etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳

4.4
(8)

قبل از خرید گوشی حتما این مدل‌ها را بشناسید.

عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳

 از سال ۱۳۷۲ که اولین گوشی تلفن همراه وارد ایران شد؛ شاهد تغییرات حیرت انگیزی در دنیای گوشی‌ها بودیم. اکنون این دستگاه‌های پر کاربرد به کامپیوترهای پرقدرتی تبدیل شده‌اند که تماس گرفتن با آن‌ها، تنها بخش کوچکی از کاری است که قادر به انجام آن هستند. یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در سطح جهان، شرکت سامسونگ است که گوشی‌های موبایل آن به دلیل بهره مندی از کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های قدرتمند، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. 

سامسونگ، همچنین یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت، پس از اپل یکی از اولین شرکت‌هایی بود که با تولید سری گوشی‌های گلکسی، در سال ۲۰۰۹ قدم در دنیای گوشی‌های هوشمند گذاشت و سپس با تولید سری گوشی‌های گلکسی نوت خود، توجه بسیاری از دوستداران تکنولوژی را به سمت خود جلب کرد.

از آن زمان تا کنون، گوشی‌های این برند قدرتمندتر، نازک‌تر، با کیفیت‌تر و سریع‌تر از گذشته شده‌اند و ما امروزه شاهد پرچمداران پر قدرتی از این برند هستیم که در نوع خود بی رقیب هستند. ما امروز در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را به صورت مختصر بررسی کنیم. با مجله اعتبارکالا همراه باشید. 

گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra

مشخصات فنی
ابعاد و وزنابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۲۳۴ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X
نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت
نمایشگر همیشه روشن
پردازندهQualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2
۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Adreno 740
سیستم‌عاملاندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
حافظه رم۸ گیگابایت رم
۱۲ گیگابایت رم
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل از نوع عریض
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل
لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری و شارژباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر سریع ۴۵ وات پشتیبانی از شارژر سریع
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات
۳۰ دقیقه مدت زمان شارژ برای ۶۰ درصد شارژ
حسگرهاحسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
حسگر مجاورت
قطب‌نما
فشارسنج هوا

گلکسی S23 Ultra سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر  ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ بوده که عالی به نظر می‌رسد؛ رنگ‌ها خیره کننده هستند و از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ترکیبی زیبا از گوریلا گلس Victus 2 و آلومینیوم مقاوم سامسونگ اشاره کرد. گلکسی S23 اولترا در ابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۳۴ گرم تولید شده که یک گوشی نسبتا بزرگ و سنگین وزن است.

گلکسی S23 Ultra دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که با همکاری کوالکام یک نسخه سفارشی از پردازنده را نیز فقط برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی تولید کرده است. بنابراین شما شاهد سرعت بالا و اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها در گلکسی S23 Ultra خواهید بود.

در آزمایشات، S23 Ultra نمرات چند هسته‌ای را در Geekbench 5 ارائه کرد که ۴۰ درصد بیشتر از امتیاز گلکسی S22 Ultra سال گذشته است. مدل پایه دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، اما اگر به سراغ خرید گزینه‌های ذخیره سازی ۵۱۲ یا ۱ ترابایتی بروید، ۱۲ گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهید داشت.

بزرگترین ارتقا در S23 Ultra، سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین آن است. این گوشی به یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده که در مجموع تصاویری که با دوربین اصلی این گوشی ثبت می‌شوند بسیار با کیفیت و با جزئیات فراوانی همراه خواهد بود. وقتی صحبت از دوربین سلفی به میان می‌آید، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار دو پیکسل است و عکس‌های آن با وجود سنسوری که در واقع وضوح کمتری نسبت به مدل قبلی دارد، عالی به نظر می‌رسند.

پرچمدار سامسونگ همچنان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سال گذشته برای نسخه اولترا S23 بسنده کرده است. اما ظرفیت باتری همچنان خوب است. در تست‌های ویدیویی با فعال بودن نرخ نوسازی تطبیقی، S23 Ultra سامسونگ ۱۹ساعت و ۲۶ دقیقه دوام آورد.

گوشی گلکسی S22 Ultra 5G

گوشی گلکسی S22 Ultra
مشخصات فنی
ابعاد۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی متر 
وزن۲۲۸ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۸ اینچ 
Dynamic AMOLED 2X
رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
پردازنده اصلی ورژن اروپایی : Exynos 2200 
ورژن گلوبال: Snapdragon 8 gen 1
پردازنده گرافیکی ورژن اروپایی:  Xclipse 920
ورژن گلوبال:   Adreno 730
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو/ ۱۰ مگاپیکسل تله فوتو /  ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید
دوربین سلفی ۴۰  مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت

گوشی گلکسی S22 Ultra جانشین به حق و خلف گوشی گلکسی S21 Ultra است. سامسونگ این گوشی پرچمدار را در سال   ۲۰۲۲ به بازار معرفی کرد و به انتظار طرفداران خود پایان داد. این گوشی به قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام مجهز است که باعث می‌شود این گوشی قدرت انجام هر کار و اجرای هر برنامه‌ای را داشته باشد.

گوشی گلکسی S22  اولترا، یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که به پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شد. البته ورژن اروپایی این محصول از پردازنده Exynos 2200 بهره می‌برد که تولید خود شرکت سامسونگ است و از لحاظ قدرت و سرعت عملکرد چیزی از پردازنده snapdragon 8 gen 1  کم ندارد. هر دوی این پردازنده‌ها از معماری ساخت ۴ نانومتری بهره می‌برند و از لحاظ قدرت عملکرد CPU و گرافیک ارتقاء یافته اند. 

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 Ultra

گوشی‌های سامسونگ، همواره به دوربین‌های با کیفیتشان معروف بوده‌اند و گوشی گلکسی s22 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی با بهره مندی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی، یک لنز دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکاسی در سال ۲۰۲۲ است. البته با توجه به سابقه ساموسنگ ما از قبل انتظار دوربین‌های با کیفیتی را از این گوشی پرچمدار داشتیم.

این گوشی تصاویری با کیفیت و با جزئیات بالا را ثبت می‌کند که رنگ‌ها در آن‌ها بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. این گوشی از نظر عملکرد دوربین، توان رقابت با گوشی‌های قدرتمندی نظیر گوگل پیکسل ۶ و آیفون ۱۳ پرومکس را دارد. سامسونگ همچنین قدرت عکاسی محاسباتی را در این گوشی نسبت به نسل قبل، دو برابر کرده است و از فناوری پیکسل تطبیقی استفاده کرده است که ۹ پیکسل را در یک پیکسل، برای کیفیت بیشتر تصاویر در شب، با هم ادغام می‌کند.

دوربین این محصول جدید سامسونگ، به قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری مجهز است که در میان رقبا بهترین است. اما قابلیت زوم ۳۰ برابری به اندازه آن، کیفیت تصاویر را حفظ نخواهد کرد. این گوشی مانند نسل قبلی، از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که باعث می‌شود به روان‌ترین حالت ممکن بتوانید بین اپ‌ها جابجا شوید و از اجرای روان بازی‌ها روی آن لذت ببرید. نرخ نمونه برداری لمسی نمایشگر گلکسی S22 Ultra نیز به میزان ۲۴۰ هرتز است. 

گوشی گلکسی S22 Ultra

سامسونگ در نمایشگر این گوشی، دو ارتقاء مهم را اعمال کرده است. یکی از این تغییرات، افزایش حداکثر روشنایی نمایشگر به ۱۷۵۰ نیت است. درجه روشنایی استاندارد، برای نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند به میزان ۱۲۵۰ نیت است که باز هم روشنایی زیادی را برای نمایشگر گوشی به ارمغان می‌آورد. یکی دیگر از تغییرات ذکر شده، اضافه شدن ویژگی Vision booster به این گوشی است که باعث می‌شود روشنایی نمایشگر در طول روز تنطیم شود. این یعنی شما حتی در آفتابی‌ترین روزها نیز در بیرون از خانه مشکلی در دیدن نمایشگر این گوشی نخواهیید داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به این گوشی اضافه شده است؛ بهره مندی آن از جایگاه اختصاصی برای قلم  S-Pen است. تنها عیبی که این قلم دارد این است که از تبدیل متن دست نویس به متن تایپ شده به زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی گلکسی S21 FE 5G

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE
مشخصات فنی
ابعاد۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی متر 
وزن۱۷۷ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۴ اینچ
 Dynamic AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی ورژن ۱: Snapdragon 888 5G 
ورژن ۲: Exynos 2100 
پردازنده گرافیکی ورژن ۱: Adreno 660
ورژن ۲:   Mali-G78
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو/ ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸- ۲۵۶ گیگابایت 

قبل از اینکه گوشی گلکسی S22 توجهات را به خود جلب کند؛ سامسونگ آخرین عضو از خانواده گوشی‌های پر طرفدار گلکسی S21 را به بازار عرضه کرد. این گوشی جدید سامسونگ، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان گوشی‌های شبه پرچمدار است و همه ملزومات و ویژگی‌های مثبت گوشی گلکسی S21 را به ارث برده است. FE مخفف Fan Edition به معنی نسخه طرفداران است. شاید از خود بپرسید که چرا سامسونگ این نسخه را روانه بازار کرده است.

سامسونگ در این گوشی عمده توجه خود را بر روی ویژگی‌هایی گذاشته که بیشتر مورد توجه و علاقه طرفداران این گوشی بوده است. به همین دلیل، این گوشی با پسوند fan Edition روانه بازار شده است تا طرفداران این گوشی را بیش از پیش خوشحال کند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از: نمایشگر، دوربین و قدرت عملکرد. این برند سعی کرده است این ۳ ویژگی و جنبه از این گوشی را ارتقاء ببخشد و در عین حال قیمت را افزایش ندهد. 

 گوشی گلکسی S21 FE

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمند، نمایشگر آن است. سامسونگ سعی کرده بهترین نمایشگر در این بازه قیمتی را در این گوشی ارزشمند به کار ببرد تا کاربران بیش از پیش از تماشای فیلم و بازی کردن با این گوشی لذت ببرند. نمایشگر Dynamic AMOLED این محصول، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که باعث می‌شود که نمایشگر این گوشی محتوای در حال پخش را با سرعت زیادی بروز رسانی و تجربه‌ای روان را به شما عرضه کند.

بهره مندی از این میزان نرخ نوسای باعث می‌شود که میزان تاخیر نمایشگر به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این نمایشگر از استاندارد +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که نمایشگر این محصول، نور پس زمینه را بهتر کنترل کند و رنگ‌های خیره کننده آن شما را مجذوب خود کند.

طراحی و نمایشگر گلکسی S21 FE

نمایشگر این محصول به دلیل بهره مندی از تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ، در نمایش جزئیات به میزان قابل توجهی، موفق عمل می‌کند. عمر باتری این گوشی نیز رضایت بخش است. اما در این بازه قیمتی، گوشی‌های دیگری را می‌توانید پیدا کنید که  ظرفیت باتری آن‌ها و نیز سرعت شارژ شدنشان بیشتر از این گوشی است.

شاید این مورد را بتوان بزرگ‌ترین نقطه ضعف گوشی گلکسی S21 FE دانست. متاسفانه سامسونگ اکثر گوشی‌های خود را به توان بالا برای شارژ مجهز نمی‌کند و برای این گوشی نیز قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی را درنظر گرفته است. شما برای فول شارژ شدن این گوشی با آداپتور ۲۵ واتی، باید حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه صبر کنید.

عملکرد دوربین‌ها در گوشی گلکسی S21 FE خوب و رضایت‌بخش است و مانند تمام گوشی‌های سامسونگ، از این بخش نمی‌توان ایراد گرفت. زیرا شارپنس، گستره دینامیکی و جزئیات در تصاویر ثبت شده با این گوشی در بازه قیمتی خود حرف اول را می‌زنند. شما می‌توانید در ثبت تصاویر پرتره نیز روی دوربین این گوشی حساب باز کنید. در تصاویر پرتره ثبت شده با دوربین گوشی گلکسی S21 FE، سوژه از بک گراند به خوبی تشخیص داده می‌شود و جزئیات به تصویر کشیده شده دراین تصاویر، قدرت دوربین این گوشی را به رخ کاربر می‌کشند.

۳. گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

سامسونگ گلکسی A53 5G
مشخصات فنی
ابعاد۱۵۹.۶ در ۷۴.۸ در ۸.۱ میلی متر 
وزن۱۸۹ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲
نمایشگر۶.۵ اینچ 
 Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی Exynos 1280 (5nm)
پردازنده گرافیکی Mali-G68
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/ ۵ مگاپیکسل ماکرو /۵ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم۴-۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸- ۲۵۶ گیگابایت 

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم، یکی از گوشی‌های میان رده با کیفیت سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شده است را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ به شما معرفی کنیم. این گوشی با قیمتی مقرون به صرفه و ویژگی‌هایی مثل شارژدهی عالی، نمایشگر با کیفیت و دوربین‌های قدرتمند، پکیج خوبی از ویژگی‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

علاوه براین ویژگی‌ها، خصوصیاتی مثل طراحی زیبا و جذاب و پشتیبانی نرم افزاری عالی، این گوشی را به گزینه‌ای مناسب در بازه قیمتی خود تبدیل می‌کند. ابتدا به سراغ مثبت‌ترین ویژگی این محصول، یعنی نمایشگر آن می‌رویم. گوشی گلکسی A53 5G به یک نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است؛ ویژگی‌ که در گوشی‌های پرچمدار و یا شبه پرچمدار یافت می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول در صدر جدول میان رده‌ها از نظر نمایشگر قرار بگیرد. 

سامسونگ گلکسی A53 5G با شارژر ۱۵ واتی تایید شد

این نمایشگر فوق العاده، از درخشندگی بسیار مناسبی بهره می‌برد و میزان رنگ‌هایی که قابلیت نمایش آن‌ها را دارد، زیاد هستند. به لطف بهره مندی از نمایشگر AMOLED، حالا سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر این گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های مثبت نمایشگر این گوشی، ‌می‌توان به بهره مندی از استاندارد +HDR10 اشاره کرد.

این محصول از پردازنده Exynos 1280 بهره می‌برد. نمی‌توان گفت که سامسونگ گوشی گلکسی A53 5G را به پردازنده خوبی مجهز کرده است. متاسفانه تنها عیب این گوشی پردازنده آن است که با وجود ۵ نانومتری بودن، قدرت چندان زیادی برای این گوشی در این بازه قیمتی ندارد.

سال پیش، سامسونگ در گوشی‌های میانرده A52  و A52 S از پردازنده‌های میان رده سری ۷ snapdragon استفاده کرده بود که عملکرد بهتری از این پردازنده داشتند. البته پردازنده Exynos 1280 که بر روی گوشی گلکسی  A53 5G نصب است؛ عملکرد مناسب و کافی را از خود در کارهایی مثل گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب از خود نشان می‌دهد و در محیط کاربری نیز عملکرد مناسبی دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

اما اگر قصد اجرای بازی call of duty را بر روی این گوشی دارید؛ باید بگوییم که می‌توانید این بازی را در حالت Medium روی این گوشی اجرا کنید و در صورتی که فریم ریت را روی Max تنظیم کنید، باید این بازی را با حالت گرافیکی Low اجرا کنید.

گوشی گلکسی a53 5G دوربین‌های با کیفیتی دارد که آن‌ها را از نسل قبلی یعنی گلکسی A52 5G به ارث برده است. پس هیچ نگرانی بابت دوربین‌های این گوشی هومنشد نداشته باشید. این محصول در نور کافی تصاویری با کیفیت و درخشان را ثبت می‌کند. تصاویر ثبت شده در نور کم نیز به لطف بهره مندی لنز دوربین اصلی این گوشی از دیافراگم با گشودگی f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، از کیفیت، جزئیات و کنتراست خوبی برخوردار هستند. 

گوشی گلکسی A53 5G مسلما از نظر عمر باتری و شارژدهی شما را شگفت زده خواهد کرد. حتی اگر استفاده‌‌ای سنگین از این گوشی داشته باشید، می‌توانید یک روز کامل روی آن حساب کنید و کاربرانی که استفاده‌ای سبک از گوشی دارند، می‌توانند این میزان را به دو روز نیز برسانند.

۴. گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G

مشخصات فنی
ابعاد۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۲۰۲ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۴ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Samsung Exynos 1380 ۵ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

اولین ویژگی چشمگیر گلکسی A54 در طراحی آن است. این گوشی با شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ در پنل پشتی و جلویی عرضه می‌شود که درست مانند S22 آن را به یک گوشی ممتاز تبدیل می‌کند. طراحی قاب پشتی گلکسی A54 بسیار شبیه به مدل استاندارد گلکسی S23 بوده و دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این گوشی با ابعاد ۱۵۸.۲  در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۰۲ گرم نسبتا سنگین و بزرگ است.

نمایشگر این گوشی یک پنل Super AMOLED است. همچنین سامسونگ ویژگی Vision Booster گلکسی S22 را نیز به گلکسی A54 اضافه کرده است که سطح روشنایی را در شرایط نوری روشن ارتقا می‌دهد. نمایشگر گلکسی A53 5G حداکثر تا ۸۰۰ نیت روشنایی دارد، اما با ویژگی Vision Booster، گلکسی A54 5G می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت افزایش یابد. همانطور که انتظار می‌رفت، نمایشگر گلکسی A54 سامسونگ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و مانند A53 انیمیشن‌ها و اسکرول روانی را ایجاد می‌کند.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی دارای لرزش‌گیر اپتیکال است که به راحتی قادر است از اشیا و سوژه‌های در حال حرکت عکس گرفته یا فیلم‌برداری کند. همچنین درست مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی A54 5G دارای زاویه OIS وسیع تری است، بنابراین می‌تواند صحنه یا سوژه‌ای را که در حال عکاسی هستید، تثبیت کند. گلکسی A54 در هنگام استفاده از حالت شب، عکس‌های کمی روشن‌تر و واضح‌تر می‌گیرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض همراه است، و در اینجا همان داستان دوربین‌های فوق عریض که در اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ وجود دارد را شاهد هستیم. گلکسی A54 5G از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. در نهایت برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، گلکسی A54 5G مانند A53 دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی A54‌سامسونگ به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده که در زمینه بازی عملکرد خوبی دارد. عناوین گرافیکی فشرده مانند Call of Duty عملکرد خوبی دارند، اگرچه عملکرد ممکن است پس از دوره های طولانی بازی کاهش یابد. تقریبا مانند هر دستگاه میان‌رده دیگری از این شرکت، می‌توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ کردن A54 5G سپری کنید، حتی زمانی که از آن برای کارهایی استفاده می‌کنید که به عنوان تخلیه باتری در نظر گرفته می‌شوند، مانند مرور، عکس‌برداری و بازی، که بسیار عالی است.

۵. گوشی سامسونگ گلکسی A73

مشخصات فنیگلکسی A73
ابعاد۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
نمایشگر۶.۷ اینچ
Super AMOLED Plus
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی Snapdragon 778G 5G ۶ نانومتری
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

گوشی هوشمند گلکسی A73 سامسونگ ۱۸۱ گرم وزن داشته و ضخامت آن فقط ۷.۶ میلی‌متر است. ک اثر انگشت بر روی بدنه پلاستیکی باقی نمی‌ماند و این یکی از ویژگی‌های مثبت کیفیت ساخت این گوشی هوشمند میان‌رده است. گلکسی A73 دارای گواهی استاندارد IP67 است؛ به این معنی که قادر است به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری آب دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی A73 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED+ Infinity-O برخوردار است. نرخ نو‌سازی که سامسونگ آن را Motion smoothness می‌نامد را می‌توان به صورت دستی روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز پیکربندی کرد. این نمایشگر بسیار درخشان بوده و تصاویر واضحی با اشباع رنگی عالی ارائه می‌دهد. همچنین دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

دوربین‌های سه‌گانه واقع در پشت گوشی شامل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو هستند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به شما امکان را می‌دهد که فضای بیشتری را وارد کادر دوربین کرده و عکس آن را ثبت کنید که باید در نظر داشته باشید برخی از جزئیات اطراف عکس ثبت نخواهد شد. حالت ماکرو قادر است تصاویر با کیفیتی از سوژه‌هایی که نزدیک هستند، ثبت کند؛ در نظر داشته باشید اگر گوشی را به سوژه نزدیک کنید، دوربین به صورت خودکار به حالت ماکرو تغییر نمی‌کند.

همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، زمانی که شرایط نوری خوب باشد، قادر است سلفی‌ها و پرتره‌های مناسبی را ثبت کند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A73 در زمانی رونمایی شد که چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 778G که به آن مجهز است نسبتا قدیمی شده بود، اما پردازنده مبتنی بر ساخت ۶ نانومتری عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. این دستگاه که با پردازنده گرافیکی Adreno 642L، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد که امکان وبگردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، انجام هم‌زمان چند کار، پخش ویدیو و موارد دیگر را به راحتی فراهم می‌سازد و در انجام هر یک از این فعالیت‌ها هیچ تاخیر یا مکثی وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی A73 به یک باتری بزرگ و قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که در شرایط استفاده نرمال از این گوشی، می‌تواند برای یک روز دوام بیاورد. اگر نرخ نوسازی را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید باتری این گوشی حتی بیش از یک روز نیز دوام آورده و نیازی به شارژ ندارد.

۶. گوشی سامسونگ گلکسی A34

مشخصات فنیگلکسی A34
ابعاد۱۶۱.۳ در ۷۸.۱ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۱۹۹ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۶ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Dimensity 1080 ۶ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4
دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۸ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸- ۲۵۶ گیگابایت 

گلکسی A34 در ابعاد ۱۶۱.۳ در ۷۸.۱ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم با متریال پلاستیک سخت یا همان Glastic برای فریم و قاب پشتی تولید و عرضه شده است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان رده خود رتبه حفاظتی IP67 را در نظر گرفته است، بنابراین با وجود اینکه کاملاً در رده میانی قرار دارد، تلفنی تهیه می‌کنید که از غوطه ور شدن در آب یا یک روز در ساحل جان سالم به در می‌برد.

نمایشگر با پنل ۶.۶ اینچی Super AMOLED یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی A34 5G است. نمایشگر AMOLED با آن اشباع مشخصه سامسونگ کیفیت خوبی دارد و باید برای تماشای فیلم و سریال در گوشی عالی باشد. نمایشگر A34 وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. اما این نرخ نوسازی مانند مدل‌های گلکسی اس تطبیق‌پذیر نیست، اما به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی محتوای خود را اسکرول کنید.

در طراحی گلکسی A34 سامسونگ یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد که توسط یک سنسور ماکرو ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. از میان این‌ها، دوربین‌های اصلی و فوق عریض، دوربین‌هایی هستند که احتمالا بیشتر از آن‌ها استفاده می‌‎کنید. اما ما همچنین گمان می‌کنیم که این دوربین‌ها عملکردی مشابه گلکسی A33 5G داشته باشند، زیرا دارای مشخصات مشابه هستند.

این دستگاه از سخت‌افزار ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 1080 در مقایسه با ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ در گلکسی A54 استفاده می‌کند، اما همچنان کم و بیش معادل سخت‌افزار سری Snapdragon 7 است. با این حال، این یک به‌روزرسانی نسبت به گلکسی A33 از سال ۲۰۲۲ است که سامسونگ ادعا می‌کند که ۱۷ درصد CPU و ۱۴ درصد GPU تقویت شده است. بنابراین کمی افزایش عملکرد وجود دارد.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای A34 در نظر گرفته شده که برای چند روز استفاده با شارژ ۲۵ واتی باید خوب باشد. به‌خاطر داشته باشید که این سریع‌ترین شارژی نیست که در گوشی‌های میان رده در سایر برندها استفاده می‌شود.

۷. گوشی سامسونگ گلکسی A14

مشخصات فنی
ابعاد۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن۲۰۲ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5
نمایشگر۶.۶ اینچ
PLS LCD
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۴۰۸ پیکسل
پردازنده اصلی Samsung Exynos 1330 Dimensity 700 ۷ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 Mali-G57 MC2
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۴-۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸- ۶۴ گیگابایت 

گلکسی A14 سامسونگ با ابعاد ۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۰۲ گرم یک گوشی نسبتا بزرگ و سنگین محسوب می‌شود. سامسونگ برای این گوشی میان رده خود، مانند A13 از پلاستیک مقاوم برای قاب پشتی و فریم استفاده کرده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A14 دارای یک نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی PLS LCD بوده که تنها ۰.۱ اینچ از نسل قبلی خود بزرگ‌تر است اما از همان پنل بهره‌می‌برد که A13 به آن مجهز بود. این نمایشگر با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و نسبت تصویر به بدنه ۲۰:۹ بوده که در این بخش گلکسی A14 نسبت به نسل قبلی خود بهبود چشمگیری یافته است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۹۰ هرتز است بنابراین می‌توان انتظار پخش ویدیوهایی با کیفیت بالا را داشت.

تراکم پیکسلی از دیگر مواردی است که در گلکسی A14 نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته و نمایشگر آن با ۳۹۹ پیکسل در اینچ نوید تصاویری واضح و با جزئیات را می‌دهد.

سامسونگ گوشی گلکسی A14 خود را به دوربین سه‌گانه مجهز کرده است که شامل لنز اصلی از نوع عریض ۵۰ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و با تشخیص فاز، لنز ماکرو و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. از آنجایی که گلکسی A14 نسخه جدید گلکسی A13 است و مشخصات دوربین آن نیز با دوربین گلکسی A13 برابری می‌کند؛ انتظار می‌رود تصاویر ثبت شده از همان کیفیتی برخوردار باشد که در گلکسی A13 شاهد آن بودیم.

گلکسی A14 سامسونگ با دو نسخه پردازنده عرضه می‌شود. نسخه اول، پردازنده اختصاصی سامسونگ اگزینوس ۱۳۳۰ بوده که برای اولین بار در گوشی A14 استفاده شده است. این پردازنده جدید Exynos از بلوتوث ۵.۳ و از طریق یک تراشه RF جداگانه به نام Samsung Bluetooth Controller v6 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده جانشین اگزینوس ۸۵۰ است که در اغلب گوشی‌های اقتصادی و یا میان رده سامسونگ استفاده شده است. امتیاز گوشی گلکسی A14 در گیگ بنچ هم در تست تک هسته‌ای و هم دو هسته‌ای بالاتر از M14 است.

نسخه دوم این گوشی میان رده سامسونگ با پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ به فروش می‌رسد. این پردازنده ۷ نانومتری توانایی پشتیبانی از اینترنت 5G را دارد و به پردازنده Dimensity 720 شباهت زیادی دارد. پردازنده Dimensity 700 از دو هسته Cortex-A76 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز (کمی سریع‌تر از پردازنده‌ی بزرگ ۷۲۰) و شش هسته Cortex-A55 با سرعت ۲ گیگاهرتز تشکیل شده است. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که نسخه دوم برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند با گلکسی A14 بازی‌هایی با گرافیک متوسط را اجرا کنند، گزینه بهتری باشد.

سامسونگ گلکسی A14 خود را در سه پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رساند که پیکربندی آخر می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که نیاز به اجرای سریع برنامه‌های نصب شده دارند.

گوشی هوشمند گلکسی A14 از یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهت تامین انرژی مورد نیاز خود برای اجرای برنامه‌ها استفاده می‌کند. این باتری در گوشی گلکسی A13 در استفاده معمولی بیش از یک روز دوام می‌ورد و انتظار می‌رود که با استفاده معمولی از گوشی گلکسی A14 نیز دست کم یک روز دوام بیاورد.

سخن آخر

برند سامسونگ یکی از برندهایی است که هر سال از تعداد زیادی از محصولات جدید خود رونمایی می‌‌کند. این برند محصولات با کیفیتی را در سال‌های اخیر روانه بازار کرده است و محصولات آن طرفداران زیادی در بازار جهانی دارند. در این مقاله سعی کردیم بهترین گزینه‌ها، از میان گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی سامسونگ را در سال ۲۰۲۲ به شما معرفی و ویژگی‌های هر یک را به صورت مختصر بیان کنیم.

همچنین معایب هر یک از گوشی‌های معرفی شده را نیز بیان کردیم تا توانسته باشیم در انتخاب، به کاربران عزیز کمک کرده باشیم. برای داشتن بهترین انتخاب، باید ابتدا به نیازهای خود توجه کنید و ببینید که کدام ویژگی برای شما اولویت دارد و کدام یک، از اولویت کم‌تری برخوردار است. خوشبختانه همه این گوشی‌ها را می‌توانید در ایران تهیه کنید. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما متشکریم. به نظر شما کدام گوشی دیگر را می‌توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 8

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

محمد یعقوبی گفت:

بله؟ قیمت چنده

یزدان گفت:

سلام من الان یه گوشی a13 دارم و ازش خیلی خیلی راضیم و یه سوال دارم که a03s بهتره یا a13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی A13 از هر نظر به مراتب بهتر از گوشی A03 است

مریم برجیان گفت:

بهترین گوشی سامسونگ دو سیم کارته چی هست و چه قیمت و اینکه آیا اگر از عمان خرید کنیم در ایران قابل استفاده یا ریجستری هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ S22 Ultra بهترین گوشی سامسونگ بوده و چنانچه گوشی از هر کشوی منجمله عمان خریداری کنید باید پول گمرک و هزینه رجیستری را پرداخت کنید تا در ایران به صورت رجیستری کار کند

سجاد گفت:

چرا گلکسی A13 جزء بهترین گوشی های سامسونگ به حساب میاد ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی با توجه به اقتصادی بودن آن، ارزش خرید را بالا برده، لذا در فهرست بهترین‌ها قرار گرفته است

سبحان گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر جدید بوددن کدوما هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی S22 Ultra جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ در حال حاضر است

میلاد گفت:

سلام وقتتون بخیر. ممننون از وبسایت پر محتواتون. من زیاد با گوشی بازی میکنم از نظر شما تا ۱۴ ۱۵ تومن چی میتونم بخرم که موقع بازی لگ و باگ نداشته باشه و پردازندش طوری باشه که داغ نکنه؟ از بین بهترین گوشی های سامسونگ، گوشی گلکسی S22 Ultra خوب هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی گلکسی S22 Ultra بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ بوده که عملکردی خیره کننده دارد اما از نظر قیمت بسیار بالاتر از بودجه‌ای بوده که در نظر دارید. ما از این لیست به شما گوشی گلکسی A33 5G را پیشنهاد می‌کنیم

پدرام گفت:

سلام روزتون بخیر. بهترین گوشی سامسونگ که نمایشگر خوبی داشته باشه کدوم رو پیشنهاد میدید؟ من فیلم زیاد میبینم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، به بهترین نمایشگر مجهز هستند. انتخاب هر یک از این گوشی‌ها کاملا به بودجه شما بستگی دارد که یک پرچمدار بخرید یا میان رده و یا یک اقتصادی

آرش گفت:

سلام بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت ساخت کدوم ها هستن؟ من کارم طوریه که ممکنه گوشی زیاد زمین بخوره نمیخوام خراب بشه زود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما باید از گوشی هوشمندی استفاده کنید که به شیشه محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس مجهز باشد که ما گلکسی S22 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم

ایمان گفت:

سلام از بین گوشی های جدید سامسونگ کدومش برای استفاده یه پیر زن خوبه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به دید ضعیف افراد مسن، ما گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ را پیشنهاد می‌کنیم. از سویی به دلیل آنکه این افراد کارهای سنگین گرافیکی انجام نمیدهند، یک گوشی اقتصادی مانند گلکسی A13 می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای این افراد باشد

فریدون گفت:

سلام آیا گوشی های سری S سامسونگ ارزش خرید دارند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری‌های S‌سامسونگ، گوشی های پرچمدار این برند بوده که به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز هستند. بنابراین ارزش خرید بالایی دارند

پریناز گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی که بشه باهاش عکسای سلفی خوبی انداخت کدومه ؟ تا ۱۴ تومن باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با کمی هزینه بیشتر حدود ۲ میلیون تومان می‌توانید گلکسی S21 FE 5G را تهیه کنید که از هر نظر برای شما مناسب است

مرتضی گفت:

سلام بهترین گوشی های سامسونگ از نظر عمر باتری کدوم ها هستن؟ مقالعه دارید روی سایت براش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر باتری به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/samsung-phones-with-the-best-battery-life-in-2022/

محمد گفت:

کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، ارزش خرید بالایی دارند

عالیه زرفام گفت:

سلام من یه سوال داشتم. از بین بهترین گوشی های سامسونگ، سامسوسنگ گلکسی A13 5G رو بخرم یا شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G رو بخرم ؟ کدوم رو شما پیشنهاد میدید؟ کدوم یکی دوربینش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از آنجایی که A13 یک گوشی اقتصادی است و معمولا در زمینه گوشی‌های اقتصادی شیائومی بهتر از سامسونگ عمل کرده، ما گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم

مهرزاد گفت:

سامسونگ چی بخرم که دوربینش عالی باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیتی برای هزینه‌ها ندارید، ما به شما گوشی گلکسی S22 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم

مهرداد گفت:

سلام از میون گوشی های جدید سامسونگ کدومش ارزش خریدن داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، ارزش خرید بالایی دارند

آرزو گفت:

گوشی سامسونگ چی بخریم که جزء بهترین گوشی های سامسونگ باشه قیمتش هم اونقدر زیاد نباشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از این لیست، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G یک میان رده با قیمت مناسب و عملکرد چشمگیر است

نغمه ضیافتی گفت:

سامسونگ چی تولید کرده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیکس (قطعات الکترونیکی)، سامسونگ لایف(ارائه دهنده بیمه)، سامسونگ فایر(خدمات خودرو)، صنایع سنگین سامسونگ(ساخت کشتی)، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.
به‌طور کلی، محصولات این شرکت شامل پوشاک، صنایع شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، نیم‌رساناها، کشتی و شناور و تجهیزات مخابراتی می‌شود.

فائزه خوشبویی گفت:

سلام وقت و روزگار بخیر. میخواستم بپرسم از بین بهترین گوشی های سامسونگ، گلکسی A33 بهتره یا ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تقریبا هر دو میان رده قابلیت یکسان دارند

مهنوش گفت:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر شما کدومه ؟ کدوم گوشی سامسونگ از نظر پردازنده برتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra بهترین گوشی این کمپانی تا کنون است و به قوی ترین پردازنده یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است

مجتبی گفت:

بهترین گوشی های سامسونگ آیا Z Fold رو شامل نمیشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های تاشو سامسونگ هنوز آنطور که مورد استقبال کاربران قرار بگیرد تولید نشده و هنوز ضعف‌های زیادی در زمینه نمایشگر دارد و در پروسه آزمون و خطا است. بنابراین نمی‌توانیم آن را به طور قطع به عنوان بهترین گوشی سامسونگ معرفی کنیم

فرزاد گفت:

کدوم گوشی سامسونگ رو خودتون پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیتی از لحاظ بودجه ندارید، سامسونگ گلکسی S22 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم

علی محبی گفت:

بهترین گوشی سامسونگ

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این لیست معرفی شدند، بهترین گوشی های سامسونگ هستند

رهام گفت:

سلام گوشی سامسونگ گلکسی A33 بهتره یا A53؟ کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

اگر دوربین و کیفیت نمایشگر برای شما اهمیت دارد گلکسی A53 را خریداری کنید. این گوشی به نسبت گوشی سامسونگ گلکسی A33 عمر باتری بیشتری نیز دارد و باید گفت که کیفیت عالی نمایشگر آن در این بازه قیمتی مهم‌ترین مزیت این گوشی به حساب می‌آید.
برای مطالعه مقایسه این دو گوشی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/galaxy-a33-vs-galaxy-a53/

ابولفضل گفت:

سلام روز شما بخیر. از میون بهترین گوشی های سامسونگ گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا بهتره یا اس ۲۱ اف ایی؟ لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما سامسونگ گلکسی S22 Ultra چرا که جدیدترین پرچمدار بوده و از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است و S21 FE میان رده‌ای با سخت افزاری میان‌رده است

آذین گفت:

از بین بهترین گوشی های سامسونگ کدومو بخرم که نمایشگرش از همه بهتر باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیت بودجه ندارید، سامسونگ گلکسی S22 Ultra و اگر محدودیت بودجه دارید گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G یک میان رده با نمایشگر خیره کننده است

امیر حسین پور مسلمی گفت:

بهترین برند گوشی سامسونگ ۲۰۲۲

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گلکسی S22 Ultra

آرتین گفت:

سلام گوشی‌ های جدید سامسونگ کدوم ها هستن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های این مطلب جدیترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ در یک سال اخیر هستند

محمد حسین گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ از نظر نمایشگر به نظر شما کدوم هستش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیت بودجه ندارید، سامسونگ گلکسی S22 Ultra و اگر محدودیت بودجه دارید گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G یک میان رده با نمایشگر خیره کننده است

محمد رضا پور حسینی گفت:

سلام از بین بهترین گوشی های سامسونگ، سامسونگ گلگکسی S22 Ultra بهتره یا سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا ؟ شما کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به مشخصات سخت افزاری به ویژه پردازنده، گوشی گلکسی S22 Ultra بهتر است

فریبا گفت:

سلام روز شمما بخیر ممنون از وبسایت و مطالب خوبتون. بین گوشی های جدید سامسونگ بهترین گوشی سامسونگ از نظر عمر باتری کدومه؟ میشه لطفا راهنماییم کنید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند از عمر بالای باتری برخوردار هستند

زهرا گفت:

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ کدومه ؟

فاطمه گفت:

سلام روزتون بخیر. من میخوام یه گوشی در حد ۱۰ تومن بخرم. به نظر شما بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین کدومه توی انی رنج قیمتی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این بازه قیمتی، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G هم از نظر دوربین عالی بوده و هم از نظر نمایشگر

راضیه فلاح گفت:

سلام وقتتون بخیر بهترین گوشی های سامسونگ از چه نظر میشن بهترین گوشی های سامسونگ ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از نظر عملکرد سخت افزاری و متریال ساخت

الهام گفت:

سلام بهترین گوشی سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های سامسونگ بوده و بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید آن را خریداری نمایید