etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها تا ۵ میلیون تومان ۲۰۲۳

4.1
(72)
عاطفه تاسا
12 ماه پیش
بهترین گوشی ها تا ۵ میلیون تومان ۲۰۲۳

آیا به خرید یک گوشی اقتصادی فکر می‌کنید؟ آیا می‌خواهید با صرف هزینه مناسب یک گوشی با امکانات مناسب و قابل قبول داشته باشید؟ بسیاری از برندها گوشی‌های به‌صرفه و اقتصادی خود را در مدل‌های متنوع به بازار عرضه می‌کنند. این گوشی‌ها امکاناتی مناسب به نسبت قیمت به صرفه خود ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید بهترین گوشی تا ۵ میلیون را بشناسید، تا پایان با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون

سامسونگ در تمام بازه‌های قیمتی گوشی‌‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. سری A گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سامسونگ را شامل می‌شوند که می‌توانید با هر بودجه‌ای از بین آن‌‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه با بهترین گوشی‌های این سری آشنا می‌شویم.

۱. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۶ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS LCD
رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی
پردازنده گرافیکی
دوربین اصلی۴۸+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
۴ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت

سامسونگ Galaxy A03 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده بوده که قیمت مقرون به‌صرفه‌ای نیز دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است که توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ را دارد.

گلکسی A03 با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در قسمت پشتی خود به یک سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده که عملکرد کاملا قابل قبولی را در کنار سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق این گوشی ارائه می‌کند. سامسونگ برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، سامسونگ Galaxy A03 به پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده که با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، بیشتر از یک روز در شرایط استفاده معمولی دوام می‌آورد.

۲. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03s

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۶ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS LCD
رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازنده اصلیHelio P35 
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسل دوربین اصلی/ ۲ مگاپیکسل ماکرو / ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

گوشی گلکسی A03s با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۳گیگابایت رم از محصولات مقرون‌به‌صرفه سامسونگ است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده و قادر است در هر اینچ ۲۷۰ پیکسل را نمایش دهد.

گلکسی A03s به پردازنده Helio P35 با فرایند ساخت ۱۲ نانومتر مجهز است که برای کاربرد روزمره و متوسط رو به پایین از نظر پردازشی مناسب خواهد بود. این گوشی به دوربین سه‌گانه مجهز است که به ترتیب شامل دوربین اول ۱۳ مگاپیکسلی از نوع عریض، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای بخش سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

منبع انرژی گوشی A03s باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که برای این گوشی با کارایی و ویژگی‌هایی که دارد کافی و مناسب خواهد بود. این گوشی برای کاربرانی که استفاده‌ی روزمره‌ای از گوشی موبایل دارند و قصد انجام کارهای حرفه‌ای و تخصصی را با گوشی خود ندارند، گزینه‌ی اقتصادی و به صرفه‌ای است.

۳. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04

 گوشی سامسونگ گلکسی a23
مشخصات
ابعاد۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۲ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS LCD
رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازنده اصلی
پردازنده گرافیکی
دوربین اصلی۵۰ + ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲گیگابایت

سامسونگ Galaxy A04 یکی از گوشی‌های میان‌رده و البته اقتصادی بوده که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می‌کند. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز است و ۲۷۰ پیکسل را در هر اینچ نمایش می‌دهد.

در قسمت پشتی A04 یک سنسور دوربین عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق، سنسور‌های دوربین دو‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند که سنسور دوربین عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به شما ارائه می‌کند. سنسور ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی هم در برقراری تماس‌های تصویر عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی دارد.

پردازنده این گوشی نه تنها در اجرای فعالیت‌های روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد، حتی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی هم کاملا نیاز‌های شما را در جایگاه یک گوشی اقتصادی بر‌آورده می‌کند. سامسونگ Galaxy A04 به باتری مناسب با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، دو روز را در شرایط استفاده معمولی دوام می‌آورد.

۴. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۸۸ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS LCD
رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیHelio P35
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۱۳+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

سامسونگ Galaxy A04e یکی از گوشی‌های اقتصادی با‌کیفیت بازار است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بوده که کیفت تصویر خوبی را ارائه می‌دهد. گلکسی A04e به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق مجهز است که در شرایط نور مناسب روز، تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند. این گوشی همچنین به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی نیز مجهز است.

گلکسی A04e به پردازنده بسیار خوب هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده که حتی در اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل هم عملکرد قابل قبولی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی سبب شده تا همانند اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A، طول عمر مفید بسیار خوبی را به ازای هر بار شارژ صد درصدی ارائه کند.

در مجموع اگر به دنبال خرید گوشی اقتصادی هستید و قصد صرف هزینه بالایی برای گوشی ندارید و می‌خواهید گوشی هوشمندی را خریداری کنید که در استفاده روزمره عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، قطعا سامسونگ Galaxy A04e یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما در بین گوشی‌های اقتصادی است.

۵. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s

مشخصات 
ابعاد۱۶۴.۷ در ۷۶.۷ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۵
سیستم عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ PLS رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰
پردازنده اصلیExynos 850
پردازنده گرافیکیMali-G52
دوربین اصلی۵۰+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

سامسونگ Galaxy A04s یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ بوده که دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که تصاویری با وضوح بالا و روانی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

در قاب پشتی این گوشی دوربین‌های سه‌گانه آن قرار دارد که به ترتیب شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق است. این گوشی همچنین به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی مجهز بوده که برای ثبت تصاویر در نور روز مناسب است و البته برای تماس‌های تصویری هم عملکرد کاملا قابل قبولی دارد.

پردازنده اگزینوس ۸۵۰ اختصاصی سامسونگ هم برای اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد قابل قبولی دارد. در نهایت هم باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت سبب شده تا سامسونگ Galaxy A04s به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند.

بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون

شیائومی برندی است که معمولا ارزش خرید محصولاتش بالا است. این برند با کاهش قیمت و حفظ عملکرد مناسب، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تنوع محصولات شیائومی و زیر برندهای آن بسیار زیاد است و ممکن است شما را گیج کند. اما باعث می‌شود که شما با هر سلیقه و بودجه مالی بتوانید از بین این محصولات، گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. شیائومی در عرضه محصولات ارزان و اقتصادی بسیار خوب عمل کرده است. در ادامه بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون را بررسی می‌کنیم.

۶. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

مشخصات

ابعاد۱۶۹.۶ در ۷۶.۶ در ۹.۲ میلی‌متر
وزن۲۰۴ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۱
نمایشگر۶.۷۱ اینچ 
IPS LCD
رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل 
پردازنده اصلی JLQ JR510
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC1
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی/ ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۵  مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت 

شیائومی Poco C40 یکی از گوشی‌های میان‌رده با‌کیفیت این کمپانی است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و قدرت نمایش ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ مجهز است. همچنین دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

در قاب پشتی پوکو C40 شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی بوده که تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های سنسور دوربین اصلی این گوشی است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری نیز این گوشی به پردازنده JLQ JR510 مجهز شده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که کمتر گوشی در این بازه قیمتی از چنین باتری قدرتمندی بهره برده است. باتری که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، به راحتی در مصرف عادی طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان ۱۸ وات نیز از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده شیائومی است.

بهترین گوشی هواوی تا ۵ میلیون

هواوی نیز در زمینه تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان بسیار خوب عمل می‌کند. البته مشکلی که در گوشی‌های هواوی وجود دارد این است که نمی‌توانید از سرویس‌های گوگل مانند جی‌میل، گوگل مپ، کروم و گوگل درایو روی گوشی خود استفاده کنید. به دلیل تحریم آمریکا و متوقف شدن این سرویس‌ها در گوشی‌های هواوی، این شرکت رابط کاربری و سرویس‌های اختصاصی خود را روی این گوشی‌ها اجرا می‌کند.

۷. گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y60

مشخصات
ابعاد۱۶۵.۲۶ در ۷۶.۰۲ در ۹.۲ میلی‌متر
وزن۱۸۵ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۰
نمایشگر۶.۶ اینچ
IPS LCD
رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازنده اصلیHelio P35
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۱۳+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

هواوی nova Y60 در نمای‌ رو‌به‌رویی به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع TFT LCD مجهز شده است. در طراحی نمایشگر این گوشی از ناچ محبوب و کاربر پسند واتردراپ یا همان قطره‌ای استفاده شده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی نمایشگر، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

هواوی nova Y60 در قسمت پشتی به سه سنسور دوربین مجهز شده است که شامل یک سنسور اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و یک سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع فوق عریض و یک سنسور ۲ مگایپکسل از نوع سنجش عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است.

این گوشی به پردازنده میان‌رده Mediatek MT6765 ‌مجهز شده است. پردازنده‌ای که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در فعالیت روزمره و اجرای بازی دارد. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی در شرایط استفاده معمولی، توانایی ارائه طول عمر مفید نزدیک به دو روز را خواهد داشت.

۸. گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70

ابعاد۱۶۸.۳ در ۷۷.۷ در ۸.۹۸ میلی‌متر
وزن۱۹۹ گرم
سیستم عاملاندروید ۱۰
نمایشگر۶.۷۵ اینچ
TFT LCD
وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازنده اصلیKirin 710A
پردازنده گرافیکی
دوربین اصلی۴۸+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

هواوی nova Y70 به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. این گوشی به نمایشگر بزرگ ۶.۷۵ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده است. این نمایشگر از طراحی کاربر پسند ناچ واتردراپ بهره برده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل از نوع عریض  در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق دوربین‌های سه‌گانه هوآوی nova Y70 را تشکیل می‌دهند.

هواوی nova Y70 به پردازنده اختصاصی Kirin 710A هوآوی مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های و نرم‌افزار‌های محبوب دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز سبب شده تا این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی به‌راحتی طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند.

بهترین گوشی نوکیا تا ۵ میلیون

نوکیا با تمام فرازونشیب‌هایی که پشت سر گذاشته است، همواره سعی می‌کند گوشی‌های به‌صرفه‌ای را به بازار عرضه کند. این برند تا حد زیادی هم توانسته گزینه‌های جذابی را به فروش برساند. البته رقابت همچنان برای نوکیا سخت است و باید با گزینه‌های بسیار متنوعی از سامسونگ و شیائومی رقابت کند.

۹. گوشی موبایل نوکیا مدل G10 TA-1334

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۹ در ۷۶ در ۹.۲ میلی‌متر
وزن۱۹۴ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۵۲ اینچ
IPS LCD
رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیMediaTek MT6762G Helio G25
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۱۳+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا مدل G10 TA-1334 از محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت نوکیا است که دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این نمایشگر در هر اینچ ۲۶۹ پیکسل را نشان می‌دهد. پردازنده G10 TA-1334 از نوع MediaTek Helio G25 chipset بوده که برای کاربرد روزمره و متوسط از نظر پردازشی مناسب خواهد بود.

نوکیا G10 با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت برای افرادی که از موبایل خود فقط برای کارهای روزمره و نه انجام بازی‌های سنگین و یا کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند، مناسب و به اندازه نیاز است. همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود این میزان از حافظه را افزایش دهید.

قاب پشتی این گوشی ۳ ماژول دوربین دارد. منبع انرژی گوشی G10 باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است که برای این گوشی با کارایی و ویژگی‌هایی که دارد کافی و مناسب خواهد بود. این گوشی مقرون به صرفه برای کسانی که استفاده‌ی روزمره‌ای از گوشی موبایل دارند و قصد انجام کارهای حرفه‌ای و تخصصی نظیر ادیت فیلم، بازی‌های سنگین و دیگر کارها را با گوشی خود ندارند، گزینه‌ی اقتصادی و به صرفه‌ای است.

سخن آخر

بهترین گوشی تا ۵ میلیون

بسیاری از ما تمایلی نداریم که برای خرید گوشی موبایل هزینه زیادی بپردازیم. به همین دلیل باید گوشی های ارزان قیمت را بشناسیم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. گوشی‌های اقتصادی ویژگی‌های بهینه‌شده‌ای دارند تا در کاهش قیمت آن‌ها موثر باشد. برندهایی مانند شیائومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا مدل‌های مختلفی از بهترین گوشی های زیر ۵ میلیون را بازار عرضه کرده‌اند که ارزش خرید بالایی دارند. 

به نظر شما کدام گوشی را می‌توان بهترین گوشی تا ۵ میلیون دانست؟ کدام برند در عرضه گوشی‌های اقتصادی موفق‌تر عمل کرده است؟ شما به گوشی‌های ارزان قیمت علاقه دارید یا خیر؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 72

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

علی آذربویه گفت:

برای چی قیمت ها نیستند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

امیر محمد گفت:

بهترین گوشی ۴ میلیون چیست

امیر محمد گفت:

بهترین گوشی ۵ ملیون تومان چیست

رنجبر گفت:

سلام با این اوضاع قیمت گوشی تا ۵ میلیون چی پیشنهاد میدین

سارا حسینی گفت:

بهترین گوشی زیر ۵ میلیون لطفو معرفی میکنید

صفرامیری گفت:

قیمت گوشی a04s چنده الان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone

بلیلی گفت:

گوشی تا ۵ تومن چی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت حدود ۵ میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم

آژوان راسته گفت:

نمی دونم گوشی تا ۵ میلین

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

علی رادمنش گفت:

گوشی خوب

مژده مؤیدی گفت:

من زیاد تو گوشی فیلم میبینم و بازی میکنم چه گوشی بدرد من میخوره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از این لیست ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone

Ehsan گفت:

سامسونگA12
موحود دارید اگر هست قیمت
ممنون

اوا گفت:

ببخشیدگوشی تا۵ت چی پیشنهادمیکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌ها تا ۵ میلیون تومان را به شما معرفی کرده‌ایم

علی.. گفت:

شماره تماس فروشگاه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به بخش تماس با ما مراجعه کنید

سلام گفت:

ببخشید گوشی ۵ میلیونی سامسونگ ۱۲۸ گیگ دارید؟

هدیه گفت:

گوشی تا 5تومن خوب میخواستم بدونم چ مدلی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما مجموعه ای از بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۵ میلیون تومان را معرفی کرده ایم

معین رنجی گفت:

سلام گوشی تو رنج ۵ میل چی بگیرم خویه شیایومی نباشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم

همتا قادری گفت:

چرا همش سامسونگ دارین

متین فرجی اسم گوشی گفت:

اسم گوشی چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نام برند و مدل هر گوشی در این مطلب نوشته شده است

چکاوک آزاد گفت:

گوشی رم 4 با حافظه 128، ، رنچ قیمت تا. پنج ونیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این رنج قیمت چنین وشی موجود نیست

حسین عبدالحسینی گفت:

سلام وقت به خیر،میشه بهترین مارک گوشی با پنج میلیون تومن معرفی کنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برندهای سامسونگ و شیائومی گوشی های خوبی در این رنج قیمت تولید می‌کنند برای آشنایی با این گوشی ها به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/best-phone-up-to-5-million/

رضا گفت:

قیمت پکو ایکس سه پرو

مهران گفت:

بهترین زیر ۵میلیون کدوم هس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A03s را پیشنهاد می‌کنیم

افشین ملک رئسیی گفت:

گوشی قیمت چنده

تقی نژاد گفت:

گوشی ایفون 12چیست

داود رضای گفت:

گوشی که ۵ میلیون تومان قیمت داره میشه معلومات بدین چه چه گوشی ها است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهع مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب ابتدا جدول مشخصات هر گوشی را درج کرده و سپس توضیح اختصاری در رابطه با عملکرد آن‌ها داده‌ایم

امیرمهدی شاه ولدی گفت:

نام این گوشی خوب چیست

ناشناس گفت:

A04s

زهرا قره‌باغی گفت:

گوشی 4 میلیونی کدام؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

هستی جهان کهن گفت:

قیمتش چنده مدلش و اسمش چیه

براتی گفت:

سلام ببخشی قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ اک ۵ میلیونی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro–4g-dual-sim-128-gb-and-8-gb-ram-mobile-phone

محمد کبدانی گفت:

چه گوشی برای پاپجی خوب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ و یا شیائومی به لینک‌های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-for-gaming/
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-gaming-phone/

ناشناس گفت:

شما گوشی شیائومی پروکسی دارید چند قیمت

محمد زا عی گفت:

چند قیمت

امیرمحمد ترکمان گفت:

آیا دوربین گوشی a03sخوب است وبرای خرید مناسب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که A03s یک گوشی اقتصادی از برند سامسونگ است، نمی‌توان از دوربین آن به‌ویژه دوربین سلفی آن توقع چندان زیادی داشت. تصاویر ثبت شده تنها در نور مناسب روز و با مکس و ثبات دوربین تا حدی قابل قبول هستند

یوسف دهسنگی گفت:

سلام گوشی ال جی تا ۵میلیون وجود داره

یوسف دهسنگی گفت:

سلام گوشی ال جی تا ۵میلیون هست

مصطفی اربابی گفت:

بهترین گوش

نازنین طباخ زاده گفت:

چند هست

رویا غفاری گفت:

تخفیف دارد

محمد رضا گفت:

گوشی شیامی ردمی نوت 10 پرو قیمت شان چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما بسته به نوع رم و میزان فضای ذخیره سازی بین ۸ تا ۱۱ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد

ماهان گفت:

سلام قیمت a23 ۶۴ گیگ چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده گلکسی A23 با فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone

حامد دلاور گفت:

موبایل a52s/128/6 و موبایل ایفون هفت صفر قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

رضابابایی گفت:

تا ۵میلیون چه گوشی میشه خرید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 64 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-64gb-and-2gb-ram-mobile-phone

حمید ابراهیم گفت:

بازی خوب

کسرا مقدم گفت:

سلام گوشی سامسونگ A13برای بازی مناسبه؟ وبرای دیدن ویدئوهای یوتیوب
ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای بازی هایی تا گرافیک متوسط مناسب است اما برای بازی هایی مانند پابجی یا کال آف دیوتی ممکن است کمی با تاخیر بارگذاری شود. اما برای تماشای ویدیو بسیار عالی عمل می‌کند

سجاد سلیمانی گفت:

گوشی تو رنج قیمت 5تا6برای بچه 6ساله که هم بازی کنه هم درسا
شو بنویسه چی معرفی میکنیم محکوم باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 64 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone

سجاد سلیمانی گفت:

یه گوشی برای پسرم می‌خوام
هم درساشو انجام بده هم بازی کنه،
6سالشه درضمن گوشی محکم باشه تو رنج 5تا6میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 64 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone

میلاد گفت:

سلام گوشی a13میخوام دارین قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما با قیمتی حدود ۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد

فرزین گفت:

گوشی دو.کو m۳ پنج میلیون است

فرزین گفت:

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ ۵میلسون هست

افسانه سلیمانی گفت:

سلام وقتتون بخیر گوشیاتون کیفیتشون مثل بیرون هست؟چون تاحالا هرچی اینحا سفارش دادیم عالی بوده ولی تاحالا گوشی و وسایل برقی سفارش ندادیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌ها همگی اصل و با ضمانت نامه بوده و تنها تفاوتی که با سایر سایت ها دارد قیمت رقابتی آن است

حسین محمدی گفت:

قیمت گوشی a33پنج ملیونی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-8gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a33-5g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone

حسین محمدی گفت:

گوشی شش ملیونی چی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 64 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم
جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone

محمد گفت:

چطور گوشی رایگان دریافت کنم؟

ختدترعز گفت:

گوشی شیاعومی نوت ۱۱ رم ۴ حافظه ۶۴ قیمتش چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نیست

سید ضیا گفت:

قیمت گوشی Redmi mi A3+ چقدره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نمی باشد

الماسی گفت:

آیا a23موجود هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim64-gb-and-4gb-ram-mobile-phone

الماسی گفت:

آیا a13گوشی خوبی است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار و پرفروش‌ترین گوشی است

عبدالمنعم گفت:

ارزانترین قیمت گوشی

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت و از برند شیائومی Redmi 9A را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

ایدون اسد گفت:

گوشی تا۵/۵میلیون چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده این محصولات و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim-64-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

ایدون گفت:

گوشی تا۵/۵میلیون چی بخرم؟راهنمایی لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده این محصولات و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim-64-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

ایدون اسد گفت:

گوشی تا۵نیلیون چی بخرم راهنمایی لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده این محصولات و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim-64-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

ایدون گفت:

گوشی تا۵ میلیون چی بخرم؟راهنمایی لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم و از برند شیائومی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت(گلوبال) را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده این محصولات و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-10c-dual-sim-64-gb-and-4-gb-ram-mobile-phone

Hamza Ali Alizadeh گفت:

میخواهم بخرم

بهار سنسی گفت:

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم

دنیا اسدی گفت:

بهترین گوشی قیمت ۵ میلیون در حال حاظر کدومه از همه نظر؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم

علیرضافیاضی گفت:

سلام گوشی میخوام که هنگ نکنه وپردازنده خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی هایی هستند که ویژگی های مد نظر شما را نیز دارا هستند

گمنام من گفت:

یکی از دوستان من گوشی خرید یک دوربین متوسط داشت و پایینش چراغ قوه کوچک یک قاب بنفش براش خریده بود میخواستم بدونم چه گوشی است؟؟؟
ممنون می شم جواب دهید

الف الله الفت گفت:

قیمت

سمیرا مرادی گفت:

گوشی نوت ۱۱ یا نوت ۸ یا پوکو کدام بهتر هستن از همه لحاظ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری های پوکو معمولا گوشی های گیمینگ شیائومی هستند و سری های نوت، برای کاربری عمومی و عکاسی مناسب است. بسته به اینکه چه هدفی دارید، متفاوت است

فاطمه فرهنگیان گفت:

فردا قیمت ابن گوشی چند است

حامد رضایی گفت:

قیمت دقیقش

علی نامجو گفت:

سلام وقت بخیر
یه گوشی خوب و با کیفیت توی رنج ۵ میلیون رو شما چه پیشنهادی میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 128 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone

مصطفی گفت:

گوشی تا ۵ میلیون تومن که دوربین خوبی داشته باشه وصفحه نمایشگر خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s با حافظه 128 گیگابایت و رم4 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-128gb-and-4gb-ram-mobile-phone

حسن خاکشور گفت:

امروزمیخام یه گوشی بگیرم ازگوشیم هیچی نمیدونم یه گوشی خوب معرفی کنید امکاناتش خوب باش تا ۵میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما پرفروش ترین و پر طرفدار ترین گوشی هوشمند در بازار، یعنی گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم
برای آشنایی با این محصول به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-selling-mid-range-samsung-smartphone/

Shah Malang گفت:

آیا گوشی اقساطی هم است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به سایت تالی مراجعه کنید از آنجا اعتبارلازم برای خرید اعتباری گوشی هوشمند از این سایت تهیه کنید
https://www.tally.credit/shop/etebarkala/

سمیرا گفت:

گوشی a22 بهتره است یا a23؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجا که هر نسل جدید بهبودهایی در زمینه نرم‌افزار و سخت دارد، گوشی A23 گزینه بسیار بهتری خواهد بود

کاظم قاسمی گفت:

گوشی قیمت چنده

منصور محمودنژاد گفت:

کی میرسد

منصور محمودنژاد گفت:

خیر

سینا فرخنده گفت:

سلام میشه بین مدل های مد نظر من که a13a12m13وf13هستش بگین که بهترینش کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ازبین مدل‌هایی که نوشتید، ما بدون شک گوشی گلکسی A13 را به شما معرفی می‌کنیم

سینا فرخنده گفت:

سلام من می‌خوام گوشی بخرم ولی بین چند مدل گیر کردم a13,a12,f13,m13میشه لطفا راهنماییم کنید نرم افزار گوشی خیلی برام مهمه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ازبین مدل‌هایی که نوشتید، ما بدون شک گوشی گلکسی A13 را به شما معرفی می‌کنیم

یکتا مرادخانی گفت:

کدوم گوشی مقاوم وسالها بدون خرابی میشه استفاده کرد باقیمت مناسب.ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آنکه بتوانید از یک گوشی برای چند سال متداول استفاده کنید، باید نحوه استفاده شما درست باشد در مرحله بعدی باید آن گوشی به‌روزرسانی‌های طولانی مدت اندروید رو دریافت کنید. با این تفاسیر ما گوشی‌های سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.

اسحاق علی همراز گفت:

حس گر جیریسکوپ دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کدام مدل از گوشی های معرفی شده مد نظر شماست؟

یوسف شریف زاده گفت:

سلام خدمت شما
ببخشید من چه گوشی بخرم تا قیمت 5 میلیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما به شما بهترین گوشی های تا ۵ میلیون تومان را معرفی کرده ایم. اما از برند شیائومی ردمی نوت ۱۰ و از برند سامسونگ گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم

محمد گفت:

عالی ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

از حسن نظر شما سپاسگزاریم

فریبا فرزین گفت:

سلام لطفا گوشی در حد پنج میلیون باتری عالی و حافظه زیاد داشته باشه معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با کمی هزینه اضافه تر ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نماید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and4gb-ram-mobile-phone

مهدی ابراهیمی گفت:

بهترین وباکیفیت ترین گوشی تا
۴.۵۰۰ کدوم گوشیه.ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند شیائومی، ما به شما گوشی پوکو C40 و یا ردمی نوت 10 نسخه 64 رم 4 را پیشنهاد می‌کنیم و از برند سامسونگ گوشی گلکسی A03s و یا گلکسی M13 را پیشنهاد می‌کنیم.

علی گفت:

پر فروش ترین گوشی ۵میلیونی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A13 پرفروش‌ترین گوشی در این رنج قیمت است. برای مشاهده دلایل آن به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-selling-mid-range-samsung-smartphone/

مطهره حسینی گفت:

سلام گوشی که هم حافظه بالا و دوربین خوب در حد ۶ میلیون چی سراغ دارین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم4گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم
جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-128gb-and4gb-ram-mobile-phone

فاطمه گفت:

سلام من نمیدونم بین برندهاکدام انتخاب کنم کدام برند بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
رقابت تنگاتنگی بین دو برند شیائومی و سامسونگ وجود دارد اما معمولا در بین گوشی‌های اقتصادی و میان رده، ما گوشی‌های شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم

محمد گفت:

بهترین گوشی تا ۴.۵۰۰ چه گوشی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند شیائومی، ما به شما گوشی پوکو C40 و یا ردمی نوت 10 نسخه 64 رم 4 را پیشنهاد می‌کنیم و از برند سامسونگ گوشی گلکسی A03s و یا گلکسی M13 را پیشنهاد می‌کنیم.

علی آسف گفت:

چه گوشی بخرم

جلال عزیزی گفت:

قیمت این گوشی چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند قیمتی حدود ۵ میلیون تومان دارند

سمیع الله ملکریسی گفت:

من میخواهم یک گوشی بخرم

محمد زنگنه گفت:

سلام گوشی تا پنج تومن چی هست من بگیرم دوربین خوبی داشته باشه
باطری قوی باشه و …

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما از این لیست گوشی سامسونگ گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم

حسان ملک ریسی گفت:

من می خوام یه گوشی ۴ میلیونی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. در این مطلب ما بهترین گوشی های اقتصادی که می‌توانید تهیه کنید را فهرست کرده‌ایم

ایلیا گفت:

سلام. ببخشید

یک گوشی پیشنهاد میکنید که ویژگی هایش به ترتیب مثل زیر باشد

دوربین

عمل کرد پردازشی مناسب برای بازی

صفحه نمایش

اسپیکر

قیمت بین ۴ تا ۵ میلیون

غیر از a23

مدل گوشی زیاد فرقی نداره اما اگر شیاعمی بود اندروید ۱۱ باشه تا اگر اپدید نشد همین ۱۱ مناسب باشه
با تشکر فراوان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ را پیشنهاد می کنیم که هم آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت میکند، هم دوربین عالی دارد، هم برای بازی مناسب است و هم نمایشگر خوبی دارد

وحید سرایی گفت:

سلام با مبلغ ۴ملیون مناسب ترین گوشی چه مدلی هست که از نرم افزاری و سخت … اذیت نکنه و اپلیکیشن ها رو راحت بدون هنگ اجرا کنه چی هست ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما شیائومی ردمی نوت ۱۱ و یا سامسونگ گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم

سلام گفت:

قیمت گوشی Ao3 بارم ۴ و۱۲۸ گیگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با حافظه ۱۲۸ در فروشگاه موجود نیست و فقط با حافظه ۳۲ موجود است. اما حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد

جعفر جوادی گفت:

Af13 چند هست قیمتش

جعفر جوادی گفت:

قیمت اش چند در میاد

رسول صادقی گفت:

بهترین گوشی با بودجه دور و بر ۵ میلیون کدوم گوشی هست؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم

مبین گفت:

کوشی a23

علی اسماعیلی گفت:

سلام
گوشی با بودجه حداکثر ۵ تومن
با اولویت
۱. دوربین خوب
۲. حافظه زیاد
۳. عملکرد خوب گوشی
چی پیشنهاد میدین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم

علی اسماعیلی گفت:

سلام وقت بخیر.
گوشی با بودجه تا ۵ میلیون میخواستم که اولویت هم واسه من دوربین خوب، حافظه، عملکرد گوشی هستش چه چیزی رو شما پیشنهاد میدین؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم

شاهیت گفت:

۱۰۸ پیکسلی

بنیامین گفت:

گوشی آنر x7 گوشی خوبیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به نسبت قیمتی که دارد نسبتا گوشی خوبی است و عملکرد مناسبی دارد

حیدری گفت:

سلام
گوشی برای مطالعه و نرم افزاری تا رنج ۵ میلیون سامسونگ به نظر شما کدام بهترین انتخاب هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نمایشگر قدرتمندی برخوردار بوده و هم پردازنده نسبتا خوبی دارد

حامد گفت:

سلام a13 یا ردمی نوت 11 کدوم بهتره برای خرید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر پردازنده و دوربین و سایر سخت افزار ردمی نوت ۱۱ قدرتمندتر از سامسونگ گلکسی A13 است. اما از نظر نمایشگر A13 کیفیت نسبتا بهتری دارد.

ممد حسین گفت:

آنر x7 یا پوکو ام ۴ پرو ؟ ( از همه نظر)

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی Poco M4 Pro از هر نظر بهتر از Honor X7 است.

عسل گفت:

اسم این گوشی چیشت و قیمتش چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی این گوشی ها با اسم برند و مدل در این مطلب نوشته شده‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی اعتبارکالا از قیمت روز این گوشی ها مطلع شوید
https://etebarkala.com/

باسلام و عرض ادب . گفت:

بنده برای تولد پسرم که ۷ساله اش هست یه گوشی تا ۵ میلیون تومان میخوام که رم ۸ و حافظه ۱۲۸ و برای گیم و بازی گرافیک بالای داشته و اندروید هم طوری باشه که بازی های به روز را هم باز بکنه ؛ در آخر باتری شارژ یکروز کامل رو نگه داره و مقاومت بالای داشته باشه که زیر دست بچه ها سریع داغون نشه .
ممنون میشم راهنمایم کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بازه قیمتی و با توجه به نیازی که دارید، ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم که پشتیبانی اندروید طولانی مدت داشته و از طرفی بعد دو سال کار کردن، شاهد افت کارایی آن نخواهید بود

تواب نظری گفت:

ندارم

همایون عباسی گفت:

با سلام خواستم ببینم گوشی سامسونگ A13در مقابل A23 هر دو مدل با رام ۶ در بازی کدومشون قوی تر هست ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A23 به مراتب عملکرد بهتری دارد.
برای مطالعه مقایسه این دو گوشی هوشمند به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-a13-and-galaxy-a23-compare/

سلام گفت:

جان پدرت جان مادرت راستشو بگو چه گوشی خوبه بخرم 5 تومن بیشتر بودجه ندارم ک اونم میخوام یه گوشی خوب بخرم
1_کیفیت دوربینش عالی باشه
2_ضربه گیر و سفت و مقاوم باشه در برابر ضربه
3_حافظش زیاد باشه مثلا 120
4_زود شارژ خالی نکنه
جان مادرت راستشو بگو چی خوبه بخرم 5 تومن بیشتر پول ندارم🤦‍♂️💔

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 2022 را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نظر عملکرد و هم از نظر دوربین و شارژ عالی بوده و از نظر ظاهری نیز، طراحی جذابی دارد
برای مشاهده ویژگی های محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/Xiaomi-Redmi-10-2022-Dual-SIM-128GB-And-6GB-RAM-Mobile-Phone

میره دات گفت:

سلام
جان مادرت جان پدرت قسمت میدم راستشو بگو، من 5 تومن بیشتر ندارم
یه گوشی میخوام که کیفیت دوربینش عالی باشه بعدشم مقاومتش و بعدشم باطریش قوی باشه و تند شارژ خالی نکنه
و واسه بازی هم نمیخوامش
جان مادرت چی خوبه بخرم 5 تومن بیشتر ندارم خداوکیلی….!؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 2022 را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نظر عملکرد و هم از نظر دوربین و شارژ عالی بوده و از نظر ظاهری نیز، طراحی جذابی دارد
برای مشاهده ویژگی های محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/Xiaomi-Redmi-10-2022-Dual-SIM-128GB-And-6GB-RAM-Mobile-Phone

اشکان زلکی گفت:

سلام
گوشی خوب و با کیفیت قیمت 5 تومان بنظرتون چی خوبه بخرم؟
جان مادراتون جواب بدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 2022 را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نظر عملکرد و هم از نظر دوربین و شارژ عالی بوده و از نظر ظاهری نیز، طراحی جذابی دارد
برای مشاهده ویژگی های محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/Xiaomi-Redmi-10-2022-Dual-SIM-128GB-And-6GB-RAM-Mobile-Phone

اشکان دهداری گفت:

من یک گوشی به قیمت 5 تا 6 میلیون خوب و با کیفیت میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 2022 را پیشنهاد می‌کنیم که هم از نظر عملکرد و هم از نظر دوربین و شارژ عالی بوده و از نظر ظاهری نیز، طراحی جذابی دارد
برای مشاهده ویژگی های محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/Xiaomi-Redmi-10-2022-Dual-SIM-128GB-And-6GB-RAM-Mobile-Phone

علی گفت:

سلام یه گوشیه خوب میخاستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی‌های قتصادی موجود در بازار است. بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید

رضانجفی گفت:

سلام وقت بخیر من یه گوشی میخواستم که قیمت اش تا پنج میلیون تومان حافظه ۱۲۸ ومقاوم باشه سخت افزارش خیلی مهم نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ و یا سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

بختیار رضایی گفت:

گوشی شیاومی زیر پنج ملیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی مدل‌های متعددی از گوشی‌های هوشمند زیر ۵ میلیون تومان را در بازار عرضه کرده. برای مشاهده این گوشی ‌های هوشمند به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1

آریا لشنی گفت:

چه گوشی در حد ۵،۶ میلیون خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۵ میلیون تومان هستند

مهدی دهقان گفت:

قیمت گوشی a23 لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر این گوشی در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما در بازار موبایل با قیمتی حدود ۵ میلیون ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد

ریحانه گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ رنج قیمت 10؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-up-to-10-million-tomans/

محمد گفت:

گوشی سامسونگ رنج ۵ ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند. اما ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم.

محمد گفت:

گوشی رنج ۵ ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند.

سلاله نظامی گفت:

میخواستم بپریم گوشی a23 عمکرد و سرعت خوبی دارد ؟ و ارزش خرید بابت کارایی دارد ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A23 به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز است که عملکرد خوبی دارد و از نظر سایر سخت افزار نیز مناسب بوده و ارزش خرید بالایی دارد

مصطفی حسینی گفت:

قیمت گوشی میخواستم بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به بخش فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید و مدل گوشی مورد نظر خود را جستجو کنید

عرفان قاسم زاده گفت:

ببخشید تا سقف ۵ میلیون چه گوشی بهتره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌ها تا سقف ۵ میلیون هستند

نازنین گفت:

گوشی خوب با پنج میلیون چی عست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی های تا ۵ میلیون تومان هستند

هادی صفوی گفت:

ببخشید آیا سیمکارت جایی چنتا داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا گوشی های اقتصادی دو سیمکارت هستند

ایمان سیف گفت:

قیمت a23چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
جهت مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

علیزاده گفت:

سلام تا ۴ میلیون که خر کار باشه وسرعت نت بالا باشه برا روزمره و اسنپ چی پیشنهاد میدین ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی تا ۴ میلیون برای ویژگی مد نظر شما مناسب نیست. ما به شما گوشی گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم که حدود ۵ میلیون تومان قیمت دارد

ناشناس گفت:

ببخشید a22 بده؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی a22 یک گوشی اقتصادی بسیار عالی بوده که در رنج قیمت خود، عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد

امیر عباسی گفت:

سلام گوشی درحد 5ملیون سامسونگ چه خوبه بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بین گوشی‌های سامسونگ که در این مطلب معرفی شدند، ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

بهروزشکورزاده گفت:

مخاستم گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به لینک زیر می‌توانید گوشی هوشمند مورد نظر خود را از سایت فروشگاهی اعتبارکالا خریداری کنید
https://etebarkala.com/

محمد محمد زاده گفت:

گوشی a23 حسگر اثر انگشت دارد…؟ یا خیر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کنار گوشی است

سلام گفت:

بهترین گوشی سامسونگ که دوربینش قوی و حافظه اش ۱۲۸ باشد چیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم
برای اطلاع از قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

امیرحسین شیبانی گفت:

سلام وقت بخیر
من یه گوشی می خوام بخرم
و کل پولی هم که می خوام بزارم 5تومن هست
چه گوشی را پیشنهاد می کنید
که مناسب گیم باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند. اغلب تولید کنندگان تلفن همراه ارزان قیمت برای آنکه ارزش خرید گوشی را بالا ببرند از باتری‌های قدرتمند استفاده کرده‌اند اما برای گیم مناسب نیستند چراکه از پردازنده های رده پایین استفاده کرده‌اند. برای بازی، بهتر است سراغ گوشی های میان رده و پرچمدار بروید

علی صالحی گفت:

سلام گوشی تا 5میلیون که کیفیت دوربینش خوب باشه چی پیشنهاد میکنین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند اما اگر دوربین در اولویت شما قرار دارد ما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

علی صالحی گفت:

سلام گوشی تا 5میلیون که کیفیت دوربینش خوب باشه چی پیشنهاد میکنین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی هستند اما اگر دوربین در اولویت شما قرار دارد ما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم

مرضیه شگفت گفت:

یه گوشی خوب و کار کن تو مایه های 5میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز در این بلاک سعی شده بهترین گوشی‌های تا ۵ میلیون تومان یا همان ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که از هر نظر عملکرد مناسبی داشته و دوام بالایی دارد

مرضیه شگفت گفت:

سلام تو رنچ قیمت 5میلیون چه گوشی بهتره اولویت هم حافظه است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام می‌توانید گوشی A13 و یا A23 سامسونگ با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را تهیه کنید
برای مشاهده قیمت و خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a13-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

حسام عابدی گفت:

من ۵ میلیون میخواهم هزینه کنم یه گوشی بگیرم که مناسب بازی باشه از سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A23 را پیشنهاد می‌کنیم که به پردازنده Snapdragon 680 4G مجهز شده است
برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

محمد صادق شبان گفت:

سلام آیا گوشی اقساطی هم میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. در حال حاضر اعتبارکالا فروش اقساط ندارد

سجاد شمس گفت:

قیمت

فرامرز اسدی گفت:

گوشی تا ۵ میلیون فقط شیائومی بقیه برندها بدرد نمیخورن

مهرداد ابوترابی گفت:

گوشی ۵ میلیونی واقعا ارزش خرید داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
بله بعضی از گزینه‌ها بین گوشی‌های تا ۵ میلیون تومان ارزش خرید دارند.

معصومه صالحی گفت:

از بین این گوشی هایی که معرفی کردید کدوم گوشی شیائومی تا ۵ میلیون از هر نظر ارزش خرید داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بستگی داره که چه ویژگی بیشتر مد نظرتون باشه و اولویت هاتون چی هستن. هر کدوم از گوشیهای موجود دراین لیست معایب و مزایای مخصوص خودشون رو دارند و باید نسبت به اونها انتخاب کند.

ابراهیم نصیری گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که دوربین خوبی داشته باشه

غدیری گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون کدومو پیشنهاد میدید برای هدیه دادن؟

عاطفه تاسا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر طرفدار سامسونگ هستید ما به شما گوشی گلکسی A23 رو پیشنهاد میدیم و اگر طرفدار شیائومی هستید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو بهترین انتخاب در این بازه قیمتی هست.

عاطفه گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که بدنه خوبی داشته باشه و باتریش هم زیاد دوام بیاره کدوما میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
در بازه قیمتی ۵ میلیون تومان اگر به دنبال گوشی با باتری خوب هستید ما به شما پوکو M3 رو پیشنهاد میدیم که از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهر میبره. اما این گوشی از لحاظ متریال به کار رفته در بدنه چندان خوب نیست. گوشی های ردمی نوت ۱۱ و شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو هم دو تا از گوشی هایی هستن که ما پیشنهاد مییدم. چون هم عمر باتری مناسبی دارند و هم متریاطل به کار رفته در طراحی اونها بسیار عالی هست و زراحی زیبایی دارندو موفق باشید.

ریحانه موسوی گفت:

یک گوشی تا ۵ میلیون چقدر از نظر دوربین و نمایشگر خوبه؟ اصلا بدرد میخوره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بله در این بازه قیمتی هم ما گوشی هایی ارشزمند داریم که نسبت به قیمتشون دوربین و نماشیگر خوبی رو ارائه میدن که نام هاشون رو توی این لیست آوردیم.

محدثه گفت:

گوشی تا ۵ میلیون کدوم برند بهتره از نظر عملکرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وققتون بخیر.
در بین گوشی های هر دو برند وساسمسونگ و شیائومی میتونید گزینه های خوب و مناسبی رو از نظر علمکرد پیدا کنید. ما از این دو برند دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ و سامکسونگ گلکسی A23 رو پیشنهاد میدیمی که به پردازنده‌های قدرتمندتری نسبت به رقباشون مجهز هستند.

فاطمه ابوالحسنی گفت:

گوشی تا ۵ میلیون برای پسرم میخواستم که بتونه بازی هم کنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
ما به شما دو گوشی سامسونگ گلکسی A23 و شیائوی ردمی نوت ۱۱ رو پیشنهاد میدیم که نسبت به رقباشون به پردازنده‌های بهتری مجهز هستند و قدرتشون برای اجرای بازی‌ها بشیتر هست. اما نباید انتنطار زیادی از اونها داشته باشید چون به هر حال گوشی های اقتصادی هستند و توان اجرای بازی های سنگین رو ندارند.

آرتمیس گفت:

گوشی تا ۵ میلیون کدومو پیشنهاد میدید برای مادرم میخواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
ما به شما گوشی های شیائومی ردمی 9T، شیائومی ردمی نوت ۱۱ و سامسونگ A03 S رو پیشنهاد میدیم که از عمر باتری خوبی بهره مند هستند و طراحی خوبی هم دارند.

میثم گفت:

بین اینایی که گفتید گوشی زیر ۵ میلیون هم هست؟

پشتیبانی اعتباکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بله هستش. گوشی نوکیا C30، گوشی نوکیا G20، گوشی هواوی Y7a، گوشی ردمی 9T، گوشی Poco M3 و A12 nacho از جمله گوشی هایی هستن که قیمتشون زیر ۵ میلیون تومان هست.

علی احسانی گفت:

گوشی سامسونگ تا ۵ میلیون از بین اینایی که گفتید کدومش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
گوشی سامسونگ گلکسی A23 از همه گوشی های سامسونگی که در لیست هستند بهتر هست و ویژگی‌های مناسب تری رو ارائه میده.

پروانه گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که برای فیلم دیدن صفحه اش خوب باشهخ و هنگ نکنه شما چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
پیشنهاد ما به شما گوشی گلکسی a23 و گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ هست.

آزاده حسینی گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بستگی به نیازهاتون و بودجه ای داره که برای خرید گوشی در نظر گرفتید. هر کدوم از گوشی های موجود در لیست مقاله معایب و مزایای خاص خودشون رو دارند. اما در کل گوشی های ارزشمندی هستند و با توجه به اولویت‌هاتون و سلیقتون میتونید یکی رو انتخاب کنید.

امیرحسین گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که دوربین خوبی داشته باشه هم برای عکاسی و همک برای فیلمبرداری کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهترین گوشی در بازه قیمیتی۵ میلیون تومان از نظر دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو و ساموسنگ گلکسی A23 هستند.

احمد گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که یه ۳ـ۴ سالی کار کنه کدوم یکی از برندهای این مطلبتون رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
معمولا گوشی های مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون عمر بیشتری دارند و در طولانی مدت دچار افت عملکرد نمیشن. به شما پیشنهاد میدیم اگر میخواید گوشیتون در طولانی مدت افت عملکرد نداشته باشه گوشی رو خریداری بکنید که پردازنده اسنپدراگون داشته باشه.

معین گفت:

یه گوشی تا ۵ میلیون میخواستم برای همسرم هدیه بگیرم شما کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
باید با توجه به نیازهاتون و اولویت‌هاتون تصمیم گیری کنید. همه گوشی های موجود در این لیست گوشی های ارزشمندی هستن. این گوشی ها هرکدوم معایب و مزایای خاص خودشون رو دارند که باید در انتخاب به اونها توجه کنید. اگر دوربین برای شما مهم هست ما بهتون گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو رو پیشنهاد میدیم.

رضا گفت:

گوشی تا ۵ میلیون که برای اینستاگرام گردی خوب باشه

پشتیبانی اعتباکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
همه گوشی های موجود در این لیست برای کارهای مثل استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کافی هستن و جوابگوی نیازهای روزمره شما خواهند بود.

سعید کامرانی گفت:

گوشی تا ۵ میلیون نوکیا واقعا خوبه حیف که همه یادشون رفته

قربانی گفت:

گوشی زیر ۵ میلیون تو این لیست کدوم میشه؟ شما دارید برای فروش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
همه گوشی های موجود دراین لیست تا ۵ میلیون تومان هستند. بله تعدادی از این گوشی ها رو ما داخل سایت موجود داریم. میتونید از طریق دکمه‌هایی که داخل مقاله قرار داده شده به صفحه اون محصول دسترسی داشته باشید. موجودی ها و قیمت هامون هم روی سایت بروز هستن.

کیانوش احدی گفت:

گوشی شیائومی تا ۵ میلیون که دوربین و صفحه نمایش خوب داشته باشه از این لیست کدوم میشه؟

عاطفه تاسا گفت:

سلام روزتون بخیر.
پیشنهاد ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو و سامسونگ گلکسی A23 و همچنین گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ هست.

مهدی گفت:

گوشی تا ۵ میلیون که دوربین خوبی داشته باشه و باتریش هم یک روز کار کنه کدومو پیشنهاد میدید؟

عاطفه تاسا گفت:

سلام روزتون بخیر.
پیشنها ما به شما گوشی گلکسی A13، گلکسی A23 وشیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو هست. موفق باشید.

شاهین گفت:

گوشی تا ۵ میلیون هواوی جنس خوبیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سللام روزتون بخیر. ما به شما پیشنهاد میدیم که اولویت هاتون در انتخاب گوشی، اول سامسونگ و شیائومی باشند و در درجه دوم به سراغ هوآوی برید. موفق و پیروز باشید.

جعفری گفت:

گوشی ۵ میلیونی خوب کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
همه گوشی های موجود در این لیست جزء بهترین ها هستند و با توجه به قیمتشون مشخصات خوبی دارند. هر کدوم از این گوشی ها معایب و مزایای خاص خودشون رو دارند و شما باید با توجه به بودجه و نیازهاتون انتخاب کنید. گوشی های کشیائومی معمولا به نسبت قیمتشون ویژگی های بهتری رو ارائه میدن. موفق باشید.

مهرانه گفت:

گوشی تا ۵ میلیون برای اینستاگرام و توییتر کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
همه گوشی های موجود دراین لیست برای نیازهای روزمره و اسفاده از شبکه های اجتماعی کافی و مناسب هستند. اما گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱، شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو، شیائومی ردمی 9T، سامسونگ گلکسی A13 وسامسونگ گلکسی A23 به دلیل بهره مندی از نمایشگر با کیفیت تر و عمر باتری بیشتر، برای شبکه های اجتماعی مناسب تر هستن.

سهیل گفت:

دوربین گوشی تا ۵ میلیون برای عکاسی واسه اینستاگرام خوبه؟

پشتیبانی اعتباکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
نباید انتظار زیادی از دوربین این گوشی ها داشته باشید چون این گوشی ها اقتصادی هستند. اگر به دنبال یه گوشی با دوربین خوب توی این بازه قیمتی هستید ما به شما خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو رو پیشنهاد میدیم.

قدرتی گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که برای بازی مناسب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
گوشی هایی که در این بازه قیمتی هستند برای بازی ساخته نشدند چون پردازنده های چندان قدرتمندی ندارند. اما اگر در این بازه قیمتی به دنبال بهترین پردازنده هستید ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ و گلکسی a23 رو پیشنهاد میدیم. روی این گوشی ها میشه بازی هایی مثل کال آف دیوتی رو اجرا کرد اما با فریم ریت پایین. و باید انتظار داغ کردن گوشی هنگام بازی رو هم داشته باشید. موفق باشید.

مرتضی گفت:

یه گوشی تا ۵ میلیون که عمر باتری بالایی داشته باشه میخوام.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
در این بازه قیمتی ما به شما گوشی های شیائومی ردمی 9T، شیائومی ردمی نوت ۱۱، شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو و همچنین گلکسی A23 رو پیشنهاد میدیم که عمر باتری مناسبی رو ارائه میدهند.
ظرفیت باتری گوشی نوکیا C30 از همه این گوشی ها بیشتر هست (۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت) و عمر باتری بیشتری رو ارائه میده. موفق و پیروز باشید.

کمیل حضرتی گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون تو این لیست کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
همه گوشی ها، گوشی هایی ارزشمند هستن و شما باید با توجه به نیازهاتون و اولویت‌هاتون انتخاب کنید. موفق باشید.

احسان گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون برای هدیه دادن کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
همه گوشی ها، گوشی هایی ارزشمند هستن و شما باید با توجه به نیازهاتون و اولویت‌هاتون انتخاب کنید. موفق باشید.

رادین امیری گفت:

گوشی شیائومی تا ۵ میلیون واقعا گوشی خوبیه؟

پشتیبانی اعتباکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بله شیائومی در سال‌های اخیر در تولید گوشی های میانرده و اقتصادی بسیار موفق عمل کرده و گوشی های شیائومی در این بازه قیمتی واقعا ویژگی‌های سطح بالایی رو به نسبت قیمت هایشان ارائه میدهند.

آرزو حسنی گفت:

یک گوشی تا ۵ میلیون برای بازی مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
این گوشی ها گوشی هایی اقتصادی هستند و برای بازی‌هایی با گرافیک سنگین ساخته نشده اند. این گوشی ها قادر هستند بازی هایی با گرافیک متوسط و سبک رو اجرا کنند. اگر قصد اجرا بازی های سنگین رو دارید باید بیشتر هزینه کنید و به سراغ گزینه‌های میانرده یا پرچمدار برید.

نیلوفر گفت:

یک گوشی تا ۵ میلیون پمیخوام که دوربین عکاسیش خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
پیشنهاد ما به شما گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو و در درجه دوم گوشی های سامسونگ گلکسی A23 و A13 هست.

صادق گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون که نمایشگر خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو ، شیائومی نوت ۱۱ و گلکسی A23 است.

محمدصادق گفت:

بهترین گوشی تا 5 میلیون شیائومی بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بستگی به نیاز ها و اولویت های شما در خرید گوشی داره. اگر طراحی و متریال استفاده شده در بدنه و ساخت گوشی برای شما مهم هست، به شما پیشنهاد میکنیم که به سمت گوشی های شیائومی برید. اگر پایداری گوشی در طولانی مدت براتون مهم هست باید بگیم که گوشی های سامسونگ در این مورد بهتر هستن. موفق و پیروز باشید.

آیلین داوری گفت:

من یک گوشی خوب و. قیمت متوسط میخام با کیفیت دوربین بالا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
اگر کیفیت دوربین برای شما مهم هست و قصد دارید گوشی با قیمت ۵ یا ۶ میلیون تومان خریداری کنید؛ ما به شما خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ پرو رو پیشنهاد میدیم که نسبت به قیمتش واقعا دوربین خوب و با کیفیتی رو ارائه میده. موفق باشید.

ملیسا گفت:

سلام.ببخشید من یه گوشی میخوام که کیفیت دوربینش عالی باشه.اهل گیم زیاد نیستم مثلا شاید 20 درصد اهلش باشم.کلا میخوام با گوشی کارهایی مثل فیلم دیدن و شبمکه های اجتماعی و کلیپ ساختن و همین طور کار های اجتماعی انجام بدم.با این حرفام خانواده ام میگن که گوشی های 5/6 تومنی راه اندازن ولی با گوشی های با قیمت بالا هم مشکلی ندارن. خواستم بدونم به نظرتون من برم سراغ گوشی های 8/9 تومنی یا خرج اضافه است؟ راستی به نظرتون قیمت پایین شیایومی خوبه یا سامیونگ؟ میخوام ماندگار هم باشه و افت کیفیت نداشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
شما هر چقدر هزینه بیشتر برای خرید گوشی کنار بزارد همونقدر گزینه‌هاتون بیشتر میشه و میتونید گوشی های بهتری رو پیدا کنید. اگر گوشی در حد ۵ ۶ تومن میخواید که دوربین خوبی داشته باشه و تو دراز مدت افت عملکرد نداشته باشه ما شیائومی ردمی نوت ۱۰ پو رو به شما پیشنهاد میدیم. اما اگر میخواهید پردازنده قوی تری داشته باشید ردمی نوت ۱۱ بهتر هست اما دوربینش به اندازه ردمی نوت ۱۱۰ پرو خوب نیست. موفق باشید.

آوینا گفت:

گوشی های شیایومی ماندگاری دارن؟ یعنی باتری شون یا عملکرد بعد از مدتی ضعیف نمیشه؟ مثلا الان بین ردمی نوت 11 اس و ای32 4جی سامسونگ کدومش خوبه؟ هم امکانات و هم ماندگاری و افت نکردن کیفیت.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام و روز بخیر خدمت شما دوست عزیز.
ما به شما پیشنهاد میدیم که به جای سامسونگ گلکسی A32 گوشی سامسونگ گلکسی M32 رو خریداری بکنید. در پاسخ به سوالتون در مورد ضعیف شدن گوشی های شیائومی بعد از مدتی هم باید بگیم خیر. گوشی های میانرده شیائومی جزء بهترین‌های بازار هستن و کیفیت خوبی را به نسبت قیمتشون ارائه میدن. اگر گوشی رو انتخاب کنید ک به پرد ازنده اسنپدراگون مجهز باشه، شاهد افت کیفیتش در دراز مدت نخواهید بود. موفق باشید.

علی گفت:

چند میلونه

عاطفه تاسا گفت:

سلام روزتون بخیر. در این مقاله گوشی های تا ۵ میلیون تومان بررسی شده است و بهترین آن‌ها معرفی شده‌اند. موفق باشید.

پرنیا دادور گفت:

گوشی تا سقف ۵

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به گوشی هایی که در این مطلب نوشته شده مراجعه کنید. تمامی این گوشی ها بهترین گوشی هوشمند تا سقف ۵ میلیون تومان هستند

سهراب گفت:

IPS LCD یعنی چه ؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
یکی از تکنولوژی های ساخت نمایشگر است. این تکنولوژی باعث شده تا محدودیت های صفحه نمایش LCD را مانند زاویه دید کم و کیفیت پایین رنگ ها را بهبود ببخشد. صفحه IPS LCD را می توان بدون هیچ گونه تخریب رنگ و مبهمی در زاویه های کم عمق و بی نقص نسبت به نمایشگرهای TN و VA مشاهده کرد.

جومونگ گفت:

قیمت گوشی گلکسی A03

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت A03 با ۳۲ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه، به لینک‌‎های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/

سینا فرخنده گفت:

سلام بین a12a13m13وf13 بهترینش کدومه کارایی گوشی برام خیلی مهمه می‌خوام چند سال برام کار کنه و دوربین خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ازبین مدل‌هایی که نوشتید، ما بدون شک گوشی گلکسی A13 را به شما معرفی می‌کنیم

نساء گفت:

سلام و عرض ادب. من یک سوال داشتم. برای روشنایی صفحه نمایشروشنایی چقدر باشد باشه تا ادم بیرون از خونه تو کار کردن با گوشی اذیت نشه و راحت باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کار کردن در زیر نور آفتاب دست کم باید این روشنایی ۷۰۰ نیت باشد

مهدی گفت:

سلام وقتتون بخیر. میخواستم ازتون بخوام که یک بررسی محصول برای ردمی نوت ۱۰ بزارید تا با ویزگی های این گوشی بیشتر اشنا بشیم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با تشکر از نظر شما
مطلب برای ردمی نوت ۱۰ پرو و ردمی نوت ۱۰ اس در قالب بررسی محصول در مجله موجود است. برای مطالعه به لینک‌های زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/xiaomi-redmi-note-10-s-review/

https://etebarkala.com/blog/xiaomi-redmi-note-11-pro-review/

پدرام گفت:

سلام ممون از مطالب خوبتون. من با توجه به ویژگی های گوشی هوآوی y7A تصمیم گرفتم این گوشی رو خریداری کنم اما بین انتخاب دو گوشی y7A و79A شک دارم. کدومشون از لحاظ قدرت عملکرد و دوربین بهتر هستن.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو دارای پردازنده ۸ هسته‌ای هسند اما از نظر عملکرد هر کدام از این پردازنده ها در بنچ مارک و عملکرد دوربین، گوشی هوشمند هواوی 79A بهتر است

سعید گفت:

از نظر من قدرت هیچ کدومشون خوب نیست ردمی 9 تی رو بخری قدرت بالاتری از این دوتا داره دوربینش هم مثل همون دوتاس

عارفه گفت:

سلام روزتون بخیر. کدام یکی از گوشی های ردمی نوت ۱۱ یا پوکو M4 Pro بهتره به نسبت قیمتشون‌؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی هوشمند پوکو M4 Pro به دلیل پردازنده قدرتمند و دوربین عالی، از ارزش خرید بالاتری برخوردار است

الیاس گفت:

ای کاش منم میتونستم یه گوشی بخرم

آیاز عیسی زاده گفت:

قیمت گوشی نوکیا G20 چقدره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
حدود ۴ میلیون تومان. البته به دلیل نوسان ارز قیمت ها نیز متغیر است

آراز گفت:

اگر بخوام گوشی دست دوم تهیه کنم باید به چه نکاتی توجه کنم میشه راهنمایی کنید.

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
در مطلبی جداگانه به اینم مورد خواهیم پرداخت

فرامرز گفت:

سلام ممنون از وبسایت خوبتون من میخواستم برای همسرم یک گوشی تهیه کنم که دوربینش خیلی عالی باشه و عکس های پرتره خوبی بیندازد لطفا راهنماییم کنید. در حد ۶ یا ۷ تومن هم میتونم هزینه کنم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro را پیشنهاد می‌دهیم. برای اطلاع از قیمت، ویژگی‌ها و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-pro-m2101k6g-dual-sim-64gb-6gb-mobile-phone/

علی حسینی سرشت گفت:

گوشی های شیائومی توی هر رنج قیمتی از همه گوشی های بهترن

فائزه گفت:

سلام وقتتون بخیر من میخوام یه گوشی برای بچه ۱۰ ساله تهیه کنم. کدوم گوشی رو پیشنهاد میدید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یک گوشی اقتصادی سامسونگ به دلیل استفاده از باتری بزرگ و قدرتمند می‌تواند برای کودک شما مناسب باشد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، یکی از گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند را انتخاب کنید

مهدی گفت:

بهترین گوشی ازنظرکیفیت وکارایی
ودوربین تا ۴.۵۰۰ چه گوشی هست.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند شیائومی، ما به شما گوشی پوکو C40 و یا ردمی نوت 10 نسخه 64 رم 4 را پیشنهاد می‌کنیم و از برند سامسونگ گوشی گلکسی A03s و یا گلکسی M13 را پیشنهاد می‌کنیم.

ابراهیم گفت:

به نظر من جای گوشی ردمی نوت ۱۱ در این مقاله خالیست

فاطمه مقصودی گفت:

سلام ببخشید گوشی ردمی نوت ۱۱کارایش خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر به اندازه یک گوشی اقتصادی از آن انتظار داشته باشید، بله، گوشی خوبی است

محمد طاها گفت:

ا ۱۳ گوشی خوبی است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی اقتصادی گوشی مناسبی است

ناشناس گفت:

سلام گوشی a51خوب یانه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

به عنوان یک گوشی میان رده از برند سامسونگ، بسیار عالی است

امیر گفت:

چه گوشی خوب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در ابن مطلب فهرست شده‌اند، همگی از گوشی‌های خوب و ارزان قیمت هستند

علی راد گفت:

عرض سلام خسته نباشید،، ممنون میشم بگید گوشی سامسونگ زیر 5تومن کدوم مدل هستش باتشکر

Mostafa گفت:

سلام.من به این دوستمون حق میدم که قسم بده بسکه دروغ زیلدشده.ببخشید پکوm3poro هم توبازیای سنگین کم میلره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله کاملا حق با شماست
گوشی های پوکو از دسته گوشی‌های میان رده هستند. اگر قصد بازی‌هایی با گرافیک سنگین دارید، باید سراغ گوشی های پرچمدار شیائومی و یا سامسونگ بروید. اما معمولا گوشی های میان رده شیائومی در اغلب بازی‌ها عملکرد قابل قبولی دارند

کاوش گفت:

قیمت گوشی ها نیس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها در بازار نمی‌توان به طور دقیق قیمت آن را مشخص کرد. گوشی‌های معرفی شده در بلاگ قیمت حدودی داشته و حدودا ۵ میلیون تومان است

پویان گفت:

سلام گوشی بهترین گوشی تا ۵ میلیون و یکم بالاتر که سامسونگ باشه و بدرد گیم باشه چه گوشی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
رنج قیمتی که به آن اشاره کردید، شامل گوشی‌های اقتصادی بوده و هیچ گوشی قابلیت پردازش گیم ندارد

سعید گفت:

دروغ میگه ردمی 9 تی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز گوشی که شما معرفی کردید برای بازی هایی ابتدایی و بسیار سبک موبایل مناسب است. جهت اجرای بازی های سنگینی مانند کالاف دیوتی موبایل، این گوشی به هیچ عنوان قدرت پردازش و اجرا ندارد

MaTIn گفت:

سلام میخاستم بدونم بهترین گوشی با بهترین برند و پردازنده و رم و…….. تا سقف ۶ میلیون چه گوشی رو پیشنهاد میکنید ممنون !

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
شیاپومی پوکو M4 پرو رو پیشنهاد میدیدم.

محمد نوروزی گفت:

گوشی خوب برای ۵تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
جواب سوالتون رو میتونید با مطالعه مقاله زیر پیدا کنید.
https://etebarkala.com/blog/best-phone-up-to-5-million/

امیرحسین قدرتی گفت:

گوشی ام تیری خوب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
لطفا برای فهمیدن جواب سوالتون مقاله رو مطالعه بفرمایید.

ملیکا طالبی گفت:

توروخدا قسم میدم ما پول نداریم برای خریدن گوشی گرون میشه فقط بگید که آیا کیفیت پوکو ام تری خوبه؟توروخدا تورو به قرآن راست بگید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چرا اینهمه قسم؟
کیفیت تمامی گوشی های شیائومی تضمین شده است و با خیال راحت از Poco M3 استفاده کنید. نمایشگر و دوربین خوبی داره. عمر باتریش بالاست و از تراشه Snapdragon 662 استفاده میکنه که میتونه بدون تاخیر براتون برنامه ها رو اجرا کنه. فقط شاید در اجرای بازی های سنگین کمی ضعیف باشه

عاشور سیاحی گفت:

کوی سلیم آبادخ ثامن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
؟؟؟

علیرضا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ برای مصارف روزمره با کیفیت ساخت بااثلا و کارکرذ خوب
بازی نمیکنم
بودجه ۵م
؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه برای مصارف روزمره می‌خواید، گوشی گلکسی A22 نسخه 4G میتونه مناسب باشه

سجاد گفت:

سلام روز بخیر
ی گوشی تا رنج 5 6 میلیون میخوام
که کیفیت دوربینش عالی باشه
و در برابر ضربه و زمین خوردگی هم شدیدا مقاوم باشه
ترجیحا شیا ولی سامسونگ هم باشه اوکیه
اولویت اولم کیفیت دوربین جلو و عقب
اولویت دومم مقاومتشه

پشتیبانی اعتبار کالا گفت:

با توجه به بودجه و ویژگی و برندی که گفتید، گوشی ردمی نوت 11 اس شیائومی انتخاب مناسبیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

با توجه به ویژگی هایی که مطرح کردید و قیمت مورد نظرتون، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس پیشنهاد میشه
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11s-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

پریا گفت:

ببخشید قیمت گوشی a12 چنده
..

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی A12 در دو مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی موجوده برای اطلاع از قیمت هرکدام، به لین های زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a12-sm-a125f-ds-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone/

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a12-sm-a125f-ds-dual-sim-64gb-4gb-mobile-phone/

سینا فرخنده گفت:

سلام بین a12a13m13وf13 بهترینش کدومه کارایی گوشی برام خیلی مهمه می‌خوام چند سال برام کار کنه و دوربین خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ازبین مدل‌هایی که نوشتید، ما بدون شک گوشی گلکسی A13 را به شما معرفی می‌کنیم