etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۲۳

4.8
(6)

کدام آیفون برای شما و بودجه‌ای که دارید مناسب است؟

حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۲۳

اگر شما هم طرفدار اپل باشید و اخبار این شرکت را دنبال کنید؛ به احتمال زیاد می‌دانید که این شرکت به تازگی در تاریخ ۷ سپتامبر، گوشی‌های جدید سری ۱۴ آیفون را معرفی و آن‌ها را به خانواده آیفون‌ها اضافه کرد. ملموس‌ترین ارتقاء این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل، نمایشگر بزرگ‌تر آن‌ها، پردازنده A16 Bionic و دوربین‌های ارتقاء یافته هستند.

البته این‌ها از ارزش خانواده آیفون ۱۳ چیزی کم نمی‌کنند و این گوشی‌ها نیز همچنان گزینه‌هایی ارزشمند و با قیمت کم‌تر برای خرید هستند. اپل گوشی‌های خود را برای چندین سال به‌روز نگه می‌دارند؛ بنابراین می‌توانید برای سال‌ها از گوشی اپل خود استفاده کنید. ممکن است یک گوشی اپل قدیمی برای شما گزینه مناسب‌تری نسبت به مدل‌های جدید باشد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۲۳ را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را به اختصار بررسی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. آیفون ۱۴ پرومکس

آیفون ۱۴ پرومکس

ویژگی‌های فنی

وزن ۲۴۰ گرم
ابعاد ۱۶۰.۷ در ۷۷.۶ در ۷.۹ میلی متر
سیستم عامل iOS 16
ابعاد نمایشگر ۶.۷ اینچ
رزولوشن ۱۲۹۰ در ۲۷۹۶ پیکسل
پردازنده Apple A16 Bionic (4 nm)
رم ۶ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت
باتری باتری لیتیوم یونی
دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسل عریض – ۱۲ مگاپیکسلظ تله‌فوتو – ۱۲ مگاپکسل اولترا واید
دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسل از نوع عریض
مزایا معایب
نمایشگر همیشه روشن مقداری سنگین‌تر و ضخیم‌تر از نسل قبلی است.
درخشان‌ترین نمایشگری که آیفون به خود دیدهسرعت شارژ نسبت به نسل قبل ارتقاپ نیافته است.
دوربین اصلی جدید ۴۸ مگاپیکسلی

این گوشی جدید، به تازگی در رویداد ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ اپل معرفی شد و به انتظار طرفداران پایان داد. با گذشت زمان، میزان ارتقاء ویژگی‌های فنی گوشی‌ها نسبت به نسل گذشته کاهش می‌یابد و سری گوشی‌های آیفون ۱۴ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این گوشی، شاهد تغییرات کم اما مهمی بوده است که قصد داریم در این مقاله به آن‌ها اشاره کنیم.

طراحی این گوشی در نگاه اول نسبت به آیفون ۱۳ پرومکس تغییر چندانی نداشته است. این محصول مانند آیفون ۱۳ پرومکس لبه‌های مسطحی دارد و به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز است که درصد زیادی از چهره گوشی را اشغال کرده است. میزان حاشیه اطراف نمایشگر در این گوشی، نسبت به نسل گذشته، کاهش یافته است و اکنون این محصول به جای طراحی ناچ برای دوربین سلفی، از طراحی پانچ هول بیضی شکل بهره مند است.

نمایشگر این گوشی اکنون به قابلیت Always-on-display مجهز است که با بهره مندی از سیستم عامل iOS 16، بیشتر از همیشه قابل تنظیم است. نمایشگر آیفون ۱۴ پرومکس مانند نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تطبیقی است که عملکردی روان و سریع را در هنگام جابجایی بین اپ‌ها و بازی، برای شما به ارمغان خواهد آورد. تفاوتی که در نرخ نوسازی این دو گوشی وجود دارد، بازه تغییر آن است. نرخ نوسازی نمایشگر گوشی آیفون ۱۳ پرومکس از ۱۲۰ تا ۱۰ هرتز قابل تغییر بود؛ در حالی که این میزان، برای آیفون ۱۴ پرومکس از ۱۲۰ هرتز تا ۱ هرتز است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این گوشی نبست به نسل گذشته، بهره مندی از دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر است. این گوشی اکنون از یک دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی به جای ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. طبق گفته اپل در دوربین اصلی این گوشی از تکنولوژی Photonic Engine استفاده شده است که به ارتقاء کیفیت تصاویر در شب کمک شایانی می‌کند.

قابلیت‌های فیلم برداری و سینماتیک مود نیز در آیفون ۱۴ پرومکس ارتقاء یافته است. اکنون این گوشی قادر است با رزولوشن 4K و با استاندارد HDR تا ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. این محصول همچنین در این نسل از پردازنده A16 Bionic بهره می‌برد که به جای معماری ۵ نانومتری به معماری ۴ نانومتری مجهز است. طبق ادعای اپل، این پردازنده به میزان ۲۰ درصد مصرف انرژی کم‌تری نسبت به پردازنده A15 بیونیک دارد و به یک GPU مجهز است که به میزان ۵۰ درصد پهنای باند بیشتری را برای حافظه، فراهم می‌کند.

۲. آیفون ۱۴ پرو

آیفون ۱۴ پرو

ویژگی‌های فنی

وزن ۲۰۶ گرم
ابعاد ۱۴۷.۵ در ۷۱.۵ در ۷.۹ میلی متر
سیستم عامل iOS 16
ابعاد نمایشگر ۶.۱ اینچ
رزولوشن ۱۱۷۹ در ۲۵۵۶ پیکسل
پردازنده Apple A16 Bionic (4 nm)
رم ۶ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت
باتری باتری لیتیوم یونی
دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسل عریض – ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو – ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید
دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسل از نوع عریض
مزایا معایب
نمایشگر همیشه روشن سرعت شارژ آن نسبت به نسل گذشته بیش‌تر نشده است.
نرخ نوسازی تطبیقی
پردازنده A16 bionic

این گوشی جدید ابعادی کوچک‌تر از آیفون ۱۴ پرومکس دارد و نمایشگر آن نیز به همان نسبت کوچک‌تر است. این گوشی نیز مانند برادر بزرگ‌تر خود، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن، نرخ نوسازی تطبیقی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده A16 Bionic بهره مند است.

با وجود اینکه رزولوشن دوربین‌های تله‌فوتو و اولترا واید این گوشی نسبت به نسل قبلی تفاوتی نکرده است؛ اپل اعلام کرده است که این دو دوربین نیز بروز رسانی شده‌اند. دوربین سلفی نیز در این محصول ارتقاء یافته است و اکنون به قابلیت فوکوس خودکار مجهز است. همه دوربین‌های آیفون ۱۴ پرو از تکنولوژی Photonic Engine بهره می‌برند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو، ۴ پیکسل را با هم ترکیب‌ می‌کند که این کار باعث می‌شود شاهد کیفیت بیشتری در تصاویر ثبت شده، مخصوصا تصاویر گرفته شده در شب باشیم.

همچنین در این گوشی، همه دوربین‌ها فواصل کانونی بیشتری نسبت به نسل قبل دارند. قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از رزولوشن 4K در سینماتیک مود، قابلیت تشخیص تصادف رانندگی کاربر و قابلیت اتصال به ماهواره، مواردی هستند که در تمام گوشی‌های سری ۱۴ آیفون وجود دارند. طبق ادعای اپل، باتری این گوشی می‌تواند ۲۳ ساعت پخش مداوم ویدیو را پشتیبانی کند که این عدد فوق‌العاده است. قابلیت شارژ سریع، بر خلاف عمر باتری، در این گوشی ارتقاء نیافته است.

۳. آیفون ۱۴ پلاس

آیفون ۱۴ پلاس

ویژگی‌های فنی

وزن ۲۰۳ گرم
ابعاد ۱۶۰.۸ در ۷۸.۱ در ۷.۸ میلی متر
سیستم عامل iOS 16
ابعاد نمایشگر ۶.۷ اینچ
رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل
پردازنده Apple A15 Bionic (5 nm)
رم ۶ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت
باتری باتری از نوع لیتیوم یونی
دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسل عریض – ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید
دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسل
مزایا معایب
نمایشگر ۶.۷ اینچی بزرگ بهره مندی از طراحی قدیمی‌تر
دوربین‌های با عملکرد بهتر در شب
وزن نسبتا سبک

آیفون ۱۴ پلاس، جایگزینی مناسب برای آیفون ۱۳ مینی است. با این تفاوت که به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بزرگ مجهز است. طراحی این گوشی دقیقا مشابه آیفون ۱۳ است و از همان پردازنده قدیمی‌تر A15 Bionic بهره می‌برد که روی آیفون ۱۳ نصب است. البته با این تفاوت که پردازنده گرافکی آن به تعدادی هسته بیشتر مجهز است.

تفاوت اصلی آیفون ۱۴ پلاس با آیفون ۱۳ مینی، دوربین‌های ارتقاء یافته‎‌تر آن هستند که به لطف آن‌ها اکنون این گوشی قادر است تصاویری با کیفیت‌تر و با میزان نویز کم‌تری را در شب ثبت کند. همچنین قابلیت‌های فیلم برداری نیز به لطف بهره مندی از سینماتیک مود در این گوشی، ارتقاء یافته است. همچنین دوربین این گوشی به قابلیت جدیدی به نام Action Mode مجهز است که توانایی آن را در ثبت تصاویر از سوژه‌های در حال حرکت بیشتر کرده و موجب کیفیت بیشتر تصاویر می‌شود.

سایر تغییرات شامل قابلیت اتصال به ماهواره و قابلیت‌های امدادی و اورژانسی مثل تشخیص تصادفات هستند. میزان رزولوشن دوربین‌های این محصول نسبت به آیفون ۱۳ مینی ثابت مانده‌اند، اما اندازه لنز دوربین‌های این گوشی بزرگ‌تر شده‌اند و همین باعث جذب نور بیشتر می‌شود.

۴. آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس
وزن۲۴۰ گرم
ابعاد۷.۷ ، ۷۸.۱ × ۱۶۰.۸ میلی‌متر
سیستم‌عاملiOS 15
ابعاد نمایشگر۶.۷ اینچ
رزولوشن۲۷۷۸ × ۱۲۸۴
پردازندهA15 Bionic
رم۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۱۲۸ – ۲۵۶ – ۵۱۲ گیگابایت – ۱ ترابایت
باتریتا ۲۸ ساعت
دوربین عقب۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل
دوربین جلو۱۲ مگاپیکسل
مزایامعایب
به‌روزرسانی‌های مفید دوربیننمایشگر ۱۲۰ هرتزی به‌رزورسانی فوق‌العاده‌ای نیست
عمر باتری عالیحالت سینمایی (Cinematic mode) خیلی ساده است

آیفون ۱۴ پرومکس بسیاری از ویژگی‌های اصلی خود را از آیفون ۱۳ پرومکس به ارث برده است. با وجود معرفی سری گوشی‌های آیفون ۱۴، هنوز هم آیفون ۱۳ پرومکس ارزش خود را از دست نداده و یکی از ارزشمندترین و رده بالاترین گوشی‌های موجود در بازار است. با معرفی سری گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، حالا شما می‌توانید آیفون ۱۳ پرومکس را با قیمتی ارزان‌تر از قبل تهیه کنید.

این محصول مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. سیستم عامل این گوشی نیز iOS 15 است که می‌توانید آن را به iOS 16 ارتقاء دهید. آیفون ۱۳ پرومکس از ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض، تله‌فوتو و اولترا واید بهره مند است که بهترین کیفیت تصاویر را دراختیار شما قرار می‌دهند.

سینماتیک مود برای اولین بار در آیفون ۱۳ بود که پا به عرصه وجود گذاشت. از جمله قابلیت‌های جذابی که سینماتیک مود در هنگام فیلم برداری فراهم می‌کند، فوکوس خودکار روی سوژه‌ای است که وارد کادر می‌شود. البته قابلیت سینماتیک مود، در آیفون ۱۴ پرومکس ارتقاء یافته است. در کل باید بگوییم اگر به دوربین‌هایی بهتر نیاز ندارید و طراحی ظاهری آیفون ۱۳ پرومکس برای شما تکراری نشده است، این گوشی نیز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی آیفون 13 پرو مکس

۵. آیفون ۱۳

آیفون ۱۳
وزن۱۷۴ گرم
ابعاد۷.۷ ، ۷۱.۵ × ۱۴۶.۷ میلی‌متر
سیستم‌عاملiOS 15
ابعاد نمایشگر۶.۱ اینچ
رزولوشن۲۵۳۲ × ۱۱۷۰
پردازندهA15 Bionic
رم۴ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۱۲۸ – ۲۵۶ – ۵۱۲ گیگابایت 
باتریتا ۱۹ ساعت
دوربین عقب۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل
دوربین جلو۱۲ مگاپیکسل
مزایامعایب
سخت‌افزار قدرتمندتغییرات طراحی جزئی
عمر باتری عالیفاقد نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

این محصول تغییرات زیادی نسبت به نسخه سال پیش خود نداشته است؛ اما تقریبا در همه بخش‌ها نسبت به آیفون ۱۲ کمی بهبود داشته و همین امر این گوشی را به یک گوشی فوق‌العاده عالی تبدیل کرده است. عمر باتری این گوشی بهبود قابل توجهی داشته است؛ به طوری که کاربر می‌تواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ از دستگاه خود استفاده کند.

همچنین طراحی این مدل از گوشی‌های اپل با وجود بریدگی کوچک‌‌تر، جذابیت بیشتری پیدا کرده است و پردازنده قدرتمند A15 آن نیز این گوشی را به انتخابی عالی تبدیل کرده است. اپل ادعا می‌کند این پردازنده ۵۰ درصد سریع‌تر از رقبای خودش است. با اینکه تایید چنین ادعایی سخت است؛ اما همه ما می‌دانیم که پردازنده جدید اپل از هر پردازنده موبایلی دیگری سریع‌تر است.

فقدان نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که در مدل‌های پرو این سری به کار رفته‌اند، اتفاق جالبی نیست و امیدواریم که این مسئله در سری آینده گوشی‌های شرکت اپل جبران شود. با این حال، این سری هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های اپل است که می‌توانید خریداری کنید.

۶. آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پرو
وزن۲۰۴ گرم
ابعاد۷.۷ ، ۷۱.۵ × ۱۴۶.۷ میلی‌متر
سیستم‌عاملiOS 15
ابعاد نمایشگر۶.۱ اینچ
رزولوشن۲۵۳۲ × ۱۱۷۰
پردازندهA15 Bionic
رم۶ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۱۲۸ – ۲۵۶ – ۵۱۲ گیگابایت – ۱ ترابایت
باتریتا ۲۲ ساعت
دوربین عقب۱۲ + ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل
دوربین جلو۱۲ مگاپیکسل
مزایامعایب
عملکرد عالیتغییرات طراحی جزئی
عمر باتری عالیقابلیت 4K ProRes فقط در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس است

این محصول جدید شرکت اپل اکثر نقاط ضعف و قدرت نسخه پرو مکس را دارد؛ به طوری که عمر باتری آن عالی است (اما در حد پرو مکس نیست) و پردازنده A15 آن قدرت فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین این گوشی نیز برخی به‌روزرسانی‌های جزئی اما قابل توجه مانند حالت ماکرو کاملا جدید، برای عکاسی از سوژه‌های نزدیک، دارد. به علاوه، برای اولین بار یک مدل گوشی اپل با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهید داشت (اگرچه این ویژگی در مدل پرو مکس نیز وجود دارد) و طراحی آن با وجود ناچ کوچک‌تر کمی اصلاح شده است و این مسئله یکی از نکات مثبت این گوشی محسوب می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید محصولات خانواده آیفون ۱۳

همه این موارد باعث می‌شود تا اگر می‌خواهید نمایشگر نسبتا کوچک ۶.۱ اینچی داشته باشید یا نمی‌خواهید اندازه نسخه پرو مکس هزینه کنید، این گوشی یک انتخاب عالی خواهد بود. همانطور که گفتیم، این گوشی هنوز هم قیمت زیادی دارد و خیلی فرق با نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۲ پرو ندارد؛ بنابراین اگر از این گوشی شرکت اپل استفاده می‌کنید، بهتر است که از همان گوشی استفاده کنید.

۷. آیفون ۱۲

بهترین آیفون 5G با قیمت مناسب

آیفون ۱۲
وزن۱۶۴ گرم
ابعاد۷.۴ ، ۷۱.۵ × ۱۴۶.۸ میلی‌متر
سیستم‌عاملiOS 14
ابعاد نمایشگر۶.۱ اینچ
رزولوشن۲۵۳۲ × ۱۱۷۰
پردازندهA14 Bionic
رم4 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۶۴ – ۱۲۸ – ۲۵۶ گیگابایت 
باتری۲۸۱۵ میلی‌آمپر ساعت
دوربین عقب۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل
دوربین جلو۱۲ مگاپیکسل
مزایامعایب
نمایشگر OLED با کیفیتدوربین‌ها مشابه نسل قبل هستند
پشتیبانی از 5Gعمر باتری متوسط است

این گوشی شرکت اپل گران‌تر از نسل پیشین خود است و همین افزایش قیمت به جهت قابلیت‌های فراوانی است که در سال‌های آینده کاربردی‌تر می‌شوند. این قابلیت‌ها شامل پشتیبانی از 5G و اضافه شدن اتصال مگ‌سیف است که به شما اجازه می‌دهد تا اجزایی مانند شارژر یا کیس را به گوشی خود وصل کنید.

دوربین این گوشی شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود دارد و عمر باتری هم در حد متوسط است؛ اما نمی‌توان منکر این شد که این گوشی شرکت اپل از نسل‌های قبلی خود خیلی بهتر است و این برتری را می‌توان در پردازنده‌ها و دوربین‌ها و ویژگی‌های دیگر این گوشی مشاهده کرد.

این مطلب را هم بخوانید: مقایسه آیفون 12 و آیفون 13؛ کدام‌یک برای شما بهتر است؟

این گوشی از نظر طراحی به استایل مدل‌های پیشین نسل چهارم یا پنجم اپل برگشته است که اتفاق خوشایندی است و شما از دست گرفتن آن احساس راحتی خواهید داشت. همچنین نمایشگر این گوشی از نوع OLED است و تماشای صفحه را برای شما لذت‌بخش می‌سازد.

هنگام خرید آیفون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید آیفون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بسیاری از گوشی‌های اپل کاملا شبیه هم هستند؛ بنابراین انتخاب بهترین گزینه لازمه دیدن تفاوت بین مدل‌ها و یافتن شباهت‌ها است. همه گوشی‌های اپل قدرت عملکردی بالایی دارند و اپل برای مدت طولانی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر سن و پردازنده خیلی مهم نیست؛ اما عمر باتری، دوربین و سایز نمایشگر دستگاه را حتما مورد توجه قرار دهید.

بهترین آیفون کدام است؟

بهترین گوشی اپل معمولا یکی از مدل‌های تازه معرفی شده است؛ اما اینکه کدام یک برای شما بهتر است کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر نمایشگر بزرگ می‌خواهید، به سراغ نسخه‌های «پرو مکس» بروید. برای مشخصات بالا در ابعاد کوچک، نسخه‌های «پرو» را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، یک مدل استاندارد یا مینی خریداری کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امیر سیدی گفت:

سلام
بین ایفون ۱۳ و ۱۲ پرو کدوم رو بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون ۱۳ به پردازنده قوی‌تر و باتری قوی‌تری مجهز شده بنابراین ما به شما خرید آیفون ۱۳ را پیشنهاد می‌کنیم

امير گفت:

يه سوال داشتم بين آيفون+وآيفون پرومكس و اولترا كدوم بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اولترا مربوط به آیفون نیست و بالاترین مدل از هر گوچی پرچمدار سامسونگ است مانند S22 اولترا و یا S23 اولترا
مسلما آیفون پرو مکس از آیفون پلاس بهتر بوده اما نمی‌توان سری های پرچمدار سامسونگ را با پرچمدار آیفون مقایسه کرد. هر کدام در گروه خود بهترین هستند

سامان حیدری گفت:

برای استفاده از تمدید ماه دوم آیفون ۱۴ فقط اونو خاموش روشن کنم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سیمکارت خود را ابتدا خارج کرده و سپس خاموش و روشن کنید

ح ج گفت:

سلام از بین گوشی های se و xsو xs max کدوم یک از نطر باتری و دوربین و فضای ذخیره سازی بهترن؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سری SE‌را پیشنهاد می‌کنیم

مهدی علیزاده گفت:

گوشی آیفون چرا قران است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به دلیل استفاده از متریال ویژه در طراحی و نیز پردازنده اختصاصی و بسیار قدرتمند اپل و سایر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از سایر برندها گران‌تر است

اشکان گفت:

سلام من میخوام بهترین آیفون رو برای همسرم بخرم به نظر شما آیفون بخرم یا ساسمونگ گلسی اس ۲۲ اولترا ؟ کدومش دوامش بیشتره ؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی پرچمدار بوده و هر دو گوشی از کیفیت و دوام یکسانی برخوردار هستند. اینکه کدام گوشی مناسب همسر شماست، کاملا به این بستگی دارد که بخواهید با سیستم‌عامل iOS کار کنید یا اندروید

سهراب گفت:

سلام بهترین گوشی آیفون برای ناشنوایان کدوم میتونه باشه ؟ کدوم آفون رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای ناشنوایان فرقی ندارد کدام آیفون را تهیه کنند چراکه همگی دارای ویبره هستند. هر کدام از گوشی‌های آیفونی که در این مطلب معرفی شده‌اند را می‌توانید مانند هر شخص دیگری تهیه نمایید

فرامرز گفت:

سلام بهترین مدل گوشی آیفون برای بچه های زیر ۱۰ سال کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی آیفون SE 2020 به عنوان یک میان رده کفایت می‌کند اما پیشنهاد ما تبلت کودکان است. برای مطالعه بهترین تبلت ویژه کودکان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/

تینا گفت:

سلام بهترین گوشی آیفون از نظر باتری؟ من زیاد وقت ندارم گوشی رو به شارژ بزنم واس همین یهط گشوی میخوام که زود شارژ بشه و عمر باتریش هم خیلی خوب باشه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های برند آیفون از مدیریت بهینه مصرف انرژی برخوردار هستند که می‌توانند یک روز کاری را کامل دوام بیاورند. پیشنهاد ما به شما گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس است.

مینا گفت:

سلام بهترین گوشی ایفون برای تمتاشای فیلم کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای تماشای فیلم و ویدیو ابعاد نمایشگر بسیار مهم است. هرچه نمایشگر بزرگتر باشد، تماشای فیلم برای شما راحت تر خواهد بود. لذا ما به شما گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را پیشنهاد می‌کنیم

سیما گفت:

سلام روزتون بخر ممنون از مطالب خوبتون. ایا آیفون ۱۴ هم توی لیست بهترین گوشی های آیفون قرار میگیره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور امسال معرفی خواهد شد. بنابراین پس از معرفی این لیست به روز رسانی شده و آیفون ۱۴ نیز به آن اضافه می‌شود

معصومه گفت:

سلام بهترین گوشی آیفون از نظر نمایشگر کدومه ؟ آیفون se 2020 بهتره یا آیفون ۱۲؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که کیفیت نمایشگر مد نظر شماست، بین دو گوشی که مد نظرتان است، ما آیفون ۱۲ را پیشنهاد می‌کنیم.

سولماز گفت:

سلام بهترین آیفون که سبک باشه کدوم به نظرتون از همه بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌های آیفون وزن نسبتا زیادی دارند اما آیفون SE 2020 به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، وزن کمی نیز دارد.

پریسا گفت:

سلام بهترین آیفون برای بازی کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای بازی همواره سعی کنید از هر برندی، گوشی پرچمدار آن را انتخاب کنید تا از هر نظر مطمئن باشد. بنابراین ما گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را پیشنهاد می‌کنیم.

ساناز گفت:

سلام از بین بهترین گوشی های آیفون، آیفون ۱۳ پرو بهتره یا آیفون ۱۲؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به این موضوع که در هر مدل جدیدی که از هر گوشی هوشمند معرفی می‌شود، شاهد بهبودهای گسترده در هر بخش آن هستیم، لذا ما گوشی آیفون ۱۳ پرومکس را پیشنهاد می‌کنیم

آزاده گفت:

بهترین گوشی ایفون چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی‌های آیفون را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، یکی را انتخاب کنید

فلاحی گفت:

سلام روز بخیر بهترین گوشی آیفون با قیمت مناسب کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر قیمت آیفون مد نظر شما باشد ما به شما گوشی آیفون ۱۲ و آیفون SE 2020 را پیشنهاد می‌کنیم

مهدیه گفت:

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری از میون بهترین گوشی های آیفون به غیر از آیفون 13 کدوم هست از نظر شما ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به غیر از آیفون سری ۱۳ اگر به دنبال یک آیفون با عمر باتری مناسب هستید، ما به شما آیفون ۱۲ را پیشنهاد می‌کنیم

مهسا قیامی گفت:

سلام از میون بهترین گوشی های آیفون کدومش برای عکاسی بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

سالار گفت:

آیفون تقلبی هم دارید تو فروشگاهتون ؟ قیمتش چنده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. پیشنهاد می‌کنیم هیچ گاه به دنبال گوشی هوشمند فیک نباشید

محمد حسین گفت:

سلام روزتون بخیر. از نظر شما بهترین مدل گوشی آیفون کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۲۱ هستند

فرشاد گفت:

سلام از بین بهترین گوشی های اپل آیفون ۱۴ هم داره به تازگی میاد

میلاد گفت:

سلام بهترین گوشی ایفون برای بازی کدومه ؟ کدوم رو بخرم کمتر داغ میکنه ؟ میخوام کمترنی لفگ و باگ رو داشته باشه. البته به غیر از آیفون ۱۳ . ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سعی کنید برای اجرای بازی همواره از هر برندی به دنبال پرچمدار آن باشید. لذا ما به شما گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را پیشنهاد می‌کنیم

عرفان گفت:

بهترین گوشی های اپل از نظر حافظه ؟ کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون سری های ۱۳ از حافظه بیشتری نسبت به سایر آیفون‌های قدیمی برخوردار است

شیدا گفت:

بهترنی آیفون که بتونم نهایت با ۳۰ تومن بخرم کدومه کدوم رو پیشنهاد میدید؟ به نظر شما ایفون دست دوم ارزش خرید داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید در این بازه قیمتی، یک آیفون ۱۲ خریداری نمایید. خرید یک آیفون دست دوم مستلزم اطلاعات کافی در زمینه سخت افزار و چک سلامت آن است. لذا پیشنهاد می‌کنیم سراغ دست دوم نروید

صفدر گفت:

بهترین گوشی آیفون توی سال جاری

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین آیفون است و باید تا روز معرفی آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور منتظر بمانیم

مصیب گفت:

سلام بالاترین مدل آیفون کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر آیفون ۱۳ پرو مکس آخرین مدل آیفون در بازار است و باید تا روز معرفی آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور منتظر بمانیم

الهه گفت:

سلام دو.ست من با ۵ تومن آیفون خریدهاصلا هم با آیفون ۱۳ فرقی نداره به نظر شما از بین بهترین گوشی های آیفون ، آیفون SE ارزش خرید داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست شما یک آیفون فیک خریده که تنها از نظر ظاهری تفاوتی ندارد و در مدت زمان بسیار کوتاه از کار خواهد افتاد. به مراتب خرید آیفون SE ارزش بیشتری دارد.

مرضیه گفت:

بهترنی گشوی آیفون با قیمت مناسب کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی آیفون هستند اما اگر قیمت مد نظر شماست، ما گوشی آیفون SE و آیفون ۱۲ را پیشنهاد می‌کنیم

راضیه گفت:

بهترین گوشی آیفون از بین آیفون ۱۳ ها ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین آیفون از سری ۱۳ گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس است

علی گفت:

بهترین آیفون با قیمت ۵ میلیوین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنین آیفونی در بازار موجود نیست مگر آنکه فیک باشد که به هیچ عنوان خرید یک گوشی تقلبی را پیشنهاد نمی‌کنیم

علی رضایی گفت:

سلام از بین بهترین گوشی های آیفون کدومش از نظر پردازنده بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری‌های آیفون‌ ۱۳ به دلیل استفاده از پردازنده A15 Bionic بهترین سری گوشی هوشمند از این برند است

فاطمه میرزایی گفت:

سلام شما فروش اقساطی هم دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. در حال حاضر فروش اقساطی نداریم

آفاق گفت:

سلام بهترین گوشی اپل که بتونم با ۲۰ تومن بخرم ؟ بیشتر از ۲۰ تومن نمیتونم هزینه کنم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی آیفون SE 2020 را پیشنهاد می‌کنیم که یک میان رده خوب از این برند است

مجتبی گفت:

سلام روزتون بخیر. بهترنی گوشی آیفون با بیشترین عمر باتری؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو در این لیست بالاترین عمر باتری را دارند

مرتضی گفت:

سلام وقتتون بخیر. بهترین گوشی آیفون برای عکاسی کدومه ؟ میخوام ۱۵ تومن هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی میان رده آیفون SE 2020 را پیشنهاد می‌کنیم که هم با بودجه شما همخوانی دارد و هم دوربین خوبی ارائه داده است

آوا گفت:

سلام بهترین گوشی آیفون کدومه ؟ کدومش از همش دوربین بهتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین گوشی آیفون هستند اما مسلما آیفون ۱۳ پرو مکس از تمام گوشی‌های این لیست برتر است

راحله گفت:

آیا آیفون xs max گوشی خوبی ؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی آیفون xs max به عنوان یکی از گوشی های میان رده آیفون، عملکرد خوبی دارد

سعیدناظری گفت:

درباره گوشیهای ایفون سوال دارم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بلاگ را کامل تا انتها مطالعه نمایید. چنانچه سوالی داشتید در خدمت هستیم

Sepehr گفت:

سلام آیفون دوازده پرو مکس چطوره ؟ تقریبا با آیفون سیزده تو یه رنج قیمت هستن و هر دو چهل میلیون پولشونه ، کدومش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل‌های پرومکس گوشی های آیفون عملکردی به مراتب بهتر از مدل‌های استاندارد آن دارد. بنابراین آیفون ۱۲ پرومکس از نظر عملکرد و کارایی از آیفون ۱۳ استاندارد بهتر است

امیر گفت:

سلام وقتتون بخیر
بین ایفون ۱۳ و ۱۲ پرومکس
شما کدوم رو پیشنهاد میکنید

کمالی گفت:

سلام خسته نباشین
درباره گوشیهای ایفون سوال داشتم

گوشی ایفون میخوام بخرم چه گوشی ایفون بخرم
ایفون ۱۱بخرم یا ۱۳؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بستگی به بودجه تون داره
اگه میتونید، ۱۳ پرو مکس تهیه کنید و اگه بودجه کمتر از ۱۳ پرو مکس دارید، ۱۱ از ۱۳ استاندارد بهتره