etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ گیمینگ سال ۲۰۲۳ کدام است؟

4.7
(6)
حسین رجب چالی
12 ماه پیش
بهترین لپ تاپ گیمینگ سال ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین لپ تاپ گیمینگ می‌تواند هرچیزی که یک گیمر نیاز دارد را در یک پکیج قابل حمل در اختیار او قرار دهد. نسل فعلی این دستگاه‌ها با ابعادی کوچک، عملکردی ارائه می‌دهند که تا همین چند سال پیش آرزوی آن را داشتیم. در این مطلب قرار است بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ ۲۰۲۳ را معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ گیمینگ چه ویژگی دارد؟

کوچک‌تر بودن لپ‌تاپ‌های گیمینگ به نسبت سیستم‌های رومیزی همیشه به معنی ضعیف‌تر بودن آن‌ها نیست و برخی از این ماشین‌های قدرتمند گاهی اوقات از قوی‌ترین سیستم‌های رومیزی هم بهتر هستند. ممکن است در یک لپ‌تاپ برخی قابلیت‌ها حذف شده باشند؛ اما قابلیت جابجایی و همیشه در دسترس بودن آن‌ها می‌تواند مزیت بزرگی باشد.

کوچک‌تر بودن به معنای ارزان‌تر بودن نیست (لپ‌تاپ‌ها، به خصوص نمونه‌های باریک‌تر قیمت بالاتری دارند)؛ با در نظر گرفتن این واقعیت که اینتل، انویدیا و AMD نهایت تلاش را خود را روی صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حرارت کرده‌اند می‌توان فهمید که لپ‌تاپ‌های گیمینگ فعلی بهترین نمونه‌های حال حاضر بازار هستند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ


پردازنده‌های سری ۴۰۰۰ AMD به جنگ پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل رفته‌اند و همین امر منجر به ساخت برخی لپ‌تاپ‌های AMD با قیمت کاملا رقابتی شده است. در همین حال می‌توان پردازنده‌های سری nVidia RTX 20 به همراه نمونه‌های Super را در برخی از محصولات فهرست فعلی مشاهده کرد.

همچنین تراشه‌های نسل ۱۱ در چند لپ‌تاپ تایگر لیک (Intel Tiger Lake) به‌کار رفته‌اند و اغلب با نام «Intel Evo» شناخته می‌شوند. اگرچه همیشه این تراشه‌ها برای مدل‌های گیمینگ استفاده نمی‌شوند؛ اما بهترین تراشه‌های Tiger lake با گرافیک یکپارچه‌ای ساخته شده‌اند که جدیدترین معماری Intel Xe این شرکت در آن‌ها به کار گرفته شده است و می‌توان با آن‌ها بازی‌های معمولی مانند Crusader Kings III را به راحتی اجرا کرد.

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ

۱. ریزر بلید ۱۵ نسخه‌ی ۲۰۲۰ (Razer Blade 15 2020) «بهترین لپ تاپ گیمینگ»

ریزر بلید ۱۵ نسخه‌ی ۲۰۲۰ (Razer Blade 15 2020) «بهترین لپ تاپ گیمینگ»

نسخه ۲۰۲۰ ریزر بلید (Razer Blade) یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را از آنچه که هست بهتر کرده است. این دستگاه همان شاسی آلومینیومی و پر زرق‌وبرق نسخه قبلی را قرض گرفته و آخرین پردازنده گرافیکی انویدیا (یعنی چیپ‌ست RTX Super) و پردازنده جدید نسل دهمی اینتل، باعث قدرت چند برابری آن است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ نمونه‌های مختلف و مشخصات سخت‌افزاری فراوانی است که ریزر برای آن در نظر گرفته است. از کارت گرافیک GTX 1660 Ti Base Edition تا RTX 2080 Super Advanced با پنل اولد را می‌توان برای آن انتخاب کرد.

ریزر بلید یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که حریفان کمی توان رقابت با قدرت آن را دارند. ریزر بلید با هر مشخصات سخت‌افزاری بی‌شک بهترین لپ تاپ گیمینگ حال حاضر جهان است. این لپ‌تاپ از پس هرکاری برمی‌آید. می‌توانید علاوه بر ادیت ویدئو و تصویر، کارهای گرافیکی سنگین را انجام دهید و هنگام تفریح، بازی‌های رایانه‌ای را با بالاترین گرافیک روی ریزر بلید ۱۵ اجرا کنید.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیپردازنده نسل دهم اینتل
پردازنده گرافیکیتا nVIDIA RTX 2080 Super Max-Q
حافظه رمتا ۱۶ گیگابایت
نمایشگرفول اچ‌دی ۱۴۴ هرتز، ۳۰۰ هرتز یا اولد 4K 60Hz
حافظهتا ۱ ترابایت SSD
باتری80Wh
ابعاد۲۳۵X۳۳۵X۲۰
وزن۲.۱ کیلوگرم

مزایا

  • کیفیت ساخت بی‌نظیر
  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پردازنده مرکزی و گرافیکی
  • عملکرد عالی
  • عمر باتری بالا

۲. لپ‌تاپ لنوو Legion Pro 7i (Gen8)؛ بهترین لپ‌تاپ گیمینگ از هر نظر

لنوو Legion Pro 7i  بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۶ اینچی بوده و از آنجایی که ۱۶ اینچ بهترین فاکتور برای یک لپ‌تاپ گیمینگ محسوب می‌شود، بهترین ل‌تاپ گیمینگ از نظر نمایشگر خواهد بود. پردازنده قدرتمند RTX 4080 یا RTX 4090 موجود در این لپ‌تاپ موجب شده تا عملکرد خیره کننده‌ای را به‌ویژه در هنگام اجرای بازی‌هایی با گرافیک سنگسن ارائه دهد و به راحتی سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ را شکست داده و پشت سر بگذارد. لپ‌تاپ Legion Pro 7i پردازنده RTX 4080 خود را با ۱۵۰ وات TGP اجرا می‌کند که حداکثر توان موثر پردازنده گرافیکی است.

لنوو Legion Pro 7i از یک پردازنده نسل سیزدهم اینتل – Core i9 13900HX استفاده می‌کند. اگر تصور می‌کنید که این پردازنده اساسا یک نسخه با کلاک کمی بالاتر از Core i9 13900H ایسوس است که در لپ‌تاپ بازی Zephyrus M16 خود استفاده کرده است، اشتباه می‌کنید.

علیرغم نام تقریبا یکسان، این یک پردازنده کاملا متفاوت و بسیار بهتر است. در جایی که مدل ایسوس دارای طراحی ۱۴ هسته‌ای با شش هسته P است، این یک پردازنده ۲۴ هسته‌ای با هشت هسته P و دو برابر تعداد هسته‌های E است که هر دوی آن‌ها قادر به افزایش ساعت ۵.۴ گیگاهرتز هستند. این لپ‌تاپ به یک SSD یک ترابایتی PCIe 4.0 سامسونگ و ۳۲ گیگابایت حافظه DDR5-5600 SK Hynix مجهز است.

این لپ‌تاپ گیمینگ لنوو به نمایشگری با وضوح 1600p  و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است. همچنین دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰است. لنوو Legion Pro 7i به طور کلی از Razer Blade 16 و Asus Zephyrus M16 در رزولوشن 1080p و 1440p بهتر است. همچنین از نرخ نوسازی بالاتری نیز برخوردار است؛ در حالی که قیمتی بسیار کمتر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ریزر دارد.

مشخصات فنی 
پردازندهCore i9 13900HX
گرافیکRTX 4090  RTX 4080 RTX 4070
حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت رم DDR5
فضای ذخیره سازیتا ۲ ترابایت SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
ابعاد۲۶۲.۱۲ در ۳۶۳.۲۲ در ۲۵.۶۵ میلیمتر
باتریتا ۹۹.۹۹ وات ساعت

مزایا

  • شاسی محکم
  • عملکرد عالی CPU
  • قیمت رقابتی

معایب

  • عمر باتری ضعیف

۳. ایسوس TUF A15 «بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده»

ایسوس TUF A15 «بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده»

لپ‌تاپ ASUS TUF A15 جدید به لطف قلب تپنده AMD Ryzen 7 4800H APU یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال گذشته است. گرافیک RTX 2060 و حافظه رم ۱ ترابایتی NVMe SSD هم به این موارد اضافه می‌شود تا این دستگاه را به یک دستگاه پرقدرت تبدیل کند. تنها نقطه ضعف TUF A15 را می‌توان قیمت آن دانست. عملکرد بازی، قدرت پردازنده و عمر باتری بالا این دستگاه را به یک لپ‌تاپ عالی برای کار و بازی تبدیل کرده است.

این لپ‌تاپ ایسوس حتی با قیمت فعلی هنوز هم نسبت به برخی لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده و گران قیمت‌تر عملکرد بهتری دارد و با توجه به امکاناتی که در با توجه به قیمتش ارائه می‌دهد بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ میان‌رده محسوب می‌شود. ایسوس TUF A15 در بازار ایران هم موجود است و می‌توانید با قیمتی نسبتا مقرون‌به‌صرفه آن را خریداری کنید.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیAMD Ryzen 7 4800H
پردازنده گرافیکیnVIDIA RTX 2060
حافظه رم۱۶ گیگابایت DDR4-2666
نمایشگر۱۵۰۶ اینچ فول اچ‌دی ۱۴۴ هرتز
حافظه۱ ترابایت M.2 NVMe
باتری90Wh
ابعاد۳۸۵X۲۵۶.۵X۲۵.۴
وزن۲.۲۹ کیلوگرم

مزایا

  • واحد پردازش قوی ۸ هسته‌ای AMD
  • باتری ۹۰ وات‌ساعتی
  • نمایشگر فول اچ‌دی ۱۴۴ هرتزی
  • طراحی زیبا و مقاوم

۴. لپ تاپ MSI GS66 Stealth «زیباترین لپ‌تاپ گیمینگ»

لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ MSI GS66 Stealth یک دستگاه تمام عیار برای بازی است که ظاهری براق و زیبا و عملکردی روان را به شما ارائه خواهد داد. به لطف بهره مندی از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER Max-Q این لپ تاپ قادر است بازی‌هایی با بالاترین سطح گرافیک را به بهترین نحو ممکن به اجرا درآورد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ می‌توان به نمایشگر فوق‌العاده با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و رزولوشن 1440P آن اشاره کرد. این نمایشگر در هنگام اجرای بازی‌ها به خوبی با گرافیک قدرتمند نصب شده بر روی لپ تاپ همخوانی دارد. این لپ تاپ ضخامت کمی دارد و در دسته لپ تاپ‌های باریک قرار می‌گیرد.

مشخصات این محصول به کلی با لپ تاپ MSI GS66 Stealth که سال پیش این شرکت به بازار عرضه کرده بود، متفاوت است و به میزان زیادی ارتقاء یافته است. عملکرد روان و بی صدای صفحه کلید نیز از جمله مواردی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیاینتل Core i9-10980HK
پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER Max-Q
حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت DDR5
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
FHD
نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز یا ۳۰۰ هرتز
حافظهتا ۲ ترابایت SSD
باتری۹۹.۹ وات ساعت
ابعاد۹.۷۶ در ۱۴.۱ در ۰.۷۷ اینچ
وزن۲.۱ کیلوگرم

مزایا

  • پرقدرت
  • عمر باتری طولانی
  • نمایشگر ۲۴۰ هرتزی
  • ظاهر زیبا و شیک

۵. Acer Predator Helios 300 «بهترین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر ۲۴۰ هرتز»

Acer Predator Helios 300

ایسر همیشه به ساخت لپ‌تاپ‌های خوب معروف بوده و Predator Helios 300 هم از این قاعده مستثنی نیست. این مدل که سال گذشته معرفی شده از پردازنده گرافیکی RTX 2070 Max-Q بهره می‌برد و با طراحی زیبایی که دارد تفاوت قیمت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود نداشته است. نسخه جدید و بهبود یافته مورد بحث نمایشگر ۲۴۰ هرتزی و حاشیه‌هایی باریک دارد که نسبت به نسخه قدیمی خود طراحی زیباتری دارد و بهترین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر ۲۴۰ هرتز در فهرست ما است.

این مطلب را هم مطالعه کنید: بهترین پردازنده ها برای گیمینگ

تنها اشکال این لپ‌تاپ SSD کوچک آن است؛ البته این لپ‌تاپ فضا برای دو SSD و یک HDD دارد و کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند و با کمی هزینه فضای ذخیره‌سازی اضافی داشته باشند.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیIntel Core i7 10750H
پردازنده گرافیکیnVIDIA GeForce RTX 2070 with Max-Q
حافظه رم۱۶ گیگابایت DDR4-2666
نمایشگر۱۵۰۶ اینچ فول اچ‌دی ۲۴۰ هرتز از نوع IPS
حافظه۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe
باتری3720 mAh
ابعاد۳۶۱X۲۵۴.۲X۲۲.۸
وزن۲.۴ کیلوگرم

مزایا

  • عملکرد عالی نسبت به قیمت
  • عمر باتری خوب
  • فضا برای دو عدد SSD و یک عدد HDD

۶. Asus ROG Zephyrus G14 «بهترین لپ‌تاپ برای قدرت پردازش خام»

Asus ROG Zephyrus G14 «بهترین لپ‌تاپ برای قدرت پردازش خام»

همه به باریک‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ نیازی ندارند؛ گاهی اوقات وزن سبک و قدرت زیاد هم کافی است. تعادل بین قابلیت جابجایی، عملکرد و قیمت، ایسوس ROG Zephyrus G14 با پردازنده گرافیکی RTX 2060 Max-Q را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ تبدیل کرده است. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus G14 در مطلب «بهترین لپ‌تاپ ایسوس» رتبه اول را نصیب خود کرده و همین امر نشان از عملکرد عالی آن دارد.

این لپ‌تاپ می‌تواند بازی Metro Exodus را با بالاترین تنظیمات، ری تریسینگ و نرخ فریم 40FPS به راحتی اجرا کند. ایسوس ROG Zephyrus G14 یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی قابل اعتماد با گرافیک پیشرفته است که حتی برخی کامپیوترهای گیمینگ را هم به چالش می‌کشد. این لپ‌تاپ، بهترین لپ‌تاپ برای قدرت پردازش خام از فهرست ما محسوب می‌شود.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیAMD Ryzen 9 4900HS
پردازنده گرافیکیnVIDIA GeForce RTX 2060 Max-Q
حافظه رم۱۶ گیگابایت DDR4-3200
نمایشگر۱۴ اینچ فول اچ‌دی ۱۲۰ هرتز از نوع IPS
حافظه۱ ترابایت SSD NVMe PCIe 3.0
باتری75Wh
ابعاد۳۲۴.۱X۲۲۲X۱۷.۷

مزایا

  • عملکرد فوق‌العاده پردازنده گرافیکی
  • نمایشگر زیبا و با طراوت
  • طراحی زیبا و مواد با کیفیت

۷. لپ تاپ ایسوس ROG Strix Scar 17 «بهترین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگری بزرگ»

لپ تاپ ایسوس RoG Strix 17 Scar

این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی، تغییرات زیادی داشته که آن را به یک انتخاب جذاب در سال ۲۰۲۳ تبدیل می‌کند. از پردازنده نسل یازدهم اورکلاک شده اینتل گرفته تا نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی نمایشگر آن، همگی نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته‌اند.

نتایج درخشان بنچمارک این لپ تاپ، نشان دهنده صدر نشینی آن از نظر قدرت عملکرد هستند که به لطف بهره مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9 و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3080 حاصل شده است. این نسخه ۱۵۰ واتی از پردازنده گرافیکی جدید انویدیا، که می‌تواند به نتایجی دست یابد که بسیاری از لپ تاپ‌های دیگر، تنها می‌توانند خواب آن را ببینند. انویدیا در ساخت این پردازنده گرافیکی از تکنولوژی DLSS استفاده کرده است که به لطف آن می‌توانید به فریم ریت‌های بسیار بالاتری در بازی دست بیابید.

علاوه بر این‌ها، این محصول به یک سیستم خنک کننده فوق‌العاده مجهز است که کارایی سیستم را در بازی‌های طولانی افزایش می‌دهد. بهره مندی این لپ تاپ از یک نمایشگر بزرگ ۱۷ اینچی باعث می‌شود که تجربه لذت بخش‌تری در هنگام بازی داشته باشید و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که قطعات، در مقایسه با دیگر رقبا، فضای بیشتری برای تنفس داشته باشند.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیاینتل Core i9 12900H
پردازنده گرافیکیNVIDIA RTX 3080 Ti
حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت DDR5
نمایشگر۱۷.۳ اینچ
1080P با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز
1440P با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز
حافظهتا ۲ ترابایت SSD
باتری۹۰ وات ساعت
ابعاد۱۱.۱ در ۱۵.۵۵ در ۰.۹۲ اینچ
وزن۲.۹ کیلوگرم

مزایا

  • عمر باتری فوق العاده
  • نرخ نوسازی عالی نمایشگر
  • قدرت عملکرد بالا

۸. Acer Predator Triton 500 «بهترین لپ تاپ گیمینگ برای گیمرهایی که به قدرت اهمیت می‌دهند»


Acer Predator Triton 500 «بهترین لپ تاپ گیمینگ برای گیمرهایی که به قدرت اهمیت می‌دهند»

این لپ‌تاپ دستگاهی است که بدون مشکل بازی‌های نسل آینده را با بهترین کیفیت و نرخ فریم 81FPS اجرا می‌کند. این دستگاه فوق‌العاده یک نمایشگر ۳۰۰ هرتزی با واکنش سریع دارد و با وجود فریم باریک آن هیچکس انتظار چنین قدرتی از چنین لپ‌تاپی ندارد؛ اما همین ظاهر باعث شده تا به نمونه‌های معمولی شباهت بیشتری داشته باشد. Triton 500 با چنین قدرتی فقط کمی از ۲ کیلوگرم سنگین‌تر است. 

موارد منفی که می‌توان برای این غول آرام عنوان کرد این است که در بازی‌های سنگین داغ می‌کند و عمر باتری نسبتا کمی دارد و بهتر بود که ایسر کمی دوام باتری آن را بالاتر می‌برد. لپ‌تاپ Acer Predator Triton 500 بهترین لپ تاپ گیمینگ برای گیمرهایی که به قدرت اهمیت می‌دهند است و با چنین قدرتی به راحتی می‌توان تمام کارهای سنگین را بدون افت فریم و سرعت انجام داد.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزیIntel i7-10750H
پردازنده گرافیکیnVIDIA GeForce RTX 2080 Super Max-Q
حافظه رم۳۲ گیگابایت 
نمایشگر۱۵ اینچ ۳۰۰ هرتز از نوع IPS و G-Sync
حافظه۱ ترابایت SSD NVMe 
باتری84Wh
ابعاد۳۵۸.۳X۲۶۴.۱X۱۷.۷
وزن۱.۶ کیلوگرم

مزایا

  • بدنه باریک
  • عملکرد خوب هنگام بازی
  • گزینه‌های سخت‌افزاری مناسب

۹. لپ تاپ Alienware m17 R5 AMD « بهترین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر بزرگ»

لپ تاپ  Alienware m17 R5 AMD 2022

به جرات می‌توان گفت لپ تاپ Alienware m17 R5 AMD قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی موجود در بازار است. سکان هدایت این لپ تاپ قدرتمند را پردازنده بی رقیب AMD Ryzen 9 6900HX در دست دارد. ترکیب این پردازنده پرقدرت با پردازنده گرافیکی Radeon RX 6850M XT به شما امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را در بالاترین حالت گرافیکی خواهد داد.

نتایج تست‌هایی که از این لپ تاپ گرفته شده‌اند، برتری گرافیک RX 6850M XT را بر پردازنده‌های گرافیکی پرقدرتی نظیر RTX 3070 Ti و حتی RTX 3080 Ti ثابت می‌کنند که این بسیار هیجان انگیز است. علاوه بر این‌ها، این لپ تاپ به نمایشگری بزرگ و درخشان مجهز است که نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند.

یکی از مزایای این نمایشگر، بهره مندی آن از کیفیت 4K است که آن را برای پخش فیلم و ویدیو ایده آل می‌کند. بهره مندی این لپ تاپ از نمایشگری با این وضوح و کیفیت، آن را علاوه بر بازی برای کارهای گرافیکی نیز مناسب می‌کند. اگر جزء افرادی نیستید که از لپ تاپ برای کارهای خلاقانه و گرافیکی استفاده می‌کنند؛ بهتر است نسخه‌ای از این محصول را انتخاب کنید که دارای نمایشگر 1080P با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. با این کار می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و در عوض تمرکز خود را روی عمر باتری لپ تاپ بگذارید که بیشتر به کار شما می‌آید.

مشخصات کلی

پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 6900HX
پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 6850M XT
حافظه رم تا ۶۴ گیگابایت از نوع DDR5
نمایشگر ۱۷.۳ اینچ
رزولوشن 1080P با نرخ نوسازی ۲۴۰، ۳۶۰ یا ۴۸۰ هرتز
رزولوشن 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
حافظه تا ۴ ترابایت SSD
باتری ۹۷ وات ساعت
ابعاد ۱۱.۷ در ۱۵.۶۴ در ۰.۸۹ اینچ
وزن ۳.۳ کیلوگرم

مزایا

  • نمایشگر عالی 4K
  • عملکرد عالی گیمینگ 1080P
  • مشخصات فنی مناسب

در فهرست بالا ۹ نمونه از بهترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کردیم. برخی از لپ‌تاپ های گیمینگ در بازار ایران موجود هستند و برخی دیگر را نمی‌توان پیدا کرد. چنانچه خرید لپ‌تاپ خرید گیمینگ اولویت شما نیست می‌توانید برای انتخاب لپ‌تاپ مناسب خود مطلب «لپ تاپ چی بخرم؟ (۲۰۲۳)» در مجله اعتبارکالا را مطالعه کنید.

اگر نمی‌دانید که چگونه باید لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم که مطلب «۱۰ نکته فنی مهم در خرید لپ‌تاپ برای تازه‌کارها» را مطالعه کنید. در آخر اگر مدلی را می‌شناسید که جای آن را در فهرست بهترین لپ تاپ های گیمینگ خالی است می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

چند نکته هنگام خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۲۳

  • اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مدل مورد نظر بازی های جدید را چطور اجرا میکند.
  • از قدرت سخت افزار حتما مطلع شویم.
  • بنچمارک ها بخشی از کیفیت کار هستند.
  • کیفیت صدا، نمایشگر،کیبورد رو کاملا بررسی کنیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :