etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک ها برای آیفون ۲۰۲۳

4.3
(20)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین پاوربانک ها برای آیفون ۲۰۲۳

امروزه ما ساعت‌های زیادی از وقت خود را به کار کردن با گوشی خود می‌گذرانیم. گوشی موبایل مثل قدیم فقط برای انجام تماس یا پیامک به کار نمی‌رود بلکه ما با گوشی خود کارهای بسیاری انجام می‌دهیم. از بازی کردن گرفته تا پرداخت قبض، خرید اینترنتی، مشاهده فیلم، وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی همگی کارهایی هستند که اکثر ما با گوشی خود انجام می‌دهیم. به همین دلیل برای ما مهم است که شارژ باتری ما تمام نشود.

پاوربانک یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل به شمار می‌رود و می‌تواند تا حد زیادی خیال ما را از بابت تمام شدن شارژ گوشی راحت کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین پاوربانک برای آیفون را معرفی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

اگر شما یک گوشی آیفون داشته باشید یا طرفدار محصولات اپل باشید، می‌دانید که همیشه یکی از انتقادهایی که به اپل وارد می‌شد، ظرفیت پایین باتری‌های آیفون است. البته اپل با معرفی گوشی‌های جدید خود تا حد بسیار خوبی این مساله را جبران کرده است. اما به هر حال اگر زمان زیادی با آیفون خود کار می‌کنید، بهتر است که یک پاوربانک خوب تهیه کنید تا با مشکل شارژ مواجه نشوید.

ویژگی‌های مهم برای انتخاب پاوربانک مناسب آیفون

ویژگی‌های مهم برای انتخاب پاوربانک مناسب آیفون

پاوربانک‌ها ویژگی‌های متنوعی دارند که هنگام انتخاب شارژر همراه مناسب باید به آن‌ها دقت کنید. اگر می‌خواهید برای گوشی آیفون خود پاوربانک تهیه کنید، به موارد زیر توجه کنید.

ظرفیت پاوربانک: این ویژگی یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب پاوربانک مناسب است. این محصولات ظرفیت‌های متنوعی از ۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و بیشتر دارند. البته توجه کنید که دو نوع ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی برای این شارژر همراه در نظر گرفته می‌شود. برای مثال اگر ظرفیت اسمی یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است، ظرفیت واقعی آن حدود ۸۰ درصد ظرفیت اسمی یعنی ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

خروجی لایتنینگ: یکی از موارد مهمی که هنگام انتخاب پاوربانک برای آیفون باید توجه کنید این است که شارژر همراه شما دارای خروجی کابل Lightning باشد تا بتوانید با آن آیفون خود را بدون دردسر شارژ کنید.

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم: اپل از آیفون ۸ به بعد قابلیت شارژ بی‌سیم را به گوشی‌های خود اضافه کرده است. بنابراین برای انتخاب پاوربانک مناسب آیفون خود، بهتر است پاوربانکی را انتخاب کنید که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

شدت جریان: برای انتخاب پاوربانکی که به باتری گوشی شما آسیب نرساند، باید به میزان شدت جریان خروجی پاوربانک دقت کنید. شدت جریان خروجی از پاوربانک باید با باتری شما سازگار باشد.

انواع پاوربانک مناسب آیفون

پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند. در ادامه به بهترین پاوربانک برای آیفون اشاره می‌کنیم.

۱. پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL

این محصول دارای کابل لایتنینگ است به همین دلیل یک گزینه ایده‌آل برای آیفون و آیپد به شمار می‌رود. روکش پارچه‌ای این شارژر همراه آن را جذاب‌تر کرده است. این محصول می‌تواند به خوبی همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

 

مزایامعایب
دارای کابل لایتنینگ برای شارژ آیفونقیمت بالا
روکش پارچه‌ای زیبا 

 

۲. پاوربانک انکر PowerCore با ظرفیت ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انکر PowerCore

این محصول در نگاه اول حجیم به نظر می‌رسد اما به طرز شگفت‌انگیزی سبک است. این پاوربانک می‌تواند چندین بار آیفون شما را بدون مشکل کامل شارژ کند. همچنین می‌تواند آیپد شما را نیز حداقل یک بار از صفر تا صد شارژ کند. این محصول از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی‌کند. روکش مات این پاوربانک گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند و مانع سر خوردن آن از دست می‌شود.

 

مزایامعایب
ظرفیت مناسب برای شارژ انواع آیفونپشتیبانی نکردن از شارژ سریع کوالکام
وزن سبک 

 

۳. پاوربانک انرجایزر QE10004 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انرجایزر QE10004

این محصول دارای ۲ عدد درگاه خروجی است و شدت جریان خروجی آن به ۴ آمپر می‌رسد. این پاوربانک از شارژ سریع کوالکام و شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ بی‌سیم نیز دارد. نشانگر LED در این پاوربانک میزان شارژ آن را به کاربر نشان می‌دهد.

 

مزایامعایب
پشتیبانی از شارژ بی‌سیمورودی Type-C ندارد
پشتیبانی از شارژ سریعسرعت پایین شارژ وایرلس

 

۴. پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM

این دستگاه ۴۰۰ گرمی دارای انواع پورت‌ها و ورودی‌ها برای گوشی‌های مختلف است. مزیت آن وجود پورت لایتنینگ است که شارژ گوشی آیفون را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین این پاوربانک می‌تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

 

مزایامعایب
دارای پورت لایتنینگوزن نسبتا زیاد
دارای کلید خاموش و روشن 

 

۵. پاوربانک ای‌دیتا P20000QCD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک ای‌دیتا P20000QCD

این محصول شرکت ای‌دیتا با طراحی جمع‌وجور، ظرفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این شارژر همراه از شارژ سریع کوالکام و شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند. یکی از مزایای این پاوربانک این است که می‌تواند سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. همچنین نشانگر LED میزان شارژ آن را به اطلاع شما می‌رساند.

 

مزایامعایب
شارژ سریع پاوربانکوزن نسبتا بالا
پشتیبانی از انواع فناوری‌های شارژ سریع 
مدیریت هوشمند شارژ 

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید پاوربانک

۶. پاوربانک لیتو LP-22 بهترین پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری برای آیفون

لیتو یکی از کمپانی‌های فعال در تولید پاور بانک واقع در کشور چین است که محصولات با کیفیتی تولید می‌کند. پاوربانک لیتو مدل LP-22 یکی از محصولات این کمپانی است که ارزش خرید بالایی دارد. این شارژر همراه چینی عنوان بهترین پاوربانک برای آیفون را یدک می‌کشد. اما با انواع تلفن‌های همراه هوشمند اندروید، تبلت و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که با کابل USB شارژ می‌شوند، سازگار است.

پاور بانک لیتو مدل LP-22 بیست هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد که برای مقایسه باید گفت اکثر گوشی‌های هوشمند حداکثر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارند و این پاوربانک می‌تواند گوشی شما را حداقل تا ۴ بار شارژ کند. ولتاژ خروجی پاور بانک لیتو LP-22 برابر با ۵.۰، ۹.۰ و ۱۲.۰ولت و شدت جریان خروجی آن ۱.۵، ۲.۰ و ۳.۰ آمپر است.

درگاه‌های خروجی از نوع USB و USB-C هستند. یک ورودی میکرو و یک پورت USB-C نیز برای درگاه ورودی و شارژ خود محصول وجود دارد. برای چک کردن میزان باتری از نشانگر LED روی محصول مشخص است.

مزایامعایب
سازگار با تمامی دستگاه‌های همراهقیمت بالا
ظرفیت بالا 

۷. پاوربانک ریمکس  RPP-129 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر قابل حمل در هواپیما

پاوربانک ریمکس RPP-129 دارای یک باتری لیتیوم پلیمر به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ بده که می‌تواند همزمان ۳ دستگاه را در کمترین زمان ممکن شارژ کند. این پاوربانک دارای ۳ خروجی از نوع پورت تایپ C و 2 USB بوده که از قابلیت PD+QC 22.5W برخوردار است.

با استفاده از این پاوربانک شما می توانید گوشی آیفون خود را در کمترین زمان ممکن بدون صرف وقت شارژ کنید و دیگر نگران اتمام شارژ باتری و خاموش شدن دستگاه خود نباشید. همچنین ریمکس  RPP-129 دارای دو پورت ورودی بوده که این دو پورت از نوع تایپ C و میکرو USB است.

جنس بدنه این پاوربانک از PC نسوز و پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالای ABS تشکیل شده که در برابر ضربه و آتش سوزی بسیار مقاوم است. پاوربانک فست شارژ ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ریمکس دارای یک صفحه دیجیتال LED جهت نشان دادن شارژ خود پاوربانک است.

تین پاوربانک دارای ابعاد ۱۴۹ در ۷۱.۴ در ۲۹ میلی‌متر و وزنی معادل ۴۲۸ گرم بوده که به دلیل استفاده از باتری لیتیوم پلیمری قابل حمل در هواپیما است. شارژر همراه ریمکس RPP-129 به دلیل ظرفیت بالایی که دارد بهترین پاوربانک برای آیفونبوده و از طرفی دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت تایپ C است. دو پورت ورودی دستگاه نیز میکرو USB و USB-C هستند که برای شارژ خود پاوربانک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایامعایب
قابل حمل در هواپیماوزن بالا
بدنه بسیار مقاوم 

۸. پاور بانک راو پاور مدل RP-PB194 با ظرفیت ۱۰۰۰۰

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر راوپاور مدل RP-PB194 بسیار باریک و کوچک بوده و وزن سبک آن موجب شده تا حمل آن بسیار راحت باشد. این شارژر ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارای یک درگاه خروجی PD با قدرت ۱۸ وات و یک خروجی USB به‌همراه تکنولوژی QC3.0 است و شدت جریان خروجی آن از درگاه‌ها نیز بسته به دستگاه متصل شده ۱.۵، ۲.۰ و ۳.۰ آمپر خواهد بود. با وجود شدت جریان‌های مختلفی که این دستگاه دارد، می‌توان از آن برای شارژ باطری دستگاه‌های مختلفی چون گوشی‌های موبایل، تبلت، پخش‌کننده موسیقی و دستگاه‌های دیگری که از باطری بهره می‌برند، استفاده کرد و از سویی بهترین گزینه برای شارژ آیفون شما خواهد بود.

این پاوربانک از باطری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد و به نمایشگر LED مجهز بوده که به کمک آن می‌توانید از میزان شارژ این پاوربانک مطلع شوید. از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک مناسب آیفون می‌توان به شارژ سریع پاوربانک، تکنولوژی شارژ سریع گوشی‌های هوشمند و شارژ ایمن برای این دستگاه اشاره کرد. همچنین توان ورودی و خروجی پاوربانک راوپاور RP-PB194 یکسان بوده و ۱۸ وات تنظیم شده‌اند.

بسیاری از پاوربانک‌ها به دلیل نداشتن فناوری‌های ایمن، پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند اما پاور بانک راوپاور به علت مجهز بودن مدارهایش به فناوری مقاومت در برابر شدت جریان و گرمای بیش از حد و از دست دادن شارژ، به مشکلی برنخواهد خورد و بارها می‌توان از آن استفاده کرد.

مزایامعایب
رنگ‌های متنوععدم پشتیبانی از شارژ بی سیم
شارژ همزمان دو دستگاهباطری لیتیوم یونی
تکنولوژی فست شارژ آیفون و اندروید 
ابعاد بسیار کوچک نسبت به ظرفیت 
وزن بسیار سبک نسبت به ظرفیت 

۹. پاور بانک باسئوس مدل PPCXW10 با ظرفیت ۱۰۰۰۰

پاوربانک باسئوس PPCXW10 از ABS و پلی کربنات ساخته شده و دارای ابعادی برابر با ۱۴۴ در ۷۳.۱ در ۱۷ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۲۶.۷ گرم است. شارژر بیسیم در حالت مگنتیک تنها با گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ سازگار است. بر روی بدنه دستگاه یک نمایشگر LED تعبیه شده که میزان شارژ باقیمانده دستگاه را به شما نشان می‌دهد.

در فرورفتگی واقع در قسمت بالایی پاوربانک نیز گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ متصل می‌‎شود تا آن‌ها را به صورت بی‌سیم و سریع شارژ ‌کند. ایرپادهای اپل نیز با این پاوربانک به صورت بی‌سیم قابل شارژ هستند. توان خروجی شارژ بیسیم به ترتیب ۵، ۷.۵ و ۱۰ وات است. این پاوربانک دارای یک خروجی/ ورودی USB Type-C است و یک خروجی USB-A را نیز ارائه می‌کند. ولتاژ ورودی درگاه USB-C آن ۵ وات/ ۳ آمپر و ۹ وات/ ۲ آمپر است. حداکثر توان خروجی پورت USB-C این دستگاه هم ۲۰ وات و حداکثر توان خروجی USB-A روی آن ۱۸ وات است.

مزایامعایب
باتری لیتیوم پلیمریقیمت بالا
تکنولوژی شارژ بی‌سیمسرعت شارژ بی سیم آیفون ها ۷.۵ وات است
شارژ همزمان ۳ دستگاه 
تکنولوژی فست شارژ آیفون و اندروید 
دارای نمایشگر میزان شارژ و نوع شارژ 

سخن آخر

انواع پاوربانک مناسب آیفون

آیفون‌های نسل جدید از قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم، شارژ سریع و شارژ مغناطیسی بهره می‌برند. به همین دلیل برای انتخاب پاوربانک مناسب باید به امکانات پاوربانک‌ها دقت کنید. برندهای متنوعی مانند انرجایزر، انکر، شیائومی، ای‌دیتا، سیلیکون پاور از جمله برندهای با کیفیت و پرطرفداری هستند که انواع پاوربانک را به بازار عرضه می‌کنند.

به غیر از مدل‌های معرفی شده شما چه پاوربانک‌های دیگری را می‌شناسید که برای آیفون و سایر محصولات اپل مناسب باشند؟ نظرات خود را در مجله اعتبارکالا با ما درمیان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 20

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مسیحا گفت:

سلام .
بین گوشی ایفون ۷ پلاس که یکی از نزدیکام داره و سلامت باتریش ۶۷ درصد است و به من ۹ میلیون می فروشه و گوشی ام ۳۳ موندم ممنونم میشم راهنماییم کنید

حامد گلوانی گفت:

سلام.بهترین پاور بانکواسه آیفون ۱۳ چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی پاوربانک‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند، بهترین پاوربانک‌ برای گوشی‌های آیفون هستند

بهزاد احمدی گفت:

ادرس مغازه برای خرید قاب شارژی ایفون

الهام گفت:

بهترین پاور بانک برا گوشی آیفون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. ما در این مطلب بهترین پاوربانک‌هایی که برای گوشی‌های آیفون مناسب است را معرفی کرده‌ایم

سارا سلطانی گفت:

پاور برای ایفون متفاوته؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهتر است برای گوشی‌های آیفون از پاوربانک‌های ویژه این گوشی‌ها استفاده کنید تا به باتری آن فشار مضاعف وارد نشود

مبینا گفت:

سلام،من قصد خرید پاور بانک مک دودو مگ سیف رو دارم با توجه به طراحی زیبا و بدنه خوش دیزاین و چیزای خوبی که تو نظرات سایت ها خوندم ،نظرتون راجع به پاوربانک مگ سیف مک دودو20000برای محصولات اپل چیه؟آسیب نمیزنه تو طولانی مدت به باتری گوشی و ایپد و لپتاپ؟ممنون میشم راهنماییم کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید با خیالی آسوده از این پاوربانک استفاده کنید چرا که مجهز به یک چیپست هوشمند بوده که قادر است از باتری گوشی شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند به گونه ای که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان می کند تا هیچ گونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود.

درود گفت:

با سلام خروجییش برای گوشی آیفن مناسب است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید

Sina گفت:

سلام خسته نباشید واسه ایفون سون پلاس چه پاوری پیشنهاد میکنید که سری شارژ کنه و برای ایفونم خوب باشه به باتری آسیب نزنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
فرقی ندارد از کدام مدل آیفون استفاده می‌کنید. تمامی پاوربانک‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، برای آیفو.ن شما مناسب است

مهشيد گفت:

سلام ميخام يه پاوربانك بخرم چي بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما در این مطلب بهترین پاوربانک‌ها برای گوشی آیفون را معرفی کرده‌ایم. برای آشنایی با سایر پاوربانک ها به لینک های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/best-xiaomi-power-banks/
https://etebarkala.com/blog/best-quick-charge-power-bank/
https://etebarkala.com/blog/the-best-wireless-power-banks-in-iran/
https://etebarkala.com/blog/the-best-20000-mah-power-banks/

م ن گفت:

میخوام برای آیفون ۱۲ پرو پاور بانک مگ سیف بگیرم.پیشنهاد شما چیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر پاور بانک رو داخل کیفتون میزارید یا زیاد حمل و نقلش میکنید پیشنهاد ما به شما پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هست که وزن سبکی داره. اما اگر ظرفیت پاور ابن برای شما مهم هست و زیاد گوشیتون رو به شارژ میزنید، پیشنهاد ما به شما پاوربانک ای‌دیتا P20000QCD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هستش . موفق و پیروز باشید.

مومنی گفت:

برای گوشی آیفون سون داور بانک چند هزار خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا پاوربانک‌هایی که از ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به بالا هستند، پیشنهاد می‌شود.

احسان رضایی گفت:

سلام وقت بخیر برای آیفون ۸ بهترین پاوربانک کدام میتونه باشه و قیمت حدودی رو میشه لطف کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM گزینه مناسبیه برای اطلاع از قیمت و.. به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-pb200lzm-20000mah-with-microusb-cable-power-bank/

Armin گفت:

سلام به نظرتون برای گوشی iphone se 2022 چه پاوربانکی بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی پاوربانک هایی که در این مطلب معرفی شدند برای گوشی‌های آیفون مناسب هستند