etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین ساعت‌های امیزفیت در سال ۲۰۲۳

5
(2)
حسین رجب چالی
1 سال پیش
بهترین ساعت‌های امیزفیت در سال ۲۰۲۳

یافتن بهترین ساعت هوشمند اندرویدی که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند کار آسانی نیست؛ به خصوص اگر برنامه‌های زیادی برای دستگاه پوشیدنی خود داشته باشید. ساعت‌های هوشمند امیزفیت ممکن است به اندازه نام‌های بزرگی مثل فیت‌بیت و گارمین محبوب نباشند؛ اما هنوز هم انتخابی مناسب محسوب می‌شوند. علاوه بر این، ساعت‌های این زیرمجموعه شیائومی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین نمونه‌های بازار هستند. در این مطلب بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم بهترین انتخاب را از این برند خوشنام داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

۱. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4

مزایامعایب
GPS داخلیبدون NFC
بلندگو و میکروفونبدون پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث
ردیابی تناسب اندام 
عمر باتری ۸ روزه 
سنسورهای ضربان قلب و SpO2 

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند قوی هستید که به ردیابی تناسب اندام و ویژگی‌های هوشمند نیز مجهز باشد، Amazfit GTS 4 بهترین ساعت هوشمند امیزفیت است که می‌توانید انتخاب کنید. این ساعت هوشمند شبیه به GTS 4 Mini بوده اما از نمایشگر بزرگ‌تری برخوردار است.

تاج چرخان روی فریم این ساعت امکان ناوبری نرم و آسان UI را نیز فراهم می‌کند. همانطور که در مورد اکثر ساعت‌های هوشمند وجود دارد، عمر باتری کلی بسته به نوع استفاده شما متفاوت است، اما با استفاده معمولی حدود هشت روز دوام خواهد آورد. حالت ذخیره باتری به شما این امکان را می‌دهد تا عمر باتری را تا ۱۶ روز افزایش دهید.

چندین ویژگی کلیدی وجود دارد که این ساعت نسبت به سایر رقبا برتر می‌سازد، از جمله GPS داخلی دو بانده، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی اکسیژن خون، نظارت بر استرس و ردیابی خواب. همچنین از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی مانند دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای باز، تردمیل، شنا در استخر پشتیبانی می‌کند.

امیزفیت GTS 4 همچنین دارای دستیارهای صوتی آنلاین و آفلاین با آمازون الکسا است که کاربردی است و چه در حال شروع تمرین باشید یا یک سوال کلی بپرسید، ساعت شما سریع پاسخ می‌دهد. از آنجایی که GTS 4 دارای میکروفون و بلندگو است، پاسخ‌ها را روی ساعت دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید تماس‌های تلفنی را مستقیما از طریق ساعت خود پاسخ دهید.

این مطلب را هم بخوانید: ساعت هوشمند چیست + دلایل نیاز به ساعت هوشمند

۲. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4

مزایامعایب
دارای GPS، میکروفون، و بلندگوهای دو بانده داخلیقیمت نسبتا بالا
نظارت بر ضربان قلب و SpO2 
۱۵۰ حالت مختلف ورزشی 
طراحی جذاب و مدرن 
تا ۱۴ روز عمر باتری 

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک ساعت هوشمند لوکس و مد روز هستند. این ساعت دارای طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن بوده که برای استفاده روزانه عالی خواهد بود. بدنه  امیزفیت GTR 4 آلومینیومی و سبک است و نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED آن بسیار روشن و واضح است. این ساعت هوشمند امیزفیت دارای یک تاج چرخان در کناره برای ناوبری آسان است.

در حالی که برخی دیگر از ساعت های هوشمند Amazfit با عمر باتری بهتر وجود دارد، GTR 4 هنوز هم عملکرد خوبی دارد و عمر باتری آن به ۱۴ روز می‌رسد، اما با فعال کردن اعلان‌ها، حالت همیشه روشن و ردیابی سلامت پس‌زمینه، احتمالا به هشت روز کاهش خواهد یافت، که اصلا بد نیست. این دستگاه دارای رتبه مقاومت در برابر آب ۵ و ردیابی تناسب اندام عالی بوده که شامل بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی است. برخی از ویژگی‌های دیگر عبارتند از نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر اکسیژن خون و غیره.

به بیان ساده، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند تناسب اندام هستید که هنوز از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیر باشد، Amazfit GTR 4 یک انتخاب شایسته خواهد بود. مانند هر ساعت هوشمند دیگر Amazfit، نمی‌توانید به پیام‌های متنی پاسخ دهید اما قادر خواهید بود که به تماس‌ها پاسخ دهید زیرا GTR 4 دارای بلندگو و میکروفون است.

۳. ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex Ultra

مزایامعایب
بیش از ۱۶۰ حالت ورزشیممکن است برای برخی از مچ‌ها بیش از حد بزرگ باشد
GPS داخلیبدون بلندگو
نمایشگر AMOLED روشن و واضحقیمت بالا
عمر باتری فوق العاده طولانی 
دوام درجه نظامی 

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex Ultra  با قطر تقریبا ۴۸ میلی‌متر به فروش می‌رسد. بدنه ساعت پلی کربنات در دو رنگ منحصر به فرد از جمله مشکی و خاکی موجود است. نمایشگر ۱.۳ اینچی AMOLED کاملا لمسی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین چهار دکمه کناری نیز وجود دارد که می‌توانید برای پیمایش در ساعت استفاده کنید. بهترین ویژگی طراحی این ساعت امیزفیت، دوام درجه نظامی آن است که آن را از هر ساعت هوشمند دیگر سخت‌تر و مقاوم‌تر می‌سازد زیرا ۱۵ تست درجه نظامی را گذرانده است.

مهم نیست به کجا می‌روید یا چه مدت می خواهید در آنجا باشید، چرا که امیزفیت T-Rex Ultra  از طول عمر باتری فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در استفاده معمولی، می‌توانید انتظار داشته باشید که این ساعت تا ۲۰ روز دوام بیاورد و در استفاده‌های سنگین نیز به راحتی تا ۱۲ روز دوام خواهد آورد. در شرایطی که GPS به طور پیوسته روشن باشد، عمر باتری ۲۸ ساعت دوام می‌آورد. همچنین Amazfit T-Rex Ultra می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری را تحمل کند که به عنوان مقاومت در برابر آب 10 ATM نیز شناخته می‌شود.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex Ultra از ویژگی‌های پایش سلامتی مفید و کاربردی برخوردار است. شما بیش از ۱۶۰ حالت ورزشی برای انتخاب خواهید داشت، از جمله موارد اولیه مانند دوچرخه سواری در فضای باز، دویدن روی تردمیل و دویدن در مسیر و پیاده روی. همچنین می‌توانید فعالیت‌های خاص‌تری مانند پیاده روی، کوه نوردی، شکار و غیره را نیز مورد ردیابی قرار دهید. در طول تمرین، شما همچنین می‌توانید مسیر خود را با GPS پیشرفته داخلی ردیابی کنید. پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، و نظارت بر اکسیژن خون نیز از دیگر ویژگی‌های ردیابی سلامت توسط این ساعت هوشمند است.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی ۷ ساعت هوشمند برتر بازار ایران

۴. ساعت هوشمند امیزفیت GTR Mini

مزایامعایب
بسیار سبک و راحتبدون اسپیکر و میکروفن
بیش از ۱۲۰ حالت ورزشیعدم پشتیبانی از اپلیکیشن
ردیابی پیشرفته GPS 
عمر باتری ۱۴ روز 

اگر به تمام ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام یک ساعت هوشمند نیاز دارید، Amazfit GTR Mini انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این مدل جدید و بهبود یافته در یک قاب بزرگ ۴۳ میلی‌متری عرضه می‌شود که آن را به یکی از بزرگ‌ترین ساعت‌های سری Amazfit تبدیل می‌کند. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ محکم همراه با پلاستیک تقویت شده است. این ساعت دارای یک بند ورزشی سیلیکونی قابل تعویض ۲۰ میلی‌متری است.

باتری امیزفیت GTR Mini در استفاده معمولی تا ۷ روز دوام می‌آورد، همچنین دارای چندین حالت مختلف GPS بوده که بسته به نوع فعالیتی که انجام می‌دهید می‌توانید مدت زمان شارژ باتری را تعیین کنید. این گجت پوشیدنی از رتبه مقاومت در برابر آب ۵، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب بهره‌مند بوده و همچنین اماکن ذخیره موسیقی در حافظه داخلی آن نیز وجود دارد.

این ساعت امیزفیت به راحتی بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند که شامل پیاده‌روی، دویدن روی تردمیل، دویدن در مسیر، دوچرخه‌سواری، و شنا می‌شود. همچنین حالت های ورزشی خاص تری برای ورزشکاران جدی وجود دارد، مانند چند ورزش، سه گانه، فوتبال، قایقرانی، تنیس، کوهنوردی و غیره.

همچنین می‌توانید سطح آمادگی جسمانی، زمان ریکاوری و بار تمرینی خود را اندازه گیری کنید. تمامی این ویژگی‌ها برای آن دسته از ورزشکارانی که می‌خواهند عملکرد خود را بهبود بخشند بسیار کاربردی خواهد بود. این ساعت همان اندازه که برای کاربرانی با مچ دست بزرگ مناسب است، برای افرادی با دست‌های کوچک مناسب نخواهد بود چرا که ابعاد نمایشگر آن کمی بزرگ است. در نهایت، فقدان بلندگو و میکروفون برای یک ابزار پوشیدنی نقطه ضعف بزرگی خواهد بود. این ساعت هوشمند همچنین فاقد پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث است.

۵. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 Mini

مزایامعایب
بیش از ۱۲۰ حالت ورزشیعدم پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث
عمر باتری ۷ روزبدون میکروفن و بلندگو
نمایشگر بسیار روشن AMOLED 

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند استاندارد با ویژگی‌های معمولی می‌خواهید، Amazfit GTS 4 Mini می‌تواند انتخاب شایسته‌ای باشد. این ساعت امیزفیت با ویژگی‌هایی بارگذاری شده است که به شما کمک می‌کند تا نکات مربوط به استفاده از یک ساعت هوشمند را یاد گرفته تا بعدها بتوانید از ساعت‌های هوشمند پیشرفته‌تری استفاده کنید. شما همچنین یک نمایشگر AMOLED درخشان و لمسی دارید که برای ناوبری سریع عالی است.

مشابه سایر گزینه‌های موجود در این لیست، عمر باتری در Amazfit GTS 4 Mini بسته به نوع استفاده شما متفاوت است. با استفاده معمولی باید تا یک هفته دوام داشته باشد. وزن آن کمتر از ۲۰ گرم بوده و بنابراین یکی از سبک‌ترین پوشیدنی‌های موجود در بازار است. اگر از علاقه‌مندان به تناسب اندام هستید یا مچ دست کوچکی دارید، این یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند Amazfit است که می‌توانید تهیه کنید. این ساعت ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام بسیار خوبی از جمله GPS، پایش ضربان قلب، ردیابی فعالیت/خواب، بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی و نظارت بر اکسیژن خون را ارائه می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی ۹ مدل ساعت هوشمند که شما را در دوران کرونا به ورزش تشویق می‌کنند

به عنوان اقتصادی‌ترین ساعت امیزفیت در این لیست، باید بگوییم که هیچ پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث وجود ندارد. همچنین اگرچه می‌توانید موسیقی تلفن هوشمندتان را کنترل کنید، اما فضای ذخیره‌سازی برای آهنگ‌ها روی ساعت نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این مطلب، ۵ عدد از بهترین ساعت‌های امیزفیت در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب مناسبی از این برند خوشنام داشته باشید. می‌توانید سوالات خود در رابطه با این ساعت‌ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :