etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های گلکسی واچ سامسونگ

4.5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های گلکسی واچ سامسونگ

بسیاری از ما از کودکی با داستان‌های پلیسی و ماموران مخفی پلیس که ابزارهای گستره و عجیب و غریبی که داشتند بزرگ شدیم و شاید شما هم کاراگاه گجت را به یاد داشته باشید. اکنون ساعت‌های هوشمند سامسونگ رویای کودکی ما را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. ساعت‌های سامسونگ که از سخت‌افزاری پیشرفته پشتیبانی می‌کنند، به شما این امکان را می‌دهند تا بسیاری از وظایف، مانند تماس مستقیم از روی مچ دست را به راحتی انجام دهید. اما کارهایی که این ساعت هوشمند انجام می‌دهد به همینجا ختم نمی‌شود.

ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا به معرفی اپلیکیشن‌هایی خواهیم پرداخت که با آن استفاده از گلکسی واچ را هرچه بیشتر لذت بخش می‌کند و به شما احساس یک کاراگاه مخفی را می‌دهد. برای نصب این برنامه‌ها کافیست نام برنامه را در فروشگاه گلکسی اپ استور جستجو کرده و Install را بزنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- برنامه Camera One برای گلکسی واچ

اپلیکیشن Camera One یکی از بهترین برنامه‌ها برای Samsung Galaxy Watch است. این برنامه به شما امکان می‌دهد دوربین گوشی خود را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنید.

این برنامه یک پیش نمایش زنده از آنچه دوربین گوشی نشان می‌دهد را نمایش داده و طیف وسیعی از کنترل‌ها را ارائه می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید با ساعت هوشمند گلکسی خود عکس بگیرید، فیلم ضبط کنید، تنظیمات فلاش را تنظیم کنید، بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی کنید و یا یک تایمر تنظیم کنید.

با این اپلیکیشن گلکسی واچ، گزینه‌هایی برای ویرایش تصویر و کیفیت ویدیو در اختیار خواهید داشت. برنامه Camera One پس از اعطای مجوزهای لازم، از طریق یک برنامه همراه جداگانه نصب شده روی تلفن شما کار می‌کند.

از آنجایی که Camera One مستقیما به دوربین دسترسی دارد، لازم نیست برنامه دوربین پیش فرض خود را فعال نگه دارید و یا حتی صفحه گوشی خود را روشن کنید تا کار کند. به لطف این برنامه، می‌توانید با استفاده از راه دور دوربین دستگاه خود، از Camera One برای نظارت استفاده کنید.

۲- برنامه Voice Memo برای گلکسی واچ

برنامه Voice Memo سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا یادداشت‌های صوتی را در لحظه ثبت کنید. از آنجایی که این ساعت‌های هوشمند یک میکروفون را در خود جای داده‌اند، می‌توانید به سادگی آن‌ها را به سمت دهان خود ببرید و افکار خود را مخفیانه بدون برداشتن گوشی خود ضبط کنید.

همچنین، ساعت‌های گلکسی مقداری حافظه داخلی دارند، پس حتی اگر ساعت به تلفن شما متصل نیست، می‌توانید از یادداشت‌های صوتی استفاده کنید. این برنامه یادداشت‌های صوتی را درون حافظه داخلی خود ساعت ذخیره کرده و هر زمان که ساعت هوشمند گلسی را به گوشی خود متصل کردید، فایل‌ها را به گوشی هوشمندتان منتقل می‌کند.

۳- برنامه Bixby برای گلکسی واچ

هیچ کاراگاه مخفی‌ای بدون دستیار قابل اعتماد کامل نیست و ساعت گلکسی شما یک دستیار قابل اعتماد به نام بیکسبی دارد. همانطور که می‌دانید بیکسبی دستیار مجازی سامسونگ است و می‌توانید از آن بخواهید به کسی پیام بدهد، آب‌وهوا را نشان دهد، یادآوری تنظیم کند، یک دستگاه هوشمند را کنترل کند و خیلی کارهای دیگر. دستیار Bixby همچنین می‌تواند آمار سلامتی شما را دریافت کند و تمرینات خود را شروع کند. دستیار صوتی همیشه آماده برای اجرای فرمان هی، بیکسبی شما است.

به خاطر داشته باشید که دستیار Bixby برای پاسخ به سوالات شما به اتصال اینترنت نیاز دارد. بنابراین یا باید ساعت خود را به Wi-Fi متصل کنید یا آن را با یک گوشی آنلاین جفت کنید.

۴- برنامه SmartThings برای گلکسی واچ

ساعت هوشمند Galaxy شما از پلتفرم خانه هوشمند SmartThings سامسونگ پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر یک دستگاه سازگار با SmartThings مانند ماشین لباسشویی یا تهویه مطبوع دارید، می‌توانید آن را مستقیما از ساعت خود کنترل کنید.

هیچ فرآیند راه اندازی نیز نیاز ندارد. از آنجایی که هم لوازم خانگی و هم ساعت شما قبلا به حساب سامسونگ شما مرتبط هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه SmartThings را نصب کنید.

۵- برنامه Find My Car برای گلکسی واچ

به عنوان یک مامور مخفی، شما باید وسیله نقلیه خود را در مکان‌های مخفی پارک کنید تا از شناسایی و سرقت آن توسط دشمن جلوگیری کنید! گذشته از شوخی، در صورتی که ماشین خود را که در کوچه پس کوچه‌هایی از یک محله که به آن آشنا نیستید پارک کرده باشید، به خاطر سپرده و هر زمان که به دنبال آن بودید مسیر را به شما نشان دهد.

سامسونگ یک برنامه Find My Car دارد که مکان‌های پارک شما را ثبت می‌کند و در صورت فراموش کردن محل پارک خودرو، شما را به آن مکان راهنمایی می‌کند. با این برنامه می‌توانید جایی که ماشین خود را پارک کرده‌اید، همراه با یادداشت صوتی و تصویر ثبت کنید. اپلیکیشن ساعت موقعیت دقیق روی نقشه و فاصله شما از وسیله نقلیه را به شما نشان می‌دهد.

۶- برنامه SpyFinger برای گلکسی واچ

برنامه SpyFinger یک برنامه فان برای فریب دادن دوستان شما به این باور است که نمایشگر ساعت به عنوان حسگر اثرانگشت عمل می‌کند.

هنگامی که SpyFinger را راه اندازی می‌کنید، یک گرافیک اثر انگشت بزرگ و تعاملی روی ساعت شما قرار می‌دهد. هنگامی که شخصی انگشت خود را روی نمایشگر فشار می‌دهد، برنامه یک انیمیشن اسکن را برای یک ثانیه ارائه می‌دهد و هر بار یک پیام rejected را می‌فرستد.

این برنامه تنها راه برای ایجاد یک انیمیشن پذیرفته شده از طریق یک ترفند از پیش تعریف شده است. ابتدا باید سه بار یا بیشتر روی صفحه ضربه بزنید و سپس اثر انگشت خود را اسکن کنید. دوستان خود را با ابزار جاسوسی پیشرفته خود شگفت زده کنید!

۷- برنامه Yandex Translate برای گلکسی واچ

یک جاسوس ماهر باید به چند زبان صحبت کند تا اطلاعات را از منابع سراسر جهان جمع آوری کند. با این حال، اگر هنوز در حال یادگیری هستید، Galaxy Watch می‌تواند به شما کمک کند. برنامه‌ای با عنوان Yandex Translate می‌تواند تعداد انگشت شماری از زبان‌ها مانند انگلیسی، ترکی و روسی را در ساعت ترجمه کند که به شما این امکان را می‌دهد ترجمه یک عبارت خارجی که با آن آشنایی ندارید را روی صفحه مشاهده کنید.

۸- برنامه Wrist Flashlight برای گلکسی واچ

ماموران مخفی اغلب وارد فضاهای تاریک و احتمالا زیرزمینی می‌شوند و اسرار ماجرا را در مکان‌هایی تاریک کشف می‌کنند. اپلیکیشنی به نام Wrist Flashlight همان چیزی است که در این سناریوها به آن نیاز دارید. این برنامه نمایشگر را تا حداکثر ظرفیت خود با پس زمینه سفید روشن می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید سطح روشنایی و رنگ را تنظیم کنید.

۹- برنامه Watch Faces برای گلکسی واچ

هیچ بحثی در مورد بهترین برنامه‌های ساعت سامسونگ بدون ذکر برنامه Watch Faces کامل نمی‌شود. این برنامه راه دیگری بوده که می‌توانید هنگام استفاده از ساعت هوشمند Samsung Galaxy احساس کنید یک مامور مخفی هستید. طیف وسیعی از گزینه‌ها را در فروشگاه پیدا خواهید کرد که به نظر می‌رسد از یک فیلم جاسوسی خارج شده‌اند.

۱۰- برنامه Radar Watch Face برای گلکسی واچ

این صفحه ساعت شبیه یک رادار فعال است که حرکات دشمن شما را زیر نظر دارد. این صفحه دارای یک صفحه سبز قدیمی بوده و نمادهای یک کشتی و هواپیما را جایگزین عقربه‌های سنتی ساعت و دقیقه می‌کند. عقربه دوم برای نشان دادن سیگنال‌های رادار و موقعیت نسبی شما استفاده می‌شود.

۱۱- برنامه 2000 Satellite برای گلکسی واچ

با صفحه ساعتی به نام 2000 Satellite به نظر می‌رسد که شما از راه دور یک هواپیما را هدایت می‌کنید. طراحی آن تحت تسلط طرح کلی هواپیما است که می‌توانید مرزهای آن را به صورت سفید یا قرمز پیکربندی کنید. سر جت به دقیقه اشاره می‌کند و ساعت درون دایره‌ای در نوک آن نمایش داده می‌شود. به علاوه، صفحه ساعت دارای ویجت‌هایی برای شمارش گام‌ها و میزان باتری است.

۱۲- برنامه Luxurious Faces برای گلکسی واچ

ساعت‌هایی که توسط اکثر عوامل تخیلی مدرن مانند جیمز باند و اتان هانت استفاده می‌شوند، در نگاه اول مانند ساعت‌های معمولی و درجه یک به نظر می‌رسند. با این حال، در داخل، طیف وسیعی از توانایی‌هایی با تکنولوژی بالا را در خود جای داده‌اند. به طور مشابه، می‌‍توانید ساعت هوشمند خود را در زیر یک صفحه ساعت پیچیده استتار کنید. با جستجوی کلمات کلیدی مانند luxury یا classy، چنین طرح‌هایی را بررسی کنید.

سخن پایانی

برنامه‌های Samsung Galaxy Watch و Samsung Gear مطمئنا رویای کودکی و نوجوانی شما را که همیشه می‌خواسته یک مامور مخفی شود با واقعیت تبدیل خواهد کرد. جدا از این، شما راه‌های زیادی برای استفاده از ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ خود دارید. بهتر است از ساعت هوشمند سامسونگ خود بیش از یک گام شمار و زمان سنج استفاده کنید تا نهایت استفاده و لذت را از آن ببرید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :