etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳

4.1
(71)

طاهره محزون
2 سال پیش
بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳

بسیاری از ما علاقه نداریم هزینه زیادی را برای داشتن یک گوشی هوشمند صرف کنیم. شرکت‌های سازنده گوشی موبایل نیز محصولات خود را در بازه قیمتی متنوعی به بازار عرضه می‌کنند تا همه افراد با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند از میان این محصولات گسترده و متنوع انتخاب مناسبی داشته باشند.

برند سامسونگ نیز یک برند محبوب و شناخته شده در زمینه کالای دیجیتال،  به خصوص گوشی موبایل است که گوشی‌های متنوعی را تولید و عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی و آن‌ها را بررسی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. گوشی سامسونگ Galaxy A04

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن ۱۹۲ گرم
نمایشگر۶.۵ اینچی PLS LCD
وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۳ گیگابایت
۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاشتاب‌سنج
حسگر مجاورت

در طراحی گوشی A04 سامسونگ برجستگی ماژول دوربین حذف شده و لنزها به صورت تکی از پنل پشتی بیرون زده‌‍اند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری را دارد و وزن ۱۹۲ گرمی آن در دست گرفتن و کار کردن طولانی مدت با آن را راحت کرده است.

سامسونگ برای این گوشی اقتصادی خود از پنل نمایشگر PLS LCD استفاده کرده و تراکم پیکسلی آن برابر ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ است. به طور کلی و با توجه به اینکه گوشی A04 سامسونگ ابتدایی و مناسب انجام کارهای معمولی در نظر گرفته می‌شود می‌توان مشخصات نمایشگر آن را قابل‌قبول در نظر گرفت.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A04 از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. لنز دوم سامسونگ A04 نیز یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بوده که در زمان ثبت عکس‌های پرتره به لنز اصلی کمک می‌کند. تصاویری که با دوربین اصلی ثبت می‌شود در شرایطی که نور مناسب باشد می‌تواند امتیاز خوبی را کسب کند. دوربین این گوشی رنگ‌ها را واقعی نشان می‌دهد و اغراقی در نشان دادن آنها مشاهده نمی‌شود.

گوشی A04 از تراشه‌ی پردازنده‌ی Unisoc SC9863A استفاده می‌کند. این تراشه تکنولوژی ساخت ۲۸ نانومتری دارد و در انجام عملکرد روزانه و معمولی مثل اجرای برنامه‌هایی مثل واتساپ و اینستاگرام عملکردی متوسط دارد و می‌تواند از پس بازی‌های سبک و دو بعدی نیز براید. سامسونگ A04 مانند اغلب گوشی‌های اقتصادی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر برخوردار است که در استفاده معمولی تا دو روز دوام می‌آورد. لازم به ذکر است که این گوشی از یک شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۲. گوشی سامسونگ گلکسی M13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۱۹۲ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD
وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850
۸نانومتری
۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

از ویژگی‌های برجسته طراحی گوشی گلکسی M13 استفاده از گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر آن است. همچنین این گوشی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن از درگاه اختصاصی برای افزودن کارت حافظه‌ی microSDXC نیز برخوردارست.

سامسونگ برای گلکسی M13 خود از یک پنل بزرگ ۶.۶ اینچی با وضوح بالا و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده کرده که گزینه‌ی مناسبی برای فیلم دیدن، وب گردی و یا مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی خواهد بود. از نظر روشنایی صفحه نیز عملکرد این گوشی مناسب است.

لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در نور مناسب عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد که سطح بالایی از جزئیات را ثبت می‌کند. عملکرد دوربین سلفی نیز بیش از انتظارست. اما لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی تصاویر قابل قبولی را ثبت نمی‌کند که با توجه به قیمت آن نمی‌توان انتظاری غیر از این داشت. در نهایت هر دوی دوربین اصلی و سلفی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اختصاصی Exynos 850 استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از فناوری ساخت ۸ نانومتری برخوردار است. گلکسی M13 مناسب بازی کردن و عملیات‌های سنگین نبوده و نمی‌توان روی عملکرد سخت‌افزاری آن حساب کرد. البته می‌توانید با این گوشی بازی و برنامه‌هایی که دوست دارید را اجرا کنید. گوشی M13 به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که شارژدهی فوق‌العاده‌ای نیز دارد و در حالت استفاده معمولی تا دو روز و نیم دوام می‌آورد. این مدل از فست‌شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۳. گوشی سامسونگ گلکسی F13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متر
وزن ۲۰۷ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850
۸ نانومتری
۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

پنل جلوی گلکسی F13 مانند گلکسی M13 شیشه‌ای بوده و با استفاده از کورنینگ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD مجهز شده است که تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند. همچنین تصاویر و ویدئوها با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ بوده و در نتیجه می‌توانید تمام جزئیات در تصویر را به‌راحتی تماشا کنید.

این گوشی دارای ماژول دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی (لنز واید) این گوشی با سنسور 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.8 وارد بازار می‌شود. این لنز با استفاده از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های مناسبی بگیرید. دومین لنز این گوشی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید بوده که با پوشش ۱۲۳ درجه، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با جزئیات بالا ثبت کنید. این گوشی از سنسور تشخیص عمق تصویر نیز بهره می‌برد که با سنسور ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی گلکسی F13 با سنسور ۸ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قابلیت فیلم‌برداری با استفاده از دوربین سلفی نیز با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته که در ساخت گوشی سامسونگ گلکسی اف ۱۳ از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ استفاده کند. با استفاده از این تراشه هشت نانومتری، شما می‌توانید بازی‌های ویدئویی را به‌راحتی روی گوشی نصب کرده و با هیچ‌گونه لگ و یا خللی مواجه نشوید. به کمک این پردازنده می‌توانید از گلکسی F13 هم برای کارهای روزمره و هم بازی‌های ویدئویی استفاده کنید. در نهایت باتری این گوشی که غیر قابل تعویض و از جنس لیتیوم پلیمری است، با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۴. گوشی سامسونگ گلکسی A03 

گگوشی ساسمسونگ گلکسی A03
مشخصات فنی
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی متر  
وزن۱۹۶ گرم 
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر PLS LCD
پردازنده اصلیUnisoc T606
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
دوربین اصلی ۴۸  مگاپیکسل اصلی/ ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی   ۵ مگاپیکسل سلفی 
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم ۳-۴ گیگابایت رم 
حافظه داخلی ۳۲-۶۴-۱۲۸  گیگابایت

گوشی سامسونگ گلکسی A03  یکی دیگر از گوشی‌های ارزان قیمتی است که سامسونگ آن را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کرد. این گوشی برای کسانی مناسب است که انتظارات زیادی از خرید گوشی هوشمند ندارند و فقط قصد انجام کارهای سبک روزانه و تماس را دارند.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک است و پشت بدنه آن رنگی مات دارد. مات بودن رنگ آن باعث می‌شود که اثر انگشت بر روی آن نماند و به راحتی کثیف نشود. یکی از نکات مثبت این گوشی این است که می‌تواند یک کارت حافظه میکرو SD و دو سیم کارت را به صورت همزمان در خود جای دهد.

نکته جالب در مورد این گوشی این است که سامسونگ به جای پورت USB برای آن یک پورت Micro-USB در نظر گرفته است. این محصول اقتصادی سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD بهره مند است. اگر بخواهیم این گوشی را با گوشی گلکسی A03 S مقایسه کنیم، باید بگوییم کیفیت نمایشگر این گوشی بهتر و مصرف انرژی آن کم‌تر از نمایشگر گوشی گلکسی A03 S است. همه این‌ها به لطف بهره مندی این محصول از نمایشگر PLS TFT است.

البته فراموش نکنید که ما کیفیت عملکرد این گوشی را نسبت به گوشی‌های هم قیمت آن بررسی می‌کنیم و نباید آن را با گوشی‌های اقتصادی دیگر مقایسه کرد. این گوشی از لحاظ عمر باتری نیز عملکرد خوبی دارد و در صورت استفاده‌ای معمولی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. اگر حالت Power saving mode را در این گوشی فعال کنید، عمر باتری آن به دو روز نیز خواهد رسید.

سخن پایانی 

سامسونگ همواره تلاش می‌کند تا بتواند در طیف گسترده‌ای از قیمت، گوشی‌های متنوعی را به بازار عرضه کند. در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳ را بررسی کنیم. هرکدام از این گوشی‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه باید به اولویت‌های خود توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

به نظر شما جای چه گوشی‌های دیگری در این لیست اقتصادی خالی است؟ آیا شما تجربه استفاده از گوشی های ارزان سامسونگ را داشته‌اید؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 71

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مرادعلی گفت:

سلام و میخواستم بپرسم ارزان‌ ترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این لیست است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=A03&post_type=product&dgwt_wcas=1

شایان عباسی گفت:

سلام ممنونم ازتون. از بین این گوشی ها بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی در این لیست گلکسی A33 و گلکسی A23 بوده و ارزان‌ترین نیز گلکسی A03 است.

سمیه اذری گفت:

سلام ممنون از سایت خوبتون . کدو یکی از این گوشی ها برای هدیه دادن مناسب تره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از شما
گوشی گلکسی A33 برای هدیه دادن مناسب تر است

عرفان اشراقی گفت:

سلام روز شما بخیر . از میان بهترین گوشی ای ارززان قیمت سامسونگ کدام یک بهترین دوربین و حجیم ترین باتری را دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب، گوشی گلکسی A33 5G بهترین دوربین را دارد اما از نظر باتری تمامی گوشی های این راهنما، به باتری قدرتمند و بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند

فردین گفت:

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ بهتره یا ارزان ترین گوشی شیائومی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمی‌توان نظری کلی داد. در مقایسه نظیر به نظیر مشخص می‌شود که کدامیک بهتر است

فرزاد گفت:

سلام. ارزان ترین گوشی سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این لیست است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=A03&post_type=product&dgwt_wcas=1

فرامرز گفت:

آیا بین گوشی های پایین رده سامسونگ میتوان گوشی پیدا کرد که دوربین خوبی داشته باشد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله حتما می‌توان. برای نمونه گوشی گلکسی A33 از بین گوشی‌های این فهرست، دارای دوربین بسیار خوبی است

محمد رضا گفت:

بهترین گوشی های ارزان سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی های اقتصادی یا همان ارزان قیمت سامسونگ را معرفی کرده‌ایم

محمد تقی گفت:

سلام روزتون بخیر. ممنون بابت مطالب خوبی که داخل وبسایتتون قرار میدید. میخواستم بپرسم بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب چی بخرم که از لحاظ ساختی محکم باشه ؟ ایا میشه تو بازه قیمتی ۶ یا ۷ تومان گوشی پیدا کرد که
واهی IP داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از لطف شما
گوشی گلکسی A33 از ساختار مستحکم و مقاومی برخوردار بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است.

عباس گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ آیا میتواند دوربین خوبی هم داشته باشد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. برای نمونه گوشی گلکسی A33 از بین گوشی‌های این فهرست، دارای دوربین بسیار خوبی است

فرزانه گفت:

سلام و وقت بخیر. بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ که باتری ان ماندگاری زیادی داشته باشد چیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ بوده که باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است

فاطمه گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ هستند.

سمیرا گفت:

سلام وقتتون بخیر. گوشی سامسونگ ارزان و خوب چی بخرم که دوربینش هم خوب باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهتین گوشی اقتصادی که دوربین خوبی داشه و تصاویر مناسبی را ثبت می‌کند، گوشی گلکسی A33 است

فاطمه سبحانی گفت:

قیمت A13؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت گلکسی A13 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به لینک های زیر که فروشگاه اعتبارکالا است، مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

امیراصلان گفت:

چرا این گوشیا اینهمه دوربین دارن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

استفاده از چند دوربین باعث می‌شود گوشی هوشمند بتواند عکس‌هایی با ویژگی‌های جدید ازجمله حالت پرتره، عکاسی سه‌بعدی، تصویربرداری با لنز عریض، بزرگ‌نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) ثبت کند. همچنین، با دوربین اضافی می‌توان عکس‌هایی با دامنه‌ی دینامیک بهتر و گسترده‌تری ثبت کرد.

پرستو گفت:

سلام به نظر شما گوشی a03S بهتره یا A03؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ A03S با کمی بهبود در سخت‌افزار و عملکرد، بهتر از A03 است

فاطمه گفت:

خیلی خوبه لطفا قیمتش هم بگذارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت گوشی‌های هوشمند به دلیل نوسان قیمت ارز، ثابت نیست. بنابراین نمی‌توان قیمت آن را به صورت قطعی اعلام کرد. با مراجعه به لینک زیر و بررسی روزانه گوشی‌ها، از قیمت روزانه آن مطلع خواهید شد.

https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

کنزو گفت:

من میخوام یک میلیون تا ۱و نیم میلیون برای خرید گوشی سامسونگ هزنیه کنم. چه گوشی رپ پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این رنج قیمت شما قادر به خرید گوشی هوشمند از هیچ برندی نیستید

علی گفت:

سلام روز شما بخیر. من یمخوام یه گوشی خوب خریداری کنم اما گیج شدم. به نظر شما a23بهتره یا a32.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
علیرغم اینکه گوشی A23 از قیمت پایین‌تری برخوردار است، از نظر عملکرد از A32 بهتر است

هاله عشاقی گفت:

سلام وقتتون بخیر. به نظر شما a12بهتره یا a13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف اندک گوشی A13 بهتر است

جناب میکیچی گفت:

ممنون بابت مطالب خوبتون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از همراهی شما سپاسگزاریم

لیلا اقبالی گفت:

سلام و عرضض ادب. ممنون بابت مطالب خوب و جامعتون. من میخوام یه گوشی بخرم که قیمت مناسبی داشته باشه و در عین حال از قدرت خوبی برخوردار باشه. دوربینشم نسبت به قیمتش خوب باشه. در حد ۶ ۷ تومن میخوام هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم
در این بازه قیمتی می‌توانیم گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها، قیمت دقیق و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

نغمه ضیافتی گفت:

به نظر من جای گوشی A53 در این لیست خالی است.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مقاله گوشی‌هایی تا بازه قیمتی ۵ الی ۶ میلیون تومان معرفی شده‌اند و گلکسی A53 به عنوان یک گوشی میان رده محسوب می‌شود

رضا گفت:

کار دوربین تشخیص عمق چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با کار کرد انواع دوربین‌های گوشی هوشمند به لینک زیر مراجعه کنید.
https://etebarkala.com/blog/different-smartphones-camera/

شیوا عارفسرا گفت:

سلام وقتتون بخیر. ببخشید می‌خواستم بپرسم گوشی a33 از لحاظ نمایشگر بهتره یا a23?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A33 5G از نمایشگر بهتری برخوردار است

فرهاد لطفی گفت:

میخوام برای خانومم یه گوشی در حد ۶ تومن بخرم. چی بخرم که دوربینش بهتر باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها، قیمت دقیق و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

احمد بایرامی گفت:

با سلام و عرض خسته نباشید. آیا گوشی A12 nacho به فناوری 5G مجهز است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

امیری گفت:

ممنون از مطلب خوبتون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگذاریم

ف ک گفت:

سلام
گوشی سامسونگ که تلگرام واتساپ و اینستاگرام داشته باشه حدود ۲ میلیون میشه معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 Core را پیشنهاد کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a01-core-1g-ram/

محمدرضا گفت:

بهترین گزینه برای خرید گوشی زیر ۴میلیون چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای چنین قیمتی تنها می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت را پیشنهاد کنیم
برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

محمدرضا گفت:

بهترین گوشی با ۴میلیون چی بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای چنین قیمتی تنها می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت را پیشنهاد کنیم
برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

فاطمه قربی گفت:

قیمتA33 چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در دو مدل 256 گیگابایت و رم 8 و 128 گیگابایت و رم 8 در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. جهت اطلاع از قیمت، ویژگی‌ها و خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-dual-sim-5g-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

S.D گفت:

قیمت گوشی A23 چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

خانم عسگری گفت:

سلام. همسرم گوشی A5 داره.

خیلی خوب بود اما الان انگار صدا ازش خوب در نمیاد و به راحتی نمیشه صدای فرد پشت خط رو شنید.

الان میخواهیم بفروشیمش و یکی دیگه بخریم. شما چه گوشی پیشنهاد میدید.

میخواهیم قیمت مناسب باشه. بالاتر از A5 و جدید باشه.

هنگ نکنه. صدا خوب باشه. عکس و فیلمبرداری خوب باشه و هنگ نکنه.

مثلا من A20 دارم. بعضی وقتها هنگ میکنه و دکمه هاش دیر عمل میکنن.

بیشترین استفاده همسرم از گوشی این هست که شماره تلفن‌های زیادی در گوشی داره. آهنگ دانلود میکنه. فیلمهای اینستارو نگاه میکنه.

اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی و در عین حال با کارایی مناسب و کیفیت بالا هستید ما گوشی گلکسی A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم
برای اطلاع از قیمت، ویژگی‌ها و خرید، به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

جنید گفت:

کمتر ین قیمت گوشی سامسونگ دست دو ارزان باشد مودل جنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید یک گوشی ارزان قیمت نیازی به خرید گوشی دست دوم نیست. سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی زیادی دارد
با مراجعه به لینک زیر می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی‌ها مطلع شود و در صورت تمایل خریداری نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a01-core-1g-ram/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-m12-sm-m127f-ds-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/

عنبرستانی گفت:

قیمت

رسول راد گفت:

سلام
بهترین گوشی با حدود ۲۵۰۰۰۰۰تومان که می توان خرید چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها گوشی که در این رنج از قیمت می‌توانیم پیشنهاد بدهیم، گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A03 Core است. با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت فروشگاه شده و از مشخصات و نحوه خرید آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone/

امیررضا دادگر گفت:

قیمت گوشی گلکسی چقدره ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کدام مدل از گوشی های گلکسی مد نظر شماست؟
لطفا مدل مورد نظر را گفته تا بتوانیم به درستی راهنمایی کنیم

حسن احمدی گفت:

جی شش پلاس دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

حسن احمدی گفت:

قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت گوشی های سامونگ روی لینک زیر کلیک کنید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

هنا گفت:

من سوالی ندترم اما گوشی a12خیلییییی خوبه لطفا بگیرید کلا گوشی های. مدل a خیلی خوبن هالا چه a٧٠ و چه a1 کلا خوبن و قیمت مناسب هستن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر و تجربه خودتان را با ما درمیان گذاشتید سپاسگزاریم دوست عزیز

مجید محمدی گفت:

گوشی A01از کجا بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

می‌تونید به بخش فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید.

مجید محمدی گفت:

از کجا میشه گوشی ارزون A01 رو تهیه کرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نداریم اما در روزهای آتی فروشگاه اعتبارکالا را بررسی کنید. این کالا به زودی با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها موجود خواهد شد.

احسان گفت:

گوشی های 2022 هم همینن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
خیر بزودی این مقاله آپدیت خواهد شد. موفق باشید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما در سال ۲۰۲۲ گوشی‌های جدید تمامی کمپانی‌ها با بهبود در عملکرد و ویژگی‌های ظاهری معرفی خواهند شد. این مقاله آپدیت خواهد شد و به معرفی گوشی‌های جدید در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت

محمد امین مرادیان گفت:

کدوم بهتر هستند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های اقتصادی سامسونگ همگی از یک سری ویژگی‌های مشترک پیروی میکنند و انتخاب شما بیشتر به بودجه مد نظر و میزان حافظه داخلی دارد.

محمد گفت:

بهترین گوشی ارزان سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های هوشمند اقتصادی که در این بلاگ آمده، همگی از عملکرد مشابهی برخوردار هستند و می‌وانید کی را از بین گوشی های معرفی شده خریداری نمایید.

سونیا محبی گفت:

جنسیتی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ معمولا از متریال مناسبی برای بدنه گوشی های خود استفاده می‌کند
اما در سایر موارد درنظر داشته باشید که این‌ها یک گوشی اقتصادی هستند

آرین گفت:

این گوشی ها چقدر هستند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
روز شما بخیر
به صورت میانگین قیمت این گوشی‌ها حدود 5 تومن هستش. در صورتی که بودجه کمتری دارید میتونید از مدلهای a12 استفاده کنید و در صورتی که بودجه بیشتری دارید a22 و a32 پیشنهاد میشه

مسعود گفت:

سلام
جسارتا قیمت این گوشی چقدره
A12ناچوسامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جهت اطلاع از قیمت به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a12-nacho-sm-a127f-ds-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

ali گفت:

با سرچ بهترین گوشی ارزون به این مقاله رسیدم. ممنون ازتون که مطلب به این خوبی نوشتید. بعد از خوندنش تصمیم به خرید A02s گرفتم.