etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۳

5
(1)

معرفی ۹ مورد از بی‌نظیرترین لپ‌تاپ‌های لنوو

طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۳

استفاده از لپ‌تاپ‌ها در سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده است. لپ‌تاپ‌ها به دلیل وزن و ابعاد کمتر نسبت به کامپیوترهای رومیزی و همچنین حمل‌ونقل آسان طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. لنوو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم دیجیتال است که لپ‌تاپ‌های بسیار پرطرفدار و با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. تنوع محصولات لنوو باعث می‌شود که با هر بودجه‌ای و برای هر نوع کاربری بتوانید یک گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. پس با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

لنوو طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را برای کاربری‌های متنوع از اداری و دانشجویی گرفته تا گیمینگ و مالتی مدیا تولید می‌کند. تنوع بی‌نظیر این دستگاه‌های لنوو باعث می‌شود تا دست ما برای انتخاب یک لپ‌تاپ متناسب با نیاز و بودجه کاملا باز باشد.

۱. لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon نسل ۹؛ بهترین لپ‌تاپ تجاری

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon نسل ۹

مشخصات 
پردازندهاینتل نسل یازدهم Core i5 و Core i7
پردازنده گرافیکیIris Xe
حافظه رم۸ گیگابایت – ۱۶ گیگابایت – ۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۲۵۶ گیگابایت – ۵۱۲ گیگابایت – ۱ ترابایت

نمایشگر۱۴ اینچ

۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل

این محصول را می‌توان یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو برای کاربری‌های تجاری و عمومی دانست. عملکرد فوق‌العاده سریع پردازنده نسل یازدهم اینتل در کنار باتری قدرتمند، بلندگوهای چهارگانه قوی، نمایشگر جدید ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پورت‌های متنوع همگی در یک شاسی بسیار سبک جمع شده‌اند. طراحی با دوام به همراه صفحه‌کلید زیبا و مقاوم بر جذابیت‌های این لپ‌تاپ افزوده است. 

از نقاط ضعف این محصول می‌توان به کیفیت 720p وب‌کم و عدم وجود اسلات کارت حافظه اشاره کرد. اما مزایای بسیار این محصول همچون عمر باتری فوق‌العاده ۱۹.۵ ساعته همچنان ارزش خرید آن را بالا نگه می‌دارد.

۲. لپ‌تاپ Yoga 9i؛ بهترین لپ‌تاپ ۲ در ۱ مصرفی

لپ‌تاپ Yoga 9i

مشخصات 
پردازندهاینتل نسل یازدهم Core i7-1185G7
پردازنده گرافیکیIris Xe
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگر۱۴ اینچ

۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل

این محصول را می‌توان یک جانشین بسیار عالی برای Yoga C940 دانست. بهبودهای ظریف طراحی، عمر باتری طولانی (حدود ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه) و پردازنده نسل یازدهم اینتل، Yoga 9i را به جانشینی شایسته برای یکی از بهترین لپ تاپ های 2 در 1 سال گذشته تبدیل کرده است.

همان‌طور که از لپ‌تاپ‌های سری Yoga انتظار داریم، Yoga 9i دارای یک شاسی پریمیوم،با قابلیت حمل فوق العاده و یک لولای منحصربه‌فرد است که مانند یک بلندگوی نوار صوتی چرخان عمل می‌کند. این لولا می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد تا Yoga 9i را به تبلت تبدیل کند. همچنین این دستگاه می‌تواند در حالت چادر قرار گیرد تا بتوانید بدون مزاحمت صفحه کلید، به راحتی فیلم تماشا کنید. وقتی صحبت از مشاهده محتوا می‌شود، نمایشگر 1080p (کیفیت 4K نیز در دسترس است) Yoga 9i واضح، پر جنب‌وجوش و روشن است.

در کنار تمام جذابیت‌های طراحی و سخت‌افزاری این دستگاه، ویژگی‌های جانبی مانند پوشش وب‌کم، اسلات بهبودیافته قلم Active Pen و حسگر اثر انگشت نیز جالب توجه هستند.

۳. لپ‌تاپ Legion 5 Pro، بهترین لپ‌تاپ گیمینگ

لپ‌تاپ Legion 5 Pro

مشخصات 
پردازندهRyzen 7 5800H
پردازنده گرافیکیNvidia GeForce RTX 3070
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت
نمایشگر۱۶ اینچ

۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل

در لپ‌تاپ لیژن ۵ پرو کنار هم قرار گرفتن دو قدرت بزرگ AMD و NVIDIA را مشاهده می‌کنیم. پردازنده قدرتمند Ryzen 7 5800 و گرافیک قوی GeForce RTX 3070 قدرت مورد نیاز برای اجرای بازی‌های بسیار سنگین AAA با بالاترین گرافیک را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

از مزایای دیگر این محصول قدرتمند می‌توان به نمایشگر جذاب ۱۶ اینچی با کیفیت تصویر QHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، کیبورد و تاچ‌پد بسیار زیبا، پورت‌های متنوع و فراوان و عمر باتری قابل قبول اشاره کرد.

اگر بخواهیم معایب این کامپیوتر را بررسی کنیم می‌توانیم به طراحی کلاسیک و زیبایی کمتر این لپ‌تاپ نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ اشاره کنیم.

۴. لپ‌تاپ ThinkPad P15 نسل ۲؛ قدرتمندترین لپ‌تاپ کاری

لپ‌تاپ ThinkPad P15 نسل ۲

مشخصات 
پردازندهاینتل Core i7-11950H vPro
پردازنده گرافیکیNvidia RTX A5000
حافظه رم۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۱ ترابایت

نمایشگر۱۵.۶ اینچ

۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل

این محصول با عملکرد ارتقا یافته و عمر باتری فوق‌العاده توانسته به خوبی نسبت به مدل قبلی خود بهبود پیدا کند. پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9-11950H در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند RTX A5000 این لپ‌تاپ را به یک کامپیوتر قوی تبدیل کرده است. همچنین این لپ‌تاپ یک بدنه با دوام و قوی دارد که عمر مفید آن را افزایش می‌‌دهد. از معایب این کامپیوتر قابل حمل می‌توان به قیمت نسبتا بالا و وزن زیاد آن اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید: مزایا و معایب لپ تاپ لنوو

۵. لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶؛ یک لپ‌تاپ گیمینگ با عملکرد بی‌نظیر

لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶

مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 9 5900HX
پردازنده گرافیکیNvidia RTX 3080
حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۲ ترابایت

نمایشگر۱۶ اینچ

۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل

اگر مایل هستید که با هزینه بیشتری یک لپ‌تاپ گیمینگ داشته باشید، بهتر است نگاهی به Legion 7 نسل ۶ بیندازید. این محصول جذاب و حرفه‌ای یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو برای بازی کردن و انجام کارهای گرافیکی سنگین است. ظاهر جذاب در کنار نورپردازی RGB و پورت‌های متنوع انتظارات شما را کاملا برآورده می‌کند. البته شاید بتوان گفت انتظار یک باتری قدرتمند را داشتیم اما این دستگاه همچنان ارزش خرید بالایی دارد و در لیست بهترین محصولات لنوو قرار می‌گیرد.

۶. لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga؛ لپ‌تاپ دو کاربره جذاب

ThinkPad X1 Yoga

مشخصات 
پردازندهاینتل Core i7-1165G7
پردازنده گرافیکیIris Xe
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۵۱۲ گیگابایت

نمایشگر۱۴ اینچ

۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل

این محصول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که تمایل دارند با یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ کار کنند و بدون کیبورد به نویسندگی یا طراحی بپردازند. این لپ‌تاپ با بدنه فلزی یک تغییر جذاب نسبت به تینک‌پدهای قبلی است. این کامپیوتر قابل حمل دارای طراحی بسیار ظریف و باریک است. از مزایای دیگر این محصول زیبا می‌توان به کیفیت بالای نمایشگر، کیبورد خوش‌دست و عمر باتری طولانی اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند تا شما شاهد یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ باشید.

یکی از معایب این کامپیوتر قابل حمل را می‌توان فقدان اسلات کارت حافظه دانست. اما این مورد ارزش این محصول را کاهش نمی‌دهد. اگر می‌خواهید از قلم استفاده کنید یا طراحی لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل را ترجیح می‌دهید، قطعا این کامپیوتر قدرتمند برای شما بسیار جذاب خواهد بود. بدنه تیتانیومی به همراه وزن سبک و ظاهر ظریف تجربه کاربری جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۷. لپ‌تاپ ThinkPad X13؛ یک محصول به‌صرفه با عملکرد عالی

لپ‌تاپ ThinkPad X13

مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 5 Pro 4650U
پردازنده گرافیکیAMD Radeon
حافظه رم۸ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۲۵۶ گیگابایت

نمایشگر۱۳.۳ اینچ

۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل

این محصول یکی از بهترین گزینه‌های سری ThinkPad برای مصارف اداری است. این لپ‌تاپ با پردازنده AMD و قیمت مقرون‌به‌‌صرفه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربری‌های اداری و عمومی است. بدنه سبک، طراحی ساده و مینیمالیستی، دوام درجه نظامی، صفحه‌کلید با کیفیت، ویژگی‌های امنیتی خوب مانند حسگر اثر انگشت از جمله ویژگی‌هایی است که نظر ما را به خود جلب می‌کنند. 

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه قیمت مناسب و عملکرد فوق‌العاده آن به لطف پردازنده رایزن است. شاید بتوان تنها نقطه ضعف این لپ‌تاپ را عمر باتری کمتر از حد انتظار دانست. البته ۸ ساعت شارژدهی اصلا میزان کمی نیست و این ضعف در مقابل سایر مشخصات جذاب این محصول کاملا قابل چشم‌پوشی است.

۸. لپ‌تاپ ThinkPad X12 Detachable؛ یک رقیب سرسخت برای سرفیس ۷

لپ‌تاپ ThinkPad X12 Detachable
مشخصات 
پردازندهاینتل Core i5-1130G7
پردازنده گرافیکیIris Xe
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۵۱۲ گیگابایت

نمایشگر۱۲.۳ اینچ

۱۹۲۰×۱۲۸۰ پیکسل

این دستگاه یک رقیب جذاب و قدرتمند برای سرفیس پرو ۷ است. این لپ‌تاپ قابلیت جدا شدن دارد و عملکردی برابر یا حتی بهتر از سرفیس پرو ۷ را از آن مشاهده می‌کنیم. این دستگاه به کمک پایه خود به خوبی تا زاویه ۱۶۰ درجه می‌چرخد. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و صفحه‌کلید فوق‌العاده آن از مزایای این دستگاه به شمار می‌روند. شاسی محکم و طراحی مقاوم آن که دارای دوام درجه نظامی است نیز نظر ما را به خود جلب می‌کند.

عملکرد باتری و شارژدهی این دستگاه جایی است که از سرفیس پرو ۷ پیشی می‌گیرد. باتری این دستگاه حدود ۱۱ ساعت دوام می‌آورد که میزان بسیار خوبی است. طراحی سبک و قلم همراه آن نیز از دیگر مزایای این دستگاه جذاب است.

۹. لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano؛ طراحی سبک و ظریف

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano

مشخصات 
پردازندهاینتل Core i7-1160G7 
پردازنده گرافیکیIris Xe
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۵۱۲ گیگابایت

نمایشگر۱۳ اینچ

۲۱۶۰×۱۳۵۰ پیکسل

این کامپیوتر عضو جدید خانواده ThinkPad است که مزایای بسیاری را با خود به ارمغان آورده است. این محصول با وزن بسیار سبک قابلیت حمل بالایی دارد. نمایشگر با کیفیت و پنل ۱۳ اینچی آن با رزولوشن عالی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ تجربه جالی را به همراه خواهد داشت.

از معایب این لپ‌تاپ تعداد پورت‌های محدود و تاچ‌پد کوچک را می‌توان نام برد. البته پردازنده بسیار قدرتمند نسل یازدهم اینتل عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این پردازنده در کنار عمر باتری باورنکردنی ۱۲ ساعته و طراحی سبک بسیار متعجب‌کننده است و ارزش خرید این محصول را بالا می‌برد.

چند نکته منفی وجود دارد، مانند پورت‌های محدود و تاچ پد کوچک، اما به طور کلی، X1 Nano به آنچه لنوو در نظر گرفته دست می‌یابد – هر چیزی که قبلاً در مورد برند ThinkPad دوست دارید را در کوچک‌ترین بسته‌بندی تا کنون ارائه می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه برند لنوو

۱۰. لپ‌تاپ لنوو ThinkPad Z16؛‌ یک لپ تاپ قدرتمند با ساختاری فوق العاده

مشخصات 
پردازندهRyzen 7
پردازنده گرافیکیAMD Radeon 680M
حافظه رم۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD  تا ۲ ترابایت
نمایشگر۱۶ اینچ لمسی ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad Z16 دارای نمایشگر OLED با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بوده و به پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7000، دو پورت USB 4.0 و حافظه LPDDR5x مجهز است. لازم به ذکر است که نمایشگر ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ قدرتمند از روشنایی ۴۰۰ نیت بهره‌مند است.

گزینه‌های ورودی و خروجی Lenovo ThinkPad Z16 Gen 2 شامل دو درگاه USB 4.0، یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و یک کارت‌خوان SD می‌شود. همچنین Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۳ اتصال بی‌سیم را فعال می‌کنند. این لپ تاپ تا ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x را پشتیبانی می‌کند. وب‌کم‌های FHD همراه آن‌ها با شاتر حریم خصوصی عرضه می‌شوند و از Windows Hello پشتیبانی می‌کنند.

عوامل موثر در انتخاب بهترین لپ‌تاپ لنوو

بهترین لپ‌تاپ لنوو

انتخاب لپ‌تاپ همیشه برای ما با دشواری همراه بوده است. زیرا لپ‌تاپ‌ها امروزه بسیار متنوع شده‌اند. لنوو نیز مانند سایر برندها تلاش می‌کند تا لپ‌تاپ‌های با کیفیت و جذابی را به بازار عرضه کند. یکی از مزایای لپ‌تاپ‌های برند لنوو طیف وسیع آن‌ها است. لنوو برای شما با هر بودجه‌ای که دارید از IdeaPad گرفته تا ThinkPad و Legion انتخاب‌های جذابی خواهد داشت. تنوع بی‌نظیر محصولات لنوو برای هر نوع کاربری باعث می‌شود که همیشه هنگام خرید لپ‌تاپ نگاهی به لیست بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو بیندازیم.

برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ لنوو باید به عوامل مهمی توجه کنید. در ادامه این عوامل را به اختصار بررسی می‌کنیم.

  • پردازنده: یکی از مهم‌ترین معیارهایی که باید هنگام انتخاب لپ‌تاپ به آن توجه کنید، قدرت پردازنده، برند، نسل پردازنده، فرکانس و میزان حافظه کش است. اگر گیمر هستید دقت به قدرت پردازنده را فراموش نکنید.
  • پردازنده گرافیکی: محصولات لنوو با انواع پردازنده‌های گرافیکی به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین انتخاب پردازنده گرافیکی مناسب به نوع نیاز شما بستگی دارد. اگر بازی می‌کنید یا کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهید، قدرت پردازنده گرافیکی را فراموش نکنید.
  • میزان حافظه رم و حافظه داخلی: این دو معیار نیز تقریبا برای هر نوع کاربری اهمیت زیادی دارند. میزان حافظه رم در عملکرد لپ‌تاپ شما بسیار موثر است. حافظه داخلی نیز فضای مورد نیاز برای ذخیره فایل‌ها و داده‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نمایشگر: ابعاد، کیفیت نمایشگر و رزولوشن تصویر نیز از جمله عوامل بسیار مهم است که باید به آن توجه کنید. اگر گیمر هستید ابعاد بزرگ و کیفیت تصویر بالای نمایشگر برای شما اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله سعی کردیم که بهترین لپ تاپ های لنوو را معرفی کنیم. آیا شما تجربه استفاده از لپ‌تاپ‌های لنوو را داشته‌اید؟ به‌نظر شما جای کدام مدل‌ها در لیست بهترین لپ تاپ های لنوو ۲۰۲۳ خالی است؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

میترا صادقی گفت:

از این بهترین لپ تاپ های لنوو کدومش برای دانشجو بهتره؟ کدومش از همه حملش راحت تره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهتیرذن لپ تاپ دانشجویی و سبک لنوو از نظر مجله اعتبارکالا ThinkPad X1 nano هستش که وزن خلی سبکی دارد.

یاسمن محمدی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای یک دانشجوی حسابداری کدوم مناسب تره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
برای کارهای حسابداری نیاز به سخت افزار خاصی ندارید و لازم نیست لپ تاپ خلی قدرتمندی داشته باشید. ما به مشا پیشنهاد می‌کنیم یک لپ تاپپ مقرون به صرفه با امکانات مناسب خریداری کنید. به نظر ما لپتاپ thinkpad X3 برای شما مناسب هست.

شاهین طهماسبی گفت:

من یه برنامه نویس هستم بهترین لپ تاپ لنوو که پیشنهاد میدید کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
برای فهمیدن پاسخ سوالتو به شما پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو مطالعه بفرمایید. در این یمقاله لپ تاپهای میانرده و مقرون به صرفه لنوو برای برنامه نویسی معرفی شده‌اند: https://etebarkala.com/blog/best-laptops-programmers/

میثم قنبری گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای یه دانشجوی گرافیک که قیمتش هم خوب باشه کدوم رو پیشنهاد میدی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر قصد خریداری یک لپ تاپ با امکانات مناسب و همچینین قیمت مناسب رو برای کارهای گرافیکی دارید ا به شما خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 رو پیشنهاد میدیم که نمایشگر لمسی داره و میتونید با قلم روش کار بکنید.گزینه بعدی که میتونیم تو بازه قیمتی ۲۳ میلیون تومان به شما معرفی کنیم، لپ تاپ لنوو Ideapad 5 هستش. برای اطلاعات بیشتر در مورد لپ تاپ های مناسب برای طراحان گرافیک میتونید مقاله زیر رو مطالعه بفرمایید: https://etebarkala.com/blog/best-graphic-laptop/

حسینی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که نمایشگر خوبی داشته باشه؟ میخوام راحت فیلم ببینم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
ما به شما لپ تاپ لنوو Yoga 9i رو پیشنهاد میدیم. موفق باشید.

آرش رضوی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که حافظه داخلی خوبی داشته باشه و هنگ هم نکنه وسط کار کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر. ما به شما لپ تاپ لنوو ThinkPad P15 رو پیشنهاد میدیم که به دلیل بهره مندی از سخت افزار قدرتمند و رم بالا هنگ نمیکنه. موفق باشید.

مصطفی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که سبک باشه باتریش هم خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
ا به شما لپ تاپ Thinkpad X1 Yoga رو وپیشنهاد میدیم که هم ابعادش کوچک هست و هم عمر باتری بسیار مطلوبی رو ارائه میده.

رضا گفت:

بهترین لپ تاپ های لنوو از نظر پردازنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر .
ما به شما لپ تاپ Legion 7 Gen 6 رو پیشنهاد میدیم که به پردازنده قدرتمند Ryzen 9 5900HX مجهز هست و یک لپ تاپ گیمینگ فوق‌العاده هست.

ساناز گفت:

بهترین لپ تاپ های لنوو که باتری قوی داشته باشن کدوما هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
ما به شما لپ تاپ های لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶، Thinkpad X1 Yoga و Thinkpad X1 nano رو پیشنهاد میدیم.

فرامرز عرب گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که هم سبک باشه هم نمایشگر عالی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
بهترین انتخاب لپ تاپ thinkpad X1 nano است. موفق باشید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
بما به شما لپ تاپ ThinkPad X1 Nano رو پیشنهاد میدیم موفق باشید.

وحید کاظمی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که عمر باتری بالا داشته باشه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
ما به شما لپ تاپ های لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶، Thinkpad X1 Yoga و Thinkpad X1 nano رو پیشنهاد میدیم.

قاسمی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو که نمایشگر عالی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
ما به شما لپ تاپهای لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶، Legion 5 Pro و لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano رو پیشنهاد میدیم.

محدثه رسولی گفت:

از بین این بهترین لپ تاپ های لنوو برای کارای گرافیکی مثل فتوشاپ کدوما از همه بهتره؛؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
لپ‌تاپ Legion 5 Pro به دلیل استفاده از کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 و رم ۱۶ گیگابایتی.

مهتاب گفت:

از بین بهترین لپ تاپ های لنوو که معرفی کردید کدومش حمل و نقل راحت تری داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano یکی از بهترین لپ تاپها برای حمل و نقل هست و ما به شما این لپ تاپ رو پیشنهاد میدیم.

پوریا عباسی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای گیمرها کدومو پیشنهاد میدی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلم روز شما بخیر.
لپ تاپ Legion 7 نسل ۶ یکی از بهترین لپ تاپ ها برای گیمینگ هست.

عبدی گفت:

از این لیست اگه بخواید برای یه معمار بهترین لپ تاپ لنوو رو معرفی کنید، کدومشو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همواره لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل بهره‌مندی از گرافیک قوی و رم بالا، به معمارها و گرافیست ها پیشنهاد می‌شود، بنابراین لپ‌تاپ Legion 5 Pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم

مهران محبی گفت:

اینایی که اینجا اومده به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو، تو بازار کامپیوتر ایران هم موجوده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله همگی در بازار کامپیوتر ایران موجود است

سمیه اسدی گفت:

به نظر من لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga بهترین لپ تاپ لنوو هست

امیرعلی منطقی گفت:

سلام. بهترین لپ تاپ لنوو 2022 که بتونم باهاش کار تنظیم آهنگ انجام بدم کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما لپ‌تاپ ThinkPad P15 نسل ۲ را پیشنهاد می‌کنیم

سلمان گفت:

از بین بهترین لپ تاپ لنوو 2022 کدوم از همه بهتره و ارزش خرید داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی لپ‌تاپ‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، ارزش خرید بالایی دارد و از بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو محسوب می‌شوند

کیانوش گفت:

از بین این بهترین لپ تاپ های لنوو برای اینکه بتونم نرم افزار Revit رو راحت اجرا کنم کدوکو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اجرای نرم‌افزارهای معماری، لپ‌تاپ‌های گیمینگ بهترین انتخاب هستند، لذا ما به شما لپ‌تاپ Legion 5 Pro را پیشنهاد می‌کنیم

عباس میرزا گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو دانشجویی که سبک باشه بتونم راحت ببرم سر کلاس و برگردم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
لپ‌تاپ ThinkPad X13 هم باریک و سبک بوده که حمل آن برای شما راحت است و هم مقرون به صرفه با عملکردی عالی است

محسن گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای بازی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶ و لپ‌تاپ Legion 5 Pro بهترین گزینه برای بازی هستند

محمدعلی گفت:

بهترین مدل لپ تاپ لنوو برای بازی کدومه؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶ و لپ‌تاپ Legion 5 Pro بهترین گزینه برای بازی هستند

حمیدرضا رضایی گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای کار بورس کدوم مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کار ترید ما لپ‌تاپ Yoga 9i را به شما پیشنهاد می‌کنیم

آرزو گفت:

شما از بین بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 کدوم رو برای یک دانشجوی معماری پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
لپ‌تاپ ThinkPad X13 هم باریک و سبک بوده که حمل آن برای شما راحت است و هم مقرون به صرفه با عملکردی عالی است

کتایون گفت:

این مطلب بهترین لپ تاپ های لنوو 2021 کی به روز رسانی میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مطلب در سال ۲۰۲۲ به روز رسانی شده

لاله گفت:

اینا که بهترین لپ تاپ های لنوو 2021 هستن برای 2022 هنوز چیزی نیومده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مطلب در سال ۲۰۲۲ به روز رسانی شده

نیلوفر عباسی گفت:

از بین این لپ‌تاپ ها بهترین لپ تاپ لنوو کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این لیست معرفی بهترین لپ‌تاپ های لنوو است و همگی از بهترین ها هستند

سجاد گفت:

بهترین لپ تاپ لنوو برای رشته گرافیک کدوم رو پیشنهاد می‌دید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل پردازنده گرافیکی قدرتمند و رم بالا برای کارهای گرافیکی و معماری پیشنهاد می‌شود، بنابراین ما به شما لپ‌تاپ Legion 5 Pro و لپ‌تاپ Legion 7 نسل ۶ را پیشنهاد می‌کنیم