etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳

4.1
(70)

طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳

بسیاری از ما علاقه نداریم هزینه زیادی را برای داشتن یک گوشی هوشمند صرف کنیم. شرکت‌های سازنده گوشی موبایل نیز محصولات خود را در بازه قیمتی متنوعی به بازار عرضه می‌کنند تا همه افراد با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند از میان این محصولات گسترده و متنوع انتخاب مناسبی داشته باشند.

برند سامسونگ نیز یک برند محبوب و شناخته شده در زمینه کالای دیجیتال،  به خصوص گوشی موبایل است که گوشی‌های متنوعی را تولید و عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی و آن‌ها را بررسی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. گوشی سامسونگ Galaxy A04

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن ۱۹۲ گرم
نمایشگر۶.۵ اینچی PLS LCD
وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۳ گیگابایت
۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاشتاب‌سنج
حسگر مجاورت

در طراحی گوشی A04 سامسونگ برجستگی ماژول دوربین حذف شده و لنزها به صورت تکی از پنل پشتی بیرون زده‌‍اند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری را دارد و وزن ۱۹۲ گرمی آن در دست گرفتن و کار کردن طولانی مدت با آن را راحت کرده است.

سامسونگ برای این گوشی اقتصادی خود از پنل نمایشگر PLS LCD استفاده کرده و تراکم پیکسلی آن برابر ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ است. به طور کلی و با توجه به اینکه گوشی A04 سامسونگ ابتدایی و مناسب انجام کارهای معمولی در نظر گرفته می‌شود می‌توان مشخصات نمایشگر آن را قابل‌قبول در نظر گرفت.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A04 از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. لنز دوم سامسونگ A04 نیز یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بوده که در زمان ثبت عکس‌های پرتره به لنز اصلی کمک می‌کند. تصاویری که با دوربین اصلی ثبت می‌شود در شرایطی که نور مناسب باشد می‌تواند امتیاز خوبی را کسب کند. دوربین این گوشی رنگ‌ها را واقعی نشان می‌دهد و اغراقی در نشان دادن آنها مشاهده نمی‌شود.

گوشی A04 از تراشه‌ی پردازنده‌ی Unisoc SC9863A استفاده می‌کند. این تراشه تکنولوژی ساخت ۲۸ نانومتری دارد و در انجام عملکرد روزانه و معمولی مثل اجرای برنامه‌هایی مثل واتساپ و اینستاگرام عملکردی متوسط دارد و می‌تواند از پس بازی‌های سبک و دو بعدی نیز براید. سامسونگ A04 مانند اغلب گوشی‌های اقتصادی از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر برخوردار است که در استفاده معمولی تا دو روز دوام می‌آورد. لازم به ذکر است که این گوشی از یک شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۲. گوشی سامسونگ گلکسی M13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۱۹۲ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD
وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850
۸نانومتری
۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

از ویژگی‌های برجسته طراحی گوشی گلکسی M13 استفاده از گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگر آن است. همچنین این گوشی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن از درگاه اختصاصی برای افزودن کارت حافظه‌ی microSDXC نیز برخوردارست.

سامسونگ برای گلکسی M13 خود از یک پنل بزرگ ۶.۶ اینچی با وضوح بالا و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده کرده که گزینه‌ی مناسبی برای فیلم دیدن، وب گردی و یا مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی خواهد بود. از نظر روشنایی صفحه نیز عملکرد این گوشی مناسب است.

لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در نور مناسب عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد که سطح بالایی از جزئیات را ثبت می‌کند. عملکرد دوربین سلفی نیز بیش از انتظارست. اما لنز ۵ مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی تصاویر قابل قبولی را ثبت نمی‌کند که با توجه به قیمت آن نمی‌توان انتظاری غیر از این داشت. در نهایت هر دوی دوربین اصلی و سلفی توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده اختصاصی Exynos 850 استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از فناوری ساخت ۸ نانومتری برخوردار است. گلکسی M13 مناسب بازی کردن و عملیات‌های سنگین نبوده و نمی‌توان روی عملکرد سخت‌افزاری آن حساب کرد. البته می‌توانید با این گوشی بازی و برنامه‌هایی که دوست دارید را اجرا کنید. گوشی M13 به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که شارژدهی فوق‌العاده‌ای نیز دارد و در حالت استفاده معمولی تا دو روز و نیم دوام می‌آورد. این مدل از فست‌شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۳. گوشی سامسونگ گلکسی F13

مشخصات فنی 
ابعاد و وزن۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متر
وزن ۲۰۷ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی PLS IPS LCD
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850
۸ نانومتری
۸ هسته‌ای
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل/ سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسل/ سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل/ سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
قطب‌نما

پنل جلوی گلکسی F13 مانند گلکسی M13 شیشه‌ای بوده و با استفاده از کورنینگ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD مجهز شده است که تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند. همچنین تصاویر و ویدئوها با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل در اختیار شما قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ بوده و در نتیجه می‌توانید تمام جزئیات در تصویر را به‌راحتی تماشا کنید.

این گوشی دارای ماژول دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی (لنز واید) این گوشی با سنسور 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم 1.8 وارد بازار می‌شود. این لنز با استفاده از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های مناسبی بگیرید. دومین لنز این گوشی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید بوده که با پوشش ۱۲۳ درجه، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویری با جزئیات بالا ثبت کنید. این گوشی از سنسور تشخیص عمق تصویر نیز بهره می‌برد که با سنسور ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی گلکسی F13 با سنسور ۸ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قابلیت فیلم‌برداری با استفاده از دوربین سلفی نیز با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته که در ساخت گوشی سامسونگ گلکسی اف ۱۳ از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ استفاده کند. با استفاده از این تراشه هشت نانومتری، شما می‌توانید بازی‌های ویدئویی را به‌راحتی روی گوشی نصب کرده و با هیچ‌گونه لگ و یا خللی مواجه نشوید. به کمک این پردازنده می‌توانید از گلکسی F13 هم برای کارهای روزمره و هم بازی‌های ویدئویی استفاده کنید. در نهایت باتری این گوشی که غیر قابل تعویض و از جنس لیتیوم پلیمری است، با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۴. گوشی سامسونگ گلکسی A03 

گگوشی ساسمسونگ گلکسی A03
مشخصات فنی
ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی متر  
وزن۱۹۶ گرم 
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر PLS LCD
پردازنده اصلیUnisoc T606
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
دوربین اصلی ۴۸  مگاپیکسل اصلی/ ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی   ۵ مگاپیکسل سلفی 
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
حافظه رم ۳-۴ گیگابایت رم 
حافظه داخلی ۳۲-۶۴-۱۲۸  گیگابایت

گوشی سامسونگ گلکسی A03  یکی دیگر از گوشی‌های ارزان قیمتی است که سامسونگ آن را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کرد. این گوشی برای کسانی مناسب است که انتظارات زیادی از خرید گوشی هوشمند ندارند و فقط قصد انجام کارهای سبک روزانه و تماس را دارند.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک است و پشت بدنه آن رنگی مات دارد. مات بودن رنگ آن باعث می‌شود که اثر انگشت بر روی آن نماند و به راحتی کثیف نشود. یکی از نکات مثبت این گوشی این است که می‌تواند یک کارت حافظه میکرو SD و دو سیم کارت را به صورت همزمان در خود جای دهد.

نکته جالب در مورد این گوشی این است که سامسونگ به جای پورت USB برای آن یک پورت Micro-USB در نظر گرفته است. این محصول اقتصادی سامسونگ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD بهره مند است. اگر بخواهیم این گوشی را با گوشی گلکسی A03 S مقایسه کنیم، باید بگوییم کیفیت نمایشگر این گوشی بهتر و مصرف انرژی آن کم‌تر از نمایشگر گوشی گلکسی A03 S است. همه این‌ها به لطف بهره مندی این محصول از نمایشگر PLS TFT است.

البته فراموش نکنید که ما کیفیت عملکرد این گوشی را نسبت به گوشی‌های هم قیمت آن بررسی می‌کنیم و نباید آن را با گوشی‌های اقتصادی دیگر مقایسه کرد. این گوشی از لحاظ عمر باتری نیز عملکرد خوبی دارد و در صورت استفاده‌ای معمولی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. اگر حالت Power saving mode را در این گوشی فعال کنید، عمر باتری آن به دو روز نیز خواهد رسید.

سخن پایانی 

سامسونگ همواره تلاش می‌کند تا بتواند در طیف گسترده‌ای از قیمت، گوشی‌های متنوعی را به بازار عرضه کند. در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ۲۰۲۳ را بررسی کنیم. هرکدام از این گوشی‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه باید به اولویت‌های خود توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

به نظر شما جای چه گوشی‌های دیگری در این لیست اقتصادی خالی است؟ آیا شما تجربه استفاده از گوشی های ارزان سامسونگ را داشته‌اید؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 70

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

حسین گفت:

جدول قیمت ها

ستی گفت:

ببخشید من درحد 5 تومن چه گوشی میتوانم بخرم

ستی گفت:

میتوانید بهترین گوشی ارزون و با بالا ترین کیفیت را معرفی کنید

F.m. گفت:

درود بر شما بنظرتون برای یک خانم مسن که مسافر راه دور هست و گوشی مطمئنی نیاز دارد بخصوص برای استفاده از واتساپ و یا سایر فضاهای مجازی… چه مدلی پیشنهاد می کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A13 و یا A14 بهترین گزینه برای ایشان خواهد بود

حمید گفت:

با پنج تا شش میلیون چه گوشیبخرم. لطفا اندروید چند خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم که با آخرین نسخه اندروید، اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. برای مشاهده مشخصات محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone

عباس‌فاضلی.فلاورجانی گفت:

ا ۳۳ خوبه یا ا ۵۳

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A53 به پردازنده و دوربین‌های بهتری مجهز است

مرجان گفت:

باچهار میلیون وپانصد چه مدل گوشی میتونم بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04e با حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده ویژگی‌های محصول و یا خرید آن به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04e-smartphone-32-gb-and-3-gb-ram

غزل گفت:

ببخشید این گوشیا چند سال گارانتی دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر فروشگاهی گارانتی مختص خود را دارد و چنانچه از فروشگاه اعتبارکالا خرید کنید گوشی‌ها دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند

هستی حسنوند گفت:

گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تولید۲۰۲۳ با حافظه ۲۵۶ معرفی کنید مرسی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A73 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده ویژگی‌های این محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone

مهدیس گفت:

گوشی با قیمت مناسب و ظاهر شیک

امیر اصفهانی گفت:

من می خوام سری m رو بخرم آیا سری f هم مثل m هست یاخیر

Zara گفت:

سلام
قیمت گوشی سامسونگ a01

سیدمحسن حسینی گفت:

قیمت اف ۱۴ سامسونگ چند هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر وارد ایران نشده اما به زودی وارد و قیمت گذاری می‌شود

احمد سلطانی گفت:

موبایل آ02اس قیمتش چنده

مائده گفت:

سامسونگ چند تومان است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید و در نوار منو بالای صفحه از قسمت موبایل، سامسونگ را انتخاب کنید. قیمت هر مدل از این برند درج شده است

رضایی گفت:

سلام.گوشی میخوام ولی نمیخوام پول بابت امکاناتی بدم که هیچ وقت استفاده ممکنه نکنم.چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

میتوانید از بین گوشی های اقتصادی، گوشی گلکسی A04s و از بین گوشی‌های میان رده، گلکسی A33 را انتخاب کنید

ساینا سعیدی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نه تنها سامسونگ بلکه تمامی برندها، بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار را در گوشی‌های پرچمدار خود ارائه می‌کنند. گلکسی S22 و گلکسی S23 و نسخه های اولترای آن بهترین گوشی‌های سامسونگ هستند

مهدیا عمرانی گفت:

سلام
من خاله ام 11 ساله که موبایل هواوی استفاده میکنه و حالا دیگه خیلی خراب شده میشه یه موبایل در حد 4 میلیون معرفی کنید سامسونگ باشه

جواد حشمتی گفت:

توی گوشی‌های پایین رده سامسونگ کدوم صدای خیلی خوبی داره؟

سنا خلیلی گفت:

قیمت گوش های سامسونگ چقدر است و حافظش زیاد

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
بسته به مدل قیمت‌ها متفاوت است. به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
بسته به مدل، قیمت‌ها متفاوت است. به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

الناز بهاری گفت:

گوشیA10 قیمتش چند میشه

سید علیرضا گفت:

چه گوشی ارزان وکاریی خوب دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های هوشمندی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی‌های ارزان قیمت با کارایی مناسب هستند

..... گفت:

چه گوشی سامسونگ مناسبی با قیمت پایین میتونم بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

ابولفضل گفت:

قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه مراجعه نمایید

سعید فرمهینی گفت:

سلام من تو تپسی کار میکنم بنظرتون کدوم گوشی برای کارم مفیدتر هستش.سپاس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی های هوشمند برای کار در اسنپ و تپسی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-phone-for-working-in-snap-and-tapsi/

سعید فرمهینی گفت:

سلام من تو تپسی کار میکنم بن-رتون کدوم گوشی برای کارم مفیدتر هستش.سپاس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی های هوشمند برای کار در اسنپ و تپسی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-phone-for-working-in-snap-and-tapsi/

علی گلزاری گفت:

میخوام در فضای مجازی از طریق موبایل مشاوره پرستاری بدم به نظر شما چه چیزی نیاز کارم رو برطرف میکنه تبلت یا لب تاب ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت برای رفع تمامی نیازهای شما مناسب است و از طرفی حمل آن راحت تر خواهد بود

عوفی گفت:

این گوشی حافزش بشتر از آ12 است

زهرا مبارز گفت:

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی
A13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما با قیمتی حدود ۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد

ع ح گفت:

قیمت گوشی A03

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

ع ح گفت:

گوشی A03sM

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

مهدی گفت:

گوشی شوامی
Coco 4 poro چطوره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
منظور شما پوکو M4‌است یا X4؟

رستمی گفت:

فیمت

فاطمه گفت:

قیمت؟

رومینایلیمی گفت:

گوشی خوب با قیمت پایین چی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم

و گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به صفحه فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

احدی گفت:

یه گوشی قیمت مناسب با قابلیت خوب اگر میشه راهنمایی کنید . ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های سامسونگ که قیمت مناسبی نیز دارند را معرفی کرده ایم

احدی گفت:

میخوام یه گوشی مناسب قیمت مناسب اما قابلیتای خوبی داشته باشه
بین سامسونگ و شیائومی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی مناسب هستید، ما به شما برند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم اما گر به دنبال یک گوشی میان رده با کارایی مناسب هستید، ما به شما گوشی‌های سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم

امیرحسین قربانی گفت:

خیر

مسعود حسینی گفت:

کدام مدلهای سامسونگ تایوانی هم هست

احمد گفت:

در افغانستان هم است

حسین اسدی گفت:

لطفا قیمت و مشخصات کلی a22 رو بفرستید ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با مشخصات گلکسی S22 به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-s22-plus-5g-review/

حسین اسدی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ و قیمت مناسب کارایه بالا چی هست بخرم ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A53 و یا گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A73 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone

علی گفت:

سلام ببخشید موبایل با کفیت عالی ضد آب رو چه پیشنهاد میکنید

Hussein Rostami گفت:

تا ۱۰ میلیون چه گوشی برای گیم بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی M52 5G را پیشنهاد می‌کنیم

طاها اصغری گفت:

گوشی نوکیا G20 بهتر یا گوشی سامسونگ A22??

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A22 را پیشنهاد می‌کنیم

الهام گفت:

قیمتا چند است

ملیسا سلطانی گفت:

گوشی سامسونگ با دوربین عالی و قیمت ۱۸ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم

منصوری گفت:

سلام قیمت ۱م۱۲چنده ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما با قیمتی حدود ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در سایر سایت های فروشگاهی به فروش می‌رسد

محمد پوریا مددی گفت:

گوشی گلکسی A13 دوربین و کیفیت خوبی داره

فاطمه ظفری گفت:

قیمت گوشی سامسونگ گلکس A23 چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دو نسخه برای گلکسی A23‌موجود است،حافظه ۶۴ ذو حافظه ۱۲۸ گیگابایتی. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

فاطمه ظفری گفت:

کدوم مدل گوشی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار بوده که می‌توانید بسته به سلیقه شخصی خود، یکی را انتخاب کنید

بانی درخشان گفت:

گوشی A 02 s چگونه است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه پس از این گوشی دو نسل دیگر تولید و عرضه شده، می‌توان گفت که گوشی از رده خارج است اما همچنان کار می‌کند

بانی درخشان گفت:

گوشی نو سامسونگ A30s قیمت آن چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دو نسخه از این گوشی در فروشگاه اعتبارکالا موجود است، نسخه ۳۲ گیگابایتی و نسخه ۶۴ گیگابایتی. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03s-sm-a037f-ds-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03s-sm-a037f-ds-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone

رضا خان گفت:

گوشی سامسونگ بهتره یا شیامی زیر 6ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بین گوشی های اقتصادی، معمولا شیائ>می گوشی‌های بهتری نسبت به سامسونگ تولید می‌کند

متین رحیمی گفت:

قیمت گوشی ها

باران احمدی گفت:

سلام چرا اسمی از گوشی a22 نمیارید مگر گوشی خوبی نیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی A22 نیز یک گوشی میان رده خوب است اما از آنجا که سال تولید آن ۲۰۲۱ است، در این مطلب که مختص به گوشی های عرضه شده در سال ۲۰۲۲ بوده، ذکر نشده است

باران گفت:

چرا اسمی از گوشی a22 نمیارید مگر گوشی خوبی نیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی A22 نیز یک گوشی میان رده خوب است اما از آنجا که سال تولید آن ۲۰۲۱ است، در این مطلب که مختص به گوشی های عرضه شده در سال ۲۰۲۲ بوده، ذکر نشده است

سجاد گفت:

گوشی M12چتده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما با قیمتی حدود ۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد

رضا احمدی گفت:

با درود یک گوشی که هم دوربین وهم رم داخلی 128 الی 256 وهم باطری خوب داشته باشه با قیمت 10 میلیون الی 15 میلیون چه گوشی پیشنهاد می کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A73 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده ویژگی‌های این محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone

مسعود داودوندی گفت:

گوشی موبایل سامسونگ توسری ام یا اف میخواستم که تا مبلغ ۵میلیون تومان توهمه چی بی نظیرباشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی M12 را پیشنهاد می‌کنیم. البته A13 هم گزینه بسیار خوبی است

حسین گفت:

گوشی مناسب قیمت ۴میلیون

سعیده رضازاده گفت:

گوشی محکم ولی ارزان میخوام

رضا قربانی گفت:

یه گوشی میخواستم در حد 10الا13چه گوشی پیشنهاد میکنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ هستید ما شیائومی POCO F4 نسخه 8/256 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم اما اگر برای شما دوربین گوشی مهم است، ما به شما در این بازه قیمتی شیائومی 11 تی پرو نسخه 128 رم 8 و یا سامسونگ گلکسی A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم.

مسعود داودوندی گفت:

سلام من میخواستم بدونم که تا ۵میلیون تومان سامسونگ ام ۱۲ یا اف ۱۲بهتره یاهواوی وای ۶

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی M12 را پیشنهاد می‌کنیم. هواوی گوشی بسیار خوبی بوده اما مشکل آن این بوده که سیستم عامل هواوی OS است و اندروید نیست

بابک اسلامی گفت:

پیشنهاد شما از گوشی های اقتصادی سامسونگ کدام هست لطفا ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گلکسی A13 سامسونگ. برای مشاهده بررسی دلایلی که خرید این گوشی را توصیه می‌کنیم به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-selling-mid-range-samsung-smartphone/

سامان گفت:

گوشی a 12 128

طاهره کمالزئ گفت:

میخوام بخرم قسطی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک زیر از فروشگاه تالی مراجعه کرده و با گرفتن اعتبار، از فروشگاه اعتبارکالا اعتباری خرید کنید
https://www.tally.credit/shop/etebarkala/

حلما سلطان دوست گفت:

شما اقساط هم دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت تالی شده و با تهیه اعتبار از فروشگاه اعتبارکالا، اعتباری خرید تمایید
https://www.tally.credit/shop/etebarkala/

لعیا فلاحتگر گفت:

من یه گوشه اندرو صفحه بزرگ ارزان تا قیمت دو میلیون تومان مخوام لطفآ بهم معرفی کند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی نوکیا C10 را پیشنهاد می‌کنیم

محمد امین گفت:

سلام
ببخشید خرید گوشی a32 مناسب هستش.
یعنی هنگ نداره؟
با تشکر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A32 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ بوده که عملکردی روان و بسیار خوب دارد. در نتیجه ارزش خرید بالایی دارد

محمد مهدی جهان ارای گفت:

سلام میشه کمکم کنید بین این ۳ تا کدوم رو بخرم؟نظر خودم a13 هستش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A13 یکی از پر فروش ترین گوشی های بازار بوده و دلیل آن قیمت مناسب نسبت به سخت افزار بسیار خوبی است که به آن مجهز شده

امیر گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های ارزان در رنج قیمت ۳ میلیون تا ۵ میلیون تومان هستند

اکبرهاشم خانی گفت:

سلام گوشی‌بخواهیم ارسال‌به‌درب‌منزل‌امکان‌دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله چنانچه ساکن تهران باشید به صورت رایگان، درب منزل تحویل داده می‌شود و چنانچه ساکن سایر شهرها باشید، توسط پست و یا تیپاکس ارسال می‌شود

ارش گفت:

گوشی قیمت مناسب سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی از بهترین گوشی های ارزان قیبمت بوده که سامسونگ نیز در بین آن ها موجود است.

ماه گفت:

گوشی سامسونگ پایین تر از سه میلیون دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر سامسونگ زیر ۳ میلیون تومان در بازار موجود نیست مگر اینکه کار کرده و دست دوم باشد

عرشیاصفاری گفت:

من میخام بدونم نت ده خوبه خیر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمایشگر و دوربین و باتری بسیار خوبی دارد اما پردازنده آن میان رده بوده که با توجه به قیمتی که دارد، منطقی است. در مجموع از نظر سخت افزار گوشی مناسبی است و از نظر رابط کاربری و نرم افزار ممکن است کمی برایتان سخت باشد که بعد از مدتی به آن عادت خواهید کرد

عرشیاصفاری گفت:

من میخام بدونم نت ده خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمایشگر و دوربین و باتری بسیار خوبی دارد اما پردازنده آن میان رده بوده که با توجه به قیمتی که دارد، منطقی است. در مجموع از نظر سخت افزار گوشی مناسبی است و از نظر رابط کاربری و نرم افزار ممکن است کمی برایتان سخت باشد که بعد از مدتی به آن عادت خواهید کرد

فاطمه خانی گفت:

ببخشید گوشی 13Aخوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در رده گوشی های اقتصادی، یک گوشی مناسب و خوب محسوب می شود

فاطمه مصباحی گفت:

ببخشید گوشی 13Aخوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در رده گوشی های اقتصادی، یک گوشی مناسب و خوب محسوب می شود

مصطفی مرتضایی گفت:

باگوشی A13میتوان ازیوریپ استفاده کرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، قطعا می‌توانید و حتی با گوشی های مدل پاینن تر نیز می‌توانید

طاهری گفت:

قیمت.چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و یا خرید به سایت فروشگاهی اعتبارکالا مراجعه نمایید

علی فلاح گفت:

من گوشی ارزانتر خوب با کیفیت می‌خوام راهنمایم کنید لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نرخ روز افزون دلار، گوشی های معرفی شده در این مطلب ارزان‌ترین گوشی های موجود در بازار در حال حاضر هستند

واحدیان گفت:

قیمت گوشی A23 سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و یا خرید گلکسی A23‌ به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

ناشناس گفت:

گوشی سامسونگ بهتره یا شیاعومی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های شیائومی و سامسونگ در زمینه سخت افزار معمولا با هم برابر هستند اما از نظر رابط کاربری و نرم افزار و نیز پشتیبانی امنیتی، سامسونگ به مراتب بهتر است. همچنین بسیاری از کاربران نظر داده‌اند که در استفاده طولانی مدت چندساله، سامسونگ عمر و کیفیت بهتری داشته و شیائومی بعد از دو سال دچار افت کیفیت می‌شود.

محمد. حیایی گفت:

قیمت آسان گوشی با کلاس داریننن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما بهشما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده قیمت و یا خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone

محمد حیایی گفت:

قیمت گوشی های جی پلاس
چند؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست. می‌توانید مدل مورد نظر خود را در سایر سایت‌های فروشگاهی جستجو و مشاهده کنید

Sara گفت:

سلام ممنون مبشم راهنمایی کنید بهترین گوشی شبیه ایفون ک ظاهرش قشنگ باشه و کیفیت دوربین و قیمت تا6تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A32 را پیشنهاد می‌کنیم که هم ظاهر خوبی دارد و هم از نظر کیفیت گوشی بسیار خوبی است
جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a32-sm-a325f-ds-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

Fara گفت:

سلام بهترین گوشی بادوربین و ظاهر شیک ک شبیه ایفون باشه و قیمت تا5تومن باشه چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A32 را پیشنهاد می‌کنیم که هم ظاهر خوبی دارد و هم از نظر کیفیت گوشی بسیار خوبی است
جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a32-sm-a325f-ds-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

ملیحه حسینی گفت:

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and4gb-ram-mobile-phone

Sadegh گفت:

گوشی سامسونگ از نظر باتری صفحه نمایش تراشه قوی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیتی در پرداخت قیمت بالا ندارید، گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra بهترین گوشی است که می‌توانیم به شما معرفی کنیم اما اگر یک گوشی میان رده با قیمت پایین تر اما سخت افزار نسبتا خوب می‌خواهید سامسونگ گلکسی S21 FE و یا گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم

محمود گفت:

من كارشناس پروژه هاي تحقيقاتي نظامي مستم ممنون ميشم بهترين و ارزانترين موبايل سامسونگ را با تخفيف اعلام فرماييد با تشكر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی از برند سامسونگ هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

توگا هیمیکو گفت:

a12به صرفه است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به دوربیین و باتری قدرتمندی که دارد، نسخه رم ۶ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است

مهدی حسین زاده گفت:

سلام من یه گوشی برا پدرم میخام بگیرم چی بگیرم که خیلی خوب باش و بعدش پشیمون نشم؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از میان این لیست ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم.

ناشناس گفت:

سلام من حمید هستم میخوام یه موبایل واسه خودم بخرم با قیمت ارزان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار است

نا گفت:

سلام گوشی باکیفیت سامسونگ حول وحوش ۵ تومن چی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

رضا گفت:

سلام خسته نباشید قیمت گوشی چند؟؟؟؟؟

حسين عبدالغني گفت:

نه

مهین مهدوی گفت:

گوشی سامسونگ با دو میلیون میتونم بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها گوشی که از این برند تا این قیمت می‌توانیم به شما معرفی کنیم، گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A03 Core است. برای خرید و مشاهده محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone/

مم گفت:

قیمت بزارید کم تر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A03 ارزان ترین گوشی این لیست است برای مشاهده قیمت در فروشگاه اعتبارکالا به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/

فریار گفت:

قیمت چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های ارزان قیمت و یا همان اقتصادی در رنج قیمت ۳ تا ۶ میلیون تومان است

محسن حج گزار گفت:

بهترین گوشی پایین رده کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند

محمد جعفرپور گفت:

سلام گوشی ارزون قیمت ودوربین عالی معرفی میکنید ممنون m12 داشتم دزدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم

میثم گفت:

سلام ارزونترین گوشی سامسونگ بزرگ چیه صفحش بزرگ باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را با نمایشگر ۶.۶ اینچی پیشنهاد می‌کنیم

امیر حسین عاصمی گفت:

سامسونگ گلکسی A33چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده ام در سایر فروشگاه ها با قیمتی حدود ۷ میلیون ۴۰۰ به فروش می‌رسد

امیر حسین عاصمی گفت:

گوشی گلکسی A33

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده ام در سایر فروشگاه ها با قیمتی حدود ۷ میلیون ۴۰۰ به فروش می‌رسد

الهه آقاکثیری گفت:

سلام گوشی میان رده سامسونگ همه چی تمام عالی بهم معرفی کنین هم فول وهم فست شارژباشه باتری قوی داشته باشه تا۳روزیایکهفته باتریش خالی نکنه حافظه داخلی ۲۵۶باشه وبشه داخلش فیلم دید وگیم بازی کرد و عکاسی ودوربین فیلمبرداری عالی باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی سامسونگ که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد گلکسی S22 Ultra است. اما باتری همین گوشی که آخرین پرچمدار سامسونگ است نیز نهایت تا ۲۴ ساعت دوام بیاورد. تا کنون گوشی هوشمندی ساخته نشده که ۳ روز تا یک هفته نیاز به شارژ نداشته باشد

علی الهویی گفت:

سلام یه گوشی سامسونگ ارزان قیمت و انروید قابل آپدیت چی پیشنهاد میکنید تو قیمت تا ۵ تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10s-m2101k7bny-dual-sim-64gb-6gb-mobile-phone/

س سنت الله عزیزی گفت:

آیا میشه بگین آنلاین چطور سفارش بدم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
وارد بخش فروشگاه شده و مراحل را در آنجا دنبال کنید. و یا با پشتیبانی فروش تماس حاصل نمایید

خدیجه رضوی گفت:

گوشی آ ۱۳ خوبع

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در متن به شرح ویژگی های این گوشی اقتصادی پرداخته شد، به عنوان یک گوشی ارزان قیمت، کارایی مناسبی دارد

قادر اسمعیل نژاد گفت:

سلام با 10میلیون کدام گوشی سامسونگ مناسب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
ما در این مقاله بهترین گوشی های میانرده سامسونگ رو معرفی کردیم و ویژگی های هر کدوم رو به اختصار توضیح دادیم: https://etebarkala.com/blog/best-samsung-mid-range-phones/
شما میتونید توی این مقاله، بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان رو پیدا کنید، ویژگی هاشون رو بررسی کنید و براساس نیازتون انتخاب کنید. موفق باشید.

رسول صیاح گفت:

قیمت سامسوگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

رسول صياحي گفت:

سامسونج قيمت زير ٤ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های سامسونگی که در این مطلب معرفی شدند همگی از گوشی های ارزان قیمت بازار هستند

مجتبی گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ بالاخره کدومه؟ من کلا ۵ تومن پول دارم؟ کدومو بخرم بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم
جهت اطلاع از ویژگی‌ها، قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

ناهید گفت:

یه سوال داشتم. IPS lCD آیا با PLS LCD فرق داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مواردی که اشاره کردید، انواع فناوری های ساخت نمایشگر هستند
نمایشگر IPS از وضوح‌بالا، کیفیت رنگ ثابت ، زاویه دید بیشتر و مصرف انرژی کمتر برخوردار است. نمایشگر PLS به‌تازگی توسط سامسونگ معرفی‌شده است و از کیفیت بالاتری نسبت به IPS برخوردار است.

سهراب گفت:

آیا گوشی سامسونگ گلکسی a12 جزء ارزان ترین گوشی سامسونگ به حساب می‌آید ؟ چرا ؟ آن که گرانه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های اقتصادی یا همان ارزان قیمت به گوشی هایی گفته می‌شود که تا ۵ میلیون تومان قیمت داشته باشد که گلکسی A12 نیز در این رده قیمت قرار دارد

عبدالله گفت:

اینا گوشی های پایین رده سامسونگ حساب میشن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
استفاده از واژه پایین رده چندان مناسب نیت چرا که همچنان از عملکرد خوبی برخوردار هستند. معمولا به این گوشی ها ارزان قیمت و یا اقتصادی گفته می‌شود

فیروز گفت:

سلام ممنون. گوشی سامسونگ ارزان و خوب از همه نظر کدوم هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های گلکسی A23 و گلکسی A33 از گوشی های بسیار خوب این راهنما هستند

شایان گفت:

سلام گوشی a23 برای بازی پابجی موبایل و فری فایر خوبه ؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A23 یک گوشی اقتصادی بوده و گوشی‌های اقتصادی قدرت اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا را ندارد. اما به این معنی نیست که قادر به بازی نستید اما بازی‌ها روان اجرا نمی‌شود

سعید گفت:

بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ چی پیشنهاد میدید که برای بازی بهتر باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی این گوشی ها از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ هستند اما گوشی گلکسی A33 5G به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمندتر، برای بازی مناسب تر است

کمال گفت:

آیا ارزان ترین گوشی سامسونگ برای بازی کردن مناسب است ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما برای بازی های سنگین مانند کالاف دیوتی موبایل مناسب نیستند اما بازی های ساده با گرافیک سبک را اجرا می‌کند

رضا مولایی گفت:

کدوم یکی از این گوشی ها در برابر اب و خیس شدن از خودشون مقاومت نشون میدن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A33 5G دارای گواهی نامه IP67 بوده که مقاومت خوبی دارد. رای آشنایی با اعداد این گواهی نامه IP به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/what-is-an-ip-certificate/

حسین گفت:

سلام کدوم یکی از گوشی های سامسونگ گلکسی a33 5G و A32 5G ارزش خرید بالاتری دارند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A33 از ارزش خرید بالاتری برخوردار است

سیما برهانی گفت:

سلام بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، همگی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ هستند که در این میان ما گلکسی A23 و گلکسی A33 را پیشنهاد می‌کنیم

امیر سام گفت:

شما از بین بهترین گوشی های ارزان سامسونگ کدوم رو پیشنهاد میدید که عملکرد نسبتا خوبی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما گوشی های سامسونگ گلکسی A23 و گلکسی A33 را پیشنهاد می‌کنیم

مهتاب رستمی گفت:

ارزانترین گوشی سامسونگ که عمر باتری خوبی هم داشته باشه چی بخرم ؟ شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ در گوشی های ارزان قیمت خود از باتری های بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بسیار قدرتمند بوده و عمر بالایی دارد. بنابراین اگر تنها معیار شما باتری است، تمامی گوشی‌هایی که دراین مطلب معرفی شدند، بهترین عمر باتری را دارند

فریده گفت:

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که دراین مطلب معرفی شده‌اند، از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ هستند

مهنوش گفت:

سلان=م میخواستم بپرسم A23 از نظر دوربین بهتره یا A13 برام مهمه .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
عملکرد دوربین این دو گوشی تقریبا با یکدیگر برابر است. جهت مطالعه مقایسه گلکسی A23 با گلکسی A13 به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-a13-and-galaxy-a23-compare/#__A13__A23-3

فائزه قدرتی گفت:

سلا بهترین و ارزان ترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی که از این لیست می‌توانیم معرفی کنیم، گوشی گلکسی A23‌ است

رباب گفت:

سلام بنده یک سوال داشتم. گوشی ساموسنگ گلکسی A12 nacho بهتره یا سامسونگ گلکسی a13?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلافی اندک، گوشی گلکسی A13 از عملکرد بهتری برخوردار است. برای مطالعه مقایسه گوشی A12 nacho با گلکسی A13 به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/samsung-galaxy-a12-nacho-vs-samsung-galaxy-a13/

ایمان گفت:

از بین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ کدوش برای عکاسی از راه دور بهتره؟ هر چی عکس میندازم از فاصله زیاد همش بی کیفیت میفته.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های اقتصادی، برای عکاسی از راه دور یا عکاسی در شب مناسب نیستند اما گوشی گلکسی A13 در این زمینه کمی بهتر از سایر گوشی ها عمل می‌کند

محمد باقر عیوضلو گفت:

سلام . ارزانترین گوشی سامسونگ که نمایشگر خوبی داشته باشه و فیلم ها رو خوب نشون بده کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A33 به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز است که نرخ نوسازی آن به میزان ۹۰ هرتز است. بنابراین این گوشی اقتصادی برای تماشای فیلم و ویدیو از سایر گوشی های این فهرست، مناسب تر است

پرهام گفت:

دوربین اولترا واید به چه دردی میخوره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یک لنز التراواید تصاویری با زاویه دید خیلی باز ثبت می‌کند. این لنز در بین عکاس‌های منظره و معماری طرفداران خیلی زیادی دارد زیرا به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بخش زیادی از پیش زمینه را به همراه عناصر اطراف در یک عکس به تصویر بکشند.

زیور حیدرنژاد گفت:

بهترین گوشی سامسونگ ارزان؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، همگی از بهترین گوشی های ارزان قیمت برند سامسونگ هستند

مرادعلی گفت:

سلام و میخواستم بپرسم ارزان‌ ترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این لیست است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=A03&post_type=product&dgwt_wcas=1

شایان عباسی گفت:

سلام ممنونم ازتون. از بین این گوشی ها بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی در این لیست گلکسی A33 و گلکسی A23 بوده و ارزان‌ترین نیز گلکسی A03 است.

سمیه اذری گفت:

سلام ممنون از سایت خوبتون . کدو یکی از این گوشی ها برای هدیه دادن مناسب تره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از شما
گوشی گلکسی A33 برای هدیه دادن مناسب تر است

عرفان اشراقی گفت:

سلام روز شما بخیر . از میان بهترین گوشی ای ارززان قیمت سامسونگ کدام یک بهترین دوربین و حجیم ترین باتری را دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب، گوشی گلکسی A33 5G بهترین دوربین را دارد اما از نظر باتری تمامی گوشی های این راهنما، به باتری قدرتمند و بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند

فردین گفت:

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ بهتره یا ارزان ترین گوشی شیائومی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمی‌توان نظری کلی داد. در مقایسه نظیر به نظیر مشخص می‌شود که کدامیک بهتر است

فرزاد گفت:

سلام. ارزان ترین گوشی سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این لیست است. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=A03&post_type=product&dgwt_wcas=1

فرامرز گفت:

آیا بین گوشی های پایین رده سامسونگ میتوان گوشی پیدا کرد که دوربین خوبی داشته باشد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله حتما می‌توان. برای نمونه گوشی گلکسی A33 از بین گوشی‌های این فهرست، دارای دوربین بسیار خوبی است

محمد رضا گفت:

بهترین گوشی های ارزان سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی های اقتصادی یا همان ارزان قیمت سامسونگ را معرفی کرده‌ایم

محمد تقی گفت:

سلام روزتون بخیر. ممنون بابت مطالب خوبی که داخل وبسایتتون قرار میدید. میخواستم بپرسم بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب چی بخرم که از لحاظ ساختی محکم باشه ؟ ایا میشه تو بازه قیمتی ۶ یا ۷ تومان گوشی پیدا کرد که
واهی IP داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از لطف شما
گوشی گلکسی A33 از ساختار مستحکم و مقاومی برخوردار بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است.

عباس گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ آیا میتواند دوربین خوبی هم داشته باشد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. برای نمونه گوشی گلکسی A33 از بین گوشی‌های این فهرست، دارای دوربین بسیار خوبی است

فرزانه گفت:

سلام و وقت بخیر. بهترین و ارزانترین گوشی سامسونگ که باتری ان ماندگاری زیادی داشته باشد چیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ بوده که باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است

فاطمه گفت:

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ هستند.

سمیرا گفت:

سلام وقتتون بخیر. گوشی سامسونگ ارزان و خوب چی بخرم که دوربینش هم خوب باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهتین گوشی اقتصادی که دوربین خوبی داشه و تصاویر مناسبی را ثبت می‌کند، گوشی گلکسی A33 است

فاطمه سبحانی گفت:

قیمت A13؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت گلکسی A13 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به لینک های زیر که فروشگاه اعتبارکالا است، مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone/

امیراصلان گفت:

چرا این گوشیا اینهمه دوربین دارن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

استفاده از چند دوربین باعث می‌شود گوشی هوشمند بتواند عکس‌هایی با ویژگی‌های جدید ازجمله حالت پرتره، عکاسی سه‌بعدی، تصویربرداری با لنز عریض، بزرگ‌نمایی اپتیکال (بدون افت کیفیت) ثبت کند. همچنین، با دوربین اضافی می‌توان عکس‌هایی با دامنه‌ی دینامیک بهتر و گسترده‌تری ثبت کرد.

پرستو گفت:

سلام به نظر شما گوشی a03S بهتره یا A03؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ A03S با کمی بهبود در سخت‌افزار و عملکرد، بهتر از A03 است

فاطمه گفت:

خیلی خوبه لطفا قیمتش هم بگذارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت گوشی‌های هوشمند به دلیل نوسان قیمت ارز، ثابت نیست. بنابراین نمی‌توان قیمت آن را به صورت قطعی اعلام کرد. با مراجعه به لینک زیر و بررسی روزانه گوشی‌ها، از قیمت روزانه آن مطلع خواهید شد.

https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

کنزو گفت:

من میخوام یک میلیون تا ۱و نیم میلیون برای خرید گوشی سامسونگ هزنیه کنم. چه گوشی رپ پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این رنج قیمت شما قادر به خرید گوشی هوشمند از هیچ برندی نیستید

علی گفت:

سلام روز شما بخیر. من یمخوام یه گوشی خوب خریداری کنم اما گیج شدم. به نظر شما a23بهتره یا a32.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
علیرغم اینکه گوشی A23 از قیمت پایین‌تری برخوردار است، از نظر عملکرد از A32 بهتر است

هاله عشاقی گفت:

سلام وقتتون بخیر. به نظر شما a12بهتره یا a13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف اندک گوشی A13 بهتر است

جناب میکیچی گفت:

ممنون بابت مطالب خوبتون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از همراهی شما سپاسگزاریم

لیلا اقبالی گفت:

سلام و عرضض ادب. ممنون بابت مطالب خوب و جامعتون. من میخوام یه گوشی بخرم که قیمت مناسبی داشته باشه و در عین حال از قدرت خوبی برخوردار باشه. دوربینشم نسبت به قیمتش خوب باشه. در حد ۶ ۷ تومن میخوام هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم
در این بازه قیمتی می‌توانیم گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها، قیمت دقیق و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

نغمه ضیافتی گفت:

به نظر من جای گوشی A53 در این لیست خالی است.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مقاله گوشی‌هایی تا بازه قیمتی ۵ الی ۶ میلیون تومان معرفی شده‌اند و گلکسی A53 به عنوان یک گوشی میان رده محسوب می‌شود

رضا گفت:

کار دوربین تشخیص عمق چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با کار کرد انواع دوربین‌های گوشی هوشمند به لینک زیر مراجعه کنید.
https://etebarkala.com/blog/different-smartphones-camera/

شیوا عارفسرا گفت:

سلام وقتتون بخیر. ببخشید می‌خواستم بپرسم گوشی a33 از لحاظ نمایشگر بهتره یا a23?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A33 5G از نمایشگر بهتری برخوردار است

فرهاد لطفی گفت:

میخوام برای خانومم یه گوشی در حد ۶ تومن بخرم. چی بخرم که دوربینش بهتر باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها، قیمت دقیق و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

احمد بایرامی گفت:

با سلام و عرض خسته نباشید. آیا گوشی A12 nacho به فناوری 5G مجهز است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

امیری گفت:

ممنون از مطلب خوبتون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگذاریم

ف ک گفت:

سلام
گوشی سامسونگ که تلگرام واتساپ و اینستاگرام داشته باشه حدود ۲ میلیون میشه معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A01 Core را پیشنهاد کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a01-core-1g-ram/

محمدرضا گفت:

بهترین گزینه برای خرید گوشی زیر ۴میلیون چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای چنین قیمتی تنها می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت را پیشنهاد کنیم
برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

محمدرضا گفت:

بهترین گوشی با ۴میلیون چی بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای چنین قیمتی تنها می‌توانیم گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 128گیگابایت و رم 4 گیگابایت را پیشنهاد کنیم
برای اطلاع از ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

فاطمه قربی گفت:

قیمتA33 چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در دو مدل 256 گیگابایت و رم 8 و 128 گیگابایت و رم 8 در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. جهت اطلاع از قیمت، ویژگی‌ها و خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-dual-sim-5g-256gb-8gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

S.D گفت:

قیمت گوشی A23 چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت و مشخصات این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-4-gb-ram-mobile-phone/

خانم عسگری گفت:

سلام. همسرم گوشی A5 داره.

خیلی خوب بود اما الان انگار صدا ازش خوب در نمیاد و به راحتی نمیشه صدای فرد پشت خط رو شنید.

الان میخواهیم بفروشیمش و یکی دیگه بخریم. شما چه گوشی پیشنهاد میدید.

میخواهیم قیمت مناسب باشه. بالاتر از A5 و جدید باشه.

هنگ نکنه. صدا خوب باشه. عکس و فیلمبرداری خوب باشه و هنگ نکنه.

مثلا من A20 دارم. بعضی وقتها هنگ میکنه و دکمه هاش دیر عمل میکنن.

بیشترین استفاده همسرم از گوشی این هست که شماره تلفن‌های زیادی در گوشی داره. آهنگ دانلود میکنه. فیلمهای اینستارو نگاه میکنه.

اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی و در عین حال با کارایی مناسب و کیفیت بالا هستید ما گوشی گلکسی A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم
برای اطلاع از قیمت، ویژگی‌ها و خرید، به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

جنید گفت:

کمتر ین قیمت گوشی سامسونگ دست دو ارزان باشد مودل جنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید یک گوشی ارزان قیمت نیازی به خرید گوشی دست دوم نیست. سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت و اقتصادی زیادی دارد
با مراجعه به لینک زیر می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی‌ها مطلع شود و در صورت تمایل خریداری نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a01-core-1g-ram/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-m12-sm-m127f-ds-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/

عنبرستانی گفت:

قیمت

رسول راد گفت:

سلام
بهترین گوشی با حدود ۲۵۰۰۰۰۰تومان که می توان خرید چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها گوشی که در این رنج از قیمت می‌توانیم پیشنهاد بدهیم، گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A03 Core است. با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت فروشگاه شده و از مشخصات و نحوه خرید آن مطلع شوید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone/

امیررضا دادگر گفت:

قیمت گوشی گلکسی چقدره ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کدام مدل از گوشی های گلکسی مد نظر شماست؟
لطفا مدل مورد نظر را گفته تا بتوانیم به درستی راهنمایی کنیم

حسن احمدی گفت:

جی شش پلاس دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

حسن احمدی گفت:

قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت گوشی های سامونگ روی لینک زیر کلیک کنید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1

هنا گفت:

من سوالی ندترم اما گوشی a12خیلییییی خوبه لطفا بگیرید کلا گوشی های. مدل a خیلی خوبن هالا چه a٧٠ و چه a1 کلا خوبن و قیمت مناسب هستن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر و تجربه خودتان را با ما درمیان گذاشتید سپاسگزاریم دوست عزیز

مجید محمدی گفت:

گوشی A01از کجا بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

می‌تونید به بخش فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید.

مجید محمدی گفت:

از کجا میشه گوشی ارزون A01 رو تهیه کرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نداریم اما در روزهای آتی فروشگاه اعتبارکالا را بررسی کنید. این کالا به زودی با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها موجود خواهد شد.

احسان گفت:

گوشی های 2022 هم همینن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
خیر بزودی این مقاله آپدیت خواهد شد. موفق باشید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما در سال ۲۰۲۲ گوشی‌های جدید تمامی کمپانی‌ها با بهبود در عملکرد و ویژگی‌های ظاهری معرفی خواهند شد. این مقاله آپدیت خواهد شد و به معرفی گوشی‌های جدید در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت

محمد امین مرادیان گفت:

کدوم بهتر هستند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های اقتصادی سامسونگ همگی از یک سری ویژگی‌های مشترک پیروی میکنند و انتخاب شما بیشتر به بودجه مد نظر و میزان حافظه داخلی دارد.

محمد گفت:

بهترین گوشی ارزان سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های هوشمند اقتصادی که در این بلاگ آمده، همگی از عملکرد مشابهی برخوردار هستند و می‌وانید کی را از بین گوشی های معرفی شده خریداری نمایید.

سونیا محبی گفت:

جنسیتی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ معمولا از متریال مناسبی برای بدنه گوشی های خود استفاده می‌کند
اما در سایر موارد درنظر داشته باشید که این‌ها یک گوشی اقتصادی هستند

آرین گفت:

این گوشی ها چقدر هستند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
روز شما بخیر
به صورت میانگین قیمت این گوشی‌ها حدود 5 تومن هستش. در صورتی که بودجه کمتری دارید میتونید از مدلهای a12 استفاده کنید و در صورتی که بودجه بیشتری دارید a22 و a32 پیشنهاد میشه

مسعود گفت:

سلام
جسارتا قیمت این گوشی چقدره
A12ناچوسامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جهت اطلاع از قیمت به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a12-nacho-sm-a127f-ds-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

ali گفت:

با سرچ بهترین گوشی ارزون به این مقاله رسیدم. ممنون ازتون که مطلب به این خوبی نوشتید. بعد از خوندنش تصمیم به خرید A02s گرفتم.