمت به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

Saeed گفت:

گوشی هانر۷sچه مزایاو معایبی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

sghl
اگر به عملکرد سریع و دوربین های با کیفیت نیاز دارید این دستگاه مناسب شما نمی باشد. آنر ۷ اس تنها برای کاربرانی که به یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی نیاز دارند ایده آل می باشد.

سمیه حیا تالغیب گفت:

گوشی ارزون میخواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04 را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

علی گفت:

گوشی جدید با قویترین باتری

محسن گفت:

نه ندارم

کیان منتظری گفت:

این گوشی قیمتش چند است؟

کیان منتظری هدشی گفت:

این گوشی قیمتش چند است؟

مانیا یوسفیه گفت:

نه

کیومرث گفت:

گوشی نوکیا تا۸میلیون ساخته۴۰۱

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی Nokia 7.2 را پیشنهاد می‌کنیم که ظاهر و عملکردی ممتاز داشته و دوربین اصلی آن نیز تصاویر خوبی را ثبت می‌کند

مانیا گفت:

گوشی آیفون ۱۴ چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر امکان ورود آیفون ۱۴ وجود ندارد و قیمت گذاری نمی شود. شما تنها می‌توانید یک گوشی به صورت مسافری وارد کرده و آن را رجیستر کنید

امیرارسلان علی پور گفت:

آیفون 13 چند هست?

مهدی گفت:

چه گوشی هم ارزان و باکیفیت هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر ما به شما گوشی گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم

هدایت الله محمدی گفت:

گوشی ارزان قیمت مدل‌هایی سال

سید صادق حسینی گفت:

گوشی ردمی نوت 20 چند قیمت داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنین گوشی تولید نشده! منظور شما گلکسی نوت ۲۰ است؟

سیدصادق حسینی گفت:

قیمت گوشی ردمی نوت20 چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنین گوشی تولید نشده! منظور شما گلکسی نوت ۲۰ است؟

مسعود علیزاده گفت:

قیمت نوکیا G20 چنده ممنون میشم قیمت بدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما با قیمتی حدود ۴ میلیون ۳۰۰ در بازار می‌توانید تهیه کنید

مهرداد هارونی گفت:

پوکوm3 چند میلیون هست

مهرداد گفت:

پوکوm3 چند میلیون هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما نسخه ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم به قیمت ۵ میلیون ۳۰۰ در بازار به فروش می‌رسد

مائده‌سادات گفت:

خیر

نسترن قیاسی گفت:

نه

ابوالفضل گفت:

بله

S f گفت:

بهترین گوشی قیمت زیر ۴ نومن سراغ دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌هایی با قیمت زیر ۴ میلیون تومان به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-phones-up-to-3-million/

ایلیا گفت:

قیمتa13چنده؟؟؟؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و قیمت آن ویا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and4gb-ram-mobile-phone

مجتبی علیپور گفت:

شیائومیy5چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی گوشی با نام Y5 ندارد و این مدل متعلق به برند هواوی است که در بازار موجود نیست

مجتبی علیپور گفت:

قیمت A13چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول، قیمت و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and4gb-ram-mobile-phone

بهمن مراقی گفت:

قیمت گوشی شیامی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل‌ها قیمت ها نیز از ۴ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان متفاوت است. مدل مورد نظر خود را بنویسید

مرتضی جمال گفت:

گوشی خوب و مناسب قیمت معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار هستند

مهدی رستمی گفت:

من پول درحد ۴ ملیون دارم چی بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim-64-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

مریم احمدی گفت:

قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت گوشی‌های ارزان قیمت از ۳ میلیون توامن تا ۵ میلیون تومان متغیر است

حسین گفت:

مدل گوشی خوب هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، با توجه به قیمتی که دارند، عملکرد خوبی دارند

ابوذر حرم دوست ریگی گفت:

قیمت گوشی یک امتیری 4 چند است

ابوذر حرم دوست ریگی گفت:

سلام قیمت این گوشیچنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت گوشی های اقتصادی از ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است

ابوذر حرم دوست ریگی گفت:

خیر

ابوذر حرم دوست ریگی گفت:

قیمت گوشی a52

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما در سایر سایتهای فروشگاهی با قیمتی حدود ۹ میلیون ۷۰۰ هزار توامن به فروش می‌رسد

سویل عبدالله پور گفت:

می خواستم بدونم که چه گوشی حجم زیادی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر گوشی با ظرفیت های مختلف تولید می‌شود که از ۳۲ گیگابایت شروع و در پرچمدارهای سامسونگ به ۱ ترابایت هم می‌رسد.

محمد صالح گفت:

ردمی نوت10پرو مکس

عید محمد گفت:

ندارم

سحر گفت:

گوشی با کیفیت تو صدا و تصویر و حافظه و .. با قیمت حدود ۶میلیون چیه؟ ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم

مسعود کریمی گفت:

دنبال یه گوشی ارزان قیمت ولی خوب و سایز کوچک هستم بعنوان گوشی دوم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی های کوچک بازار به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-small-phone/

ماهان گفت:

گوشیم پوکوایکس تری ان آف سی هست میخام بفروشم یه مدل بالا تر بگیرم یک میلیون بزارم روش چی بگیرم خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه با فروش این گوشی و اضافه کردن مبلغ یک میلیون تومان، همچنان نمی‌توانید گوشی قابل قبولی تهیه کنید

بهزاد گفت:

بهترین گوشی با 2ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌هایی با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-phones-up-to-3-million/

ناشناس گفت:

سلام عرض ادب قیمت گوشی شیائومی ۱۱ رم ۶ چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نمی‌باشد

پارسا اکبری گفت:

سوالی ندارم

ل گفت:

سلام ببخشیدگوشی زیردوملیون دارین چون مازیعف هستیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هوشمند زیر دو میلیون تومان، در بازار موجود نیست و شامل گوشی های همراه ساده می‌شود

محمدحسین بر گفت:

قیمت گوشی MIپلی14چقدراست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

باران گفت:

گوشی ۳ تومنی چی دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10a-dual-sim-32-gb-and-2gb-ram-mobile-phone

محمود گفت:

ندارم

دنیا گفت:

ایا قیمت گؤشی های سامسونگ سه دربینه چندهست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت این گوشی‌ها با توجه به مدل، متفاوت است و معمولا از ۴ میلیون تومان به بالا هستند

به شما ربطی نداره گفت:

نه

Mohammad Hadi گفت:

قیمت گوشی g plus x20

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نمی‌باشد

ابراهیم امینی گفت:

قیمت گوشی ارزان

احمد گفت:

قیمت گوشی گلگسیآ۱۳ سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیون به فروش می‌رسد

علی رضا بیرانوند گفت:

من یک گوشی سامسونگ که چهار تا دربین دارد و دربین هایش مانند به زافه می ماند

ابولفضل گفت:

سلام چند قیمت

ابولفضل گفت:

سلام قیمت چند

یاور صالحی گفت:

سلام لطفا قیمت گوشیارا درج کنید ..ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت گوشی ها به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

مهرناز گفت:

ارزونترین گوشی شما دارین

روژینا گفت:

گوشی هرزون

روژینا گفت:

قیمت

حمیدجعفرپور گفت:

سلام برای بازیهای سنگین کدام گوشی خوب و ارزان هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های ارزان قیمت برای بازی های سنگین مناسب نبوده و باید سراغ گوشی های میان رده و یا پرچمدار بروید. اما سامسونگ ادعا می‌کند گوشی اقتصادی گلکسی A04s قادر است بازی‌های سه بعدی را به خوبی اجرا کند.
برای مشاهده مشخصات محصول و یا خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone

نازنین زهرا طلوعی گفت:

نه

نازنین زهرا طلوعی گفت:

مدل

علیرضا گفت:

بله قیمت چنده

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و یا خرید کالا به سایت فروشگاهی اعتبارکالا مراجعه نمایید

بهروز ماهیکار گفت:

سلام . عزیز جان .لطفآ یک گوشی ارزان کاربردی وبروز معرفی کنید . لازم به ذکر است میدونم هر چقدر پول بدی اونقدر آش میخوری لاکن این نظر کارشناسی ایست مال شماست که این کاره اید .؟ ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، تست سخت‌افزاری شده و با توجه به امتیازاتی که در بنچمارک بدست آورده‌اند، نسبت به سایر گوشی‌های هم قیمت خود، عملکرد بهتری داشتند. اما به خاطر داشته باشید که این گوشی‌ها در رده ارزان قیمت بهترین هستند و هرگز عملکردی مشابه یک گوشی پرچمدار و یا میان رده را نخواهند داشت

امیر حسین سلیمانی گفت:

قیمت های گوشی ها نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید برخی از این گوشی‌ها در فروشگاه با قیمت موجود هستند

محمد رضا رخشانی راد گفت:

قیمت شیامی چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید قیمت‌ها متفاوت است
جهت مشاهده مدل های شیائومی و قیمت آن‌ها به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/product-category/xiaomi-phone

ذبیح.الله گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های ارزان قیمت در بازه قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تمان قرار دارند

آرتین گفت:

گوشی پوکو m5s خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی اقتصادی، نمایشگر، باتری و دوربین بسیار خوبی دارد

روح الله محمدی گفت:

قیمت نوکیا چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها بر اساس مدل‌ها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت، هر مدل را سرچ کرده و قیمت آن را مشاهده کنید

زهرا اسماعیلی گفت:

سلام قیمت گوشی اصل سامسونگ
ام۲۰ گلگسی ۶۴ گیگ و ۳۲ گیگ چنده؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت گلکسی M20 با ظرفیت ۳۲ گیگابایت حدود ۲ میلیون ۳۰۰ و با ظرفیت ۶۴ گیگابایت حدود ۳ میلیون تومان است

قاسم بعاجی گفت:

با تشکر از راهنمایی بسیار ارزشمند شما که کمک زیادی به بنده نموده وکارم را برای خریدی مناسب نشانم داده تشکر میکنم ممنون از لطف شما

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

سید قاسم بعاجی گفت:

قیمت مناسب واک بند

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
تمامی گوشی‌ها به صورت آکبند عرضه می‌شود و برای مشاهده قیمت به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

حامد انصاری گفت:

راست میگند برد m3شیا ئومی ضعیف هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پوکو M3 از نظر نمایشگر و باتری گوشی قدرتمندی است و از نظر پردازنده، یک گوشی میان رده بوده که در قیاس با گوشی‌های میان رده برندهای دیگر مانند میان رده های سامسونگ توفیری ندارد. ضمن اینکه این گوشی دوربین بسیار خوبی دارد

مریم رستمی گفت:

چه گوشی برای من خوبه فقط زود هنگ نکنه باهاش خوب کار کرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب ذکر شده، همگی از بهترین گوشی های اقتصادی هستند

فاطی گفت:

قیمت سامسونگ چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها با توجه به مدل ها متفاوت هستند. برای آگاهی از قیمت هر مدل باید در فروشگاه اعتبارکالا جستجو کنید

تااااااا گفت:

ارزانترین گوشی سامسونگ می خواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار هستند

ستایش طاها گفت:

نمیدونم چی گوشی بخرم

دانیال حاجی زاده گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی از رنج قیمت ۲ میلیون تومان شروع و تا ۵ میلیون تومان متغییر هستند. بسته به مدلی که مد نظر دارید قیمت‌ها متفاوت است

بهمن گفت:

انرx7دارید؟نقره ای؟قیمت چند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

علی جعفری گفت:

یه گوشی خوب وارزون میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار هستند که با توجه به سلیقه شخصی‌تان می‌توانید یک مدل را انتخاب کنید

دختر کفشدوزکی گفت:

این درسته ک شیائومی هنگ میکنه
من دوست دارم شیائومی بگیرم اما مادرم میگه هنگ میکنه
چون من با گوشی زیاد کار میکنم
به نظرتون با ۶میلیون کدوم گوشی بهترینه و کلاس داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر بازی با گرافیک سنگین روی گوشی های اقتصادی از هر برندی نصب کنید، امکان دارد که هنگ کند. اما در شرایط استفاده معمول و معقول حتی طولانی مدت، مشکلی پیش نخواهد آمد. برای بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ و پوکو ام ۳ پرو و پوکو ام ۴ پرو را پیشنهاد می‌کنیم

نسرین گفت:

گوشی زیر دویست تومان دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

محمد جواد دکالی گفت:

قیمت نزده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مطلب معرفی بهترین گوشی های ارزان است و از آنجایی که با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت گوشی ها نیز متغیر است، باید روزنامه مدل گوشی مورد نظر خود را سرچ کنید

امنه علی زاده گفت:

چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های اقتصادی یا ارزان قیمت از ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است

امیررضا گفت:

یه گوشی میخام قیمتش 6تا7 میالیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به شما گوشی‌های برند شیائ>می را در این بازه قیمتی پشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصولات و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1

یاماچ گفت:

گوشی گیمینگ تا ده ملیون جی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A72 را پیشنهاد می‌کنیم

ابوالفضل غفوری گفت:

این گوشی چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب به عنوان گوشی ارزان قیمت معرفی شدند، در بازه قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان هستند

دوربین خوبی دار گفت:

طهرایی خوبی داره

مهتاب داودی راد گفت:

آیا گوشی آ۳۲ خوب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A32 سامسونگ در بازه قیمتی که دارد،‌ گوشی مناسبی است اما از آن در حد یک گوشی اقتصادی باید انتظار داشت نه یک گوشی پرچمدار

بنده خدا گفت:

یه گوشی پنج ملیونی که کیفیت دوربینو باطری خوب و حاظه عالی باشه راهنمایی میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند. اغلب تولید کنندگان تلفن همراه ارزان قیمت برای آنکه ارزش خرید گوشی را بالا ببرند از باتری‌های قدرتمند استفاده کرده‌اند

امیررضا گفت:

گوشی میخام

یاسین حیرانی گفت:

سلام ببخشید من یه گوشی میخواستم که هم خوش دست باشه هم ارزون قیمت و هم برای گیم میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
در مورد خوش ساخت و خوشدست بودن، ما به شما گوشی های گلکسی A23، پوکو M3 Pro 5G و شیائومی ردمی نوت ۱۱ رو به شما پیشنهاد میدیم. از بین این گوشی ها گلکسی A23 و شیائومی ردمی نوت ۱۱ برای بازی کردن مناسب تر هستن اما نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین رو از اونها داشته باشید. چون این گوشی ها، گوشی های اقتصادی هستند و برای بازی ساخته نشده اند. موفق باشید.

فائزه گلخواه گفت:

سلام. من زیاد از شبکه خهای اجتماعی اتفاده میکنم. به نظر شما کدوم گوشی ارزان برای من مناسب هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های اقتصادی سامسونگ برای وب گردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند

بنده خدا گفت:

سلام گوشی پنج ملیونی راهنمایی میکنید ک هم دوربین خوبی داشته باشه و حافظه بالا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند. اغلب تولید کنندگان تلفن همراه ارزان قیمت برای آنکه ارزش خرید گوشی را بالا ببرند از باتری‌های قدرتمند استفاده کرده‌اند

برهان گفت:

گوشی ارزان در بازار وجود ندارد. همه گران هستند.

نعمت گفت:

نوکیا G20 رو از کجا بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی

لاله گفت:

سلام و عرض ادب. ایا گوشی گلکسی A13 گوشی ارزان و با کیفیت هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. به عنوان یک گوشی اقتصادی از کیفیت و عملکرد رضایت بخشی برخوردار است

طاهره گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، همگی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ هستند

عزت الله گفت:

بهترین گوشی ارزان چی خریداری بکنم ا زبین گوشی های ردمی نوت ۱۱ و سامسونگ سگلکسی A13 ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه سیاست شیائومی در تولید گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت است، گوشی ردمی نوت ۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم

ناشناس گفت:

بههههههه

نسترن ذادق آبادی گفت:

سلام بنده یک سوال داشتم میخواستم راهنماییم کنید. ار بین گوشی های پوکو M3 Pro 5G و پوکو M4 Pro 5G کدوم بهتر هست و ارزش خرید بالاتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بی شک گوشی پوکو M4 Pro 5G از عملکرد و کارایی بهتری برخوردار است

رئوف گفت:

آیا پوکو گوشی ارزان است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی گوشی‌های سری پوکو را به عنوان گوشی ارزان قیمت و اقتصادی وارد بازار کرده است که البته با توجه به قیمت دلار، برخی از این گوشی ها با توجه به قیمتی که دارند در گروه گوشی های میان رده قرار می‌گیرند

مصطفی تبریزی گفت:

گوشی ارزان و خوب توی بازار چی هست که بخریم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی های ارزان قیمتی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار هستند

مرتضی گفت:

گوشی ارزان و با کیفیت فقط ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۰ پرو

علی گفت:

گوشی ارزان ایا سر ادم کلاه نمیگذارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر به هیچ عنوان. کمپانی های تولید کننده موبایل، برخی از قابلیت های گوشی های پرچمدار را حذف کرده و به این ترتیب قیمت آن را پایین آورده اند. در مجموع گوشی های اقتصادی از کیفیت و عملکرد مناسبی برخوردار هستند

ابولفضل گفت:

از بین بهترین گوشی های ارزان چی بخرم که یه عمر برام بی دردسر کار کنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

فرزانه شاهینی گفت:

سلام ردمی نوت ۱۱ طعالیه و ارزش خرید بسیار بالایی داره. اگه یه گوشی با کیفیت میخواین حتما ردمی نوت ۱۱ رو تولیست انتخاب هاتون قرار بدید.

سهیل گفت:

سلام ردمی 10 C بهتره یا ردمی 9T ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مراتب گوشی ردمی 10C بهتر است

مریم بیات گفت:

سلام بنده یک سوال داشتم. از ططبین گوشی های ارزان قیمت گوشی گلکسی A13 بهتر هست یا گوشی گلکسی A23؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی گلکسی A23
با مراجعه به لینک زیر می‌توانید مقایسه این دو گوشی را مطالعه کنید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-a13-and-galaxy-a23-compare/

مریم گفت:

ایا نوکیا G20 ارزش خرید دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی ارزان قیمت ارزش خرید مناسبی دارد

عبدالله فیضی گفت:

گوشی ارزان چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی های ارزان قیمتی که می‌توانید تهیه کنید را معرفی کرده‌ایم

امین گفت:

سصلام میخوام یه گوشی ارزان و با کیفیت خریداری کنم به نظر شما چی بخرم که هنگ نکنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

بهرام گفت:

سلام مننون از وبسایت خوب و مفیدتون. به نظر شما گوشی ارزان قیمت چی بخرم که سبک باشه و مقاوت بدنه اش هم زیاد باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در گوشی های ارزان قیمت برای بالابردن ارزش خرید، از باتری های بزرگ و قدرتمند استفاده می‌شود که همین موضوع سبب بالا رفتن وزن آن می‌شود. از نظر استحکام بدنه، تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، از استحکام قابل قبولی برخوردار هستند

فلاحی گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت به نظر شما از نظر بازی کدوم هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای بازی ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 11 را پیشنهاد می‌کنیم.

امیر محمد گفت:

سلام وقت و روزگار بخیر. آیا گوشی های ارزان ارزشمند هستن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به نسبت بودجه ای که برای آن در نظر می‌گیرید، بله ارزش خرید دارد

ریحانه گفت:

بهترین گوشی ارزان توی بازار که از لحانظ نمایشگر خوب باشه و بشه باهاش بازی کرد کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 11 را پیشنهاد می‌کنیم

کیومرث گفت:

سلام گوشی ارزان و خوب به نظر شما چی بخرم که بتونم ۶ ۷ سال استفاده کنم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
۶-۷ سال برای گوشی پرچمدار هم زمان زیادی است. گوشی اقتصادی جای خود دارد!

حسین رضایی گفت:

بهترین گوشی ارزان کدام است؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی های اقتصادی را معرفی کرده‌ایم. به فهرست مطالب همین مقاله مراجعه نمایید

برزو گفت:

سلام گوشی ارزان قیمت شما چی پیشنهاد میدید که برای عکاسی مناسب باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های گلکسی A23 و A13 گزینه مناسبی خواهند بود

رستم گفت:

سلام روزتون بخیر ممنون از مطالب خوبتون. بهترین گوشی ارزان قیمت از بینی این گوشی ها کدوم هستش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی های معرفی شده، بهترین گوشی های بازار در این رنج قیمتی هستند اما میتوانیم گوشی A23 را پیشنهاد کنیم

محمد تقی گفت:

سلام بهترین گوشی های ارزان قیمت کدام هستند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی های معرفی شده، بهترین گوشی های بازار در این رنج قیمتی هستند اما میتوانیم گوشی A23 را پیشنهاد کنیم

رضا اصلانی گفت:

سلام وقتتون بخیر . میخواستم بپرسم بهترین گوشی ارزان قیمت بازار تپ=و حول و حوش ۵ میلیون تومن چی هست میخوام برای همسرم بخرم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A13 و گلکسی A23 را پیشنهاد میکنیم

فرهاد گفت:

گوشی ارزان و خوب با باتری عالی چی پیشنهاد میدید؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند برای آنکه ارزش خرید گوشی های اقتصادی خود را بالا ببرند، از باتری های قدرتمند و بزرگ در این گوشی ها استفاده می کنند. بنابراین گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از باتری های قدرتمندی برخوردار هستند

آمنه سلطانی گفت:

گوشی ارزان و خووب چی بخرم که دوربینش خوب باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 11 را پیشنهاد می‌کنیم

ناشناس گفت:

گوشی چه قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت گوشی‌ها به لینک زیر مراجعه کرده و نام گوشی مورد نظر یا برند مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد و با کلیک روی علامت ذره‌بین از آن مطلع شوید

https://etebarkala.com/

مبینا گفت:

گوشی زیر 2 میلیون؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 Core را پیشنهاد کنیم که دو میلیون تومان است
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a01-core-1g-ram/

مریم امیرحسینی گفت:

ممنون از وبسایت خوبتون.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از حسن نظر شما

نازنین قلی زاده گفت:

سلام من یه سوال داشتم. اینکه یه گوشی 5G باشه یا 4G فقط به پردازنده ربط داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ارتباطی با پردازنده ندارد
وقتی از 4G حرفی زده می‌شود منظرو نسل چهارم ارتباطات است! به همین صورت نسل پنجم ارتباطات موبایل را 5G نام‌گذاری کردند

امیرحسین رفعتی گفت:

ببخشید IPs LCD چه تفاوتی با PLS LCD داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

PLS مخفف عبارت Plane to Line Switching بوده که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به فناوری IPS دارد. حال باید دید که عملکرد آنها نیز یکسان است یا خیر؟ این تکنولوژی توسط کمپانی سامسونگ توسعه یافته و از نظر مشخصاتی بسیار شبیه نمایشگرهای IPS است. از این رو PLS LCD نیز در تولید و پردازش رنگ‌ها عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده و زاویه دید بسیار خوبی دارد.
طبق گفته‌های بخش نمایشگر کمپانی سامسونگ، هزینه ساخت پنل‌های PLS به طرز قابل توجهی کاهش یافته و میزان روشنایی بالاتری دارند. زاویه دید آنها نیز در مقابل پنل‌های IPS کمپانی رقیب یعنی ال جی بهبود چشمگیری پیدا کرده است.

مزایا
انعطاف‌پذیری بهتر
روشنایی بالاتر در حدود 10 درصد
زاویه دید بهتر
هزینه ساخت پایین‌تر در حدود 15 درصد

ریحانه محبی گفت:

گوشی پوکو M3 Pro 5G از لحاظ دوربین بهتره یا پوکو M3 Pro 4G

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر دوربین، هر دو با هم برابر هستند

مرضیه قیامی گفت:

ممنون از مطالب جامع و خوبتون. ببخشید میخواستم بپرسم گلکسی A23 جک هدف.ن هم داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله دارد

شاین امینی گفت:

سلام ردمی نوت ۱۱بهتره یا گلکسی A23? لطفا راهنماییم میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف کم، گوشی درمی نوت ۱۱ شیائومی بهتر است

راضیه گفت:

فناوری 5G چیه الان همه جا در موردش میگن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

فناوری ۵G به عنوان جدیدترین شبکه دسترسی به اینترنت در بسیاری از کشور ها در حال گسترش است و سازندگان تلفن همراه درحال به روزرسانی دستگاهای تولیدی برای ارائه این فناوری هستند. فناوری فایو جی سرعت باورنکردنی، سرعت تاخیر بسیار پایین، شبکه مطمئن‌تر، ظرفیت بیشتر، دسترسی بهتر و باثبات‌تر را به ارمغان می‌آورد که نتیجه آن تجربه کاربری جدید و بی‌نقص است. با این سرعت و ویژگی‌های جذاب، حالا صنایع مختلف نیز می‌توانند کارهایی را انجام دهند که با شبکه‌های ارتباطی فعلی توان انجام آن را نداشتند؛ مانند خودروهای همیشه متصل به اینترنت و جراحی از راه دور!

امیراصلان گفت:

با سلام و عرض خسته نباشید. به نظر من جای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو در این لیست خالیه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنونیم از اینکه نظر خودتان را با ما درمیان گذاشتید. به دلیل محدود بودن میزلان جملات هر مقاله، ما به تعداد اندکی گوشی بسنده می‌کنیم ام ادر به روز رسانی های آتی، قطعا پیشنهاد شما ار نیز به این مجموعه اضافه خواهیم کرد

آرش گفت:

من تا ۵ میلیون تومن میتونم برای خرید گوشی هزینه کنم شما کدام را پیشنهاد میدهید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب آمده، همگی در همین رنج قیمت هستند. با توجه به نیاز خود، می‌توانید یکی را انتخاب کنید

فاطمه گفت:

سلام ببخشید من یه سوال داشتم. روشنایی نمایشگر چقدر باشه آدم میتونه صفحه گوشیش رو تو نور آفتاب به راحتی ببینه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این روشنایی باید دست کم به ۷۰۰ نیت برسد. در واقع بهترین بازه روشنایی برای یک گوشی ۴۰۰ نیت در فضای بسته تا ۱۰۰۰ نیت در زیر نور آفتاب است

فرهاد گفت:

قیمت گوشی ساسمسونگ گلکسی A223 چقدره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و ویژگی های این گوشی به لینک این محصول در فروشگاه ما مراجعه کنید. این لینک در ادامه پیوست شده است
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

محمدرضا گفت:

سلام وقتتون منبودجم نهایت 7 میلیون تومان هستش شما چه پیشنهادی میدهید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro با حافظه 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم
برای اطلاع از قیمت، مشخصات و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-pro-m2101k6g-dual-sim-64gb-6gb-mobile-phone/

رحمان گفت:

سلام روزتون بخیر گلکسی A232 بهتره یا گلکسی A32؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A23 به دلیل آنکه جدیتر است، ویژگی‌های بهبودیافته تری نسبت به گلکسی A32‌دارد و از هر جهت بهتر است. اما با توجه به پرفروش بودن گوشی‌های بازار، گوشی A32 هنوز پرفروش تر و گران تر است

محمد حسین اسکندری گفت:

گوشی ارزان با کارایی بالا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب تحت عنوان گوشی ارزان قیمت ذکر شده، از کارایی و عملکرد بالایی برخوردار هستند

علی فقیری گفت:

A03 قیمتش چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر این گوشی در فروشگاه اعتبارکالا موجود نمی‌باشد

ریحانه غلامی گفت:

موبایل اکسپریا ۱۰ پلاس سونی رو کجا میتونم تهیه کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبار کالا موجود نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایر فروشگاه‌های اینترنی از قیمت و نحوه خرید آن مطلع شوید

مهدی باوی گفت:

یه گوشی خوب با قیمت کم می خوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند همگی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار هستند که می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید

مهسا گفت:

قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های اقتصادی در رنج قیمت ۳ تا ۶ میلیون هستند

عباس حیدری گفت:

سلام گوشی شیامی بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

در رده گوشی های ارزان قیمت و یا میان رده، شیائومی عملکرد بهتری دارد. اما در گوشی های پرچمدار، در حال حاظر سامسونگ عملکرد بهتری دارد.

مهدی کاویانی گفت:

بهترین گوشی ارزون قیمت تا سه ملیون . با رام بالای دو چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر قصد خرید برند شیائومی را داشته باشید ما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر از مشخصات و نحوه خرید آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/

اگر قصد خرید برند سامسونگ را دارید ما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر از مشخصات و نحوه خرید آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-m12-sm-m127f-ds-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/

Ali reza گفت:

من نوت ۱۱ میگم خوبه

سید زکریا حسینی گفت:

سوالی ندارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

اگر سوالی بود در خدمت هستیم

مریم خسروی گفت:

مرسی از مطلب خوبتون 👌🏻
حرف ندارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نظر لطف شماست. سپاسگزاریم

ناشناس گفت:

یه گوشی میخواهم توی رده قیمت ۳۰۰۰۰۰۰ تومان یا۴۰۰۰۰۰۰ تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی مناسبی که در این رنج قیمت می‌توانیم پیشنهاد کنیم، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 5G است. جهت اطلاع از مشخصات آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-5g-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phon/

صادق گفت:

قیمت نوت 11

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری ردمی نوت ۱۱ در چند مدل به فروش می‌رسد
برای اطلاع از قیمت و ویژگی های آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1

اریا مولاخواه گفت:

قیمت گوشی نوکیا G20

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما در بازار موبایل حدود ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد

ناشناس گفت:

یه گوشی میخواهم توی رده قیمت ۳۰۰۰۰۰۰ تومان یا۴۰۰۰۰۰۰ تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی مناسبی که در این رنج قیمت می‌توانیم پیشنهاد کنیم، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 5G است. جهت اطلاع از مشخصات آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-5g-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phon/

اریا میرزایی گفت:

پولش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت‌ها به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/

هدایت الله جان وفا گفت:

A13 چند است A32چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی گلکسی A13 روی لینک زیر کلیک کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی گلکسی A32 نیز روی لینک زیر کلیک کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a32-sm-a325f-ds-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

خوی حیتیا گفت:

سوالی ندارم که بپرسم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سپاسگزاریم

طاها کاظمی گفت:

میگم گوشی پکو ام.۴ خوبه واسه گیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی از نظر نمایشگر و طول عمر باتری عالی است اما از نظر پردازنده کمی ضعیف عمل می‌کند. از آنجایی که پردازنده برای اجرای بازی حرف اول را می‌زند لذا ممکن است در اجرای بازی‌های سنگین با کمی مشکل رو به رو شود. بنابراین برای گیم، گوشی پوکو X3 را پیشنهاد می‌کنیم.

نسترن نوروزی گفت:

ارزانترین قیمت برای گوشی هوشمند چفدر هستش؟

برای کلاس آنلاین شما گوشی پیشنهاد میدید یا تبلت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 را به عنوان یک گوشی ارزان با کارایی قابل قبول پیشنهاد می‌دهیم. اما برای کلاس آنلاین معمولا تبلت گزینه مناسب‌تری است

نه به گوشی ارزان گفت:

گوشی موبایل برای هر کسی یه کاربردی داره ولی به نظرم حداقل های لازم برای هر شخصی کیفیت مناسب صفحه نمایش، عمر باتری طولانی و دوربین خوب هستش.

با این تفاسیر گوشی ارزون نمیتونه اینهارو اونطور که باید و شاید کاور کنه.

نظر شخصی من اینه که حداقل بودجه برای یه گوشی معمولی از 5 تومن به بالاست.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر خودتان را با ما درمیان گذاشته‌اید سپاسگذاریم

شاهین پاسدار گفت:

من چند وقتی هست دارم لیست بهترین گوشی های ارزان قیمت رو بررسی میکنم و به دنبال بهترین گزینه برای خرید هستم. به این نتیجه رسیدم که باید گوشی رو بخرم که لوازم جانبی و قطعاتش ره راحتی توی بازار گیر میاد و انتخابم شد گلکسی a23 سامسونگ

به نظر شما انتخابم درست بوده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اول از همه سپاسگذاریم که تجربه خودتان را با ما درمیان گذاشته‌اید.
گوشی گلکسی A23 انتخاب درستی بوده. امیدواریم استفاده از آن برایتان یک تجربه رضایت بخش باشد

نیما رحمتی گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت بازار به نظرم POCO M3 Pro 5G هستش.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

با سلام
درست می‌فرمایید. در مجموع شیائومی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده مناسبی را وارد بازار کرده است.

نرگس گفت:

گوشی ارزان و خوب از بین سامسونگ های معرفی شده شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
A13 و A23 هر دو از گوشی‌های اقتصادی خوب سامسونگ هستند. اما شاید A23 کمی بهتر باشد

بهارک گفت:

1401 کی لیست میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بزودی این مقاله بروز خواهد شد.

رامین صالحی گفت:

بهترین سایت موبایل و تلفن همراه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سپاسگذاریم

میترا گفت:

گوشی ارزان میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید گوشی اقتصادی یا همان ارزان قیمت به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1

محراب گفت:

نیست