etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک های وایرلس ۲۰۲۳

4.8
(4)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین پاوربانک های وایرلس ۲۰۲۳

ممکن است در سفر باشید و یا فراموش کرده باشید که گوشی همراه خود را در خانه شارژ کنید یا بدتر از آن، کابل شارژر خود را گم کرده‌اید؛ در چنین شرایطی یک پاوربانک وایرلس مانند ناجی به کمک شما خواهد آمد. اکثر پاوربانک‌های دارای قابلیت شارژ بی‌سیم، در تامین برق در حال حرکت یا شارژ بی‌سیم نسبت به پاوربانک‌های سیمی، چندان عالی عمل نمی‌کنند. اما در زمان سفر، طبیعت‌گردی و یا هنگامی که کابل شارژر شما مفقود شده یا آسیب دیده، گزینه بسیار خوبی برای شارژ گوشی هوشمند شما است. در این بلاگ به بررسی پرفروش‌ترین و بهترین پاوربانک‌های وایرلس موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم. اگر قصد سفر به طبیعت را دارید و می‌خواهید برای سفر خود یک پاوربانک وایرلس تهیه کنید، تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید.

پاوربانک وایرلس شیائومی مدل MI WPB15ZM ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک وایرلس امکان شارژ بی‌سیم Qi تا ۱۰ وات را برای گوشی‌های سازگار با آن فراهم می‌سازد. شیائومی WPB15ZM بدنه پلاستیکی داشته و دارای ابعاد ۱۶۰ در ۷۰ در ۱۰ میلی‌متر است و در نگاه نخست کمی بزرگتر از یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به نظر می‌رسد که این ابعاد بزرگ به دلیل امکان شارژ وایرلس آن است. این پاوربانک در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد و میزان شارژ باقی مانده در آن توسط یک چراغ ال‌ای‌دی نمایش داده می‌شود.

برای شارژ گوشی هوشمندی که قابلیت شارژ وایرلس دارد را روی قسمتی که برای این کار تعبیه شده قرار داده تا آن را شارژ کند. همانطور که می‌دانیم مهم‌ترین موضوع در یک پاوربانک میزان قدرت آن است. شیائومی WPB15ZM دارای یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری بوده که برای گوشی‌های آیفون و اندروید مناسب است و می‌تواند بین دو الی سه بار گوشی همراه شما را شارژ کند.

این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و در بخش خروجی دارای یک درگاه USB و پنل شارژ بی‌سیم است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو گوشی هوشمند را به طور همزمان شارژ کنید.

پاوربانک وایرلس یوسمز مدل US-CD173 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

باتری این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری و از نوع  لیتیوم پلیمر است که دارای کیفیت، دوام و طول عمر بالایی بوده و میزان شارژ باتری در این محصول توسط نمایشگر LED نمایش داده می‌شود. بدنه این پاوربانک وایرلس از جنس پلاستیک ABS+ PC است که در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد تا بتواند با گذشت زمان استفاده همچنان ظاهر خود را حفظ کند. یوسمز US-CD173 دارای دو پورت خروجی USB-A و یک پورت USB-C است. این پاوربانک به فناوری‌هایی مانندQualcomm Quick Charge 3.0  و Power Delivery PD  مجهز است. پاوربانک‌هایی که به فناوری Power Delivery PD  مجهز هستند شدت جریان مورد نیاز دستگاهی که به آن متصل شده است را به‌طور هوشمند تشخیص داده و در نتیجه جریانی متناسب با نیاز دستگاه را به سمت آن هدایت می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پاوربانک Usams US-CD103 می‌توان به ‌گواهی استاندارد CE اروپا و سازگاری با استاندارد RoHS و همچنین شارژ ایمن MultiProtect اشاره کرد. پاوربانک های Usams دارای سیستم محافظت مورد نیاز برای مقابله با مشکلاتی نظیر تغییرات دما، اتصال کوتاه، نوسانات برق، اضافه جریان ورودی و خروجی، ریست شدن و موارد دیگری نیز است که آن را تبدیل به یک گزینه عالی برای خرید می کند.

پاوربانک وایرلس موفی مدل PowerStation Wireless XL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک  station wireless یکی از انواع پاوربانک‌های کمپانی شیائومی بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم است. ظرفیت باتری این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای استفاده در سفر و رفت و آمدهای روزمره مناسب است و می تواند گوشی هوشمند را مدت زمان زیادی روشن نگه دارد.

از سویی دیگر پاوربانک station wireless دارای وزنی حدود ۲۳۰ گرم بوده که حمل و نقل آن در کیف و کوله پشتی شما راحت و بی درد سر است و در هنگام حمل احساس سنگینی نخواهید کرد. این پاوربانک در مقابل اشیا خارجی هوشمندانه عمل می‌کند و با تشخیص وجود آنها جریان برق را به صورت خودکار قطع می‌کند و یا با کنترل متغیرها مانع داغ شدن بیش از حد صفحه می‌شود تا آسیبی به هیچ‌یک از قطعات داخلی پاوربانک و یا گوشی همراه نرسد. این شارژر همراه بی سیم با توان ۱۰ واتی و با سیم با توان ۱۸ واتی به شارژ گوشی همراه می پردازد و با استفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم Qi، گوشی های همراه سازگار با این تکنولوژی را با سرعت مناسبی شارژ می‌کند.

پاوربانک وایرلس station wireless قابلیت شارژ دو گوشی هوشمند را به طور همزمان داشته و افراد می‌توانند تلفن همراه مجهز به فناوری شارژ وایرلس را به آن متصل و دستگاه دیگری از قبیل تبلت، کنسول بازی و دوربین را از طریق پورت USB-C به آن متصل و به طور همزمان شارژ کنند.

پاور بانک خورشیدی 26800 میلی آمپر ساعتی E Shine مدل i26w

این پاوربانک وایرلس، یکی از بهترین و قویترین محصولات موجود در بازار بوده که برای کوهنوردی و گردشگری و غیره بسیار مناسب و دارای مزایای فراوانی است. این دستگاه انرژی خورشیدی را در باتری خود ذخیره کرده و با کمک آن به راحتی می‌توانید باتری موبایل، تبلت و آی پد خود را شارژ نمایید.

همچنین می توان مانند پاور بانک های معمولی از طریق درگاه Type-C آن به پریز برق متصل و شارژ کرد. شدت جریان ورودی سیمی دستگاه ۲ آمپر و ۵ ولت و شارژ با سلول خورشیدی ۳۰۰ میلی آمپر است. بدنه ی این پاوربانک از لاستیک فشرده شده و سیلیکون ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم است. قسمت های ورودی و خروجی پورت ها با درپوش سیلیکونی محافظت می‌شود که مانع از ورود آب و گردوخاک به دستگاه می‌شود.

میزان شارژ باقی مانده در این پاوربانک از نشانگرهای LED روی نمایش داده می‌شود. این محصول دارای ۴ درگاه خروجی بوده که ۳ درگاه با کابل USB و Type-C و خروجی چهارم شارژ وایرلس ۵ وات است. اگر می‌خواهید تنها به وسیله پنل خورشیدی پاوربانک را شارژ کنید حدود یک هفته طول می‌کشد تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. اما در صورتی که ضرورتی نداشته باشد به وسیله کابل، طی ۷ الی ۹ ساعت به وسیله درگاه خروجی ۲.۱ آمپری، می‌توانید پاوربانک را کامل شارژ کنید.

ظرفیت این پاوربانک در حدی است که می‌تواند با شارژ کامل، گوشی شیائومی Mi 11 Ultra را با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر، ۴ مرتبه شارژ ‌کند. پاوربانک خورشیدی ایشاین در برابر گرد و غبار و ضربه مقاوم است و بهترین انتخاب برای طبیعت گردی و استفاده‌های طولانی مدت و استفاده در شرایط سخت است. این دستگاه قابلیت شارژ همزمان ۴ گوشی را دارد.

پاور بانک وایرلس انکر مدل ۶۲۲ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر

پاور بانک وایرلس انکر ۶۲۲ به طور اختصاصی برای آیفون های نسل ۱۲ و ۱۳ طراحی و ساخته شده است. این باتری مغناطیسی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و قادر است تا ۱۷ ساعت شارژ ۷.۵ وات مورد نیاز برای شارژ شدن تلفن همراه شما را فراهم کند. همچنین طراحی شیک و باریک آن با تنها ۱۲.۸ میلی‌متر ضخامت به شما این امکان را می‌دهد که به تنهایی تماس، سلفی و موارد دیگر بگیرید.

در طراحی شارژر بی سیم انکر ۶۲۲ پایه داخلی تعبیه شده که به واسطه‌ی آن به راحتی بتوانید از آیفون خود در جهات مختلف استفاده کنید.شرکت انکر بدنه‌ی این شارژر را مستطیل شکل طراحی کرده و با بهره بردن از فناوری MagSafe امکان اتصال محکم را بین شارژر و آیفون شما فراهم کرده است تا بتوانید آیفون خود را در جهت های مختلف بچرخانید. با خریداری شارژر بی سیم انکر 622 می توانید به یک سطح استاندارد 5 واتی برای شارژ کردن ایرپاد خود دسترسی داشته باشید.

پاور بانک وایرلس انکر مدل A1617 PowerCore III ظرفیت ۱۰۰۰۰

شارژر همراه انکر مدل A1617 PowerCore III میلی‌آمپرساعت، پاوربانکی است که می‌توانید به‌راحتی و سهولت از آن استفاده‌های مفیدی داشته باشید. این پاوربانک محصولی از برند انکر با امکانات فراوان در یک ابعاد مطلوب و مناسب طراحی شده است. این مدل با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تولید شده که پاسخگوی نیاز شما در سفر و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، است.

شرکت انکر این محصول را با وزنی معادل ۲۴۵ گرم، ۲ خروجی مختلف با امکان شارژ سریع جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. گفتنی است این مدل با داشتن تمامی خروجی‌های Type-C ، USB-A با ظرفیت ۱۸ وات و امکان شارژ بی‌سیم به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدیل شده‌ است. لازم به ذکر است که این پاوربانک می‌تواند ۳ دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

سخن پایانی

پاوربانک‌های وایرلس معمولا گزینه شارژ با کابل و پورت USB‌ را دارند. بنابراین قادر هستند دو یا چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. اما با توجه به ظرفیت باتری این پاوربانک‌ها، اگر قصد کمپ زدن برای مدت زمان طولانی را دارید، بهتر است یک دستگاه را به آن متصل کنید تا بتوانند برای دفعات متوالی گوشی همراه شما را شارژ کنند. پاوربانک‌های متعددی در بازار جهانی موجود است که برخی از آن‌ها هنوز وارد ایران نشده‌اند. اما برندها و مدل‌هایی که در حال حاضر در بازار ایران موجود است نیز می‌توانند نیاز یک طبیعت‌گرد را تامین کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :