etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک های شیائومی ۲۰۲۳

5
(1)

بهترین پاوربانک برای شارژ کردن گوشی موبایل

حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین پاوربانک های شیائومی ۲۰۲۳

همه گچت‌های قابل حمل همیشه مشکل عمر باتری محدود را دارند. بنابراین نیاز است تا برای کمک به کارکرد دستگاه‌های خود هنگامی که به پریز برق دسترسی ندارید، داشتن یک پاوربانک مناسب می‌تواند مفید باشد. در این مطلب قرار است بهترین پاوربانک های شیائومی را برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یکی از این منبع‌های شارژ همراه را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

شیائومی علاوه بر ساخت گوشی‌های گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه با مشخصات عالی، لوازم جانبی با کیفیتی تولید می‌کند که از نظر قیمتی نسبت به دیگر رقبا مقرون به صرفه‌تر هستند. این شرکت در بازار پاوربانک‌ها نیز علاوه بر تولید محصول با برند می (Mi) چند زیر برند دیگر (ردمی، انکر، کلومن) هم دارد که به تولید محصول می‌پردازند.

ما قبلا در مطلب «راهنمای خرید پاوربانک» برای شما توضیح داده‌ایم که جهت خرید پاوربانک مناسب به چه مواردی باید توجه کنید. به همین دلیل در اینجا از این بخش گذر می‌کنیم و فقط به معرفی بهترین پاوربانک های شیائومی می‌پردازیم. 

۱. پاوربانک انکر PowerCore ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت

Anker PowerCore 20,100mAh
مزایامعایب
سایز باتری بزرگوزن زیاد
قابلیت شارژ سریعقابلیت Qualcomm Quick Charge ندارد

پاوربانک Anker PowerCore 20,100mAh یکی از بهترین پاوربانک های این زیرمجموعه شیائومی است که نسبت به قیمتش ظاهر شیکی دارد و با این حال، باتری عظیم ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز در خود جای داده و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید دستگاه‌های خود را بدون هیچ مشکلی چندین بار شارژ کنید. متاسفانه این پاوربانک از فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی‌کند؛ اما هنوز هم با دستگاه‌هایی که از  PowerIQ یا VoltageBoost پشتیبانی می‌کنند، به سرعت شارژ می‌شود. توجه داشته باشید که این پاوربانک ممکن است هنگام کار کردن کمی داغ شود.

۲. پاوربانک شیائومی Power Bank Pro ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

Xiaomi 10,000mAh Power Bank Pro
مزایامعایب
طراحی قابل حمل با روکش فلزیکمی ضخیم است
با دستگاه‌های Micro USB و USB-C کار می‌کند 

پاوربانک Xiaomi 10,000 mAh Power Bank Pro یکی از شارژرهای قابل حمل خود این شرکت است که ارزش خرید واقعا بالایی دارد. باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه قادر است گوشی موبایل و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شما را به راحتی شارژ کند. درست است که سریع‌ترین پاوربانک بازار نیست؛ اما می‌توانید توقع شارژ سریع را از این دستگاه داشته باشید. خوشبختانه این پاوربانک به دلیل اندازه نسبتا کوچکی که دارد، به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید و در مواقع ضروری دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

این مطلب را هم بخوانید: مزایا و معایب پاوربانک

یکی دیگر از مزیت‌های این پاوربانک شیائومی، امکان اتصال همزمان دستگاه‌های دارای کابل Micro USB و USB-C محسوب می‌شود که قابلیت انعطاف‌پذیری آن را بالا می‌برد.

۳. پاوربانک شیائومی Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مزایامعایب
بدنه ضد خشتعداد ورودی‌ها کم
دارای قدرتمندترین درگاه USB-C 

پاوربانک شیائومی Mi Power Bank 3 pro از پلاستیک ضد خش و قسمت‌های رویی و پایینی از پارچه سرامیکی ساخته‌شده است. این پاور بانک دارای دو پورت USB-Female و یک پورت USB-C است. پاور بانک Mi Power Bank 3 شیائومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارای قدرتمندترین درگاه USB-C است. این پورت حداکثر توان خروجی ۴۵ وات را پشتیبانی می‌کند.

همچنین قادر است لپ‌تاپ‌های USB-C را با سرعت‌بالا و بدون افت با توان ۴۵ وات شارژ کنند. شارژ بانک انرژی این محصول با آداپتور ۴۵ واتی به ۴ ساعت و نیم زمان نیاز دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به استفاده همزمان از دو پورت، پشتیبانی از USB  نوع c برای ورودی و خروجی تا ۴۵ وات، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع دو طرفه و قابلیت شارژ لپ‌تاپ اشاره کرد.

۴. پاوربانک شیائومی PLM18ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مزایامعایب
بدنه غیرقابل‌احتراقوزن بالا
تشخیص توان موردنیاز دستگاه 

این شارژر همراه مجهز به دو درگاه خروجی USB بوده که هر یک دارای شدت‌ جریان و ولتاژی معادل ۲.۱ آمپر است. این پورت‌ها همچنین می‌توانند دستگاه‌های شما را به‌صورت جداگانه با توان ۱۸ وات شارژ کنند. هر دو درگاه خروجی USB دارای قابلیت شارژ سریع Qualcomm QuickCharge 3.0 هستند.

شیائومی علاوه بر درگاه Micro USB معمولی، پورت Type-C را نیز برای شارژ پاور بانک تعبیه کرده است. کلید روشن یا خاموش کردن برق در کنار درگاه قرار دارد و LED های نشانگر وضعیت شارژ نیز در همان قسمت قرار دارند. ابعاد این پاور بانک برابر با ۱۵.۳ در ۷۳.۹ در ۱۴۷.۸ میلی‌متر و وزن آن حدود ۴۵۰ گرم است.

بدنه این پاور بانک از آلیاژ آلومینیوم غیرقابل‌احتراق ساخته‌شده است. البته با ۹ لایه امنیتی شامل جلوگیری از اضافه ولتاژ جریان، جلوگیری از اتصال کوتاه و مقاومت در برابر دما جای نگرانی در هنگام استفاده وجود ندارد.

۵. پاوربانک شیائومی Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

مزایامعایب
کوچک و قابل حملظرفیت پایین
برند قابل شیائومی 

یکی دیگر از بهترین مدل پاور بانک شیائومی، شیائومی Redmi PB100LZM است که از ابعادی برابر ۱۵۰.۵ در ۷۳.۶ در ۱۵.۱ میلی‌متر بهره برده و برای حمل سبک و جمع و جور است و به راحتی می‌توانید آن‌را در کیف خود قرار داده و در سفر از آن استفاده کنید. این پاوربانک شیائومی دارای دو پورت خروجی به منظور اتصال دستگاه‌های شما بوده که با شدت جریان‌های ۲.۴، ۲.۵ و ۳.۰ آمپر انرژی موردنیاز دستگاه را تامین می‌کند. همچنین از ولتاز ۵.۱ ولت برخوردار است که برای اتصال دستگاه‌هایی همچون تبلت، گوشی موبایل، پلیرها و دوربین‌ها مناسب است.

باتری در نظر گرفته شده برای این مدل از ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است که بسته به میزان ظرفیت دستگاه متصل شده به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای چندین مرتبه گوشی خود را شارژ کنید. برای مثال قادر است یک گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را دو مرتبه شارژ کند.

درگاه ورودی برای دریافت انرژی مورنیاز خود پاوربانک تعبیه شده‌است که با ولتاژ ۵.۰ ولت و شدت جریان ۲.۱ آمپر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های Redmi PB100LZM می‌توان به مقاومت در برابر اتصال کوتاه، ضربه و افزایش حرارت، تخلیه شارژ اشاره کرد و سبب شده تا در لیست بهترین پاوربانک شیائومی قرار گیرد. لازم به ذکر است که شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ و تخصیص شدت جریان خرجی از بروز هر گونه آسیب به دستگاه‌های هوشمند شما جلوگیری می‌کند.

۶. پاوربانک شیائومی PB2050SZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

مزایامعایب
کوچک و قابل حمل
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی 

پاوربانک شیائومی PB2050SZM با ابعادی برابر ۱۵۳.۵ در ۷۳.۵ در ۲۷.۵ میلی‌متر و وزن ۴۳۰ گرم از طراحی بسیار ساده و تا حدودی جمع‌وجور برخوردار است که به سادگی درون کیف و کوله پشتی شما قرار می‌گیرد تا بتوانید در هر کجا آن را همراه خود داشته باشید. جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS ساخته شده که در برابر ضربه و آسیب احتمالی مقاومت مناسبی دارد.

این پاوربانک شیائومی دارای سه درگاه خروجی بوده که با ولتاژ ۲۰ ولت و شدت جریان ۵.۰ آمپر فعالیت می‌کند. این سه درگاه به شما اجازه می‌دهند تا سه دستگاه را به صورت همزمان متصل کنید. شما می‌توانید دستگاه‌های مختلفی از جمله تبلت، گوشی هوشمند و هندزفری بلوتوثی خود را با استفاده از پورت یا رابط USB یا Type-C به پاوربانک متصل کرده و آن‌ها را شارژ کنید.

با استفاده از این پاور حتی می‌توانید لپ‌تاپ یا مک‌بوک را نیز شارز کنید که نشان از همسو بودن با تکنولوژی‌های روز دنیا دارد. پورت ورودی که به منظور تامین انرژی موردنیاز خود پاور بانک تعبیه شده با شدت جریان ۳.۰ آمپر و ولتاژ ۵ ولت فعالیت می‌کند و به سادگی می‌توانید باتری قدرتمند ۲۰۰۰۰  میلی‌آمپری را شارژ کنید.

از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک شیائومی می‌توان به شارژ ایمن و پشتیبانی از تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی اشاره کرد. ازاین‌رو ضمن محافظت از دستگاه‌های دیگر از بروز هرگونه آسیب به خود پاوربانک نیز جلوگیری می‌کند.

۷. پاوربانک شیائومی PB200SZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

Xiaomi PB200SZM 20,000mAh
مزایامعایب
شارژ سریع تا ۴۵ واتوزن بالا
ظرفیت مناسب 

شارژر همراه PB200SZM یکی از جدیدترین پاوربانک‌های شیائومی است که مجموعه‌ای از امکانات مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پاوربانک علاوه بر ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند چندین بار دستگاه‌های شما را شارژ کند، دو درگاه خروجی از نوع USB-A و USB-C هم دارد که پاسخگوی تمام نیازها خواهد بود. به همه این موارد، سرعت شارژ تا ۴۵ وات را هم اضافه کنید تا یکی از بهترین پاوربانک های شیائومی را در اختیار داشته باشید.

۸. پاوربانک وایرلس شیائومی Mi‌ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

Xiaomi Mi 10,000mAh Wireles
مزایامعایب
پشتیبانی از شارژ سریع وزن و قطر زیاد به دلیل قابلیت شارژ وایرلس
شارژ وایرلس Qi تا ۱۰ واتفقط یک درگاه خروجی دارد

یکی دیگر از پاوربانک‌های کاربردی شیائومی، Mi Wireless است که با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند به صورت وایرلس هم ستگاه‌های شما را شارژ کند. این دستگاه ظاهری مشابه دیگر پاوربانک‌ها دارد اما می‌تواند به صورت بی‌سیم، گوشی‌های شما را تا سرعت ۱۰ وات شارژ کند. یکی از معایب این دستگاه، قابلیت شارژ محدود آن است. شما می‌توانید علاوه بر شارژ یک گوشی به صورت وایرلس، فقط یک دستگاه دیگر به صورت سیمی به آن وصل کنید؛ چون پاوربانک وایرلس شیائومی فقط یک درگاه خروجی USB-C دارد.

۹. Redmi 20,000mAh

Redmi 20,000mAh
مزایامعایب
طراحی زیبا و ارگونومیکسنگین و بزرگ (به دلیل ظرفیت بالا)
شارژ سریع دو طرفه (پاوربانک و دستگاه متصل شده) 

آخرین شارژر همراه فهرست ما، پاوربانک ۲۰ هزار ردمی است. ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های سازنده موبایل شیائومی محسوب می‌شود؛ محصولات دیگری مانند هدفون، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند و پاوربانک هم تولید می‌کند. این پاوربانک ردمی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان شارژ سریع برای هم پاوربانک و هم دستگاهی که به آن وصل می‌کنید، درگاه خروجی برای دو دستگاه و همچنین ارگونومی بالا برای جابجایی و در دست گرفتن دستگاه اشاره کرد.

سخن پایانی

در مطلب، بهترین پاوربانک های شیائومی و زیرمجموعه‌های آن مانند انکر و ردمی را برای شما معرفی کردیم. برخی از این دستگاه‌ها ممکن است در بازار ایران موجود نباشند اما نگران نباشید؛ محصولات موجود در بازار ایران هم امکانات بالا را با قیمت مقرون‌به‌صرفه ترکیب کرده‌اند تا خریدی مناسب برای شما به ارمغان بیاورند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

کیوان گفت:

واقعا پاورباند جنس شیاومی ها عالی هستند . پیشنهاد میکنم