etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم ۲۰۲۳

4.5
(2)
طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم ۲۰۲۳

لپ‌تاپ‌ها کامپیوترهای کم حجم و سبکی هستند که می‌توانید آن‌ها را به سادگی با خود حمل کنید؛ اما این تنها مزیت لپ‌تاپ‌ها نیست. استفاده از لپ‌تاپ در این سال‌ها بسیار فراگیر و گسترده شده است؛ به همین دلیل برندها، این کامپیوترهای جذاب و خوش‌ساخت را برای انواع کاربری‌ها تولید می‌کنند. اکنون دیگر فرقی نمی‌کند که شما لپ‌تاپ را برای چه کاری نیاز دارید. صدها مدل وجود دارد که از کاربری گیمینگ تا اجرای برنامه‌های دانش‌آموزی را شامل می‌شوند و شما می‌توانید مطابق نیاز و بودجه خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اگر با برنامه‌های گرافیکی و ویرایش عکس و فیلم سروکار داشته باشید، قطعا انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب با پردازنده و گرافیک قوی برای شما ضروری است. اگر به دنبال یافتن بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم ۲۰۲۳ هستید، تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا با ما همراه باشید.

۱. لپ تاپ اپل Macbook Pro 2021

لپ تاپ اپل Macbook Pro 2021
مشخصات
پردازندهApple M1 Pro 10-core
Apple M1 Max 10-core
پردازنده گرافیکیIntegrated 16-core
Integrated 32-core GPU
حافظه رم۱۶ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
۵۱۲ گیگابایت تا ۸ ترابایت
نمایشگر۱۶.۲ اینچ
۳۴۵۶×۲۲۴۴ پیکسل

لپ تاپ مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل یکی از قدرتمندترین و خیره‌کننده‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است که می‌توانید به راحتی هر برنامه‌ای را روی آن اجرا کنید. پردازنده M1 پرو یا M1 مکس که به این مک بوک قدرت می‌دهد شاهکار جذاب اپل است. شما می‌توانید با پردازنده M1 پرو تا ۳۲ گیگابایت رم و با پردازنده M1 مکس  تا ۶۴ گیگابایت رم اضافه کنید. همچنین می‌توانید حافظه SSD این لپ‌تاپ را تا ۸ ترابایت ارتقا دهید که به شما یک فضای ذخیره‌سازی شگفت‌انگیز ارائه می‌کند.

این لپ‌تاپ دارای وزن ۲.۱ کیلوگرمی است که شاید برای حمل‌ونقل هرروزه کمی سنگین باشد. نمایشگر با کیفیت آن با تراکم پیکسلی ۲۵۴ پیکسل بر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۶۰۰ نیت از مزایای این لپ‌تاپ پرچمدار به شمار می‌رود. مک بوک پرو ۲۰۲۱ دارای پورت‌های Thunderbolt، یک پورت HDMI، یک اسلات کارت حافظه و پورت مگ‌سیف است. از ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ می‌توان به عمر فوق‌العاده باتری نیز اشاره کرد. شاید بتوانیم بگوییم تنها دلیلی که ما را نسبت به خرید این مک بوک دلسرد می‌کند قیمت بالای آن است.

اگر فکر می‌کنید مک بوک پرو ۲۰۲۱ با ابعاد ۱۶ اینچ برای شما بزرگ است یا در حمل آن مشکل دارید، می‌توانید مک بود پرو ۱۴ اینچی ۲۰۲۱ را با همین پردازنده‌های قدرتمند خریداری کنید که ارزان‌تر و سبک‌تر است.

۲. لپ تاپ اچ‌پی ZBook Studio G8

مشخصات
پردازندهIntel Core i9-11950H
پردازنده گرافیکیNvidia GeForce RTX 3070 6GB vRAM
حافظه رم۳۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۲ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ OLED
۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل

لپ‌تاپ Hp ZBook Studio یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده که وزن کم ۱.۸ کیلوگرمی آن، موجب شده تا به یک لپ‌تاپ قابل حمل و راحت تبدیل شود. این لپ‌تاپ دارای شاسی نقره‌ای از جنس آلومینیوم بوده و با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، لبه‌های زاویه دار و نازک و نسبت تصویر ۱۶:۹ تولید شده است. این نمایشگر با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و پنل OLED بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرده است.

لپ‌تاپ اچ‌پی G8 به لطف برخورداری از سی پی یو ۸ هسته ای Core i9 نسل ۱۱، دو ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت حافظه رم، می‌تواند به راحتی از پس اجرای نرم‌افزارهای ادیت فیلم بدون هیچ مشکلی بر بیاید. این لپ‌تاپ به یکی از قدرتمند ترین گرافیک‌های موجود، Nvidia Geforce RTX 3070 مجهز بوده و به همراه ۲ ترابایت SSD، می‌تواند بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی را بدون ایجاد پرش و مشکل اجرا کند.

۳. لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro Duo 15

۳. لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro Duo 15
مشخصات
پردازندهIntel Core i9
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3070
حافظه رم۸ گیگابایت
۱۶ گیگابایت
۳۲ گیگابایت
حافظه داخلی۱ ترابایت SSD
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
۲۴۰۰×۲۳۴۰ پیکسل
نمایشگر دوم: ۱۱۰۰×۳۸۴۰ پیکسل

این لپ‌تاپ با طراحی متفاوت و جذاب خود، نظر بسیاری از ما را به خودش جلب می‌کند. لپ‌ تاپ Zenbook Pro Duo 15 OLED قدرت فراوانی دارد. پردازنده اینتل Core i9 با قابلیت اورکلاک بالا، گرافیک انویدیا GeForce RTX 3070، با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در کنار یک ترابایت NVMe SSD سریع یک ترکیب قدرتمند و عالی برای انواع پردازش‌های سنگین گرافیکی به شما ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ دارای یک پنل ۱۵.۶ اینچی 4K OLED است که از روشنایی ۴۴۰ نیت بهره می‌برد. 

بخش جالب و خیره‌کننده این لپ‌تاپ، نمایشگر 3840×1100 OLED ثانویه است که در بالای صفحه‌کلید قرار دارد. با این مانیتور دوم می‌توانید از نرم‌افزار همراه ایسوس برای انجام انواع کارهای مفید، مانند استفاده از آن به‌عنوان ترک‌پد یا پنل کنترلی برای  دسترسی سریع‌تر به گزینه‌ها در برخی از برنامه‌های Adobe، استفاده کنید.

Zenbook Pro Duo 15 OLED اساسا یک لپ‌تاپ ورک‌استیشن رده‌بالا و قابل حمل است، اگرچه فقدان کار‌‌ت‌خوان SD ممکن است آزاردهنده باشد. این لپ‌تاپ از دو پورت Thunderbolt 3 بهره می‌برد. با این لپ‌تاپ می‌توانید به راحتی ویدیوهای 4K را ویرایش کنید. عمر باتری این لپ‌تاپ حدود ۶ ساعت است که برای این دستگاه قدرتمند با دو نمایشگر با کیفیت بسیار خوب است.

۴. لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Extreme

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Extreme
مشخصات
پردازندهIntel Core i7
Core i5
پردازنده گرافیکیNvidia GTX 1050 Ti
حافظه رم۸ گیگابایت
۱۶ گیگابایت
۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچ

لنوو لپ‌تاپ‌های سری X خود را نسبت به قبل بسیار بهبود داده است. لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme اولین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی لنوو با کارت گرافیک مجزا است. این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1050 Ti با حافظه ۴ گیگابایت بهره می‌برد. نکته جالب این است که می‌توانید آن را با ۶۴ گیگابایت رم تجهیز کرد که آن را به هیولایی برای ویرایش ویدیو تبدیل می‌کند.

ThinkPad X1 Extreme دارای ۱۲ استاندارد MIL-STD-810G است، به این معنی که می‌تواند در رطوبت بالا، قرار گرفتن در معرض شن و غبار و تغییر دمای مکرر دوام بیاورد. این لپ‌تاپ از حسگر اثر انگشت و یک کار‌‌‌‌ت‌خوان هوشمند اختیاری پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، این لپ‌تاپ دارای یک دوربین IR اختیاری است تا بتوانید با تشخیص چهره Windows Hello وارد لپ‌تاپ خود شوید.

یکی از مزایای ThinkPad X1 Extreme این است که مشخصات آن کاملا حرفه‌ای طراحی شده است و گزینه‌های اضافی و بدون کاربرد در آن وجود ندارد. قدرت پردازش بالا برای ویرایش ویدیوهای سه‌بعدی و سایر ویدیوها بسیار مناسب است. پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ نیز بسیار مناسب است و نیازی نیست که برای رندرها و سایر فرآیندهای مورد نیاز خود نگران باشید. تنوع پورت‌هایی مانند HDMI، پورت Thunderbolt 3 و کارت‌خوان SD نیز کارایی این لپ‌تاپ جذاب را تکمیل می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ نیز کاملا قابل قبول و حدود ۷ ساعت است.

۵. لپ تاپ ام‌اس‌ای Creator Z16P

مشخصات
پردازندهIntel Core i9-12900H
پردازنده گرافیکیNvidia GeForce RTX 3080Ti 12GB vRAM
حافظه رم۶۴ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
۲ گیگابایت
نمایشگر۱۶ اینچ
۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل

لپ تاپ ام اس آی Creator Z16P با بدنه فلزی و نسبتا باریک و ضخامت ۱۹ میلی‌متر، بسیار زیبا و شیک طراحی شده و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. نمایشگر لپ تاپ ام اس آی Creator Z16P یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه است. این نمایشگر ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن QHD پلاس برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی وسیع DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی، هر کاربری را به خود مجذوب می‌کند.

لپ تاپ ام اس آی Creator Z16P قوی‌ترین پردازنده فعلی دنیای لپ‌تاپ یعنی اینتل Core i9-12900H را در اختیار دارد. کارت گرافیک این دستگاه یعنی انویدیا جی‌فورس RTX 3070 Ti نیز یکی از قوی‌ترین‌هاست اما توجه داشته باشید که حداکثر توان عملکرد این کارت گرافیک در این لپ‌تاپ به ۹۰ وات محدود شده است.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کار گرافیکی

۶. لپ تاپ اپل MacBook Air M1

لپ تاپ اپل MacBook Air M1
مشخصات
پردازندهApple M1
پردازنده گرافیکیIntegrated 8-core GPU
حافظه رم۸ گیگابایت
۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
تا ۲ ترابایت
نمایشگر۱۳ اینچ
۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل

شاید مک بوک ایر M1 را بتوان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌ها با ارزش خرید بالا دانست. تراشه قدرتمند M1 در این لپ‌تاپ، آن را به یک لپ‌تاپ سبک وزن و موثر برای کارهای گرافیکی و ویرایش ویدیو تبدیل می‌کند. شاید مک بوک ایر کاملا به اندازه مک بوک پرو ۱۳ اینچی با M1 یا مک بوک پرو ۱۶ اینچی کارآمد نباشد، اما مک بوک ایر مجهز به M1 هنوز هم می‌تواند در لیست بهترین لپ تاپ برای ویرایش فیلم قرار بگیرد. زیرا سبک‌تر و ارزان‌تر از نسخه پرو است. نمایشگر این لپ‌تاپ با کیفیت و روشن است و کار طولانی با آن چشمان شما را خسته نمی‌کند.

تراشه سیلیکونی جدید اپل به مک بوک ایر توان کافی برای انجام ویرایش‌های پایه ویدیویی را می‌دهد. همچنین می‌توانید انواع ویدیوها با کیفیت 4K را به خوبی ویرایش کنید. جدا از پردازنده جدید M1، مک بوک ایر نسبت به مدل های قبلی خود از نظر نمایشگر ارتقا یافته است. این پنل نسبت به اکثر رقبای خود در این قیمت نسبتا روشن است و کنتراست و دقت رنگ بالایی دارد. شما همچنین یک جفت پورت Thunderbolt 3 USB-C و یک باتری را دریافت می‌کنید که حدود ۱۵ ساعت پخش ویدیو دارد. طراحی بدون فن این لپ‌تاپ به این معنی است که هنگام کار با آن سروصدا شما را اذیت نمی‌کند. این یک مزیت عالی برای افرادی است که برنامه‌های سنگین را روی لپ‌تاپ خود اجرا می‌کنند.

۷. لپ تاپ ریزر Blade 15

لپ تاپ ریزر Blade 15
مشخصات
پردازندهIntel Core i7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3080
حافظه رم۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل

لپ تاپ Razer Blade 15 از این جهت که دارای نمایشگر OLED اختیاری به جای LCD است، خاص است. با رنگ‌های مشکی عمیق و جوهری و رنگ‌های تند و پر جنب و جوش، باورنکردنی به نظر می‌رسد. این نمایشگر با وضوح 4K و تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل بر اینچ، فوق‌العاده واضح است. از نمایشگر این لپ‌تاپ می‌توان فهمید که برای ویرایش محتوای UHD  بسیار عالی است.

این دستگاه با کارت گرافیک بسیار سریع Nvidia GeForce، حتی در پروژه‌های سنگین هم از عهده کار برمی‌آید. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های کافی و متنوعی شامل سه پورت USB-A، دو Thunderbolt/USB-C، یک پورت HDMI 2.1 و جک هدفون است که دست شما را برای انواع اتصالات باز می‌گذارد. در نسخه پایه این لپ‌تاپ یک پورت LAN نیز دارد که در نسخه‌های پیشرفته‌تر جای خود را به یک کارت‌خوان SD می‌دهد.

Razer Blade 15 دارای یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت برای ذخیره سازی است و مدل پیشرفته آن حتی می‌تواند با یک SSD با ظرفیت ۲ ترابایت انتخاب شود. طراحی سبک وزن کمتر از ۲.۲ کیلوگرم و روکش براق، ظاهر این لپ‌تاپ را نیز از رقبا متمایز می‌کند.

۸. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15
مشخصات
پردازندهAMD Ryzen 9 5900HS
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce RTX 3080
GeForce RTX 3070
GeForce RTX 3060
حافظه رمتا ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
تا ۲ ترابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل۱۰۸۰×۱۹۲۰

لپ تاپ ROG Zephyrus G15 از ایسوس احتمالا یک نوت بوک مجهز به AMD است که کاملا برای ویرایش ویدیوی 4K است. البته برخی عقیده دارند که این نوت‌بوک بیشتر شبیه یک لپ تاپ گیمینگ است. ROG Zephyrus G15 قدرت پردازش کافی برای جلوگیری از کاهش سرعت در هنگام مدیریت ویرایش‌ها، فایل‌ها و فریم‌های پیچیده 4K را دارد. این سیستم در بین ویرایشگرهای عکس حرفه‌ای بسیار محبوب است. لپ تاپ ROG Zephyrus G15 با پردازنده AMD Ryzen 7 4800HS قابل اعتماد، کارآمد و سریع است. این CPU هشت هسته‌ای موقع کارهای سنگین کمی داغ می‌شود؛ اما بسیار قدرتمند است. به‌خصوص زمانی که ویرایش ویدیوی 4K یکی از اولویت‌های شما باشد.

فرکانس توربو تا ۴.۲ گیگاهرتز همراه با کارت گرافیک قدرتمند و رم ۶ گیگابایتی می‌تواند تقریبا همه عملکردهای ویرایش مانند رندر، پخش، برش و موارد دیگر را مدیریت کند. علاوه بر این، شما همچنین به یکی از سریع‌ترین حافظه‌ها دسترسی دارید. ROG Zephyrus G15 دارای یک ماژول رم ۱۶ گیگابایتی است که قادر به پردازش فایل‌ها و داده‌ها با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز است. با ورود به فضای ذخیره‌سازی، دقیقا با پشتیبانی از NVMe به یک ماژول ۱ ترابایتی بزرگ دسترسی خواهید داشت.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی واضح و با کیفیت است. این نمایشگر نرخ نوسازی بسیار عالی نمایشگر و سطوح دقت رنگ جذاب را به شما ارائه می‌دهد. این لپ تاپ دارای اسلات‌های HDMI 2.0، Type-C، Type-A و دیگر اسلات‌های مربوطه است. ROG Zephyrus G15 همچنین مجهز به یک باتری قابل اعتماد است که می‌تواند به راحتی نزدیک به ۶ ساعت کار کند، و آن را به یکی از قابل اعتمادترین نوت‌بوک‌ها در لیست تبدیل می‌کند.

۹. لپ تاپ گیگابایت Aero 15

لپ تاپ گیگابایت Aero 15
مشخصات
پردازندهIntel Core i7
پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
GeForce RTX 3070 Max-Q
GeForce RTX 3060
حافظه رم۱۶ گیگابایت
۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل

اگر نمی‌خواهید کارهای حرفه‌ای خود را تنها به ویرایش ویدیو محدود کنید، لپ‌تاپ Gigabyte AERO 15 بهترین لپ تاپ برای ادیت فیلم و سایر کاربری‌‌ها است که باید در نظر بگیرید. وقتی نوبت به تنظیمات پردازشی می‌رسد، به مدل‌های متنوع از پردازنده اینتل Core i7 دسترسی خواهید داشت که سرعت پردازشی بسیار مناسبی را در اختیار شما خواهد گذاشت. این تنوع در کارت گرافیک نیز وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت کانفیگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ بسیار روشن و با کیفیت است و این ویژگی‌ها در انجام کارهایی مانند ادیت فیلم بسیار مهم و تاثیرگذار است. این پنل AMOLED با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل دارای طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 است که نظر کاربران حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، این احتمالا بهترین لپ‌تاپ برای رندر ویدیوی 4K است، زیرا این نمایشگر دارای گواهی پنتون بهترین لپ‌تاپ برای نمایش تصاویر دقیق است.

همان‌طور که قبلا ذکر شد، Aero 15 تنها برای ویرایش ویدیو در نظر گرفته نشده است، زیرا شما همچنین می‌توانید مزایای بسیار زیادی را در این دستگاه بیابید. این‌ها شامل صفحه‌کلید Fusion 2.0 با نور پس‌زمینه، بلندگوهای Nahimic، پشتیبانی از هوش مصنوعی سازگار با Azure، وب‌کم سطح بالا با شاتر فیزیکی، اسکنر اثر انگشت زیبا، و یک شاسی آلومینیومی بادوام و در عین حال سبک است. همچنین این لپ‌تاپ از پورت‌های Thunderbolt 3، Mini DP 1.4، HDMI 2.0 بهره می‌برد. باتری این لپ‌تاپ نیز حدود ۸.۵ ساعت شارژدهی می‌کند. وقتی به مجموعه مشخصات این لپ‌تاپ نگاه می‌کنیم، به جرات می‌توانیم آن را در لیست بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم قرار دهیم.

۱۰. لپ تاپ ایسر Predator Helios 300

لپ تاپ ایسر Predator Helios 300
مشخصات
پردازندهIntel Core i7
پردازنده گرافیکیتا  Nvidia GeForce RTX 3080
حافظه رمتا ۳۲ گیگابایت
حافظه داخلیحافظه SSD
تا ۱ ترابایت
نمایشگر۱۵.۶ اینچ
۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل

سری Helios ایسر در مقایسه با رقبا، مشخصات قدرتمند را با قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌دهد. متخصصان حرفه‌ای ادیت ویدیو می‌توانند از امکانات این لپ‌تاپ بهره ببرند. این لپ‌تاپ که با قدرت Intel Core i7 همراه با رم تا ۳۲ گیگابایت و طراحی جذاب، می‌تواند با برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود رقابت کند و به لطف فضای ذخیره‌سازی کافی تا ۱ ترابایت SSD یک گزینه عالی برای ویرایش‌کنندگان فیلم‌های 4K باشد. در این لپ‌تاپ مانند برخی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ، یک دکمه Turbo وجود دارد که می‌توانید برای اورکلاک کردن عملکرد از آن بهره ببرید.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین لپ تاپ های ارزان و دانشجویی

نمایشگر این لپ‌تاپ کیفیت خوبی دارد و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. صفحه‌کلید جذاب با نور پس‌زمینه به همراه صفحه‌کلید عددی اختصاصی، بلندگوهای استریو با بهبود DTS:X، ترک‌پد صاف و وب‌کم قابل اعتماد از دیگر مزایای این لپ‌تاپ به شمار می‌روند. از آن‌جایی که انتظار می‌رود ویرایش فیلم‌های 4K لپ‌تاپ را بیش از حد انتظار گرم کند، ایسر همچنین از یک سیستم حرارتی نوآورانه، با فناوری AeroBlade Fan استفاده می‌کند.

این لپ‌تاپ از پورت‌های USB Type-C، Type-A، HDMI نیز بهره می‌برد. باتری این لپ‌تاپ تا ۶ ساعت شارژدهی می‌کند که به نظر قابل قبول می‌رسد. به طور کلی، اگر به یک نوت بوک مقرون‌به‌صرفه علاقه‌مند هستید که قدرت مورد نیاز برای ویرایش ویدیوی 4K را داشته باشد، Acer Predator Helios 300 بهترین گزینه برای خرید است.

سخن آخر

انتخاب لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی و اجرای برنامه‌های سنگین، بسیار اهمیت دارد. شما باید یک لپ‌تاپ قدرتمند را انتخاب کنید تا بتواند به خوبی پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم ۲۰۲۳ را معرفی کنیم. این لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار قدرت پردازشی بیشتری دارند تا بتوانند به خوبی نرم‌افزار‌های ویرایش فیلم را اجرا کنند. به نظر شما کدام لپ‌تاپ را می‌توان بهترین لپ تاپ برای ادیت فیلم دانست؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مصطفی فتحی گفت:

لپ تاپی میخام دست دوم باشه برای کارهای ادیت و.کارای استریویی معمولی میخام باهاش انجام بدم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اعتبارکالا جنس استوک و دست دوم به فروش نمی‌رساند