etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین ۲۰۲۳

4.8
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین ۲۰۲۳

ثبت تصاویر با کیفیت یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران از گوشی هوشمندی است که خریداری می‌کنند. از این رو کمپانی‌های سازنده این گوشی‌ها نیز تلاش می‌کنند با هر گوشی جدیدی که وارد بازار می‌کنند، ویژگی‌های عکاسی بهتری را ارائه دهند. در این مقاله ما به بررسی دوربین گوشی‌های سامسونگ پرداخته‌ایم و سعی کرده٬ایم پنج گوشی برتر سامسونگ از نظر دوربین را معرفی و شرح دهیم. اگر عکاسی برای شما در اولویت قرار دارد و از طرفداران وفادار به برند سامسونگ هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

بررسی دوربین‌ قدرتمند سامسونگ گلکسی A73

  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض
  • لنز ۵ مگاپیکسلی عمیق
  • لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو
  • دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

دوربین اصلی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و تصاویر به‌طور پیش‌فرض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. عکس‌هایی که در نور روز یا در شرایط نوری خوب گرفته می‌شوند، از کیفیت بالایی در ثبت جزئیات، رنگ و وضوح برخوردار هستند.

سامسونگ لنز زوم A73 را به نفع سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی کنار گذاشته است. امکان استفاده از زوم دیجیتال تا ۱۰ برابر وجود داشته که  نتایج چندان چشمگیر نیستند.

دوربین‌های سه‌گانه واقع در پشت گوشی شامل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو هستند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به شما امکان را می‌دهد که فضای بیشتری را وارد کادر دوربین کرده و عکس آن را ثبت کنید که باید در نظر داشته باشید برخی از جزئیات اطراف عکس ثبت نخواهد شد. حالت ماکرو قادر است تصاویر با کیفیتی از سوژه‌هایی که نزدیک هستند، ثبت کند؛ در نظر داشته باشید اگر گوشی را به سوژه نزدیک کنید، دوربین به صورت خودکار به حالت ماکرو تغییر نمی‌کند.

ویژگی ثبت پرتره که در هر دو دوربین سلفی و دوربین عقب، وجود دار به شما این امکان را می‌دهد تا پرتره‌هایی با کیفیت بالا ثبت کنید. سوژه پرتره اگر با نورپردازی مناسب همراه شود، دوربین قادر است یک پرتره‌ بی‌نقص را برای شما ثبت کند. با این وجود تصاویر ثبت شده در نور کم از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و از طرفی این دوربین به لرزه‌گیر دست مجهز نبوده و برای آنکه تصاویر تار نباشد، لازم است گوشی را هنگام عکاسی محکم و بدون حرکت نگه دارید. همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، زمانی که شرایط نوری خوب باشد، قادر است سلفی‌ها و پرتره‌های مناسبی را ثبت کند.

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی A54

  • استفاده از تمام پیکسل‌ها برای فوکوس بر روی سوژه
  • دارای زاویه OIS وسیع
  • پشتیبانی از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد
  • دارای یک حالت Pro با ویژگی‌های کامل

یکی از بهترین ارتقا هایی که گلکسی A54 5G نسبت به نسل‌های قبلی خود به ارمغان می‌آورد، توانایی دوربین اصلی برای استفاده از تمام پیکسل‌ها برای فوکوس بر روی سوژه است که منجر به فوکوس خودکار سریع در همه شرایط نوری می‌شود، چیزی که معمولا در گوشی‌های میان رده وجود ندارد اما A54 این ویژگی را ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی همچنین دارای لرزش‌گیر اپتیکال است که به راحتی قادر است از اشیا و سوژه‌های در حال حرکت عکس گرفته یا فیلم‌برداری کند. همچنین درست مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی A54 5G دارای زاویه OIS وسیع تری است، بنابراین می‌تواند صحنه یا سوژه‌ای را که در حال عکاسی هستید، تثبیت کند، بنابراین مشخصات دوربین مطمئنا به روزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض همراه است، و در اینجا همان داستان دوربین‌های فوق عریض که در اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ وجود دارد را شاهد هستیم. در حالی که عکس‌ها در نور روز مقدار خوبی از جزئیات و بهتر از محدوده دینامیکی متوسط ​​را نشان می‌دهند، تصاویر در نور کم و شب چندان قابل قبول نیست.

سومین دوربین عقب برای گرفتن عکس‌های ماکرو بوده و باید بگوییم که تصاویر ثبت شده عالی نیستند. این یک موضوع تکراری در تمام گوشی‌های سامسونگ است که دارای دوربین ماکرو هستند. تعداد مگاپیکسل پایین آن‌ها منجر به تصاویری نه چندان واضح می‌شود.

برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، گلکسی A54 5G مانند A53 دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی است. عکس‌های سلفی در طول روز در فضای باز به اندازه کافی واضح هستند و در بیشتر موارد رنگ پوست را به درستی ثبت می‌کند. در داخل خانه، با نور کافی، دوربین سلفی همچنان می‌تواند تصاویر واضحی بگیرد، اما اگر در مناطقی مانند کافه‌ها که نور اغلب بسیار کم است باشید، نباید از دوربین سلفی این گوشی توقع معجزه داشته باشید.

با کمال تعجب، گلکسی A54 5G از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. ویدیوهای هایپرلپس Astro با نوردهی طولانی گرفته می‌شوند تا آسمان و ستاره‌ها را به تصویر بکشند. گلکسی A54 5G علاوه‌بر ویدیوهای هایپرلپس astro، دارای یک حالت Pro با ویژگی‌های کامل است که به شما این امکان را می‌دهد قبل از گرفتن عکس، سرعت شاتر و پارامترهای مختلف دیگر را کنترل کنید. حتی حالت ویدیوی Pro در A54 5G موجود است.

در مورد ویدیوهای معمولی، گلکسی A54 5G می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا فیلم‌های Full HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. جزئیات بسیار دقیقی در ویدیوهای گرفته شده در روز روشن و حتی در محیط‌های داخلی با نور خوب ثبت می‌شود.

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی S23 Ultra

  • لنز واید ۲۰۰ مگاپیکسلی، ۲۳ میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، ۱/۱.۳ اینچ سایز سنسور، ۰.۶ میکرومتر سایز پیکسل
  • لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۳ میلی‌متری، پوشش ۱۲۰ درجه‌، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، ۱/۲.۵۵ اینچ سایز سنسور، ۱.۴ میکرومتر سایز پیکسل
  • لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، ۷۰ میلی‌متری، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابر، ۱/۳.۵۲ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل
  • لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی، ۲۳۰ میلی‌متر، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابر، ۱/۳.۵۲ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل

بزرگترین ارتقا در S23 Ultra، سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین آن است که پیکسل‌های آن نسبت به S22 دو برابر شده است. در استفاده معمولی،S23 Ultra  برای استفاده از نور بیشتر و تولید تصاویر واضح بدون نیاز به اندازه فایل‌های بزرگ، از نسبت ۱۶ به ۱ پیکسل استفاده می‌کند و در بیشتر موقعیت‌ها، عکس‌هایی با ظاهر بهتری نیز ثبت می‌کند.

تصاویر گرفته شده با استفاده از حالت پیش فرض ۱۲ مگاپیکسلی s23 اولترا، رنگ‌های دقیق‌تر و جزئیات بهتری نسبت به تصاویر ثبت شده با ۲۰۰ مگاپیکسل دارند. در شرایط مناسب، فعال کردن رزولوشن کامل سنسور ممکن است به شما این امکان را بدهد که در برخی از سوژه‌ها بافت‌های ظریف‌تری ثبت کنید، اما برای دیدن آن‌ها باید زوم کنید.

بخشی از آن به این دلیل است که به نظر می‌رسد تشخیص و بهینه ساز شی سامسونگ در حالت ۲۰۰ مگاپیکسل کار نمی‌کند، اما تفاوت‌های قابل توجهی در تراز سفیدی و وضوح وجود دارد. از یک طرف این منطقی است زیرا عکاسان حرفه‌ای اغلب تصاویر با نمایه‌های رنگی مسطح را ترجیح می‌دهند که پردازش آن را کمی آسان‌تر می‌کند. بنابراین اگر قصد ویرایش عکسی که گرفته‌اید را ندارید، بهتر است از تنظیمات معمولی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که این موضوع در مورد سایر موارد مانند برنامه Expert Raw سامسونگ نیز صدق می‌کند.

اپلیکیشن Expert Raw که برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده است، مجموعه وسیع‌تری از تنظیمات و ابزارها را برای تغییر هر جنبه از عکس شما، از سرعت شاتر گرفته تا جبران نوردهی و موارد دیگر، ارائه می‌دهد. شما همچنین یک حالت عکاسی نجومی جدید دریافت می‌کنید تا بتوانید عکس‌های بهتری از آسمان شب ثبت کنید.

در بخش فیلمبرداری نیز OIS بهبود یافته S23 Ultra برای کاهش لرزش‌ها و ارتعاشات در حین ضبط، به کمک شما می‌آید. همچنین فیلمبرداری با کیفیت 8K  با ۳۰ فریم در ثانیه صورت می‌گیرد که نسبت به 8K  و ۲۴ فریم در ثانیه نسل قبلی یعنی S22 Ultra یک پیشرفت چشمگیر خواهد بود.

اما در نظر داشته باشید کمتر کسی با کیفیت 8K اقدام به ضبط فیلم می‌کند، چرا که نمایشگرهای مناسب برای پخش آن در دسترس اغلب کاربران نیست. فیلمبرداری8K   بسیار خوب است اما چندان کاربردی نیست و از سویی دیگر فضای ذخیره سازی گوشی شما را به سرعت اشغال می‌کند.

وقتی صحبت از دوربین سلفی به میان می‌آید، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار دو پیکسل است و عکس‌های آن با وجود سنسوری که در واقع وضوح کمتری نسبت به مدل قبلی دارد، عالی به نظر می‌رسند. دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو (3x و 10x) تا حد زیادی یکسان هستند.

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی S21 Ultra

  • دوربین فوق العاده قدرتمند با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • دوربین چهارگانه شامل دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با عملکرد قوی

دوربین اصلی سامسونگ گلکسی S21 Ultra دارای یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بوده که با یک سنسور فوکوس خودکار لیزری تکمیل می‌شود. از ویژگی‌های چشمگیر دوربین S21 Ultra می‌توان به Space Zoom اشاره کرد. همچنین S21 Ultra دارای دو لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3x و 10x است. هنگام زوم ۱۰۰ برابر، کمی لرزش احساس می‌شود که ویژگی جدید Zoom Lock می‌تواند به شما کمک کند تنها با یک ضربه، عکسی ثابت‌تر بگیرید.

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌های ۱۲ بیتی HDR با ۶۴ برابر داده‌های رنگی غنی‌تر و بیش از سه برابر محدوده دینامیکی S20 Ultra بگیرد. همچنین، یک گزینه فایل RAW 12 بیتی در حالت Pro نیز وجود دارد.

گوشی Galaxy S21 Ultra قادر است تصاویر با کیفیت به همراه جزئیاتی دقیق در شرایط تابش شدید نور خورشید، ثبت کند. همچنین سامسونگ می‌گوید که حالت پرتره را در S21 با استفاده از هوش مصنوعی برای جدا کردن بهتر سوژه از پس‌زمینه بهبود داده است.

گلکسی اس ۲۱ اولترا در نور کم نیز عملکرد بسیار خوبی دارد، به لطف حسگر سریع‌تر Bright Night و فناوری ۱۲ مگاپیکسلی nona-binning برای کاهش کاهش نویز، این دوربین عکس‌های بسیار خوبی را در نور کم ثبت می‌کند.

در بخش فیلمبرداری، گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌تواند ویدیوی 8K تا ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند و همه دوربین‌های آن می‌توانند ویدیوهای 4K تا ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. حالت جدید vlogger به شما اجازه می‌دهد از دوربین جلو و پشت به طور همزمان برای ضبط ویدیو استفاده کنید و می‌توانید هنگام ضبط ویدیو، تصاویر کوچک هر دوربین را مشاهده کنید.

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra

  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قدرتمند
  • با لنز زوم پریسکوپ 10X
  • دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی
  • لنز ۲۴ میلی‌متری عریض‌
  • حالت جدید Adaptive Pixel

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 Ultra با دوربین همه کاره خود و به ویژه با لنز زوم پریسکوپ 10X باورنکردنی و با کیفیت بالا شما تحت تاثیر قرار خواهد داد. سامسونگ می‌گوید دوربین اصلی دارای نسخه بهبودیافته‌ای از سنسور نسبت به S21 Ultra است و حتی با لنز ۲۴ میلی‌متری عریض‌تر همراه شده است. از بهترین‌ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، عکاسی در شب آن است که تصاویری با کیفیت خیره کننده ارائه می‌دهد. اگرچه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی تصاویر خوبی ثبت می‌کند اما لنز واید آن جزئیات تصاویر را کمی از بین می‌برد. دوربین S22 Ultra سایه‌ها را به شدت بیشتر کرده و رنگ‌ها اغلب تیره و فاقد اشباع رنگ هستند، و به نظر می‌رسد که عکس‌های S21 Ultra برای چشم زنده‌تر و دلپذیرتر باشد.

از ویژگی‌های برجسته دوربین S22 Ultra زوم 10X آن است که قادر است تصاویر واضح با جزئیات کاملی را ثبت کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر، حالت جدید Adaptive Pixel است. برای استفاده از آن باید به حالت رزولوشن کامل ۱۰۸ مگاپیکسلی بروید که اساساً عکس ۱۰۸ مگاپیکسلی با وضوح کامل را با یک عکس پیکسل‌بندی شده که به طور معمول روشنایی بالاتری دارد، برای یک نتیجه نهایی برتر، همراه می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید که آن عکس ها هر کدام حدود ۲۰ تا ۳۰ مگابایت حجم دارند.

سامسونگ همچنین وعده کیفیت عالی حالت پرتره را داده است، که می‌تواند حتی تک تک تارهای مو را تشخیص دهد و آنها را از پس‌زمینه تار در یک عکس پرتره جدا کند. گلکسی S22 Ultra دقیق‌ترین گوشی در میان تمامی گوشی‌های هوشمندی است که برای جدا کردن سوژه از پس‌زمینه وجود دارد.

این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی بوده که عکس‌های سلفی مناسبی را ثبت می‌کند. سامسونگ گلکسی S22 Ultra می‌تواند تصاویر را با وضوح 8K و همچنین 4K ضبط کند.

سخن پایانی

سامسونگ علاوه‌بر ارائه نمایشگرهای خیره کننده، دوربین‌های قدرتمندی را نیز برای گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده خود ارائه می‌دهد. پنج گوشی که در بالا به شرح کیفیت دوربین آن‌ها پرداخته شد، همگی از بهترین دوربین‌هایی هستند که سامسونگ روانه بازار کرده است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، یکی از این پنج گوشی را خریداری نمایید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امیر قافله باشی گفت:

قیمتشو بدونم

امیر قافله باشی گفت:

لطفا قیمت

مهرزاد گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین از نظر باتری خوب نیستن ؟ یخوام یه گوشی بخرم که باتریش عمر خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کیفیت دوربین ارتباطی با کیفیت باتری ندارد و گوشی دوربین ها از آنجایی که در گروه زیرپرچمدارها و پرچمدارها هستن، باتری های قدرتمندی نیز دارند

فریده گفت:

بهترین دوربین سامسونگ که عکسای خوشگل بندازه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی دوربین های سامسونگ هستند که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید اقدام به خرید کنید

سلماز گفت:

سلام وقت شما بخیر. بهترین دوربین سامسونگ که دوام خوبی هم داشته باشه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال بهترین گوشی دوربین سامسونگ از این لیست هستید ما به شما S22 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم

محسن گفت:

بهترین دوربین سامسونگ که بشه باهاش عکسای اولترا واید خوبی انداخت ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

لام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی قابلیت ثبت تصاویر بسیار عالی با لنز الوتراواید دارند

پریسا گفت:

بهترین دوربین سامسونگ

سمانه گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی دوربین های سامسونگ هستند

آمنه گفت:

روی خورشید s22 ultra زوم به نظرتون بهتره یا زوم روی خورشید با شیائومی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی S21 Ultra و S22 Ultra امتحان خود را توسط کاربران پس داده و تصاویر بسیار خوبی از سطح ماه گرفته است. باید دید شیائومی 12S Ultra نیز مراحل تست کاربری را با موفقیت پشت سر می‌گذارد یا خیر

مهسا گفت:

من میخواستم بدونم بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین ارزش خرید بیشتری دارند یا بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی S21 Ultra و S22 Ultra امتحان خود را توسط کاربران پس داده و تصاویر بسیار خوبی از سطح ماه گرفته است. باید دید شیائومی 12S Ultra نیز مراحل تست کاربری را با موفقیت پشت سر می‌گذارد یا خیر

سعید هاشمی گفت:

s22 ultra تصویر زمینه زنده

عباس گفت:

روی خورشید s21 ultraزوم رو چچجوری انجام بدم‌؟

فاطمه مومنی گفت:

سلام وقتتون بخیر من میخوطام برای مادرم یک گوشی بخرم خیلی به عکس انداختن علاقه داره و داره گوشی رپ برای همین میخره. بهترین گوشی دوربین سامسونگ که قیمت مناسبی هم داشته باشه چی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به دنبال یک گوشی دوربین قدرتمند از برند سامسونگ هستید که از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم

سمیرا گفت:

بهترین دوربین سامسونگ با قابلیت زوم خودکار کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از این لیست می‌توان گلکسی S21 Ultra و گلکسی S22 Ultra را معرفی کرد

سالار گفت:

سلام ودرو د بر شما بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین و کیفیت پردازنده توی بازه قیمتی ۷ میطلیطون تومان چی میتونم بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A32 را پیشنهاد می‌کنیم که دوربین های چهارگانه آن حتی در شب نیز تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کند

کمال گفت:

بهترین دوربین سامسونگ که از منظره باهاش خوب بشه عکس انداخت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند برای عکاسی منظر بیسار عالی هستند. با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید یکی از ابین گوشی‌ها را تهیه نمایید

معصومه گفت:

سلام آیا دوربین ماکرو سامسونگ از نظر کیفیت خوبه ؟ باهاش میشه چیکار کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین ماکرو گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند بسیار عالی هستند. لنز ماکرو برای عکاسان معماری و منظر کاربرد ویژه‌ای دارد

آرش گفت:

s22 ultra تصویر زمینه زنده

آزاده گفت:

سلام بهترین گوشی دوربین سامسونگ که میتونم با ۳ تومن بخرم کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی دوربین‌ها در گروه گوشی های زیر پرچمدار و پرچمدار قرار دارد و سامسونگ برای گوشی های اقتصادی خود هیچ گاه از دوربین قدرتمند استفاده نمی‌کند

صدرا گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین که عمر باتری خوبی هم داشته باشن کدوم رو پیشنهاد میدید؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی دوربین‌های سامسونگ است و از سویی دیگر سامسونگ برای تمامی گوشی های هوشمند خود از باترهای قدرتمندی استفاده می‌کند

سعید گفت:

قیمت گوشی ایم ۱۲ چنده؟ قسطی بدید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر فروشگاه اعتبارکالا فروش اقساط ندارد

افسانه گفت:

روی خورشید s21 ultra زوم چجوری میشه ؟ باید راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی S21 اولترا می‌تواند با تکیه بر زوم ۱۰۰ برابری خود، تصاویر بسیار باکیفیت و دور از انتظاری از سطح ماه ثبت کند البته به لطف کلی پردازش نرم‌افزاری سنگین در پس‌زمینه.

شیرین گفت:

دوربین ماکرو سامسونگ چجوره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند از لنز ماکرو قدرتمندی برخوردار هستند که برای عکاسی معماری و منظر بسیار مناسب است

فائزه گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین که بشه باهاش عکسای سلفی خوبی انداخت رو معرفی میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند دقیقا بهترین گوشی ها از نظر دوربین هستند بنابراین می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید یکی از آن‌ها را تهیه نمایید

سبا گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین که زیر ۷ میلیون قیمت داشته باشن چی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A32 را پیشنهاد می‌کنیم که دوربین های چهارکگانه آن حتی در شب نیز تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند

پدرام گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین به نظر من اس ۲۲ اولترا و اس ۲۱ اف ایی هستن.

آرزو گفت:

سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب خوب و پر بارتون. بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین که بتونم زیر ۱۰ میلیون تهیه کنم کدومها هستن؟ شما چه گوشی هایی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی A52s 5G را پیشنهاد می‌کنیم

فرخ گفت:

سلام s22 ultra کیفیت زوم دوربین چجوریه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی S22 Ultra مانند S21 Ultra از زوم ۱۰۰ برابری برخوردار بوده که حتی سامسونگ ادعا می‌کند که با این زوم می‌توان از سطح ماه نیز عکاسی کرد. البته در آزمایش های کاربران این ادعا اثبات شده است

حمید گفت:

روی خورشید s21 ultra زوم

اصلان گفت:

بهترین دوربین سامسونگ که میتونم تهیه کنم کدومه ؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی دوربین‌های سامسونگ است و شما می‌توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید یکی از آن‌ها را تهیه نمایید

زهرا امامی گفت:

سلام روزتون بخیر. بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین باید چه ویژگی هایی داشته باشن از نظر شما ؟

فرزاد گفت:

سلام من میخواستم بدونم بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین کدوم ها هستند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی دوربین‌های سامسونگ هستند

موسوی گفت:

8میلیون کدوم گوشی سامسونگ خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم. جهست مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/