etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۳

4.9
(14)
عاطفه تاسا
12 ماه پیش
بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۳

شیائومی امروز برای همه ما نامی آشناست. یک برند خوش نام چینی که با محصولات با کیفیت، خوش ساخت و مقرون به صرفه خود، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. این برند چینی که رقیب اصلی سامسونگ به حساب می‌آید در سال‌های اخیر با عرضه گوشی‌های میانرده و اقتصادی با ویژگی‌هایی جذاب، گوی را در میدان رقابت از سامسونگ ربوده است و اکنون در بسیاری از کشورها مثل هند، حرف اول را میزند.

امروز در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های پرچمدار، میانرده و اقتصادی شیائومی که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی و به اختصار ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کنیم. شیائومی در تولید این گوشی‌ها، بسیار موفق عمل کرده و این محصولات در کشورهای مختلف با استقبال بسیار خوبی روبرو شده‌اند. با مجله اعتبار کالا تا پایان این مقاله همراه باشید.

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی ۲۰۲۳

۱. گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ پرو

مشخصات فنیشیائومی ۱۳ پرو
ابعاد بدنه۱۶۲.۹ در ۷۴.۶ در ۸.۴ یا ۸.۷ میلی‌متر
وزن۲۱۰ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ الی ۱۹۰۰ نیت
پردازنده اصلیکوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲
فرایند ساخت ۴ نانومتری
تعداد هسته پردازنده ۸ هسته
پردازنده گرافیکیAdreno 740
حافظه رم۸ گیگابایت رم
۱۲ گیگابایت رم
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلیواید ۵۰ مگاپیکسل
اولترا واید ۵۰ مگاپیکسل
تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفیلنز واید ۳۲ مگاپیکسل
رنگمشکی
سفید
سبز
آبی
جنسپنل جلو شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ویکتوس
فریم آلومینیومی
پنل پشتی در سه متریال مختلف، چرمی، سرامیکی، شیشه‌ای
باتری۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات
پشتیبانی از شارژ معکوس ۱۰ وات
حسگرهاحسگر اثر انگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
قطب‌نما
فشارسنج هوا
حسگر طیف رنگ

مزایا

  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲
  • مجهز به رم LPDDR5 سریع‌تر و فضای ذخیره سازی UFS 4.0
  • سیستم دوربین سه گانه با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 از نوع ۱ اینچی
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی با آخرین پنل OLED سامسونگ E6
  • مجهز به باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپری
  • شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم

معایب

  • وزن زیاد

شیائومی ۱۳ پرو یک گوشی بزرگ با نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک است، در واقع کمی جمع و جورتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. این گوشی مانند تمامی گوشی‌های پرچمدار، دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بوده که آخرین گواهی مقاومت است.

نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی شیائومی ۱۳ پرو ویژگی‌های چشمگیری دارد، اما آنچه از همه چشمگیرتر است، آخرین نسل پنل پنل OLED سامسونگ E6 با رنگ های بهبود یافته و روشنایی بالاتر است. نمایشگر با فناوری LTPO 4.0 عرضه می‌شود و از نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتزی برای اسکرول نرم پشتیبانی می‌کند.

تمرکز شیائومی ۱۳ پرو بر روی سیستم دوربین آن است. سیستم دوربین سه گانه در یک مستطیل شیشه‌ای در پشت گوشی قرار دارد و تا حدی از سطح بدنه فاصله گرفته که در مجموع طراحی ارگانیک و زیبایی دارد. از زمان شایعات معرفی این پرچمدار تا به امروز، تمامی صحبت‌ها پیرامون حسگر بزرگ ۱ اینچی سونی IMX 989 بوده است. این دوربین فراتر از سایر دوربین‌های گوشی٬های پرچمدار است. عکس‌های ثبت شده در نور کم فوق‌العاده هستند، زیرا لنز ۲۳ میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/1.9 به اندازه کافی روشن هستند.

شیائومی با لنز زوم تله فوتو ۳.۲ برابری عرضه می‌شود که تغییری نسبت به لنزهای پریسکوپ با برد بلندتر است و در واقع یک تغییر چشمگیر محسوب می‌شود زیرا لنز تله‌فوتو جدید در شرایط کم نور نیز تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی را ثبت می‌کند. یکی از ترفندهای جالب این لنز زوم جدید، یک عنصر شناور در داخل آن است که به لنز اجازه می‌دهد تا ۱۰ سانتی‌متر زوم کند، بنابراین می‌توانید عکس‌های نزدیک با کیفیتی را بگیرید.

شیائومی ۱۳ پرو عملکردی کاملا بدون نقص و عالی ارائه می‌دهد. ترکیب پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0، به شما عملکردی سریع، روان و بدون هنگ را ارائه می‌دهد. همچنین این پردازنده مشکل داغ شدن بیش از حدی که در نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وجود داشت را برطرف کرده که در نتیجه می‌توانید جلسات طولانی بازی‌های سنگینی مانند کالاف دیوتی موبایل را بدون نگرانی اجرا کنید.

شیائومی ۱۳ پرو با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که در استفاده زیاد یک روز کامل دوام خواهد آورد و در استفاده معمولی این مدت زمان بیشتر خواهد شد.

۲. گوشی شیائومی 12S Ultra 

گوشی شیائومی 12S Ultra

مشخصات کلی 

ابعاد۱۶۳.۲ در ۷۵ در ۹.۱ میلی متر 
وزن۲۲۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۷۳ اینچ 
LTPO2 AMOLED
رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 8+ gen 1 (4nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 730 
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۴۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۴۸ مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت 

مزایا 

  • بهره مندی از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1
  • عملکرد عالی دوربین‌ها 
  • کیفیت عالی نمایشگر 
  • عمر باتری خوب 

معایب

  • نبود قابلیت فیلم برداری 4K با دوربین سلفی

گوشی شیائومی 12S Ultra پرچمدار جدید شیائومی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی کرده است. فرقی نمی‌کند که گیمر باشید و یا به عکاسی علاقه مند باشید. این گوشی از پس هر کاری که فکرش را بکنید برمی‌آید و تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند.

 شیائومی چند سالیست که در تولید گوشی‌های پرچمدار، خوب درخشیده است و این بار با گوشی شیائومی 12S Ultra اوج هنر در طراحی و مهندسی خود را به رخ رقیبان کشیده است. ظاهر این گوشی جدید پرچمدار، هیچ شباهتی به دیگر گوشی‌های پرچمدار این شرکت ندارد. شیائومی برای قسمت پشتی این محصول از چرم با کیفیتی استفاده کرده است و با این کار ظاهری زیبا و سطح بالا به آن بخشیده است.

فریم میانی این گوشی از جنس آلومینیوم است و پنل جلویی آن توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در قسمت پشتی بدنه این گوشی یک قاب مستطیل شکل را مشاهده خواهید کرد که یک قاب دایره‌ای داخل آن قرار دارد و خانه ۳ لنز دوربین این گوشی است. بهره مندی از این طراحی خاص باعث شده است ظاهر این گوشی به یک دوربین عکاسی شباهت پیدا کند.

گوشی شیائومی 12S Ultra

برجسته‌ترین ویژگی گوشی شیائومی 12S Ultra بهره مندی آن از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی snapdragon 8+ gen 1 است. با بهره مندی از این پردازنده قدرتمند دیگر نباید نگران داغ شدن گوشی در هنگام بازی باشید. زیرا سیستم خنک کننده این پردازنده، بهبود یافته است.

از جمله ویژگی‌های برجسته دوربین گوشی شیائومی 12S Ultra می‌توان به لنز ۱ اینچی دوربین اصلی آن اشاره کرد. این لنز، بزرگ‌ترین لنزی است که تا به حال در گوشی‌های هوشمند استفاده شده است. این محصول از یک لنز دوربین پریسکوپ تله‌فوتوو نیز بهره می‌برد که قابلیت عکاسی ماکرو نیز دارد و می‌تواند تصاویر ماکرو بسیار باکیفیت و با جزئیات زیاد را ثبت کند. 

۳. گوشی شیائومی ۱۲

 شیائومی ۱۲

مشخصات کلی 

ابعاد۱۵۲.۷ در ۶۹.۷ در ۸.۲ میلی متر 
وزن۱۷۹ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۲۸ اینچ 
AMOLED
 رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 8 gen 1 (4nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 730 
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید/ ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

مزایا 

  • طراحی زیبا و با کیفیت 
  • قیمت مناسب به نسبت امکانات 
  • نمایشگر فوق‌العاده 
  • عملکرد عالی دوربین اصلی 
  • عملکرد عالی اسپیکرها 

معایب 

  • عمر باتری متوسط 

این گوشی جدید و پرچمدار شیائومی یکی از ارزشمندترین گزینه‌هاست که ویژگی‌های برجسته و سطح بالایی مثل پردازنده snapdragon 8 gen 1 و دوربین‌هایی در حد دوربین‌ گوشی‌های سری S سامسونگ را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌کند.

این گوشی پرچمدار شیائومی علاوه بر این ویژگی‌ها، از طراحی زیبا و با کیفیت نیز بهره می‌برد که هنگام در دست گرفتن گوشی، کاملا حس سطح بالا و پرچمدار بودن را به شما منتقل می‌کند. شیائومی بدنه این گوشی را از جنس آلومینیوم ساخته است و پشت آن نیز از جنس شیشه است. اگرچه نمایشگر این گوشی جدید به اندازه برخی پرچمداران دیگر، چندان بزرگ نیست؛ اما با کیفیت و درخشندگی خود، حتما شما را مجذوب خود خواهد کرد.

این نمایشگر جذاب، با بهره مندی از ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی و پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ درخشان، هر آنچه که شما از نمایشگر یک گوشی پرچمدار انتظار دارید را به شما عرضه خواهد کرد. دیگر ویژگی مثبت این گوشی ارزشمند، دوربین‌های آن هستند که از نظر ثبت تصاویری با کیفیت، با وضوح بالا و رنگ‌هایی واقعی در کلاس قیمتی خود حرف اول را می‌زنند.  

۴. گوشی شیائومی ۱۲ پرو 

گوشی شیائومی ۱۲ پرو

مشخصات کلی 

ابعاد۱۶۳.۶ در ۷۴.۶ در ۸.۲ میلی متر 
وزن۲۰۴ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۷۳ اینچ
 LTPO AMOLED
رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 8 gen 1 (4nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 730 
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل اصلی / ۵۰ مگاپیکسل اولترا واید/ ۵۰ مگاپیکسل تله‌فوتو 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

مزایا

  • عملکرد عالی دوربین‌ها 
  • طراحی عالی و با کیفیت 
  • نمایشگر فوق‌العاده 
  • بهره مندی دوربین از استبلایزر قوی 

معایب 

  • عدم بهره مندی گوشی از دوربین ماکرو 

برادر بزرگ‌تر گوشی شیائومی ۱۲، یعنی شیائومی ۱۲ پرو اینجا در جایگاه دوم لیست ما قرار گرفته است. این گوشی نیز مانند برادر خود یکی دیگر از شاهکارهای شیائومی است که جذابیت در ظاهر و قدرت در عملکرد را با هم ترکیب کرده و محصولی بسیار ارزشمند از دل آن بیرون آمده است.

این گوشی به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های پرچمدار شرکت کوالکام، یعنی snapdragon 8 Gen 1 مجهز است و قدرت اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را دارد. این گوشی از نظر ابعاد و اندازه نمایشگر، بزرگ‌تر از گوشی شیائومی ۱۲ است که یکی از دلایل قیمت بیشتر این محصول نسبت به شیائومی ۱۲ به حساب می‌آید. 

یکی دیگر از تفاوت‌های گوشی شیائومی ۱۲ پرو با برادر خود، بهره مندی  آن از نمایشگر LTPO AMOLED است. تفاوت این نمایشگر با نمایشگر AMOLED در میزان مصرف انرژی است. نمایشگرهای LTPO با تغییر دادن نرخ نوسازی نمایشگر، نسبت به محتوای در حال پخش، موجب کم شدن مصرف انرژی گوشی و در نتیجه عمر بیشتر باتری می‌شوند. 

این گوشی از یک دوربین اصلی، یک دوربین اولترا واید و یک دوربین تله فوتو بهره می‌برد که رزولوشن همگی آن‌ها به میزان ۵۰ مگاپیکسل است. تصاویر پرتره و اولترا واید ثبت شده با دوربین این گوشی بسیار عالی و با کیفیت هستند و جزء ویژگی‌های مثبت این محصول به حساب می‌آیند. جای تعجب است که شیائومی در این گوشی از لنز ماکرو استفاده نکرده است و این تنها عیب این گوشی شیائومی ۱۲ پرو به حساب می‌آید. 

بهترین گوشی های میان رده شیائومی ۲۰۲۲ 

۱. گوشی شیائومی 11T pro

گوشی شیائومی 11T Pro

مشخصات کلی 

ابعاد۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی متر  
وزن۲۰۴ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 888 5G (5nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 660 
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/ ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

مزایا 

  • عملکرد روان و قدرتمند 
  • کیفیت مناسب دوربین‌ها 
  • بهره مندی از نمایشگری عالی

معایب 

  • داغ شدن موقع شارژ 

یکی از بهترین گوشی‌‌های میان رده شیائومی، گوشی شیائومی 11T Pro است که با بهره مندی از دوربین‌هایی با کیفیت، پردازنده‌ای قدرتمند و سرعت شارژ بسیار بالا بیشتر به یک گوشی پرچمدار شباهت دارد  تا محصولی میان رده. نکته مثبت دیگر در مورد این گوشی این است که تمام این ویژگی‌های مثبت را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

از طراحی و کیفیت ساخت شروع می‌کنیم. این گوشی از طراحی زیبا و با کیفیت بهره می‌برد. پنل جلویی آن توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، فریم میانی آن از جنس آلومینیوم است و پشت آن از جنس شیشه است. جنس پشت این گوشی، براق است و به همین دلیل به راحتی جای کثیفی انگشت بر روی آن می‌ماند.

دو ویژگی مهم و برجسته گوشی شیائومی 11T Pro نمایشگر و پردازنده آن هستند که ارزش این گوشی را دو چندان کرده‌اند. این گوشی از پردازنده  ۵ نانومتری  Snapdragon 888 5G بهره می‌برد که در هیچ گوشی دیگری، هم قیمت با این گوشی نمی‌توانید آن را پیدا کنید. به لطف این پردازنده قدرتمند و پرچمدار، قادر خواهید بود سنگین‌ترین بازی‌ها را روی این گوشی اجرا کنید.

 شیائومی ۱۱ تی پرو

شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا نمایشگری با کیفیت و همه چیز تمام را در این گوشی به کار بگیرد. نمایشگر AMOLED گوشی شیائومی 11T Pro با بهره مندی از استاندارد Dolby Vision و با پشتیبانی از یک میلیارد رنگ مختلف، بهترین نمایشگری است که  در این بازه قیمتی می‌توانید بدست بیاورید. 

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی در شرایط نوری خوب، بهترین تصاویر با بیشترین میزان جزئیات و رنگ‌هایی زنده و درخشان را ثبت می‌کند. این دوربین از تکنولوژی pixel Binnig استفاده می‌کند و به همین دلیل، تصاویر به صورت پیش فرض با کیفیت ۲۷ مگاپیکسل ثبت می‌شوند. اگر مایل باشید می‌توانید تنظیمات دوربین را روی high-res mode بگذارید تا تصاویر با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل ثبت شوند. نکته مهم  و هیجان انگیز دیگر در مور این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است که می‌تواند تنها در ۱۷ دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند. 

۲. گوشی Poco X4 Pro 5G

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G

مشخصات کلی 

ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر 
وزن۲۰۵ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ 
AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 695 5G (6nm)
پردازنده گرافیکی Adreno 619
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی (گلوبال) / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۲ مگاپیکسل ماکرو  
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل 
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت  
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴-۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

مزایا 

  • نمایشگر AMOLED با کیفیت 
  • طراحی زیبا و با کیفیت 
  • دوربین‌ها قدرتمند

معایب

  • عملکرد معمولی سخت افزار 

اگر به دنبال یک گوشی ارزشمند با قیمتی مناسب هستید که تمام ویژگی‌‌های اصلی را داشته باشد؛ این قسمت از مقاله را تا انتها مطالعه کنید. یکی از گوشی‌های شیائومی و البته پوکو که در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد، گوشی شیائومی پوکو X4 Pro 5G است که مانند نسل گذشته خود بهترین ویژگی‌ها را با مناسبت‌ترین قیمت ارائه می‌کند. اصلی‌ترین ویژگی‌های این گوشی میانرده، نمایشگر با کیفیت، دوربین‌های قدرتمند و طراحی زیبا و با کیفیت آن است.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی، به صورت پیش فرض تصاویری  با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را ثبت می‌کند. تصاویر ثبت شده با این دوربین بسیار به واقعیت نزدیک هستند، وایت بالانس خوبی دارند و از گستره دینامیکی متعادلی برخوردار هستند. دوربین اولترا واید این گوشی نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند و افت کیفیت مشاهده شده در تصاویر اولترا واید، در این بازه قیمتی کاملا طبیعی و رایج است. 

دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی شیائومی Poco x4 pro 5G نیز عملکرد خوب و مناسبی را از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید با این دوربین ماکرو، از سوژه‌ها از فاصله نزدیک، تصاویری با جزئیات زیاد و کیفییتی رضایت بخش را ثبت کنید. در کل، اگر به دنبال یک گوشی با دوربین‌های با کیفیت هستید، گوشی شیائومی Poco X4 pro 5G در این بازه قیمتی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو 5G

مزیت دیگر این گوشی، نمایشگر با کیفیت، بزرگ و درخشان آن است. شیائومی نسبت به نسل قبلی، نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر این گوشی را افزایش داده است و این یعنی کوچکترین لمس انگشتان شما نیز از نظر نمایشگر این گوشی هوشمند مخفی نمی‌ماند. این نمایشگر Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت، یکی از بهترین نمایشگرها در کلاس قیمتی خود است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول سرعت شارژ شدن آن است. این گوشی از یک آداپتور ۶۷ واتی بهره مند است که می‌تواند آن را در مدت زمان ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. 

۳. گوشی شیائومی پوکو F3 

گوشی پوکو اف ۳

مشخصات کلی 

ابعاد۱۶۳.۷ در ۷۶.۴ در ۷.۸ میلی متر  
وزن۱۹۶ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
 AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل 
پردازنده اصلی Snapdragon 870 5G
پردازنده گرافیکی Adreno 650
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل اصلی (گلوبال) / ۸ مگاپیکسل اولترا واید / ۵ مگاپیکسل ماکرو  
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل 
باتری لیتیوم-پلیمری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت  
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت 

مزایا 

  • طراحی جذاب و استفاده از مترال با کیفیت در ساخت 
  • کیفیت بالای اسپیکر استریو 
  • نمایشگر با کیفیت
  • پردازنده قوی

معایب 

  • عمر نسبتا کم باتری  

گوشی POCO F3 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی برای علاقه‌مندان به بازی دانست. این گوشی با مزایای بسیار و قیمت باورنکردنی، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. پوکو F3 با بدنه شیشه‌ای و فریم پلاستیکی ظاهر جذابی دارد. نمایشگر این گوشی یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. این نمایشگر ویژگی‌های بسیار خوبی مانند نرخ نوسازی ‍۱۲۰ هرتزی، فناوری HDR10+، روشنایی ۱۳۰۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۵.۹ درصد، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ و محافظ گوریلا گلس ۵ دارد.

پردازنده قدرتمند این گوشی برای این بازه قیمتی فوق‌العاده است و به راحتی می‌تواند انواع بازی‌ها و برنامه‌ها را اجرا کند. همچنین میزان حافظه و رم این گوشی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها تا مدت‌ها نیاز شما را برطرف می‌کند. این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو اف ۳ از سه لنز دوربین شامل یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080P با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم بر ثانیه دارد. همچنین این گوشی دارای یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

گوشی POCO F3 از یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۵۲ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد. این باتری دارای قابلیت Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ است.

گوشی پوکو F3 یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌تواند برای اکثر کاربرها جذاب و کافی باشد. پردازنده قوی، نمایشگر با کیفیت، بدنه محکم و دوربین قوی از مزایای این گوشی است که با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید آن را تجربه کنید. تنها نقطه ضعف آن را شاید بتوان باتری این گوشی دانست که شاید می‌توانست قوی‌تر ظاهر شود.

بهترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی ۲۰۲۲

۱. گوشی شیائومی Redmi 10C

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۸.۳ میلی‌متر وزن ۱۹۰ گرم
نمایشگر۶.۷۱ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل
پردازندهSnapdragon 680 4G ۶ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Adreno 610
سیستم‌عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری MIUI 13
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
حسگر مجاورت

جنس بدنه و فریم میانی این گوشی از پلاستیک است و رنگ پشت بدنه آن، مات است که  باعث می‌شود اثر انگشت و کثیفی روی آن نماند. ابعاد بدنه این محصول، ۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۸.۳ میلی متر است و ۱۹۰ گرم وزن دارد. شیائومی redmi 10C مجهز به جک ۳.۵ میلی متری هدفون است و سنسور اثر انگشت آن نیز، پشت بدنه و در کنار دوربین‌ها تعبیه شده است.

این گوشی ارزان قیمت مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS LCD است. رزولوشن این نمایشگر به میزان ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز ۲۶۸ پیکسل بر هر اینچ است. یکی از مزایای نمایشگر این گوشی اقتصادی، بهره مندی آن از محافظ گوریلا گلس است که در برابر ضربه و خط و خش، از آن محافظت می‌کند. میزان روشنایی نمایشگر این گوشی حداکثر به ۴۰۰ نیت می‌رسد و نسبت تصویر در آن، ۲۰:۹ است.

شیائومی Redmi 10C مجهز به دو دوربین است که داخل یک قاب مربع شکل در پشت آن قرار گرفته‌اند. این قاب مربع شکل شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند با رزولوشن 1080p و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. گوشی شیائومی Redmi 10C مجهز به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که در بالای نمایشگر، داخل ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. این دوربین نیز به قابلیت فیلم برداری 1080P با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه مجهز است.

شیائومی Redmi 10C مجهز به پردازنده ۶ نانومتری Snapdragon 680 4G است. این پردازنده از ۸ هسته بهره می‌برد که ۴ هسته آن با حداکثر فرکانس  ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با حداکثر فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازنده گرافیکی Adreno 610 به همراه این پردازنده، روی گوشی شیائومی ردمی 10C نصب است. این گوشی از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 بهره می‌برد.  

این گوشی مانند بیشتر گوشی‌های اقتصادی، مجهز به یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. به همین دلیل، این گوشی از عمر باتری خوبی بهره می‌برد و حتی می‌تواند روزها، شما را از شارژ مجدد آن بی نیاز کند. حتی اگر استفاده‌ای سنگین از گوشی داشته باشید، باتری آن می‌تواند ۱ روز کامل دوام آورد. گوشی شیائومی Redmi 10C از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

این مطلب را هم بخوانید: چرا محصولات شیائومی ارزان هستند؟

۲. گوشی شیائومی Poco C40

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۹.۲ میلی‌متر وزن ۲۰۴ گرم
نمایشگر۶.۷۱ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۶۰ هرتز وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل
پردازندهJLQ JR510 ۱۱ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1
سیستم‌عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری MIUI 13 برای POCO
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۳مگاپیکسل/ دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ یا ۳ یا ۴ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
حسگر مجاورت

شیائومی Poco C40 یکی از گوشی‌های میان‌رده با‌کیفیت این کمپانی است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و قدرت نمایش ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ مجهز است. همچنین دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

در قاب پشتی پوکو C40 شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بوده که تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های سنسور دوربین اصلی این گوشی است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری نیز این گوشی به پردازنده JLQ JR510 مجهز شده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که کمتر گوشی در این بازه قیمتی از چنین باتری قدرتمندی بهره برده است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، به راحتی در مصرف عادی طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۱۸ وات نیز از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده شیائومی است.

۳. گوشی شیائومی POCO M4 Pro 5G

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی‌متر وزن ۱۹۵ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی IPS LCD نرخ نوسازی ۹۰ هرتز وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازندهDimensity 810 ۶ نانومتری ۸ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
سیستم‌عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری MIUI 12.5
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
حافظه رم۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات
حسگرهاحسگر اثرانگشت
مجاورت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
قطب‌نما

گوشی شیائومی POCO M4 Pro 5G ضخامت نسبتا کمی، ۸.۹ میلی‌متر دارد؛ اما ارتفاع آن ۱۶۳ میلی‌متر بوده که تقریبا زیاد است. وقتی به پشتی گوشی نگاه می‌کنید، ماژول دوربین اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند؛ چرا که با یک قاب مستطیلی مشکی بزرگ که روی آن لوگوی POCO حک شده، از پنل پشتی متمایز می‌شود.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ است که حفره‌ای نیز برای دوربین سلفی دارد. نرخ نوسازی پیش‌فرض دستگاه روی ۶۰ هرتز است؛ اما می‌توانید آن را روی ۹۰ هرتز هم تنظیم کنید که کمی مصرف باتری را بالا می‌برد اما نرمی قابل توجهی هنگام جابجایی بین اپلیکیشن‌های سیستمی یا بازی کردن احساس خواهید کرد. نمایشگر از نوع LCD است؛ بنابراین، روشنایی و کنتراست به اندازه گوشی‌های اولد نخواهد بود.

دوربین‌های پوکو M4 پرو 5G در عین اینکه می‌توانند عکس‌های خوبی ثبت کنند؛ اما به کمی صبر و دستی نیاز دارند که لرزش نداشته باشد. وضوح استاندارد عکس‌های ثبت شده، ۳۰۷۲ × ۴۰۸۰ (در اصل، ۱۲ مگاپیکسل) است؛ اما اگر می‌خواهید عکس‌هایی با وضوح بالاتر بگیرید، می‌توانید به حالت ۵۰ مگاپیکسل و عکس‌‌هایی ۶۱۴۴ × ۸۱۶۰ پیکسلی ثبت کنید. عکس‌های اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با وضوح ۲۴۶۴ × ۳۲۸۰ پیکسل ثبت می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را تا دو برابر زوم کنید. سلفی‌های گرفته شده با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات خوبی دارند.

پوکو M4 پرو یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است که فقط مناسب افرادی است که یک گوشی می‌خواهند تا به کارهای روزمره خود بپردازند و از پس این کارها نیز به خوبی بر خواهد آمد اما اگر سعی کنید بازی‌های سنگین را اجرا کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. در نهایت این گوشی به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که یک روز کامل را در استفاده معمولی دوام خواهد آورد. همچنین  شیائومی اعلام کرده می‌توانید این گوشی را در ۵۹ دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم ۱۰ مورد از بهترین گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی کمپانی شیائومی را معرفی کنیم و با توضیحی مختصر از ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن به شما کمک کنیم تا یک خرید کاملا بی‌نقص داشته باشید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.9 / 5. تعداد رای دهندگان: 14

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

آتنا آذری گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت که پردازنده خوبی هم داشته باشه کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی شیائ>می از نظر پردازنده گوشی شیائومی 12S Ultra و شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو است اما اگر به دنبال یک گوشی با پردازنده خوب و قیمت مناسب از این برند هستید، ما به شما گوشی شیائومی 11T pro را پیشنهاد می‌کنیم

محمد تقی گفت:

بهترین گوشی شیائومی، از بین اقتصادی ها، شیائومی ردمی نوت ۸ بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به این موضوع که هر مدل جدید از گوشی هوشمند بهبودهای متعددی در زمینه سخت افزار و نرم افزار دریافت می‌کند، ما به شما شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو را پیشنهاد می‌کنیم

پامچال رستمی گفت:

سلام وقتتون بخیر. از بین بهترین گوشی های شیائومی Poco X4 Pro 5G بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۱۱ ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه پوکو ایکس ۴ پرو از پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی قدرتمندتری بهره‌برده و از سویی دوربین‌های پیشرفته‌تری دارد که در نتیجه یک گوشی دو منظوره عکاسی و گیمینگ را ارائه می‌دهد، پیشنهاد ما گوشی Poco X4 Pro 5G است.

آلاله گفت:

ایا در بین گوشی های اقتصادی شیائومی بهترین گوشی شیائومی یافت میشود؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سیاست شیائومی تولید گوشی‌هایی با کارایی بالا و قیمتی ارزان است. لذا شاید بتوان گفت بهترین گوشی‌های اقتصادی متعلق به این برند چینی باشد

سینا گفت:

آیا گوشی شیائومی پوکو F3 در بین بهترین های شیائومی قرار میگیرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در این مطلب نیز این گوشی معرفی شده و با توجه به ویژگی‌هایی که برای آن شرح داده شده، شیائومی پوکو F3 در لیست بهترین گوشی های شیائومی قرار می‌گیرد

ذکریا ریگی گفت:

عرض سلام و احترام ،ممنون از راهنمایی واقعا مفیدتون خیلی بجا و مناسب بود خیلی‌ تو انتخاب گوشی خوب بهم کمک کرد ،بازم تشکر از این همه لطفتون!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

علی حسینی سرشت گفت:

سلام بنده یک سوال داشتم. گوشی شیائومی ۱۲ اولترا بهتره یا سامسونگ گلکسی S22 plus

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 12 Ultra با اختلافی اندک در اغلب موارد از گوشی گلکسی S22 Plus عملکرد بهتری دارد

حامد گفت:

گوشی شیائومی ۱۲ پرو چه مزیتی نسبت به شیائومی ۱۲ داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

شیائومی 12 Pro‌ از باتری قدرتمندتر، نمایشگر حرفه‌ای‌تر با وضوح و نرخ نوسازی بالاتر و ابعاد بزرگتر نسبت به شیائومی 12‌ بررخوردار است

خیام صالحی گفت:

سلام آیا بدنه گوشی شیائومی ۱۲ از جنس آلومینیوم هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی ۱۲ از شیشه گوریلا گلس ویکتوس در پنل پشتی و جلویی و فریم آلومینیومی ساخته شده است

فاطمه سادات گفت:

سلام مننون از مالب خوب و جامعتون به نظر من جای گوشی شیائومی می ۱۰ پرو 5G و می ۱۱ اولترا بین بهترین گوشی های شیائومی خالی هست.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از توجه شما
در این مطلب سعی شده بهترین‌هایی را معرفی کنیم که در مقایسه با سایر مدل‌ها عملکرد بهتری دارند

عارفه صدرایه گفت:

آیا گوشی های اقتصادی شیائومی خوبن؟ چی بخرم که داغ نکنه و خوب کار کنه میخوام برای مادرم گوشی بخرم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سیاست‌های شیائومی تولید گوشی‌هایی با کارایی بالا و قیمت مناسب است. بنابراین گوشی‌های اقتصادی شیائومی بهترین برند برای خرید گوشی اقتصادی است.
گوشی‌های اقتصادی به دلیل آنکه بازی‌های سنگین گرافیکی را اجرا نمی‌کنند، معمولا داغ نمی‌کنند

امیر رضا گیلانی گفت:

سلام گوشی شیائومی اقتصادی چی بخرم که دوربینش خوب باشه ؟ لطفا راهنمایی کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام ما به شما گوشی Redmi Note 10 Pro را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11s-5g-dual-sim-128-gb-and-6-gb-ram-mobile-phone/

ثنا الله وردی گفت:

بهترین گوشی شیائومی کدومه ؟ میخوام هنگ نکنه و باهاش راحت بازی کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب از برند شیائومی معرفی شدند، بهترین گوشی بوده و می‌توانید با توجه به دودجه خود یکی از آن‌ها را خریداری نمایید

فرامرز گفت:

از بین بهترین گوشی های شیائومی می ۱۱ اولترا بهتره یا شیائومی ۱۲ پرو؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی شیائومی ۱۲ پرو از هر جهت بهتر از شیائومی می ۱۱ اولترا است

زهرا پارسا گفت:

شیائومی چیه؟ ساخت کدوم کشوره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی یکی از برندهای تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی چینی در دنیا بوده که فروش بسیار بالایی در آسیا و اروپا به ویژه در دوران همه گیری کووید ۱۹ داشته است.

سمیرا زارع گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر کیفیت ساخت کدومه؟ کدوم رو پیشنهاد میدید؟ یمخوام رنگای خوشگلی هم داشته باشه؟ یه سوا دیگه اینکه وبسایت شما گوشی شیائومی ۱۲ پرو رو داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سری های شیائومی ۱۲ را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-12-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/

امیرحسین پرتویی گفت:

سلام ممننون بابت مطالب خوبتون. از بین بهترین های شیائومی کدومش برای بازی مناسب تره و در عین حال قیمت خوبی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی با عملکرد بالا جهت اجرای بازی هستید که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، ما به شما گوشی شیائومی 11T pro را پیشنهاد می‌کنیم

محمد کرمی گفت:

بهترین گوشی شیاومی کدومه میخوام بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی شیائومی یا به عباری پرچمدار فعالی این برند، گوشی شیائومی 12S Ultra است

مهتاب گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر عم باتری کدومه. میخوام ۳ روز عمر باتری داته باشه ۳ روز نزنمش به شارژ .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، عمر باتری بالایی دارند اما تا کنون هیچ گوشی ساخته نشده که باتری آن ۳ روز دوام بیاورد!‌ماکزیمم در استفاده نرمال ۱ روز و نیم دوام خواهد آورد

گل تاج گفت:

سلام به نظر شما گوشی اقتنصادی شیائومی طچی بخرم که عمر خوبی داشته باشه و خوب کار کنه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-cheap-phone/

پرویز عالمیان گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین. میخوام باهاش عکسای پرتره خوب بندازم .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

آزاده عنابستانی گفت:

به نظر من گوشی Mi 11 Ultra اینجا جاش خالیه اینط گوشی طهم پرچمداره و پرچمدار خیلی خوبی هم هست.

پروین گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت که کیفیت نسبتا خوبی هم داشته باشه و ۳ یا ۴ ساظل کار کنه کدومه؟ یه گوشی با دوام می‌خوام.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون به لینک زیر مراجعه نمایید. البته در نظر داشته باشید که دوام یک گوشی کاملا به نحوه استفاده شما از آن دارد
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-phones-up-to-10-million-tomans/

حمید گفت:

ایا گوشی های اقتصادی مشیائومی ارزش خرید دارند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سیاست شیائومی تولید گوشی‌هایی با کارایی بالا و قیمت ارزان است. لذا خرید یک گوشی اقتصادی شیائومی منطقی تر از خرید گوشی اقتصادی سایر برندها است

آیلین گفت:

سلام روزتون بخیر. از بین بهترین گوشی های شیائومی، گوشی شیائومی ۱۲ بهتره یا شیائومی ۱۲ پرو ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه شیائومی ۱۲ پرو از باتری بزرگتر، نمایشگر قدرتمندتر و ابعاد بزرگتری برخوردار است، لذا شیائومی ۱۲ پرو از شیائومی ۱۲ بهتر است

فاطمه سبحانی گفت:

بهترنی گوشی شیائوی از نظر نمایشگر ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 12S Ultra و گوشی شیائومی ۱۲ پرو از نظر نمایشگر بهترین گوشی‌ها در این لیست هستند

ذوالفقار گفت:

بهترین گوشی شیائومی که عمر باتری خیلی عالی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/xiaomi-phones-with-best-battery-life-2022/

آرمان گفت:

بهترین های شیائومی کدوم ها هستند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز بهترین گوشی‌های شیائومی را در همین مطلب معرفی کرده‌ایم. لطفا مطلب را کامل مطالعه نمایید

صابر گفت:

سلام گوشی نشیائومی اقتصادی چی پیشنهاد میدید که دوربینش از همه بهتر باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 11S را پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی با گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-cheap-phone/

رئوف فلاح گفت:

بهترین گوشی شیائومی که دوربین عالی داشته باشه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی 12 Ultra‌ را پیشنهاد می‌کنیم. جهت آشنایی با سایر بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

نغمه ضیافتی گفت:

سلام وقتتون بخیر. از بین بهترین گوشی های شیائومی کدومش بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت داره و دوربینش بهتره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در بازه قیمتی مورد نظر شما گوشی شیائومی 11T Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم که از دوربین اصلی ۱۰۸+۸+۵ مگاپیکسلی برخوردار است

سمیه گفت:

سلام از بین گوشی های اقتصادی شیائومی کدومش از همشون بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی Redmi Note 11 را پیشنهاد می‌کنیم که خوش ساخت و قدرتمند است

لیلا گفت:

سلام بهترین گوشی شیائومی کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر بهترین گوشی پرچمدار شیائومی، گوشی شیائومی 12S Ultra است

پریسا گفت:

سلام گوشی شیامی دوملییونی وحود دارد؟

پشتیبانی اعبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
برای فهمیدن جواب سوالتون به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله رو مطالعه بفرمایید.
https://etebarkala.com/blog/best-cheap-phones/

نیما حمیدی گفت:

گوشی شیامی x4 پرو بهتره یا نوت 11 پرو 5جی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ویژگی این دو گوشی کاملا یکسان است و تنها از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارد که کاملا سلیقه‌ای است

نجفی گفت:

بهترین گوشی شیائومی از نظر حافظه کدام بهتره
و دوربین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت از نظر حافظه بسیار مناسب بوده و دوربین این گوشی هم ۱۰۸ مگاپیکسل هست که در نهایت می‌تونه از بهترین گوشی های شیائومی از نظر حافظه و دوربین باشه
https://etebarkala.com/products/xiaomi-11t-pro-5g-dual-sim-256gb-and-12gb-ram-mobile-phone/