etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های میان رده بازار ۲۰۲۳

4.5
(10)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین گوشی های میان رده بازار ۲۰۲۳

گوشی‌های میان رده موجود در بازار، شامل گزینه‌های فراوانی هستند. گوشی‌های موجود در این سطح و  این بازه قیمتی حتی بیشتر از گزینه‌های پرچمدار و اقتصادی موجود هستند. پس اگر فردی قصد خرید یک گوشی میان‌رده را داشته باشد شاید انتخاب برای او کمی گیج کننده و سخت باشد. 

در میان این گوشی‌ها، بیشتر نام سامسونگ و شیائومی به چشم می‌خورد. دو برند محبوب و شناخته شده که در این سال‌ها در تولید گوشی‌های میان رده‌ با کیفیت سنگ تمام گذاشته‌اند و با هم به رقابت پرداخته‌اند. البته ما در این مقاله نام یک گوشی از خانواده آیفون‌ها را نیز آورده‌ایم که کیفیت ساخت و قدرت بالایی دارد. در ادامه قصد داریم این گوشی‌ها را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را به صورت مختصر بررسی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید. 

گوشی شیائومی POCO F4

گوشی شیائومی پوکو F4
مشخصات 
ابعاد۱۶۳.۲ در ۷۶ در ۷.۷ میلی متر
وزن ۱۹۵ گرم
سیستم‌عامل اندروید ۱۲
نمایشگر ۶.۶۷ اینچ

AMOLEDنرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزیرزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلی Snapdragon 870 5G (7nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی۲۰ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی امپر ساعت
حافظه رم ۶-۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

این گوشی عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های گیمینگ POCO است. این گوشی قیمت پایین‌تری از مدل GT آن دارد. اما بازی‌ها را تقریبا به همان اندازه روان و با فریم ریت پایداری ارائه می‌دهد. اما باید گفت که هنگام بازی‌های طولانی با این گوشی، متوجه تولید گرمای بیشتر توسط آن خواهید شد.

این گوشی به یک نمایشگر زیبای ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است و می‌تواند هر بازی را به روان‌ترین حالت ممکن اجرا کند. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر  ۱۳۰۰ نیت است که باعث می‌شود شما حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز برای دیدن آن دچار مشکل نشوید. نمایشگر این محصول همچنین به نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی مجهز است که باعث می‌شود هنگام اسکرول کردن نمایشگر و یا بازی کردن تجربه‌ی روانی داشته باشید.

دوربین این گوشی نیز از کیفیت خوبی بهره مند است. از ویژگی‌های مثبت دوربین این محصول می‌توان به بهره مندی از قابلیت OIS یا لرزشگیر نوری تصویر اشاره کرد. این ویژگی هنگام لرزش دست شما، از تار شدن تصویر جلوگیری می‌کند. این گوشی در بخش عملکرد نیز امتیاز خوبی را کسب می‌کند و به پردازنده‌ای قدرتمند و حافظه رم پرسرعتی مجهز است. تنها عیبی که این گوشی دارد، داغ شدن بیش از حد آن در هنگام بازی در بالاترین حد تنظیمات است. باتری این گوشی نیز مانند سایر بخش‌ها عملکرد قدرتمندی دارد و شما از نظر عمر باتری نیز مشکلی نخواهد داشت.

گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G

گوشی شیائومی پوکو X4 Pro 5G
مشخصات 
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر
وزن ۲۰۵ گرم
سیستم‌عامل اندروید ۱۱

MIUI 13 for POCO

نمایشگر ۶.۶۷ اینچ

AMOLEDنرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزیرزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلی Snapdragon 695 5G (6nm)
پردازنده گرافیکیAdreno 619
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی (ورژن گلوبال) – ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی (نسخه هندی) / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴-۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

گوشی میان رده شیائومی POCO X4 Pro 5G یک گوشی ارزشمند در بازه قیمتی خود است و در بسیاری جهات بر رقبای خود برتری دارد. شیائومی این گوشی را نسبت به نسل گذشته آن، هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ عملکرد بهبود بخشیده است. طراحی این گوشی خاص و جذاب است و شیائومی در ساخت آن از متریال با کیفیتی استفاده کرده است. به طوری که به هیچ وجه به یک محصول میان رده شبیه نیست.

ویژگی های گوشی شیائومی پوکو lX4 Pro 5G

یکی دیگر از مزیت‌های این گوشی بهره مندی آن از یک نمایشگر با کیفیت است که رنگ‌ها را به صورت زنده نشان می‌دهد. این نمایشگر فوق‌العاده، با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۲۰ هرتز، تجربه‌ای عالی و روان را در جابجایی بین برنامه‌ها و اسکرول کردن نمایشگر برای کاربر می‌سازد. این گوشی هوشمند، از لحاظ عملکرد نیز شما را راضی می‌کند و در انجام کارهای روزمره خود با این گوشی مشکلی برای شما به وجود نمی‌آورد.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم این گوشی، دوربین‌های خوب آن هستند. اندازه سنسور و گشودگی دیافراگم لنز دوربین اصلی باعث شده‌اند این دوربین عکس‌هایی با کیفیت، روشن و با جزئیات زیاد بیندازد. این محصول به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که عمر و شارژدهی خوبی دارد. حتی اگر از این گوشی استفاده‌ای سنگین در طول روز داشته باشید، باتری ان یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد. 

گوشی پوکو X5 Pro

مشخصات فنیپوکو X5 Pro
ابعاد و وزن۱۶۲.۹ در ۷۶ در ۷.۹ میلی‌متر
۱۸۱ گرم
نمایشگر۶.۶۷ اینچ AMOLED
حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت
نمایش یک میلیارد رنگ
پردازندهQualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
۶ نانومتری
۸ هسته‌ای
سیستم عاملاندروید ۱۳ عرضه شده با رابط کاربری MIUI 14 برای POCO
حافظه رم۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع عریض
دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری و شارژرباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر ۶۷ وات
پشتیبانی از شارژ سریع
پشتیبانی از شارژ معکوس ۵ وات
حسگرهاحسگر اثر انگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
حسگر مجاورت
قطب‌نما

پوکو X5 Pro  گوشی بزرگی بوده که یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تخت داشته و یکی از تفاوت‌های برجسته آن نسبت به نسل قبلی خود، ضخامت آن بوده که بسیار باریک‌تر است. این گوشی با وزن ۱۸۱ گرم در دسته گوشی‌های سبک وزن قرار می‌گیرد و با کنار گذاشتن برجستگی‌های دوربین X4 Pro، استایل گوشی را ارتقا داده است. پوکو در گوشی X5 Pro خود از پلاستیک مقاوم در برابر اثر انگشت در قسمت قاب پشتی و فریم آن استفاده کرده است.

مشخصات نمایشگر Poco X5 Pro 5G فوق‌العاده است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10 و نسبت کنتراست بالا همگی ویژگی‌هایی هستند که آن را به یک نمایشگر عالی برای گیمرهای موبایل تبدیل می‌کند. در واقع شما با یک نمایشگری کاملا واضح، روان و با جزئیات فراوان روبه‌رو هستید.

میزان روشنایی نمایشگر پوکو ایکس ۵ در حالت دستی ۵۰۰ نیت و حداکثر روشنایی آن نیز به ۹۰۰ نیت می‌رسد که نسبت به نسل قبلی خود روشن‌تر است.

دوربین‌های پوکو X5 Pro شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. گر نور به اندازه کافی وجود داشته باشد، با حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌توانید عکسی با جزئیات بالا بگیرید. همچنین این گوشی فیلمبرداری 4K را ارائه می‌دهد که در نسل قبلی آن وجود نداشته اما همچنان به ضبط RAW دسترسی ندارید. این گوشی همچنین به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای بخش سلفی خود مجهز شده است.

نکته برجسته Poco X5 Pro 5G پردازنده Snapdragon 778G آن است. این پردازنده هشت هسته‌ای تا ۲.۴ گیگاهرتز کلاک دارد و نسبت به اسنپدراگون ۶۹۵ نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته است. بنچمارک‌ها با امتیاز چند هسته‌ای Geekbench 2950 در مقایسه با ۲۰۰۰ در X4 Pro، نتیجه بسیار بهتری را نشان می‌دهد. پوکو X5 Pro با دو پیکربندی رم ۶ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم به علاوه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، عرضه می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی و شارژ توربوی ۶۷ واتی برای دور دوم بازگشته‌اند که پوکو X5 Pro را در حدود ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرده و در تمام طول روز دوام می‌آورد. شارژ بی‌سیم وجود ندارد، که با توجه به قیمت گوشی تعجب آور نیست، اما یک شارژر سریع در جعبه وجود دارد.

گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو

مشخصات 
ابعاد ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی متر 
وزن ۲۰۴ گرم 
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
 رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
 AMOLED
پردازنده اصلی Snapdragon 888 5G (5nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 660
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۵  مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم ۸-۱۲ گیگابایت 
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

برند شیائومی، کم کم در حال کنار گذاشتن پیشوند می از اول نام گوشی‌های خود و جایگزین کردن آن با نام شیائومی است  و سری گوشی‌های 11T در این تغییر نام تجاری، پیشرو هستند. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو یکی از همین گوشی‌هاست که در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی موبایل معرفی شد و به انتظار طرفداران پایان داد.

این گوشی هارمونی زیبایی را میان قیمت و کیفیت ایجاد کرده و به یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها درمیان گوشی‌های میان رده تبدیل شده است. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی میان رده، مجهز بودن آن به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 5G است. این پردازنده با معماری ساخت ۵ نانومتری از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها برمی‌آید و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی‌گذارد.

پردازنده گرافیکی گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو، Adreno 660 است که یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این گوشی از همه نظر عالی و بی نقص به نظر می‌رسد و وقتی نوبت به نمایشگر آن می‌رسد، عملکرد روان، درخشندگی بالا و کیفیت رنگ‌ها در آن، ما را به یاد بهترین گوشی پرچمدار این برند، یعنی شیائومی ۱۲ می‌اندازد. شیائومی از بهترین نمایشگر برای این گوشی در این بازه قیمتی استفاده کرده است.

از ویژگی‌های برجسته نمایشگر این گوشی هوشمند، می‌توان به ویژگی دولبی ویژن اشاره کرد. دولبی ویژن فرمت پویای HDR است که باعث می‌شود جزئیات موجود و دقت رنگ‌ها در تصاویر بسیار بیشتر از قبل شود. این ویژگی در کنار پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی  باعث می‌شود نمایشگر این گوشی به یک نمایشگر تمام عیار تبدیل شود. عملکرد گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو از نظر دوربین و باتری نیز بسیار مناسب و رضایت بخش است. اگر استفاده‌ای معمولی از این گوشی داشته باشید، می‌توانید یک روز و نیم بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

از ویژگی‌های مثبت دوربین این محصول، می‌توان به عدم اغراق در رنگ‌ها و نزدیکی به واقعیت اشاره کرد. اما اگر انتظار خیلی زیادی از دوربین دارید، بهتر است به سراغ رقبای سامسونگی این گوشی بروید. 

سامسونگ گلکسی A54

مشخصات فنی
ابعاد۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۲۰۲ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۴ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Samsung Exynos 1380 ۵ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

اولین ویژگی چشمگیر گلکسی A54 در طراحی آن است. این گوشی با شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ در پنل پشتی و جلویی عرضه می‌شود که درست مانند S22 آن را به یک گوشی ممتاز تبدیل می‌کند. طراحی قاب پشتی گلکسی A54 بسیار شبیه به مدل استاندارد گلکسی S23 بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این گوشی با ابعاد ۱۵۸.۲  در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۰۲ گرم نسبتا سنگین و بزرگ است.

نمایشگر این گوشی یک پنل Super AMOLED است. همچنین سامسونگ ویژگی Vision Booster گلکسی S22 را نیز به گلکسی A54 اضافه کرده است که سطح روشنایی را در شرایط نوری روشن ارتقا می‌دهد. نمایشگر گلکسی A53 5G حداکثر تا ۸۰۰ نیت روشنایی دارد، اما با ویژگی Vision Booster، گلکسی A54 5G می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت افزایش یابد. همانطور که انتظار می‌رفت، نمایشگر گلکسی A54 سامسونگ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و مانند A53 انیمیشن‌ها و اسکرول روانی را ایجاد می‌کند.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی دارای لرزش‌گیر اپتیکال است که به راحتی قادر است از اشیا و سوژه‌های در حال حرکت عکس گرفته یا فیلم‌برداری کند. همچنین درست مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی A54 5G دارای زاویه OIS وسیع تری است، بنابراین می‌تواند صحنه یا سوژه‌ای را که در حال عکاسی هستید، تثبیت کند. گلکسی A54 در هنگام استفاده از حالت شب، عکس‌های کمی روشن‌تر و واضح‌تر می‌گیرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض همراه است، و در اینجا همان داستان دوربین‌های فوق عریض که در اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ وجود دارد را شاهد هستیم. گلکسی A54 5G از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. در نهایت برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، گلکسی A54 5G مانند A53 دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی A54‌سامسونگ به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده که در زمینه بازی عملکرد خوبی دارد. عناوین گرافیکی فشرده مانند Call of Duty عملکرد خوبی دارند، اگرچه عملکرد ممکن است پس از دوره های طولانی بازی کاهش یابد. تقریبا مانند هر دستگاه میان‌رده دیگری از این شرکت، می‌توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ کردن A54 5G سپری کنید، حتی زمانی که از آن برای کارهایی استفاده می‌کنید که به عنوان تخلیه باتری در نظر گرفته می‌شوند، مانند مرور، عکس‌برداری و بازی، که بسیار عالی است.

سامسونگ گلکسی A73

مشخصات فنیگلکسی A73
ابعاد۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
نمایشگر۶.۷ اینچ
Super AMOLED Plus
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی پردازنده اصلی Snapdragon 778G 5G ۶ نانومتری
پردازنده اصلی پردازنده اصلی Adreno 642L
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

گوشی هوشمند گلکسی A73 سامسونگ ۱۸۱ گرم وزن داشته و ضخامت آن فقط ۷.۶ میلی‌متر است. ک اثر انگشت بر روی بدنه پلاستیکی باقی نمی‌ماند و این یکی از ویژگی‌های مثبت کیفیت ساخت این گوشی هوشمند میان‌رده است. گلکسی A73 دارای گواهی استاندارد IP67 است؛ به این معنی که قادر است به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری آب دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی A73 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED+ Infinity-O برخوردار است. نرخ نو‌سازی که سامسونگ آن را Motion smoothness می‌نامد را می‌توان به صورت دستی روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز پیکربندی کرد. این نمایشگر بسیار درخشان بوده و تصاویر واضحی با اشباع رنگی عالی ارائه می‌دهد. همچنین دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

دوربین‌های سه‌گانه واقع در پشت گوشی شامل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو هستند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به شما امکان را می‌دهد که فضای بیشتری را وارد کادر دوربین کرده و عکس آن را ثبت کنید که باید در نظر داشته باشید برخی از جزئیات اطراف عکس ثبت نخواهد شد. حالت ماکرو قادر است تصاویر با کیفیتی از سوژه‌هایی که نزدیک هستند، ثبت کند؛ در نظر داشته باشید اگر گوشی را به سوژه نزدیک کنید، دوربین به صورت خودکار به حالت ماکرو تغییر نمی‌کند.

همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، زمانی که شرایط نوری خوب باشد، قادر است سلفی‌ها و پرتره‌های مناسبی را ثبت کند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 در زمانی رونمایی شد که چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 778G که به آن مجهز است نسبتا قدیمی شده بود، اما پردازنده مبتنی بر ساخت ۶ نانومتری عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این دستگاه که با پردازنده گرافیکی Adreno 642L، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد که امکان وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، انجام هم‌زمان چند کار، پخش ویدیو و موارد دیگر را به راحتی فراهم می‌سازد و در انجام هر یک از این فعالیت‌ها هیچ تاخیر یا مکثی وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی A73 به یک باتری بزرگ و قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که در شرایط استفاده نرمال از این گوشی، می‌تواند برای یک روز دوام بیاورد. اگر نرخ نوسازی را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید باتری این گوشی حتی بیش از یک روز نیز دوام آورده و نیازی به شارژ ندارد.

سامسونگ گلکسی A34

مشخصات فنیگلکسی A34
ابعاد۱۶۱.۳ در ۷۸.۱ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۱۹۹ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۶ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Dimensity 1080 ۶ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸- ۲۵۶ گیگابایت 

گلکسی A34 در ابعاد ۱۶۱.۳ در ۷۸.۱ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم با متریال پلاستیک سخت یا همان Glastic برای فریم و قاب پشتی تولید و عرضه شده است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان رده خود رتبه حفاظتی IP67 را در نظر گرفته است، بنابراین با وجود اینکه کاملاً در رده میانی قرار دارد، تلفنی تهیه می‌کنید که از غوطه ور شدن در آب یا یک روز در ساحل جان سالم به در می‌برد.

نمایشگر با پنل ۶.۶ اینچی Super AMOLED یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی A34 5G است. نمایشگر AMOLED با آن اشباع مشخصه سامسونگ کیفیت خوبی دارد و باید برای تماشای فیلم و سریال در گوشی عالی باشد. نمایشگر A34 وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. اما این نرخ نوسازی مانند مدل‌های گلکسی اس تطبیق‌پذیر نیست، اما به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی محتوای خود را اسکرول کنید.

در طراحی گلکسی A34 سامسونگ یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد که توسط یک سنسور ماکرو ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. از میان این‌ها، دوربین‌های اصلی و فوق عریض، دوربین‌هایی هستند که احتمالا بیشتر از آن‌ها استفاده می‌‎کنید. اما ما همچنین گمان می‌کنیم که این دوربین‌ها عملکردی مشابه گلکسی A33 5G داشته باشند، زیرا دارای مشخصات مشابه هستند.

این دستگاه از سخت‌افزار ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 1080 در مقایسه با ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ در گلکسی A54 استفاده می‌کند، اما همچنان کم و بیش معادل سخت‌افزار سری Snapdragon 7 است. با این حال، این یک به‌روزرسانی نسبت به گلکسی A33 از سال ۲۰۲۲ است که سامسونگ ادعا می‌کند که ۱۷ درصد CPU و ۱۴ درصد GPU تقویت شده است. بنابراین کمی افزایش عملکرد وجود دارد.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای A34 در نظر گرفته شده که برای چند روز استفاده با شارژ ۲۵ واتی باید خوب باشد. به‌خاطر داشته باشید که این سریع‌ترین شارژی نیست که در گوشی‌های میان رده در سایر برندها استفاده می‌شود.

سامسونگ گلکسی A53 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A53
مشخصات 
ابعاد ۱۵۹.۶ در ۷۴.۸ در ۸.۱ میلی متر
وزن ۱۸۹ گرم
سیستم‌عامل اندروید ۱۲
نمایشگر ۶.۵ اینچ

Super AMOLEDنرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلی Exynos 1280 (5nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G68
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید / ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی امپر ساعت
حافظه رم۴-۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

سامسونگ پس از مورد استقبال قرار گرفتن گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A52 خود، همان فرمول را در ساخت گلکسی A53 5G نیز به کار برد و این گوشی به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده در سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. این گوشی طراحی زیبا و جذابی دارد و بدنه آن تمام پلاستیکی است. این گوشی علاوه بر طراحی زیبا، به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی فوق‌العاده نیز مجهز است. رنگ‌ها در این نمایشگر، روشن و زنده به نظر می‌رسند و در کل، این محصول از نظر کیفیت نمایشگر در بازار حرف اول را می‌زند. 

از دیگر مزیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به پشتیبانی آن از استاندارد +HDR10  اشاره کرد. این محصول از نظر عمر باتری نیز شما را ناامید نخواهد کرد و با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی حتی در استفاده‌های سنگین نیز یک روز کامل همراه شما خواهد بود. عملکرد پردازنده این محصول نیز برای این بازه قیمتی رضایت بخش و خوب است و در استفاده‌‌های معمولی به هیچ وجه داغ نمی‌کند.

ویژگی های گوشی گلکسی A53

اما اگر از این گوشی استفاده‌ای سنگین داشته باشید، مثلا یک ساعت مداوم بازی کنید؛ مشاهده خواهید کرد که دمای پشت بدنه آن زیاد می‌شود. دوربین این محصول نیز یکی از مزیت‌های آن به حساب می‌آید. عکس‌های ثبت شده با دوربین این گوشی درخشان هستند و جزئیات در آن‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود. این گوشی به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی نیز مجهزاست که باعث برتری آن بر رقبای هم قیمتش می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A33

گوشی گلکسی A33
مشخصات 
ابعاد۱۵۹.۷ در ۷۴ در ۸.۱ میلی متر
وزن ۱۸۶ گرم
سیستم‌عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۴ اینچ

 Super AMOLEDنرخ نوسازی ۹۰ هرتزیرزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیExynos 1280 (5nm)
پردازنده گرافیکیMali-G68
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم- پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴-۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

گوشی سامسونگ گلکسی A33  برادر کوچک‌تر گوشی سامسونگ گلکسی A53 است و ویژگی‌های مشترکی با آن دارد. این گوشی مزیت‌های زیادی از جمله قیمت مناسب، نمایشگر قدرتمند و با کیفیت، گواهینامه IP67، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. همه این ویژگی‌ها، این گوشی میان رده را به محصولی با ارزش برای خرید تبدیل می‌کند. این گوشی ۴ دوربین در قسمت پشتی خود دارد. کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی بسیار خوب است و داینامیک رنج خوبی نیز دارد.

این محصول از نظر کیفیت دوربین توانایی رقابت  با گوشی گلکسی A53  را دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین گلکسی A33  می‌توان به ارائه فیلترها و افکت‌های مختلف اشاره کرد که این برای علاقمندان به فضای مجازی خبر خوبی است. دوربین این گوشی به لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز مجهز است که باعث می‌شود لرزش دست شما هنگام عکس برداری، باعث تار شدن تصاویر ثبت شده نشود.

سامسونگ گلکسی A33

این گوشی از نظر کیفیت نمایشگر نیز چیزی کم ندارد. سامسونگ در ساخت این محصول از یک نمایشگر درخشان و زیبای Super AMOLED استفاده کرده است که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. رنگ‌ها در نمایشگر این گوشی، با عمق زیاد و به زیبایی نمایش داده می‌شوند.

سامسونگ دوربین سلفی این محصول را داخل ناچ قطره‌ای قرار داده است. شاید ظاهر این ناچ، برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد و طراحی پانچ هول را به آن ترجیح دهند. اما این یک موضوع سلیقه‌ای است. تنها عیب این گوشی هوشمند این است که سامسونگ در ساخت آن از متریال با کیفیتی استفاده نکرده است. عمر باتری و عملکرد پردازنده این گوشی نیز مانند سایر بخش‌ها، رضایت بخش است.

گوشی گلکسی S21 FE 5G

گوشی گلکسی S21 FE
مشخصات 
ابعاد۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی متر
وزن ۱۷۷ گرم
سیستم‌عامل اندروید ۱۲
نمایشگر ۶.۴ اینچ

Dynamic AMOLED 2Xنرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزیرزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل

پردازنده اصلیورژن ۱: (5nm) Snapdragon 888 5G
ورزن۲: Exynos 2100 (5nm)
پردازنده گرافیکی ورژن ۱: Adreno 660
ورزن ۲: Mali-G78
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید / ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو
 دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-یونی ۴۵۰۰ مییل آمپر ساعت
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE درست یک سال بعد از معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S21 به بازار معرفی شد. این محصول که به میزان ۱۰۰ دلار از گوشی گلکسی S21 ازان‌تر است؛ به همان پردازنده Snapdragon 888 مجهز است که سامسونگ آن را در گلکسی S21 نیز به کار گرفته بود.

از مزیت‌های این گوشی، می‌توان به طراحی زیبا و خوش دست، پردازنده قدرتمند، نمایشگر و دوربین‌های با کیفیت اشاره کرد. اگرچه نمایشگر گلکسی S21 FE کیفیتی به اندازه نمایشگر گلکسی S21 Ultra ندارد؛ اما در حد و اندازه و بازه قیمتی خودش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سامسونگ این گوشی را به یک نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز کرده است که کیفیتی فوق‌االعاده و درخشندگی عالی دارد. همچنین سامسونگ این نمایشگر را به شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز کرده است که بالاترین سطح محافظت را ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE

این گوشی عملکردی پرسرعت و قدرتمند دارد؛ به طوری که قادر است سنگین‌ترین بازی‌ها را بدون هیچ مشکلی به اجرا درآورد. سامسونگ ظرفیت باتری این گوشی را به نسبت گلکسی S21 به میزان ۵۰۰ میلی آمپر بیشتر کرده است. اگر استفاده‌ای معمولی از این گوشی داشته باشید، باتری آن، یک روز و نیم شما را همراهی خواهد کرد. ویژگی برتر و برجسته بعدی در این گوشی، دوربین‌های آن هستند. دوربین‌های این محصول قادرند تصاویری با کیفیت و داینامیک رنج عالی ثبت کنند. دوربین‌های این گوشی در بخش فیلم برداری نیز شما را راضی خواهند کرد.

سخن آخر

ما در این مقاله بهترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار در سال ۲۰۲۳ را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن‌ها را به طور مختصر مورد بررسی قرار دادیم. همه گوشی‌های موجود در این مقاله، محصولات با ارزشی هستند و ویژگی‌های قدرتمندی را به نسبت قیمتشان به کاربر ارائه می‌دهند.

خوشبختانه تمام این گوشی‌ها در ایران موجود هستند و شما می‌توانید برحسب نیاز خود و نیز بودجه‌ای که در دست دارید، اقدام به خرید هر کدام از آن‌ها بکنید. به نظر شما کدام گوشی میان‌رده می‌تواند در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما متشکریم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 10

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

mohammad zare گفت:

آیا گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس خوب است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی بوده که عملکردی بسیار بهتر از قیمتی که دارد، ارائه می‌دهد.

مقصودی گفت:

از این لیست بهترین گوشی های میان رده بازار کدوما هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر و خوشی.
بهترین گوشی میانرده بازار در سال ۲۰۲۲ گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G هستش.

آقا محمود گفت:

از بین گوشی هایی که معرفی کردید جدیدترین گوشی های میان رده کدوما میشن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام و روز بخیر.
همه گوشی‌های معرفی شده در این مقاله در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شده‌اند.

رضا عباسی گفت:

بهترین گوشی های میان رده شیائومی بخریم یا آیفون یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
باید به نیازهاتون و بودجه‌ای که برای خرید گوشی میانرده کنار گذاشتید توجه کنید و با توجه به این‌ها از میان گوشی های میانرده موجود در بازار انتخاب کنید. اگر طرفدار آیفون هستید ما به شما خرید گوشی آیفون SE 2022 رو پیشنهاد میدیم. این گوشی از پردازنده‌ای بهر مند هست که روی آیفون ۱۳ پرومکس نصبه و قدرت یسیار بالایی داره.

کیمیا مقدم گفت:

از بین این بهترین گوشی های میان رده Poco X4 Pro شیائومی بهتره یا گلکسی A53 5G ؟

پشتیبانی اعتبار کالا گفت:

سلام وقتتون بخیر. هر دو گوشی دوربین‌های باکیفیت، نمایشگر عالی و سخت افزار تقریبا یکسانی دارند. اما گوشی پوکو X4 Pro 5G به پردازنده اسنپدراگون مجهز هست که پایداری بیشتری رو در دراز مدت نسبت به پردازنده Exynos که روی گوشی A53 5Gنصب هست، از خودش نشون میده و عملکرد نسبتا بهتری داره. یکی دیگه از مزایای گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G طراحی کاربرپسند تر و استفاده از متریال بهتر در طراحی بدنه اون هست.

حدیثه صابری گفت:

بهترین گوشی میان رده که عمر باتری بالایی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روتون بخیر.
از بین گوشی‌های نام برده، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G و پوکو ایکس ۴ پرو 5G بهترین عملکرد رو در بخش باتری دارن و عمر باتری خوبی رو ارائه خواهند داد.

محمدعلی فروغی گفت:

بهترین گوشی میان رده از نظر نمایشگر کدومه؟ میخوام راحت فیلم و سریال از نماوا و فیلیمو ببینم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بهترین گوشی‌ها از نظر کیخفیت نمایشگر گوشی گلکسی S21 FE و گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G هست که به نسبت قیمتشون، نمایشگر با کیفیت و درخشانی دارند.

بردبار گفت:

از بین بهترین گوشی میان رده دوربین کدومش برای عکاسی معماری مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
گوشی گلکسی A53، گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G، گوشی سامسونگ S21 FE و آیفون SE 2022 به دلیل بهر مندی از دوربین‌های اولترا واید با کیفیت، گوشی های مناسبی برای عکاسی معماری هستن و میتونید روشون حساب کنید. شما میتونید با توجه به بودجتون برا یخرید گوشی هر کدوم رو انتخاب کنید.

سمیرا گفت:

بهترین گوشی میان رده برای تولید محتوا تو اینستاگرام کدوم خوبه؟

پشتبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
برای فهمیدن پاسخ سوالتون میتونید این مقاله‌ رو مطالعه بفرمایید: https://etebarkala.com/blog/best-phones-for-vlogging/

رسول میرزایی گفت:

بهترین گوشی میان رده که به همسرم هدیه بدم کدومشو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
شما باید با توجه به ویژگی‌هایی که بیشتر براتون اهمیت داره و بودجتون برای خریداری گوشی تصمیم بگیرید و با بررسی دقیق ویژگی‌های گوشی‌های مختلف بهترین گوشی رو خریداری بکنید. موفق باشید.

محسنی گفت:

از بین بهترین گوشی های میان رده که معرفی کردید کدومش برای گیم مناسبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
گوشی آیفون SE 2022 و سامسونگ گلکسی S12 FE با توجه به مجهز بودن به پردازنده‌هایی قدرتمند، برای بازی مناسب هستند.

مهران مرادی گفت:

از بین بهترین گوشی های میان رده گلکسی اس ۲۱ اس ای بهتره یا شیائومی POCO F4

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
گوشی گلکسی S21 FE مسلما از هم نظر از گوشی پوکو F4 بهتر هست.

عباس طالبی گفت:

از بین بهترین گوشی های میان رده که در این لیست اومدن کدومش از هر نظر بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وققتون بخیر.
همه گوشی های موجود در این لیست از ارزش خرید بالایی برخورداز هستند. اما گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE از همه این گوشی ها بهتر هست و ویژگی‌هایی بسیار نزدیک به یک گوشی پرچمدار رو داره.

سمیه گفت:

بهترین گوشی میان رده که برای اینستاگرام خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وققتون بخیر.
گوشی شیائومی پوکو ایکس ۴ پرو 5G، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE و آیفون Se2022 به دلیل بهره مندی از دوربین‌های با کیفیت‌تر، برای اینستاگرام مناسب‌تر هستن.

سمانه سادات مصطفوی گفت:

بهترین گوشی میان رده که نمایشگرش عالی باشه و بیرون هم راحت بشه باهاش کار کرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز بخیر.
گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G، گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، گلکسی A53 5G و گوشی پوکو F4 از نمایشگر های با کیفتی به نسبت قیمت هاشون بهره مند هستند و نمایشگرهاشون از میزان درخشندگی مناسبی برخوردار هستند که اونها رو برای دیدین در زیر نور مستقیم خورشید مناسب میکنند. موفق باشید.

محدثه گفت:

گوشی میان رده خوب میخوام که تو شب خوب عکس بگیره. شما کدومو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز بخیر. برای عکاسی در سب ما به شما گوشی های گلکسی A53 5G، گلکسی S21 FE و شیائومی پکو ایکس ۴ پرو رو پیشنهاد میدیم که هر کدوم نسبت به قیمت هاشون عملکرد زخوبی رو در عکاسی در شب از خودشون نشون میدن.

مهتاب عبدلی گفت:

سلام. یه گوشی میان رده خوب که بتونم باهاش راحت سریال ببینم و هی صفحه نمایشش نپره و تیره نشه کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز بخیر. گوشی پوکو ایکس ۴ پرو ، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G، گوشی گلکسی S21 FE همگی از نظر نمایشگر عالی هستند. البته اگر به نمایشگر بزرگ برای دیدن فلم علاقه دارید نباید بگیم که نمایشگر گوشی شیائومی پوکو ایکس ۴ پرو از همه اینها بزرگ‌تر هست و تماشای فیلم رو برای شما راحت‌تر میکنه.

رضا عمویی گفت:

از بین این بهترین گوشی های میان رده شیائومی بخریم بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
باید به نیازهاتون و بودجه‌ای که برای خریداری گوشی در نظر گرفتید توجه کنید و با توجه به اونها بهترین انتخاب رو در اون بازه قیمتی مد نظرتون داشته باشید. تمام گوشی‌های موجود در این لیست، مزایا و معایب خودشون رو دارندکه باید با توجه به اونها انتخاب کنید. موفق و پیروز باشید.

مصطفی گفت:

بهترین گوشی میان رده که عمر باتریش خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
گوشی ساسمونگ گلکسی A53 5G و گوشی سامسونگ گلکسی A33 از نطر باتری در بازه قیمتی خودشون عملکرد خوب و قابل قبوای دارند.

شهریار رضوانی گفت:

رو چه حسابی گوشی هایی که معرفی کردید رو گفتید بهترین گوشی های میان رده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
از نظر عمر باتری، نمایشگر، پردانزده و عملکرد دوربین‌ها. این گوشی‌ها هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارند. اما با توجه به ویژگی‌های کلی، گوشی‌های باارزشی هستند.

احمدرضا رسولی گفت:

بهترین گوشی های میان رده برند سامسونگ خوبه یا شیائومی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
هر دو برند شیائومی و سامسونگ محصولات خوب و با کیفیتی رو به بازار ارائه میدن. اما در کل گوشی‌های شیائومی معمولا از طراحی بهتر و با کیفیت‌تر و پردازنده‌های قدرتمندتری نسبت به گوشی‌های سامسونگ بهره می‌برند.

شهاب گفت:

بهترین گوشی میان رده از نظر دوربین کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE از نظر دوربین از همه گوشی‌های حاضر بهتر هست.

سعیده محمدی گفت:

بهترین گوشی میان رده که بدنه محکمی داشته باشه و بشه دست نوجوان داد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
گوشی پوکو ایکس۴ پرو 5G و سامسونگ گلکسی S21 FE از نظر طراحی و محکم بودن از همه گزینه‌های موجود در این لیست بهتر هستند.

اکبرزاده گفت:

یه گوشی میان رده خوب میخوام که یه ۵ سال برام کار کنه. کدومشو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
ما به شما خرید گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G و گلکسی S21 FE رو پیشنهاد میدیم. گوشی پوکو F4 هم به دلیل بهره مندی از اندروید ۱۲، طراحی محکم و با کیفیت، گواهینامه IP53 و پردازنده اسنپدراگون که در طولانی مدت پایداری خوبی را از خودش نشون میده، میتونه در مدت زمان طولانی دوام خوبی داشته باشه و پایداری خودش رو حفظ بکنه. موفق باشید.

سینا سلطانی گفت:

الان شما بهترین گوشی میان رده از نظر کارشناسان رو معرفی کردید یا از نظر قیمت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
میان رده معمولا بر اساس قیمت دسته بندی می‌شوند

ساجده عبدی گفت:

بهترین گوشی میان رده که عکس حرفه ای بگیره کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
گوشی سامسونگ گلکسی s21 FE و گلکسی A53 5G از نظزر دوربین عملکرد مناسب و خوبی دارند. ایفون SE 2022 هم با اینکه تنها از یک دوربین بهره می‌برد، اما عملرد دوربین آن بسیار عالی است و پردازنده قدرتمند آن روی کیفیتی تصاویر تاثیر خوبی گذاشته است. اما اگر انتظار عملکرد حرفه‌ای را دارید در این بازه قیمتی نمی‌توانید گزینه مناسب را پیدا کگنید و باید به سراغ گوشی‌های پرچمدار بروید. مثل گلکسی S22 ULtra یا شیائومی ۱۲. موفق باشید.

سامان گفت:

بهترین گوشی میان رده که بشه باهاش بدون مشکل بازی کرد کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی S21 FE 5G به دلیل استفاده از پردازنده Snapdragon 888 5G، گزینه مناسبی است

محمد میرزایی گفت:

یه گوشی میان رده خوب که ارزش کادو دادن داشته باشه معرفی میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی میان رده هستند. برای هدیه دادن کاملا به سلیقه شما بر میگردد که کدام طراحی از نظرتان زیبا تر باشد

آرزو عظیمی گفت:

از بین این بهترین گوشی های میان رده کدومش دوربین خیلی خوبی داره و برای عکاسی خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های Poco X4 Pro 5G و گلکسی A53 5G بهترین دوربین ها را در این لیست به خود اختصاص داده‌اند

مهدی گفت:

بهترین گوشی میان رده که باتری خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های Poco X4 Pro 5G و گلکسی A53 5G و گلکسی A33 در این لیست دارای باتری قدرمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند

ساناز نیکراد گفت:

یه گوشی میخوام که بتونم عکسای خوبی باهاش از کارهام تو اینستاگرام بذارم. بهترین گوشی میان رده که پیشنهاد میدید برای این کار کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های Poco X4 Pro 5G و گلکسی A53 5G بهترین دوربین ها را در این لیست به خود اختصاص داده‌اند

علیرضا مقصودی گفت:

بهترین گوشی میان رده که بشه باهاش کالاف بازی کرد کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G و گوشی گلکسی S21 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم

محسن عالم پناه گفت:

سلام. این بهترین گوشی های میان رده که معرفی کردید از چه نظر بهترین هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر پردازنده، دوربین، نمایشگر و طول عمر باتری

سارا حسینی گفت:

بین این بهترین گوشی های میان رده که معرفی کردید کدوم یکی از نظر پردازنده بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی S21 FE اگر نسخه اسنپدراگون را پیدا کنید.

حمید احسانی گفت:

بهترین گوشی میان رده که دوربین اولتراوایدش خوب باشه کدومه؟ من رشته ام معماریه و دوربین اولترا واید خیلی برام مهمه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی A53 5G دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بوده که برای عکاسی معماری بهترین است

حمید احسانی گفت:

سلام. بهترین گوشی میان رده که دوربین اولتراوایدش خوب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟ من رشته ام معماریه و اولترا واید خیلی برام مهمه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی A53 5G دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بوده که برای عکاسی معماری بهترین است

سمانه معصومی گفت:

بهترین گوشی میان رده که دوربین خوبی داشته باشه و تو شب هم عکس خوب بگیره، کدومو پیشنهاد میدید شما؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G و گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

امینی گفت:

بهترین گوشی های میان رده بازار اینا هستن؟ کم نیست تعدادشون از نظر شما؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز ما سعی داریم در یک مطلب کوتاه، بهترین ها را معرفی کنیم. اگر گوشی میان رده بهتری در نظر دارید، تجربه خودتان را با ما درمیان بگذارید

علی احمدزاده گفت:

سلام. از این لیستی که دادید بهترین گوشی میانرده که بخوایم هدیه بدیم کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی این گوشی ها بهترین گوشی های میان رده بازار هستند. برای هدیه دادن نیز کاملا ب سلیقه شخص شما بستگی دارد که طراحی کدامیک مورد پسندتان قرار بگیرد

محدثه گفت:

یعنی آیفون اس ای ۲۰۲۲ یه گوشی میان رده محسوب میشه؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله از نظر بازه قیمتی، آیفون اس ای ۲۰۲۲ یک گوشی میان رده محسوب می‌شود

محمد گفت:

آقا یه گوشی میان رده خوب معرفی کنید. از بین ۶ تا گوشی انتخاب سخت میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز هدف ایجاد تنوع در معرفی گوشی میان رده خوب و حق انتخاب بیشتر بین برندهای مختلف تولید کننده گوشی هوشمند است.

کامران عباسی گفت:

بهترین گوشی میان رده که هم ظاهر خوبی داشته باشه و هم دوربین عالی کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر دوربین ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G و گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم. اما ظاهر یک گوشی کاملا به سلیقه شخصی شما مربوط است

سهیلا گفت:

بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری کدوم ها هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G و گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G و گوشی سامسونگ گلکسی A33 را پیشنهاد می‌کنیم که دارای باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند

شکیبا گیلانی گفت:

سلام. بهترین گوشی های میان رده از نظر باتری کدوم رو پیشنهاد میدید؟

mt گفت:

سلام بین گوشی a72 و a52 و a52s چه تفاوتی هست/و کدوم بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

تفاوت سخت افزاری بیشتر شامل پردازنده ها بوده که چندان زیاد نیست. پردازنده A52 عملکرد بهتری دارد اما باتری A72 قوی تر است. نمایشگر A72‌نیز کمی از دو مدل دیگر بزرگتر است.