etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان ۲۰۲۳

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان ۲۰۲۲

ایده‌آل‌ترین خرید یک گوشی زمانی است که علاوه‌بر انتخاب یک گوشی قدرتمند با کارایی قابل قبول، هزینه منطقی نیز برای خرید آن بپردازیم. سامسونگ در این مورد به طراحی، تولید و فروش گوشی‌های میان‌رده روی آورده که در این مطلب به معرفی پنج گوشی میان رده سامسونگ با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخته‌ایم. اگر قصد خرید یک گوشی با قابلیت و عملکرد قابل قبول هستید و در عین حال بودجه محدود ۱۰ میلیون تومانی دارید، می‌توانید یکی از گوشی‌های این کمپانی را که در این مقاله فهرست شده‌اند انتخاب و خریداری کنید.

جدول مشخصات بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

Galaxy F22 Galaxy A14 Galaxy M32Galaxy A23 Galaxy A137 
۱۶۰ در ۷۴ در ۹.۴ میلی‌متر
وزن ۲۰۳ گرم
۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر
وزن ۲۰۲ گرم
۱۵۹.۳ در ۷۴ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۱۸۰
۱۶۴.۵ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
وزن ۱۹۵ گرم
۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی‌متر
وزن ۱۹۵ گرم
بدنه
۶.۴ اینچی Super AMOLED
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۶۰۰در ۷۲۰
۶.۶ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۹۰هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
۶.۴ اینچی Super AMOLED
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
۶.۶ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
۶.۶ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۶۰هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸
نمایشگر
دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
دوربین
Helio G80Exynos 1330Helio G80Snapdragon 680 Helio G80پردازنده
۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتباتری
اندروید ۱۱ اندروید ۱۳اندروید ۱۱ اندروید ۱۲اندروید ۱۲اندروید
رم ۴ یا ۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ یا ۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
رم ۳ یا ۴ گیگابایت/ حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایترم ۴ یا ۶
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت دحافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایترم و حافظه داخلی

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A137

سامسونگ گلکسی A137 با وزن ۱۹۵ گرم و ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی‌متر یکی از گوشی‌های میان‌رده با ارزش خرید بالای این شرکت است. فریم میانی و پشت بدنه این گوشی از پلاستیکی بوده و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و یک کارت حافظه میکرو SD را به صورت همزمان دارد. گوشی سامسونگ Galaxy A137 مجهز به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و درگاه USB Type-C جهت شارژ  کردن گوشی است.

این محصول میان رده مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD است که از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر ۸۳.۲ درصد از سطح بدنه را پوشانده است. نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A137 از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد.

این گوشی اقتصادی به ۴ دوربین در قسمت پشتی خود مجهز است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض، دوربین فوق عریض با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل می‌شود. این گوشی میان رده سامسونگ همچنین به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز مجهز است که در شرایط نور مناسب روز می‌تواند پرتره‌های خوبی را ثبت کند.

دوربین اصلی این گوشی می‌تواند با کیفیت 1080P و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. این محصول مجهز به یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که در بالای نمایشگر و داخل ناچ قرار گرفته است. این دوربین نیز قابلیت فیلم برداری 1080P با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

گوشی سامسونگ Galaxy A137 مجهز به پردازنده ۱۲ نانومتری MediaTek Helio G80 است. این پردازنده ۸ هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 را با خود به همراه دارد. اگرچه سخت افزار این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست، اما عملکرد بهتری را نسبت به پردازنده Exynos 850 که روی سامسونگ گلکسی A13 نصب است، از خود نشان می‌دهد.

این گوشی از یک باتری حجیم لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. حتی اگر استفاده‌ای سنگین از این گوشی داشته باشید، باتری آن یک روز کامل دوام خواهد آورد. گلکسی A137 از قابلیت شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد که تقریبا ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا باتری این محصول به طور کامل شارژ شود.  

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A23

گلکسی A23 سامسونگ یک گوشی میان رده با ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۹۵ گرم بوده که از پلاستیک سخت برای ساخت قاب پشتی و فیرم آن استفاده شده است. پنل چلویی این محصول، شیشه‌ای و از گوریلا گلس ۵ ساخته شده است. این گوشی همچنین دارای درگاه 2.0 USB Type-c و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

اندازه نمایشگر گوشی گلکسی A23 به میزان ۶.۶ اینچ و نسبت اندازه نمایشگر به بدنه آن ۸۳ درصد است. این محصول از یک نمایشگر PLS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر این گوشی سامسونگ ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است و نسبت تصویر در آن به میزان ۲۰:۹ است. نمایشگر این محصول از رزولوشن Full HD بهره می‌برد.  

گوشی گلکسی A23 در قسمت پشتی خود به یک مجموعه دوربین چهارگانه مجهز شده است. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، یک دوربین اولترا واید با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، یک دوربین ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و یک دوربین تشخیص عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسل می‌باشند. همچنین دوربین اصلی این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت  1080P و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. رزولوشن دوربین سلفی این محصول سامسونگ ۸ مگاپیکسل است.

پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ شرکت کوالکام بر روی گوشی galaxy A23 نصب است. این پردازنده ۸ هسته‌ای است و از فناوری ساخت ۶ نانومتری بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این گوشی اقتصادی سامسونگ Adreno 610 است. این گوشی ۵ نسخه دارد که ترکیب حافظه داخلی و رم متفاوتی را به کاربر ارائه می‌دهند. در نهایت این گوشی به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات را دارد. باتری این گوشی در استفاده‌های سنگین به راحتی یک روز کامل دوام می‌آورد و در استفاده‌ سبک از این گوشی، عمر باتری آن تا یک روز و نیم نیز می‌رسد. 

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy M32

گوشی‌های سری M سامسونگ همگی ویژگی‌هایی مناسب را با قیمتی معقول ارائه می‌دهند و گوشی سامسونگ گلکسی M32 نیز از این قاعده مستثنی نیست. گلکسی M32 با ابعاد ۱۵۹.۳ در ۷۴ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن ۱۸۰ گرم یک گوشی سبک محسوب می‌شود. قاب پشتی و فریم آن از پلاستیک سخت بوده و پنل جلویی از شیشه گوریلا گلس ۵ ساخته شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M32 مجهز به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پورت USB type-C f به عنوان درگاه شارژ است.

گوشی سامسونگ گلکسی M32 به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۹۰ هرتز بوده که در جابجایی بین اپ‌ها و کار کردن با برنامه‌ها تجربه خوب و روانی را ارائه می‌کند. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر ۸۰۰ نیت است. نمایشگر M32 از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر در آن ۲۰:۹ است. همچنین نمایشگر سامسونگ گلکسی M32 از تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر هر اینچ بهره مند است.

سامسونگ برای گوشی گلکسی M32 از دوربین چهارگانه استفاده کرده است. دوربین اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین از نوع تشخیص عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسل دوربین‌های این گوشی میان رده سامسونگ را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی این محصول قادر است با کیفیت 1080P و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. گوشی سامسونگ گلکسی M32 به یک دوربینی سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز مجهز است که در داخل ناچ در بالای نمایشگر قرار گرفته است و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080P و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی M32  را به یکی از پردازنده‌های شرکت مدیاتک، موسوم به Helio G80 مجهز کرده است. این پردازنده، ۱۲ نانومتری است و ۸ هسته دارد. همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G52 را نیز با خود به همراه  دارد. در نهایت M32 از یک باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است. این باتری با ظرفیتی بالا، عمر باتری مناسبی را ارائه می‌دهد. و در استفاده‌ معمولی رو به سنگین از این گوشی، عمر باتری آن حتی به دو روز نیز می‌رسد.

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A14

گلکسی A14 سامسونگ بر خلاف نسل قبلی خود از یک قاب تخت برخوردار است که ظاهری به روزتر به آن می‌دهد. پنل پشتی و فریم این گوشی با ابعاد ۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر و وزن ۲۰۲ از پلاستیک ساخته شده و پنل جلو نیز شیشه‌ای است.

گلکسی A14 به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD مجهز بوده که دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است. این نمایشگر حدود ۸۰.۲ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که تقریبا می‌توان گفت حاشیه‌های اطراف آن ضخیم است. یکی از نقاط قوت نمایشگر A14 نسبت به قیمتی که دارد، تراکم پیکسل 400ppi آن است.

گلکسی A14 سامسونگ از دوربین سه‌گانه بهره برده که لنزهای واید ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگلپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. لازم به ذکرست که در این پنل سنسور اولتراواید به چشم نمی‌خورد. دوربین واید یا همان اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تشکیل شده که در روز توانایی ثبت کردن عکس‌ها را با جزئیات نسبتا خوبی دارد. با لنز ماکرو نیز می‌توانید در فاصله بسیار نزدیک از جزئیات ریز مانند طراحی سنگ، مژه چشم و غیره عکس بگیرید. در خصوص فیلمبرداری خبری از پشتیبانی کیفیت 4K نیست، اما می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنید.

گوشی A14 با تراشه‌ای از برند مدیاتک به نام Helio G80 تولید شده که حداکثر نرخ کلاک دو عدد از هسته‌های آن به ۲ گیگاهرتز می‌رسد و بر این اساس طراحی شده تا بتواند کارهای معمولی روزانه را برای کاربران خود به خوبی انجام دهد. همچنین وظیفه پردازش‌های گرافیکی آن نیز برعهده Mali G52 است. در نهایت گلکسی A14 از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده که بیش از یک روز دوام می‌آورد. این گوشی از یک فست شارژ ۱۵ واتی برای شارژ باتری پشتیبانی می‌کند.

بررسی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy F22

سامسونگ Galaxy F22 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده با عملکرد و کیفیت مناسب است که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده است. این گوشی با ابعاد ۱۶۰ در ۷۴ در ۹.۴ میلی‌متر و وزن ۲۰۳ گرم یک گوشب نسبتا سنگین محسوب می‌شود که جنس قاب پشتی و فریم آن پلاستیک و پنل جلویی آن از شیشه است.

این گوشی به یک نمایشگر Super AMOLED با ابعاد ۶.۴ اینچ و وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز  مجهز شده است. این نمایشگر قادر است ۲۷۴ پیکسل در هر اینچ را به نمایش بگذارد و حداکثر روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد. بریدگی U شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی گلکسی F22 یک سنسور دوربین اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه آن را تشکیل می‌دهند.

گلکسی F22 سامسونگ به پردازنده Helio G80 شرکت مدیاتک مجهز شده و توانایی ارائه عملکرد خوبی را در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی را دارد. در بخش باتری هم سامسونگ Galaxy F22 با بهره بردن از باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت توانایی ارائه طول عمر مفید بهتری به نسبت بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده دیگر در این بازه قیمتی را دارد. پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات نیز از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی است.

سخن پایانی

گوشی‌های بسیار خوبی را می‌توان تا ۱۰ میلیون تومان پیدا کرد که برخی از آن‌ها با محصولات پرچم‌دار بازار نیز رقابت می‌کنند. در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی سامسونگ گلکسی تا ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. در این لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان فهرست شده که با توجه به نیاز خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. امیدواریم این لیست برای شما مفید واقع شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :