etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین بازی های iMessage و نحوه بازی آنها با دوستان

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین بازی های iMessage و نحوه بازی آنها با دوستان

پیام رسانی و بازی دو روش بسیار محبوب برای گذراندن وقت در iPhone یا iPad است و به لطف بازی iMessage، می‌توانید از این دو ویژگی iMessage برای سرگرمی بیشتر با دوستان و اعضای خانواده استفاده کنید.

تا زمانی که شما و طرف مقابل هر دو از iMessage استفاده می‌کنید، انجام بازی‌های مختلف بسیار آسان است. ما در این مطلب از مجله اعتبار کالا بهترین عناوین بازی‌های iMessage را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- مجموعه بازی‌های GamePigeon

اگر به دنبال مجموعه‌ای از بازی‌های iMessage دو نفره عالی در یک برنامه هستید، GamePigeon باید اولین انتخاب شما باشد. این برنامه دارای ۲۶ بازی iMessage چند نفره مختلف است که شامل بازی‌هایی نظیر Crazy 8، کاپ پنگ، چکرز، شافل بورد و بسیاری از بازی‌های محبوب دیگر است. پس از باز کردن برنامه در iMessage، فقط یک بازی را از لیست برای شروع انتخاب کنید. طیف گسترده‌ای از خریدهای درون برنامه‌ای برای باز کردن قفل سبک‌های اضافی و موارد دیگر نیز وجود دارد.

دانلود بازی GamePigeon 

۲- بازی Checkmate!

برای بازی شطرنج با دوستان خود دیگر نیازی به استفاده از یک شطرنج واقعی نیست چرا که بازی‌های iMessage تمام سرگرمی و استراتژی شطرنج را به دستگاه iOS شما می‌آورد. بدیهی است که بازی فقط برای دو بازیکن طراحی شده است. اما شما می‌توانید به راحتی با یکی از دوستان خود مسابقه شطرنج بدهید.

برای کمک به روشن کردن صفحه شطرنج، تعدادی تم مختلف وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید و زمانی که می‌خواهید در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرید، حتی نیازی به باز کردن برنامه نیست، شما می‌توانید آخرین حرکت را در هر حباب پیام مشاهده کنید.

دانلود بازی Checkmate 

۳- بازی Moji Bowling

یکی دیگر از بازی‌های آسان دو نفره iMessage، بازی Moji Bowling است. در این بازی سرگرم کننده به سبک آرکید، هم توپ و هم پین‌ها در حین بازی متحرک می‌شوند. این بازی حتی وقتی رقیبی نیز نداشته باشید هم برای شما قابل اجراست. شما می‌توانید برای تمرین آن را اجرا کرده و به تنهایی بازی کنید. با حرکت دادن توپ‌ها می‌توانید هر مرحله را پشت سر بگذارید و وارد مرحله بعدی شوید.

دانلود بازی Moji Bowling 

۴- بازی Mr. Putt

بازی Mr. Putt یک بازی عالی دو نفره در ژانر اکشن بوده که دارای چهار مرحله مختلف و منحصر به فرد است که شامل Frost، Blaze، Retro و Nebula می‌شود. در هر دوره باید سعی کنید توپ را از دیوارها و موارد دیگر عبور دهید و در تمام مدت تلاش کنید تا توپ را با کمترین تعداد ضربات ممکن وارد سوراخ کنید.

دانلود بازی Mr. Putt 

۵- بازی Yahtzee With Buddies Dice

برای بازی در Yahtzee با Buddies Dice آماده باشید! یکی از بهترین بازی‌های رومیزی کلاسیک موجود در اپ استور را می‌توان در iMessage نیز بازی کرد. افرادی که چندان با این بازی آشنا نیستند در ابتدا باید استراتژی خوبی برای روند بازی در نظر بگیرند اما اگر از افرادی هستید که قبلا در این سبک بازی کرده‌اید، تنها کافیست به شانس خود اتکا کرده و با انداختن چند تاس، بالاترین امتیاز را در این بازی دو نفره به دست آورید.  

این بازی قبلا در رایانه‌های شخصی قابل اجرا بود و به اندازه ورژن iMessage آن جذاب نبود. در iMessage شما می‌توانید نهایت هیجان را در این بازی رقابتی با دوست خود تجربه کنید.

دانلود بازی Yahtzee with Buddies Dice

۶- بازی 8 Ball Pool

بازی 8 Ball Pool در iMessage یک سرگرمی جذاب برای شما و دوستتان خواهد بود. این بازی دو نفره به شما این امکان را می‌دهد ببینید استاد واقعی میز بیلیارد کیست. قبل از شروع مسابقه، می‌توانید از برنامه معمولی آیفون و آی‌پد برای امتحان یک دور تمرینی استفاده کنید.

اگر از بازی‌های دو نفره در iMessage خسته شدید، باید بگوییم که این بازی دارای مسابقات هشت نفره است که روند مسابقه را جذاب‌تر می‌کند. در حین بازی، می‌توانید برای خرید نشانه‌های منحصربه‌فرد و موارد دیگر در فروشگاه درون‌بازی سکه‌هایی کسب کنید.

دانلود بازی 8 Ball Pool 

۷- بازی Bubble Witch 3 Saga

حتی شوتر حباب تک نفره معمولی به یک نبرد سرگرم کننده در Bubble Witch Saga تبدیل می‌شود. در نسخه iMessage، سعی می‌کنید با تطبیق سه حباب همرنگ، تا حد امکان امتیاز بیشتری کسب کنید. سپس شخص دیگر سعی می‌کند رکورد شما را بزند. اگر از طریق iMessage بازی نمی‌کنید، بازی دارای صدها سطح مختلف سرگرمی برای شلیک حباب است.

دانلود بازی Bubble Witch 3 Saga 

۸- بازی Pictword

بازی Pictword یک بازی سرگرم کننده از Pictionary بوده که برای هر سنی مناسب و جذاب است. در نسخه iMessage، یک کلمه خاص را مشاهده خواهید کرد؛ برای مثال، پیچ چوب پنبه، سپس باید دو تصویر مختلف بکشید تا به بازیکنان دیگر کمک کنید تا کلمه را به درستی حدس بزنند. هنگام تلاش برای کشیدن یک تصویر خوانا، آماده خندیدن باشید، به خصوص اگر هنرمند نیستید. نسخه کامل ویژگی‌های بیشتری را با بازی‌های آموزشی و تقویت هوش ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Pictword 

نحوه نصب و اجرای بازی های iMessage

شروع بازی‌های iMessage ساده است. ابتدا مکالمه با دوستتان را آغاز کنید. سپس نماد App Store را در نوار زیر کادر پیام انتخاب کنید تا فروشگاه برنامه iMessage با بازی‌ها، برچسب‌ها و موارد دیگر برای استفاده فقط در برنامه پیام‌ها ظاهر شود. بازی یا برنامه‌ای را که می‌خواهید استفاده کنید پیدا کنید و آن را مانند هر عنوان دیگری در اپ استور نصب کنید. پس از اتمام نصب، در همان نوار با نماد اپ استور ظاهر می‌شود. فقط آیکون را برای شروع بازی انتخاب کنید.

از طرفی دیگر، دوست شما نیز باید همان بازی را روی iPhone یا iPad خود نصب کند. بازی‌های گروهی iMessage زیادی برای بیش از دو بازیکن وجود دارد. باید خاطر نشان کرد که بازی تنها یکی از کاربردهای جالب برنامه‌های iMessage است.

سخن پایانی

به لطف بازی iMessage، می‌توانید از بازی‌های چند نفره در حین مکالمه نیز لذت برد و سرگرم شد. برنامه‌های سرگرم‌کننده iMessage می‌توانند به ایجاد رقابت دوستانه در گفتگوهای معمول روزانه کمک کنند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :