etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ های Core i7 در سال ۲۰۲۳

5
(2)

معرفی ۷ لپ تاپ برتر با پردازنده Core i7

حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های Core i7 در سال ۲۰۲۳

آیا به دنبال مشاوره برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ Core i7 هستید؟ این پردازنده قدرتمند قادر است مجموعه‌ای از فعالیت‌های سنگین مانند تولید محتوا، مرور وب سنگین، کامپایل برنامه‌های بزرگ، باز کردن شیت‌های زیاد و خیلی امور دیگر را به راحتی انجام دهد. علاوه بر این، زمانی که این پردازنده را یک GPU قدرتمند ترکیب می‌کنید، حتی می‌تواند کارهای بیشتری مانند اجرای بازی‌های سنگین، ویرایش ویدئو، یادگیری ماشین، مدلسازی سه‌بعدی و غیره را هم انجام دهد.

اگر به دنبال کارهای سختی مانند توسعه بازی و اپلیکیشن، رندر سه‌بعدی یا مدیریت نرم‌افزارهای مختلف ادوبی هستید، خرید یک لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Core i7 اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اینجاست که قابلیت هایپر تردینگ یا فراریسمانی پردازنده می‌تواند مفید واقع شود.

CPU نسل‌های متفاوتی دارد و هرکدام از این‌ها با قراردادها/سری‌های پردازنده مختلفی عرضه می‌شوند. در زیر به تعداد از آن‌ها اشاره می‌کنیم که به شما در لپ تاپ Core i7 مناسب کمک می‌کنند.

  • پردازنده‌های سری U مصرف انرژی کمی و دارد باتری نیز دوام زیادی دارد.
  • پردازنده‌های سری Y انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند و باتری دوام طولانی دارد.
  • پردازنده‌های سری K نشان‌دهنده چیپست‌های قفل‌شده هستند و از اورکلاک پشتیبانی می‌کنند.
  • سری H نشان‌دهنده مدل‌های با کارایی بالا هستند که برای محاسبات موبایل بهینه شده‌اند.
  • سری G به پردازنده‌هایی گفته می‌شود که یک گرافیک مجزا همراه خود دارند.

اگر به دنبال قدرت، عملکرد و بهره‌وری هستید به صورت یک‌جا هستید، هیچ‌چیز بهتر از یک لپ‌تاپ مجهز به i7 نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. همچنین، این لپ‌تاپ‌ها به اندازه مدل‌های Core i9 گران نیستند.

بهترین لپ تاپ های i7

۱. Asus Zenbook Pro Duo

Asus Zenbook Pro Duo

مشخصات کلی

پردازنده اینتل Core i7-10750H
۲.۶ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۱ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ OLED

 

۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل

گرافیک۶ گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 2060
باتریعمر باتری تا ۵ ساعت
مزایامعایب
قدرت پردازش عالیفن‌های دوگانه گاهی اوقات صدای زیادی دارند
پردازنده قدرتمندی که از اورکلاک جزئی پشتیبانی می‌کندباتری ضعیف
نمایشگر عالی با کمترین حاشیه ممکن 
بدنه شیک و زیبا 

مطمئنا لپ‌تاپ Asus Zenbook Pro Duo یکی بهترین نوت‌بوک‌های موجود در بازار است که از پردازنده‌های بالارده نسل دهم i7 استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ پرطرفدار علاوه بر قدرت محاسباتی بالا، مشخصات فنی قابل توجهی نیز دارد.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ ایسوس ۲۰۲۱

همانطور که در جدول مشخصات این لپ‌تاپ مشاهده می‌کنید؛ پردازنده دستگاه Core i7-10750H اینتل است که امکان کلاک توربو تا سرعت ۵ گیگاهرتز را به شما می‌دهد. معماری نوآورانه همراه با قابلیت‌های Multi Threading و Hyper Threading کارایی بالای این پردازنده را تایید می‌کند و پردازنده گرافیکی پیشرفته انویدیا GeForce RTX 2060 آن با ۸ گیگابایت رم ویدئویی نیز تکمیل کننده مشخصات این دستگاه فوق‌العاده است.

در بخش رم، ایسوس ۱۶ گیگابایت رم DDR4 را روی این دستگاه کار گذاشته است که امکان اجرای بازی‌های سطح بالا، طراحی گرافیک حرفه‌ای، مدلسازی سه بعدی متوسط و سایر فعالیت‌های مبتنی بر بهره‌وری را به راحتی به شما می‌دهد. این لپ‌تاپ از نظر فضای ذخیره‌سازی دارای یک درایو SSD با حجم ۱ ترابایت PCIe در دسترس شما قرار دارد که می‌تواند سرعت اجرای نرم‌افزارها و بازی‌ها را به شدت کاهش دهد. Asus Zenbook Pro Duo از نظر سیستم‌عامل هم از ویندوز ۱۰ به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند.

۲. MSI Creator 15M

MSI Creator 15M

مشخصات کلی

پردازنده اینتل Core i7-10750H
۴.۳ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۱ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ FHD

 

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

گرافیک۶ گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 2060
باتریعمر باتری تا ۶ ساعت
مزایامعایب
گرافیک قوی با قابلیت ری تریسینگقیمت زیاد
از شبیه‌سازی به کمک هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند 
پردازنده قدرتمند با پشتیبانی از هایپرتردینگ 
حافظه رم مناسب 
درایو SSD با فناوری فوق‌سریع Optane H10 

بی‌شک MSI Creator 15M نام خود را به عنوان لپ‌تاپی عالی برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و حرفه‌ای‌های مشتاق این حوزه سر زبان‌ها انداخته است. علاوه بر این، مشخصات فنی مناسب که در صدر آن‌ها پردازنده i7 قرار دارد، لپ‌تاپ مذکور را به همراهی مطمئن برای بازی تبدیل کرده است.

وقتی صحبت از عملکرد پردازشی به میان می‌آید، پردازنده اینتل Core i7-10750H با عملکرد گرافیکی بالا کاملا بی‌نقص عمل می‌کند. این پردازنده می‌تواند به راحتی وظایف بهره‌وری و نیازمندی‌های بازی بازی در حد میان‌رده را جوابگو باشد؛ همچنین سرعت کلاک توربو این پردازنده تا ۵ گیگاهرتز است. کارهای محاسباتی پیچیده و بازی‌های سنگین مانند Final Fantasy XV را به خوبی با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 خود اجرا کند. همچنین یک VRAM با حجم ۶ گیگابایت برای رندر راحت گرافیک‌های پیچیده و بافت بازی‌ها دریافت می‌کنید.

لازم است که حتما قابلیت ری‌تریسینگ RTX 2060 نیز اشاره کنیم. این گرافیک با داشتن ویژگی مذکور، پیاده‌سازی هوشمند عمق و رندر واقعی را آسان‌تر می‌کند؛ البته باید عملکرد هایپر تردینگ پردازنده Core i7 نیز در نظر گرفته شود.

لپ‌تاپ MSI Creator به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که آن را به دستگاهی عالی برای رندر گرافیکی پیشرفته، مدلسازی سه‌بعدی، دیتا ساینس یا علم داده، اجرای بازی‌های سطح و بالا و تقریبا هر کار حرفه‌ای سنگینی مناسب می‌کند. در بخش فضای ذخیره‌سازی، شما یک درایو Teton Glacier SSD با حجم ۱ ترابایت دریافت می‌کنید که از فناوری Optane H10 برای ارائه سریع‌تر داده‌ها استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ MSI به صورت پیش‌فرض از ویندوز ۱۰ پرو استفاده می‌کند.

۳. Razer Blade 15

Razer Blade 15

مشخصات کلی

پردازندهاینتل Core i7-10875H
۲.۳ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ FHD

 

۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل

گرافیک۸ گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 2070
باتریعمر باتری تا ۶ ساعت
مزایامعایب
ظاهر زیباکیبورد ضعیف
پردازنده گرافیکی مطمئن 
پردازنده رده بالا i7 با پشتیبانی از مولتی‌تردینگ 
نمایشگر مات عالی 
حافظه قابل ارتقا 

مگر می‌شود صحبت از بهترین لپ تاپ های Core i7 باشد و ریزر بلید ۱۵ در آن فهرست نباشد؟ با اینکه لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۵ در درجه اول به عنوان یک دستگاه گیمینگ شناخته می‌شود؛ اما پردازنده Core i7-10875H اینتل فضای زیادی برای کارهای دیجیتالی فراهم می‌کند. این پردازنده ۱۲ مگابایت حافظه کش و ۱۲ رشته برای پاسخگویی با نیازهای پردازش سریع‌تر دارد. در مرحله بعد، پردازنده گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 2070 انویدیا را قرار گرفته که ۶ گیگابایت VRAM دارد و می‌تواند برخی از سنگین‌ترین بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2021 کدام است؟

برای بخش حافظه، ۱۶ گیگابایت رم قابل ارتقا دریافت می‌کنید و حافظه ذخیره‌سازی نیز از نوع SSD با ۵۱۲ گیگابایت فضا را خواهید داشت. علاوه بر این، ریزر یک اسلات ۲.۵ اینچی برای قرار دادن ماژول SATA نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه فوق‌العاده از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند و امکان ادغام Windows Hello برای استفاده از وبکم را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۴. Acer Predator Helios 300

Acer Predator Helios 300

مشخصات کلی

پردازندهاینتل Core i7-10875H
۲.۶ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ FHD IPS

 

۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل

گرافیک۶ گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 2060
باتریعمر باتری تا ۶ ساعت
مزایامعایب
نمایشگر فوق‌العاده مناسب گیمینگشاسی سنگین و زشت
یکی از بهترین کارت‌های 

 

گرافیکی 1080p مناسب گیمینگ

 
قیمت مقرون‌به‌صرفه 
حافظه قابل ارتقا 
فناوری خنک‌کننده نوآورانه 

اگر به دنبال یک نوت‌بوک حرفه‌ای با پردازنده Core i7 هستید، Predator Helios 30 ایسوس یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما خواهد بود. با اینکه روی کاغذ، مشخصات این دستگاه با دیگر لپ‌تاپ‌های محبوب برابر است؛ اما نماینده ایسر به لطف راه‌حل‌های نوآورانه بی‌سیم و انواع اتصال، فراتر از بقیه عمل خواهد کرد.

دستگاه مذکور از پردازنده Core i7-10750H اینتل با سرعت کلاک پایه ۲.۶ گیگاهرتز تغذیه می‌کند که از کلاک توربو تا ۴.۵ گیگاهرتز را نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2060 نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند تقریبا تمام بازی‌های سنگین را با کیفیت 1080p اجرا کند. علاوه بر این، در این دستگاه شما ۶ گیگابایت حافظه VRAM دارید که بهره‌وری و کیفیت بازی‌ها را افزایش می‌دهد.

لپ‌تاپ مذکور با ۱۶ گیگابایت رم می‌تواند همه کارهای سنگین، به خصوص سناریوهای چالش‌برانگیز چندوظیفگی را به خوبی مدیریت کند. حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی NVMe SSD کاملا سریع است و به شما کمک می‌کند نرم‌افزارهای کاربردی مانند اتوکد، سالیدورک، بلندر، QuickBooks و بازی‌های سنگینی Assassin’s Creed Odyssey را در کمترین زمان ممکن اجرا کنید. از نظر سیستم‌عامل، Predator Helios 300 با نسخه خانگی ویندوز ۱۰ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

۵. Microsoft Surface Book 3

Microsoft Surface Book 3

مشخصات کلی

پردازندهاینتل Core i7-1065G7
۱.۳ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت SSD
نمایشگر۱۵ اینچ PixelSense Touch

 

۲۱۶۰×۳۲۴۰ پیکسل

گرافیک۶ گیگابایت NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
باتریعمر باتری تا ۱۷.۵ ساعت
مزایامعایب
پردازنده مناسبقیمت زیاد
پردازنده گرافیکی پیشرفته با چیدمان Max-Q 
رم سریع 
باتری فوق‌العاده 
نمایشگر عالی 
استانداردهای امنیتی نوآورانه 
۳۰ درصد سریع‌تر از سرفیس بوک ۲ 

سرفیس بوک ۳ جدید و بهبود یافته مایکروسافت نوت‌بوکی نوآورانه و جداشدنی است که تعادلی کامل بین قدرت و قابلیت حمل برقرار می‌کند. مایکروسافت برای این دستگاه از پردازنده مرکزی Core i7-1065G7 اینتل با سرعت کلاک توربو تا ۳.۹ گیگاهرتز استفاده می‌کند. پردازنده‌های G7 اینتل با فناوری گرافیکی بهبود یافته به بازار عرضه می‌شود و در نتیجه، سرفیس بوک ۳ به دستگاهی با عملکرد عالی در کلاس خود تبدیل شده است.

محاسبات گرافیکی و تجربه بازی با پردازنده گرافیکی پیشرفته GeForce GTX 1660 Ti انویدیا براساس ترتیب Max-Q عملکردی عالی دارد و به همراه ۶ گیگابایت VRAM، حتی پیچیده‌ترین کارهای گرافیکی و بافت‌های بازی بدون هیچ دردسری اجرا می‌شوند. طراحی Max-Q بیشتر موجب افزایش راندمان انرژی می‌شود و TDP گرافیک را نیز کاهش می‌دهد.

مایکروسافت برای بهبود عملکرد چندوظیفگی و کارهای حرفه‌ای، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD در این نوت‌بوک ۲ در ۱ خود به کار برده است. چیزی که در این بخش خودنمایی می‌کند، سرعت پردازش داده ماژول رم است که برای سرفیس بوک ۳ روی ۳۷۳۳ مگاهرتز تنظیم شده است. بنابراین، رم این دستگاه در خواندن داده‌ها و انجام امور مورد نظر کاربر باعث روان شدن کار می‌شود. از نظر سیستم‌عامل نیز لپ‌تاپ جدید مایکروسافت با Windows 10 Home عرضه می‌شود.

۶. Asus ZenBook 15

Asus ZenBook 15

مشخصات کلی

پردازندهاینتل Core i7-10750H
۲.۶ گیگاهرتز
رم۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۱ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ FHD Touch

 

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

گرافیک۴ گیگابایت NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti
باتریعمر باتری تا ۶ ساعت
مزایامعایب
لولای ErgoLift برای تجربه تایپ استثناییجذب اثر انگشت بالا
فناوری خنک‌کننده نوآورانه 
پردازنده گرافیکی قابل اعتماد انویدیا 
نمایشگر زیبا 

ایسوس زنبوک ۱۵ یکی از نوآورانه‌ترین لپ‌تاپ‌های فهرست بهترین لپ تاپ های Core i7 ما محسوب می‌شود که از فناوری پیشروی ScreenPad 2.0 بهره می‌برد. علاوه بر این فناوری پیشرفته، شما با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به دستگاهی با توان محاسباتی و قدرت گرافیکی بالا دسترسی خواهید داشت.

دستگاه مذکور برای رسیدن به عملکرد پردازشی بالا از پردازنده Core i7-10750H اینتل استفاده می‌کند که به راحتی از پس وظایف سخت برمی‌آید. پردازنده i7 این دستگاه از معماری Hexa-core برخوردار است و می‌تواند تا ۵ گیگاهرتز توربو بوست شود. ایسوس برای این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 Ti با ۴ گیگابایت رم ویدئویی استفاده کرده است تا دستگاهش بتواند بدون هیچ تاخیری از پس کارهای کارها و وظایف سنگین گرافیکی برآید.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کار گرافیکی

رم دستگاه ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توانید با آن چند کار را به طور همزمان مدیریت کنید. همچنین، برای ذخیره داده‌ها نیز از درایو SSD با حجم ۱ ترابایت استفاده می‌شود. در بحث سیستم‌عامل نیز ایسوس برای خریداران این دستگاه ویندوز ۱۰ را به صورت پیش‌فرض نصب کرده است.

۷. MSI GF63 Thin

MSI GF63 Thin

مشخصات کلی

پردازندهاینتل Core i7-9750H
۲.۶ گیگاهرتز
رم۸ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ FHD IPS

 

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

گرافیک۴ گیگابایت NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
باتریعمر باتری تا ۸ ساعت
مزایامعایب
ظاهر فوق‌العادهفضای ذخیره‌سازی نامناسب
نمایشگر پرنور 
پردازنده قدرتمند که از اورکلاک جزئی پشتیبانی می‌کند 
عمر باتری مناسب 
اسپیکرهای عالی با آمپلی‌فایر داخلی 
رم قابل ارتقا 

MSI GF63 Thin یکی از بهترین گزینه‌های برای گیمرهایی است که بودجه زیادی ندارند؛ با این حال، با کمی اغماض می‌توان از این لپ‌تاپ ام‌اس‌ای برای کارهای حرفه‌ای و طراحی نیز استفاده کرد.

پردازنده مرکزی Core i7-9750H اینتل تراشه‌ای قدرتمند است که از قابلیت‌های چند رشته‌ای و هایپرتردینگ برای پردازش‌های پیچیده بازی‌ها و داده‌های حرفه‌ای با دقت بالا استفاده می‌کند. همچنین، گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 Ti کارت گرافیکی مناسب برای علاقه‌مندان به رزولوشن 1080p خواهد بود که به همراه ۴ گیگابایت رم ویدئویی، به راحتی بافت‌ها و گرافیک‌های پیچیده را پردازش می‌کند.

ام‌اس‌آی ۸ گیگابایت رم برای کمک به پردازنده پرقدرت خود در نظر گرفته است که در صورت لزوم می‌توانید آن را به ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید. یک حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت SSD NVMe نیز برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار شما قرار دارد که با وجود فضای محدود، می‌تواند زمان راه‌اندازی نرم‌افزارها و بازی‌ها را کاهش دهد. برای سیستم‌عامل نیز MSI از ویندوز ۱۰ برای لپ‌تاپ GF63 Thin بهره برده است.

۸. لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Pro 9 نسخه اینتل

پردازندهپردازنده نسل 12 اینتل Core i7-1255U
رمحافظه رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت از نوع LPDDR5
فضای ذخیره سازیفضای ذخیره سازی: 128، 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۳ اینچی PixelSense Flow وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز  نمایشگر لمسی با قابلیت ۱۰ لمس همزمان  روشنایی حداکثر ۴۵۰ نیت
گرافیکگرافیک Intel Iris Xe
باتریحداکثر 19 ساعت در صورت استفاده معمولی از دستگاه
مزایامعایب
نمایشگر پیکسل سنس عالی ۳:۲گزینه های صفحه کلید و قلم به قیمت خرید اضافه می‌شود
پشتیبانی از قلمگزینه LTE/5G در مدل اینتل وجود ندارد
صفحه کلید قابل جدا شدن این تبلت سبک وزن را به یک لپ تاپ تبدیل می کند 
عملکرد عالی 

برای کسانی که عاشق اولین تجربه تبلتی هستند، لاین آپ سرفیس پرو مایکروسافت قطعا یکی از بهترین‌ها با پایه داخلی، ساخت تمام فلزی، و طراحی براق و باریک است. البته به خاطر داشته باشید که مایکروسافت هر دو پردازنده کوالکام اینتل و آرم را در یک خانواده قرار می‌‎دهد.

در حالی که مدل‌های جدیدتر Arm به شرط پرداخت هزینه بالاتر، اتصال 5G داخلی را برای شما به ارمغان می‌آورند، مدل آزمایش شده و قابل اعتماد اینتل همچنان با سازگاری برنامه‌ها و عملکرد قابل اعتماد بهبودیافته، تجربه بهتری را برای اکثر کاربران ویندوز ارائه می‌کند.

قیمت این تبلت از ۱۳۹۹ دلار برای ساخت Core i7 اینتل شروع می‌شود که به پردازنده i7-1255U در کنار گرافیک Intel Iris Xe، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت درایو حالت جامد مجهز می‌شود. این دستگاه بر روی پلتفرم Evo اینتل ساخته شده و دارای گواهینامه است که نویدهایی از عملکرد پایدار و عمر باتری طولانی را ارائه می‌دهد. در پیکربندی بالا، می‌توانید یک بیلد با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی حالت جامد دریافت کنید.

و در کنار پورت Surface Connect مغناطیسی مایکروسافت، دو درگاه Thunderbolt 4 از طریق USB-C نیز تعبیه شده است. متاسفانه، این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین برای گوش دادن به موسیقی باید از هدفون های سیمی بلوتوث یا USB-C استفاده کنید.

۹. لپ‌تاپ ۱۳.۵ اینچی HP Spectre x360

پردازندهپردازنده اینتل Core i7
رمحافظه رم ۱۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۱ ترابایت حافظه SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۳.۵ اینچی IPS وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ نرخ نوسازی ۶۰ هرتز  روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت
گرافیکگرافیک Intel Iris Xe
باتریبیش از ۵ ساعت در صورت استفاده معمولی از دستگاه
مزایامعایب
مشخصات عالیگران
نمایشگر فوق‌العاده ۳:۲بدون گزینه LTE
شاتر حریم خصوصی وب کم 
بلندگوهای چهارگانه 

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ با طراحی کاملا جدید و منحصر به فرد با پردازنده Core i7 هستید، لپ‌تاپ اچ‌پی Spectre x360 با نمایشگر ۱۳.۵ اینچی آن، یک گزینه فوق‌العاده خواهد بود. این پل‌تاپ با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 1255U قدرت پردازشی بسیارز بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از سویی دیگر گرافیک Intel Xe آن تضمین می‌کند که می‌توانید از عملکرد گرافیکی یکپارچه بی‌رقیب لذت ببرید.

این لپ‌تاپ ۲ در ۱ اچ‌پی دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه و حداکثر ۲ ترابایت SSD بوده که تمام حافظه و فضای ذخیره سازی مورد نیاز یک اولترابوک را در اختیار شما قرار می‌دهد. سایر مشخصات نیز ناامید کننده نیستند؛ نمایشگر ۳:۲ HD یا 3K2K با پوشش ضد انعکاس و دقت رنگ عالی، و گنجاندن یک وب کم 720p با شاتر حفظ حریم خصوصی، بلندگوهای چهارگانه Bang & Olufsen، باتری بزرگ ۶۶ وات ساعت و گزینه‌های اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ نیز از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ core i7 اچ‌پی است.

از نظر طراحی، HP Spectre x360 13.5 دارای طراحی منحصربفرد با لبه‌های زاویه دار قابل توجه است که آن را به یکی از شیک‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند. اندازه بزرگ صفحه‌کلید، تایپ کردن با آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند و ترک‌پد نیز محکم و قابل اعتماد است. از نظر پورت، شما دو تاندربولت ۴ و همچنین یک پورت USB-A را دریافت می‌کنید.

سخن پایانی

در مطلب بهترین لپ تاپ های Core i7 مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌های دارای پردازنده ۷ هسته‌ای برای شما مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است برخی از لپ‌تاپ‌های نام برده شده در این لیست، در بازار ایران موجود نباشند؛ اما با مقایسه مشخصات آن‌ها با نمونه‌های موجود، می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

به نظر شما چه لپ‌تاپ دیگری را می‌توان به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :