etebarkala snappay
etebarkala snappay

راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان ۲۰۲۳

4.4
(55)
حسین رجب چالی
12 ماه پیش
راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان ۲۰۲۳

راهنمای خرید تبلت مناسب کودکان با راهنمای خرید تبلت مناسب خودتان متفاوت است، چون بدیهی است که نیازهای هر سنی با سن دیگر تفاوت دارد. از سویی دیگر با توجه به نیازهای کودکان، نیازی به خرید یک تبلت قدرتمند با قیمت بالا نیست و شما می‌توانید با کمترین هزینه، یک تبلت مناسب با نیاز کودکتان تهیه کنید. در این مطلب مجله اعتبارکالا به شما خواهیم گفت که چگونه یک تبلت مناسب کودکان پیدا کنید و در آخر ۳ نمونه از این تبلت‌ها را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عوامل موثر در انتخاب تبلت مناسب کودکان

اولین عاملی که هنگام خرید تبلت مناسب برای کودکان باید مدنظر قرار دهید تعداد کاربری است که قرار است از دستگاه استفاده کند. آیا این تبلت فقط مختص کودک شماست؟ یا می‌خواهید خودتان هم از آن استفاده کنید؟ در ادامه این دو مسئله را بررسی می‌کنیم:

  • استفاده از تبلت توسط یک نفر: تبلت‌هایی را مدنظر قرار دهید که مناسب سن آن‌ها طراحی و ساخته شده‌اند؛ همچنین می‌توانید نمونه‌هایی را انتخاب کنید که قرار است در طولانی مدت، با بیشتر شدن سن فرزندتان نیازهای آن‌ها را برطرف کنند.
  • تبلت مشترک: اگر قرار است تبلت خود را با فرزندتان به صورت مشترک استفاده کنید باید به دنبال دستگاهی باشید که همه‌کاره باشد اما از محتوای شخصی شما هم محافظت کند. برای چنین شرایطی، تبلت‌هایی که (حالت کودک یا حالت کنترل توسط والدین) دارند می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان و نحوه انتخاب نمایشگر

معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

در مطلب «لپ‌تاپ بخرم یا تبلت؟» توضیح دادیم که ابعاد نمایشگر تبلت‌ها بین ۷ تا ۱۳ اینچ متفاوت است و اغلب این دستگاه‌ها دارای نمایشگر ۸ و ۱۰ اینچی هستند. برای خرید تبلت مناسب فرزندان‌تان بهتر است ببینید که آن‌ها با چه ابعادی راحت هستند. تصور عمومی این است که در دست گرفتن تبلت‌های ۷ و ۸ اینچی برای کودکان راحت‌تر خواهد بود؛ همچنین جابجایی یک تبلت با این ابعاد راحت‌تر است. با این حال، یک تبلت با نمایشگر ۱۰ اینچی فضای بیشتری به کودک برای تماشای ویدئو، استفاده مشترک و انجام بازی‌هایی که به دقت و مهارت دارند می‌دهد. با این حال، ابعاد نمایشگر رابطه مستقیمی با بودجه شما دارد؛ اگر خرید تبلت ۱۰ اینچی برای شما به‌صرفه نیست، نمونه‌های ۷ یا ۸ اینچی هم مناسب هستند.

قیمت تبلت کودک

معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

اکثر افراد تصور می‌کنند که تبلت‌های آیپد اپل قیمت زیادی دارند که در عمل هم درست است؛ اما با نگاهی به بازار تبلت‌ها می‌بینیم که امروزه تبلت‌های اندرویدی و ویندوزی هم هستند که برچسب قیمتی مشابه آیپد اپل دارند. تبلت‌های اندرویدی در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند؛ به همین خاطر اگر هزینه تبلت برای شما اهمیت دارد به سراغ تبلت‌های با سیستم‌عامل اندروید بروید. تبلت‌های اندرویدی علاوه‌بر کارایی مناسب، از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند که برای کودکتان مناسب‌تر نیز خواهند بود.

اغلب مواقع تبلت‌های ارزان‌قیمت، عملکرد ضعیف (در بخش گرافیکی و حتی دوربین) دارند و همین امر باعث می‌شود تا سرعت زیادی هنگام استفاده نداشته باشند. اما با توجه به این امر که کودک شما قرار نیست با تبلت خود سراغ بازی‌هایی با گرافیک بالا که ویژه بزرگسالان طراحی شده برود و یا از اپلیکیشن‌های گرافیکی استفاده کند، عملکرد ضعیف پردازنده نسبت به تبلت‌های قدرتمند و گران قیمت، تاثیر چندانی بر کار کودک نخواهد گذاشت و فرزند شما قادر است با یک تبلت معمولی به تماشای ویدئو بنشیند و یا بازی‌های کودکانه‌ای که برای سن وی طراحی شده را به راحتی انجام دهد. اما اگر قصد خرید تبلتی را دارید که خودتان نیز از آن استفاده کنید، بهتر است سراغ تبلت‌های قوی‌تر که مسلما از قیمت بالاتری نیز برخوردار است، بروید.

گستردگی اپلیکیشن‌ و بازی‌ها

معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

هر تبلتی با هر سیستم‌عاملی که برای فرزندتان بخرید، اپلیکیشن‌های تبلت یکی از ارکان اصلی برای کودکان هستند. برنامه‌های مناسب کودکان باید اغلب برای سرگرمی یا آموزش (یا تلفیقی از این دو) ساخته می‌شوند. از نظر گستردگی اپلیکیشن مناسب کودکان در سیستم‌عامل‌ها، اندروید تنوع بیشتری نسبت به iOS دارد و با بیشتر تبلت‌های اندرویدی مناسب کودکان، اپلیکیشن‌های مناسب آن‌ها نیز روز‌به‌روز در گوگل پلی بیشتر می‌شوند. همچنین یکی از مزیت‌های تبلت‌های اندرویدی این است که اغلب اپلیکیشن‌های مناسب کودک آن رایگان هستند؛ در صورتی در سیستم‌عامل iOS برای دانلود و نصب نرم‌افزارها نیاز به پرداخت هزینه هستید.

یکی از مزیت‌های نرم‌افزارهای iOS نسبت به اندروید این است که تمام نرم‌افزارها باید تاییدیه اپل را برای انتشار در اپ استور دریافت کنند و به همین کیفیت همه آن‌ها بالا است. در طرف دیگر، گوگل نظارت کمتری روی نرم‌افزارهای منتشر شده در فروشگاه اپلیکیشن خود دارد. البته هر دو سرویس گوگل پلی و اپ استور هم نرم‌افزار بی‌کیفیت و هم با‌کیفیت دارند و هنگام خرید تبلت بهتر است این موارد را مدنظر قرار دهید.

کنترل والدین و دسترسی به اینترنت

معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

برای خرید تبلت مناسب فرزندتان قابلیت کنترل کودک دستگاه را مدنظر قرار دهید. دقت کنید که دستگاه مورد نظر محدودیت‌های داخلی برای کودکان دارد یا خیر (مثل محدود کردن دسترسی‌های آنلاین، خریدهای درون برنامه‌ای و مدیریت زمان استفاده) یا اینکه ببینید می‌توانید برای امنیت بیشتر، برنامه‌های خاص و مرورگر ایمن برای فرزند خود نصب کنید یا خیر.

اتصالات و امکانات ارتباطی

به اتصالات و قابلیت ارتقای تبلت مورد نظر خود حتما توجه کنید. برخی تبلت‌ها برای افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی درگاه حافظه دارند. اغلب تبلت‌‌ها درگاه USB برای اتصال به هرچیزی از جمله پرینتر، صفحه‌کلید، موس و کیبورد یا دیگر لوازم جانبی دارند.

زمان خرید تبلت برای فرزندتان امکانات ارتباطی تبلت‌ها را نیز با یکدیگر مقایسه کنید. برخی تبلت‌ها فقط امکان اتصال به وای‌فای دارند و برای متصل شدن دستگاه به اینترنت نیاز به یک مودم یا گوشی خودتان دارید. برخی از آن‌ها که سیم‌کارت‌خور هستند هم از اینترنت 4G پشتیبانی نمی‌کنند و در نتیجه سرعت اینترنت کمتری خواهند داشت. پس بهتر است حتما به این موارد توجه کنید.

راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان و مشخصات فنی مورد نیاز

همانطور که مشخصات فنی تبلت برای یک فرد بزرگسال مهم است؛ برای تبلت کودکان هم اهمیت دارد. یک پردازنده قوی سرعت پردازش دستگاه را بالا می‌برد و فرزندتان می‌تواند به راحتی از تبلت خود استفاده کند. البته خرید تبلتی که پردازنده قوی دارد می‌‌تواند فرزند شما را خوشحا‌ل‌تر کند.

هنگام خرید دقت کنید که هرچه عمر باتری تبلت بیشتر باشد برای فرزندتان بهتر است؛ زیرا کودکان بیشتر اوقات با تبلت خود فیلم تماشا می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود تا باتری دستگاه زودتر تمام شود. به علاوه هرچه عمر باتری بیشتر باشد کودکان راحت‌تر می‌توانند بدون نگرانی تمام شدن باتری، تبلت خود را جابجا کنند. معمولا کودکان اهمیت خاصی به کیفیت دوربین نمی‌دهند و تفاوت خاصی بین دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و ۱۰۸ مگاپیکسلی قائل نیستند.

درست است که فضای ذخیره‌سازی تبلت ممکن است برای کودکان اهمیتی نداشته باشد اما هرچه حافظه دستگاه بیشتر باشد آن‌ها با راحتی بیشتری فیلم و انیمیشن‌های مورد علاقه خود را روی دستگاه ذخیره کنند. در خصوص رزولوشن تصویر حساسیت خاصی وجود ندارد. دستگاهی با رزولوشن معمولی هم برای کودکان کافی است و کودک چندان به رزولوشن بالا نیازی ندارند.

۶ تبلت مناسب کودکان

۱. سامسونگ گلکسی تب A7 10.4

سامسونگ گلکسی تب A7 10.4

مشخصات

پردازندهاسنپدراگون ۶۶۲
رم۳ – ۴ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲ – ۶۴ گیگابایت
قابل ارتقا به وسیله MicroSD
نمایشگر۱۰.۴ اینچ
۲۰۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل
TFT LCD
دوربین۸ مگاپیکسل در پشت
۵ مگاپیکسل در جلو
باتری۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۷ × ۱۵۷.۴ × ۲۴۷.۶ میلی‌متر
وزن۴۷۶ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۱۰، One UI 3.1
قابل ارتقا به اندروید ۱۱
مزایامعایب
پنل LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل پر نورفضای ذخیره‌سازی پایه کم
عمر باتری بیش از ۱۰ ساعتصفحه تبلت جاذب اثر انگشت است
اسپیکرهای واضح و بلند نسبت به بازی قیمتیظاهر نسبتا قدیمی
قیمت مقرون‌به‌صرفه

اولین تبلتی که در این راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان به شما پیشنهاد می‌کنیم، سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 است. اگر به دنبال تبلتی ارزان‌قیمت براوی فرزند خود هستید که بتواند به راحتی با آن فایل‌های رسانه‌ای را تماشا کند، گلکسی تب A7 10.4 می‌تواند بهترین گزینه برای کودک شما باشد. این تبلت با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزمره کودکان و حتی بزرگسالان باشد.

نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با حاشیه‌های نسبتا کم می‌تواند فضای مشاهده مناسب برای کودکان به ارمغان بیاورد. البته حاشیه‌های نمایشگر برای تبلتی مدرن، کمی زیاد است. این تبلت با نمایشگر فول اچ دی و رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل از روشنایی و وضح رنگ بالایی برخوردار است که آن را برای تماشای کارتون و انیمیشن‌های محبوب کودکانتان، مناسب کرده و اگرچه وزن یک تبلت ۱۰ اینچی کمی برای فرزندتان سنگین است اما اگر آن را در جایی ثابت بگذارد، برای تماشای ویدئوهای مورد علاقه‌اش مناسب خواهد بود.

بلندگوهای استریوی گلکسی تب A7 10.4 برای مشاهده فیلم پاسخگوی نیازهای شما و فرزندتان خواهد بود؛ اما اگر کمی صدای آن را بالا ببرید ممکن است آزاردهنده شود. همچنین، عمر باتری بیش از ۱۰ ساعت این تبلت باعث می‌شود تا کودکان شما بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ دستگاه از آن استفاده کنند.

همانطور که گفته شد این تبلت مقرون به صرفه، قابل قیاس با تبلت‌های پرچمدار نبوده اما با توجه به کاری که قرار است کودکتان با آن انجام دهد، خریدی مناسب و منطقی خواهد بود.

۲. سامسونگ گلکسی تب A7 Lite

سامسونگ گلکسی تب A7 Lite

مشخصات

پردازندهمدیاتک MT8768T Helio P22T
رم۳ – ۴ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲ – ۶۴ گیگابایت
قابل ارتقا به وسیله MicroSD
نمایشگر۸.۷ اینچ
۱۳۴۰ × ۸۰۰ پیکسل
TFT LCD
دوربین۸ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۸ × ۱۲۴.۷ × ۲۱۲.۵ میلی‌متر
وزن۳۶۶ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۱۱، One UI 3.1
مزایامعایب
قیمت پاییننمایشگر با کیفیت پایین
وزن سبکدوربین‌های نامناسب
دسترسی کامل به اپلیکیشن‌های گوگل با اندروید ۱۱عملکرد ضعیف هنگام کارهای سنگین

دومین تبلتی که در اینراهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان به بررسی آن خواهیم پرداخت، تبلت گلکسی تب A7 لایت بوده که نسخه لایت تب A7 است. این تبلت همانطور که از نامش پیداست مدلی تقلیل یافته محسوب می‌شود و طبیعتا از قیمت کمتری نسبت به تب A7 برخوردار خواهد بود. اگرچه این تبلت ارزان قیمت از نظر عملکرد پردازنده نسبت به تبلت‌های قدرتمند بازار ضعیف تر است اما اگر کودک شما صرفا بازی‌هایی با گرافیک پایین انجام می‌دهد و علاقه به تماشای کارتون دارد، گلکسی تب A7 لایت با توجه به قیمت ارزان و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، یک خرید مناسب خواهد بود.

این تبلت از عمر باتری ۱۰ ساعته برخوردار است که می‌توانید با یک بار شارژ کردن آن را با خیال راحت در طول سفر برای تماشای کارتون و یا بازی توسط کودکتان، حمل کنید. از سویی دیگر نمایشگر ۸.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل، آن را برای دستان کوچک کودکتان مناسب‌تر کرده و کار کردن با آن را آسان می‌سازد.

همچنین، وزن سبک ۳۶۶ گرمی تب A7 لایت باعث شده تا برای کودکان دارای سن پایین گزینه مناسبی باشد. با این حال، اگر قصد خرید تبلتی دارد که هم خودتان بتوانید از آن استفاده کنید و هم کودک‌تان، ممکن است تب A7 لایت پاسخگوی نیازهای شما نباشد. مگر اینکه از تبلت فقط برای مشاهده فیلم و وبگردی استفاده کنید. در این صورت، این دستگاه می‌تواند انتخابی ارزان و مناسب باشد.

۳. تبلت لنوو TAB M7 7305X

تبلت لنوو TAB M7 7305X

مشخصات

پردازندهمدیاتک MT8765B (برای نسخه دارای سیم‌کارت)
مدیاتک MT8321 (برای نسخه وای‌فای)
رم۱ – ۲ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۸ – ۱۶ – ۳۲ گیگابایت
قابل ارتقا به وسیله MicroSD
نمایشگر۷ اینچ
۱۰۲۴ × ۶۰۰ پیکسل
IPS LCD
دوربین۲ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۳۵۹۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۸.۳ × ۱۰۲.۹ × ۱۷۶.۳ میلی‌متر
وزن۲۳۶ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۹ (نسخه ۲ گیگابایتی)
اندروید ۹ نسخه Go (نسخه ۱ گیگابایتی)
مزایامعایب
قیمت پایینشبکه وای‌فای ضعیف (802.11b/g/n)
بدنه مقاومفاقد USB-C
حاشیه‌های کمعملکرد ضعیف (رم و حافظه پایین)

سومین تبلت در بلاگ راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان اختصاص داده شده است به لنوو TAB M8 8505X که بازی کردن با این تبلت ۷ اینچی که تنها ۲۳۶ گرم وزن دارد، برای کودکان بسیار راحت خواهد بود. این تبلت ظاهر زیبایی دارد و با توجه به بدنه فلزی که دارد، آن را در برابر ضربه یا افتادن از دست فرزندتان مقاوم می‌سازد. در مجموع دارای ظاهری لوکس بوده که آن را برای کودکان جذاب‌تر می‌کند.

پنل نمایشگر این تبلت از نوع IPS بوده که زاویه دید مناسبی را از اطراف در هنگام تماشای ویدئو دارد. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی لنوو TAB M8 8505X به مدت ۱۰ ساعت دوام می‌آورد که برای یک کودک بازیگوش کاملا مناسب است.

تبلت لنوو TAB M8 8505X با پردازنده و رم ضعیفی که دارد، قطعا مناسب کارهای سنگین نخواهد. رم ۱ یا ۲ گیگابایتی این تبلت لنوو مناسب به هیچ عنوان مناسب انجام بازی‌های سنگین نیست؛ اما اگر می‌خواهید کودک‌تان از تبلتش فقط برای مشاهده فیلم و انجام بازی‌های کودکانه ضعیف استفاده کند، تب M8 لنوو با قیمت پایینی که دارد می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما باشد. همچنین، دستگاه مذکور با داشتن بدنه مستحکم و وزن ۲۳۶ گرمی که دارد می‌تواند از زمین خوردن‌ها و بازیگوشی‌های فرزند دلبند شما جان سالم به در آورد.

۴. تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295

مشخصات

پردازندهاسنپدراگون ۴۲۹
رم۳  گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲  گیگابایت
نمایشگر۸ اینچ
۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
دوربین۸ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۸ × ۱۲۴.۴ × ۲۱۰ میلی‌متر
وزن۳۴۵ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۹، One UI 1.1
قابل ارتقا به اندروید ۱۰
مزایامعایب
پنل LCD با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل پر نور فضای ذخیره‌سازی پایه کم
عمر باتری بیش از ۱۳ ساعت صفحه تبلت جاذب اثر انگشت است
قیمت مقرون‌به‌صرفه دوربین سلفی ضعیف

تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 یکی دیگر از تبلت‌هایی بوده که با توجه به قیمت مناسب و وزن بسیار کم ۳۴۵ گرم، برای استفاده کودکان مناسب خواهد بود. این تبلت دارای نمایشگر ۸ اینچی بوده که کار با آن را برای کودکان آسان کرده و دارای وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ که برای تماشای فیلم و کارتون مناسب است.

اگرچه پردازنده اسنپدراگون ۴۲۹ قدرت پردازش زیادی ندارد اما با توجه به اینکه قرار است بازی‌هایی با گرافیک پایین که مناسب بچه‌ها طراحی شده را اجرا کند، مشکلی در هنگام بازی بوجود نخواهد آمد. این تبلت فلزی بوده و درنتیجه در برابر ضربه و افتادن از دست کودکتان مقاومت خوبی دارد.

۵. تبلت لنوو Tab M10 X505X

مشخصات

پردازندهاسنپدراگون ۴۲۹
رم۲  گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲  گیگابایت
نمایشگر۱۰ اینچ
۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
دوربین۸ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۸.۴ × ۱۶۹.۲ × ۲۴۳.۲ میلی‌متر
وزن۴۸۰ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۹، One UI 1.1
قابل ارتقا به اندروید ۱۰
مزایامعایب
پنل IPS با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل پر نورفضای ذخیره‌سازی پایه کم
عمر باتری بیش از ۸ ساعتصفحه تبلت جاذب اثر انگشت است
اسپیکرهای واضح و بلند نسبت به بازی قیمتیبدنه پلاستیکی
قیمت مقرون‌به‌صرفه نسبت به سخت‌افزاردوربین ضعیف

تبلت Lenovo Tab M10 یک تبلت میان رده با نمایشگر ۱۰ اینچی فول اچ دی و وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بوده که برای تماشای فیلم و کارتون بسیار مناسب است. از آنجایی که سخت‌افزار آن مشابه تبلت‌های گران قیمت سامسونگ Galaxy Tab A است، می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در هنگام بازی داشته باشد. این تبلت علیرغم ویژگی‌های سخت‌افزاری و نمایشگر خوبی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار بوده که ارزش خرید آن را برای کودکان بالا برده است.  

این تبلت با ضخامت ۸.۴ میلی‌متر و تنها ۴۸۰ گرم وزن، دست کودک را هنگام بازی خسته نمی‌کند. اما در نظر داشته باشید که جنس آن پلاستیک بوده و قادر نیست مانند تبلت‌های فلزی از دست کودکتان جان سالم بدر ببرد!‌ اما با این حال از نظر زیبایی ظاهری فرقی با تبلت‌های فلزی ندارد. باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن برای ۸ ساعت دوام می‌ورد که در مجموع برای تماشای فیلم یا بازی، مدت زمان خوبی به نظر می‌رسد.

۶. تبلت نارتب مدل N281 ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات

پردازندهOcta-core
رم۲  گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲  گیگابایت
نمایشگر۱۰ اینچ
۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
دوربین۸ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۷ × ۱۰۵ × ۱۸۸ میلی‌متر
وزن۳۳۹ گرم
جک هدفونبله
نرم‌افزاراندروید ۱۰
مزایامعایب
پنل IPS با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل پر نورفضای ذخیره‌سازی پایه کم
عمر باتری بیش از ۸ ساعتصفحه تبلت جاذب اثر انگشت است
اسپیکرهای واضح و بلند نسبت به بازی قیمتیبدنه پلاستیکی
قیمت مقرون‌به‌صرفهدوربین ضعیف

تبلت نارتب مدل N281 ظرفیت 32 گیگابایت یک تبلت مقرون به صرفه و مناسب کودکان است. این تبلت همانند تبلت لنوو Tab M10 از جنس پلاستیک بوده که تا حدی در برابر ضربه مقاوم است. اما نمایشگر ۱۰ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ آن برای تماشای کارتون و فیلم مناسب بوده و چشم کودک شما را خسته نمی‌کند. از سویی دیگر این نمایشگر حاشیه زیادی ندارد و همین امر موجب زیبایی این تبلت شده است.

پردازنده مرکزی Octa-core آن نیز به راحتی قادر است بازی‌های کودکانه و گرافیک پایین را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. این تبلت باریک تنها ۳۳۹ گرم بوده که با توجه به نمایشگر ۱۰ اینچی آن بسیار سبک است و در هنگام بازی دستان کودک شما را خسته نمی‌کند. درنهاین اینکه از نظر ظاهری کاملا به روز بوده و تفاوتی با نمونه‌های مشابه خارجی ندارد.

۷. تبلت جی ال ایکس F8 پلاس

پردازندهUnisoc SC9863A
رم۲  گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۳۲  گیگابایت
نمایشگر۸.۰ اینچ
۸۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل
دوربین۵ مگاپیکسل در پشت
۲ مگاپیکسل در جلو
باتری۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت
ابعاد۲۰۸.۵ در ۱۲۵.۵ در ۹.۶ میلی‌متر
وزن۳۶۳ گرم
جک هدفوندارد
نرم‌افزاراندروید ۱۰
مزایامعایب
پنل IPS با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل پر نورفضای ذخیره‌سازی پایه کم
عمر باتری بالاصفحه تبلت جاذب اثر انگشت است
اسپیکرهای واضح و بلند نسبت به بازی قیمتیوزن بالا
قیمت مقرون‌به‌صرفهدوربین ضعیف

تبلت جی ال ایکس F8 پلاس یکی دیگر از تبلت‌های مناسب برای فرزند شما بوده که نشان می‌دهد قیمت تبلت کودک ایرانی تا چه حد مناسب است. تبلت جی ال ایکس مدل F8 با وزن ۳۶۹ گرم و ضخامت ۹ میلی‌متری تولید شده و از نمایشگر ۸ اینچی برای نمایش محتوای رسانه‌ای استفاده می‌کند. این پنل از فناوری IPS ساخته شده و دارای رزولوشن HD+ است و تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل در هر اینچ موجب شده تا تصاویری واضح را به نمایش بگذارد.

این تبلت به پردازنده Unisoc SC9863A مجهز بوده و به کمک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 قادر است به نرمی و به سرعت برنامه‌هارا اجرا کند. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز دوربین‌های این دستگاه را تشکیل می‌دهد که اگرچه دوربین قدرتمندی نیست اما برای یک تبلت مناسب کودکان کفایت می‌کند.

این محصول با وجود قیمت کم درون جعبه خود یک قلم دارد و به کودک شما این امکان را می‌دهد تا با قلم آن نقاشی کند. این موضوع یک مزیت قطعی برای این تبلت به حساب می‌آید. باتری تبلت جی ال ایکس F8 پلاس دارای ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است که می‌تواند مدت زمان زیادی را دوام بیاورد. در نهایت باید اضافه کرد که این تبلت از سیم‌کارت و شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

سخن پایانی

در راهنمای خرید تبلت مناسب برای کودکان سعی کرده‌ایم مواردی چون قیمت، نمایشگر، طول عمر باتری و مقاومت بدنه در برابر ضربه را در اولویت قرار بدهیم. چرا که این موارد، از مهم‌ترین مواردی هستند که در هنگام خرید تبلت برای فرزندانتان باید در نظر داشته باشید تا بهترین کارایی را نسبت به نوع نیاز آن‌ها داشته باشد. البته مواردی مانند وزن وابعاد نیز در انتخاب شما دخیل است که با توجه به کاری که کودک شما از تبلت خود انتظار دارد، متغیر است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 55

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

بهزاد بخشی گفت:

سلام من تبلت دانش اموزی برای دخترم میخوام که قیمت زیر ۴۰۰هزار تومان باشد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه رد رنج قیمتی که مد نظر دارید، چنین تبلتی موجود نیست

صبا صابری گفت:

تبلت مناسب برای کودکان چ چیزی در نظز دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. تمامی تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی برای کودکان مناسب است

ادریس عرب گفت:

آدرس تان در کجاست کدام کشور هستین

زهرا گفت:

سلام .تبلت برای پسر ۱۰ ساله.اگه بتونه فیلم های آموزشی دانلود کنه. وببینه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

جواد گفت:

سلام ایا تبلت حافظه زیادی دارد چون کودک من زیاد برنامه نصب میکند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا حافظه کمی دارد ولی با توجه به اینکه از حافظه جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند می‌توانید یک حافظه جانبی با ظرفیت بالا در تبلت قرار دهید

محسن اسدی گفت:

تبلت واسه دخترم ۶ ساله قیمت مناسب میخام

رقیه یوسفی گفت:

تبلت خوب هست بگیرم قیمت چند

الهام نادری گفت:

چه تبعاتی برای فرزند پنج سالم خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند برای فرزند شما مناسب است

منا گفت:

قیمت تبلت چنده

طاها احمدشعار گفت:

قیمت تبلت های دانش آموزی

یکتا اصلانی گفت:

تبلت میخوام برای دخترم ۸ سالش a8خوبه رمش ۳۲ هستش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی تب A8 با توجه به بدنه مقاوم و نمایشگر خوب یک انتخاب مناسب است. با توجه به اینکه بازی‌های کودکان حجم زیادی از حافظه را اشغال می‌کند، اگر رم ۶۴ تهیه کنید بهتر از رم ۳۲ خواهد بود

عباس گفت:

سلام برای کودک ۱۰ساله چه تبلتی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی تبلت‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند برای کودک شما مناسب است

محمد میرزایی گفت:

تبلت ۱ میلیونی دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر

امینی گفت:

بین این تبلت های گفته شده برا دختر ۷ ساله من کدوم بهترین گزینه هستش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 را پیشنهاد می‌کنیم

علیرضا دیناروند گفت:

تبلت برای پسر بچه ۴ ساله فقط برای بازی کردن و کارتون دیدن میخوام اینترنت هم بشود برود که انلاین ببینه خواستم بدونم چه تبلتی هم کیفیتی و هم قیمتی مناسب تره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه نمایید. ما در این مطلب بهترین تبلت های مناسب برای کودکان را معرفی کرده ایم

نازنین زهرامقصودی گفت:

قیمت آن چنداست

علیرضا محمدی گفت:

این تبلت مخصوص کودکان چند روزه به دست مامی رسد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنانچه در فروشگاه موجود باشد؛ اگر ساکن تهران باشید و تا پیش از ظهر سفارش دهید همان روز به دست شما می‌رسد و چنانچه ساکن شهرهای دیگر باشید، با پست و طی مدت ۲ الی ۳ روز به دست شما خواهد رسید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
چنانچه در فروشگاه موجود باشد؛ اگر ساکن تهران باشید و تا پیش از ظهر سفارش دهید همان روز به دست شما می‌رسد و چنانچه ساکن شهرهای دیگر باشید، با پست و طی مدت ۲ الی ۳ روز به دست شما خواهد رسید

علیرضا محمدی گفت:

این تبلت مخصوص کودکان چند روزه به دست مامیرسد

امیر گفت:

تبلت کمی محکم برای بچه کوچیک می خواستم که توش کارتون ببینه و بزنه زمین نشکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از لیستی که در این مطلب آمده، ما به شما تبلت لنوو TAB M7 7305X را پیشنهاد می‌کنیم

حسین محمدی گفت:

قیمت تبلت اسب کودک

الشن مقامی گفت:

میگم تبلت چند سال به بالاس

مهدی زبرجدی گفت:

قیمت تبلت ها رو نزدید

صفی یه سههٔ گفت:

قیمت چقد است

نيما مباركي گفت:

وقت بخير تبات قيمت مناسب براي استفاده كودك ميشه پيشنهاد بديد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که دراین مطلب معرفی شدند همگی قیمت مناسب هستند

سمیه رضازاده گفت:

تبلت مناسب برای بچه ۴ ساله قیمت مناسب چی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی تب A7 Lite را پیشنهاد می‌کنیم

لیلادرستی گفت:

قیمت تبلت سامسونگ دخترانه مناسب ۸ سال

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست

سلام اشرف سلوکی گفت:

پس چه تبلتی برای پسرم ۶ سالش بخرم که معایب نداشته باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین تبلت ویژه کودکان به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/

امیر محمد هروی گفت:

سلام من ده سالمه برام درسام یک دانه تبلت لازم دارم چه تبلتی به دردم میخوره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 را پیشنهاد می‌کنیم که از هر نظر برای یک دانش‌آموز بسیار عالی عمل می‌کند

رضا رضایی گفت:

سلام،قیمت تبلت لنوو TABM77305X چند هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما با قیمتی حدود ۳ میلیون ۱۰۰ در سایر فروشگاه های اینترنتی به فروش می‌رسد

رضا بخشی گفت:

برای بچه زیر ۳ ساله چه نوع تبلتی باید خرید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت های نار تب را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که دارند از ویژگی های لازم جهت کنترل کودک نیز برخوردار هستند. برای مشاهده ویژگی های محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/nartab2-8-32gb-3gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/nartab2-e8-32gb-2gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/nartab2-7-32gb-2gb-tablet/

احشان گفت:

نه نداریم سوال

محم گفت:

تبلت مناسب فرزند پسر 7 سال چی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت‌های نارتب را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر نمایشگر بزرگ، وزن کمی داشته و از طرفی دارای سیستم کنترل والدین است. همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد
برای مشاهده مدل‌های این تبلت به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8&post_type=product&dgwt_wcas=1

شادی طرقی گفت:

برای سن دوسال جه تبلتی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت‌های مخصوص کودکان نارتب را پیشنهاد می‌کنیم
جهت مشاهده محصول، مشخصات و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/?s=%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8&post_type=product&dgwt_wcas=1

افسانه بدر گفت:

سلام یک تبلت خوب ومناسب برای نوه پسر که هشت ساله هست میخواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین تبلت‌هایی هستند که مناسب کودکان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، یکی از این تبلت‌ها را خریداری نمایید

الینا صمیمی راد گفت:

برای نصب برنامه و بازی در تبلت چه رمی مناسب هست ؟؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یک رم ۴ گیگابایتی تا حدی کفایت می‌کند اما هرچه این رم بیشتر باشد، بهتر است

مریم امینی گفت:

برای کودک یک ساله برای یادگیری زبان به نظرتون تبلت خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای کودک یک ساله آموزش زبان بسیار بسیار زود است! اما در هر صورت تبلت می‌تواند در یادگیری زبان به کودک مفید باشد

الهه رشیدی گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان چی پیشنهاد میدید برای دخترم که دبستانی هست میخوام

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بستگی داره که چقدر میخواید برای خرید تبلت هزینه کنید. به نظر ما گزینه‌ای رو از این مقاله انتخاب کنید که بدنه مقاومی داشته باشه و در عین حال قیمت ارزانی داشته باشه. موفق باشید.

الهام عابدینی گفت:

تبلت نارتب واقعا تبلت مناسب کودکان محسوب میشه یا فقط چون ارزونه گفتید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بله تبلت نارتب برای کودکان ساخته شده. ویژگی‌های خیلی سطح بالایی نداره و برای استفاده کودکان مناسب هست. قابلیت مهم و برجسته‌ای که این تبلت داره این هست که قابلیت‌های کنترلی رو برای والدین فراهم میکنه که به وسیله اون میتونند تعیین کنند کودکشون به چه میزان و چه ساعتی از تبلت استفاده کنه و به چه محتوایی دسترسی داشته باشه. میتونند تعیین کنند که کودکشون چه برنامه یا بازی روز بتونه روی تبلتش نصب کنه. این مهمترین مزیت تبلت نارتب هست.

میلاد گفت:

تبلت مناسب کودکان که هم قیمتش ارزون باشه و هم با هر ضربه خراب نشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
تبلت‌های نارتب مناسب کودکان ساخته شده و به همین دلیل از بدنه محکمی بهره میبره و قابلیت‌های کنترلی رو هم برای والدین فراهم میکنه. این تبلت‌ها قیمت ارزانی دارند.

حمید واعضی گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان از اینایی که معرفی کردید سامسونگ میشه یا لنوو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
تبلت‌های سامسونگ کیفیت بهتر و پایداری بیشتری رو نسبت به تبلت های لنوو ارائه میدهند.

مقدم گفت:

تبلت مناسب کودکان که صفحه نمایشش خوب باشه واضح باشه کدوم یکی از اینا میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روتون بخیر.
اگر نمایشگر برای شما مهم هست ما به شما تبلت لنوو TAB M7 7305X رو پیشنهاد میدیم که برخلاف سایر تبلت‌ها به نمایشگر IPS LCD مجهز هست و کیفیت خوبی رو ارائه میده.

حامد حیدری گفت:

تبلت مناسب کودکان که دوربین خوبی داشته باشه قیمتشم از همه ارزون تر باشه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر رزولوشن و کیفیت دوربین براتون مهم هست پیشنهاد میکنیم تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 رو خریداری کنید و اگر قیمت کمتری مدنظرتون هست پیشنهاد ما به شما تبلت نارتب مدل N281 ظرفیت 32 گیگابایت هست که ۸ مگاپیکسل رزولوشن دوربین اصلی و ۲ مگاپیکسل رزولوشن دوربین سلفیش هست. اگر کیفیت دوربین برای شما خلی مهم هست. باید بگیم که بین تبلت‌ها نمیتونید دوربین‌های با کیفیت رو پیدا کنید و باید به سراغ گوشی های هوشمند برید.

رامین افضلی گفت:

تبلت مناسب کودکان حداکثر چه ابعاد و وزنی میتونه داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بستگی به کاری داره که کودک شما بیشتر قصد انجامش رو داره. اگر برای شرکت در کلاس‌های آنلاین تبلت رو میخواد تبلت ۷ اینچی براش بهتره چون و ابعاد و وزن کمتری داره و مسلما دستش کمتر خسته میشه و کارش رو هم راه میندازه. اما اگر بیشتر برای بازی کردن و تماشای ویدیو تبلت رو میخواد تبلت ۱۰ اینچی بهتره. موفق باشید.

سمیرا ساعدی گفت:

تبلت مناسب کودکان برای کلاس های غیر حضوریش که صفحه نمایشش خوب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهترین صفحه نمایش رو تبلت تبلت لنوو TAB M7 7305X داره که از نوع IPS هست و زود خراب نمیشه. این تبلت همچنین قیمت مناسبی هم داره.

هوشنگ بهره‌ور گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان واقعا کدومه؟ نارتب واقعا مارک خوبیه؟

پشیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهرین مارک تبلت، سامسونگ هست و بعد لنوو و بعد نارتب. برند نارتب هم ویژگی‌های مثبتی مثل قیمت پایین‌تر نسبت به دو مدل قبلی داره و همچنین قابلیت‌های کننرلی داره که والدین به وسیله اونها میتونند محتوای در دسترس کودکان خودشون رو مدیریت و محدود کنند.

نادر نوری گفت:

بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان از این لیست کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
برای انتخاب تبلت باید به بودجه و یازهاتون توجه کنید. اما بهترین تبلت از نظر کارایی و عملکرد تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 هست. تبلت‌های نارتب و لنوو هم قیمت‌های کمتری دارند و اگر بودجه کمتری برای خرید تبلت در نظر گرفتید اونها هم گزینه‌های خوبی برای استفاده کودک هستند.

نیما قربانی گفت:

بهترین تبلت برای کودکان که دوربین خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهترین تبلت مناسب کودکان که دوربین نسبتا خوبی داشته باشه Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 هست. البته تبلت‌ها و مخصوصا تبلت مناسب کودکان که قیمت ارزانی دارند، دوربین‌های چندان با کیفیتی ندارند و برای دوربین بهتر، باید به سراغ گوشی های هوشمند برید.

زهره یاری گفت:

بهترین تبلت برای کودکان که قیمتش ارزون باشه کدومو از این لیست پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر قمت تیلت براتون مهم هست. ما بهتون تبلت‌های نارتب رو پیشنهاد میدیم که قابلیت‌های مناسبی را برای کودکان در کنار قیمت ارزان ارائه میدهند.

امیر تنها گفت:

تبلت مناسب کودکان که هم دوربینش خوب باشه و هم بدنه اش فلزی و محکم چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
ما تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 رو بهتون پیشنهاد میدیم که هم بدنه محکم و فلزی داره و هم از دوربین‌های نسبتا با کیفتی بهره می‌بره.

ایرج قاسمی گفت:

تبلت مناسب کودکان کدومو موجود دارید برای فروش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر. میتونید داخل قسمت جستجو در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا نام هر مدل رو که خواستید جستجو کنید. موجودی ها و قیمت‌های ما همگی داخل سایت بروز هستند.

یلدا مشهور گفت:

تبلت مناسب کودکان چی پیشنهاد میدید؟ براهی هدیه به خواهرزاده ام میخوام و اینکه کدومو برای فروش دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بستگی به بودجه‌ایی داره که در نظر گرفتید برای خرید تبلت. هر کدوم از این تبلت‌ها مزایا و معایب مخصوص خودشون رو دارند و باید با توجه به اونها و اولویت‌هاتون انتخاب کنید. موجودی های ما داخل سایت بروز هستند.

برزو آزاده گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان از نظر من فقط سامسونگه. بقیه زود خراب میشن

سحر صبحی گفت:

تبلت مناسب کودکان که هم ظاهر شیکی داشته باشه و هم پسرم بتونه باهاش راحت بازی کنه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 Lite هستش که هم ظاهر زیبا و هم وزن سبکی داره و نمایشگرش به قدری بزرگ هست که برای بازی مناسب باشه. موفق باشید.

زهرا سادات حسینی گفت:

تبلت مناسب کودکان که دوربین خوبی داشته باشه کدوم یکی از این ها هست؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 10.4 هست که دوربین‌های نسبت به بقیه تبلت‌های لیست بهتر هستن. اما در کل نباید انتظار زیادی از دوربین تبلت‌ها داشته باشید. چون در کل شرکت‌های سازنده دوربین‌های چندان با کیفتی رو در تبلت‌ها به کار نمیبرن. موفق باشید.

سمیه صادقی گفت:

تبلت مناسب کودکان که قیمت مناسبی هم داشته باشه کدومشو موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلامر روز شما بخیر.
اگر تبلت قیمت مناسب میخواید ما به شما دو برند نارتب و لنوو رو پیشنهاد میکنیم. در مورد موجودی هم باید خدمتتون عرض کنیم که موجودی های ما داخل سایت بروز هستند.

سجاد معصومی گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان سامسونگه یا لنوو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
تبلت‌های برند لنوو قیمت کمتری نسبت به سامسونگ دارند اما عمر و پایداریشون هم نسبت به تبلت‌های سامسونگ کمتر هست.

نیوشا آراسته گفت:

از بین این لیست تبلت مناسب کودکان کدومش رو موجود دارید برای خرید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
موجودی های ما داخل سایت بروز هستند.

آزاده حسنی گفت:

سلام. یه تبلت مناسب کودکان با قیمت مناسب برای پسرم میخواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
اگر تبلت با قیمت مناسب مد نظرتون هست ما بهتون تبلت‌های برند لنوو و نارتب رو پیشنهاد میدیم که از تبلت‌های سامسونگ قیمت کمتری دارند.

نیلوفر محبی گفت:

بهترین تبلت برای کودکان تا ۱۰ سال چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
برای کودک زیر ده سال، باید از بین تبلت‌هایی که در لیست معرفی شده به دنبال گزینه‌ای باشید که سبک‌تر و مقاوم‌تر از همه باشه و ترجیحا نمایشگر ۷ یا ۸ اینچی داشته باشه. از بین تبلت‌های مقاله بالا، ما به شما تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 Lite رو پیشنهاد میدیم. موفق باشید.

محسن حسینی گفت:

بهترین مارک تبلت برای کودکان از بین اینایی که معرفی کردید کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
هر کدوم از این گزینه‌ها مزایا و معایب خودشون رو دارند و این بستگی به نیازها و اولویت‌های شما داره که کدوم رو انتخاب کنید. تبلت‌‌های سامسونگ معمولا قیمت بیشتری دارند. اما پایداری و دوام بیشتری رو در طولانی مدت از خودشون نشون میدند. تبلت‌های لنوو و نارتب قیمت کم‌تری دارند. در بین اینها، سامسونگ از همه بهتر هست.

میترا گفت:

تبلت نارتب که به عنوان تبلت مناسب کودکان نوشتید رو موجود دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بله مدل‌های مختلفی از تبلت‌های برند نارتب در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا موجود هستند. موجودی ها و قیمت‌های ما روی وب سایت، بروز هستند.

مقدسی گفت:

تبلت مناسب کودکان کلا چه خصوصیاتی باید داشته باشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
چون کودکان از تبلت استفاده خاصی نمی‌کنند و به دوربینش نیازی ندارند، لازم نیست که این تبلت‌ها قدرت پردازشی و دوربین خیلی خوبی داشته باشند. بهتر هست که این تبلت‌ها از لحاظ بدنه و استحکام، کیفیت خوبی داشته باشند و چون لازم نیست که این تبلت‌ها امکانات خاصی داشته باشند، معمولا قیمت بالایی هم ندارند.

پرهام عبدالهی گفت:

تبلت مناسب کودکان که هم ظاهر خوبی داشته باشه و هم دوربینش خوب باشه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما سامسونگ گلکسی تب A7 Lite هستش که هم کیفیت مطلوبی داره و هم از دوربین‌ خوبی بهره مند هست.

کامران گفت:

تبلت مناسب کودکان که هم قیمت مناسبی داشته باشه و هم در برابر افتادن مقاوم باشه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما تبلت لنوو TAB M7 7305X هست که همونطور که در جدول مزایای این تبلت مشاهده می‌کنید، مقاومت بدنه جزء ویژگی‌هیا مثبتش هست و قیمت خوب و مناسبی هم داره.

علی گفت:

تبلت مناسب کودکان که قیمت مناسبی هم داشته باشه کدوم یکی از این ها میشن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
اگر به دنبال تبلت قیمت مناسب هستید، ما به شما تبلت های لنوو و نارتب رو پیشنهاد میدیم که نسبت به تبلت های سامسونگ قیمت ارزان تری دارند.

محمد گفت:

سلام تبلت مناسب کودکان

کتایون گفت:

تبلت مناسب کودکان که بچه بتونه باهاش بازی کنه کدوم یکی از این ها میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
پیشنهاد ما به شما تبلت لنوو Tab M10 X505X هست که از سخت افزار مناسبی نسبت به قیمتش بهره میبره، نمایشگر بزرگی داره و عمر باتریش هم برای بازی خوب هست.

مهناز گفت:

سلام. وقتتون بخیر. بهترین مارک تبلت برای کودکان رو معرفی میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
بهترین مارک تبلت سامسونگ هست که پایداری و دوام بیشتری نسبت به برندهای لنوو و نارتب داره ولی قیمتش بیشتر هست.

مهدیه گفت:

سلام. تبلت مناسب کودکان که بدنه مقاومی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
پیشنهاد ما به شما تبلت‌های لنوو TAB M7 7305X و سامسونگ گلکسی تب A7 Lite هست. موفق و پیروز باشید.

علی آشوری گفت:

یه تپلت مناسب واسه بچم میخوام میشه راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
ما به شما خرید تبلت‌های نارتب رو پیشناد میدیم. هم قیمت به صرفه و پایینی دارند و هم امکانات خوبی رو فراهم میکنند. نکته مثبت دیگه و البته مهمی که دارند این هستش که میتون دسترسی کودکتون رو در این تبلت به محتواها مدیریت و کنترل کنید. همچنینی میتونید دسترسی به برنامه‌ها و گیم ها رو طبق میل خودتون محدود کنید. موفق باشید.

میناعباسی گفت:

چه تبلتی بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام رزوتون بخیر.
شما میتونید با توجه به بودجه و ویژگی های خاصی که مد نظرتون هست یکی از تبلت‌های موجود در این لیست رو انتخاب کنید.

براندا آزمایشی گفت:

قیمت تبلت بچگانه چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده قیمت و ویژگی های تبلت‌هایی که ما برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم، به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/nartab2-8-32gb-3gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/nartab2-e8-32gb-2gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-a7-lite-sm-t225-32gb-3gb-tablet/
https://etebarkala.com/products/nartab2-7-32gb-2gb-tablet/

شهلا نیکان گفت:

قیمت تبلت لطفا برای کودکان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای خرید یک تبلت مناسب برای کودکان که از قیمت استثنایی برخوردار است، به لینک‌های زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/products/nartab2-e8-32gb-2gb-tablet/

https://etebarkala.com/products/nartab2-8-32gb-3gb-tablet/

https://etebarkala.com/products/nartab2-7-32gb-2gb-tablet/

امینی گفت:

تبلت ها رو میشه درب منزل پرداخت کنیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر ساکن تهران هستید، بله می‌تپانید تبلت را خریداری کرده و درب منزل هزینه آن را پرداخت کنید

۰۰۰۰۰ گفت:

گرونه

نوروزی گفت:

تبلت سامسون گرونه!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ تبلت‌های مختلفی در قیمت‌های متفاوت ارائه کرده است. سامسونگ تبلت‌های اقتصادی با کاربرد مناسبی دارد. برای نمونه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-a-8-0-2019-lte-sm-t295-32gb-tablet/

فاتح نوروزی گفت:

تبلت ای پد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نظر شما نامفهوم بود. اگر مقدور است کمی بیشتر توضیح دهید.

آیلین گفت:

من اسم تبلت نارتب رو هم تا حالا نشنیده بودم!
برند خوبیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کسانی که این تبلت را تهیه کرده‌اند از کیفیت آن راضی بودند و در قیاس با نمونه‌های خارجی، آن را کارآمد توصیف کردند. به خاطر داشته باشید که این تبلت ویژه کودکان بوده و شاید برای افراد بزرگسال کارایی لازم را نداشته باشد.

سمیرا گفت:

سلام قیمت تبلت بچگانه مناسب برای هدیه از چه قیمتی شروع میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت نارتب مدل N281 میتونه برای هدیه به کودکان و نوجوانان انتخاب خوبی باشه
https://etebarkala.com/products/nartab2-e8-32gb-2gb-tablet/

نگار فرجی گفت:

سلام خدمت شما با استفاده از پیشنهادات شما برای دخترم تبلت خریدم راهی هست که بتوان نرم افزار های نصبی کودک کنترل کرد و برنامه هایی مثل اینستاگرام را برای تبلتش فیلتر کرد تا نتواند نصب کند؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام و وقت بخیر
بستگی به مدل تبلت داره اما به صورت کلی اکثر تبلت‌ها حالت kids دارند که توی اون حالت شما میتونید دسترسی به اپلیکیشن‌های مورد نظرتون رو محدود کنید. اگر تبلتی که خردید این ویژگی رو نداره خیلی ساده میتونید با نصب یک app، برنامه‌های مد نظرتون رو قفل کنید تا دسترسی فقط از طریق رمز عبور ممکن بشه.

مینا عظیمی گفت:

برنامه هایی هستن که بتونم از روی گوشی خودم تبلت پسرمو کنترل کنم؟؟

etebarkala.jobs@gmail.com گفت:

سلام. به زودی مطلبی در همین مورد می‌ نویسیم. پس همراهمون باشید.

احمد تشنیزی گفت:

اون قاب رنگیا تو ایران موجود نیستن؟ کاش اکسسوری هم میفروختین :(

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام. به زودی لوازم جانبی هم به محصولات سایت اضافه می‌شه.