etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ۲۰۲۳

4.8
(5)

۵ لپ تاپ گیمینگ جذاب که باید بشناسید.

طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ۲۰۲۳

آیا تا به‌حال با لپ‌تاپ خود بازی‌‌های سنگین را اجرا کرده‌اید؟ آیا گیمر هستید و به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید؟ بازی‌‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های بزرگ تجهیزات و قطعات مخصوص بازی را تولید و عرضه می‌کنند. این تجهیزات معمولا طراحی متفاوت، نورپردازی جذاب و قدرت بیشتری نسبت به قطعات معمولی دارند. 

شرکت ایسوس یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولید کننده قطعات کامپیوتری، لپ‌تاپ و وسایل جانبی متنوع است. این شرکت در سال‌های اخیر در زمینه تولید محصولات گیمینگ نیز با کیفیت ظاهر شده است. لپ تاپ های گیمینگ ایسوس نیز در بین گیمرها و کاربران حرفه‌ای طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس در سال ۲۰۲۳ با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15
مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 7 5800H

AMD Ryzen 9 5900HS

پردازنده گرافیکیNvidia GeForce RTX 3060

Nvidia GeForce RTX 3080

حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD

۱ ترابایت

نمایشگر۱۵.۶ اینچ

۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل

لپ تاپ ROG Zephyrus G15 قهرمان جدید لپ تاپ گیمینگ ایسوس است که مزایای بسیاری دارد. این لپ‌تاپ مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سری AMD Ryzen و Nvidia RTX 3000 و فوق العاده قدرتمند است. شما با خیال راحت می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌ها را روی این لپ‌تاپ اجرا کنید. میزان حافظه رم و حافظه داخلی بالا، در کنار نمایشگر بسیار با کیفیت QHD و با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، ارزش خرید این لپ‌تاپ را بسیار بالا می‌برد.اگر یک لپ‌تاپ گیمینگ با عملکرد بالا می‌خواهید که راه‌اندازی آن با قیمت مقرون به صرفه باشد، هیچ چیز بهتر از این لپ‌تاپ نیست.

لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 برای مدت زیادی برترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس بود. تقریبا همه چیز را درست انجام می‌داد و ایسوس توانست نسخه جدید آن را کمی بزرگ‌تر و بسیار بهتر کند. Zephyrus G15 یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی گیمینگ است که می‌توانید بخرید. این لپ‌تاپ فقط در بخش پردازنده قدرتمند نیست، بلکه اسپیکرهای قدرتمند، باس قوی، کیبورد و تاچ‌پد بسیار رضایت‌بخش از مزایای این لپ‌تاپ است. باتری این لپ‌تاپ می‌تواند حدود ۸.۵ ساعت دوام بیاورد. البته اگر وجود وب‌کم برای شما مهم است باید بدانید که این لپ‌تاپ وب‌کم ندارد.

۲. لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 G733

لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 G733

مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 9 5900HX
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3080
حافظه رم۱۶ گیگابایت

۶۴ گیگابایت

حافظه داخلی۱ ترابایت SSD

۱ ترابایت SSD M.2

نمایشگر۱۷.۳ اینچ

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل

یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های بازی در سال ۲۰۲۱ است.این لپ‌تاپ به دلیل مشخصات و عملکرد عالی خود، قیمت نسبتا بالایی دارد. طراحی جذاب با نورپردازی RGB و صفحه‌کلید مکانیکی نوری یکی از بهترین‌هایی است که داریم.می‌توانیم بگوییم که این فقط یکی از بهترین‌‌های ایسوس نیست بلکه می‌توانیم آن را در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ قرار دهیم.

Scar 17 صفحه نمایش 4K ندارد، اما نرخ تازه سازی ۳۶۰ هرتز را با رزولوشن 1080P جفت می‌کند. در حالی که تفاوت در وضوح ایده‌آل نیست، نرخ نوسازی بسیار سریع برای گیمرهای رقابتی ایده‌آل خواهد بود. در نهایت، اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ قوی برای اجرای بازی‌های رقابتی و سنگین هستید، لپ‌تاپ ROG Strix Scar 17 یک گزینه عالی برای بررسی است.

۳. لپ‌تاپ ROG Strix G15 AMD Advantage Edition

لپ‌تاپ ROG Strix G15 AMD Advantage Edition

مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 9 5900HX
پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 6800M
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ

۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

تعداد لپ‌تاپ‌های قدرتمندی که قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی داشته باشند، زیاد نیست. لپ تاپ  ROG Strix G15 AMD Advantage Edition یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است. این لپ‌تاپ عملکرد بالا و عمر باتری خیره کننده‌ای دارد. لپ‌تاپ ROG Strix G15 Advantage Edition پردازنده قدرتمند AMD و میزان رم مناسبی را در خود دارد. این لپ‌تاپ می‌تواند حتی در سخت ترین بازی‌های AAA عالی عمل کند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ سال ۲۰۲۱ کدام است؟

حتی با پردازش‌های سنگین و طولانی، این لپ‌تاپ بیش از حد داغ نمی‌شود و با دریچه‌های خنک‌کننده گسترده در اطراف شاسی کار خنک کردن را فوق‌العاده انجام می‌دهد. علاوه‌بر این، عمر باتری برای این لپ‌تاپ گیمینگ بسیار مناسب است. برای مثال اگر فقط ویدیو تماشا می‌کنید، می‌توانید بیش از ۱۰ ساعت از آن استفاده کنید. حتی اگر نمایشگر 4K نباشد، ما طراحی این لپ‌تاپ با زوایای خوب و نورپردازی RGB بسیار جذاب است.

۴. لپ تاپ TUF Dash F15

لپ تاپ TUF Dash F15

مشخصات 
پردازندهIntel Core i7-11375H
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3070
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ

۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل

لپ‌تاپ‌های سری TUF جزو لپ‌تاپ‌های پرطرفدار ایسوس هستند که در کنار امکانات بسیار مناسب قیمت نسبتا مناسب و ارزش خرید بالایی دارند. جذابیت این لپ‌تاپ‌ها باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کنند. لپ‌تاپ ایسوس TUF Dash F15 نیز مقرون‌به‌صرفه بودن را حفظ کرده است و در عین حال استحکام بی‌نظیری را نیز ارائه می‌دهد. این پردازنده‌های قوی و صفحه‌نمایش ۲۴۰ هرتزی با رزولوشن 1080p را بدون هزینه گزافی به ارمغان می‌آورد. این لپ‌تاپ در عین حال سبک، نازک و بادوام است. این یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس برای کسانی است که نمی‌خواهند برای یک لپ‌تاپ پول زیادی خرج کنند.

۵. لپ تاپ Zephyrus G14

لپ تاپ Zephyrus G14

مشخصات 
پردازندهAMD Ryzen 7 4800HS
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce GTX 1660 Ti

NVIDIA GeForce RTX 2060

حافظه رم۳۲ گیگابایت
حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت SSD

۱ ترابایت SSD M.2

نمایشگر۱۴ اینچ

۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل  ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل

لپ تاپ Zephyrus G14 ممکن است مانند یک لپ تاپ بازی طراحی شده باشد، اما ثابت کرده است که لپ‌تاپ همه‌کاره‌ای است که ویژگی‌های جذابی دارد. چه گیمر باشید و چه به یک لپ‌تاپ قدرتمند با بهره وری بالا یا تولید محتواهای گرافیکی و پیچیده نیاز داشته باشید، این لپ‌تاپ ایسوس عملکردی باورنکردنی به شما ارائه می‌دهد.

عمر باتری شگفت‌انگیز، نمایشگر سریع، بدنه نازک و وزن کم، آن را فوق‌العاده قابل حمل می‌کند. البته این ارزان‌ترین گزینه موجود نیست اما ارزش خرید آن همچنان بالا است به خصوص اگر طرفدار پردازنده‌های AMD باشید.

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus M15 GU502

مشخصاتایسوس ROG Zephyrus M15 GU502
پردازندهنسل دهم اینتل Core i7
گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1660Ti
حافظه رم۱۶ گیگابایت حافظه رم
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ فول اچ دی / وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰/ نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز/ نسبت تصویر ۱۶:۹
حافظه داخلیحافظه اس‌اس‌دی ۱ ترابایت NVMe PCIe 3.0

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus M15 GU502 برای گیمرهایی که قصد خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند با قیمتی مناسب را دارند، یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. این لپ‌تاپ بسیار نازک و سبک بوده و حمل آن نیز برای کاربران راحت است. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس  ROG ZEPHYRUS M15 GU502 یکی از بهترین‌های لپ‌تاپ در رسته بازی است که می‌تواند با قدرتش شما را حیرت‌زده کند. این لپ‌تاپ قدرتمند دارای پردازنده i7 است که می‌تواند پدازش‌های سنگینی را انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ کارت گرافیک GeForce RTX 2070 بوده که می‌تواند قدرت بی‌پایانی را برای گرافیک و بازی به شما ارائه کند. این لپ‌تاپ دارای حافظه داخلی ۱ ترابایتی از نوع SSD است و می‌تواند سرعت بسیار بالا را در کنار محل ذخیره‌سازی بالا در اختیار شما قرار دهد. دقت صفحه‌نمایش Full HD بوده و شما می‌توانید تصاویر را با جرئیات کامل تماشا کنید.

همچنین این لپ‌تاپ به یک باتری قدرتمند ۴ سلولی با ظرفیت ۷۶ وات ساعت مجهز بوده که می‌تواند به مدت زمان ۳ ساعت اجرای بازی دوام بیاورد.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix GL502

مشخصاتایسوس Asus ROG Strix GL502
پردازندهIntel Core i7
گرافیکNvidia GeForce GTX 1060
حافظه رم۱۶ گیگابایت حافظه رم
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ فول اچ دی / وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰/ نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز/ نسبت تصویر ۱۶:۹
حافظه داخلیحافظه اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت / ۱ ترابایت HDD

لپ تاپ ایسوس ASUS ROG STRIX GL502 در قالبی جمع و جور نازک و سبک وزن ارائه شده و با استفاده از پردازنده نسل ششم اینتل  Intel Skylake 6th Gen و کارت گرافیک مستقل انویدیا NVIDIA GeForce GTX 1070 از نسل دهم کارتهای گرافیک این شرکت با معماری پاسکال است.

 این لپ تاپ گیمینگ ایسوس از نرخ سرعت بسیار بالا برای انتقال اطلاعات از درگاه M.2 SSD استفاده میکند و البته پشتیبانی کامل از Microsoft® DirectX® ۱۲ بهره می‌برد که با تجربه‌ای جدید و استفاده از تکنولوژی VR می‌توانید بازی‌ها را به صورت واقعیت مجازی با عینک و گجت‌های پوشیدنی و کنترل‌های مربوطه به بهترین شکل انجام دهید و تجربه‌ای متفاوت را خلق کنید.

پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل با نام Intel® HD Graphics 520 که میتواند تا مقدار زیادی کارهای گرافیکی سیستم را بدون نیاز به کارتهای گران قیمت و پر مصرف تامین کند و تا رزلوشن ۴K خروجی تصویر بر روی نمایشگرهای دیگر بدهد. همچنین فناوری NVIDIA G-SYNC بکار رفته در نمایشگر لپ تاپ ایسوس ASUS ROG STRIX GL502 لگ‌ها و مکث‌های نرخ فریم هایی که معمولا در V-Sync با آن مواجه می‌شوید را از بین می برد.

لپتاپ گیمینگ Asus ROG Flow Z13

مشخصاتایسوس ROG Flow Z13
پردازندهIntel i5-12500H | i7-12700H | i9-12900H
گرافیکRTX 3050 | RTX 3050 Ti
حافظه رم۸ گیگابایت حافظه رم
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ فول اچ دی / وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰/ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
حافظه داخلیحافظه اس‌اس‌دی ۵۱۲ هادردیسک ۱ ترابایت

لپ‌تاپ گیمینگ ROG Flow Z13 ایسوس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس بوده که خرید آن را به هر گیمر حرفه‌ای توصیه می‌کنیم. اگر به دنبال تبلت لپ‌تاپ هیبریدی مخصوص بازی هستید، ROG Flow Z13 بهترین گزینه روی میز است.

متاسفانه، در حالی که Asus ROG Flow Z13 به عنوان یک نوآوری در صنعت بازی، بسیار چشمگیر است، اما از قیمت بالایی برخوردار بوده که خرید آن برای هر گیمری امکان پذیر نیست. البته، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس هستید که به عنوان تبلت نیز عمل ‌کند تا در کنار بازی به سایر کارهای اجرایی خود نیز برسید، انتخاب منطقی خواهد بود.

این لپ‌تاپ هیبریدی مجهز به پردازنده قدرتمند نسل ۱۲ اینتل بوده و ایسوس آن را به پردازنده Core i9 12900H تجهیز کرده است. این پردازنده با ۱۴ هسته و ۲۰ رشته پردازشی در کنار ۲۴ مگابایت حافظه کش، قدرتمندترین پردازنده موجود در بازار لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها است.

به دلیل فرم فاکتور دستگاه، پردازنده گرافیکی قرار گرفته در لپ تاپ راگ فلو ایسوس از نوع Nvidia RTX 3050Ti است که با حافظه ۴ گیگابایتی خود از نوع GDDR6 آماده ارائه قدرت مناسب پردازشی است و از سویی گرمای کمتری تولید کرده که به حفظ دمای دستگاه منجر می‌شود.

میزان رم در نظر گرفته شده این دستگاه، ۱۶ گیگابایت و از نوع DDR5 بوده و در کنار آن برای ذخیره‌سازی میزان ۱ ترابایت حافظه پرسرعت SSD توسط ایسوس در نظر گرفته شده است.

سخن آخر

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ۲۰۲۱-2

حتما می‌دانید که برای خرید لپ تاپ گیمینگ باید هزینه بیشتری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی در نظر بگیرید. این لپ‌تاپ‌ها بسیار قدرتمند هستند و علاوه بر بازی شما می‌توانید برای پردازش‌‌های پیچیده و کارهای سنگین گرافیکی نیز از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین با اینکه هزینه بالایی پرداخت می‌‌کنید، این لپ‌تاپ‌ها کارایی و عملکرد بالایی به ارمغان می‌آورند.

در این مقاله ۸ لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس را معرفی کردیم. نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس چیست؟ آیا حاضر هستید لپ تاپ گیمینگ بخرید یا ترجیح می‌دهید لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر را خریداری کنید؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

Mmmm گفت:

لپ تاپ rog zephyrus g15 هدفون هم دارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دارای جک ۳.۵ میلیمتری بوده که می‌توانید هدفون را به آن متصل کنید همچنین دارای اسپیکر نیز هست

امیر قدرتی گفت:

سلام خسته نباشید تا ۴۰ میلیون چه لپتاپی بگیرم برای کارای سنگین مثل برنامه نویسی هوش مصنوعی و ترید و برنامه نویسی انجام بدم ؟
سری های tuf بهتره یا rog یا….؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌ها جهت برنامه نویسی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه کنید

امیر قدرتی گفت:

سلام خسته نباشید برای ترید و برنامه نویسی تا ۳۰ تومن چی پیشنهاد میدین

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های ترید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/introducing-the-best-laptops-for-trading/

امیر گفت:

سلام خسته نباشید تا ۳۰ تومن لپتاپ برای ترید و برنامه نویسی چی خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های ترید به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/introducing-the-best-laptops-for-trading/

Amir hossein گفت:

سلام خسته نباشید من ی لبتاب میخولستم در بازه 40 میلیون تومان گیمینگ باشه برای کار های دانشجویی هم خوب باشه از ایسوس هم باشه ممنون بهترین گزینه رو میگید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از این لیست لپ تاپ TUF Dash F15 را پیشنهاد میکنیم که علاوه بر اینکه جزء بهترین لپ تاپ های گیمینگ است، قیمت آن نیز با بودجه مورد نظر شما برابر است

علیرضا خرازی گفت:

سلام
من بتازگی یک لب تاب استوک راگ 2013 خریداری کردم به قیمت 20تومن
همون مدلی که در قسمت پشت لب تاب فن های غول پیکری داره شبیه اگزوز سوناتا
از سرعت پردازشش راضی هستم اما خیلی آداپتور میسوزونه
آیا این مدل ها آداپتور و ترانس بخصوصی لازم داره و اگر شما خودتون دارید راهنمایی بفرمایید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر به آداپتور یا ترانس خاصی نیاز ندارد و ممکن است به دلیل استفاده زیاد و پشت سر هم این اتفاق افتاده باشد. هر دوساعت یک بار به پل تاپ خود استراحت دهید