etebarkala snappay
etebarkala snappay

بررسی ۹ ساعت هوشمند برتر بازار ایران ۲۰۲۳

4.5
(11)
حسین رجب چالی
1 سال پیش
بررسی ۹ ساعت هوشمند برتر بازار ایران ۲۰۲۳

چنانچه قصد خرید ساعت هوشمند دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که ساعتی مناسب شما است، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید. در مقاله پیش رو ۹ عدد از ساعت‌های هوشمند بازار ایران را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در فهرست ۹ ساعت از برندهای اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، تیک واچ و گارمین به شما معرفی می‌کنیم که به قابلیت‌های جذاب و کاربردی مجهز شده‌اند و بیشتر نیازهای شما را پوشش می‌دهند. اگر مطمئن نیستید که ساعت هوشمند به درد شما می‌خورد یا نه می‌توانید مقاله «دلایل نیاز به ساعت هوشمند» در مجله اعتبارکالا را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

۱. ساعت هوشمند Apple Watch Ultra (اپل واچ اولترا)

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra

ساعت هوشمند جدید اپل واچ اولترا، ساعتی با نمایشگر بزرگ و ساختاری محکم است. این ساعت هوشمند، بسیار مناسب افرادیست که علاقه به ماجراجویی و ورزش‌های سخت مانند کوهنوردی دارند. اولین چیزی که در نگاه اول به این ساعت هوشمند، نظر شما را به خود جلب می‌کند، ابعاد آن است. این محصول به میزان قابل توجهی از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ بزرگ‌تر است و این بستگی به سلیقه شما دارد که ساعتی با این ابعاد را بپسندید یا نه.

این ساعت مجهز به یک نمایشگر بزرگ ۴۹ میلی متری است که از درخشندگی ۲۰۰۰ نیت بهره می‌برد. میزان درخشندگی نمایشگر این محصول، دو برابر ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ است. به همین دلیل حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز به راحتی می‌توانید نمایشگر آن را مشاهده کنید و بخوانید.

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra

اپل این ساعت هوشمند را به نسبت ساعت‌های دیگر خود، از استحکام بیشتری بهره مند کرده است تا در برابر ضربه و سقوط ناشی از ورزش‌های سخت، استحکام بیشتری داشته باشد. این محصول از یک دکمه بزرگ نیز در لبه سمت چپ بدنه خود بهره می‌برد که Action Button نام دارد. این دکمه جدید، امکان دسترسی سریع کاربر به برخی ویژگی‌های محبوب اپل واچ اولترا را فراهم می‌کند. در قسمت بالایی این دکمه، یک اسپیکر قابل مشاهده است. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است که کیفیت صدا در تماس‌های تلفنی را حتی در هوای بادی به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra

اگر این دکمه Action Mode را برای مدتی نگه دارید، آژیر داخلی آن فعال و از این بلندگو پخش می‌شود. برای مثال اگر یک کوهنورد در مشکلی گرفتار شده باشد، با فعال کردن این آژیر که شدت آن ۸۶ دسی بل است، می‌تواند به افرادی که تا فاصله ۱۸۰ متری از او قرار دارند در مورد وضعیت خود هشدار دهد. این محصول مجهز به گواهینامه WR100 است و مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب دارد. این اسمارت واچ مجهز به ویژگی‌های جدیدی است که برای نشان دادن زمان زیر آب، عمق و موارد دیگر کاربرد دارد.

مزایا

  • بهترین عمر باتری در میان تمام اپل واچ‌ها
  • بهره مندی از Action Button
  • بهره مندی از آژیر هشدار

معایب

  • روی دست‌های با مچ نازک، بزرگ به نظر می‌رسد.
  • فاقد نقشه آفلاین است.

۲. ساعت هوشمند Apple Watch Series 8 (اپل واچ سری ۸)

اپل واچ سری ۸

این ساعت هوشمند، جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که به قابلیت‌های جدید و جذابی مخصوصا برای بانوان مجهز شده است. از جمله مهم‌ترین تغییراتی که اپل در این سری از ساعت‌های هوشمند خود اعمال کرده است، می‌توان به سنسور حرارتی اشاره کرد که ابزاری کاربردی برای پایش سلامتی، مخصوصا سلامتی بانوان است. این قابلیت، برجسته‌ترین ویژگی اپل واچ سری ۸ است. این سنسور به قدری قدرتمند است که می‌تواند ۰.۱ درجه سلسیوس تغییر دما را در بدن شما تشخیص دهد.

اپل واچ سری ۸، به لطف بهره مندی از این سنسور دقیق حالا قادر است هر گونه تغییر احتمالی در وضعیت بانوان را به آنان اطلاع دهد. از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت اپل واچ سری ۸، قابلیت تشخیص تصادفات رانندگی است. این قابلیت، با بهره مندی اپل واچ، از دو سنسور بهبود یافته ژیروسکوپ ۳ محوره و شتاب سنج G-Force امکان پذیر شده است. اگر کاربر در حین رانندگی تصادف کند، اپل واچ سری ۸ به صورت خودکار با اورژانس تماس گرفته و به مخاطبین اضطراری او اطلاع می‌دهد. البته این قابلیت هنوز در ایران کاربردی ندارد.

Apple watch series 8

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول، بهره مندی از حالت جدید Low-Power است. اگر حالت Low-Power را در این ساعت هوشمند فعال کنید، عمر باتری این محصول به ۳۸ ساعت خواهد رسید. اطلاعاتی که این ساعت در مورد سلامتی کاربر جمع آوری می‌کند، در برنامه Health روی آیفون کاربر ثبت خواهند شد. در صورتی که از این اطلاعات بکاپ تهیه کنید، در حساب iCloud شما رمز گذاری می‌شوند.

این یعنی اطلاعات مربوط به سلامتی شما، تنها توسط خود شما و کسانی که شما به آن‌ها دسترسی داده‌اید قابل مشاهده خواهند بود و هیچ برنامه یا شخص دیگری به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. نکته مثبت دیگر در مورد این ساعت هوشمند این است که نسبت به اپل واچ سری ۷ افزایش قیمت نداشته است.

مزایا

  • طراحی زیبا و جذاب
  • نمایشگر با کیفیت و درخشان
  • بهره مندی از سنسور اندازه گیری دمای پوست برای پایش سلامت بانوان و پایش کیفیت خواب
  • بهره مندی از رابط کاربری ورزشی جدید Watch OS 9
  • بهره مندی از حالت Low Power Mode برای عمر بیشتر باتری

۳. ساعت هوشمند Apple Watch Series 7 (اپل واچ سری ۷)

به جرات می‌توان گفت که اپل واچ ۷ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان است که البته قیمت بالایی نیز دارد. با معرفی ۲ ساعت هوشمند اپل واچ اولترا و اپل واچ سری ۸، قیمت اپل واچ سری ۷ در بازار ایران کم‌تر از قبل خواهد شد. اما همچنان این ساعت هوشمند یکی از گجت‌های گران قیمت در بازرار به حساب می‌آید که ارزش خرید بالایی نیز دارد.

اپل واچ سری ۷ تغییرات چشمگیری درمقایسه ‌با نسل قبلی خود دارد. این ساعت هوشمند به‌لطف حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر، تا ۵۰ درصد متن بیشتری را نسبت به سری ۶ به نمایش می‌گذارد؛ همچنین این نمایشگر نسبت به نسل پیشین خود از مقاومت و روشنایی بیشتری برخوردار است. ساعت هوشمند اپل واچ ۷ دارای گواهی IP6X بوده که آن‌را دربرابر گردوغبار مقاوم می‌کند.

بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ‌تر موجب شده تا اپل واچ سری ۷ از صفحه‌کلید کامل با قابلیت سوایپ پشتیبانی ‌کند. از دیگر تغییراتی که سری ۷ ساعت‌های هوشمند اپل نسبت به نسل قبلی خود داشته، می‌توان به امکان شارژ سریع‌ترو بهره‌مندی از تراشه‌ی جدید و بهبود‌یافته‌ی S7 اپل اشاره کرد؛ همچنین اگر هنگام خواب ساعت هوشمندتان به دست‌تان باشد، قادر است با زیرنظر گرفتن وضعیت خواب شما کمی حرفه‌ای‌تر داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند.

نسل هفتم ساعت هوشمند اپل در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و با سه جنس بدنه آلومینیوم، تیتانیوم و استیل با بندهای مختلف عرضه می‌شود و به‌همین‌دلیل، مدل‌های مختلف آن با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند.

مزایا

  • امکان انتخاب جنس بدنه و تنوع بندها
  • صفحه کلید کامل با قابلیت سوایپ

معایب

  • قیمت بسیار بالا

۴. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو، بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید است. برخلاف سال‌های قبل که شاهد یک مدل استاندارد و یک مدل با قاب فیزیکی چرخان بودیم؛ امسال سامسونگ تصمیم گرفته است در مدل پرو این ساعت هوشمند، قاب چرخان را کنار بگذارد. ابعاد نمایشگر این ساعت، به میزان ۴۵ میلی متر است و ۴۶ گرم وزن دارد. این محصول به یک نمایشگر Super AMOLED مجهز است که توسط شیشه کریستال Sapphire محافظت می‌شود و عملکرد بسیار روانی دارد. این ساعت از گلکسی واچ ۵ معمولی ضخیم‌تر، بزرگ‌تر و سنگین‌تر است. 

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو، قابلیت‌های تناسب اندامی و سلامتی زیادی را ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این محصول، بهره مندی از قابلیتی مربوط به GPS به نام «route workout» است. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید مسیری که در مدت زمانی معین طی کرده‌اید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و زمان طی کردن مسیر را با هم مقایسه کنید. 

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

طبق گفته سامسونگ، سنسور پایش کیفیت خواب در گلکسی واچ ۵ پرو پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون توانایی شخصی سازی الگوی خواب شما را دارد. از جمله دیگر قابلیت‌های این گجت هوشمند، فراهم کردن امکان دانلود فایل‌های مسیر GPX برای کاربر است. سیستم مسیریابی این محصول مجهز به دستیار صوتی است که به وسیله آن به راحتی می‌توانید مسیر خود را پیدا کنید. از جمله ویژگی‌های جالب ساعت Galaxy watch 5 Pro، قابلیت Track back است که به شما امکان برگشتن از مسیری که طی کرده‌اید را می‌دهد. 

سنسور BioActive نیز در این اسمارت واچ، پیشرفته‌تر شده است و اطلاعات دقیق‌تری را از ضربان قلب، درصد چربی بدن و درصد عضلانی بدن ارائه می‌دهد. یکی از معایب گلکسی واچ ۴، باتری کوچک آن بود. سامسونگ در ساخت سری ۵ این ساعت هوشمند سعی کرده است این نقص را برطرف کند و آن را به یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۹۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده است که با هر بار شارژ، ۸۰ ساعت دوام خواهد آورد. 

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

مزایا 

  • بدنه محکم و طراحی زیبا 
  • نمایشگر Super AMOLED درخشان 
  • عمر خوب باتری 

معایب 

  • بزرگ و سنگین بودن ساعت  

۵. ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022

ساعت هوشمند اپل واچ Se 2022

سومین ساعتی که اپل در رویداد ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ معرفی کرد، اپل واچ SE 2022 بود که نمایشگر آن به میزان ۳۰ درصد از مدل قبلی بزرگ‌تر است. طراحی این ساعت هوشمند نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است و همچنین از پردازنده‌ای قوی‌تر و بروزتر بهره می‌برد. نکته مثبت دیگر در مورد اپل واچ SE جدید این است که با وجود همه این پیشرفت‌ها، قیمت اولیه آن از قیمت مدل قبلی کم‌تر است.

ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022

طراحی این ساعت هوشمند شباهت زیادی به طراحی Apple Watch سری ۴ دارد و میزان حاشیه‌های اطراف آن از اپل واچ سری ۸ بیشتر است. عملکرد اپل واچ SE 2022 به میزان قابل توجهی از عملکرد اپل واچ SE نسل قبل بهتر و پر سرعت‌تر است. دلیل این موضوع، بهره مندی این ساعت هوشمند از پردازنده قوی‌تر S8 به جای پردازنده S5 است. این همان پردازنده‌ای است که اپل واچ سری ۸ نیز از آن بهره مند است.

ساعت هوشمند اپل واچ SE 2022

مهم‌ترین تفاوتی که میان ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE وجود دارد، وجود سنسورهای سلامتی هستند. اپل واچ SE قابلیت شمارش قدم‌ها و نظارت بر ضربان قلب را دارد. اما فاقد سنسور ECG و قابلیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون است. همچنین سنسور اندازه گیری دمای پوست که در اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا وجود دارد، در این ساعت هوشمند ناموجود است.

این محصول به لطف بهره مندی از سنسورهای حرکتی جدید، به قابلیت تشخیص تصادفات رانندگی و تشخیص سقوط از ارتفاع مجهز است. اگر این ساعت هوشمند تشخیص دهد که شما تصادف رانندگی داشته‌اید، سریعا به اورژانس و مخاطبین اضطراری شما اطلاع می‌دهد. البته این قابلیت در ایران کاربردی ندارد. این محصول، مقرون به صرفه‌ترین ساعت هوشمند اپل است.

مزایا

  • بهره مندی از همان پردازنده‌ای که روی اپل واچ سری ۸ نصب است.
  • مجهز بودن به حالت Low Power Mode

معایب

  • حاشیه‌های نسبتا ضخیم
  • فاقد نمایشگر همیشه روشن (Always on display)

۶. ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar (گارمین اینستینکت سولار)

ساعت هوشمند Garmin Instinct Solar (گارمین اینستینکت سولار)

گارمین اینستینکت سولار تنها ساعت هوشمندی نیست که از طریق نمایشگر پاور گلس (Power Glass) خود شارژ می‌شود. اما وقتی بحث طول عمر باتری می‌شود این ویژگی اهمیت زیادی پیدا می‌کند و از نظر تئوری، در حالت صرفه‌جویی انرژی (power-saving mode) می‌تواند به طور نامحدود دوام بیاورد. چنین اتفاقی در دنیای واقعی بعید است که رخ دهد اما چند ساعت شارژ با نور آفتاب می‌تواند در زمان فعال بودن GPS، عمر باتری اینستینکت سولار را از چند ساعت به چند روز برساند. یکی از دیگر بهترین قابلیت‌های این ساعت نمایشگر دوگانه است که اطلاعات متنی در بخشی جداگانه نمایش می‌دهد که باعث می‌شود بتوانید به راحتی از تنظیمات و گزینه‌های ساعت استفاده کنید. این قابلیت به این دلیل که اینستینکت سولار گزینه‌های ردیابی فعالیت و نظارت بر تناسب اندام زیادی دارد، کاربرد زیادی خواهد داشت.

مزایا

  • عمر باتری فوق‌العاده
  • طراحی منحصربه‌فرد

معایب

  • طراحی مردانه

۷. ساعت هوشمند شیائومی S1

این ساعت هوشمند، ظاهری گرد و کلاسیک دارد که هم در دست مردان و در دست زنان، زیبا به نظر می‌رسد. ابعاد این ساعت ۴۶.۵ در ۴۶.۵ در ۱۱ میلی متر و وزن آن ۴۶.۵ گرم است. بدنه این  ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بند آن از جنس سیلیکون و چرم و قابل جدا شدن از بدنه ساعت است. این محصول با وجود بهره مندی از قیمتی ارزان، بسیار قدرتمند و سریع است و می‌توان گفت که در مقایسه با رقبای هم قیمتش ارزش خرید بیشتری دارد.

این ساعت هوشمند از قابلیت شارژ بی سیم بهره می‌برد و شما می‌توانید آن را با هر شارژر بی سیمی که در دسترس دارید شارژ کنید. نمایشگر ۱.۴۳ اینچی این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و جزئیات را بسیار دقیق به نمایش در می‌آورد. نمایشگر این ساعت هوشمند از لحاظ روشنایی نیز شما را نا امید نخواهد کرد. حداکثر روشنایی آن در نور شدید به میزان ۴۵۰ نیت می‌رسد که باعث می‌شود شما زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانید به راحتی نمایشگر آن را ببینید.

عمر باتری این ساعت نیز مانند سایر ویژگی‌های آن رضایت بخش است و شما می‌توانید ۱۲ روز روی آن حساب کنید. این ساعت هوشمند از ۱۱۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و میزان اکسیژن خون و ضربان قلب شما را به صورت ۲۴ ساعته ردیابی می‌کند. از مزیت‌های دیگر این محصول می‌توان به بهره مندی آن از GPS چند سیستمی دوبانده اشاره کرد. این ساعت هوشمند به تراشه GNSS دوبانده داخلی مجهز است که از ۵ سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای اصلی پشتیبانی می‌کند. این سیستم به کمک الگوریتم‌های بهینه سازی پیشرفته موقعیت‌ها را دقیق‌تر و سریع‌تر از گذشته تشخیص می‌دهد.

مزایا

بدنه مستحکم فولاد ضد زنگ

نمایشگر روشن و واضح

عمر باتری بالا

معایب

اتصال با اپ mi fitness ممکن است اختلال ایجاد کند

۸. Huawei Watch GT 2 (هواوی واچ GT 2)

Huawei Watch GT 2 (هواوی واچ GT 2)

هواوی واچ GT 2 ساعت هوشمندی است که با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود قابلیت‌های یک دستیار تناسب اندام هم با خود به همراه دارد. این ساعت کاملا ظاهری مانند یک ساعت هوشمند دارد که نمایشگر آن هم از رزولوشن بالایی برخوردار است. همچنین این ساعت اپلیکیشن‌های پایه‌ای مانند تقویم را اجرا می‌کند و تماس‌ها و پیام‌ها را به شما نمایش می‌دهد. از معایب آن می‌توان اجرا نکردن برنامه‌های جانبی و تعداد محدود واچ فیس‌ها است.

تمرکز اصلی هواوی واچ GT 2 روی ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام است. این ساعت می‌تواند شما را روی مدار زندگی و تناسب اندام‌تان قرار دهد. از قابلیت‌های این ساعت می‌‌توان به حسگر ضربان قلب و GPS داخلی اشاره کرد که البته نمی‌توان آن‌ها را با برنامه‌های جانبی تناسب اندام ادغام کرد. چنین اتفاقی بیشتر ورزشکاران تازه‌کار را به سمت این ساعت می‌کشاند تا حرفه‌ای‌ها. با توجه به قیمتی که برای هواوی واچ GT 2 پرداخت می‌کنید نباید توقع قابلیت‌های زیاد تناسب اندام از آن داشته باشید. اگر تازه ورزش را شروع کرده‌اید، با خرید هواوی واچ GT 2 می‌توانید ساعت هوشمندی زیبا با توانایی کنترل فعالیت‌های ورزشی‌تان داشته باشید.

مزایا

  • عمر باتری بالا
  • نمایشگر خوب

معایب

  • اپلیکیشن‌های محدود
  • قابلیت‌های پایه

۹. Amazfit Bip (امیزفیت بیپ)

Amazfit Bip (امیزفیت بیپ)

اگر دنبال ساعتی هستید که بهترین ساعت هوشمند مشابه اپل واچ و هوشمند باشد اما جیب شما را خیلی خالی نکند بهترین انتخاب برای شما امیزفیت بیپ خواهد بود. بدنه این ساعت از جنس پلی‌کربنات است و نمایشگر همیشه روشن آن حتی زیر نور آفتاب هم قابل خواندن است. البته نمایشگر از جنس AMOLED نیست که با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش منطقی به نظر می‌رسد. از طرف دیگر همین نمایشگر معمولی باعث شده تا عمر باتری آن فوق‌العاده باشد.

شرکت سازنده ادعا کرده که باتری امیزفیت بیپ با یک بار شارژ ۴۵ روز دوام خواهد داشت. در حالت آماده به کار عمر باتری به چهار ماه می‌رسد و با همیشه روشن بودن GPS عمر آن به ۲۲ ساعت کاهش پیدا می‌کند. امیزفیت بیپ گواهی IP68 برای ضد‌آب و ضد گردوغبار بودن را دارد که با توجه به برچسب قیمتی چیز عجیبی نیست و اگر شناگر نیستید، نبود مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر شما اذیت نخواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان ردگیری قدم، کالری و فاصله به همراه حسگر ضربان قلب اشاره کرد. حالت‌های ورزشی این ساعت هم شامل دویدن روی تردمیل، دویدن در فضای آزاد، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد.

مزایا

  • GPS داخلی
  • فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه

معایب

  • فاقد حافظه موسیقی
  • فاقد میکروفون یا بلندگو

سخن آخر

در بالا ۹ ساعت هوشمند موجود در بازار ایران به ترتیب قیمت و کاربرد به شما معرفی شدند. اگر کاربر آیفون هستید و هزینه برای شما مهم نیست، قطعا یکی از اپل واچ‌های سری ۸ یا اولترا، بهترین گزینه برای شما خواهند بود. اما اگر نمی‌خواهید خیلی برای اپل واچ هزینه کنید می‌توانید با قیمتی کمتر اپل واچ SE را خریداری کنید.

اگر کاربر اندروید هستید، بهترین ساعت هوشمند سازگار با گوشی‌های اندرویدی، ساعت هوشمن گلکسی واچ ۵ پرو استکه قابلیت‌های پیشرفته و مناسبی رابرای تناسب اندام و ورزش ارائه می‌دهد. به عنوان ورزشکاری که بیشتر در فضای آزاد هستید می‌توانید با خرید گارمین اینستینکت سولار یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند را روی مچ دست خود داشته باشید. علاقه‌مندان به سیستم‌عامل Wear OS گوگل می‌توانند با خرید تیک واچ S2 یا سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو، لذت استفاده از این ساعت‌ها را تجربه کنند. اگر دوست دارید ساعت هوشمند داشته باشید اما نمی‌خواهید یا نمی‌توانید خیلی برای آن هزینه کنید پیشنهاد ما به شما امیزفیت بیپ خواهد بود.

شما چه ساعت‌های هوشمندی در بازار ایران دیده‌اید و جای آن را در فهرست بالا خالی می‌بینید؟ می‌توانید پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهدی گفت:

سلام…
نظرتون در مورد هواوی واچ ۳ چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هواوی واچ 3 از نظر طراحی و سخت افزاری، ساعت قابل قبولی است اما با توجه به نرم‌افزار هارمونی او اس ممکن است مشکلاتی در هنگام استفاده داشته باشید

بهنام پیاده گفت:

چه ساعتی پیشنهاد میکنید بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین ساعت‌های هوشمند بازار هستند که با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، می‌توانید یکی را انتخاب کنید

امیرحسین گفت:

سلام

چرا هیچ سایت یا فروشگاهی در ایران هواوی واچ 3 پرو ارایه نمی کنه ؟ همه فقط واچ 3 دارند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هواوی واچ ۳ پرو هنوز وارد بازار ایران نشده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هنوز وارد بازار ایران نشده است