etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین تبلت های قلم دار ۲۰۲۳

4.2
(40)

بررسی 5 تبلت قلم دار

حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین تبلت های قلم دار ۲۰۲۳

داشتن یک تبلت با قلم می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روند کار و زندگی شما داشته باشد. داشتن یک دستگاه قابل حمل که می‌توان از آن در هر زمان وهر مکان استفاده کرد برای هر فرد خلاقی یک موهبت است. داشتن قلم به این معنی است که می‌توانید از آن برای یادداشت‌برداری در سخنرانی‌ها، ترسیم یک ایده تقریبی برای بازسازی اتاق نشیمن یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌رسد استفاده کنید.

اگرچه مفهوم تبلت قلم دار هنوز بسیار جدید است، اما این ایده همه را تحت تاثیر قرار داده است و اکنون شرکت‌های رقیب برای ارائه بیشتر به کاربران بر روی این ویژگی تمرکز کرده‌اند.

می‌توان گفت تقریبا تمام آخرین مدل‌های تبلت‌هایی که اخیرا عرضه شده‌اند، از قلم نوری پشتیبانی کرده و قابل اجرا هستند. بنابراین خرید یک تبلت قلم دار مناسب به یک چالش تبدیل شده است. ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا قصد داریم بهترین تبلت‌های قلم دار را به تفکیک برند و سیستم‌عامل معرفی کرده و به طور اختصاری ویژگی‌های برجسته آن‌ها را شرح دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین تبلت‌های قلم دار اپل (آیپد)

۱. اپل آیپد پرو با تراشه M2

آیپد پرو M2 جدید اپل یک به روز رسانی مفید و در عین حال ساده نسبت به نسل قبلی است که هر کاربری را به خرید ترغیب می‌کند. طراحی و ساخت آن تغییری نکرده اما سخت افزار آن به تراشه M2 اپل تغییر یافته است.

این مدل دارای آخرین تراشه M2 است که قدرت پردازش و عملکرد سریع‌تری را ارائه می‌کند. اما ویژگی‌های انحصاری آن بیش از یک تغییر در تراشه است. آیپد پرو جدید با ویژگی Stage Manager عرضه می‌شود که یک افزوده جدید با iPadOS 16 است.

این دستگاه از نسل دوم قلم اپل استفاده می‌کند که برای یادداشت‌برداری، مرتب کردن مهارت‌های هنرهای بصری و بالا نگه داشتن بهره‌وری شما ایده‌آل است. یکی از ویژگی‌های جدیدتر که در iPad Pro قلم دار، ویژگی Hover است. آیپد پرو جدید قادر است زمانی که نوک قلم اپل پنسل در فاصله ۱۲ میلیمتری آن قرار گرفت، این موضوع را شناسایی و درک کند. به این ترتیب پیش نمایشی از محل برخورد این گجت را پیش از برخورد نوک قلم به صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. همانطور که این ویژگی منحصر به فرد به نظر می‌رسد، عادت کردن به آن نیز زمان می‌برد.

۲. اپل آیپد ایر نسل پنجم

اپل آی‌پد ایر به مدل تبلت‌های میان‌رده و کمی بهبود یافته نسبت به مدل‌های قبلی خود ادامه می‌دهد و با جدیدترین تراشه M1 عملکرد و بهره‌وری را ساده‌تر می‌کند. آیپد ایر در پنج گزینه رنگی خیره کننده موجود است.

این تبلت نه تنها با شبکه 5G سازگار است، بلکه از Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری آسانی داشته باشند. ویژگی برجسته این آیپد ایر، نمایشگر تمام صفحه ۱۰.۹ اینچی است که انتظارات بصری را به سطح بالاتری می‌برد. نمایشگر Liquid Retina از فناوری True Tone و پوشش ضد انعکاس پشتیبانی می‌کند که دقت رنگ را بدون اشباع بیش از حد تضمین می‌کند.

ترکیب پردازنده ۸ هسته‌ای M1 با پیکربندی ۸ هسته‌ای GPU عملکرد سریع‌تر و پاسخ‌گوتری را ارائه می‌کند. این iPad برای کاربرانی که به دنبال یک تبلت برای تولید محتوا هستند ایده‌آل است. همچنین، باتری آن نیز یک روز کامل را دوام خواهد آورد.

همچنین دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه سلفی و دوربین عقب عریض، از کنفرانس ویدیویی و گرفتن عکس و فیلم پشتیبانی می‌کند. به لطف ISP قدرتمند در چیپست M1، از فیلم برداری 4K و HDR هوشمند پشتیبانی می‌کند.

۳. اپل آیپد نسل دهم

اگر به دنبال تبلتی مقرون به صرفه‌تر از iPad Pro می‌خواهید که ساخت کمپانی اپل نیز باشد، اپل iPad نسل دهم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این آیپد جدید دارای نمایشگر تمام صفحه ۱۰.۹ اینچی و ظاهری کاملا باز طراحی شده است. علاوه بر طراحی مجدد اولیه، نسل دهم آی‌پد جدید در چهار رنگ روشن و خیره‌کننده نیز موجود است. آی‌پد بازطراحی‌شده از جدیدترین iPadOS 16 نیز پشتیبانی می‌کند.

در مورد لوازم جانبی باید گفت، دستگاه از جدیدترین Apple Pencil پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی یادداشت برداری کرده و یا یک طرح اولیه از دیزاین اتاق مورد نظر خود ایجاد کنید. همچنین از صفحه کلید جادویی اپل برای تبدیل iPad شما به یک ایستگاه کاری موبایل در هر مکانی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه از تراشه A14 Bionic استفاده می کند که بهترین عملکرد را به خصوص با پشتیبانی از ویدیوی 4K ارائه می‌دهد و همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد برخی از فشرده ترین بازی‌ها را با عمر باتری طولانی اجرا کنند.

۴. اپل آیپد مینی نسل ششم

نسل ششم آیپد مینی دارای نمایشگر ۸.۳ اینچی با پنل Liquid Retina، True Tone، بازتاب بسیار کم، طیف رنگی گسترده P3 و روشنایی ۵۰۰ نیت بوده که تجربه تماشای محتوا ویدیویی با آن شگفت‌انگیز خواهد بود.

این دستگاه دارای پردازنده A15 اپل با ۶ هسته است. تراشه A15 آیپد مینی نسل ششم را ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود می‌کند. ناگفته نماند پردازنده گرافیکی آن نیز ۸۰ درصد سریع‌تر بوده و به شما این امکان را می‌دهد طبیعی‌تر نقاشی کرده و یا بازی‌های گرافیکی سنگین را اجرا کنید.

با آی‌پد مینی جدید، می‌توان از نسل دوم اپل پنسل استفاده کرد که به صورت مغناطیسی به کناره آیپد مینی متصل می‌شود و به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. در مجموع، آیپد مینی نسل ششم با قلم خود قدرتمندتر از همیشه است.

تبلت‌های ویندوزی قلم دار

۱. مایکروسافت سرفیس پرو ۹

با پیروی از اپل، حتی مایکروسافت نیز با تبلت سرفیس پرو جدید اما با چیپست و پردازنده اصلی خود عرضه شده است. مایکروسافت سرفیس پرو ۹ جدید در دو نسخه عرضه می‌‎شود. شما می‌توانید نسخه اصلی اینتل را با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core بخرید یا می‌توانید نسخه‌ای را با پردازنده مایکروسافت SQ 3 با پشتیبانی از 5G تهیه کنید.

اگرچه مایکروسافت پیشرفت‌های زیادی در طراحی و ساخت انجام نداده است، اما به طور قطع می‌توان گفت که نمایشگر و عملکرد کلی در حال حاضر بسیار بهتر است. این تبلت با نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی PixelSense از وضوح 1920p برای تصاویری روانتر پشتیبانی می‌کند.

این تبلت ویندوزی بر روی پلتفرم Intel Evo ساخته شده است و عملکرد، پاسخگویی و عمر باتری را در اولویت قرار می‌دهد. سرفیس پرو ۹ با قیمت اولیه ۹۹۹.۹۹ دلار، تبلت قلم دار گران قیمتی است اما، ویژگی‌ها و عملکردهای کلی، هزینه‌ای را که برای آن خرج می‌کنید، توجیه می‌کند.

۲. تبلت Dell Latitude 7320

وقتی صحبت از راه‌اندازی یک ایستگاه کاری سیار می‌شود، هیچ چیز بهتر از Dell Latitude 7320 Detachable ۱۳ اینچی نیست. با طراحی شیک و جدیدترین سیستم عامل ویندوز ۱۱ که ارائه می‌کند می‌توان گفت که بهترین تبلت موجود در این فهرست خواهد بود.

این تبلت دل دارای ساختار ممتازی است که معیارهای MIL-STD را برآورده می‌کند. علاوه بر کیفیت ساخت، Latitude 7320 همچنین به نمایشگر ۱۳ اینچی FHD ComfortView Plus با روشنایی ۵۰۰ نیت و گواهی TÜV Rheinland مجهز شده است.

به طور کلی، بدنه آلومینیومی به این تبلت حس برتری می‌بخشد. تبلت Latitude 7320 قابل حمل از جدیدترین پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 نیز با گرافیک یکپارچه Intel Iris برای تجربه تماشای نهایی پشتیبانی می‌کند.

همچنین، این مدل با آخرین پورت‌ها، از جمله جدیدترین Thunderbolt 4 USB Type-C در کنار اتصال اختیاری 4G LTE برای انتقال داده‌ها ۳ برابر نرم‌تر و سریع‌تر یکپارچه شده است. از آنجایی که Latitude 7320 بر روی پلتفرم Intel Evo ساخته شده است، جای تعجب نیست که کاربران هرگز نگران پاسخگویی، عملکرد و عمر باتری نباشند.

۳. تبلت مایکروسافت سرفیس Go 3

بهترین ویژگی در مورد هر دستگاه سرفیس این است که آن‌ها توسط پردازنده‌های کامپیوتری تغذیه می‌شوند. ‍سرفیس گو ۳ مایکروسافت مجهز به پردازنده دو هسته‌ای نسل دهم اینتل i3 یا دو هسته‌ای اینتل پنتیوم گلد است. مایکروسافت سرفیس Go 3 دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی Pixelsense به همراه پایه پایه و پشتیبانی از صفحه کلید است.

صفحه کلید قابل جدا شدن آن به شما این امکان را می‌دهد از آن به عنوان لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کنید. همچنین، پایه قابل تنظیم آن نیز می‌تواند استفاده از آن را برای شما راحت‌تر سازد.

سریف گو ۳ گزینه‌های رم ۴ و ۸ گیگابایتی و همچنین گزینه‌های ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را نیز ارائه می‌دهد. این پروتکل، قادر به پشتیبانی از قلم مایکروسافت است. به این معنی که شما می‌توانید از هر قلم شخص ثالثی که روی MPP کار می‌کند استفاده کنید.

تبلت قلم دار مایکروسافت Surface Go 3  بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود که آن را به یک تبلت با قلم کارآمدتر تبدیل می‌کند.

۴. سرفیس پرو ایکس جدید مایکروسافت

این تبلت کاملا شبیه Microsoft Surface Pro 8 است. هر دو دارای انعطاف پذیری و اندازه نمایشگر و سایر ویژگی‌های یکسان هستند.

با این حال، Surface Pro X از پردازنده‌های مایکروسافت Microsoft SQ 1 و Microsoft SQ 2 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای دو گزینه گرافیکی مختلف است که شامل GPU Microsoft SQ 1 Adreno 685 و Microsoft SQ 2 Adreno 690 GPU است.

مایکروسافت Surface Pro X گزینه‌های رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی را به همراه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD قابل جابجایی ارائه می‌کند. ناگفته نماند انعطاف پذیری آن برای قرار گرفتن در یک زاویه مناسب برای یک تجربه کاری فراگیر بسیار عالی است.

اساسا تمامی دستگاه‌های سرفیس پرو مایکروسافت گزینه‌ای عالی برای انتخاب به عنوان لپ‌تاپ با انعطاف پذیری تبلت هستند. تبلت Surface Pro X با پشتیبانی از قلم پروتکل مایکروسافت Pen عرضه می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید از قلم‌های شخص ثالث نیز روی آن استفاده کنید.

اگر می خواهید از Surface Slim Pen 2 استفاده کنید، به صورت بی‌سیم جفت می‌شود و درون شیاری که روی صفحه کلید Surface Pro قرار دارد، برای شارژ متصل می‌شود.

۵. تبلت قلم دار سرفیس بوک ۳

سرفیس بوک ۳ در دو اندازه مختلف نمایشگر برای انتخاب موجود است. این تبلت ویندوزی قلم دار، مجهز به پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل دهم اینتل، در اندازه‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی موجود است که نمایشگر گسترده و بسیار واکنش‌پذیری را ارائه می‌دهد.

این قلم با Surface Pen سازگار بوده و می‌توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. جریان طبیعی و دقت قلم دیجیتال به کاربر این امکان را می‌دهد که تمام ایده‌های خود را روی نمایشگر پیاده سازند. علاوه بر سازگاری با تقریبا تمام جدیدترین برنامه‌های طراحی، این قلم را می‌توان با Surface Dial نیز جفت کرد.

تبلت‌های اندرویدی قلم دار

۱. سامسونگ گلکسی تب S8 | S8 پلاس | S8 Ultra

تبلت‌های سری گلکسی اس ۸ سامسونگ به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و تراشه ۴ نانومتری قدرتمند مجهز هستند. این مجموعه تبلت‌های اندرویدی سامسونگ به گزینه‌های رم از ۸ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت مجهز بوده و بنابراین می‌توان گفت که تبلت‌های Tab S8، S8 Plus و S8 Ultra بهترین تبلت‌های اندرویدی در بازار فعلی هستند.

تبلت‌های سری S8 دارای جدیدترین تجربه قلم S هستند. همانطور که سامسونگ آن را نزدیک به صفر می‌نامد، با قلم S بهبود یافته، تاخیر کاهش می‌یابد. میزان پاسخگویی نیز شگفت انگیز است و تجربه نوشتن طبیعی را با تبلت‌های سری S ارائه می‌دهد.

قلم S را می‌توان در صورت عدم استفاده برای شارژ سریع به پشت تبلت وصل کرد. بنابراین، چه بخواهید بنویسید، طراحی کنید، یا doodle کنید، هر یک از Galaxy Tab S8، S8 Plus یا S8 Ultra گزینه‌هایی بسیار عالی خواهند بود.

با استفاده از قلم آن می‌توانید ویدیوهای 4K را ویرایش کنید، روی عکس‌ها کلیک کنید، اسلایدها را تغییر دهید و کارهای بسیاری را به سادگی با آن انجام دهید. گلکسی Tab S8 و S8+ به ترتیب جانشین S7 و S7+ هستند. گلکسی تب S8 Ultra نیز بهترین تبلت پرچمدار سامسونگ از این خانواده بوده که اگر محدودیتی در صرف هزینه ندارید، بهترین گزینه برای هر کاربری خواهد بود.

۲. تبلت لنوو تب P11 Pro Gen 2

طراحی شده برای استفاده حرفه ای اما با قیمت مناسب، این همان چیزی است که لنوو در هنگام معرفی این تبلت قلم دار عنوان کرد. لنوو تب P11 Pro Gen 2 به لطف نمایشگر خیره کننده ۱۱.۲ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل FHD برای تجربه بازی و پخش روان برنامه‌ها هیچ مشکلی نخواهد داشت.

این تبلت لنوو از پردازنده هشت هسته‌ای برای عملکرد فوق‌العاده روان و بهره‌وری تمام روز بهره می‌برد. همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با گواهی Wi-Fi 6 تضمین می‌کند که هیچ چیز اتصال دستگاه را به خطر نمی‌اندازد. برای تجربه یادداشت برداری روان‌تر، Tab P11 Pro Gen 2 از Lenovo Optional Pen 3 پشتیبانی می‌کند که بهره‌وری کلی شما را افزایش می‌دهد. این قلم از اتصال مغناطیسی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

این تبلت با اندروید ۱۲ همراه با دو سال به‌روزرسانی‌های امنیتی مطمئن و به‌روزرسانی تا اندروید ۱۴ عرضه می‌شود تا تبلت شما را برای چند سال آینده کارآمد نگه دارد.

۳. سامسونگ گلکسی تب S7/S7 Plus

یکی دیگر از سری تبلت‌های قلم داری که اخیرا راه‌اندازی شده است و جایگاه بسیار مهمی در بین بهترین تبلت‌های قلم دار، دارد تبلت‌های سری S7 و S7 Plus سامسونگ است. قلم S نیز که بازطراحی شده است، تاخیر کم و بهره‌وری بالا را تضمین می‌کند.

قلم S که می‌تواند به صورت مغناطیسی خود را به تبلت‌ها متصل کند، می‌تواند بیش از پیش یک طراحی روان و بدون نقص را انجام دهد. با S Pen قادر هستید هر کاری را از علامت گذاری فایل‌های PDF گرفته تا یادداشت‌های مهم انجام دهید.

۴. سامسونگ گلکسی تب S7 FE

جای تعجب نیست که Samsung Galaxy Tab S7 FE در لیست بهترین تبلت‌های دارای قلم ما قرار دارد. این تبلت اندرویدی در کنار سایر ویژگی‌های خیره‌کننده، به شما این امکان را می‌دهد تا از قلم S Pen پرچم‌دار برای کشیدن نقاشی و طراحی، یادداشت برداری و نوشتن استفاده کنید.

گلکسی تب S7 FE با نرخ نوسازی بالا و فناوری نوآورانه قلم S، بسیار پاسخ‌گو و روان است. نوک قلم S و شیشه نمایشگر، تجربه کاری طبیعی از قلم روی کاغذ را ارائه می‌دهد.

این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام بوده و دارای ۸ گیگابایت رم به همراه ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت میکرو اس دی است. با این حال، اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز ندارید، می‌توانید از بین گزینه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز انتخاب کنید.

باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز با عملکرد بهینه شده همراه است که به شما این امکان را می‌دهد بدون وقفه روی برگه خود کار کنید.

تبلت های سیستم عامل کروم با قلم

۱. تبلت لنوو Chromebook Duet 5

اگر دائما در حال حرکت هستید و به دستگاهی نیاز دارید که کار و سبک زندگی خود را تطبیق دهد، Lenovo Chromebook Duet 5 تنها دستگاهی است که می‌توانید با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید.

این تبلت-لپ‌تاپ فوق‌العاده و قابل حمل، برای ساده‌تر کردن زندگی شما آمده است. این دستگاه با درخشندگی OLED طراحی شده است و تجربه مشاهده راحت و آسان با نمایشگر لمسی را امکان پذیر می‌کند. عمر طولانی باتری تا ۱۵ ساعت تجربه کاربری بدون استرسی را ارائه می‌کند.

در مورد عملکرد، Chromebook Duet 5 مجهز به جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon SC7180 با ۴ گیگابایت رم برای تجربه چندوظیفه‌ای بهینه است. دستگاه بر روی سیستم عامل کروم اجرا می‌شود و برای راحتی بهینه با پورت USB Type-C 3.2 Gen 1 یکپارچه شده است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی FHD OLED یکی دیگر از مزایای این تبلت قلم دار است.

۲. تبلت ایسوس Chromebook CM3

تبلت قلم دار ایسوس Chromebook Detachable CM3 یک  تبلت ۲ در ۱ ChromeOS با پشتیبانی از صفحه کلید و قلم است که به تازگی معرفی شده است. این دستگاه دارای یک قلم USI بوده که برای استفاده ۴۵ دقیقه‌ای به‌طور خودکار و تنها به مدت ۱۵ ثانیه شارژ می‌شود. با این تبلت سازگار با قلم می‌توانید به سرعت یادداشت برداری کرده و طرح‌های خود را پیاده سازید.

این دستگاه دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی WUXGA با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، روشنایی ۳۲۰ نیت و طیف رنگی ۱۱۸٪ sRGB است. در مورد عملکرد نیز باید بگوییم که، پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک ۸۱۸۳ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی LPDDR4X و گزینه ذخیره سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی eMMC عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد.

ایسوس Chromebook Detachable CM3  دارای یک پورت USB 2.0 Type-C و یک جک صوتی ترکیبی ۳.۵ میلی‌متری است. می‌توان گفت که این تبلت یکی از بهترین تبلت‌های دارای قلم است.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت روزافزون قلم در کار معمولی افراد، دیگر نمی‌توان قلم را به عنوان لوازم جانبی در نظر گرفت. آن‌ها به بخشی جدایی ناپذیر و مفید از هر تبلت خاصی تبدیل شده‌اند.

از حرفه‌ای‌هایی که تمایل خلاقانه به طراحی‌های گرافیکی دارند تا دانش‌آموزان عادی و هر فرد دیگری، قلم به دلیل اینکه به سادگی می‌تواند همه کارها را انجام دهد، بسیار پرطرفدار شده است. نوشتن، نوشتن یادداشت ها، ایجاد تصاویر و حتی علامت گذاری و برجسته کردن بخش‌های مهم روی نمایشگر با اضافه شدن مفهوم شگفت انگیز قلم دیجیتال به تبلت‌ها ممکن شده است. خواه قلم بخشی از خود تبلت باشد یا نیاز به خرید جداگانه داشته باشد، مطمئنا داشتن آن می‌تواند تجربه‌ای غنی باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 40

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

نیلوفر نیلی گفت:

یه تبلت قلم دار سامسونگ میخواستم ده اینچ باشه میخواستم بدونم همچین تبلتی چه قیمت هست؟و اگه قیمتش زیاد هست شما چه تبلت قلم داری رو با قیمت ۸ میلیون پیشنهاد میکنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما Galaxy Tab A8 را پیشنهاد می‌کنیم که از قلم نوری نیز پشتیبانی می‌کند اما باید قلم را به صورت جداگانه تهیه نمایید

بانو گفت:

سلام .برای طراحی ساده و اسکیس معماری قیمت پایین چه تبلتی خوبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با تبلت‌های قلم‌دار ارزان که برای شروع طراحی مناسب هستند به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/cheap-tablets-digital-painting/

آرین گفت:

تبلت خوب به قیمت 12 یا 13 میلیون قلم دار

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت Galaxy Tab S6 Lite را پیشنهاد می‌کنیم که از قلم نیز پشتیبانی می‌کند

ستاره گفت:

تبلت سامسونگ با قلم هفت میلیون تومان هست

محمد باقری گفت:

قیمت چنده

ابوالفضل سجادی گفت:

بهترین تبلت قلم دار اسمش چیه

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

دنیز گفت:

قیمت آی پد اپل چنده

Ronika گفت:

قیمت این تبلت چقدر هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها را در فروشگاه جستجو کنید

رزا تبریزی زاده گفت:

قیمت ایپد پرو ،؟؟

کیمیا گفت:

پایین ترین قیمت برای یک تبلت خودکار خوب چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید. ما در این مطلب ارزان تریت تبلت‌های قلم دار را معرفی کرده ایم
https://etebarkala.com/blog/cheap-tablets-digital-painting/

دلارام مقدم گفت:

قیمت تبلت iPad11پرو رو میخواستم بدونم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در بازار موجود نیست

اتنا گفت:

ایپد پرو ۲۰۲۱ قلم دارد ۱۱ اینچ

زهره خوارزمی گفت:

سلام وقت بخیر
یه سوالی از حضورتون داشتم
یه آیپد قلم دار میخوام تهیه کنم برای تدریس ریاضی
۱۰ اینچی یا بالاتر،سیم کارت خور باشه،برنامه وان نوت رو هم بشه روش نصب کرد
شما کدوم نوع رو پیشنهاد میدید
حافظه اش هم ۵۶ یا ۱۲۸

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اپل آیپد ۱۰.۴ را پیشنهاد می‌کنیم.

ناشناخته گفت:

تبلت سامسونگ زیر 7 میلیون کیفیتش خوب باشه عملکردشم خوب قلم لمسیم داشته باه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با بودجه‌ای که در نظر دارید امکان خرید تبلت قلم دار سامسونگ وجود ندارد

ناشناخته گفت:

عام گلکسی سامسونگ A8قلم لمشی داره یا چ قلمی بش میخوره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله،از قلم نوری پشتیبانی می‌کند

بدون نام گفت:

قیمت

نیایش گفت:

قیمت لطفامیگید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها با توجه به مدل و نوسان شدید قیمت دلار روزانه تغییر می‌کند! هر مدل را جستجو کرده و قیمت را مشاهده کنید

پریا نظری گفت:

سلام رم تبلتا قابل ارتقاعه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مدل تبلت را سرچ کنید و اگر اسلات میکرو اس دی داشت، یعنی حافظه آن قابل ارتقا است

بهروز حسين خاني گفت:

برای کودکان مناسب هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی و یا بهترین تبلت برای کودکان به لینک های زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/
https://etebarkala.com/blog/the-best-tablets-for-students/

علی ربیعی وزیری گفت:

من ایپد با قلم و کیبورد که معرفی کردید. می خواهم بخرم کنو
کجا بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در سایر فروشگاه های کالای دیجیتال جستجو کنید

آرمان اسلاملو گفت:

سلام
تبلت زیر قیمت 20 م
حافظه 128
رم 6
صفحه نمایش HD,4k
باتری بالای 7000
قلم نوری
برای معاملات ارز دیجیتال و با سخت افزار قوی برای بازی های سنگین
بنظر شما در بازار موجود هس!؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما آیپد نسل ۹ را پیشنهاد می‌کنیم

فرهاد جوانبخت گفت:

نه

علی ربیعی وزیری گفت:

من نویسنده حرفه ای هستم برای کارم قبلاً سرفیس استفاده می کردم اما به خاطر فعالیت در کلاب هاووس احتیاج به یک تبلت اپل یا اندروید ی دارم که بتواند این پلت فرم را به خوبی ساپورت کند که در این مورد می دانم ای او اس بهتر عمل می کند اما دو نکته برایم روشن نیست اولا دروبین سلفی قوی برای ارتباط اسکایپ بسیار برایم اهمیت دارد نکته دوم که بین اندروید و آی او اس گیر افتاد احتیاج دارم که از نرم افزار آزاد برای کارم استفاده کنم که در. این مورد می خواستم ببینم ای او اس می تواند راه گشا باشد مانند اندروید که از این نظر بهترین است پیشنهاد تبلت تا ۲۰ میلیون برای من گیست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت اپل مدل iPad mini 8.3 inch را پیشنهاد می‌کنیم که دارای نمایشگر ۸.۳ اینچی و رزولوشن ۱۴۸۸ در ۲۲۶۶ پیکسل بوده و کیفیت پخش تصویر خوبی دارد. وزن سبک ۲۹۳گرمی تبلت باعث شده تا هنگام استفاده از آن اذیت نشوید. هردو دوربین سلفی و دوربین موجود در پنل پشتی از وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل استفاده می‌کنند که برای برقراری تماس تصویر از کیفیت کافی برخوردار هستند. از ویژگی‌های دوربین می‌توان به مواردی مانند Panorama ،HDR ،Dual-tone flash و Quad-LED اشاره کرد.

شهرابی گفت:

تبلتی که ایفون باشه و مداد داشته باشه و کوچیک باشه توی بازار هست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در مطلب معرفی کردیم، اپل آیپد ۱۰.۴

Mri گفت:

سلام من دانشجو هستم برای جزوه نویسی کامل و راحت از چه محصولی مییتونم استفاده کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر صفرا برای نوشتن جزوه و ترسیم برخی نمودارهای دروس مکانیک یا ریاضی نیاز داردی و قصد اجرای نرم‌افزارهای سنگین را ندارید، ما به شما سامسونگ Galaxy Tab S7 FE را پیشنهاد می‌کنیم که از قیمت کمتری نسبت به سایر تبلت‌های قلمدار برخوردار است

مهیار محدثی گفت:

آیا تبلت سامسونگ S7+ برای گیم خوب است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به پردازنده، باتری و نمایشگری که دارد، این تبلت برای اجرای اغلب بازی‌ها مناسب است

مختار متین رزم s6؟ گفت:

فرق سری Aباsچیست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سری A گوشی های سامسونگ، گوشی‌های اقتصادی و میان رده هستند و سری S گوشی‌های پرچمدار. مسلما گوشی‌های پرچمدار از نظر سخت افزار و نرم افزارهای مدیریتی و سنسورها، بسیار برتر و قدرتمندتر از سری گوشی های اقتصادی و میان رده است

مختار متین رزم گفت:

قیمتs7چند است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاظر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما در بازار بسته به میزان حافظه داخلی از ۲۷ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان متغیر است

فا طم گفت:

تربلت قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها با توجه به مدل متفاوت هستند همچنین به دلیل نوسان نرخ ارز قیمت تبلت‌ها در طول ماه متغیر است. لذا باید مدل تبلت مورد نظر خود را سرچ کنید تا از قیمت آن مطلع شوید

کبری رضابی گفت:

قینت آیپداپل باقلم چقدراست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به مدل‌ها قیمت ها متفاوت است

رضا پوران گفت:

قیمت سامسونگ tabs6

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه موجود نیست اما در سایر فروشگاه های اینترنتی با قیمت ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد

محراب شاهی گفت:

قیمت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت ها هفتگی و حتی روزانه متغیر هستند. از سایت های معتبر پیگیری کنید

محراب شاهی گفت:

قیمت

نازنین زهرا طلوعی گفت:

قیمت

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای اطلاع از قیمت انواع تبلت‌ها به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/?s=%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA&post_type=product&dgwt_wcas=1

سهیلا گفت:

یه ایپد باقلم میخوام زیاد گرون نباشه نقاشی دیجیتال کار کنم قلم نوری دارم میخوام روی خود مانیتور نقاشی کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیپد ها در رده تبلت‌های گران هستند اما هر دو آیپدی که در این مطلب معرفی شدند، عملکرد عالی دارند

نازنین زهرا طلوعی گفت:

قیمت چند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به لینک زیر از قیمت تبلت‌ها مطلع شوید
https://etebarkala.com/?s=%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA&post_type=product&dgwt_wcas=1

پرویز گفت:

سلام و روز بخیر عرض میکنم و ممنونم بابت مطالب خوب و آموزندتون، میخواستم بپریم تبلت گلکسی tab s7 FE چه فرقی با تبلت قلم دار Tab S7 داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تفاوت در پردازنده و طول عمر باتری بوده که گلکسی Tab S7 به پردازنده و باتری قدرتمندتری مجهز است

مصیب گفت:

آیا قلم تبلت قلم دار را می!‌توان روی گوشی هم استفاده کرد؟ مثلا قلم تبلت قلم دار سامسونگ رو روی گوشی سامسونگ استفاده کنیم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله می‌توانید

یاشار گفت:

تبلت شیائومی قلم دار نداریم ؟ مطمئنم اون قیمتش از سامسونگ مناسب تر میشه . تبلت سامسونگ قلم دار چه معایبی داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. تبلت Xiaomi Mi Pad 5 از بهترین تبلت‌های قلم دار شیائومی بوده که همانطور که اشاره کردید از قیمت مناسب تری نسبت به سامسونگ برخوردار هستند

سمانه گفت:

آیا آیپد قلم دار خوب سات ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
صد البته که عالی است

امیر عباس گفت:

سلام کدوم ایپد قلم دار از لحاظ عمر باتری و قیمتی بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ از نظر عمرباتری و کیفیت بهتر است

فرخ گفت:

تبلت قلم دار آیپد بهتره یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
توفیری با یکدیگر ندارند و تبلت‌هایی که در این مطلب نوشته شده، از نظر کارایی عالی هستند

رضا ملکی گفت:

ای تبلت قلم دار خوب است که کیبورد داشته باشد؟ قیمت کیبورد ایا جداگانه حساب میشود؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
منظور شما لپ‌تاپ‌های هیبریدی است که مبحثی جداگانه دارد. جهت اطلاع به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/blog/the-best-hybrid-laptops-of-2022/

پیمان گفت:

تبللت با قلم چی بخرم برای بچم که خوب باشه و مقاومت داشته باشه در برابر ضربه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با تبلت‌های مناسب کودکان به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/

شیر دل گفت:

سلام مخواستم بپرسم این قلم های تبلت سامسونگ قلم دار بعد از مدتی خراب نمیشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر چیزی یک زمانی خراب خواهد شد اما اینکه چند سال مفید کار کند، کاملا بستگی به نحوه کار کاربر دارد

محمد رضا گفت:

من تبلت مداد دار میخوام از کجا باید بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر فروشگاه اعتبارکالا تبلت قلم دار ندارد اما می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید

بهاره گفت:

ایا میزان رم در خرید تبلت قلم دار مهم است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله بسیار مهم است. سرعت اجرای برنامه‌های شما تا حد زیادی به میزان حافظه رم بستگی دارد

لیلا فرمانی گفت:

سلامم میخیواستم ب پرسم کدوم آیپد قلم دار دوربین بهتری داره ؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
مسلما آیپد پرو ۱۲.۹ از دوربین بهتری برخوردار است

زهرا گفت:

سلام و وقت بخیر. از بین تبلت های قلم دار سامسونگ کدام یک دارای عمر باتری بیشتری است ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
باتری سامسونگ Galaxy Tab S6 لایت و سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus از عمر بالایی برخوردار است

فریبرز گفت:

سلام ایا آیپد قلم دار دارای پردازنده اپل است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله هر دو به پردازنده اختصاصی اپل مجهز هستند

حمید گفت:

قیمت آیپد سامسونگ با قلم چند است وقتی بخواهیم تبلت خوبی بگیریم برای کودکان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین تلبت کودکان به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/

سیما گفت:

از بین تبلت‌ های قلم دار سامسونگ کدومش برای طراحی بهتره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus به دلیل دارا بودن پردازنده و گرافیک قویتر، پیشنهاد می‌شود

سمیرا گفت:

آیپد قلم دار چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیت در هزینه ندارید، آیپد پرو ۱۲.۹ را پیشنهاد می‌کنیم

فریبا گفت:

قیمت گلکسی Tab S6 lite چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبوده اما می‌توانید از سایر فروشگاه‌های معتبر اینترنتی با قیمتی حدود ۱۳ میلیون تومان خریداری نمایید

مریم ظفرپیران گفت:

تبلت قلم دار سامسونگ دارای سیستم عامل ویندوز است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. همگی دارای سیستم‌عامل اندروید هستند. اگر قصد دارید که تبلت شما به سیستم‌عامل ویندوز مجهز باشد باید سراغ لپ‌تاپ‌های هیبریدی بروید. برای آشنایی با لپ‌تاپ‌های هیبریدی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/the-best-hybrid-laptops-of-2022/

https://etebarkala.com/blog/what-is-a-hybrid-laptop/

پریسا گفت:

تبلت قلم دار چی بخرم که پردازنده قوی داشته باشه و عمر زیادی داشته باشه زود خراب نشه. میخوام از برد سامسونگ یا مایکروسافت باشه .

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت مایکروسافت Surface Go 2 را پیشنهاد می‌کنیم

پروین وحیدی گفت:

قیحمت ایپد قلم دار چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها متفاوت بوده و با توجه به نوسان ارز متغییر است
با مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی از قیمت آن اطلاع کسب کنید

فرشته چوپانی گفت:

دوربین کدام تبلت بهتر است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین آیپد پرو ۱۲.۹ از سایر تبلت‌ها قوی تر است

محدثه حیدری گفت:

سلام من تبلت مداد دار چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب ما به معرفی بهترین تبلت‌های قلم دار پرداخته‌ایم. با توجه به بودجه خود، می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری نمایید

عارفه گفت:

سلام وقتتون بخیر. من یه تبلت می‌خوام که بتونم باهاش کار طراحی انجام بدم . تبلت سامسونگ قلم دار چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus به پردازنده و گرافیک قدرتمندتری مجهز شده، این تبلت را پیشنهاد می‌کنیم

محمد حسین گفت:

تبلت سامسونگ قلم دار چی بخرم که از نظر نمایشگر خوب باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE از نظر نمایشگر بسیار عالی است

امیرسام هاشمی گفت:

سلام قیمت آیپد قلم دار چند است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت هر مدل با مدل دیگر متفاوت بوده و با توجعه به نوسان قیمت ارز، قیمت این کالا نیز متغیر است. با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی معتبر می‌توانید از قیمت آن مطلع شوید

عسل سیفی گفت:

سللام وقتتون بخیر من میخوام یه تبلت قلم دار سامسونگ بخرم که قیمت مناسبی داشته باشه به نظر شما بلهترین تبلت قلم دار سامسونگ کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌های سامسونگ معرفی شده در این مطلب همگل از بهترین تبلت‌های تولید شده این برند هستند

مونا رضوانی گفت:

سلام چرا در سامسونگ galaxy Tab S6 از نمایشگر AMOLED استفاده نشده است؟

علی نجاتی گفت:

قیمت آیپد سامسونگ با قلم چنده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
آیپد به تبلت‌های کمپانی اپل گفته میشود و با برند سامسونگ متفاوت است

نسترن عزت اللهی گفت:

بهترین آیپد قلم دار کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما آیپد پرو ۱۲.۹ را پیشنهاد می‌کنیم

نریمان رستمی گفت:

سلام، تبلت قلم دار چی بخرم که عملکرد روونی داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که دراین مطلب معرفی شدند، همگی عملکرد روان و خوبی دارند

ملیسا گفت:

با چند تومن میشه یه دونه خوبش رو خرید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این تبلت‌ها در بازه قیمتی ۱۰ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان هستند. یک تبلت در بازه قیمتی ۲۰ الی ۲۵ میلیون تومان مناسب است

ويداكياني گفت:

ميخوام ايپد خوب بگيرم هم عكسامو بهش انتقال بدم هم برنامه هم توش باسه هم قلم داشته باشه جي بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دو مورد آیپدی که در ایم مطلب به آن اشاره شده را بررسی کنید و مطابق با نیاز نهایی خود، یکی از این دو مدل را انتخاب کنید

مهرانا شفائ گفت:

سلام تبلت سامسونگ ۲۰۲۱ موجود و قیمتش چقدره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر دو مل از تبلت‌های سامسونگ را موجود داریم که می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-a-8-0-2019-lte-sm-t295-32gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-a7-10-4-sm-t505-64gb-3gb-tablet/

علی عبدالهی گفت:

رنج قیمت این تبلت ها چقدره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بین ۱۶ تا ۲۹ میلیون تومان متغیر است. اما تبلت‌های دیگری هم هست که قیمت آن ها از ۳۰ میلیون تومان هم بالاتر می‌رود

رومینا شیری گفت:

قیمت قلم ایپد پرو چقدره؟ من قلم آیپدم رو گم کردم -_-

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت قلم ایپد پرو در حال حاضر حودو ۳ میلیون و سیصد هزار تومان است

محمد انصاری گفت:

تبلت سامسونگ بزرگ قلم دار چی بخرم؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در بلاگ به شرح مفصل تبل‌ها پرداخته‌ایم؛ تبلت‌ها سامسونگ Galaxy Tab S6 لایت و سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus و سامسونگ Galaxy Tab S7 FE بسیار عالی عمل می‌کنند.

حسین پورجعفر گفت:

تبلت سامسونگ 10 اینچ قلم دار معرفی کنید لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ Galaxy Tab S6 لایت و سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus و سامسونگ Galaxy Tab S7 FE همگی تبلت های قلم دار ۱۰ اینچی سامسونگ هستند

عباس رحمتی گفت:

تبلت های قلم دار ارزان کدوم مدلا هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌های Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019 SM-P205 و Apple iPad 10.2″ 2019 و Samsung Galaxy Tab S6 Lite SM-P615 LTE از جمله تبلت‌های قلم دار با قیمت ارزان و کیفیت قابل قبول هستند.

شاهین گفت:

تبلت لنوو قلم دار ندارید؟ ممکنه از این برند هم تبلت معرفی کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

نازلی گفت:

تبلت قلم دار چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، تبلت‌های نام برده شده در این بلاگ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد

دانیال گفت:

چرا از تبلت های قلم دار شیائومی اسمی نیاو.ردید؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در یک بلاگ دیگر به طور اختصاصی به معرفی تبلت‌های قلم دار شیائومی خواهیم پرداخت

سجاد طاهری گفت:

آیپد با قلم نوری هستش آیا یا نوع قلمها چیز دیگه ایه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
قلم‌ها نوری هستند

عرفان طالبی گفت:

تبلت خودکار دار هم دارید ایا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
درحال حاضر خیر
احتمالا در آینده موجود شود

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر خیر

پریسا ذولفقاری گفت:

تبلت های سامسونگ با قلم همینایی هستن که توی لیست آوردید؟

ارزون ترش هم هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این‌ها بخشی از تبلت‌های قلم دار سامسونگ هستند و سامسونگ تبلت‌های قلم دار دیگری نیز دارد

محمد شریعتی گفت:

بهترین تبلت قلم دار کدومه؟ دنبال یه هدیه خوب برای دوست طراحم هستم و ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی تبلت‌های قلم داری که در این بلاگ آمده، از بهترین تبلت‌های قلم دار بازار با عملکردی عالی هستند. می‌توانید یکی را از بین لیت تهیه شده انتخاب کنید

مسعود نظری گفت:

تبلت قلم دار اپل بخرم یا سامسونگ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کاملا به این بستگی دارد که بخواهید با کدام سیستم‌عامل کار کنید. اندروید یا iOS. در این بلاگ سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم

لعیا بهارلو گفت:

ایپد اپل با قلم موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه خیر

امیری گفت:

چند وقتیه دارم به خرید تبلت قلم دار فکر میکنم اصلا به نظرتون خریدش منطقیه یا لپ تاپ بگیرم بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
باید به نیاز خود و کاری که قصد دارید با دستگاه انجام دهید، فکر کنید. تبلت قلم دار دارای ویژگی های مثبتی بوده که خرید آن ارزش بالایی دارد. اما اگر قصد اجرای برنامه های سنگین مهندسی را دارید، لپ‌تاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرهاد عظیمی گفت:

قیمت آیپد سامسونگ با قلم چقدره؟ یکی از دوستام خریده میگفت 20 تومن شده!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌های قلم دار سامسونگ دارای رنج قیمت متفاوتی بوده که از ۹ میلیون تومان شروع و تا ۳۰ میلیون تومان با توجه به سخت‌افزار آن متغیر است.

حمیده عزیزی گفت:

قیمت آیپد قلم دار از چقدر شروع میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت آیپدهای قلم دار اپل از حدود ۱۶ میلیون تومان شروع می‌شود

پویان کریمی گفت:

تبلت مداد دارر برای نقاشی چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ بهترین گزینه است

حمید نعمتی گفت:

تبلت های قلم دار سامسونگی که معرفی کردید به نظرتون چیزی کم نداره؟

من میخوام سر ماه بخریم یه دونه میخاستم ببینم جدیدترین مدلها همینن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که نام برده شده همگی از بهترین‌های ۲۰۲۲ هستند و می‌توانید به جدولی که برای هرکدام نوشته شده مراجعه کنید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید

نیلوفر بابایی گفت:

میخواستم آیپد قلم دار بخرم. اینها جدیدترن مدلها هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله از جدیدترین‌ها و بهترین‌ها هستند تا زمانی که اپل از تبلت‌های جدید خودش در شهریور و یا مهر امسال رونمایی کند.

داوود ملکی گفت:

تبلت همراه با قلم نوری میخواستم؟ کدوم مدل از بقیه بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌های معرفی شده در این بلاگ از بین چندین تبلت قلم دار انتخاب شده و با توجه به اینکه از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار هستند و کیفیت ساخت بالایی دارند، هرکدام می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

عسل گفت:

سلام وقت بخیر
تبلتی ک قلم نوری داشته باشه و برای کارای طراحی دیجیتال خوب باشه چند قیمته و چه مدلی پیشنهاد میکنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت های متنوعی وجود داره که با توجه به حافظه داخلی که عرضه میشن، قیمتش متفاوته. اما تبلت های مایکروسافت میتونه انتخاب مناسبی باشه
https://etebarkala.com/products/surface-pro-7-plus-core-i5-1135g7-8gb-256gb-lte-tablet/