etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان ۲۰۲۳

4.2
(65)
طاهره محزون
12 ماه پیش

آیا به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستید؟ آیا تمایل دارید برای خرید گوشی موبایل خود هزینه کمی پرداخت کنید؟ برندهای مختلف، انواع گوشی موبایل را در قیمت‌های مختلف برای کاربران به بازار عرضه می‌کنند. در این میان گوشی‌های ارزان و به‌صرفه نیز طرفداران زیادی دارند. این گوشی‌ها دارای ویژگی پایین‌رده و بهینه‌ای هستند تا همه افراد با هر بازه درآمدی بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. بعضی از گوشی های اقتصادی و ارزان ویژگی‌های خوبی دارند که ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برند. اگر می‌خواهید با بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون

۱. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۸۸ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS
رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیelio P35
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD این گوشی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که کیفت مطلوبی در پخش تصاویر دارد. این گوشی اقتصادی سامسونگ دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق است که در شرایط نوری مناسب قادر است تصاویر قابل قبولی را ثبت کند.

گلکسی A04e به پردازنده بسیار خوب هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده که حتی در اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل هم عملکرد قابل قبولی دارد و در کنار باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به شما این اطمینان را می‌دهد که در جلسات بازی طولانی نیازی به شارژ مجدد نداشته باشید. باتری این گوشی به راحتی یک روز کامل با کاربری متوسط را دوام می‌آورد.

۲. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

مشخصات
ابعاد‍۱۶۴.۲×۷۵.۹×۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۱۱ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۵ اینچ
PLS IPS
رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیUnisoc SC9863A
پردازنده گرافیکیIMG8322
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۲ گیگابیت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

گوشی اقتصادیGalaxy A03 Core  به نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS TFT با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است و توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که می‌توان تصاویر واضح با اشباع رنگ مناسبی را دریافت کرد. این گوشی اقتصادی سامسونگ دارای یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی از نوع عریض است و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. دوربین قسمت پشتی هم توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

گلکسی A03 Core به پردازنده Unisoc SC9863A با معماری ۲۸ نانومتری مجهز شده است. پردازنده‌ای که عملکرد مناسب و قابل قبولی در فعالیت‌های روزمره و البته بازی‌های سبک دارد. باتری مناسب و قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، دو روز را برای استفاده معمولی دوام خواهد آورد.

بهترین گوشی شیائومی تا ۳ میلیون

۳. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

مشخصات
ابعاد۱۶۴.۹ در ۷۶.۷ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۱۹۲ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵۲ اینچ
IPS LCDرزولوشن
۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیHelio A22
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۲ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

این گوشی به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS با وضوح توصیر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده که توانایی نمایش ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ را دارد. همچنین دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض در کنار یک سنسور تشخیص عمق ۰.۰۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن نیز در بریدگی قطره‌ای شگل واقع در بالای نمایشگر قرار دارد.

شیائومی Redmi A1 plus به پردازنده هلیو A22 شرکت مدیاتک مجهز بوده که توانایی ارائه عملکرد خوبی برای اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین و نرم‌افزار‌های پرکاربرد را دارد. انتخاب بسیار خوب باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز سبب شده تا شیائومی Redmi A1 plus به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید نزدیک به دو روز را در استفاده معمولی داشته باشد.

دوربین این گوشی دارای سه لنز دوربین شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و فناوری HDR است. پوکو C3 دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل با کیفیت فیلم‌برداری 1080p است. این گوشی از یک باتری قوی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی بهره می‌برد.

بهترین گوشی جی‌پلاس تا ۳ میلیون

۴. گوشی موبایل جی پلاس مدل S10 GMC-666M ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

مشخصات
ابعاد۱۶۵.۵ در ۷۷.۶ در ۸.۹۵ میلی‌متر
وزن۱۸۸ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۵ اینچ
IPS LCD
رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل
پردازنده اصلیUnisoc SC9863A
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-پلیمری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت

برند جی پلاس در زمینه گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد. جی پلاس S10 GMC-666M نیز به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده است. پنل جلویی این گوشی به نمایشگری با ابعاد ۶.۵ اینچ و وضوح توصیر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی آن قرار دارد و سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دروبین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل به‌همراه دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، سنسور‌های دوربین سه‌گانه جی پلاس S10 GMC-666M را تشکیل می‌دهند. این گوشی به پردازنده میان‌رده UNISOC SC9863A مجهز است که در اجرای نرم‌افزار‌های پرکاربرد و کار‌های روزانه، توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد. باتری با میزان ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند اقتصادی است.

۵. گوشی موبایل جی پلاس مدل P10 2022 GMC-635M ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

مشخصات 
ابعاد۱۵۷.۹ در ۷۴ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن۱۲۰ گرم
سیستم عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۶.۰۹ اینچ
پردازنده اصلیUNISOC SC9863A
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8322
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتری۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

گوشی موبایل جی پلاس P10 با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت روانه بازار شده و دارای نمایشگر LCD است که ظاهر خوبی دارد. این محصول با اندروید ۱۱ روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. نمایشگر استفاده‌شده در این گوشی ۶.۰۹ اینچ با وضوح تصویر HD است که با استفاده از فناوری LCD تصاویر خوبی را به نمایش می‌گذارد. همچنین این نمایشگر در هر اینچ نزدیک ۲۸۲ پیکسل را نشان می‌دهد.

این گوشی به پردازنده UNISOC SC9863A Chipset مجهز شده است که به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی PowerVR GE8322 GPU نیز برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک مناسب است. این نسخه از گوشی با حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و از نوع عریض (Wide) است. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل بوده که در شرایط نوری مناسب تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی است.

بهترین گوشی نوکیا تا ۳ میلیون

۶. گوشی موبایل نوکیا مدل C1 2nd Edition 2021 ظرفیت ۱۶ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت

گوشی نوکیا C21
مشخصات
ابعاد۱۴۸ در ۷۱.۸ در ۹.۳ میلی‌متر
وزن۱۵۴ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
نمایشگر۵.۵ اینچ
IPS LCD
رزولوشن ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسل
پردازنده اصلیUnisoc SC7731e
پردازنده گرافیکیMali-400
دوربین اصلی۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتریلیتیوم-یونی ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
حافظه رم۱ گیگابایت
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت

نوکیا C1 2nd Edition یکی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی این شرکت است که به نسبت بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، قیمت ارزان‌تری دارد. پنل جلویی این گوشی یک نمایشگر ۵.۵ اینچی TFT بوده که طراحی ساده و کلاسیکی دارد. در این قسمت خبری از بریدگی و یا ناچ برای قرار‌گیری سنسور دوربین سلفی مشاهده نمی‌شود و سنسور دوربین سلفی در حاشیه قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این نمایشگر دارای وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است و توانایی نمایش ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ را دارد. طراحی کلاسیک سبب شده تا نمایشگر، نزدیک به ۷۲.۱ درصد از نمای رو‌به‌رویی را به خودش اختصاص دهد. در قسمت پشتی هم تنها یک سنسور برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

بهترین گوشی آنر تا ۳ میلیون تومان

۷. گوشی موبایل آنر مدل X5 ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

مشخصات 
ابعاد۱۶۴ در ۷۵.۶ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن۱۹۳ گرم
سیستم عاملاندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ
پردازنده اصلیHelio G25
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
دوربین اصلی۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
حافظه رم۲ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت

آنر X5 به نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده که با توانایی نمایش ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ عملکردی قابل قبولی در حد و اندازه یک گوشی اقتصادی را ارائه می‌کند. در قسمت پشتی نیز تنها یک سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که برای عکاسی در نور روز گزینه مناسبی است. سنسور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل این گوشی انتخاب معقولی برای یک چنین گوشی اقتصادی است که در نور روز عملکرد قابل قبولی دارد.

این گوشی به پردازنده هلیو G25 شرکت مدیاتک مجهز شده است و در نتیجه برای اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی عملکرد بسیار خوبی دارد. انتخاب باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا آنر X5 به ازای هر بار شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی، طول عمر مفید دو روز را ارائه کند.

سخن آخر

بهترین گوشی ها تا ۳میلیون تومان

بسیاری از افراد تمایل ندارند که برای خرید گوشی موبایل خود، هزینه زیادی پرداخت کنند. به همین دلیل به‌دنبال گوشی‌های ارزان و اقتصادی هستند. گوشی‌های ارزان‌قیمت مشخصات نسبتا ضعیفی در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده دارند. این گوشی‌ها با مشخصات مناسبی در رده قیمتی پایینی به بازار عرضه می‌شوند. جالب این‌جا است که گوشی‌های ارزان و اقتصادی طرفداران بسیار زیادی دارند و افراد زیادی از آن‌ها استقبال می‌کنند.

نظر شما درباره بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان چیست؟ آیا شما هم هزینه کمی برای گوشی صرف می‌کنید یا ترجیح می‌دهید گوشی‌های گران‌تری خریداری کنید؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های ارزان را دارید؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 65

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امین طاهری گفت:

باسه میلیون تومان چه گوشی میتوان خرید

حامد سامورایی گفت:

سلام گوشی خوبی است

اکبر اصغری گفت:

این چند است

سهراب گفت:

آنلاین میشه بیارید اگه میشه ازینیش چند میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما می‌توانید به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید. چنانچه ساکن تهران باشید ارسال رایگان بوده و چنانچه ساکن سایر شهرهای ایران باشید، تنها هزینه پست از شما جهت ارسال دریافت خواهد شد.

محمد حسینی گفت:

ببخشید چند سال ضمانت دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر فروشگاهی ضمانت متفاوتی ارائه می‌کند و فروشگاه اعتبارکالا گوشی‌های خود را با ضمانت ۱۸ ماهه به فروش می‌رساند

آتنا گفت:

من گوشی سه میلیونی میخواهم

مهنیا ساجدی گفت:

سلام من گوشی موبایل جی پلاس مدل s10 را پسند کردم لطفا میتوانید برای من این را نگه دارید تا من پول هم را جمع کنم لطفا میشه بگید دقیقا قیمت چند من از ۳ تا ۴ میلیون می خرم یا ۲ از ۳ می خرم

مهنیا ساجدی گفت:

سلام کجا را بزنیم تا بخریم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
وارد لینک زیر شوید
https://etebarkala.com/

مهنیا ساجدی گفت:

سلام اینجا نوشتید که خرید گوشی هوشمند گلکسی e40A سامسونگ قیمت چنده ؛

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وارد لینک زیر شده و در قسمت منو بالای صفحه از گوشی موبایل، سامسونگ را انتخاب کنید
https://etebarkala.com/

ارش عمرانی گفت:

خریدش چجوریه

زهرا گفت:

گوشی آنر چند؟

علی اکبر قبادی گفت:

قیمت امروزه

لبناوریرزای گفت:

سلام مدل دیگر دارید

مهدی گفت:

گوشی ردمی a1 در حال حاظر چقده

زهرا تاج محمدی گفت:

شماره بدین بی زحمت شما ادرستون کجا هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از منو بالای صفحه وارد بخش تماس با ما شوید تا آدرس و شماره تماس را مشاهده نمایید

زهرا تاج محمدی گفت:

ببخشید شماره بدین شما کجا هستید

سلام گفت:

شماره میدین کجا هیتید شما

نیکزاد تیموری گفت:

3 میلون چی ګوشی بخرم

رویا سوداگر گفت:

بهترین گوشی موبایل سامسونگ 3دوربینه3میلیونی میخواستم

امید حسنی گفت:

گوشی سه میلیونی دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید و از منو بالای صفحه گوشی موبال را باز کرده و در برندهای مختلف بررسی کنید

سعیدخالق پناه گفت:

آیامدل چی پلاس اسر انگشت هم داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدلی که در این مطلب آمده فاقد حسگر اثر انگشت است

سعیدخالق پناه گفت:

سلام خسته نباشید ایر انگشت هم داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدلی‌هایی که در این مطلب آمده فاقد حسگر اثر انگشت است

سعید عزیزی گفت:

بلی من میخواهم گوشی بگیرم ۳ میلونی

ناشناس گفت:

سلام گوشی a03

علیرضا سراهنگ گفت:

۳ میلیونی

محسن گفت:

سلام گوشی ای برای گیم تا سقف 3 میلیون یا بیشتر چه چیزی پیشنهاد میکنید؟ لطفاً جواب این سوال رو بدید خیلی دنبالش هستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این بازه قیمتی گوشی گیمینگ موجود نیست

محسن گفت:

ببخشید گوشی ای برای گیم با قیمت مناسب تا سقف 3 میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ لطفاً جواب این سوال رو بدید خیلی دنبالش هستم

هادی قربانپور گفت:

گوشی ارزان دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه کنید و از منو بالای صفحه گوشی موبایل را انتخاب کرده و در بین برندها جستجو کنید

یوسف محمدی گفت:

گوشی مخاستم قیمت ۳ تومان

آرین رضائی گفت:

قاب میخوای برای گوشی جی پلاسs10موجود هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر کالای جانبی موجود نیست

فرزین گفت:

گوشی ۳م کدوم خوبه

کیانوش کریمی گفت:

گوشی سه میلیونی چی دارید

کیانوش کریمی گفت:

گوشی سه میلیونی با کیفیت چی دارید

هیراد امیری گفت:

موبایل دست دوم آیفون۶یا۷ هم بزارین
ممنون میشم

رضا یوسفی گفت:

گوشی M02sچه جور گوشی است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی M02s یک گوشی اقتصادی بوده که با توجه به سخت افزار پایه که در این گوشی اقتصادی استفاده شده، تنها برای کارهای عادی و روزمره مناسب است

دیانا گفت:

گوشی تا قیمت 3 میلیون خوب

ناشناس گفت:

گوشی ارزان شیائومی داریت ک کیفیتش عالی باشه

طاهاکرامتی مقدم گفت:

قیمت چند است

کارن غریب گفت:

با 3 میلیون چه گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

سعید گفت:

گوشی خوب ارزون چی داری

عبدالله یوسفی گفت:

گوشی سه میلونی چی داریو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

ایمان گفت:

گوشی ۳میلیونی سامسونگ که اثر انگشت داشته باشه چی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این رنج قیمت گوشی موبایلی که حسگر اثر انگشت داشته باشد وجود ندارد

محمدرضا غفاری گفت:

قیمت اصلی گوشی a11

امیر گفت:

بله a03 میخام ولی ارزان در حد ۳ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A03 Core دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت را تهیه نمایید. برای مشاهده قیمت و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-core-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

امیر علی علیزاده گفت:

بله

عبدالرحمن گفت:

قیمت چنداخرین گوشی آرزوت لمسی

کوروش گفت:

سلام گوشی خوب برای دوربین تا 3 تومان پیشنهادی دارین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی تا ۳ میلیون تومان در بازار موجود نیست

کیانوش گفت:

گوشی سه میلیونی با کیفیت خوب دارید

نیایش گفت:

بهترین گوشی؟؟؟

یوسف گفت:

اینستا میاره

سلام ادب احترام برشما. محمد علیزاده هستم گفت:

ببخشید این گوشی چینی پلاس، رم4و حافظه داخلی 64اینترنتی می‌شود خرید

زهرا جستان گفت:

خرید گوشی

سلطان گفت:

چه گوشه تا ۳ تومن سامسونگ بگریم هنگ نکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه گوشی‌های سامسونگ از ۴ میلیون تومان شروع می‌شوند و ما به شما گوشی گلکسی A04 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone

امیر گفت:

بهترین گوشی چیه

عادل ریگی گفت:

یه گوشی خوب میخواهم

ریحانه رضایی گفت:

گوشی درحده ۳۰۰۰۰۰

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
موجود نیست

مهدی گفت:

گوشی شیامی سه دوربین

امیر گفت:

گوشی خوب در حد3500 چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A04 را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

عباس نیا گفت:

سلام یک گوشی خوب میخواستم تا حد ۳ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04 با حافظه 32 گیگابایت و رم3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

حمید باستان گفت:

سلام گوشی تا 3 تومن چی خوبه ایاویفون یا هایسنس خوبه ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با بودجه‌ای که در نظر دارید تنها می‌توانید گلکسی A04 نسخه ۳۲ گیگابایتی را تهیه نمایید

یاسین گفت:

پرداخت‌ایادرمنزل‌است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت درب منزل، هزینه خرید گوشی را درب منزل و در هنگام تحویل گوشی پرداخت کنید

رامین صادقی گفت:

سلام گوشی تا 3 ملیون چه خوبه

مسعود گفت:

گوشی موبایل تا۳میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی های هوشمند حدود ۳ میلیون تومان را برای شما فهرست کرده‌ایم. به مطلب مراجعه کنید.

آدرین گفت:

گوشی های دیگه ندارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

رضا گفت:

با سلام من کارگر هستم یه گوشی با کیفت خوب کارکرد عالی قیمت مناسب چی رو معرفی میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام ما به شما گلکسی A04s را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone

حسین رضایی گفت:

قیمت گوشی POCO

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلانم
بستکگی به مدل آن دارد. مدل های مختلف گوشی پوکو قیمت هایی مختلفی دارد

عباس گودرزی گفت:

ایا گوشی ۲ میلیونی هم دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

زینب حیدری گفت:

من یه گوشی میخواستم با سخت افزار قوی و بودجم ۳ میلیون تومنه ..چه گوشی بهتره برای من؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گلکسی A04 را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04-dual-sim-32gb-and-2gb-ram-mobile-phone

احسان گفت:

زیری ۳میلون گوشی دارید گوشی خوب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر خیر

هانا حوریه گفت:

سوال ندارم

نفیسه رحیمی گفت:

خیر

سجاد نصیری گفت:

سلام وقت بخیر
ببخشید این گوشی من بخرم مثلا تمامی برنامه ها رو بالا میاره منظورم اینه که حافظه برنانش چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سعی کنید نسخه ۱۲۸ گوشی را تهیه کنید و اگر نسخه ۱۲۸ گیگابایتی موجود نبود، نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز می‌تواند مناسب باشد

هادی گفت:

ندارم

محبوبه گفت:

میشه یک گوشی قیمت مناسب تا 3ملیون بهم معرفی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۳ میلیون توامن معرفی شده، بسته به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید

زهرا کیانی گفت:

سلام من یک گوشی خوب می خوام سامسونگ باشه تا ۴ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی A04S را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده مشخصات محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a04s-dual-sim-32gb-and-3gb-ram-mobile-phone

علی تقی یار گفت:

گوشی تا ۳تومان چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند تا ۳ میلیون تومان را معرفی کرده ایم. به مطلب مراجعه کنید

بیلی اکبری گفت:

گوشی که حافظ زیادی داشته باشه

بیلی اکبری گفت:

آیا گوشیی هست که دوربین اش عالی باشه با قیمت کم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما از برند شیائومی ردمی نوت ۹ و از برند سامسونگ گلکسی A04s را پیشنهاد می کنیم

بیلی اکبری گفت:

آیا گوشیی هست که دوربین اش عالی باشه باقیمت پایین نزدیک بین اشم خوب باشه

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
ما به شما از برند شیائومی ردمی نوت ۹ و از برند سامسونگ گلکسی A04s را پیشنهاد می کنیم

لیلا حزباوی گفت:

گوشیه خوبی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی اقتصادی که کارهای ساده نظیر وب گردی و یا گشت و گذار در شبکه های اجتماعی گوشی مناسبی است اما از آن نباید توقع دوربین عالی و یا اجرای بازی های سنگین را داشت

asal گفت:

بهترین گوشی تا۲۴۰۰میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی موبایل نوکیا C1 2nd Edition را پیشنهاد می‌کنیم

Maedh gharibavi گفت:

گوشی ۳میلیونی میخوام😑😑

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌های تا ۳ میلیون تومان را معرفی کرده ایم. به مطلب مراجعه نمایید

امید یوسفی گفت:

قیمت گوشی شیامی

پوریا خیاط گفت:

اسمش به فارسی چیه

امرالله ریگی گفت:

گوشی سامسونگ m12چقد قیمت هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما با قیمتی حدود ۴ میلیون ۵۰۰ هزارتومان در سایر سایت های فروشگاهی به فروش می‌رسد

لیلا گفت:

گوشی های خوشگل تا۵میلیدن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی A13 و از برند شیائومی ردمی نوت ۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر ظاهری زیبا، عملکرد بسیار خوبی دارند

محمدرضاابیار گفت:

گوشی نوکیاC30

دایان گفت:

ببخشید گوشی در اصفهان زیر ۲ملیون سراغ دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با قیمت زیر دو میلیون تومان گوشی هوشمند موجود نیست. می‌توانید در فروشگاه‌های دست دوم فروشی جستجو کنید

پرویز آذریون گفت:

عکس آنها کو و بعدش از کجا باید سفارش بدیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در ابتدای معرفی هر مدل، یک تصویر گویا برای شما قرار داده‌ایم. برخی از این گوشی‌ها در فروشگاه اعتبارکالا موجود است و برخی دیگر را نیز می‌توانید از سایر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری نمایید

پرویز آذریون گفت:

ببخشید قیمت آنها چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانگونه که از نام این مطلب پیداست، این گوشی ها حدود ۳ میلیون تومان هستند

شیدا وکیل پور گفت:

بله

سودا گفت:

گوشی که در حد سه میلیون شیومی یا سامسونگ مدل جدید چی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این بلاگ در رابطه با بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان بوده و از برند سامسونگ و شیائومی نیز گوشی هایی معرفی شدند. به مطلب مراجعه نمایید

علی کبیری گفت:

گوشی خب در حد ۳ تومن برا مادرم میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌هایی که می‌توان در این بازه قیمتی تهیه کرد را معرفی کرده‌ایم. اما رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ آسان‌تر از شیائومی بوده لذا یکی از مدل‌های سامسونگ که دراین مطلب معرفی شده را پیشنهاد می‌کنیم

امیرحسین تاجکی گفت:

من می‌خواهم برای تفریح کالاف بازی کنم پولم تا 3 میلیون و 500 هستa02sبخرم یا نه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی A02 به هیچ عنوان قادر به اجرای بازی هایی نظیر کالاف دیوتی موبایل نیست

دلنیاارتنگ گفت:

ایا شما گوشی سام سونگ 3 ملیونی دارید بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما می‌توانید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت را تهیه نمایید. برای مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone

مریم مهاجری گفت:

گوشی باکیفیت خوب وارزان قیمت چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت پرداخته ایم. به مطلب مراجعه کنید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید

نفس گفت:

گوشی خوب میخام تا سه تومن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند بهترین گوشی ها تا ۳ میلیون تومان هستند. به مطلب مراجعه کنید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید

علی گفت:

گوشی دیگه هم دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنوع گوشی‌های فروشگاه عتبارکالا زیاد بوده و می‌توانید به بخش فروشگاهی سایت ما مراجعه نمایید

زانا حسنی گفت:

قیمت

آیفون 6s چنده گفت:

نوکیا ۲.۳ چطور

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی ارزان قیمت، عملکرد نسبتا خوبی دارد اما حافظه داخلی آن بسیار کم است

Zahraerfani گفت:

گوشی خوب درحد ۳ میلیون ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید، ما در این مطلب به معرفی گوشی‌های هوشمند تا ۳ میلیون تومان پرداخته‌ایم

ت گفت:

ت

reyhanegh8888@gmail.com گفت:

سلام خسته نباشید گوشی نوکیا دارم مدل ۲.۳ گوشی خوب و نویی هست ۳ سال بیشتر استفاده نمیکنم راضی ام ازش میخواستم بدونم چنده
و تا ۳ تومن گوشی سامسونگ خوب هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی سامسونگ که در این رنج قیمت می‌توانید تهیه کنید، گلکسی A04 سامسونگ عملکرد بسیار خوبی دارد
برای مطالعه بررسی ویژگی‌های گلکسی A04 به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/samsung-galaxy-a04-review/

ابراهیم‌نوری گفت:

قیمت‌گوشی‌گلکسی‌02s mچنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر موجود نمی‌باشد

سعید حقیقت گفت:

با ۳ م چ گوشی بخرم ک هم ب قیمتش بریزه هم ارزش داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌های اقتصادی که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی کرده‌ایم. بسته به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید

سعید حقیقت گفت:

با ۳ میلیون تومان چ گوشی بخرم .ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما بهترین گوشی‌های اقتصادی که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی کرده‌ایم. بسته به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید

سید غفور قاسمی گفت:

گوشی پایین تر از سه میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی های شیائومی و سامسونگ موجود در فروشگاه اعتبارکالا از ۳ میلیون تومان به بالا هستند

نجفی مهیاری گفت:

گارانتی داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. تمامی این گو.شی‌ها در فروشگاه اعتبارکالا دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند

نجفی مهیاری گفت:

آیا مدت گارانتی داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. تمامی این گو.شی‌ها در فروشگاه اعتبارکالا دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند

علی گفت:

Redmi9 قیمت اش چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و قیمت به لینک های زیر از فروشگاه اعتبارکالال مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9c-m2006c3mg-dual-sim-128gb-4gb-mobile-phone
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9c-64gb

amir tage گفت:

با عرض سلام و احترام آیا گوشی نوکیا c30 در ایران موجود است و از کجا میشه تهیه کرد خواهشاً کمک کنید چون در شهری که من هستم موجود نیست و درزم داخل جعبه گوشی چه چیز هوایی موجود خواهشاً کمک کنید با تشکر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله با قیمتی حدود ۲ میلیون ۸۰۰ هزارتومان در بازار موجود است.

میثم رنجبر گفت:

گوشی مناسب باحافظه 64وقیمت ۳ میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9C را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده محصول و یا خرید به لینک زیر از فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9c-64gb/

amir tage گفت:

با عرض سلام و خسته نباشید من میخواهم گوشی نوکیا c30بخرم آیا گوشی خوبیه اگه میشه کمک کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به عنوان یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت به مراتب کیفیتی بهتر تر از هم رده‌های خود بویژه در بخش دوربین و رم و حافظه داخلی در برند سامسونگ مانند A03 دارد. در رنج قیمتی که عرضه می‌شود مناسب است

بابک نجفی گفت:

گوشی شیائومی هدست دارد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های شیائومی فاقد هندزفری داخل جعبه است

حدیث تیموری گفت:

قیمت گوشی a03

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصول و قیمت خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=A03&post_type=product&dgwt_wcas=1

قاسم محمدی نژاد گفت:

سلام ببخشید من یک گوشی می‌خوام ۲تا۳ملیون دارای اثرانگشت وبدون هنگ کردن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هنگ کردن یک گوشی اقتصادی به نوع برنامه ای که نصب می‌کنید بستگس دارد. یک بازی با گرافیک سنگین و یا انباشته شدن حجم زیادی از برنامه های کم کاربرد و اشغال فضای ذخیره سازی همگی موجب کند شدن و یا هنگ کردن گوشی اقتصادی می‎شود. از سویی دیگر گوشی در بازه قیمتی که مد نظر شماست، حسگر اثر انگشت ندارد

Masomeh گفت:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کیفیت دوربین بالا تا سقف ۳ تومان ؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های شیائومی از این لیست را پیشنهاد می‌کنیم

ساره بابائی گفت:

با سه میلیون چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی در این بازه قیمتی هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید

ساره بابائی گفت:

چه گوشی ای میتونم با سه میلیون بخرم؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی در این بازه قیمتی هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید

سینا گفت:

سلام من یه a03کرخریدم توبازی فوتبال هنگ میکنه چیکارکنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هنگ کردن گلکسی A03 در هنگام بازی‌های سنگین اجتناب ناپذیر است. چراکه این گوشی اقتصادی بوده و گوشی‌های اقتصادی به پردازنده اقتصادی با قدرت پایین مجهز هستند. لذا توانایی اجرای بازی‌های سنگین را ندارد

مریم گفت:

شما گوشی تا ۳ میلیون چی تو فروشگاهتون برای فروش دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت در فروشگاه موجود است. برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/

بابک گفت:

با گوشی تا ۳ میلیون میشه بازی کرد یا هنگ میکنه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی تولید می‌شوند از پردازنده‌های ضعیفی برخوردار بوده لذا برای بازی های سنگین گرافیکی کاربرد ندارند و تنها می‌تواند کارهای روزمره را انجام داد

مژگان گفت:

یک گوشی تا ۳ میلیون چند سال کار میکنه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
عمر یک گوشی کاملا به نحوه کار و نگهداری کاربر از آن بستگی دارد. فرقی ندارد که ارزان قیمت باشد یا پرچمدار

کبری اسدی گفت:

با گوشی تا ۳ میلیون میشه راحت تو اینستاگرام ویدیو دید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. گوشی هایی که در این بازه قیمتی تولید می‌شوند برای کارهای روزمره مثل گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند

مهدی گفت:

گوشی تا ۳ میلیون برای بچه ها خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا برای کودکان گوشی هایی با قیمت پایین توصیه می‌شود. لذا گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، برای کودکان مناسب است

امیر تاجی گفت:

سلام ببخشید

ریحانه گفت:

باتری بهترین گوشی تا ۳ میلیون چند ساعت دوام میاره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های ارزان قیمت برای آنکه ارزش خرید داشته باشند، معمولا به باتری های بزرگی مجهز هستند که معمولا یک روز کامل را به راحتی دوام می‌آورند

محمد امین گفت:

بهترین گوشی تا ۳ میلیون که صفحه نمایشش واضح باشه کدوم یکی از این گوشیاس؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند از رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل برخوردار بوده و وضوح تصویر در تمامی این گوشی ها یکسان است

امیر تاجی گفت:

سلام ببخشید من میخواهم گوشی نوکیا c30بخرم اونم قیمتش سه میلیون به نظر شما خوب

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ویژگی سخت افزاری گوشی هوشمند نوکیا c30 نیز مانند مدل‌های دیگر نوکیا که در این مطلب معرفی شدند بوده و در حد یک گوشی اقتصادی ارزان قیمت می‌توان از آن انتظار داشت

علی رضا گفت:

با گوشی با قیمت ۳ میلیون میشه فیلم و سریال هم دید؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
بله. نمایشگر این گوشی ها آنقدر قدرت و وضوح دارند که بتوان در آن فیلم تماشا کرد

ثریا گفت:

سلام یک گوشی با قیمت ۳ میلیون دوربین خوبی داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. این گوشی ها از نظر دوربین به‌ویژه دوربین سلفی ضعیف عمل می‌کنند

مجید گفت:

گوشی ۳ میلیونی دیگه چیه :))

فرید گفت:

گوشی تا ۳ میلیون واقعا ارزش خرید داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای شخصی که صرفا قصد انجام کارهای روزمره را دارد، بله ارزش خرید دارد

مرجان گفت:

با یک گوشی تا ۳ میلیون میشه بازی کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پردازنده این گوشی ها رده پایین بوده و عملکرد مناسبی برای اجرای بازی های سنگین ندارند. توصیه می‌کنیم برای بازی با گوشی هوشمند، سراغ میان رده ها و پرچمدارها بروید

باقری گفت:

گوشی تا ۳ میلیون از برند نوکیا مناسبه برای خرید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز. ما در این مطلب گوشی هایی را در این بازه قیمتی معرفی کرده‌ایم که ارزش خرید داشته باشد. بنابراین گوشی نوکیا ۱.۴ نیز یکی از گوشی هایی بوده که ارزش خرید دارد

محبوبه گفت:

گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ بخرم یا شیائومی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی ندارد. همانگونه که در جدول مشخصات هر یک مشاهده می‌کنید از ویژگی‌های یکسانی برخوردار هستند

سعیده گفت:

گوشی تا ۳ میلیون از سامسونگ کدوم رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما گوشی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03 با حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/

فریده گفت:

گوشی تا ۳ میلیون ارزش خرید داره؟ زود خراب نمیشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
میزان عمر یک گوشی اقتصادی کاملا به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد

سیمین گفت:

سلام. یک گوشی تا ۳ میلیون چقدر دوام میاره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
عمر یک گوشی اقتصادی کاملا به نحوه استفاده و نگهداری شما از آن بستگی دارد.

حدیث گفت:

گوشی تا ۳ میلیون میخوام برای عکاسی هم خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت در این بازه قیمتی، نمی‌توان انتظار عکاسی حرفه‌ای را داشت. دوربین این گوشی ها به ویژه دوربین سلفی آن از کیفیت بالایی برخوردرا نیستند

اصغری گفت:

یه گوشی تا ۳ میلیون میخواستم که باتریش خوب باشه هی مجبور نباشم به شارژ بزنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های ازان قیمت به دلیل آنکه ارزش خرید داشته باشند، به باتری بزرگ و قدرتمند مجهز شده‌اند. تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، از باتری مناسبی برخوردار بوده که تا یک روز را دوام می‌آورند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

در حال حاضر گوشی های سامسونگ Galaxy A03 و شیائومی Redmi 9A در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9a-2gb-ram/

محمدعلی گفت:

از این لیست بهترین گوشی تا ۳ میلیون کدومشو برای فروش دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی های سامسونگ Galaxy A03 و شیائومی Redmi 9A در فروشگاه اعتبارکالا موجود است. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9a-2gb-ram/

رضا گفت:

اگه خودتون بخواید بهترین گوشی تا ۳ میلیون رو پیشنهاد بدید کدومو میگید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما گوشی های سامسونگ Galaxy A03 و شیائومی Redmi 9A را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-9a-2gb-ram/

سینا گفت:

بهترین گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ خوبه یا شیائومی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در توضیحات و جدول مشخصات ذکر شده، تفاوتی با یکدیگر ندارند

سحر گفت:

سلام. بهترین گوشی تا ۳ میلیون که بشه راحت باهاش تو اینستاگرام بود و زود حافظخ اش پرنشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم برای کارهای روزمده مانند گشت و گذار در شبکه های اجتماعی مناسب هستند

زینب گفت:

گوشی تا ۳ میلیون مگه داریم اصلا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله و در این مطلب معرفی کرده‌ایم

فاطمه گفت:

گوشی تا ۳ میلیون چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، پشنهاد ما به شماست

علی گفت:

گوشی تا ۳ میلیون کدومش از همه بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم بهترین گوشی ها در این بازه قیمتی هستند

محمد گفت:

سلام روز بخیر. گوشی تا ۳ میلیون دوربین خوبی داره؟ مخصوصا سلفی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. گوشی های ارزان قیمت به‌ویژه در این بازه قیمتی دوربین مناسبی و حرفه‌ای برای عکاسی ندارند

زهرا رمضانی گفت:

میخوام با ۳ تومن گوشی بخرم چه گوشی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند بهترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی است. مطالب را بخوانید و یکی از گوشی‌ها را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید

محمد عبدالله زاده گفت:

تا سه میلیون تومان میتونم چه گوشی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
در این لیست گوشی های مناسبی معرفی شده‌اند که تا ۳ میلیون تومان قیمت دارند. شما برای خرید گوشی باید به نیازهاتون و اولویت هاتون توجه کنید. موفق باشید.

Hayat گفت:

قیمت گوشی M01s چنده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی در حال حاضر موجود نمی‌باشد

حشمت گلچوبی گفت:

جستجوی ایمن ازگوشی پاک شود

علیرضا محمدی گفت:

سلام میشه موقع تحویل کالا هزینه رو پرداخت کنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
وقت شما بخیر
در صورتی که شهر تهران باشید امکان پرداخت در محل براتون وجود داره. این سرویس فعلا برای سایر شهرها فعال نشده.

موسازهی گفت:

این گوشی خوبن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

جزء گوشی‌های اقتصادی محسوب میشن و برای کارهای معمولی و روزانه مناسبن. نباید توقع زیادی مثل انجام بازی‌های گرافیک بالا و یا ثبت تصاویر باکیفیت بالا ازش داشت اما برای وب گردی و استفاده از شبکه های مجازی خوبن.

نقدی گفت:

قیمت.گوشی.sA۰2.چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر قیمت این کالا مشخص نیست

المیرا گفت:

سلام
بهترین گوشی تا رنج قیمت 3 میلون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها گوشی اقتصادی که در این رنج قیمت میتونیم بهتون معرفی کنیم سامسونگ Galaxy A03s با حافظه 32 گیگابایتی هست
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a03s-sm-a037f-ds-dual-sim-32gb-3gb-mobile-phone/