etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کار گرافیکی ۲۰۲۲

4.6
(11)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کار گرافیکی

لپ تاپ برای کار گرافیکی به چیزی بیشتر از قدرت نیاز دارد؛ موارد دیگری هم وجود دارد که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. در این مطلب بهترین لپ‌تاپ‌های مناسب برای کارهای گرافیکی را معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهترین لپ‌تاپ را برای شما راحت‌تر کنیم.

برای شروع، این دستگا‌ها باید حافظه زیاد و بهترین کارت گرافیکی داشته باشند تا بتوانند نرم‌افزارهای گرافیکی را به راحتی اجرا کنند. اما این تمام ماجرا نیست؛ این دستگاه‌ها باید نمایشگری عالی داشته باشند تا رنگ‌ها در آن به خوبی نمایش داده شوند و خستگی چشم را هنگام کارهای طولانی‌مدت به حداقل برسانند. سرانجام، باید به اندازه کافی باریک، سبک و محکم باشند تا بتوانید آن‌ها را بدون اینکه سنگینی زیادی روی دوش خود احساس کنید، جابجا کنید.

در فهرست زیر ۸ لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی را معرفی می‌کنیم که هم لپ‌تاپ‌های ویندوزی و هم لپ‌تاپ‌های با سیستم‌عامل mac OS را شامل می‌شود. با مجله سایت اعتبارکالا همراه باشید.

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی

۱. اپل مک‌بوک پرو (۱۶ اینچ، ۲۰۲۱) – (Apple MacBook Pro)

اپل مک بوک پرو ۲۰۲۱

لپ تاپ‌های مک بوک پرو اپل، بهره مندی از کیفیت ساخت عالی، طراحی زیبا و سبک و قدرت عملکرد مناسب، طرفداران زیادی میان طراحان گرافیکی دارند. لپ تاپ مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل که درسال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد، یکی از این محصولات با کیفیت است که ویژگی‌های منحصر به فرد آن، این لپ تاپ را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحان گرافیکی تبدیل می‌کند.

از جمله موارد مهمی که دراین لپ تاپ نسبت به لپ تاپ مک بوک پرو ۲۰۱۹ ارتقاء یافته است، پردازنده آن است. مک بوک پرو ۲۰۱۹ از پردازنده اینتل بهره می‌برد. اما اکنون مک بوک پرو ۲۰۲۱ از پردازنده‌ای قدرتمندتر، موسوم به M1 Pro یا M1 Max بهره می‌برد که ساخت شرکت اپل است. اکنون به لطف بهره مندی از این پردازنده قدرتمند، مک بوک پرو قادر است از پس پیچیده‌ترین طراحی‌های گرافیکی نیز بربیاید. این پردازنده قدرتمند، برمصرف انرژی این لپ تاپ نیز تاثیر گذاشته و اکنون شاهد مصرف انرژی بهینه‌تر و عمر باتری طولانی‌تری از این لپ تاپ هستیم.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول، نمایشگر درخشان و با کیفیت Retina XDR است که ارزش خرید این لپ تاپ را دو چندان کرده است. اپل در این لپ تاپ، اندازه نمایشگر را افزایش داده و درگاه‌های مختلفی از جمله HDMI و شیار کارت حافظه را به آن اضافه کرده است. این لپ تاپ وزن سبکی دارد و به همین دلیل از قابلیت حمل خوبی برخوردار است. اما اگر به دنبال گزینه‌ای جمع و جورتر هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی نیز به مدل ۱۴ اینچی این لپ تاپ بیندازید.

مشخصات کلیدی

پردازندهاپل M1 Pro یا اپل M1 Max
کارت گرافیکپردازنده گرافیکی یکپارچه ۱۶ هسته‌ای یا ۳۲ هسته‌ای
حافظه رم۱۶ گیگابایت
نمایشگر۱۶ اینچ
Liquid Retina XDR display
حافظه ذخیره‌سازی۵۱۲ گیگابایت – ۸ ترابایت SSD

مزایا

  • نمایشگر ۱۶ اینچی فوق‌العاده
  • تعداد زیاد درگاه‌ها
  • عمر باتری فوق‌العاده

معایب

  • قیمت زیاد

۲. اپل مک بوک پرو (۱۴ اینچ، ۲۰۲۱) – (Apple MacBook Pro 14 inch 2021)

اپل مک بوک پرو ۱۴ اینچی ۲۰۲۱

اپل برای ساخت محصولات عالی برای حرفه‌ای‌ها مشهور است و مک بوک پرو ۱۴ اینچی یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مناسب برای کارهای گرافیکی محسوب می‌شود. اپل این لپ تاپ را با اندازه و ابعادی جدید (۱۴ اینچ) وارد بازار کرده است و نمایشگر این مک بوک را نسبت به مدل قدیمی‌تر ۱۳ اینچی به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است.

مانند مک بوک پرو ۱۶ اینچی که در قسمت بالایی آن را بررسی کردیم، این لپ تاپ نیز از نمایشگر mini-LED فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که حداکثر درخشندگی آن به میزان ۱۶۰۰ نیت است و از وسعت رنگ گسترده P3 نیز بهره می‌برد. این لپ تاپ نیز مانند مدل ۱۶ اینچی از پردازنده قدرتمند M1 و M1 Max اپل بهره مند است. این یعنی مک بوک پرو ۱۴ اینچی نیز از لحاظ عملکرد، به اندازه برادر بزرگ‌تر خود قدرتمند است.

پس اگر شما به دنبال یک لپ تاپ فوق‌العاده برای کارهای گرافیکی خود هستید، اما در عین حال می‌خواهید برای حمل و نقل نیز مناسب باشد؛ ما به شما خرید مک بوک پرو ۱۴ اینچی را پیشنهاد می‌دهیم. این اندازه کوچک‌تر به معنی این نیست که این لپ تاپ برخی المان‌ها طراحی که در لپ تاپ ۱۶ اینچی وجود دارد را از دست داده باشد. از جمله المان‌های مهم که در مک پوک پرو ۱۶ اینچی وجود داشت، تعداد زیاد پورت‌ها در آن بود. مک بوک پرو ۱۴ اینچی نیز به همان میزان پورت دارد. از جمله این پورت‌ها می‌توان به شیار کارت SD، پورت HDMI و تعداد ۳ عدد پورت Thunderbolt 4 اشاره کرد.

مشخصات کلی

پردازندهApple M1 Pro 8-Core -M1 max 10 Core
کارت گرافیکپردازنده گرافیکی یکپارچه ۱۴ یا ۳۲ هسته‌ای
حافظه رم۱۶ گیگابایت
نمایشگر۱۴.۲ اینچی
Liquid Retina XDR
حافظه ذخیره‌سازی۵۱۲ گیگابایت – ۸ ترابایت SSD
ابعاد۳۱.۲۶ در ۲۲.۱۲ در ۱.۵۵ سانتی متر

مزایا

  • قدرت عملکرد بالا
  • بهترین نمایشگر بین لپ تاپ‌ها

معایب

  • شاید نمایشگر آن برای بعضی افراد، مقداری کوچک باشد

۳. لپ‌تاپ Razer Blade 15 Studio Edition

لپ‌تاپ Razer Blade 15 Studio Edition

اگر فکر می‌کنید لپ‌تاپ‌های ریزر فقط مناسب بازی هستند؛ ریزر بلید ۱۵ Studio Edition اینجاست تا خلاف این مسئله را ثابت کند. ریزر از نسخه ۱۵ اینچی محبوب خود استفاده کرده تا با افزودن سخت‌افزار بهتر، آن را به یکی از بهترین دستگاه‌ها برای کارهای گرافیکی تبدیل کند.

این لپ‌تاپ پرقدرت برای گرافیک‌کاران حرفه‌‌ای، تولیدکنندگان محتوا و نوازندگان ساخته شده است و برای خرید آن باید پول زیادی پرداخت کنید؛ اما همین هزینه زیاد (اگر توان پرداخت آن را دارید) به یکی هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌های عمرتان تبدیل خواهد شد.

مشخصات کلی

پردازندهنسل هشتم اینتل Core i7 – 8750H 
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1060 Max-Q

 

NVIDIA Quadro RTX 5000 Studio Edition

حافظه رم۳۲ گیگابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچی OLED از نوع 4K

 

 کالیبره شده توسط کارخانه

حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت SSD

مزایا

  • قدرتمند
  • نمایشگر زیبا

معایب

  • گران قیمت

۴. لپ‌تاپ دل XPS 17 مدل ۲۰۲۱ – (Dell XPS 17)

لپ تاپ دل XPS 17

بهره بردن از یک لپ تاپ با نمایشگری با ابعاد بزرگ و رزولوشنی مناسب، آرزوی هر طراح گرافیکی است. لپ تاپ Dell XPS 17 مدل ۲۰۲۱ از جمله بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار است که علاوه بر ویژگی گفته شده به ویژگی‌های مثبت دیگری نیز مجهز شده است که آن را به گزینه‌ای عالی برای طراحان گرافیک تبدیل می‌کند.

لپ تاپ دل XPS 17 از یک نمایشگر +UHD با ابعاد ۱۷ اینچ بهره می‌برد که از استاندار HDR نیز پشتیبانی می‌کند. بزرگ بودن نمایشگر این لپ تاپ باعث می‌شود حتی در استفاده‌های طولانی مدت از آن، احساس راحتی داشته باشید و به هیچ وجه اذیت نشوید. لپ تاپ دل XPS 17 همچنین ثابت کرده است که بزرگ بودن نمایشگر یک لپ تاپ، حتما به معنی بزرگ و حجیم بودن آن نیست.

این محصول یک لپ تاپ نازک و کم وزن است که از همان طراحی جذابی بهره می‌برد که قبلا در لپ تاپ‌های کوچک‌تر دل XPS 13 و دل XPS 15 دیده بودیم. این لپ تاپ همچنین برخی ویژگی‌های قدرتمند را نیز با خود به همراه دارد. از جمله این ویژگی‌های برجسته می‌توان به بهره مندی از نسل یازدهم پردازنده اینتل، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و بهره مندی از کارت گرافیک Nvidia RTX GeForce 3060 اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این لپ تاپ از پس سخت‌ترین بارهای کاری گرافیکی نیز بربیاید و هرگز شما را ناامید نکند.

این مطلب را هم بخوانید: لپ تاپ چی بخرم؟ (۲۰۲۲)

مشخصات کلی

پردازندهنسل یازدهم اینتل Core i9
کارت گرافیکNVIDIA GeForce RTX 3060
حافظه رم ۱۶ گیگابایت
نمایشگر۱۷ اینچی
+FHD
حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت – ۴ ترابایت SSD

مزایا

  • قطر نازک
  • نمایشگری فوق‌العاده با قابلیت پشتیبانی از HDR

معایب

  • عمر کم باتری

۵. لپ‌تاپ مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی (M2-2022)

لپ تاپ مک بوک پرو ۱۳ اینچی

اگر یک لپ تاپ مک بوک پرو می‌خواهید که قیمت کم‌تر و نمایشگر کوچک‌تری نسبت به دو مدل قبلی داشته باشد؛ ما به شما مک بوک پرو ۱۳ اینچی را پیشنهاد می‌دهیم. اپل این مک بوک پرو ۱۳ اینچی را به تازگی در سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی کرده و تغییرات سخت افزاری عمده‌ای را روی آن اعمال کرده است.

این لپ تاپ، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحان گرافیک است. این محصول به پردازنده M2 اپل که به تازگی تولید شده است مجهز است (این پردازنده جایگزین پردازنده قدیمی‌تر M1 در مدل ۲۰۲۰ این لپ تاپ شده است). این تغییر باعث شده است مک بوک پرو ۱۳ اینچی، عملکردی بسیار عالی را از خود نشان دهد. لپ تاپ مک بوک پرو ۱۳ اینچی، توانسته است عملکرد بسیار بهتری را در هر دو تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای، نسبت به مک بوک پرو ۱۳ اینچی با پردازنده M1 از خود نشان دهد.

همه این‌ها منجر به عملکردی بهتر در کارهای گرافیکی، حتی دربالاترین رزولوشن می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ، عمر باتری آن است. پس اگر جزء آن دسته از طراحان گرافیکی هستید که زیاد به سفر می‌روید؛ این لپ تاپ گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

مشخصات کلی

پردازندهپردازنده M2 اپل با پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای
کارت گرافیکپردازنده گرافیکی یکپارچه ۱۰ هسته‌ای
حافظه رم۸-۲۴ گیگابایت
نمایشگر نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با تکنولوژی True Tone و P3
حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت – ۲ ترابایت SSD

مزایا

  • قدرت عملکرد پردازنده M2
  • عمر بالای باتری
  • کم صدا بودن در هنگام استفاده

معایب

  • اپل برای این لپ تاپ از طراحی جدیدی استفاده نکرده.
  • بهره بردن از تنها ۲ پورت Thunderbolt.

۶. لپ‌تاپ دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰ – (Dell XPS 15)

لپ‌تاپ دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰ - (Dell XPS 15)

دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰، نسخه به‌روز شده پرچمدار ۱۵ اینچی شرکت دل است و تقریبا تمام چیزی که از یک لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیک می‌خواهید به شما خواهد داد. در نتیجه این دستگاه تبدیل به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دل و بهترین‌های بازار تبدیل شده است و تقریبا عیب خاصی ندارد. دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰ برخی از جدیدترین و بهترین فناوری‌های اینتل را در اختیار شما قرار خواهد داد و حتی می‌توان برای آن یک کارت گرافیک جداگانه نیز در نظر گرفت.

این مطلب را هم بخوانید: نکات مهم در خرید لپ تاپ برای تازه‌کارها

این دستگاه یک لپ تاپ برای کار گرافیکی است و مطمئنا زیباترین لپ‌تاپ ویندوزی حال حاضر بازار است. عمر باتری آن فوق‌العاده است و با وجود قیمت زیاد، ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش دارد.

مشخصات کلی

پردازندهنسل دهم اینتل Core i7 – Core i5 
کارت گرافیکIntel Iris Plus

 

Nvidia GeForce GTX 1650 Ti

حافظه رم۸ – ۶۴ گیگابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچی +FHD با فناوری IPS و +UHD
حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت – ۱ ترابایت SSD

مزایا

  • عملکرد عالی
  • طراحی چشم‌نواز

معایب

  • کارت گرافیکی GTX 1650 Ti کمی ضعیف است
  • نمایشگر ۱۵ اینچی ممکن است برای برخی افراد خیلی بزرگ باشد

۷. لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro 14 Duo OLED (2022)

لپ تاپ ایسوس  Zenbook Pro 14 Duo OLED (2022)

لپ تاپ جدید ایسوس Zenbook Pro 14 Duo OLED ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته‌ای را ارائه می‌دهد که بدون شک توجه هر طراح گرافیکی را به سمت خود جلب می‌کند. از جمله این ویژگی‌های برجسته می‌توان به بهره مندی از نسل دوازدهم پردازنده اینتل و همچنین کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 Ti 4GB اشاره کرد. این یعنی این لپ تاپ، از پس هر کار گرافیکی که شما به آن محول کنید برمی‌آید.

بهره مندی از پردازنده ۱۴ هسته‌ای و همچنین ۳۲ گیگابایت رم، باعث می‌شود این لپ تاپ در چند وظیفگی بسیار موفق عمل کند و همین، سرعت عملکرد شما را در کار افزایش خواهد داد. البته این لپ تاپ ویژگی مثبت دیگری را نیز با خود به همراه دارد که بیشتر از همه چیز در نگاه اول، نظر کاربر را به سمت خود جلب خواهد کرد. این ویژگی، بهره مندی از دو نمایشگر است: یک نمایشگر اصلی ۱۴.۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز که عالی به نظر می‌رسد و دیگری یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی IPS در بالای صفحه کلید.

این نمایشگر دوم، یک نمایشگر لمسی است که به شما این امکان را می‌دهد با انتقال برنامه‌ها و ابزارها به این نمایشگر، فضای بیشتری را در نمایشگر اصلی برای کارهای دیگر باز کنید. شما همچین می‌توانید از یک قلم بر روی نمایشگر دوم استفاده کنید و آن را به یک تبلت طراحی عالی تبدیل کنید.

مشخصات کلی

پردازندهپردازنده اینتل Core i9-12900H (14-core)
کارت گرافیکIntel Iris Xe, Nvidia RTX 3050 Ti 4GB
حافظه رم ۳۲ گیگابایت DDR5
نمایشگر۱۴.۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
نمایشگر دوم: ۱۲.۷ اینچ از نوع IPS
حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت SSD 

مزایا

  • بهره مندی از ۲ نمایشگر.
  • بهره مندی از اتصالات متعدد.

معایب

  • عمر باتری متوسط.

۸. Gigabyte Aero 17 HDR XC

Gigabyte Aero 17 HDR XC

لپ تاپ Gigabyte Aero 17 HDR XC برای سال ۲۰۲۱، به لطف مشخصات قدرتمندی که دارد، تبدیل به دستگاهی فوق‌العاده برای کارهای گرافیکی شده است. از جمله این اجزا می‌توان به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 نام برد.

کارت گرافیک انویدیا یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی بازار است و همین امر باعث شده تا لپ تاپ گیگابایت، به راحتی از پس کارهای گرافیکی سنگین برآید و نرم‌افزارها را بدون هیچ مشکلی باز کند.

این مطلب را هم بخوانید: ۱۰ لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

با این حال، بهترین بخش این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، نمایشگر خیره‌کننده ۱۷ اینچی با کیفیت 4K است که به طور کامل از طیف رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر واقعا عالی است و وضوح آن حتی بسیار بالاتر از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است.

این لپ تاپ طراحی زیبا و باکیفیتی دارد و درگاه‌های زیاد آن به شما این امکان را می‌دهد تا تمام لوازم جانبی مورد نیاز خود را بدون نیاز به رابط، به دستگاه وصل کنید. قیمت این لپ‌تاپ گیگابایت زیاد است؛ بنابراین طراحان گرافیکی که محدودیت بودجه دارند باید به سراغ گزینه‌های موجود بروند.

مشخصات فنی

پردازندهIntel Core i7-10870H
کارت گرافیک Nvidia Geforce RTX 3070
حافظه رم۳۲ گیگابایت DDR4
نمایشگر۱۷.۳ اینچی غیرلمسی IPS از نوع ۶۰ هرتز
حافظه ذخیره‌سازی۱ ترابایت SSD

مزایا

  • صفحه‌نمایش فوق‌العاده
  • کارت گرافیک پرقدرت

معایب

  • قیمت زیاد
  • برای برخی افراد بیش از حد پرقدرت است

بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک در مجموع لپ تاپی هست که سخت افزار مناسبی بر روی آن باشد.

لپ‌تاپ‌های مناسب برای کارهای گرافیکی به واسطه سخت‌افزار نسبتا قدرتمندی که دارند قیمت‌شان به مراتب بیشتر از نمونه‌های معمولی است. اگر توان خرید مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی مدل ۲۰۱۹ را دارید قطعا این لپ‌تاپ اپل بهترین انتخاب شما خواهد بود. متاسفانه جایگزین ویندوزیِ مک‌بوک یعنی ایسر ConceptD 7 در ایران به فروش نمی‌رسد. لپ‌تاپ Razer Blade 15 Studio Edition نیز در بازار ایران موجود نیست و بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌توان برای جایگزین دستگاه‌های اپل خریداری کرد نمونه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی دل XPS هستند.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی کدام لپ تاپ است؟

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، لپ تاپ Razer Blade 15 Studio Edition است که البته قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

اقتصادی‌ترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی کدام است؟

لپ تاپ dell XPS 15 2020 اقتصادی‌ترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی است و قیمت آن در حال حاضر از ۱۲۹۹ دلار شروع می‌شود.

منبع: techradar

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

ریحانه گفت:

لپ تاپی که عکسش اول سایت هس چه مدلیه 😭

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
لپ تاپ گیمینگ ریزر مدل Razer Blade 17 i9-12900H RTX 3080Ti 32GB 1TB 17.3″ 4K 144HZ

سلام گفت:

ندارم

معصومه تصافی گفت:

لپ تابی می خوام برای تازه رفتم کامپوتر رشته گرافیک ویندوز ۷ .چی بگیرم خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 K3500PH-AB را پیشنهاد می‌کنیم. البته Core i5 است. لپ تاپ Core i7 معمولا برای دانشجویان پیشنهاد نمیشود و حتی طراحان گرافیک نیز از Core i5 استفاده می‌کنند

محسن گفت:

سلام خوبین
ببخشید لپ تاپ مک بوک ایر ۲۰۱۶ چطور هست و اطلاعاتی در مورد مشخصاتش لطف میکنین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مک بوک ایر ۲۰۱۶ از بدنه آلومینیومی سبک و مقاوم ساخته شده و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس اس دی دارد. با توجه به نمایشگر خوبی که دارد میتوان از این مک بوک برای کارهای گرافیکی سبک در حد دانشجویی و سایر کارهای اداری و روزمره استفاده کرد

کلهر گفت:

سلام
برای کار های برنامه نویسی و هوش مصنوعی چه مک بوکی مناسب هست ؟
آیا نو باشه یا کار کرده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مک بوک پرو ۱۶ اینچی مناسب شاماست. در رابطه با مک بوک های استوک و یا دست دوم باید در هنگام خرید دقت کنید و تمام سخت افزار را تست کنید

سولمازصادقی گفت:

مک بوک برای تری دی. اتوکد. فتوشاپ. راینو چی پیشنهاد میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل را پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه ویژگی آن به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-laptop-for-architects/

جواد ریاحی گفت:

لپ تاب واسه رندرینگ میخاستم،گرافیک ۸ خیلی گرونه،۶ چیزی سراغ دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Pro 15 K3500PH-AB را پیشنهاد می‌کنیم

نرگس گفت:

سلام من تا بازه قیمتی ۱۵میلیون میتونم لپتاپ مناسب برای کار های گرافیکی تهیه کنم؟چه لپتاپم پیشنهاد میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر کارهای گرافیکی سنگین مثل تدوین فیلم انجام نمی‌دهید، بله در این رنج قیمت می‌توانیم لپ‌تاپ لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-YI را معرفی کنیم که هم از اس اس دی بهره برده و هم رم بالایی دارد و از طرفی گرافیک آن قادر است کارهای گرافیکی معمولی تا متوسط را به خوبی انجام دهد.

نرگس گفت:

سلام من تا بازه ۱۵ میلیون میتونم لپتاپ مناسب کارای گرافیکی خریداری کنم؟چه مدلی پیشنهاد میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر کارهای گرافیکی سنگین مثل تدوین فیلم انجام نمی‌دهید، بله در این رنج قیمت می‌توانیم لپ‌تاپ لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-YI را معرفی کنیم که هم از اس اس دی بهره برده و هم رم بالایی دارد و از طرفی گرافیک آن قادر است کارهای گرافیکی معمولی تا متوسط را به خوبی انجام دهد.

فاطمه حسینی گفت:

گرافیک مناسب کار طراحی چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سوال خود را واضح تر بیان کنید

محسن گفت:

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم بهترین لپتاپ تا ۱۰ میلیون برای کارهای گرافیکی و برنامه های adobe مثل پریمیر و افتر افکت و فتوشاپ و … کدوم لپتاپه؟

و اینکه سری پردازنده تو کارهای گرافیکی و برنامه های adobe تاثیر داره؟

کدوم پردازنده ایتل جوابگو هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این رنج قیمت لپتاپی که بشه کارهای گرافیکی رو باهاش انجام داد موجود نیست چون شما نیاز به یک پردازنده قوی دارید و حداقل پردازنده‌ای که برای کارهای گرافیکی نیازه، آخرین نسل اینتل Cor i7 هست. بنابراین باید کمی بودجه تون رو بالا ببرید

ناشناس گفت:

سلام برای کارهایی نظیر طراحی لباس لبتاب ایسوس مدل x515jp ایا مناسب هست؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
گرافیک این لپ تاپ NVIDIA GeForce MX330 بوده و پردازنده آن نیز اینتل Cor i7 است. این ویژگی ها برای یک لپ تاپ جهت انجام کارای گرافیکی بسیار عالی است

محمدزاده گفت:

سلام وقتتون بخیر ببخشید با توجه به اطلاعاتی که دارید من میتونم برای کارهای فتوشاپ و گرافیکی تا 30 میلیون مک بوک خریداری کنم؟

پشتیبانب اعتبارکالا گفت:

بله مک بوک ایر 2020 مدل MVH42 حدودا ۳۰ میلیون توامن بوده و از نظر سخت افزار هم قابلیت نرم‌افزارهای گرافیکی رو داره