etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان ۲۰۲۳

4.2
(48)
عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان ۲۰۲۳

اگر به گوشی‌های رده‌بالا علاقه دارید، باید بدانید که برندهای مختلف گزینه‌های جذابی را برای کاربران عرضه کرده‌اند. این گوشی‌ها نسبت به گوشی‌های میان‌رده مشخصات بهتری دارند و معمولا قدرتمندتر هستند. گوشی‌های پرچمدار قیمت بالایی دارند و معمولا از پردازنده، دوربین و نمایشگر با کیفیتی بهره می‌برند. بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون نیز بسیاری از ویژگی‌های نزدیک به پرچمدار را دارند اما قیمت مناسب‌تری دارند. اگر به دنبال یک گوشی جذاب و حرفه‌ای هستید، حتما به بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان نگاهی بیندازید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون

۱. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G

مشخصات
ابعاد۱۵۹.۷ در ۷۴ در ۸.۱ میلی‌متر
وزن۱۸۶ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۴ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیSamsung Exynos 1280
پردازنده گرافیکیMali-G68
دوربین اصلی۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۶ گیگابایت۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

سامسونگ Galaxy A33 5G با ابعاد ۱۵۹.۷ در ۷۴ در ۸.۱ میلی متر و وزن آن ۱۸۶ گرم یکی از گوشی‌های خوش دست، سبک و کارآمد میان‌رده این کمپانی است. گلکسی A33 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. رزولوشن نمایشگر این محصول ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. یعنی نمایشگر این گوشی از رزولوشن Full HD بهره مند است که این نکته بسیار مثبتی است.

گوشی گلکسی A33  در قسمت پشتی خود ۴ دوربین دارد. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی (wide) با رزولوشن  ۴۸ مگاپیکسل، یک دوربین اولترا واید (ultra wide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، یک دوربین ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و یک دوربین تشخیص عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل هستند. همچنین دوربین اصلی این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و یا فیلم‌برداری با کیفیت 1080P با سرعت ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه را  دارد. این گوشی یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که  توانایی فیلم‌برداری آن مانند دوربین اصلی این محصول است.

پردازنده گوشی گلکسی A33 سامسونگ Exynos 1280 است که ساخت خود شرکت سامسونگ و یکی از جدیدترین پردازنده‌های این شرکت است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Mali-G68 است. این گوشی میان‌رده از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این گوشی خوب و رضایت‌بخش است و در استفاده‌های معمولی، تا یک روز دوام می‌آورد.

۲. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33

مشخصات 
ابعاد۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۴ میلی‌متر
وزن۱۹۸
نمایشگر۶.۶ اینچی TFT LCD وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازنده اصلیSamsung Exynos 1280
پردازنده گرافیکیMali-G68
دوربین اصلی۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

سامسونگ Galaxy M33 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با‌کیفیت سری M سامسونگ است که به نمایشگری با ابعاد ۶.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از نوع  TFT LCD مجهز شده است. با توجه به توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ و حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، با نمایشگری با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی نمایشگر، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را در خود جای داده که برای ثبت تصاویر در نور روز و تماس‌های تصویری، عملکرد قابل قبولی دارد.

در قسمت پشتی گلکسی M33 یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) در کنار دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند. توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K سبب شده تا عملکرد خوبی را از سنسور دوربین این گوشی هوشمند میان‌رده در بخش فیلمبرداری شاهد باشید.

گلکسی M33 به پردازنده اختصاصی اگزینوس ۱۲۸۰ شرکت سامسونگ مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را در اجرای بازی‌های سنگین مانند کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت 9 و نرم‌افزار‌های محبوب و کاربردی دارد. همانند اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری M، سامسونگ Galaxy M33  نیز به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده که در شرایط استفاده معمولی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را ارائه می‌کند.

۳. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32

مشخصات 
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۰۵
نمایشگر۶.۴ اینچی TFT LCD وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازنده اصلیDimensity 720 5G
پردازنده گرافیکیMali-G57 MC3
دوربین اصلی۴۸+۸+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۴ و ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32 دارای نمایشگر TFT LCD با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این محصول سامسونگ با نسخه ۱۱ از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. نمایشگر استفاده‌شده در این گوشی ۶.۴ اینچی است که تصاویر شفاف و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۲۷۰ پیکسل را نشان می‌دهد.

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، دوربین‌های چهارگانه این گوشی را تشکیل می‌دهند که در شرایط نور مناسب تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کنند. گلکسی A32 همچنین به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی مجهز شده که برای ثبت تصاویر در نور روز و تماس‌های تصویری، عملکرد قابل قبولی دارد.

پردازنده این محصول، Dimensity 720 5G از پردازنده‌های ۷ نانومتری و ۸ هسته‌ای بوده که به همراه ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 نیز برای پخش ویدیو و اجرای بازی‌های سنگین مناسب است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون

شیائومی در این بازه قیمتی، گزینه‌های متنوع و زیادی دارد. این گوشی‌ها همگی به مشخصات خوبی مجهز شده‌اند و رقابت پایاپایی با هم دارند. در ادامه، قصد داریم بهترین و با ارزش‌ترین گوشی‌های شیائومی را که در بازه قیمتی ۱۵ میلیون تومان قرار دارند، معرفی و ویژگی‌های هر یک را به اختصار بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

۱. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G

مشخصات
ابعاد۱۶۵.۹ در ۷۶.۲ در ۸ میلی‌متر
وزن۱۸۹ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیSnapdragon 695 5G
پردازنده گرافیکیAdreno 619
دوربین اصلی۴۸+۸+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

شیائومی Poco X5 5G به نمایشگری با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده که توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) را دارد. این ویژگی‌های نمایشگر نشان از آن دارد که با یکی از قدرتمند‌ترین نمایشگرها در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده رو‌به‌رو هستید.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از نوع عریض این گوشی در نور روز و نور شب عملکرد بسیار خوبی دارد. سنسور ۸ مگاپیکسل با زاویه دید گسترده ۱۱۸ درجه امکان ثبت تصاویر با کیفیتی را در طبیعت فراهم کرده و سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو هم برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل نیز نیاز شما را تا میزان بسیار زیادی در عکاسی نور روز بر‌آورده می‌کند.

پردازنده Snapdragon 695 5G شرکت کوالکام نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که علاوه‌بر پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پرسرعت 5G، در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد بسیار خوبی دارد. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت پوکو X5 شیائومی به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی، طول عمر مفید دو روز دوام می‌آورد.

۲. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G

مشخصات 
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۰۵
نمایشگر۶.۶۷ اینچی Super AMOLED وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیDimensity 920
پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4
دوربین اصلی۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
باتری۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G به نمایشگری با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از نوع Super AMOLED مجهز شده که توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) را دارد. این ویژگی‌های نمایشگر نشان از آن دارد که با یکی از قدرتمند‌ترین نمایشگرها در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده رو‌به‌رو هستید.

دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع عریض این گوشی در نور روز و نور شب عملکرد بسیار خوبی دارد. سنسور ۸ مگاپیکسل با زاویه دید گسترده ۱۲۰ درجه امکان ثبت تصاویر با کیفیتی را در طبیعت فراهم کرده و سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو هم برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل نیز نیاز شما را تا میزان بسیار زیادی در عکاسی نور روز بر‌آورده می‌کند.

پردازنده Dimensity 920 مدیاتک نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که علاوه‌بر پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پرسرعت 5G، در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد بسیار خوبی دارد. باتری با میزان ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت پوکو X5 شیائومی به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی، طول عمر مفید دو روز دوام می‌آورد. همچنین به یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی مجهز شده که در مدت زمان ۱۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

بهترین گوشی هواوی تا ۱۵ میلیون

۱. گوشی هواوی Nova 8

مشخصات
ابعاد۱۶۰.۱×۷۴.۱×۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۶۹ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۶۷ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیKirin 820E
پردازنده گرافیکیMali-G57
دوربین اصلی۶۴+۸+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۳۲ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت

هواوی در زمینه گوشی‌های جذاب با طراحی و کیفیت خوب همیشه فعال بوده است. این برند بعد از تحریم‌های شرکت گوگل کمی با بحران روبرو شد اما هنوز هم گوشی‌های جذاب با امکانات خوب و سیستم‌عامل اختصاصی خود به بازار عرضه می‌کند. یکی از گوشی‌‌های خوب این برند گوشی Nova 8 است که در آگوست ۲۰۲۱ معرفی شد. نمایشگر این گوشی دارای قابلیت ۹۰ هرتزی، فناوری HDR10، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹.۳ درصد و تراکم پیکسلی ۳۹۲ پیکسل بر اینچ است.

این گوشی از پردازنده Kirin 820E و پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. Nova 8 دارای رم ۸ گیگابایت با حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از چهار لنز دوربین شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 1080p دارد. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری 4K است. Nova 8 از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که این باتری از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۲. گوشی موبایل هوآوی مدل nova 9

مشخصات 
ابعاد۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۸ میلی‌متر
وزن۱۷۵
نمایشگر۶.۵۷ اینچی OLED وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلیSnapdragon 778G
پردازنده گرافیکیAdreno 642L
دوربین اصلی۵۰+۸+۲+۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی۳۲ مگاپیکسل
باتری۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت

هواوی nova 9 به نمایشگری با ابعاد ۶.۵۷ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل از نوع OLED مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را نیز دارد. این نمایشگر قادر است ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را به نمایش بگذارد که در نتیجه می‌توان انتظار یک نمایشگر قدرتمند و با کیفیت را از این گوشی هواوی داشت.

در قسمت پشتی این گوشی نیز شاهد قرار‌گیری چهار سنسور دروبین هستیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهارگانه nova 9 را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی نیز سنسور قدرتمندی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

این گوشی به پردازنده قدرتمند Snapdragon 778G با معماری ۶ نانومتری مجهز شده است. بهره بردن از چنین پردازنده‌ای سبب شده تا هیچ مشکلی برای اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز نداشته باشید. باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند ۶۶ وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است. لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند ۶۶ واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه ۳۸ دقیقه‌ای دارد.

سخن آخر

بسیاری از ما مایل هستیم که با پرداخت هزینه مناسب، یک گوشی با امکانات به‌روز و قدرتمند بهره ببریم. برندها نیز مدل‌های متنوعی از گوشی‌های موبایل را با قیمت مناسب و ویژگی‌های قوی به بازار عرضه کرده‌اند. انتخاب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون شاید کمی سخت به نظر برسد زیرا شما به دنبال بهترین ویژگی‌ها هستید. با بررسی دقیق ویژگی‌های هر گوشی و مشخص کردن نیازهای خود، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در این مقاله بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان را معرفی و بررسی کردیم. به نظر شما به غیر از این گوشی‌ها چه گوشی دیگری را می‌توان در این لیست جای داد؟ آیا شما تمایل دارید گوشی تا ۱۵ میلیون را خریداری کنید یا ترجیح می‌دهید از بین گوشی‌های میان‌رده بهترین گزینه را انتخاب کنید؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 48

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد حسین گفت:

گوشی تا ۱۵ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون تومان را به شما معرفی کرده‌ایم

صالحی گفت:

تا پانزده میلیون چه گوشی پیشنهاد می دهید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توان تا ۱۵ میلیون تومان را تهیه کرد، به شما معرفی کرده‌ایم

صالحی گفت:

تا قیمت پانزده میلیون چه گوشی خوبه ؟

بهار گفت:

بهترين گوشي شيائومي از نظر كيفيت واقعي دوربين عكاسي كدام أست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-android-phone-cameras/

شایان عبداللهی گفت:

با13میلیون چه گوشی بگیرم
طول عمر باتری برام مهمه دوربینشم مهمه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

mahhdii گفت:

سلام به نظر من گوشی نوت 11sاز پوکو x4 و x3 و A53 بهتر است چون که نوت ۱۱دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل داره که فوق آلاده است هم برای گیم خوب است
در کل از همه بهتر است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر و تجربه خود را با ما درمیان گذاشتید سپاس گزاریم

سلام گفت:

تا 15 میلیون چه گوشی میتونم بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

Mohammadsadegh گفت:

سلام میخوام گوشی POCO X3 Pro بهتر و قیمت مناسبتر بگیرم ولی هرچی میگردم پردازنده پایداری پیدا ن میکنم کمکم کنید لطفا

حمید درویش گفت:

قمت گوشی A53 چند هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک‌های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-256-gb-8gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone

عرفان پوررضا گفت:

سلام به نظرتون گوشی a33 خوبه و کاراییش زیاده یا a53

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A33 یک گوشی خوب با عملکرد قابل قبول به ویژه در دوربین است. اما گلکسی A53 عملکردی بهتر و دوربینی بهتر نسبت به A33 دراد

MR.mohammad گفت:

سلام بین poco x4 pro و ردمی نوت ۱۱ پرو کدام بهتر است

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
اگر برای گیم می‌خواهید، پوکو X4 Pro گزینه بسیار خوبی است اما اگر یک گوشی برای عکاسی می‌خواهید، ردمی نوت ۱۱ پرو انتخاب بهتری خواهد بود.

محمد‌باقر‌جعفری گفت:

اسم‌این گوشی‌چیه

علیرضا ایزدی گفت:

کدوم گوشی بهتر دوکو آیس ۴یاردمی نت 11پرو پلاس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای گیم گوشی پوکو X4‌و برای عکاسی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

امیر رضا عابدی گفت:

میخواستم بپرسم ردمی نوت ۱۲ وارد ایران شده و اینکه این بهتر یا پوکوx5

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله وارد شده
اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ هستید، پوکو X5 گزینه مناسبی است اما اگر به دنبال یک گوشی برای عکاسی هستید ردمی نوت ۱۲ بهتر است

فرامرز فتحی گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ در رنج زیر۲۰میلیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

سپهر گفت:

ب نظر شما گوشی سامسونگ m33.بهتره یا آیفون x max

امیر گفت:

سلام به نظر شما زیباترین گوشی تا سقف ۱۵ با کارایی خوب چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم‌کارت با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone

پرهام گفت:

بین موتورلا اج ۲۰پرو و اج ۳۰ کدام بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

موتورولا اج 30 هم نمایشگر بهتری دارد و هم وزن کمتر. از سویی دیگر پردازنده اج ۳۰ تقویت شده و بهتر از اج ۲۰ است همچنین باتری اج ۳۰ کمی بیشتر دوام می‌آورد. تنها دوربین های اج ۲۰ است که از اج ۳۰ قدرتمندتر است. در مجموع می‌توان گفت که اج ۳۰ ارزش خرید بالاتری دارد

میلادلطفی گفت:

آیفون se2022یا شیامی 11t از نظر باتری کیفیت صفحه نمایش و داغ نکردن درد برنامه های سنگین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون SE باتری بسیار ضعیفی دارد و به سرعت خالی می‌شود از سویی دیگر نمایشگر آن کوچک‌تر از شیائومی 11T بوده و در نتیجه ما به شما شیائومی 11T را پیشنهاد می‌کنیم. مرگ آنکه صرفا برند اپل و حمل گوشی اپل برای شما مهم باشد

میلادلطفی گفت:

تا رنج 15ملیون شیامی 11tیا آیفون se2022. باتری خوبی داشته باشه کیفیت صفحه نمایش و برنامه بازی های سنگین به راحتی بار کنه قبلاً آیفون داشتم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون SE باتری بسیار ضعیفی دارد و به سرعت خالی می‌شود از سویی دیگر نمایشگر آن کوچک‌تر از شیائومی 11T بوده و در نتیجه ما به شما شیائومی 11T را پیشنهاد می‌کنیم. مرگ آنکه صرفا برند اپل و حمل گوشی اپل برای شما مهم باشد

میلادلطفی گفت:

لطفا راهنمایی کنید که تا رنج 15ملیون شیامی 11tیا آیفون se2022. باتری خوبی داشته باشه کیفیت صفحه نمایش و برنامه بازی های سنگین به راحتی بار کنه قبلاً آیفون داشتم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون SE باتری بسیار ضعیفی دارد و به سرعت خالی می‌شود از سویی دیگر نمایشگر آن کوچک‌تر از شیائومی 11T بوده و در نتیجه ما به شما شیائومی 11T را پیشنهاد می‌کنیم. مرگ آنکه صرفا برند اپل و حمل گوشی اپل برای شما مهم باشد

میلادلطفی گفت:

لطفا راهنمایی کنید که تا رنج 15ملیون شیامی 11tیا آیفون se2022. باتری خوبی داشته باشه کیفیت صفحه نمایش و برنامه بازی های سنگین به راحتی بار کنه قبلاً آیفون داشتم الان شیامی 10,s دارم می‌خوام تعویض کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون SE باتری بسیار ضعیفی دارد و به سرعت خالی می‌شود از سویی دیگر نمایشگر آن کوچک‌تر از شیائومی 11T بوده و در نتیجه ما به شما شیائومی 11T را پیشنهاد می‌کنیم. مرگ آنکه صرفا برند اپل و حمل گوشی اپل برای شما مهم باشد

حمیدرضافرحمند گفت:

قسطی میتونم بخرم گوشی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر، فروش به صورت نقد است

حافظ کرمی گفت:

شیائومی۱۱تی پرو بهتر است یا ردمی نوت ۱۰ پرو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی شیائومی 11T Pro گزینه بهتری برای شما خواهد بود

ABBAS گفت:

سلام گوشی ایفون ب قیمت 15 میلیون چه مدلی رو پیشنهاد میکنید؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های آیفون قیمتی بالاتر از بودجه مورد نظر شما دارند

مهدی نریمان گفت:

گوشی درحد۱۳م باکیفیت عکس ورم وحافظه خوب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A53 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک های زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-256-gb-8gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-5g–dual-sim-128-gb-8gb-mobile-phone

ناشناس گفت:

سلام گوشی تارنج 16یا17میلیون چی پیشنهادمیکنیدک دوربین وباتری خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A73 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم

مصطفی گفت:

سلام گوشی شیامی رنج ۱۰ تا ۱۲ که دوربین خوبی داشته باشه ؟!؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما شیائومی ۱۲ لایت نسخه 128/8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم

رضا گفت:

گوشی تا 15 میلیون که جک 3.5 داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های میان رده جدید هیچ کدام جک ۳.۵ میلی متری ندارند

ناشناس گفت:

خیر اف ۴ جی تی دارد

محمود گفت:

سلام گوشی شیامی 11T pro گوشی خوبی هست و برای بازی مناسب هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یکی از بهترین گوشی‌های زیر پرچمدار شیائومی بوده که برای بازی نیز بسیار مناسب است

پویان امیدی گفت:

پوکو ایکس آری پرو ۱۲۸ در حد نو رو چقدر می برن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه های دست دوم مراجعه کنید

آیدا کریمی پور گفت:

بهترین گوشی پوکو کدومه حتی ت گیم؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دو گوشی POCO F4 GT و POCO X4 GT بهترین گوشی های گیمینگ پوکو در سال ۲۰۲۲ هستند

Hosein t گفت:

سلام و خسته نباشید گوشی تو رنج قیمت ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میدید گیمینگ باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ گلکسی S20 FE و از برند شیائومی 11T Pro را پیشنهاد می‌کنیم

سیامک زارع گفت:

نظرتون درمورد وان پلاس ۸تی چیه .

. گفت:

سلام ببخشید
از بین این چند گوشی کدام یکی بهترین هست. A73. S20FE. وS22FE

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گلکسی S22 FE وارد نشده و یک لول پایین تر آن یعنی S21 FE بهترین گزینه در حال حاضر است

سجاد اسداللهی گفت:

داخل بازده ۱۵ میلیون گوشی پرچمدار بگیرم یدونه نوت ۹ سامسونگ پیدا شده و کارتونی هم پلمپ هست یا گوشی بروز اما میان رده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به دلیل اینکه گوشی‌های قدیمی سامسونگ به‌روزرسانی اندروید و از آن مهم‌تر بروزرسانی امنیتی دریافت نمی‌کنند، همواره بهتر است گوشی جدید تهیه نمایید که در سال‌های آتی از آن استفاده می‌کنید امنیت و نرم‌افزراهای شما مدام به روز شوند.

سعید راد گفت:

تا 15تومن سامسونگ .چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی S20 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم

زینب افرازنده گفت:

بهترین گوشی سامسونگ چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی پرچمدار این برند، گلکسی S22 Ultra است اما اگر در بازه قیمتی ۱۵ میلیون تومان مد نظر شماست، ما به شما گوشی گلکسی S20 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم

آترین گفت:

سلام بنظرتون mi 11i بهتره یا ۱۱ تی یا s20 fe 5g?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی گلکسی S20 FE 5G از سایر گزینه ها بهتر است

محسن گفت:

سلام گوشی تا۱۵میلیپن چی خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌هایی هستند که می‌توانید در این رنج قیمت تهیه نمایید

مریم محمدی گفت:

سلام زیز هفت میلیون کدوم گوشیو پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
از برند شیائومی، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
برای مشاهده ویژگی‌ها و قیمت محصول و یا خرید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a23-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-pro-m2101k6g-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone-2

امیر حسین امیری گفت:

ایا این مدل چیست

اکبری گفت:

گوشی تا ۱۵ تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌هایی هستند که می‌توانید تا ۱۵ میلیون تومان خریداری کنید

اکبری گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ تومن از نظر عکاسی عالی باشه راهنماییکنید لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A73 و سامسونگ گلکسی A53 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده ویژگی ادوربین و سایر ویژگی‌های این دو گوشی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/

امیر گفت:

گوشی می‌خوام بخرم تا ۱۵ میلیون دوربین خوبی داشته باشه و برای بازی کردن عالی باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی S20 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم

موسوی گفت:

سلام من یه گوشی میخواستم
که از لحاظ دوربین عالی باشه
و شارژردهی خوبی داشته باشه
کدوم گوشی را پیشنهاد می کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی 11T Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

زهرا گفت:

بهترین گوشی سامسونگ در حد ۱۵میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی های میان رده تا قیمت ۱۵ میلیون تومان هستند. با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید تصمیم گرفته و انتخاب کنید

Heni گفت:

یه گوشی تؤ همین بازه قیمتی با سخت افزاری خؤب تقریبا گیمینگ با دوربین خوب چه گوشی هست!؟چی و اینکه ایفون كارکرد بخرم یا یه گوشی هواوی؟

ایلیا قریشی گفت:

POCO X4 PRO 5G چگونه گوشی میباشد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام شیائومی POCO X4 PRO یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار بوده که علاوه بر ظاهری جذاب، از سخت افزار بسیار مناسبی نیز برخوردار است

دانیال.. گفت:

سلام خسته نباشید من یه گیمرم درکنار پردازنده عالی می‌خوام که صفحه نمایش و مصرف باطری بهینه داشته باشه من بین چند گوشی تردید دارم بلک شارک 5 ار اس ، کی 50 گیمینگ ، 11تی پرو خواهش دارم کمک کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی بلک شارک 5 ار اس را پیشنهاد می‌کنیم

Fardin گفت:

سلام پوکو F4gt آیا ارزش خرید داره چون داخل بررسی ها میگن گوشی داغ می‌کنه و عفت فریم داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دلیل داغ کردن گوشی پوکو F4 GT استفاده از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 است. این پردازنده که در اغلب گوشی های پرچمدار اندرویدی از سامسونگ گرفته تا شیائومی، استفاده شده، علیرغم آنکه بسیار قدرتمند است ضعف بزرگی دارد و آن داغ کردن در هنگام جلسات طولانی بازی‌های سنگینی مانند کالاف دیوتی است. البته این داغ کردن همیشه نیست و این پردازنده از قدرت فوق العاده پردازشی برخوردار است. بنابراین این گوشی ارزش خرید بالایی دارد

شهاب گفت:

گوشی s20 خوبه یا نه با مشخصات

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی میان رده، گوشی مناسبی است و مشخصات آن نیز در همین مطلب هم به صورت جدول و هم به صورت تشریحی نوشته شده است. به متن همین مطلب مراجعه نمایید

صابرپیری گفت:

برا یه خرید یک گوشی که 15میلیون قیمتش باشه ارزش خرید بالایی داره رابه من معرفی کنید لطفا بزند برام مهم نیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی هوشمند شیائومی 11T Pro 5G را پیشنهاد می‌کنیم

نفس اکبری گفت:

با ۱۵ میلیون چه گوشی بخرم که دارم داشته باشه

محمد گفت:

سلام
تا ۸ ملیون چ موبایلی پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی A32 4G و گلکسی M52 5G را پیشنهاد می‌کنیم

reza گفت:

بهترین گوشی ۵جی تا ۱۵ میلیون لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم
برای مشاهده مشخصات و قیمت به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

ناشناس گفت:

سلام وقت بخیرمخواستم راهنماییم کنین بین این دوتاکدوم بهتره؟ شیائومیT pro 11وسامسونگ GALAXY A73

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A73 را پیشنهاد می‌کنیم

مریم خواجوی گفت:

ایا seایفون ۲۰۲۲ دوسیم ۲۵۶ موجود هست یا خیر در بازار

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیفون SE 2022 موجود بوده اما تک سیم‌کارت است

فریبا گفت:

در رنج قیمت ۱۵ تومن گوشی از نوع سامسونگ راهنمایی بفرمایید لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی S20 FE 5G را پیشنهاد می‌کنیم که به پردازنده قدرتمند زیر پرچمدار، باتری با عمر بالا، دوربی به ویژه دوربین سلفی قوی و حافظه رم بالا و پر سرعت مجهز است

غلام گودرزی گفت:

بهترین گوشی موجود رنج 15 ملیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های تا ۱۵ میلیون هستند. شما می‌توانید هر یک از این گوشی ها را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید

بهزاد مفاخری گفت:

سلام

داود گفت:

سلام آقا تا رنج قیمت ۱۵ کمی بیشتر یا کمتر پرچمداری هست برای خرید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. بازه قیمتی مورد نظر شما شامل گوشی های میان‌رده بوده و گوشی پرچمدار معمولا از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود

علیرضاجعفری گفت:

سلام لطفا قیمت s20FE 5G با۲۵۶ گیگابایت وآیاموجودهست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
موجودی ها همچنین قیمت های ما روی سایت بروز هستند.

عباس خسروی گفت:

گوشی تا ۱۵ تومن چی بگیرم خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که دراین مقاله معرفی شدند، بهترین گوشی های ازار در این رنج قیمت هستند

ارزو گفت:

سلام.من میخوام گوشی آ۷۳ بگیرم دوستان گوشی اس ۲۱اف ای رو میگن بگیر.ایا اس ۲۱ ارزش داره ۸تومن بالاتر هزینه کنم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE به مراتب ارزش خرید بالاتری دارد

مسعود مشاوری نیا گفت:

بین گوشی mi 11 t pro که ۲۵۶ و۱۲ هست و mi 11 i که ۲۵۶و۸ هست مشورت بدید برای انتخاب؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف بسیار اندک mi 11 i برتر است. البته این برتری چندان زیاد نیست

امیر رضا چگنی گفت:

گوشی 15 میلیونی چ گوشی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین گوشی در این رنج قیمت محسوب می‌شوند

hadi گفت:

تا 12 میلیون. گوشی ک دوربین. حافظه و باتری خوب داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G را پیشنهاد می‌کنیم. برای اطلاع از ویژگی‌ها و خرید کالا به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-256-gb-and-8-gb-ram-mobile-phone/

رضا سلطانی گفت:

گوشی ۱۵ میلیونی که باتری خوبی داشته باشه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر دنبال گوشی با طول عمر بالای باتری هستید گوشی شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

کتایون گفت:

یه گوشی تا ۱۵ میلیون میخوام که ظاهر گوشی های گرون رو داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر صرفا ظاهر گوشی برایتان اهمیت دارد، گوشی آیفون SE 2020 بهترین انتخاب برای شما است

مهدی گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون که خیالم از بابت هدیه دادنش راحت باشه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز سعی شده در این مطلب بهترین گوشی های ۱۵ میلیونی موجود در بازار را برای شما فهرست کنیم که از هر نظر عملکرد خوبی دارند. بنابراین بسته بهسلیقه شخصی خود، می‌توانید یکی از این گوشی ها را جهت هدیه دادن انتخاب کنید

حسام رجبی گفت:

سلام. یه گوشی در حد ۱۵ میلیون که باهاش عکاسی کنم میخوام. ممنون میشم کمکم کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای عکاسی ما به شما دو گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T را پیشنهاد می‌کنیم

ماهان میرزاییان گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون که زود باتری تموم نکنه و بتونم ۲۰ دقیقه بازی آنلاین رو راحت انجام بدم کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 11T هم پردازنده قوی برای بازی دارد و هم باتری قدرتمند با طول عمر بالا. بنابراین پیشنهاد ما به شما شیائومی 11T است.

احمد چوبین گفت:

سلام. شما که گوشی تا ۱۵ میلیون رو معرفی کردید میشه بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون تومان هم معرفی کنید؟ برای ما ۱۵ میلیون زیاده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مجله اعتبارکالا مطلب جداگانه‌ای برای گوشی های مد نظر شما نیز نوشته است. برای اطلاع از بهترین گوشی های تا ۱۰ میلون تومان سامسونگ و یا شیائومی به لینک های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-samsung-phones-up-to-10-million-tomans/

https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-phones-up-to-10-million-tomans/

صادقی گفت:

سلام. بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون که هم شیک باشه هم دوربین خوب داشته باشه بین اینایی که گفتید کدوم بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
انتخاب ظاهر گوشی کاملا به سلیقه شخصی شما مرتبط است اما از نظر دوربین شیائومی 11T، تصاویر خوبی ثبت می‌کند.

الهام گفت:

سلام. ممنون میشم راهنماییم کنید. یه گوشی تا ۱۵ میلیون میخوام که تا چند سال مجبور نباشم برم گوشی بخرم. شما کدوم یکی رو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز هدف ما از انتشار مطلب بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان، معرفی گوشی‌هایی بوده که در این رنج قیمت بالاترین کارایی و بیشترین طول عمر را داشته باشند. بنابراین می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خود، یکی از گوشی هایی که در این مطلب آمده را انتخاب و خریداری کنید

محسن قنبری گفت:

گوشی ۱۵ میلیونی فقط شیائومی. خیلی بهتر از سامسونگ و آیفونه

میترا علیزاده گفت:

گوشی تا ۱۵ میلیون سامسونگ بهتره یا شیائومی یا آیفون؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمی‌توان نظر کلی داد. گوشی‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند همگی از بهترین‌ها بوده و هر کدام در موردی خاص بهتر از دیگری است

غلامحسین ساعدی گفت:

گوشی ۱۵ میلیونی آیفون واقعا خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سوال شما مبهم است. از نظر کلی گوشی هوشمند خوبی بوده. بستگی دارد شما چه انتظاری از یک گوشی هوشمن داشته باشید

احمدرضا احمدی گفت:

چرا S21 FE تو لیست بهترین گوشی تا 15 میلیون نیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از پیشنهادتان. این مطلب به روز خواهد شد و گوشی که معرفی کردید حتما در این مطلب گنجانده خواهد شد

مرجان احمدی گفت:

سلام
یه گوشی تا ۱۵ میلیون میخوام که بتونم باهاش برنامه آفیس رو راحت اجرا کنم باتریش هم سریع خالی نشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند قادر به پردازش برنامه های نسبتا سنگین و بازی های موبایل بوده و طول عمر باتری بالایی دارند. شما می‌توانید بسته به سلیقه شخصی خود، یکی از این موارد را انتخاب و با خیالی آسوده خریداری کنید

غزل عباسی گفت:

واقعا فکر میکنید آیفون SE 2020 میتونه جزو بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون باشه؟ به نظرم شیائومی تو این رنج قیمت خیلی بهتر از آیفونه. آیفون فقط پول برندشو میگیره

اکبریان گفت:

یه کوشی در حد ۱۵ میلیون میخوام برای دخترم. کدوم یکی از اینا بهتره و بیشتر دوام میاره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، بهترین بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده یکی از این گوشی های هوشمند را خریداری کنید

احسان میرزایی گفت:

سلام. بهترین گوشی از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون شیائومی بخریم بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف اندک، دوربین گوشی های میان‌رده شیائومی از گوشی های میان‌رده سامسونگ بهتر است

قاسم گفت:

سلام. مطلب خوبی بود اما به نظرم این تعداد گوشی برای معرفی بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون خیلی ناقصه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر مطلب محدودیت کلمات و جملات داشته و ما می‌توانیم تعداد محدودی را معرفی کنیم. ممنون می‌شویم اگر گوشی مورد نظر خود در این رنج قیمت را معرفی کنید

محدثه حسنی گفت:

گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون کدومو پیشنهاد میدید؟ خودتون کدومو برای فروش دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این رنج قیمت که در فروشگاه اعتبارکالا نیز موجود است، می‌توانیم گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G را پیشنهاد دهیم. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به لینک زیر مراجعه کنید

https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-5g-dual-sim-256gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

الیکا گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون که بتونم با دوربینش از محصولاتم برای فروش تو اینستاگرام عکس خوب بگیرم چی پیشنهاد میدید؟ دوربین برام خیلی مهمه و بیشتر از ۱۵ تومن هم نمیتونم هزینه کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی 11T را پیشنهاد می‌‍کنیم

محمود گفت:

میخواستم بدونم با گوشی تا ۱۵ میلیون میشه بازی های جدید موبال رو بازی کرد یا جواب نمیده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
اغلب گوشی های شیائومی در این بازه قیمتی به راحتی بازی های جدید موبایل را پشتیبانی کرده و بدون تاخیر اجرا می‌کنند

قادری گفت:

سلام. یه گوشی ۱۵ میلیونی میخوام برای بازی. میشه بهم معرفی کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اغلب گوشی های شیائومی در این بازه قیمتی به راحتی بازی های جدید موبایل را پشتیبانی کرده و بدون تاخیر اجرا می‌کنند. شما می٬توانید یکی از گوشی های معرفی شده در این مطلب را انتخاب و خریداری کنید

فریده مرادی گفت:

سلام. ممنونم از مطلب خوبتون. بین این گوشی ها گوشی ۱۵ میلیونی که از بقیه بهتر باشه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نمی‌توان نظر کلی داد. تمامی این گوشی ها بهترین های در رنج قیمت ۱۵ میلیون تومان بوده و خرید آن کاملا به سلیقه شما و نیازتان بستگی دارد

مدرسی علیرضا گفت:

سلام . یه گوشی در حد ۱۵ میلیون که بشه باهاش عکاسی و فیلمبرداری کرد و خوب باشه چی پیشنهاد میدید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی‌های گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T و شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

کسری نوری گفت:

سلام. یه گوشی تا ۱۵ میلیون میخوام برای هدیه تولد خانمم. شما چه گوشی پیشنهاد میدید که ظاهر خوبی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر عملکرد تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، بهترین هستند و از نظر ظاهر نیز کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما و همسرتان دارد

سهیلا محمدی گفت:

این بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان برای امسال هستن؟ این گوشیارو میشه الان با همین قیمت خرید یا گرون تر شدن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. این مطلب به روز رسانی شده و شما می‌توانید گوشی های معرفی شده را در همین رنج قیمت خریداری نمایید

خانزاده گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون تومان سامسونگ یا شیائومی کدومش رو پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام

ما به شما گوشی‌های گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T و شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

کاشانی گفت:

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان برای بازی کدومش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه گوشی هوشمند شیائومی می 11i به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است، لذا برای بازی گزینه مناسب‌تری خواهد بود

شهرزاد گفت:

سلام. شما خودتون بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون که هم ظاهر شیکی داشته باشه هم برای عکاسی تو اینستاگرام خوب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
انتخاب ظاهر گوشی یک امر کاملا سلیقه‌ای بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید. اما برای عکاسی، ما به شما گوشی‌های گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T و شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

متین ارجمند گفت:

گوشی ۱۵ میلیونی برای عکاسی میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی‌های گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T و شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

سعیده ساعدی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در این مطلب به آن پرداخته شده، گوشی گلکسی S20 FE 5G یکی از بهترین گوشی‌های این برند تا ۱۵ میلیون تومان است

مقیمی ابولفضل گفت:

با گوشی تا ۱۵ میلیون تومان میشه کالاف دیوتی بازی کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله قطعا می‌شود.
با توجه به اینکه گوشی هوشمند شیائومی می 11i به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است، برای بازی مناسب خواهد بود

مازیار گفت:

یه گوشی تا ۱۵ میایون تومان میخوام که هی مجبور نباشم بزنم به شارژ. یه روز کامل برام کار کنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام

ما به شما گوشی‌های گوشی Mi 10T Pro 5G و شیائومی 11T و شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

محمد کرمی گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان که از نظر ظاهری شیک باشه برای هدیه کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز ظاهر گوشی کاملا سلیقه‌ای و شخصی بوده که در نهایت این شما هستید که باید یکی از گوشی های معرفی شده در این مطلب را با توجه به سلیقه شخصی خود، خریداری کنید

سمانه گفت:

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان برای عکاسی چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی هوشمند شیائومی می 11i را پیشنهاد می‌کنیم

آیلین گفت:

ممنون از وب سایت خو.بتون این مطلب به من خیلی کمک کرد در انتخاب گوشی مد نظرم ازتون ممنونم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که توانستیم به شما کمک کنیم. همچنین از اینکه تجربه خودتان را با ما درمیان گذاشتید سپاسگزاریم

یاشار گفت:

سلام رزوتون بخیر من یه سوال داشتم ایا پردازنده اسنپداراگون ۸۶۵ بهرته یا اسنپدراگون ۸۸۸؟ کدومش بیشتر داغ میکنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر عملکر، اسنپدراگون ۸۸۸ عملکرد بهتری دارد. اما در مدت زمان طولانی اجرای یک بازی سنگین، بیش‌تر و سریع‌تر از ۸۶۵ داغ می‌کند.

مهتاب پناهی گفت:

سلام و عرض ادب. من یه سوال داشتم ایا گلکسی s20 FE بهتر هست یا گلکسی S21 FE؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که در هر مدل جدید، بهبودهایی در سخت‌افزار آن ایجاد می‌شود، قاعدتا گوشی گلکسی S21 FE بهتر از گلکسی s20 FE استپ

قاسم گفت:

بهترین گوشی های ارزان قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوش‌های ارزان قیمت شیائومی به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-cheap-phone/
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/blog/best-budget-samsung-phone/

داریوش گفت:

سلام من میخواستم یه گوشی خوب تا ۱۵ میلیون تومن بخرم به نظر شما می 10T Pro 5G بهتره یا شیائومی ۱۲؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی شیائومی ۱۲ بسیار بهتر است و از دوربین بسیار عالی برخوردار است

فلاح گفت:

ایا گوشی موتورولا اج 20 پرو در یاران موجود است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. به عنوان یک گوشی میان‌رده در ایران موجود است

حامد گفت:

چرا ایفون Se 2022 توی لیستتون نیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مقاله به گوشی‌هایی تا قیمت ۱۵ میلیون تومان اختصاص دارد و Se 2022 قیمتی بالاتر دارد

پرهام گفت:

شما گوشی های اندرویدی رو پیشنهاد میدید یا آیفون SE 2020؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سیستم‌عامل اندروید و آیفون هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی خود را دارند و نمی‌توان صرفا بر اساس سیستم‌عامل تصمیم گیری کرد. آنچه که تعیین می‌کند کدام گوشی بهتر است، سخت‌افزار آن است که در این مطلب سعی شده بهترین گوشی ها از نظر تمامی سخت‌افزار بکار رفته در آن را فهرست کنیم

لیلی گفت:

نوا ۸ چه خوشگله قیمتش چنده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها متغیر هستند و ممکن است قیمت امروز با هته آتی متفاوت باشد. اما قیمت امروز این گوشی حدود ۱۰ میلیون تومان است

masoomeh گفت:

ایا گوشی های وان پلاس در ایران موجود هستند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. برخی از مدل‌های این گوشی در ایران موجود است

فرید قلامی گفت:

ایا این مطلب در سال ۲۰۲۲ اپدیت نشده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این مطلب هنوز به روز رسانی نشده و به زودی آپدیت خواهد شد

* گفت:

سلام خسته نباشید من از ترم افزار های ادیت خیلی استفاده میکنم و به نسبت پردازنده و حافظه برام خیلی مهم هستن و اینکه بودجه تا ۱۷ میلیون و اینکه سامسونگ هم باشه چه پیشنهادی دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی S20 FE 5G را با توجه به پردازنده Snapdragon 865 و گرافیک Adreno 650 که دارد، پیشنهاد می‌کنیم

سینا شعبانی گفت:

سلام خسته نباشید
من حدودا ۱۵ تومن میخوام واسه گوشی هزینه کنم بین این سه تا گذینه موندم
۱- سامسونگ نوت۱۰ پلاس
۲- موتورولا اج۲۰ پرو
۳- شیائومی ۱۲x
بنظر شما اگه شکل ظاهریشو بزاریم کنار از نظر کارایی کدومش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر کارایی پردازنده و دوربین و همچنین نمایشگر برای شما در اولویت قرار دارد ما گوشی شیائومی ۱۲x را پیشنهاد می‌کنیم

سعیده حاجیزاده گفت:

گوشی شیائومی بهتر است یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا گوشی های میان رده شیائومی عملکرد بهتری دارد اما در پرچمداران، همچنان سامسونگ از شیائومی بهتر است.

مانی مهرآذر گفت:

سلام . خسته نباشید . من یک گوشی میخواستم که باهاش کار های روزمره انجام بدم و کمی هم بازی کنم . شارژدهی بالا داشته باشه و کیفیت دوربینش هم راضی کننده باشه . خیلی ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نیازی که دارید گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G می‌تواند گزینه مناسبی باشد
برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a53-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

بنیامین گفت:

سلام گوشی برای (کسب و کار انلاین) تو رنج قیمت 17 میلیون همه جوره خوب باشه چی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کسب و کار آنلاین شما باید دو مورد را در نظر داشته باشید. اول کیفیت دوربین و دوم پردازنده گوشی. بنابراین بهترین گوشی که در این رنج قیمت می‌توانیم معرفی کنیم سامسونگ گلکسی S21 FE بوده که پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین‌های قدرتمندی دارد.

بنیامین گفت:

گوشی برای کار میخوام تو حدود ۱۷میلیون (کسب وکار انلاین)چی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کسب و کار آنلاین شما باید دو مورد را در نظر داشته باشید. اول کیفیت دوربین و دوم پردازنده گوشی. بنابراین بهترین گوشی که در این رنج قیمت می‌توانیم معرفی کنیم سامسونگ گلکسی S21 FE بوده که پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین‌های قدرتمندی دارد.

امیر گفت:

هرچند که بقیه میگن هواوی دیگه مرده ولی من هنوزم این برند رو دوسش دارم. الانم گوشیم Nova 8 هستش که فوق العادس توی رنج قیمتی خودش

رسول گفت:

سلام گوشی تا ۱۵ تمن که دوربین و باطری خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سامسونگ گلکسی A73 5G با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و سلفی ۳۲ مگاپیکسل و باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گزینه مناسبی برای شماست
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

شیرازی گفت:

سلام گوشی سامسونگ نوت۱۰ پلاس با حافظه ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگ دارید
یا حافظه ۵۱۲ با رم ۱۲ گیگ دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

کورش گفت:

سلام گوش سامسونگ تا 15تومان چی رو پیشنهاد میکنید؟
برا تولد خانومم میخام
فقط ظاهر در اولویته
همچنین پرچمدار بودن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه گوشی های پرچمدار سامسونگ قیمتی بسیار بالاتر از بودجه ای که در نظر دارید، دارند
بهتون گوشی Galaxy A72 سامسونگ رو پیشنهاد میدیم که هم عملکرد بسیار خوبی داره و هم ظاهر زیبایی داره
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a72-sm-a725f-ds-dual-sim-128gb-8gb-mobile-phone/

❤️ گفت:

سلام وقتتون بخیر
یه گوشی تا سقف ۱۵میلیون تومن می‌خوام بگیرم ولی بیشتر دوست دارم سامسونگ باشه اندرویدش ترجیحا ۱۲باشه ولی ۱۱هم مورد قبوله..کیفیت دوربینش عااااااالی باشه چون اولویت داره برام ،،،حافظه اش حداقل ۱۲۸ باشه و5G باشه و در آخر اینکه مدلش جدید باشه و زیر ۲۰۲۰نباشه .
مرسی 🙏🏻

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنونم از شما که وقت گذاشتید و برامون نوشتید
A53 و A52S گزینه هایی هستند که فکر میکنم کاملا با بودجه و نیازتون همخوانی دارند. مشخصات هر دو رو میتونید در قسمت فروشگاه ببینید. لینک دسته بندی محصولات سامسونگ