etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۳

4.5
(54)
عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۳

گوشی‌های پرچمدار همیشه از جذابیت‌های زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل معمولا طرفداران زیادی دارند و توجه افراد بسیاری به سمت آن‌ها جلب می‌شود. برندهای متنوع هر سال از گوشی‌های پرچمدار خود با بهترین امکانات و مشخصات رونمایی می‌کنند. گوشی‌های پرچمدار از نظر قیمت و مشخصات از سایر گوشی ها بالاتر قرار می‌گیرند.

شیائومی نیز یکی از برندهای پرفروش و پرطرفدار در زمینه عرضه کالای دیجیتال به‌خصوص گوشی موبایل است که گوشی‌های جذابی را به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. شیائومی ۱۳ پرو؛ سنسور دوربین ۱ اینچی

مزایا

  • عمر باتری عالی
  • پردازنده جدید اسنپدراگون با عملکرد چشمگیر
  • دوربین اصلی ۱ اینچی به خصوص در شب عالی است
  • دوربین ۷۵ میلی‌متری
  • شارژ فوق العاده سریع

معایب

  • قیمت بالا
  • نرم افزار MIUI می‌تواند با اعلان‌ها تداخل داشته باشد
  • دوربین سلفی ناامید کننده است

شیائومی ۱۳ پرو یک گوشی بزرگ با نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک است، در واقع کمی جمع و جورتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. این گوشی مانند تمامی گوشی‌های پرچمدار، دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بوده که آخرین گواهی مقاومت است.

نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی شیائومی ۱۳ پرو ویژگی‌های چشمگیری دارد، اما آنچه از همه چشمگیرتر است، آخرین نسل پنل پنل OLED سامسونگ E6 با رنگ های بهبود یافته و روشنایی بالاتر است. نمایشگر با فناوری LTPO 4.0 عرضه می‌شود و از نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتزی برای اسکرول نرم پشتیبانی می‌کند.

تمرکز شیائومی ۱۳ پرو بر روی سیستم دوربین آن است. این گوشی به حسگر بزرگ ۱ اینچی سونی IMX 989 مجهز بوده و نمونه عکس‌های رسمی شیائومی ۱۳ پرو نشان می‌دهد که این دوربین فراتر از سایر دوربین‌های گوشی٬های پرچمدار است. همچنین شیائومی با لنز زوم تله فوتو ۳.۲ برابری عرضه می‌شود که تغییری نسبت به لنزهای پریسکوپ با برد بلندتر است.

شیائومی ۱۳ پرو عملکردی کاملا بدون نقص و عالی ارائه می‌دهد. ترکیب پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0، به شما عملکردی سریع، روان و بدون هنگ را ارائه می‌دهد. همچنین این پردازنده مشکل داغ شدن بیش از حدی که در نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وجود داشت را برطرف کرده که در نتیجه می‌توانید جلسات طولانی بازی‌های سنگینی مانند کالاف دیوتی موبایل را بدون نگرانی اجرا کنید.

شیائومی ۱۳ پرو با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که کمی کوچک‌تر از سایر گوشی‌های اندرویدی معمولی است که معمولا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به فروش می‌رسد. این گوشی با شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی به فروش می‌رسد که می‌تواند شارژ باتری را بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه از صفر به صد در صد برساند. ین گوشی همچنین دارای شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بوده و از سویی دیگر ۱۳ پرو می‌تواند به عنوان یک پاوربانک بی‌سیم با قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز عمل کند.

۲. شیائومی ۱۲ اس اولترا؛ با دوربینی قدرتمند

مزایا

  • نمایشگر روشن و واضح
  • سرعت شارژ بالا
  • دوربین‌های حرفه‌ای

معایب

  • پردازنده در هنگام بازی داغ می‌شود
  • طول عمر باتری کم است

شیائومی ۱۲ اس اولترا از یک روکش چرم مانند در پشت برخوردار بوده که این روزها به ندرت در گوشی‌های هوشمند می‌توانید بینید، ترکیب این روکش چرمی و دوربین بزرگ حس کلاسیک به آن داده و آن را بیشتر شبیه به دوربین‌های کلاسیک قدیمی می‌سازد که در مجموع شخصیت منحصر به فردی پیدا کرده است.

شیائومی 12S Ultra از نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز برخوردار است. نمایشگر این گوشی کاملا روشن بوده و با روشنایی ۱۵۰۰ نیت کار با آن را در یک روز آفتابی بسیار راحت می‌کند.

در پشت، تنظیمات دوربین شیائومی ۱۲ اس اولترا شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسل + لنز ۴۸ مگاپیکسل + لنز ۴۸ مگاپیکسل TOF است و دوربین جلو نیز ۳۲ مگاپیکسل است. همچنین دوربین اصلی Xiaomi 12S Ultra دارای ویژگی‌های PDAF چند جهته، لیزر AF و OIS بوده و می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 8K فیلمبرداری کند و دارای ویژگی‌های ویدیویی مانند HDR10+، ضبط صدای استریو، gyro-EIS، Dolby Vision و لنزهای LEICA است.

شیائومی 12S Ultra با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1 عرضه می‌شود و این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری ساخته شده است. اگرچه سرعت پردازش این پردازنده بسیار بالا است اما در جلسات طولانی بازی کمی داغ می‌شود. البته شیائومی در مورد سیستم جدید اتلاف حرارت به کار رفته در این گوشی صحبت کرده که از شبکه‌ای از لوله‌های leaf-like برای کمک به خروج هوای گرم از گوشی استفاده می‌کند.

گوشی شیائومی 12S اولترا مجهز به یک باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و بی سیم ۵۰ واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در صورت شارژ کامل، شیائومی ۱۲ اس اولترا می‌تواند ۷ ساعت در استفاده سنگین و ۲۴ ساعت برای کاربران با استفاده معمولی دوام بیاورد. با کمک فست شارژ، می‌توانید باتری را نیز در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. با استفاده از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی می‌توانید گوشی را در حدود ۱۸ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد و در حدود ۴۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این میزان با استفاده از فست شارژ وایرلس به ۵۲ دقیقه برای فول شارژ شدن می‌رسد.

۳. شیائومی ۱۲ پرو؛ بهترین شیائومی موجود

مزایا

  • شارژ فوق سریع با شارژر در جعبه
  • طراحی عالی
  • کیفیت تصویر خوب
  • نمایشگر روشن، واضح و صاف
  • تجربه صوتی و لمسی خوب

معایب

  • ممکن است در شرایط خاص بیش از حد گرم شود
  • برخی ناهماهنگی‌های دوربین
  • رابط کاربری MIUI هنوز اشکالاتی دارد
  • عمر باتری می‌تواند بهتر باشد

در دست گرفتن 12T Pro با ضخامت ۸.۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۵ گرم راحت است و ساختار آن نیز استاندارد است. دکمه‌ها کلیک هستند و اسکنر اثر انگشت نوری که روی نمایشگر تعبیه شده، بسیار سریع و دقیق است. اگرچه هپتیک‌ها قوی هستند اما دقت کمی دارند اما هنوز هم بسیار بهتر از گوشی‌های لمسی گلکسی FE یا سری A سامسونگ هستند.

نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED دارای وضوح تصویر ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است، اما پنل LTPO ۲.۰ نیست. زوایای دید و بازتولید رنگ عالی هستند، اما حداکثر روشنایی نمایشگر در حالت استاندارد ۵۰۰ نیت و حداکثر روشانی آن نیز ۹۰۰ نیت است که به اندازه سایر پرچمداران موجود، بالا نیست. در زیر نور شدید خورشید، نمایشگر همچنان قابل مشاهده است، اما نه به اندازه آیفون ۱۴ پرو یا گلکسی S22 Ultra سامسونگ.

شیائومی 12T Pro از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر ۱۶ در ۱ پیکسلی با وضوح ۱۲.۵ مگاپیکسل استفاده می‌کند. داشتن مگاپیکسل بیشتر همیشه چیز خوبی نیست، زیرا تصویر به نور بیشتری نیاز دارد تا پیکسل‌ها را پر کند، اما سنسور بزرگ 1/1.22 اینچی و دیافراگم سریع f/1.6 می‌تواند از عهده تامین نور مورد نیاز برآید. عکس‌های گرفته شده در حالت normal binned دارای محدوده دینامیکی عالی هستند و بوکه طبیعی خوبی به دلیل سنسور بزرگ وجود دارد. همچنین تصاویر ثبت شده در شب تقریبا بدون نویز هستند.

شیائومی ۱۲ تی پرو لنز زوم فیزیکی ندارد، اما حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند تا زوم ۲ برابری ایجاد کند. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در شب کمی ضعیف است و جزئیات چندان کامل نیست، اما در طول روز، سنسور فوق عریض می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب در LPDDR5 و UFS 3.1 مجهز است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز برای کار کردن 12T Pro را تامین می‌کند و می‌توان آن‌را با آداپتور شارژ همراه با ۱۲۰ وات شارژ کرد که حدودا ۲۴ دقیقه طول می‌کشد تا از باتری از صفر به ۱۰۰٪ شارژ برسد.

شیائومی 12T Pro دارای بلندگوهای استریو بوده که توسط Harmon/Karon تنظیم شده‌اند و مانند گوشی‌های رده بالاتر شیائومی، مشبک‌های بلندگو متقارن هستند و برای خروجی صدای برابر در بالا و پایین دستگاه قرار دارند. کیفیت صدا برای بلندگوی گوشی عالی است.

۴. شیائومی ۱۳ لایت؛ بهترین پرچمدار شیائومی با قیمتی مناسب

مزایا

  • نمایشگر خیره کننده ۱۲۰ هرتزی
  • دوربین اصلی با کیفیت
  • پردازنده قدرتمند و سریع
  • طراحی عالی

معایب

  • باتری می‌تواند بهتر باشد
  • لنز اولتراواید خوب نیست
  • فاقد فکوس خودکار

با قاطعیت می‌توان گفت که شیائومی ۱۳ لایت یک محصول شیک و به روزست و اگر به عکس آن نگاه کنید، شما هم با ما هم نظر خواهید بود. قسمت جلویی از شیشه گوریلا گلس ۵ و پنل پشتی نیز شیشه‌ای است، اما فریم‌ها از جنس پلاستیک ساخته شده است.

گوشی Xiaomi 13 Lite پنل اولد 6.55 اینچی را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و پشتیبانی از عمق رنگ ۱۲ بیتی را ارائه می‌کند، اگرچه سیستم اندروید نمی‌تواند به طور کامل از همه این رنگ‌ها استفاده کند. این نمایشگر از محتوای Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی ۱۳ لایت از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌کند که در این محدوده قیمتی انتخابی معمولی است. این دوربین نسبتا بزرگ است و پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری را ارائه می‌کند و با یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید نیز جفت می‌شود. دوربین سوم هم یک لنز ماکرو اختصاصی ۲ مگاپیکسلی است که متاسفانه فاقد قابلیت فوکوس خودکار است. در پنل جلو، دوربین دوگانه سلفی تعبیه شده که دو لنز ۳۲ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۰۰ درجه و سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های بوکه را  ارائه می‌دهد.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مدت زیادی نیست که عرضه شده، اما از آن زمان تاکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته است. اولین دستگاه‌های موجود در بازارهای غربی که از این تراشه استفاده می‌کنند، متعلق به کمپانی شیائومی و سری گوشی شیائومی ۱۳ لایت است. اصولاً تراشه‌های کوالکام جزء پرطرفداراترین تراشه‌ها هستند که دیدن آن در این محصول جای خرسندی دارد.

در مقایسه با اغلب گوشی‌های شیائومی، ظرفیت باتری شیائومی 13 Lite زیاد نیست، چراکه مقدار آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، اما در کل این حجم از باتری می‌تواند تا یک روز شما را همراهی کند، البته به شرطی که به صورتی معمولی کارهای خود را انجام دهید، یا به عبارت دیگر اگر قرار باشد از صبح تا عصر فیلم ببینید، مطمئناً در شب نیاز پیدا می‌کنید که آن را دوباره شارژ کنید.

۵. شیائومی Redmi Note 11 Pro+؛ یک پرچمدار با ظاهری عالی

مزایا

  • صدای قدرتمند
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خوب
  • عمر باتری بالاتر از حد متوسط
  • سرعت شارژ فوق العاده
  • طراحی شیک و درجه یک
  • کیفیت عکس خوب
  • دارای حافظه قابل افزایش
  • عملکرد عالی در بازی

معایب

  • تنها دو سال به روز رسانی اصلی اندروید
  • همراه با سیستم عامل قدیمی
  • همراه با bloatware از پیش نصب شده

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس طراحی فوق‌العاده جذابی دارد و طراحی آن کاملا به روز است. این گوشی شیائومی با ضخامت ۸.۳ میلی‌متری و وزن ۲۰۴ گرمی کمی سنگین محسوب می‌شود، البته نه تا حدی که با در دست گرفتن آن احساس خستگی کنید.

نمایشگر ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس علاوه بر روشنایی بسیار عالی، عمق رنگ سیاه را نیز به خوبی به نمایش می‌گذارد و در نتیجه از دامنه‌ی دینامیکی وسیعی برخوردارست و از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. یک مزیت دیگر این نمایشگر نسبت به پنل‌های ال سی دی در اینست که ردمی می‌تواند پانچ-هول دوربین را در این دسته از پنل‌ها ظریف‌تر بسازد و بدون اینکه در اطراف لنز سایه‌ای به چشم بخورد، فضای بیشتری از نمایشگر در اختیار کاربر باشد.

شیائومی با در نظر گرفتن یک سنسور 108 مگاپیکسلی بعنوان لنز اصلی گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس ، علاقه‌مندان به عکاسی را هدف قرار داده است. یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه 120 درجه و یک لنز تله فوتو ماکرو 2 مگاپیکسلی مجموعه سه گانه دوربین را تکمیل می‌کنند. در کنار لنزهای دوربین گوشی نوت ۱۱ پرو پلاس یک فلش LED نیز به چشم می‌خورد. همچنین شایان ذکرست که قابلیت‌های پانوراما و HDR به ثبت عکس‌های متنوع‌تر کمک می‌کنند.

شیائومی برای شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس از پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی 5G 920 استفاده کرده است. پردازنده‌ی مرکزی این تراشه معماری ۸ هسته‌ای دارد که نهایت فرکانس هسته‌ی آن ۲.۵ گیگاهرتز است. با در نظر گرفتن مشخصات تراشه می‌توان حدس زد که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس توانایی اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را دارد و عملکرد خوبی از خود به جای می‌گذارد.

نوت ۱۱ پرو پلاس از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردارست که نتایج بدست‌ آمده از تست باتری نشان داده برای پخش ویدئوی ۳۰ دقیقه‌ای با کیفیت ۱۰۸۰ تنها ۵ درصد از شارژ گوشی کم شد و همچنین پس از ۲۰ دقیقه بازی پابجی میزان شارژ فقط ۵ درصد کاهش یافت. نقطه‌ی عطف باتری این گوشی پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی است.

۶. شیائومی Mi 11 Ultra؛ بهترین مدل از پرچمداران شیائومی

مزایا

  • نمایشگر روشن و واضح
  • گزینه نوسازی ۱۲۰ هرتزی سازگار با بالاترین وضوح
  • طراحی زیبای سرامیکی
  • بلندگوهای استریو با صدای غنی و عمیق
  • عملکرد فوق العاده
  • لنز فوق عریض بسیار عریض، پریسکوپ بلند 5X روی برد
  • بیومتریک Snappy

معایب

  • محدوده دینامیکی و وضوح کلی تصویر چندان خوب نیست
  • عکس‌های پرتره را فقط می‌توان با دوربین اصلی گرفت

می ۱۱ اولترا اولترا از طراحی کاملا مدرن و جذابی بهره برده است. پنل جلویی آن از جنس شیشه گوریلا گلس ویکتوس است و در ساخت پنل پشتی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا هم از سرامیک بهره گرفته شده؛ همچنین فریم آلومینیومی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

گوشی Mi 11 Ultra اولترا دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی AMOLED است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و حداکثر روشنایی آن ۱۷۰۰ نیت بوده که یک نمایشگر فوق‌العاده روشن محسوب می‌شود. این نمایشگر همچنین وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می‌هد.

شیائومی می ۱۱ اولترا از نظر دوربین یکی از حرفه‌ای‌ترین و بهترین‌های دنیای موبایل است. لنز اصلی دوربین سه‌گانه آن ۵۰ مگاپیکسلی و از نوع واید است که یک لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۸ درجه و قابلیت فوکوس خودکار و همچنین یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵ برابری این مجموعه را کامل می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسل و از نوع واید است و قابلیت پانوراما و HDR را ارائه می‌دهد.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پردازنده‌ی قدرتمند کوالکام که در گوشی‌های پرچمدار استفاده می‌شود، مجهز شده است. این تراشه اولین تراشه‌ایست که از هسته‌ی Cortex-X1 در معماری CPU بهره برده که باعث دو برابر شدن حافظه کش و ۳۳ درصد عملکرد بهتر می‌شود. می ۱۱ اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری ساعتی مجهز شده که و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۳۶ دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند. فست شارژ وایرلس آن نیز ۶۷ واتی بوده که تنها به ۳۹ دقیقه برای کامل شارژ شدن نیاز دارد.

۷. شیائومی می ۱۱؛‌ پرچمداری با قیمت عالی

مزایا

  • طراحی خیره کننده
  • نمایشگر QHD+
  • نرخ نوسازی نمایشگر بالا
  • رابط اندروید با ویژگی‌های مفید اضافی
  • اجرای فوق العاده

معایب

  • پیشرفت‌های زیادی در دوربین وجود ندارد
  • بدون لنز تله فوتو
  • عمر باتری می‌تواند بهتر باشد

گوشی mi 11i یکی از اعضای خانواده می ۱۱ است که خانواده گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار شیائومی را تشکیل می‌دهند. گوشی Mi 11i دارای ابعاد ۱۶۳.۷×۷۶.۴×۷.۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۶ گرم است. این گوشی با گواهی IP53 در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED است و ابعاد آن ۶.۶۷ اینچ با نسبت ۸۵.۹ درصد به بدنه است که  از نمایشگرهای ۶.۸۱ اینچی برادران بزرگ‌تر خود جمع‌وجورتر است. نمایشگر mi11i از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که تجربه بسیار جذابی را خصوصا هنگام بازی و مشاهده فیلم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این نمایشگر رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ در کنار روشنایی ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ نیت، باعث می‌شود که تصویر بسیار روشن، شفاف و با کیفیت باشند.

این گوشی از سه لنز دوربین در پنل پشتی خود بهره می‌برد. لنز اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دیافراگم f/1.8 و قابلیت PDAF است اما بر خلاف می ۱۱، لرزشگیر اپتیکال تصویر را ارائه نمی‌دهد. بجای سنسور HM3 سامسونگ که در Mi 11 و Mi 11 Ultra یافت می شود، Mi 11i از HM2 سامسونگ کم قدرت استفاده می کند.

لنز دوم از نوع اولتراواید (Ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.2 با میدان دید ۱۱۹ درجه است که این لنز از گوشی می ۱۱ ضعیف‌تر شده است. لنز سوم از نوع تله‌فوتو ماکرو (Telephoto macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 است. همچنین گوشی mi 11i یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم f/2.5 برای دوربین سلفی دارد.

می 11i از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 888 5G با ابعاد ۵ نانومتر و پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می‌برد. این پردازنده از یک هسته Kryo 680 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با پردازنده ۱.۸ گیگاهرتز برخوردار است. قدرت پردازنده این گوشی باعث می‌شود که شما بتوانید انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را بدون نگرانی اجرا کنید و با مشکلی مواجه نشوید.

گوشی mi 11i نیز از یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و تنها در ۵۲ دقیقه می‌تواند ۱۰۰ درصد شارژ شود. این گوشی برخلاف می ۱۱ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

سخن پایانی

شیائومی تمام تلاش خود را می کند تا دستگاه‌هایی متناسب با نیاز‌های تمامی کاربران تولید کند. شاید این یکی از دلایل موفقیت اخیر این شرکت باشد. مدل‌های متنوع زیادی وجود دارد که یافتن بهترین گوشی شیائومی برای شما آن سان می‌کند. سری ۱۳ شیائومی با سنسور ۱ اینچی IMX989 اکنون در سراسر جهان در دسترس بوده که بهترین و جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی در این مطلب است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 54

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

افراامینی گفت:

گوشی پرچمدار صورتی هم داریم

مجید گفت:

کدام گوشی پرچم دار هستش و ارزون ترین پرچم دار شیاومی کدام اند

مجید گفت:

گوشی شیامی تو قیمت13تومن چی بگیرم بجز نوت11

نعبمی گفت:

بهترین گوشی چیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی‌ها از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار، گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف موبایل هستند

مهدی جوشقانی گفت:

سلام با رنج قیمت 16کدام مناسبتر هست ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند شیائومی، گوشی شیائومی 11T نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و از برند سامسونگ گلکسی A53 با رم ۶ و حافظه ۲۵۶ را پیشنهاد می‌کنیم

ناشناس گفت:

دقیقا ، شیائومی مدلی ک فرمودید خواهرم خیلی ازش راضیه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با تشکر از اینکه تجربه کاربری خود را در اختیار ما قرار دادید

آرش رضایی گفت:

بهترین گوشی برای گیم که قیمت خوبی هم داشته باشد چیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ و شیائومی به لینک‌های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-for-gaming/
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-gaming-phone/

مهدی سلطانی گفت:

سلام میخوام گوشی بخرم ولی بین سامسونگ و شیائومی موندم چون خودم بیشتر با سامسونگ کار کردم میترسم شیائومی بخرم بعد ازش پشیمون بشم .ممنون میشم راهنماییم کنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر تا کنون با سامسونگ کار کرده باشید، احتمالا رابط کاربری شیائومی برای شما کمی پیچیده خواهد بود. بهتر است همان برند سامسونگ را خریداری کنید

صغری قراگوزلو گفت:

بلد نیستم فایلهای ازافهیگوشیم پاکنم

صغری قراگوزلو گفت:

می‌خوام فایل های عضافه گوشیم پاک کنم

کریمی گفت:

سلام من یه سوال داشتم اول اینکه اگه به گوشی بازی نصب بشه و دوساعت زمان لببره

حجت .... گفت:

اقا من مدتیه گیر خرید یه گوشی هستم واقعا بلاتکلیفم میشه راهنمایی کنین من بر اساس بودجم گوشی ای میخام که دوربینش خوب باشه و لزرشگیر اپتیکال هم داشته باشه ای بیست اف ای و اس ۲۱ اف ای دارن و شارژ وایرلس هم دارن اما بدنشون پلاستیکه دلسردم میکنن می یازده تی پرو عالیه اما نمیدونم لرزشگیر داره یا نه میشه راهنماییم کنین توی رنج قیمتشون بین این گوشیا یا حتی از برندهای دیگه کدوم گوشی ارزشش رو داره با معیارهام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی Mi 11T دارای لرزشگیر است اما در نظر داشته باشید بدنه پلاستیکی که برای گلکسی S21 FE استفاده شده بسیار مقاوم بوده و ظاهر آن به هیچ عنوان شبیه به پلاستیک نیست. پیشنهاد ما به شما گلکسی S21 FE است.

ابوالفضل رستمی گفت:

گوشی سمت راستی اسمش چه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 11 Ultra

صدف حسینزاده گفت:

سلام میشه به من تو خرید گوشی کمک کنید من اصلا نمیدونم چی بگیرم یه گوشیبا دوربین عالی و باطری خوب میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما باید بودجه‌ای که در نظر دارید را بنویسید تا ما بتوانیم راهنمایی کنیم که در بازه قیمتی مورد نظر شما چه گوشی‌هایی با این ویژگی می‌توانید خریداری کنید

حجت .... گفت:

اگر بودجش رو دارین دوازده تی پرو. و اگر تحریم هواوی اثر نداره میت ۴۰ پرو توی گوشیای شیائومی از یازده تی پرو به بالا توی سامسونگ از ای ۵۲ اس گرفته اس ببست و بیستو یک اف ای و همونجور دوستمون گفتن بودجه مهمه

علی سجادی گفت:

سلام بهترین گوشی شیامی تاقیمت ۹میلیون کدومه بعضیهاش مثل m4بازیهارومثل call of dutyدانلودنمیکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های پوکو مختص بازی هستند و پوکو M4 یکی از بهترین گوشی ها برای اجرای بازی کلاف است. احتمالا در هنگام نصب بازی از گوگل پلی، فیلترشکن شما درست عمل نمی‌کند (گوگل پلی در ایران فیلتر شده) سعی کنید با یک فیلترشکن مناسب وارد فروشگاه گوگل پلی شده و بازی را دانلودکنید.

امیر گفت:

قسمت می ۱۲

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما می‌توانید با قیمتی حدود ۱۷ میلیون از بازار تهیه نمایید

يونس اقابابایی گفت:

X3 gt خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی است

تینا کریمی گفت:

سلام میخواستم یه گوشی بهم معرفی کنید ک اندروید ۱۱ باشه و باتریش ۶۰۰۰ باشه و قیمتش از ۵ونیم ملیون به بالا نباشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی M62 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم که البته در حال حاضر موجود نیست

ناشناس گفت:

ردمی ۹ تی و خانواده mسامسونگ قوی ترین باطری ها رو دارن اما بعضیشون شاید با اندروید ۱۰ باشن توی همینها بررسی کن .فقط سراغ گوشیهای سری پوکو ام نرید درسته قیمت مناسبی دارن اما بعضیاشون ایراد پیدا میکنن

تینا گفت:

سلام میخواستم یه گوشی بهم معرفی کنید ک اندروید ۱۱ باشه و باتریش ۶۰۰۰ باشه و قیمتش از ۵ونیم ملیون به بالا نباشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی M62 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم که البته در حال حاضر موجود نیست

حجت قلنوری گفت:

ردمی ۹ تی و خانواده mسامسونگ قوی ترین باطری ها رو دارن اما بعضیشون شاید با اندروید ۱۰ باشن توی همینها بررسی کن .فقط سراغ گوشیهای سری پوکو ام نرید درسته قیمت مناسبی دارن اما بعضیاشون ایراد پیدا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر و تجربه خودتان را با ما درمیان گذاشتید سپاسگزاریم

ذکریا ریگی گفت:

با سلام ،خواستم بپرسم گوشیهای شیائومی مدل های ،pro,notفرق اساسیشون در چیه ،تشکر!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری های نوت شیائومی، گوشی‌های اقتصادی و میان رده هستند

مجید بخشی گفت:

سلام
خسته نباشید شبتون بخیر ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که بهترین مدل گوشی شیایومی چه مدلی هست وقیمتش چقدرهست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی 12S Ultra بوده که بسته به میزان حافظه و رم از ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود

محمد گفت:

من با نرم افزار trading bot forex میخوام روی گوشی شیائومی کار کنم ، به نظرتون جواب میده؟

اسماعیل پرنیای گفت:

میخوام بدون شیامی 11پروخوب یا11پلاس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی ۱۱ پلاس از نظر پردازنده و دوربین بهتر از شیائومی ۱۱ پرو است

امیر احمدی گفت:

آیا گوشی M3 خوب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پوکو M3 شیائومی یک گوشی اقتصادی است و نمی‌توانید از آن همان توقعی را داشته باشید که از یگوشی میان رده یا پرچمدار دارید. اما به عنوان یک گوشی اقتصادی، در رده خود، گوشی خوبی است.

. گفت:

سلام گوشی پرچم دار درحد قیمت ۱۶ ملیون دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های پرچمدار از قیمت بالای ۲۵-۳۰ میلیون تومان برخوردار هستند و گوشی ۱۶ میلیون تومانی یک گوشی میان رده خوب و سطح بالا است

عرفان مانیان گفت:

گوشی های این مدل چه مشکلاتی دارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شاید بتوان گفت قیمت بالا. البته شیائومی Mi 12 به دلیل استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۱، در بازی های سنگین به مدت طولانی، کمی داغ می‌کند

اسماعیل رستمی گفت:

آیا گوشی شیاوئمی هست که سلفیش ۳۲ و دوربین اصلی ۱۰۸ و باتری ۵۰۰۰ باشد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. یا باید گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی انتخاب کنید یعنی Mi 11 یا گوشی با سلفی ۳۲ مگاپیکسلی یعنی Mi 12
اما امروزه اغلب گوشی های هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند

اسماعیل رستمی گفت:

آیا گوشی شیاوئمی هست که سلفیش ۳۲ دوربین پشت ۱۰۸ با باتری خوب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. یا باید گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی انتخاب کنید یعنی Mi 11 یا گوشی با سلفی ۳۲ مگاپیکسلی یعنی Mi 12
اما امروزه اغلب گوشی های هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند

رضا رسولی گفت:

سلام
M12 در ایران رسمی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله واردات این گوشی به ایران کاملا قانونی است

فاطمه سادات فرخاری گفت:

گوشی آیفون نوت 9 قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز آیفون گوشی هوشمندی به نام نوت ۹ ندارد. اما اگر منظور شما ردمی نوت 9 شیائومی باشد، قیمتی حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد

فاطمه سادات فرخاری گفت:

قیمت شیائومی 12

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

فاطمه سادات فرخاری گفت:

گوشی شیائومی جدید چند قیمت نوت 10 یا 11

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

علی گفت:

با ۲۵ میلیون چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گوشی شیائومی Mi 12 را پیشنهاد می‌کنیم که از پرچمداران شیائومی بوده و عملکرد بسیار عالی دارد

سید مجید گفت:

سلام گوشی شیامی تا ۲۵ تومن که دوربین خوب و سخت افزار قوی و شارژ خوب نگه داره چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12 را پیشنهاد می‌کنیم که به دوربین فوق‌العاده قوی و سخت‌افزاری عالی مجهز است
جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

TAHA گفت:

سلام ببخشید من از این هم گوشی شیائومی چی بخرم اگه میشه بگید چه گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های پرچمداری که در این مطلب معرفی شدند همگی کیفیت خوبی دارد. انتخاب کاملا به سلیقه شما برمی‌گردد که ظاهر کدام‌یک را بپسندید

فرشید خسروانی گفت:

سلام، گوشی شیائومی 12s ultra با رم ۱۲ و حافظه 256 چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

اسماعیل رستمی گفت:

آیا گوشی هست که سلفیش ۳۲ و اصلی ۱۰۸ با باتری ۵۰۰۰ باشه چی قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. یا باید گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی انتخاب کنید یعنی Mi 11 یا گوشی با سلفی ۳۲ مگاپیکسلی یعنی Mi 12
اما امروزه اغلب گوشی های هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند

نیلوفر هاشمی گفت:

سلام گوشی پرچمدار شیائومی از بین شیائومی بلک شارک 4S Pro و بلک شارک ۴ کدومش بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی بلک شارک ۴ اس پرو از پردازنده جدیدتر و قدرتمندتری نسبت به بلک شارک ۴ برخوردار است.

پویا جعفری گفت:

سلام من یک سوال داشتم. قابلیت Power Deliveryچیست و چه کاری می‌اید؟ ایا این قابلیت در گوشی های پرچمدار شیائومی مزیت مهمی است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فناوری Power Delivery، فناوری شارژ سریع کوالکام است. این فناوری باعث می شود دستگاه های الکترونیکی مانند گوشی و لپ تاپ که شارژ می شوند با سرعت بیشتر برق را دریافت کنند و در کنار سرعت شارژ بالا برق را منظم و بدون هیچ خطر از بین رفتن باتری یا منفجر شدن گوشی یا لپ تاپ به دستگاه انتقال می دهد.

بهزاد پیر مرد شتربان گفت:

رم در پرچمدار های شیائومی چیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi 12 دارای رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت است.

پریسا کرمی گفت:

سلام کدام یک از گوشی های شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی Mi 11 Ultra دوربین و نمایشگر بهتری در بین گوشی های پرچمدار شیائومی دارند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی ۱۲ پرو با نمایشگری با 68 میلیارد رنگ و بهترین لنز اصلی برای دوربین، مسلما بهتر از شیائومی ۱۱ اولترا است

معصومه کرمی گفت:

کدام پرچمدار شیائومی باتری قوی تری دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر باتری، گوشی‌های 11T Pro و Mi 11 Ultra و Mi Mix Fold باتری‌های قدرتمندتری نسبت به باقی پرچمداران شیائومی دارند

شهناز احمدیان گفت:

سلام من یک سوال داشتم گشودگی دیافراگم چه ربطی به کیفیت دوربین داره و کدوم یکی از گوشی های پرچمدار شیائومی دوربینش بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

هر چه که میزان گشودگی دریچه ی دیافراگم لنز استفاده شده در یک دوربین بیشتر باشد، به این معنا خواهد بود که نور بیشتری از لنز عبور می کند و در نهایت به سنسور دوربین می رسد. این امر باعث می شود تا سنسور دید بهتری نسبت به محیط داشته باشد و در محیط های تاریک بتواند تصاویری با نور بهتر را به ثبت برساند.
در بین گوشی‌های پرچمدار شیائ>می برای عکاسی، گوشی Mi 12 را پیشنهاد می‌کنیم

مرادعلی امیرحسینی گفت:

پرچم دار شیائومی کدام یک بهتر است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما هرچه جدیدتر باشد از ویژگی‌های بهتری برخوردار خواهد بود.

محمدرضا مطلبی زاد گفت:

سلام Mi 11 Pro مگه پرچمدار شیائومی هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله در حال حاضر در گروه پرچمداران شیائومی قرار دارد

رئوف گفت:

پرچمدار شیائومی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز در این مطلب ما گوشی‌های پرچمدار شیائومی را با ذکر ویژگی‌های مهم اصلی، معرفی کرده‌ایم

بهرام وطن دوست گفت:

سلام روزتون بخیر. ممنون ازتون که مطالبتون اینقدر خوب و کامله. گوشی پرچمدار شیائومی چی بخرم که موقع بازی زیاد داغ نکنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در بین گوشی‌های پرچمدار شیائ>می که در این مطلب معرفی شده‍اند، تنها گوشی Mi 12 است که به دلیل استفاده از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 سریع داغ می‌شود. سایر گوشی‌های معرفی شده در هنگام بازی داغ نمی‌شوند

امیرعلی ولی زاده گفت:

از بین پرچمدار های شیائومی کدومش تو سال ۲۰۲۲ اومده تو بازار ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 12 در جولای ۲۰۲۲ وارد بازار شد

عرفان اشراقی گفت:

سلام روزتون بخیر. از بین گوشی های پرچمدار شیائومی، شیائومی Mi 11T ultra دوربین بهتری داره یا شیائومی ۱۲؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بخشی از عملکرد دوربین به پردازنده گوشی مرتبط است. و Mi 12 به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 عملکرد دوربین را بهبود بخشیده. از سویی لنز اصلی گوشی Mi 12 بسیار با کیفیت است.

حدیث گودرزی گفت:

سلام وقتتون بخیر کدوم پرچمدار شیائومی دوربین بهتیر داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi 12 دوربین قدرتمندتری دارد

فاتح عشاقی گفت:

پرچمدار شیائومی چی بخرم که از همش خوشگلتر باشه؟ میخوام واس خانومم بخرم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز ظاهر یک گوشی کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. از بین پرچمدارانی که معرفی شدند، می‌توانید یکی از گوشی ها را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید

رامین عبودی گفت:

سلام وکقتتون بخیر ممنون از اینکه مطالبتون اینقدر خوبه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

TAHA گفت:

سلام از این همه گوشی شیائومی چه گوشی بخرم کیفیت خوبی داشته باشی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های پرچمداری که در این مطلب معرفی شدند همگی کیفیت خوبی دارد. انتخاب کاملا به سلیقه شما برمی‌گردد که ظاهر کدام‌یک را بپسندید

طاهره صیاد گفت:

سلام پرچم دار شیائومی چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های پرچمداری که در این مطلب معرفی شده‌اند از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند

عبدالله ناصری گفت:

سلام. از بین پرچمدران سیائومی کدام یک قیمت بهتری دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل هایی که در سال گذشته معرفی شدند، قیمتی به نسبت کمتری دارند

مهدی اسداللهی گفت:

گوشی پرچمدار شیائومی کدومش از همش عمر باتری بیشتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 11T Pro و Mi 11 Ultra و Black Shark 4S Pro از نظر باتری بهتر بوده و باتری آن‌ها طول عمر بالایی دارد

شیدا مسلمی گفت:

با سلام و عرض ادب.ممنون از مطالب خوب و کاملتون. میخواستم بپرسم شما گوشی پرچمدار شیائومی مثل شیائومی 11T Pro رو پیشنهاد میکنید یا گوشی گلکسی a73 ?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی ارزش خرید بالایی دارند. کاملا به شخص شما بستگی دارد که به کدام برند تمایل بیشتری داشته باشید

علی همراه گفت:

سلام ممننون از وب سایت خوبتون. از بین گوشی های پرچمدار شیائومی شیائومی ۱۲ بهتره یا شیائومی ۱۲ ایکس ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی ۱۲ از هر نظر بهتر از شیائومی ۱۲ ایکس است

امیر حسین برهانی گفت:

سلام من فیلم زیاد تماشا میکنم کدوم پرچم دار شیائومی از همه نمایشگرش بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ با ۶۸ میلیارد رنگ برای تماشای فیلم و انیمیشن بسیار عالی است

حسین رضایی گفت:

سلام کدوم پرچمدار شیائومی از همه بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi 12 از بسیاری جهات دارای ویژگی‌های بهتری نسبت به سایر پرچمداران است

امین قلی پور گفت:

سلام وقتتون بخیر. شیائومی پرچمدار چی بخرم که دوربینش خوب باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های شیائومی پرچمدار که در این مطلب معرفی کرده‌ایم از دوربین قدرتمندی برخوردار هستند

بهاره حسینی سرشت گفت:

ایا لبه های نمایشگر گوشی شیاسومی ۱۲ انحنا دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در تصویر این گوشی شاهد هستید، دارای انحنای کمی است

لیلا فخری پور گفت:

سلام ممنون از مطالب خوبتون. گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 Pro بهتره یا شیائومی 11T Pro ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی عالی هستند. گوشی Mi 11 Pro از نظر نمایشگر برتر است و گوشی 11T Pro از نظر باتری. در سایر موارد مانند هم بوده و در مجموع هر دو گوشی بسیار خوب عمل می‌کنند

مهدیه فیضی گفت:

سلام روزتون بخیر باشه. میخواستم برای همسرم یه گوشی خوب تهیه کنم در حد ۱۵ ۱۶ تومن، شیائومی پرچمدار میتونم بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما می‌توانید یکی از گوشی های شیائومی 11T Pro و شیائومی Mi 11 را خریداری نمایید

مهدیه رستمی گفت:

آیا گوشی تاشو گوشی پرچم دار شیائومی است؟ ای این گوشی در ایران موجود است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi Mix Fold از پرچمداران شیائومی بوده که فعلا وارد بازار ایران نشده

عباس ولی زاده گفت:

سلام گوشی پرچم دار شیائومی چی بخرم هم قیمتش مناسب باشه و هم امکانات خوبی داشته باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام

شما می‌توانید یکی از گوشی های شیائومی 11T Pro و شیائومی Mi 11 را خریداری نمایید

زهرا سادات حسینی گفت:

گوشی پرچمدار شیائومی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی هستند

عباس سعیدی گفت:

چرا قیمت شیائومی می ۱۱ اولترا از شیائومی ۱۲ بیشتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری اولترا در گوشی‌های پرچمدار، همواره از قدرت و ویژگی‌های بسیار بالاتری نسبت به سری های معمولی اس و ایکس دارند

زیور لایقی گفت:

سلام روزتون بخیر من یه وسال داشتم. از بین شیائومی پرچمدار کدوم یک از گوشی های شیائومی ۱۲ یا شیائومی ۱۲ ایکس بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی می ۱۱ اولترا قدرتمند تر است

زهرا مومنی گفت:

از بین گوشی های پرچمدار شیائومی کدومش از همه بهتره و ارزش خرید بالا تری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های شیائومی Mi 11 Ultra و شیائومی Mi 12 از سایر گوشی‌های پرچمدار شیائومی قوی‌تر است

فریده عباسی گفت:

از بین پرچمداران شیائومی کدوم گوشی ازهمشون عمر بارتریبیشتری داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 11T Pro و شیائومی Mi 11 Ultra و Black Shark 4S Pro از باتری بهتر با طول عمر بالاتری برخوردار است

زهرامرمزی گفت:

قیمت اولین گوشی چغدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

الهام سعیدی گفت:

شیائومی ۱۲ بهتره یا شیائومی 11T Pro؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف زیاد گوشی شیائومی ۱۲

پرهام LC گفت:

از مجله اعتبارکالا ممنونم که مقاله‌هاش اینقدر جامع و خوب و آموزنده هستن.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم دوست عزیز

پرهام گفت:

از مجله اعتبارکالا ممنونم که مقاله‌هاش اینقدر جامع و خوب و آموزنده هستن.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم دوست عزیز

محدرضا گفت:

به نظر من جسای گوشی شیائومی ۱۲ پرو اینجا خالیه. یه گوشی خوش ساخت و عالی که به نظر من رقیب نداره تو بازار

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در ابتدا به شیائومی ۱۲ اشاره شده و حتما در به روز رسانی های آتی ۱۲ پرو نیز به آن اضافه خواهد شد

احمد فلاح گفت:

گواهینامه IP چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این استاندارد میزان مقاومت وسایل و تجهیزات الکترونیکی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد.

احمد گفت:

گواهینامه IP چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این استاندارد میزان مقاومت وسایل و تجهیزات الکترونیکی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد.

فاطمه گفت:

چرا برا این گوشیا ۳ ۴ تا دوربین میزارن که چی بشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

استفاده از چند دوربین باعث می‌شود گوشی هوشمند بتواند عکس‌هایی با ویژگی‌های جدید ازجمله حالت پرتره، عکاسی سه‌بعدی، تصویربرداری با لنز عریض، بزرگ‌نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) ثبت کند. همچنین، با دوربین اضافی می‌توان عکس‌هایی با دامنه‌ی دینامیک بهتر و گسترده‌تری ثبت کرد. نکته‌ی درخورتوجه این است که استفاده از حسگر ثانویه می‌تواند حتی به ارتقای تصویربرداری در نور کم یا شب منجر شود.

آراز گفت:

بهترین گوشی کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب آمده، همگی از بهترین‌ها هستند که در این میان شیائومی ۱۲ جدیدترین این گوشی‌ها است

مجتبی شتربان گفت:

من میخوام یه گوشی خوب بخرم کدوم یکی از گوشی های شیائومی می ۱۱ یا ساسمسونگ گلکسی S21 بهترن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پردازنده شیاومی ۱۱ Qualcomm Snapdragon 888 و پردازنده سامسونگ گلکسی S21 اگزینوس ۲۱۰۰
شیائومی ۱۱ دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسی است و سیامسونگ گلکسی S21‌ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
از نظر باتری نیز شیائومی دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعتی بوده و گلکسی S21 دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
در این مقایسه اجمالی تقیربا مشخص است که شیائومی ۱۱ بهتر است

مریم امیرحسینی گفت:

زوم 5X اپسستیکال چه چیزی هستش میشه بیتر توضیح بدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

زوم اپتیکال به بزرگنمایی گفته می‌شود که از طریق تغییر در فاصله کانونی لنز دوربین ایجاد می‌شود. به صورت کلی هرچه فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر باشد میزان بزرگنمایی آن بیشتر است. زوم 5X در اینجا به معنای بزرگنمایی پنج برابری است.

رحمت گفت:

گوشی پرچمدار چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی پرچمدار، جدیدترین و قدرتمندترین گوشی بوده که یک کمپانی تولید کننده تلفن هوشمند، آن را تولید و عرضه می‌کند. این گوشی‌ها معمولا قوی‌ترین نمایشگر، باتری،دوربین،پردازنده و جنس بدنه را دارد

زهرا احمدیان گفت:

کدوم یکی از این گوشی ها برای عکاسی ازفاصله دور بهتر هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از فاصله دور همگی تصاویر مناسبی ثبت می‌کنند که شیائومی ۱۲ بهتر است

نرگس گلخواه گفت:

گوشی Mi Mix Fold تو ایران موجوده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر فعلا در بازار ایران موجود نیست

عرفان اشرفی گفت:

من میخوام برا خانومم یه گوشی تو بازه ۱۵ میلیون تومن بخرم شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک گوشی‌های هوشمند سامسونگ اعتبارکالا که در ادامه ضمیمه شده، مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

احمد سلطانی گفت:

قیمت شیائومی ۱۲ چقدره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و ویژگی‌ها به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

محمدحسین سجادی گفت:

پرچمدار ارزان دربازه قیمتی۲۰میلیون دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12 یک پرچمدار عالی در رنج قیمت مورد نظر شما است. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید از مشخصات و نحوه خرید آن از سایت فروشگاهی اعتبارکالا مطلع شوید.
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

نازگل گفت:

قیمت مبایل چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از طریق لینک زیر به سایت فروشگاهیی اعتبارکالا وارد شوید و از نوار منوی بالای صفحه گوشی‌های موبایل را انتخاب کنید تا از قیمت روز آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/

فائزه گفت:

سلام ببخشید درسته ک میگن سری نوت شیائومی ب مررو ضعیف میشه و کلا سری نوت نخری بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در کل چنین ادعایی درست نبوده و به نحوه استفاده کاربر از گوشی‌های شیائومی دارد

نیلوفر سجادی گفت:

از لحاظ دوربی خیلی با کیفیت کدوم گوشی شیاعومی بهتره البته مثل می 11اولترا به اون گرونی نباشه
میخوام کیفیت عکسش مثل ایفون 12 پرو مکس باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال عکاسی با همان کیفیتی باشید که دوربین‌های گوشی‌های پرچمدار ثبت می‌کند و به آن اشاره کردید، باید به سراغ همان گوشی های پرچمدار بروید
اما گوشی‌های میان رده شیائومی نیز می‌تواند با کمی اختلاف، تصاویر خوبی ثبت کند مانند Poco X3 GT

طاهرصادقی گفت:

بهترین گوشی pocoکدوم هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر Poco X3 گوشی مناسبی بوده و برای گیم نیز مناسب است

فرشید گفت:

گوشی تا رنج 10میلیون چه بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی که می‌توانیم در این بازه قیمتی معرفی کنیم، گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 5G است که در حال حاضر در فروشگاه نیز موجود است.
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-f3-5g-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/

حسین خادم گفت:

می 12 بهتره یا شیائومی 11T pro

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بلاگ به مقاسه هر دو گوشی مورد نظر شما پرداخته شده. مطالعه کامل آن تمامی پرسش‌های شما را پاسخ خواهد داد
https://etebarkala.com/blog/xiaomi-11t-pro-vs-xiaomi-12/

نیما جعفر زاده گفت:

این لیست کی به روز میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تا معرفی سری جدید گوشی پرچمدار باید منتظر بمانید

حامدخالدی گفت:

۱۲

محمد غفاری گفت:

برای عکاسی با نور کم کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین گوشی‌های پرچمدار همگی از قابلیت عکاسی در نور کم برخوردار هستند

مهدی پیرملویی گفت:

برام طول عمر باتری خیلی مهمه و میخواستم بدونم بهترین گوشی شیائومی از نظر باطری کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های شیائومی 11T Pro و شیائومی Mi 11 Ultra و شیائومی Mi Mix Fold و Mi 11 Pro با توجه به باتری بزرگ و قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که دارد از بین لیستی که در این بلاگ آمده، از طول عمر بالای باتری برخوردار هستند.

مهدی ورزشکار گفت:

گوشی ضد آب شیائومی کدوم مدله؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به بلاگ مراجعه کنید و تمامی گوشی‌هایی که دارای گواهی IP6X هستند، همگی ضد آب و گرد و غبار هستند.

امید ترابی گفت:

پرچمدار شیائومی در سال 2021 کدوم گوشی بود؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی می 11 برترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۱ بود

مریم حبیبی گفت:

سبک ترین پرچمدار شیائومی کدوم مدله؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 12 سبک‌ترین گوشی پرچمدار این کمپانی است

سپهر محمدی گفت:

بیشترین حافظعه داخلی برای کدوم مدله؟
شیائومی گوشی 1 ترابایت داره اصلا؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 11 Ultra و گوشی Black Shark 4S Pro و گوشی Mi Mix Fold با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، بیشترین میزان حافظه داخلی را در بین گوشی‌های پرچمدار شیائومی دارند.
خیر این کمپانی تا کنون گوشی هوشمندبا حافظه داخلی یک ترابایت معرفی نکرده است

نصرت جوادی گفت:

بهترین گوشی ساخته شده توسط شیائومی کدوم گوشی هستش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به جدول مشخصاتی که در بلاگ برای هرکدام از پرچمداران شیائومی آمده است مراجعه کنید، گوشی Black Shark 4S Pro بهترین گوشی شیائومی تا کنون است.

فرامرز گفت:

طراحی و رابط کاربری کدوم یکی از گوشیهای شیایومی از بقیه بهتره واقعن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های پرچمدار شیائومی از نظر طراحی و رابط کاربری همگی در یک سطح و عالی هستند

بابک قزل گفت:

بهترین دوربین مال کدوم گوشی پرچمدار شیائومیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi Mix Fold و گوشی شیائومی Mi 11 قدرتمندترین دوربین را در بین پرچمداران این کمپانی دارند

عیسی گفت:

بهترین گوشی شیائومی از لحلاظ عملکرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 12 مجهز به پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 با فناوری ۴ نانومتری بوده که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد

رضا بختیاری گفت:

ردمی پرچمدار نداره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ردمی پرچمدار نداشته و گوشی‌های میان رده و اقتصادی را شامل می‌شود

هوشمند عقیلی گفت:

پرچمدار پوکو نباید توی لیست میومد؟ جاش واقعا خالیه!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های پوکو پرچمدار نداشته و شامل گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی می‌شوند

طاهره گفت:

جدیدترین پرچمدار شیائومی نسبت به قبلی ها سرتره آیا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های جدیدی که توسط هر کمپانی معرفی می‌شود از ویژگی‌های بهبود یافته تر نسبت به نسل قبل خود برخوردارند و شیائومی نیز مستثنا نیست

آرزو غفوری گفت:

11T Pro برای گیمینگ مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به پردازنده Snapdragon 888 5G این گوشی، عملکرد خوبی داشته و برای گیم مناسب است.

بابک طهماسبی گفت:

دوربین Mi 12 از MI 11 بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی Mi 11 با توجه به دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی که دارد از دوربین Mi 12 قوی تر است

حشمت الملوک نظام السطنه گفت:

11tpro شارژدهیش چجوریه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به یک باتری لیتیوم یونی ۳۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع باتری ۱۸ واتی برخوردار است

مریم گفت:

مدل جدیدترین شیامی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

در حال حاضر شیائومی ۱۲ آخرین مدلی هست که در بازار موجوده اما گوشی شیائومی Redmi Note 11 pro 5G هم در سال ۲۰۲۲ معرفی شده
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-5g-dual-sim-128gb-and6gb-ram-mobile-phone/

h9 گفت:

mi 11 pro