etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین لپ تاپ های هیبریدی ۲۰۲۳

4.3
(3)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی بهترین لپ تاپ های هیبریدی ۲۰۲۳

امروزه لپ‌تاپ‌های هیبریدی یا ۲ در ۱ از تنوع و کیفیت بالاتری نسبت به نسل‌های اولیه خود عرضه می‌شوند. از آنجایی که لپ‌تاپ‌های هیبریدی باز شده و به حالت تبلت در می‌آیند، می‌توانند ویژگی‌های تبلت و لپ‌تاپ را به طور هم‌زمان ارائه دهند. همچنین بسیار سبک و جمع‌وجور بوده و کارایی بالایی دارند. در این مطلب فهرستی از ۱۰ لپ‌تاپ ۲ در ۱ را تهیه کرده‌ایم و با توجه به ویژگی‌هایی که به اختصار توضیح داده‌ایم، می‌توانید به راحتی و با دانش کافی اقدام به خرید یکی از این لپ‌تاپ‌های هیبریدی کنید. اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ جمع و جور را دارید که قابلیت‌های تبلت را نیز داشته باشد، ما لپ‌تاپ‌های هیبریدی را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی آشنا شوید.

لپ‌تاپ هیبریدی HP Elite Dragonfly G2 بهترین لپ‌تاپ در این فهرست

 HP Elite Dragonfly G2
پردازندهنسل یازدهم اینتل Core i3 – i7
کارت گرافیکاینتل Iris Xe Graphics
رم۸ تا ۳۲ گیگابایت
فضای ذخیره سازیحداکثر ۲ ترابایت اس‌اس‌دی
نمایشگرنمایشگر BrightView LED FHD مورب ۱۳.۳ اینچی/ روشنایی ۴۰۰ نیت/ BrightView LED مورب ۱۳.۳ اینچی 4K ۴۰۰-۵۰۰ نیت

ویژگی‌های مثبت

  • طراحی عالی
  • صفحه کلید راحت
  • نمایشگر عالی

ویژگی‌های منفی

  • قیمت بالا
  • پورت‌های USB-C فقط در یک طرف قرار دارد

لپ تاپ تجاری چشمگیر HP با طراحی هوشمند، عمر باتری بالا و ویژگی ۲ در ۱ یک گزینه ایده‌آل برای خرید ‌لپ‌تاپ‌های هیبریدی است. لپ‌تاپ HP Elite Dragonfly یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های Hp بود و اکنون جانشین آن، HP Elite Dragonfly G2، پا جای پای آن گذاشته که قدرتمندتر از نسخه قبلی خود است. این لپ‌تاپ به تراشه‌های Core نسل یازدهم اینتل، گرافیک Intel Iris Xe و نمایشگر 4K مجهز است که نسبت به مدل‌های قبلی Full HD ارتقا یافته است.

این لپ‌تاپ هیبریدی ویژگی‌های متعدد مثبتی داشته که خرید آن را برای هر کاربری جذاب و وسوسه‌انگیز می‌کند. طراحی بسیار شیک، صفحه کلید راحت و نمایشگر فوق‌العاده آن و از سویی دیگر، برخورداری همزمان از ویژگی‌های تبلت و لپ‌تاپ، سبب شده تا مانند نسل قبلی خود، همچنان از قیمت بالایی برخوردار باشد که البته برای یک کاربر حرفه‌ای ارزش خرید بالایی خواهد داشت. در نهایت این لپ‌تاپ ۲ در ۱ نسبت به رقبای خود از هر نظر برتر است.

لپ‌تاپ هیبریدی لنوو IdeaPad Duet Chromebook مقرون به صرفه

 Lenovo IdeaPad Duet Chromebook
پردازندهپردازنده MediaTek Helio P60T
کارت گرافیکگرافیک ARM G72 MP3 800GHz
رم۴ گیگابایت رم LPDDR4X
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت اس‌اس‌دی eMMC
نمایشگرنمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS / وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰/ براق/ روشنایی ۴۰۰ نیت

ویژگی‌های مثبت

  • سبک و قابل حمل
  • عمر باتری طولانی
  • بسیار مقرون به صرفه

ویژگی‌های منفی

  • صفحه کلید کوچک و پد لمسی سخت
  • شارژر و هدفون یک پورت مشترک دارند

ممکن است همین ابتدا بپرسید این لپ‌تاپ، یک کروم بوک است و یا یک تبلت؟ در پاسخ باید گفت لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad Duet Chromebook درست مانند نام خود، دو فرم فاکتور را در یک قالب ارائه می‌دهد و در عین حال به طرز باور نکردنی قیمتی پایین دارد. در واقع، اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه هستید، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Duet Chromebook بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ برای شماست. این Chromebook از تطبیق پذیری سیستم عامل Chrome استفاده می‌کند.

باتری این لپ‌تاپ تقریباً ۲۲ ساعت عمر داشته که می‌توانید با خیالی راحت آن را به هر جایی که خواستید ببرید و نگران اتمام شارژ آن نباشید. طول عمر بالای باتری این لپ‌تاپ، از ویژگی‌های مهم آن است. البته، لپ‌تاپ‌های اقتصادی، همواره نقاط ضعفی هم به همراه دارند. در واقع باید قید کیفیت در بخش‌هایی از آن را زد. برای نمونه، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad Duet Chromebook دارای صفحه کلید کوچکی بوده و پد لمسی آن نیز عملکرد چشمگیری ندارد. همچنین هدفون و شارژر آن نیز از یک پورت مشترک استفاده کرده و پورت جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است. با تمام این اوصاف، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ اقتصادی هستید، این لپ‌تاپ یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

لپ‌تاپ هیبریدی لنوو IdeaPad Duet 5 Chromebook | مقرون به صرفه

 Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook
پردازندهQualcomm Snapdragon 7c Gen2
کارت گرافیکQualcomm Adreno Graphics
رم8GB LPDDR4
فضای ذخیره سازی128GB eMMC
نمایشگر۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰

ویژگی‌های مثبت

  • نمایشگر عالی
  • عمر باتری فوق العاده

ویژگی‌های منفی

  • قیمت بالا

خط Dell XPS از زمان راه‌اندازی خود همواره در حال ارتقاء و پیشروی در دنیای لپ‌تاپ‌های قابل حمل بوده است و تا به امروز بر کیفیت دستگاه‌های خود افزوده است. این لپ‌تاپ هیبریدی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده و علت آن سخت‌افزار قدرتمندی بوده که برای آن در نظر گرفته شده است. لپ‌تاپ ۲ در ۱ دل Dell XPS 13 (2020) همچنان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر است و به لطف طراحی هیبریدی خود، تطبیق پذیری بیشتری دارد. خرید این لپ‌تاپ برای هر کاربری وسوسه انگیز است.

ممکن است قیمت بالای این لپ‌تاپ، شما را از خرید آن منصرف کند، اما دلایل متعددی وجود دارد که دانستن آن شما را متقاعد می‌کند که این لپ‌تاپ هیبریدی ارزش قیمت بالا را دارد. عمر بالای فوق‌العاده، اتصال Wi-Fi 6، فضای ذخیره‌سازی زیاد و عملکرد بی‌صدا از جمله ویژگی‌های مهمی هستند که ارزش خرید این لپ‌تاپ ۲ در یک دل را بالا برده است. از سویی دیگر نمایشگر روشن با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها سبب شده تا به اندازه کار با نمایشگر یک لپ‌تاپ غیر هیبریدی، لذت بخش باشد.

لپ‌تاپ هیبریدی لنوو ThinkPad X1 Yoga Gen 6 ویژه تاجران

 Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6
پردازندهنسل یازدهم اینتل Core i5 – i7
کارت گرافیکاینتل Xe Plus
رم۸ تا ۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۴ اینچی/ وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰/ نمایشگر لمسی IPS / روشنایی ۴۰۰ نیت

ویژگی‌های مثبت

  • نمایشگر فوق العاده ۱۶:۱۰
  • عمر باتری عالی به خصوص با عملکرد فوق العاده آن

ویژگی‌های منفی

  • طراحی نسبتا ساده نسبت به قیمت

لپ‌تاپ هیبریدی Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6 تنها در میان لپ‌تاپ‌های ۲ در یک، بهترین گزینه نبوده و در کل، بهترین لپ‌تاپی است که لنوو در سال ۲۰۲۲ به فروش می‌رساند. قدرت پردازش فوق‌العاده، عمر باتری عالی، و نمایشگر خیره‌کننده ۱۶:۱۰ که با حداکثر بهره‌وری طراحی شده، از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۲ در ۱ است. البته، به عنوان یک لپ‌تاپ دارای گواهینامه Evo اینتل که هدف آن افراد حرفه‌ای است، افزونه‌های امنیتی زیادی برای کاربران تجاری به همراه دارد.

البته قیمت آن کمی بالا بوده که نسبت به ویژگی‌های اضافی که ارائه می‌کند، نظیر اسلات کارت SD و یک قلم همراه، قیمت آن را توجیه می‌کند. گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe که در این لپ‌تاپ استفاده شده قدرت پردازش گرافیکی خوبی داشته و قادر است بازی‌های سطح متوسط را به راحتی اجرا کند. بر خلاف اغلب لپ‌تاپ‌های هیبریدی، این لپ‌تاپ در بالای تاچ صفحه کلید خود، دو کلید فیزیکی ماوس داشته که کار با صفحه کلید را آسان تر می‌کند.

لپ‌تاپ هیبریدی Samsung Galaxy Book2 360 با نمایشگری خیره کننده

 Samsung Galaxy Book2 360
پردازندهنسل دوازدهم اینتل Core i5 – i7
کارت گرافیکاینتل Integrated Iris Xe
رم۸ تا ۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگرنمایشگر  AMOLED با ابعاد ۱۳.۳ اینچی/ وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰

ویژگی‌های مثبت

  • صفحه نمایش AMOLED عالی
  • عمر باتری طولانی
  • سبک وزن، طراحی قابل تبدیل

ویژگی‌های منفی

  • گرافیک یکپارچه متوسط
  • فقط یک وب کم 720p

لپ‌تاپ هیبریدی سامسونگ گلکسی Book2 360 ممکن است به خوبی Pro Book2 نباشد اما با این حال ویژگی‌های چشمگیری دارد. این لپ‌تاپ برای کاربران حرفه‌ای که به دنبال یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ با توانایی و عملکرد بالا هستند مناسب نیست ام ویژگی‌هایی مانند عمر باتری بالا پ نمایشگر AMOLED عالی که دارد، ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

نمایشگر AMOLED یکی از برگ‌های برنده کمپانی سامسونگ بوده که اغلب نمایشگرهای تبلت و گوشی‌های سامسونگ به آن مجهز است و لپ‌تاپ گلکسی Book2 360 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نمایشگر خیره کننده علیرغم رزولوشن متوسط ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ که دارد، در هنگام تماشای فیلم و یا ویرایش عکس، تصاویر زنده و پویایی را ارائه می‌دهد. البته عملکرد این نمایشگر در هنگام اجرای بازی‌هایی با گرافیک متوسط نیز بسیار خوب ارزیابی شده است.

اگر به دنبال یک لپ تاپ ۲ در ۱ همه کاره، قابل حمل و مقرون به صرفه با عمر باتری عالی و نمایشگر خیره کننده هستید، لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی Book2 360 بهترین انتخاب برای شماست.

لپ‌تاپ هیبریدی لنوو Yoga 9i قدرتمند و شیک

 Lenovo Yoga 9i
پردازندهنسل یازدهم اینتل Core i3 – i7
کارت گرافیکاینتل Iris Xe Graphics
رم۱۶ گیگابایت LPDDR4X
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگرنمایشگر فول اچ دی ۱۴ اینچ IPS / وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ / براق/ روشنایی ۴۰۰ نیت  

ویژگی‌های مثبت

  • عمر باتری فوق العاده
  • قلم همراه

ویژگی‌های منفی

  • قیمت بالا

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ با کارایی بالا را دارید که مدت‌ها با برندهای رقیب، رقابت کند، Lenovo Yoga 9i با گواهینامه Intel Evo بهترین لپ‌تاپ ۲ در ۱ برای شما خواهد بود. قیمت این لپ‌تاپ در قیاس با لپ‌تاپ‌های هیبریدی اقتصادی و میان‌رده که در این مطلب به شرح آن پرداختیم، کمی بالاتر بوده که با توجه به قدرت، عمر باتری و سایر ویژگی‌های برتری که دارد، در واقع با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. در حقیقت شما با پرداخت هزینه کمی بیشتر، لپ‌تاپ هیبریدی ارزشمندی خریداری خواهید کرد.  از جمله این ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به قلم قابل شارژ Lenovo Active Pen، داک شارژ سریع قلمی که روی لپ‌تاپ تعبیه شده است و بلندگوهای عالی آن اشاره کرد.

همچنین دارای عملکرد فوق العاده‌ای بوده و  به لطف پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core و گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe که قدرت آن را افزایش داده، تقریباً قادر خواهید بود هر برنامه‌ای را با آن اجرا کنید. نسبت تصویر ۱۶:۹ نمایشگر آن ممکن است کمی سلیقه‌ای باشد و فضای کمتری برای کار در اختیار شما قرار دهد، اما مشکل بزرگی نیست.

سخن پایانی

خرید یک لپ‌تاپ هیبریدی مزایای زیادی برای کاربران به همراه دارد. ترکیب قابلیت‌های تبلت و قدرت لپ‌تاپ و در عین حال سبکی و جمع‌وجور بودن آن، هر شخصی را نسبت به خرید چنین دستگاهی ترغیب می‌کند. لپ‌تاپ‌هایی که در این مقاله برای شما فهرست شدند، همگی از بهترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی هستند که در سال ۲۰۲۳ بهترین و پر فروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها هستند. اگر تا کنون از لپ‌تاپ هیبریدی استفاده کرده‌اید، تجربه خودتان را در استفاده از آن با ما درمیان بگذارید. به نظر شما چه لپ‌تاپ‌های دیگری می‌تواند به این لیست اضافه شود؟

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :