etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک‌های ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۲۰۲۳

3.5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین پاوربانک‌های ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۲۰۲۳

یک پاوربانک قدرتمند با ظرفیت بالای باتری کمک می‌کند تا در هر شرایط مکانی، دغدغه خاموش شدن گوشی هوشمند، تبلت و حتی لپ‌تاپ خود را نداشته باشید و از سویی بتوانید همزمان دو یا چند دستگاه را شارژ کنید. البته هر پاورپانکی نیز قدرت و قابلیت بالا ندارد و در نتیجه باید در هنگام خرید توجه داشته باشیم چه برندی را با چه قدرتی خریداری می‌کنیم. در این مطلب به معرفی بهترین پاوربانک‌های بازار ایران پرداخته‌ایم. اگر قصد خرید یک پاوربانک قوی با طول عمر بالا را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پاوربانک شیائومی می پاور بانک 2 (Xiaomi Mi Power Bank 2) دارای تاییدیه پرواز

پاوربانک Mi Power Bank 2 به یک باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده است. این مدل پاوربانک شیائومی، نسخه به‌روز شده مدل Xiaomi Mi است. ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت احتمالا برای چندین بار شارژ دستگاه‌های مختلف کافی خواهد بود. البته، این میزان ظرفیت اسمی پاور بانک شیائومی بوده و ظرفیت واقعی آن، ۱۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. با این وجود، کاربران با یک بار شارژ دستگاه می‌توانند ۷ مرتبه گوشی iPhone 7، و ۵ مرتبه گوشی Mi 5 و ۲ مرتبه تبلت آیپد مینی ۲ را شارژ کنند.

به لطف تعبیه دو پورت USB-A بر روی پاور بانک شیائومی، کاربران می‌توانند دو دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کنند. این پاوربانک، تاییدیه مخصوص شرکت‌های هواپیمایی را نیز دریافت کرده است که این موضوع، ایمنی آن برای حمل در پرواز را تایید می‌کند. شیائومی با استفاده از ترکیب پلاستیک ABS و مواد پلی‌کربناتی، بدنه‌ای مقاوم را برای نسخه ۲ پاور بانک ۲۰۰۰۰ به ارمغان آورده‌ تا دستگاه، مقاومت بالاتری در برابر خط و خش و عناصر بیرونی داشته باشد.

پاوربانک سیلیکون پاور GS15 20000 سبک و قدرتمند

پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS15 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پاوربانکی است که می‌توانید به‌راحتی و سهولت از آن استفاده‌های مفیدی داشته باشید. این پاوربانک محصولی از برند سیلیکون پاور با امکانات فراوان در یک ابعاد مطلوب و مناسب طراحی شده است. شرکت سیلیکون پاور این محصول را با وزنی معادل ۴۰۰ گرم و ۲ خروجی مختلف جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. شدت جریان درگاه‌های خروجی و ورودی این دستگاه ۲.۱ آمپر است. گفتنی است این مدل با داشتن تمامی خروجی‌های Type-C، MicroUSB ، USB-A به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدیل شده‌ است.

سلول‌های باتری ممتاز در این پاوربانک، انرژی کافی برای شارژ کردن هر گوشی هوشمندی را برای ۴ تا ۶ بار را دارند. مواد برتر در ساخت و ساز با کیفیت بالا باعث شده است که پاوربانک سیلیکون پاور GS15 20000 با شکلی ارگونومیک و بسیار بادوام باشد. پاوربانک سیلیکون پاور GS15 برای استفاده با تقریباً هر دستگاهی که می‌تواند از طریق USB شارژ شود طراحی شده است. با لمس ساده یک دکمه، حداکثر 4 چراغ LED نشانگر واضحی از سطح باتری باقی مانده را ارائه می‌دهند، بنابراین نیازی نیست که در زمانی که از پریز برق دور هستید، ترس داشته باشید که شارژتان تمام شود.

پاوربانک انرجایزر پی اس ۲۰۰۰۰ (Energizer PS20000) پرفروش‌ترین در بازار

پاوربانک‌های انرجایزر را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار نامید. یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت انرجایزر، پاوربانک مدل PS20000 است که دارای یک داکت شارژ و ۲ عدد پاور بانک است. پاور بانک‌های موجود در این محصول از نوع پاوربانک انرجایزر مدل UE10021 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و هر کدام از این پاوربانک‌ها ۲ عدد خروجی USB از نوع شارژ سریع دارد. بر روی پایه شارژ نیز ۴ عدد USB برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال تعبیه شده است.

شارژر همراه Energizer UE20009  یک پاوربانک با ظرفیت بالا است که با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا ۶ بار و حتی بیشتر تلفن هوشمند شما را شارژ کند. همچنین دو پورت خروجی USB-A دارد که می‌تواند ۲ دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. ورودی‌های دوگانه به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس راحتی خود از طریق USB-C یا micro-USB شارژ کنید. این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه، جریان اضافه، شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد پاور بانک و دستگاه‌های شما را تضمین می‌کند. در نهایت این پاوربانک دارای ورودی‌های دوگانه شامل ۱ پورت USB-C و ۱ پورت میکرو USB است که می‌توانید بر اساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

پاوربانک ای دیتا پی ۲۰۰۰۰ دی (ADATA P20000D) یک پاوربانک پرچمدار

پاوربانک P20000D از مدل‌های پرچم‌دار شرکت ای دیتا محسوب می‌شود که با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه شده و قابلیت‌های متنوعی دارد. صفحه‌نمایش دیجیتالی دقیقی روی بدنه‌ی این دستگاه تعبیه شده که میزان باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد؛ همچنین چراغ‌قوه‌ای از نوع LED برای این محصول در نظر گرفته شده که در شرایط خاص استفاده می‌شود و این دستگاه را کارآمدتر کرده است. این پاوربانک دارای دو درگاه شارژ بوده که به کاربر اجازه می‌دهد همزمان دو دستگاه را شارژ کند.

پاوربانک P20000D بدنه‌ای تمام‌مشکی یا سفید دارد و در قالبی مستطیلی با گوشه‌های منحنی طراحی شده و لبه‌های تیزی ندارد و ازاین‌رو بسیار خوش‌دست است. قاب محافظ این پاوربانک به‌گفته‌ی شرکت سازنده در برابر آتش، ضربه و شوک مقاوم بوده و همچنین در استفاده‌ی طولانی‌مدت کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند. پاوربانک P20000D به نمایشگر کوچک و شیک مجهز شده است که میزان شارژ باقی‌مانده در پاوربانک را نمایش می‌دهد.

ظرفیت ۲۰۰۰۰میلی‌آمپر ساعتی P20000D می‌تواند یک تبلت با ظرفیت عادی را ۱٫۸ بار شارژ کند. تلفن‌های همراه هوشمند با ظرفیت‌های باتری معمول هم می‌توانند حدود ۶ بار شارژ شوند.

پاوربانک انکر A1271 با فناوری Power IQ

در پاوربانک A1271 باتری لیتیوم یونی وجود دارد  که ساخت شرکت پاناسونیک است. باتری‌های لیتیوم یونی در دمای ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند. انکر تا به حال دو نسخه از فناوری Power IQ ارائه داده است، Power IQ 1.0 و Power IQ 2.0. این تکنولوژی به سریع‌تر انجام شدن عملیات شارژ کمک می‌کند. این فناوری با بیشتر دستگاه‌ها سازگار است و زیاد کردن شدت‌جریان و توان خروجی، سرعت شارژ را بهبود می‌بخشد. فناوری Power IQ در واقع نوعی سیستم تشخیص هوشمند شدت‌جریان با توجه به ولتاژ متصل شده هم هست.

دو درگاه USB خروجی در پاوربانک A1271 وجود دارد که شدت‌جریان هرکدام در صورت اتصال یک دستگاه برابر ۲.۴ آمپر است. پاوربانک  A1271 PowerCore قادر است دو دستگاه‌ را با سرعت زیاد شارژ کند. بدنه بیشتر پاوربانک‌های انکر از پلی‌کربنات ساخته شده است و شکل مستطیلی و ظاهر مات دارند و تمام درگاه‌های ورودی و خروجی A1271 در یک سمت قرار گرفته‌اند. روشن بودن هر کدام از نشانگرهای LED که برای اعلام وضعیت شارژ باتری تعبیه شده‌اند، حاکی از وجود حدود ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت در باتری آن است. اگر این پاوربانک را یک شب تا صبح به شارژ بزنید، تا روزها می‌توانید از آن استفاده کنید. 

پاور بانک شیائومی مدل PLM18ZM

شارژر ۲۰۰۰ واتی شیائومی  PLM18ZM دارای دو پورت خروجی USB بوده که هرکدام شدت جریان و ولتاژ معادل ۲ آمپر و ۵ ولت دارد. همچنین این پورت‌ها دارای قابلیت شارژ دستگاه های شما با توان ۱۸ وات هستند. هرکدام از پورت‌های USB می‌توانند بصورت جداگانه تا توانی معادل ۱۸ وات را به گوشی شما انتقال دهند.

همچنین به علت داشتن چیپست هوشمند داخل این پاوربانک، با اتصال دستگاه های خود به پاوربانک ورژن ۳ شیائومی، خیالتان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاهتان راحت است. زیرا این چیپست توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص و می تواند حداکثر تا ۲ آمپر و ۵ ولت توان و جریان خروجی داشته باشد.

پورت تایپ سی قرار گرفته روی پاوربانک قابلیت خروجی داشته و توانایی شارژ خود پاوربانک با توان ۱۸ وات را نیز دارا است. از دیگر قابلیت هایی که شیائومی برای شارژر دذ نظر گرفته، استفاده از قابلیت QC3 یا همان شارژ سریع است که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. همچنین با دوبار فشردن کلید پاوربانک، وارد حالت ولتاژ پایین خواهید شد و می‌توانید ساعت هوشمند و هندزفری‌های خود را نیز با خیال راحت با آن شارژ کنید.

جنس بدنه‌ی این پاوربانک از PC + ABS ساخته شده که ضد لغزش بوده و در برابر خط و خش مقاوم است. این محصول با وزن 305 گرم دارای سنسورهای پیشرفته‌ی مقاومت-خازن ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کارایی شارژ را بهینه می‌نماید. همچنین این پاوربانک از سیستم‌های محافظتی در برابر حرارت، اضافه ولتاژ و جریان، اتصال کوتاه، اتصال نادرست، اضافه بار و تخلیه بیش از حد برخوردار است.

پاور بانک باسئوس مدل PPBD20K

پاوربانک ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باسئوس مدل PPBD20K از تولیدات کمپانی مطرح بیسوس است. این پاوربانک از سری پاوربانک‌های Bipow بیسوس است که از کلمه Bipowtium گرفته شده است. این پاوربانک با پورت‌های مختلفی که دارد، امکانات خوبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است و محدودیت آن‌ها در استفاده از این شارژر همراه را کاسته است. پاوربانک Bipow بیسوس با داشتن ابعاد ۲۹.۵ در ۶۸.۸ در ۱۵۳ میلی‌متر و وزن ۴۵۲ گرم برای حمل آسان بسیار کاربردی بوده و برای شارژ کامل با ۱۸ وات فقط به ۶ الی ۷ ساعت زمان نیاز دارد.

نمایشگر LED در بخش بالایی پاوربانک PPDML-M01 درون یک مستطیل براق رنگ اعدادی به چشم می خورند که نشان دهنده باقی مانده شارژ باتری بوده و با استفاده از آن می توانید میزان شارژ باتری را کنترل نمایید. یکی دیگر از مواردی که به شما اطمینان ایمنی استفاده از شارژر همراه را می دهد وجود سنسور دمای NTC در این منبع انرژی می باشد که می تواند دمای دستگاه را تشخیص داده و با توجه به شرایط دمایی تشخیص می دهد به شارژ خود ادامه دهد یا نه و در صورت شناسایی دمای بالا حالت شارژ قطره ای را فعال نماید تا دما به تدریج کاهش یابد.

سخن پایانی

پاور بانک‌های ۲۰۰۰۰ برای افرادی که نیاز به ظرفیت باتری بالایی دارند مناسب هستند. این پاوربانک‌ها می‌توانند تمام گوشی‌های موبایل را چند بار شارژ کنند و از این نظر بسیار کارآمد هستند.

دو مشکل مهم پاوربانک‌های ۲۰۰۰۰ وزن بالا و ابعاد بزرگ آنهاست و اگر نیاز به جابجایی دائم پاور بانک مثلا در کیف دارید، بهتر است به فکر ظرفیت پایین‌تر مانند ۱۵۰۰۰ یا ۱۰۰۰۰ باشید. ولی اگر وزن پاوربانک اهمیت زیادی نداشته باشد، ظرفیت ۲۰۰۰۰ یک انتخاب عالی است و به دلیل قدرت بالا، خیال شما را از شارژ گوشی راحت خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :