etebarkala snappay
etebarkala snappay

7 محصول شیائومی برای زندگی مدرن‌تر

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
۷ نمونه از محصولات شیائومی برای زندگی بهتر

می‌دانستید که شیائومی غیر از گوشی موبایل و پاوربانک و هدفون، گجت‌های متنوع و بسیار جالب دیگری هم تولید می‌کند؟ در این مطلب قرار است ۷  نمونه از محصولات جالب شیائومی برای زندگی بهتر و مدرن‌تر را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نام شیائومی با نوآوری، فناوری و زیبایی همراه است و مهندسان آن با ترکیب این سه عنصر محصولاتی جالب می‌سازند. شیائومی از زمان توسعه و ساخت رابط کاربری MIUI خود پیشرفت‌های نوآورانه‌ای در زمینه فناوری داشته است. این شرکت چینی گجت‌های هوشمند جالبی دارد که برخی از آن‌ها در بازار ایران موجود هستند و برخی دیگر متاسفانه وارد کشورمان نشده‌اند. ۷ محصولی که در ادامه معرفی می‌شوند بهترین و جالب‌ترین محصولات شیائومی هستند.

۱. Xiaomi AI Wireless Bluetooth Speaker (بلندگوی بلوتوثی هوشمند شیائومی)

Xiaomi AI Wireless Bluetooth Speaker (بلندگوی بلوتوثی هوشمند شیائومی)

کاری که این بلندگوی هوشمند انجام می‌دهد واقعا جالب است. این اسپیکر از فناوری صوتی پیشرفته «کریستال ویو» (CrystalWave) استفاده می‌کند. این فناوری مبتنی بر الگوریتمی است که خروجی صدایی متعادل و با کیفیت تولید می‌کند. کیفیت ساخت و مکانیزم این اسپیکر به گونه‌ای است که صدایی واضح در اختیار شما قرار می‌دهد.

مهم‌ترین قابلیت این بلندگو فناوری هوش مصنوعی آن است که با تبدیل کردن این اسپیکر به یک دستیار هوشمند، دستورات صوتی شما را اجرا می‌کند. می‌توانید با این دستگاه از طریق گفت‌وگو آهنگ هشدار تنظیم کنید یا آب‌وهوا را چک کنید. این بلندگو علاوه بر این‌ها یک سنسور مادون قرمز دارد که می‌تواند تا شعاع ۱۰ متری همه‌ی لوازم خانگی‌های مرتبط را فقط با گفتن «Xiao Ai» کنترل کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به دسترسی‌به مجموعه عظیمی از موزیک، کتاب‌های الکترونیکی و رادیو FM اشاره کرد.

۲. Xiaomi Mijia AC-M6-SC Air Purifier (تصفیه‌کننده‌ هوای شیائومی)

Xiaomi Mijia AC-M6-SC Air Purifier (تصفیه‌کننده هوای شیائومی)

دستگاه تصفیه هوای Mijia AC-M6-SC بی‌سروصدا، هوای اطراف شما را تصفیه می‌کند و با سه لایه فیلتراسیون باکتری‌ها و ویروس‌های مضر را تا ۹۹.۵ درصد از بین می‌برد. با روشن کردن حالت اتوماتیک، یک سنسور لیزری با دقت بالا کیفیت هوای داخلی را تشخیص داده و هوا را تصفیه می‌کند. سیستم هوای تحت فشار این دستگاه در هر دقیقه ۶۶۶۰ لیتر هوای پاک تولید می‌کند.

نمایشگر OLED لمسی با سه رنگ مختلف به شما امکان کنترل هوا و رطوبت هوا را می‌دهد و می‌ توانید تغییرات کیفیت هوا را روی آن مشاهده کنید. با اپلیکیشن Mijia یا با بلندگوی هوشمند و گفتن عبارت «Xiao Ai» می‌توانید دستگاه را کنترل کنید.

۳. Xiaomi Mi Band 6 (می بند ۶)

Xiaomi Mi Band 6 (می بند ۶)

شیائومی می بند همیشه یکی از محصولات پرفروش شیائومی محسوب می‌شود و به تازگی نسخه جدید این مچ‌بند هوشمند خوش قیمت معرفی شده است. این مچ بند هوشمند از یک نمایشگر تمام‌صفحه ۱.۵۶ اینچی AMOLED بهره می‌برد که ۵۰ درصد نسبت به می بند ۵ بزرگ‌تر شده و دو برابر رزولوشن بیشتر نسبت به نسخه قبلی دارد. این دستگاه با همان شارژر می بند ۵ شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۱۴ روز با یک بار شارژ عمر کند.

ردیابی فعالیت‌های ورزشی می بند ۶ به ۳۰ عدد افزایش پیدا کرده که در کنار فعالیت‌های استانداردی مانند دوندگی و شنا، فعالیت‌هایی مانند رقص زومبا را هم شامل می‌شود. قابلیت کنترل خواب نسخه جدید بهبود یافته و کیفیت تنفس را هم ردگیری می‌کند؛ علاوه بر تمام این موارد، در این نسخه می‌توان میزان اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری کرد که قابلیت پرکاربردی برای دوران همه‌گیری کرونا است.

۴.  Xiaomi Mijia 1S Electric Scooter  (اسکوتر برقی شیائومی)

Xiaomi Mijia 1S Electric Scooter  (اسکوتر برقی شیائومی)

با اسکوتر برقی میجیا 1S به راحتی در شهر تردد کنید. این اسکوتر یکی از محصولات شیائومی است که با طراحی تاشوی ۳ مرحله‌ای خود می‌تواند شما را هرجایی ببرد. بدنه سبک وزن آن که آلیاژ آلومینیوم ساخته شده توانایی حمل بار تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و با یک بار شارژ می‌تواند تا ۳۰ کیلومتر و سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

این مطلب را هم بخوانید: ۱۰ گوشی موبایل بسیار کاربردی و اقتصادی شیائومی

سیستم ترمز این اسکوتر خوش ساخت دو دیسکی است و توانایی شارژ باتری را هم دارد. اسکوتر مذکور در سه حالت صرفه‌جویی انرژی (Eco)، عادی (D) و ورزشی (S) قابل تنظیم است. لاستیک‌های ضربه‌گیر این وسیله نقلیه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی در جاده‌های ناهموار حرکت کند و یک داشبورد هوشمند دارد که وضعیت رانندگی را به شما نمایش می‌دهد.

۵. Xiaomi Redmi AX6 Wireless Router (روتر وایرلس شیائومی)

Xiaomi Redmi AX6 Wireless Router (روتر وایرلس شیائومی)

با استفاده از روتر ردمی AX6 می‌توانید کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل و دستگاه‌های هوشمند خود را به اینترنت متصل کنید. موتور شبکه دوهسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی همزمان انتقال اطلاعات عظیم چند دستگاه را انجام می‌دهد. این روتر وایرلس سرعت اینترنت ۳ گیگابایتی دارد.

یک شتاب‌دهنده مخصوص بازی داخلی به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های آنلاین را بدون تاخیر اجرا کنید. ۶ آنتن قابل تنظیم انتقال داده‌ها را با پوشش بهتری انجام می‌دهند. تقویت‌کننده‌های سیگنال با عملکرد بالای ۶ کاناله از دیوار هم عبور کرده و قدرت انتقال را افزایش می‌دهند. این دستگاه همزمان ۲۴۸ دستگاه را به یکدیگر متصل می‌کند و امواج آن کاملا بی‌خطر است.

۶. Xiaomi Mijia G1 Vacuum Cleaner (جاروبرقی هوشمند شیائومی)

Xiaomi Mijia G1 Vacuum Cleaner (جاروبرقی هوشمند شیائومی)

جاروی Mijia G1 یکی از محصولات هوشمند شیائومی است که با قیمتی بسیار رقابتی وارد بازار شده است. این جارو به جز جمع‌آوری گردوغبار با اسپری کردن آب، سطوح را هم برای شما خواهد شست. شیائومی Mijia G1 به لطف طراحی گردی که دارد به راحتی می‌تواند سطوح مختلف را جارو کند.

فیلتر سه‌گانه این جارو مکش چهار بلوکی دارد و با مخزن آب هوشمند ۲۰۰ میلی‌لیتری خود به راحتی پاشش آب به سطوح را انجام می‌دهد. جاروی هوشمند می‌تواند خروجی آب از مخزن را کنترل کند و حتی می‌تواند میزان آب باقی‌مانده در مخزن را هم کنترل کند.

این مطلب را هم بخوانید: چرا محصولات شیائومی ارزان هستند؟

شیائومی Mijia G1 مانند دیگر لوازم خانگی هوشمند شیائومی از دستیار هوشمند Xiao AI پشتیبانی می‌کند. جاروی مذکور می‌تواند به قفل در هوشمند هم متصل شود تا زمانی که کاربر قصد ورود به خانه را دارد شروع به تمیز کردن فضا کند و پس از پایان کار هم به سمت شارژر برود تا شارژ شود.

۷. Xiaomi Portable Photo Printer (پرینتر عکس مدل XMKDDYJ01HT)

Xiaomi Portable Photo Printer (پرینتر عکس مدل XMKDDYJ01HT)

پرینتر عکس شیائومی XMKDDYJ01HT یکی از کوچک‌ترین چاپگرهای عکس موجود در بازار است. این پرینتر از مواد ضد حریق ABS/PC ساخته شده و ظاهر آن شباهت بسیار زیادی به پاوربانک‌های شیائومی دارد و از نظر ابعاد تقریبا اندازه یک کف دست است.

پرینتر مذکور می‌تواند عکس‌ها را در اندازه ۳ اینچی با فناوری چاپ بدون جوهر ZINK چاپ کند. این دستگاه یک بخش کشویی دارد که برای قرار دادن کاغذ از آن استفاده می‌شود و عکس چاپ شده از بخش کناری آن خارج می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن Mijia و فناوری هوش مصنوعی می‌توان تصاویر را در فرمت‌های بسیار زیادی چاپ کرد.

محصولاتی که در بالا معرفی شدند بهترین گجت‌های شیائومی موجود در بازار ایران هستند. این کمپانی در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد و در آینده‌ای نزدیک با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن زندگی، بیشتر نام شیائومی را خواهیم شنید. برای مثال شاید تعجب کنید، اما شیائومی در صنعت پوشاک نیست فعالیت می‌کند. شیائومی با ساخت محصولات مقرون‌به‌صرفه و کاربردی، زندگی را برای کاربران خود مدرن‌تر و آسان‌تر می‌کند.

برای نگارش این مطلب از مقاله نوشته شده در سایت rswebsols کمک گرفته شده است.

سوالات متداول

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

saleh mmasti گفت:

tasviye havash aliiiiiiye ba inke yekam gerooone vali vaghean vase mahale kar va time crona aliye.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

بله همینطوره. تو دوران همه‌گیری کرونا می‌تونه گزینه مناسبی باشه.

ساره کاشانی گفت:

جای ترازوی هوشمند شیائومی توی این لیست خالی بود. حیف. واقعا قابلیتهای جالبی داره مثل اینکه به گوشی وصل میشه و BMI بدن رو بهتون می گه و خیلی هم دقیق هستش. من دارم و راضیم خیلی. حدود ۳۵۰ تومن خریدم ولی الان شده ۴۰۰ تومن. خیلی مینیمال طراحی شده و زیباست.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

بله همینطوره. تمام لوازم خانگی شیائومی به گوشی هم وصل می‌شن و می‌شه به وسیله گوشی هم اونارو کنترل کرد.