etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک های فست شارژ ۲۰۲۳

4.2
(6)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین پاوربانک های فست شارژ ۲۰۲۳

شاید برای شما پیش آمده باشد که بیرون از منزل باشید و شارژ گوشی یا تبلت شما تمام شود. وجود یک پاوربانک در این شرایط می‌تواند به شما کمک کند. پاوربانک‌ها در سال‌های اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایش این است که ما امروزه بسیاری از کارهای خود را با گوشی موبایل انجام می‌دهیم. از بازی کردن گرفته تا چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی، خرید آنلاین و برنامه‌های آموزشی، همگی باعث می‌شوند که نیاز به شارژ گوشی بیشتر از قبل احساس شود. از طرف دیگر اکثر ما مایل هستیم تا گوشی خود را در زمان کمتری شارژ کنیم. به همین دلیل می‌توانیم یک پاوربانک با قابلیت شارژ سریع خریداری کنیم. 

پاوربانک‌ها بسیار متنوع هستند و قابلیت‌های مختلفی دارند. اگر شما نیز به دنبال یک پاوربانک مناسب برای شارژ سریع هستید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین پاوربانک های فست شارژ را بشناسید.

۱. پاوربانک انکر Power Core A1214 با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انکر Power Core A1214 با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۹۷×۸۰×۲۲ میلی‌متر
وزن۲۴۰ گرم
ظرفیت۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد USB-A
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۳ آمپر/ ۵ ولت
قابلیت شارژ سریعدارد
فناوری Power IQ

پاوربانک انکر PowerCore A1214 یکی از پرطرفدارترین پاوربانک‌های بازار است. این شارژر همراه از ظرفیتی معادل ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. یکی از مزایای این پاوربانک این است که دو عدد پورت خروجی دارد و شما می‌توانید دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید. A1214 با فناوری Power IQ به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنید.

این پاوربانک دارای فناوری شدت جریان هوشمند است که با توجه به دستگاه شما میزان جریان را تنظیم می‌کند. قیمت به‌صرفه، فناوری شارژ سریع، وزن و ابعاد مناسب و دو درگاه خروجی از مزایای پاوربانک انکر PowerCore A1214 به شمار می‌رود.

۲. پاوربانک شیائومی PLM09ZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک شیائومی PLM09ZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۴.۲×۷۱.۲×۱۴۷ میلی‌متر
وزن۲۴۳ گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد USB-A
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۴ آمپر/۵.۱ ولت
۱.۶ آمپر/۹ ولت
۱.۲ آمپر/ ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعدارد

پاوربانک PLM09ZM شیائومی یک انتخاب به‌صرفه و جذاب در بین پاوربانک‌های به‌صرفه است. باتری این پاوربانک از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. PLM09ZM دو درگاه خروجی دارد که به شما امکان می‌دهد دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید. ابعاد و وزن مناسب این دستگاه باعث می‌شود که شما بتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید و احساس سنگینی نداشته باشید.

از مزایای این پاور بانک می‌توان به تنوع میزان آمپر و ولتاژ خروجی برای دستگاه‌های مختلف در کنار امکان شارژ سریع اشاره کرد. بنابراین شما هر دستگاهی مانند گوشی، تبلت، دوربین و هدفون را می‌توانید با آن شارژ کنید.

۳. پاوربانک انرجایزر UE20032 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انرجایزر UE20032 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۵۰×۶۴×۲۴ میلی‌متر
وزن۳۶۱ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۱ آمپر/ ۵ ولت
قابلیت شارژ سریعدارد

انرجایزر یکی از برندهای نام‌آشنا در زمینه تولید باتری و پاوربانک است. UE20032 با ابعاد مناسب به راحتی در کیف شما جای می‌گیرد اما وزن آن شاید کمی زیاد باشد. ظرفیت بالای ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند چندین بار گوشی و سایر دستگاه‌های شما را شارژ کند بنابراین دیگر لازم نیست برای تمام شدن شارژ پاوربانک خود نگران باشید.

این پاوربانک از مزایایی مانند امکان شارژ تبلت، گوشی و دوربین، قیمت مناسب، دو درگاه خروجی و ظرفیت بسیار بالا اشاره کرد که ارزش خرید UE20032 را بالا می‌برد.

۴. پاوربانک سامسونگ Fast Charge Battery Pack با ظرفیت ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سامسونگ Fast Charge Battery Pack با ظرفیت ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۰۴.۲×۷۷.۱×۲۳ میلی‌متر
وزن۲۹۰ گرم
ظرفیت۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۱ عدد 
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۰ آمپر/ ۵ ولت
۱.۶۷ آمپر/ ۸.۵ تا ۹.۲ ولت
قابلیت شارژ سریعQuick Charge

پاوربانک Fast Charge Battery Pack یکی از شارژرهای همراه سامسونگ با قدرت فوق‌العاده است که از فناوری Quick Charge بهره می‌برد. البته این قابلیت برای دستگاه‌هایی اجرا می‌شود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. یکی از مزایای این شارژر همراه این است که جریان و ولتاژ خروجی به نوع دستگاه بستگی دارد و با آن تنظیم می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید پاوربانک

مزیت ذکرشده این پاوربانک باعث می‌شود که آسیبی به باتری دستگاه شما وارد نشود. همچنین پاوربانک Fast Charge Battery Pack در برابر افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ، اختلال در نوسان‌ها و شارژ بیش از حد ایمن است.

۵. پاوربانک انکر PowerCore Slim با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

۵. پاوربانک انکر PowerCore Slim با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۴.۵×۶۸.۵×۱۴۹.۵ میلی‌متر
وزن۲۰۶.۵گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۱ عدد 
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۰ آمپر/ ۵ ولت
قابلیت شارژ سریعدارد

پاوربانک PowerCore Slim ظاهری ساده و طراحی مینیمالی دارد. این پاوربانک دارای باتری لیتیوم-پلیمری یا ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. PowerCore Slim می‌تواند دستگاه‌هایی مانند گوشی و تبلت شما را سریع‌تر شارژ کند. این شارژر همراه انکر دارای یک درگاه خروجی است. پاوربانک‌های انکر از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و بدنه مقاومی دارند.

۶. پاوربانک شیائومی 2C PLM06Z با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک شیائومی 2C PLM06Z با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۴.۵×۶۸.۵×۱۴۹.۵ میلی‌متر
وزن۳۰۰ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد 
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۰ آمپر/ ۵.۱ ولت
۲.۴ آمپر/ ۹ ولت
۲ آمپر/ ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعQuick Charge 3.0

پاوربانک شیائومی 2C یکی از قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین شارژرهای همراه با طراحی زیبا و خوش‌ساخت است. باتری لیتیوم-پلیمری این پاوربانک ظرفیتی معادل ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. دو درگاه خروجی 2C امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید دو گوشی موبایل یا تبلت خود را با این پاوربانک شارژ کنید.

یکی از مزایای مهم شارژر همراه 2C PLM06Z این است که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 بهره می‌برد. در نتیجه اگر گوشی شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند می‌توانید از سرعت بالای شارژ این پاوربانک برخوردار شوید. از دیگر مزایای این شارژر همراه می‌توان به تنظیم شدت جریان شارژ با نوع دستگاه اشاره کرد.

۷. پاوربانک آکی PB-AT10 با ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک آکی PB-AT10 با ظرفیت ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۰۲×۶۲×۲۱ میلی‌متر
وزن۲۲۱ گرم
ظرفیت۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد 
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۲.۰ آمپر/ ۵.۰ ولت
۲.۰ آمپر/ ۹ ولت
۱.۵ آمپر/ ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعQuick Charge 3.0

پاوربانک PB-AT10 یکی از شارژرهای همراه جذاب با امکانات بسیار مناسب است که طرفداران زیادی دارد. باتری این پاوربانک ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است. دو درگاه خروجی این شارژر همراه به شما امکان می‌دهد تا بتوانید دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کنید. تکنولوژی Quick Charge 3.0 باعث می‌شود تا گوشی یا تبلت شما با سرعت بیشتری شارژ شود. همچنین پاوربانک PB-AT10 با تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی، بر اساس میزان جریان مورد نیاز دستگاه آن را شارژ می‌:ند. بنابراین آسیبی به باتری دستگاه شما وارد نمی‌شود.

۸. پاوربانک انکر PowerCore II با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انکر PowerCore II با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۷۰×۶۲×۲۲ میلی‌متر
وزن۳۶۹ گرم
ظرفیت۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد USB-A
درگاه ورودی۱ عدد microUSB
شدت جریان و ولتاژ خروجی۳ آمپر/ ۵ ولت۲.۴ آمپر/ ۵ ولت
۲ آمپر/ ۹ ولت
۱.۵ آمپر/ ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعPower IQ 2.0

پاوربانک های انکر همیشه پرطرفدار و محبوب هستند. پاوربانک انکر PowerCore II نیز یکی از مدل‌هایی است که طراحی و ویژگی‌های جذابی دارد. این پاوربانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌طور کامل نیازهای شما را برطرف می‌کند. از مزایای این پاوربانک می‌توان به سیستم محافظت در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ یا جریان، اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد اشاره کرد. همچنین PowerCore II از فناوری شارژ سریع Power IQ 2.0 و فناوری ولتاژ بوست بهره می‌برد که می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت بیشتری شارژ کند.

۹. پاوربانک سامسونگ EB-P3300 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک سامسونگ EB-P3300 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۴۲×۷۲×۱۳.۸ میلی‌متر
وزن۲۴۰ گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۲ عدد
درگاه ورودی۱ عدد
شدت جریان و ولتاژ خروجی۳ آمپر/ ۵ ولت
۲.۷ آمپر/ ۹ ولت
۲.۱ آمپر/ ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعPower IQ 2.0

پاوربانک سامسونگ EB-P3300 یک پاوربانک قدرتمند با سرعت شارژ بالا است که ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این پاوربانک می‌تواند دو دستگاه را به‌طور هم‌زمان شارژ کند. امکان شارژ فوق سریع در این پاوربانک فقط برای دستگاه‌های سامسونگ در دسترس است. توان ۲۵ واتی برای حالت سوپر فست یکی از مزایای جذاب این شارژر همراه است. از دیگر مزایای EB-P3300 می‌توان به دو پورت USB-A و USB-C اشاره کرد.

۱۰. پاوربانک انکر PowerCore A1266 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انکر PowerCore A1266 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
مشخصات
ابعاد۱۰۰×۶۳×۲۲ میلی‌متر
وزن۱۹۸گرم
ظرفیت۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
درگاه‌های خروجی۱ عدد
درگاه ورودی۱ عدد
شدت جریان و ولتاژ خروجی۳ آمپر/ ۸ ولت
۲.۴ آمپر/ ۸ تا ۱۰ ولت
۲ آمپر/ ۱۰ تا ۱۲ ولت
قابلیت شارژ سریعQuick Charge 3.0

پاوربانک انکر PowerCore A1266 یکی از سریع‌ترین پاوربانک‌های انکر به شمار می‌رود. این پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 بهره می‌برد.

از مزایای این شارژ می‌توان به سازگاری با انواع دستگاه‌ها و گوشی‌ها، شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ و تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی اشاره کرد. این پاوربانک مقاومت مناسبی در برابر ضربه دارد. وزن کم و ابعاد مناسب PowerCore A1266 حمل آن را بسیار آسان می‌کند.

۱۱. پاور بانک انکر مدل A1289 ظرفیت ۲۴۰۰۰

پاوربانک فست شارژر انکر ANKER 737 با ظرفیت ۲۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و حداکثر توان ۱۴۰ وات یکی از قدرتمندترین پاوربانکهای موجود در حال حاضر بوده که ساخت شرکت بزرگ انکر است. این شارژر دو طرفه فوق العاده قدرتمند مجهز به آخرین POWER DELIVERY 3.1 و فناوری دو جهته برای شارژ سریع خود و همچنین دستگاه متصل به آن می باشد،ANKER 737 می تواند در شارژ کردن ۵ برابر سریع‌تر از شارژرهای دیگر عمل کند.

این پاوربانک دارای نمایشگر LCD بوده که توان ورودی و خروجی و میزان زمان شارژ شدن خود و یا دستگاه کاربر را نشان می‌دهد. انکرANKER 737 به همراه خود یک عدد کابل ۱۴۰ واتی دو سر TYPE-C نیز دارد. پاوربانک فست شارژ ANKER 737 دارای سه پورت خروجی بوده که یک پورت آن USB-A و دو پورت دیگر TYPE-C PD است. انکر دراین پاوربانک فناوریهای منحصر به فرد خود از قبیل POWER DELIVERY,POWERIQ3,MULTIPROTECT که شارژ ایمنی را برای دستگاه کاربر از هر لحاظ  اعمال می‌کند را به کار گرفته است.

دو پورت USB-Cاین پاور بانک مجموعا ۱۲۲ وات خروجی و پورت USB-A آن ۱۸ وات خروجی دارد که مجموع خروجی پورت‌‎های این پاور بانگ در حالت متصل بودن ۳ دستگاه همزمان ۱۴۰ وات است. انکر ANKER 737 قادر به شارژ انواع لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر گوشی‌های هوشمند می‌باشد.

تنها دلیلی که باعث شده پاوربانک فوق العاده انکر A1289 در رتبه‌های بالا قرار نگیرد، قیمت بسیار بالای آن است و در بقیه موارد این پاور بانک قطعا عالی است. به خصوص نمایشگر نشان دهنده توان ورودی و خروجی، میزان شارژ و زمان تمام شدن شارژ، بسیار کاربردی و منحصر به فرد است.

۱۲. پاور بانک شیائومی مدل PLM07ZM با ظرفیت ۲۰۰۰۰

پاوربانک فست شارژ شیائومی مدل PLM07ZM با عنوان Xiaomi Mi Power Bank 3 Pro و ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت  بسیار قوی و با سرعت بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی محصولات شیائومی است. جنس این محصول از پلاستیک ضدخش و قسمت‌های بالا و پایین از بافت سرامیکی است.

این پاور بانک از شارژ سریع گوشی و تبلت پشتیبانی می‌کند و حتی لپ تاپ را هم از طریق درگاه Type-C شارژ می‌کند. این پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در مدتی کوتاه، می‌تواند باتری ۳۰۰۰ آمپری یک گوشی هوشمند را برای ۴ بار شارژ کند. این شارژر حاوی دو پورت USB-Female و یک پورت USB-C است. پورت دو گانه می‌تواند برای ارائه خروجی ۳ آمپر / ۵ ولت کار کند، که مناسب برای شارژ سریع گوشی‌های هوشمند نسل جدید از تکنولوژی Qualcomm QC است.

پاوربانکXiaomi Mi Power Bank 3 Pro  دارای قدرتمندترین پورت USB-C است. این پورت حداکثر خروجی ۴۵ وات را پشتیبانی می‌کند؛ و نه تنها می‌تواند گوشی‌های هوشمند سازگار با PD را شارژ کند، بلکه Nintendo Switch ،  Canon EOS R و سایر دستگاه‌ها را نیز با همان قدرت شارژ می‌کند.

این پاور بانک همچنین می‌تواند با سرعت بالایی لپ‌تاپ‌های USB-C را شارژ کند، بدون آن که توان مصرفی ۴۵ وات را از دست بدهد. مدارهای این پاور بانک در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده‌ است. این محصول مجهز به فناوری شارژ سریع (Quick Charge) است. به این ترتیب این پاور بانک می‌تواند به طور هم‌زمان چند دستگاه را شارژ کند. استفاده هم‌زمان از دو پورت، پشتیبانی USB-C برای ورودی و خروجی تا ۴۵ وات، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع دو طرفه و قابلیت شارژ لپ‌تاپ از ویژگی‌های این دستگاه است.

سخن آخر

مشغله‌های روزمره زندگی مدرن باعث شده که صرفه‌جویی در زمان بسیار مهم باشد. از طرف دیگر ما امروزه بیشتر زمان خود را در بیرون از منزل به سر می‌بریم و همچنین زمان زیادی  را با گوشی موبایل خود کار می‌کنیم. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا اهمیت پاوربانک فست شارژ را به ما یادآوری کنند. اگر می‌خواهید همیشه خیال‌تان از شارژ گوشی، تبلت، هدفون و سایر دستگاه‌های خود راحت باشد، پیشنهاد می‌کنیم بهترین پاوربانک های فست شارژ را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مسعود زمانی گفت:

سلام ی پاور بانک میخام در محدوده قیمت۱۵۰۰.ک سریع گوشیو شارژ کنه چی پیشنهاد میکنید ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما پاوربانک انکر Power Core A1214 را پیشنهاد می‌کنیم

سیدمحمدحسین میرسالاری گفت:

سلام کمترین قیمت پاوربانک فست شارژشیائومی50وات 20000میلی آمپررالطفابگویید. تشکر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM (20000mAh) ا Xiaomi Redmi PB200LZM 20000mAh ارزان ترین پاوربانک ۲۰۰۰ شیائومی است

عباس اسکندرزاده گفت:

من این پاور بانکو میخام الان

عباس اسکندرزاده گفت:

من پاور بالا را میخام چگونه سفارش بدم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه موجود نیست. می‌توانید از سایر فروشگاه‌های اینترنتی تهیه نمایید

موالات گفت:

قیمت بروز پاوربانک ۲۰۰۰۰

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در فروشگاه سرچ کنید

sh گفت:

سلام
قیمت فعلی پاور بانک شیائومی redmi چقدر هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حالا حاضر با قیمتی حدود ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

حسین خلخال گفت:

من از این پاور بانکها دارم کارش بیست

زهرا قوام پور گفت:

اگر موبایل با قابلیت فست شارژ را با پاور های معمولی شارژکنیم باتری آسیب می‌بیند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

فاطمه افغانی گفت:

ایا این پاور بانک فوق‌العاده است …

ندا امانت گفت:

سلام وقتتون بخیر
من یه پاور بانک میخوام که فست شارژ باشه و 20000 و وایرلس از یه مارک خوب هم باشه و بادوام اگر چیزی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مورد سومی که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم یعنی پاوربانک انرجایزر UE20032 یک گزینه ایده‌ال است

پوریا عرب گفت:

USB چیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

همان شکافی است که کابل جهت شارژ و یا اتصال به کامپیوتر به آن متصل می‌شود و به آن پورت USB‌گفته میشود و انواع مختلفی دارد.

محمدرضا گفت:

سلام
کدوم پاور رو پیشنهاد میدین شما

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین پاوری که میتونیم پیشنهاد بدیم، واوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت هست
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-pb200lzm-20000mah-with-microusb-cable-power-bank/