etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳

4.6
(7)

۶ ساعت هوشمند برتر سامسونگ را بیشتر بشناسید

طاهره محزون
1 سال پیش
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳

آیا تا به حال به خرید ساعت هوشمند فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید بهترین ساعت هوشمند بازار کدام مدل است؟ ساعت‌های هوشمند چند سالی است که جزو پرطرفدارترین گجت‌های هوشمند شده‌اند. این ساعت‌ها قابلیت‌‌های جذابی که برای کاربر به همراه می‌آورند، همچنین می‌توانند در نظارت بر سلامتی، تناسب اندام، مشاهده اعلان‌ها و کنترل برنامه‌ها به کاربر کمک کنند. برند سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندها در حوزه محصولات دیجیتال است که انواع گوشی‌های موبایل، ساعت هوشمند، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی را به بازار عرضه می‌کند. اگر به ساعت هوشمند علاقه دارید، بهتر است قبل از خرید آن، بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را بشناسید.

۱. ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

ابعاد و وزن۴۵.۴ در ۴۵.۴ در ۱۰.۵ میلی‌متر / وزن ۴۶.۵ گرم
نمایشگرنمایشگر ۱.۵ اینچی Super AMOLED
وضوح تصویر ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل
محافظ کریستال سافایر
پردازندهتراشه Exynos W920  با فناوری ساخت ۵ نانومتری و پردازنده دو هسته ‌یا 1.18 گیگاهرتزی
حافظه رم۱.۵ گیگابایت
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعت
سیستم‌عاملسیستم‌عامل Android Wear OS همراه با رابط کاربری One UI Watch 4.5
حسگرهاسنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور
سایر امکاناتبلوتوث نسخه 5.2، پشتیبانی از LTE (در برخی مدل‌ها)، وای فای دوبانده، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب، استاندارد نظامی MIL-STD-810G، جی‌پی‌اس، گلوناس، بیدو، گلیلیو و NFC / سازگاری با سیستم عامل اندروید/ قابلیت مکالمه و پخش موسیقی
رنگ‌بندیخاکستری و مشکی

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 Pro جدیدترین و بالقوه بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است. این ساعت هوشمند رقیب سرسخت جدیدترین گجت‌های پوشدنی سایر برندهای رقیب است.

یکی از بزرگترین تغییراتی که در نسخه پرو گلکسی واچ ۵ شاهد هستیم، حذف کلید چرخشی تعبیه‌شده به دور ساعت هوشمند است؛ در عوض، سامسونگ یک حاشیه لمسی مبتنی بر سیستم نرم‌افزاری را در نظر گرفته است تا کاربران با لمس لبه ساعت بتوانند کارهای مختلفی را انجام دهند.

در مورد بدنه اصلی، سامسونگ برای گلکسی واچ ۵ پرو به جای آلومینیوم، از تیتانیوم استفاده کرده‌ تا مقاومت ساعت دوچندان شود؛ نمایشگر ۱.۴ اینچی آمولد این ساعت با لبه متالیکی نیز به‌خوبی نشانگر افزایش ضخامت سامسونگ واچ ۵ پرو است. این ساعت هوشمند سامسونگ در کنار تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مانند بدنه باکیفیت، نمایشگر محکم و مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر و گردوغبار به واسطه استاندارد IP68، از استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز بهره می‌برد.

همانند محصولات سری گلکسی واچ 4، ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro نیز با سیستم سنسور BioActive سامسونگ به دست کاربران می‌رسد؛ سیستمی متشکل از چندین سنسور مختلف که می‌تواند شاخص‌های مختلفی که در کنار پایش وضعیت خواب و استرس، می‌تواند مواردی مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را نیز اندازهگیری کرده و اطلاعات خوبی مانند شاخص توده بدنی، سیگنال الکتریکی قلب و همچنین فشار خون را در اختیارتان قرار دهد.

ساعت Galaxy Watch 5 Pro می‌تواند به صورت روزانه، وضعیت تناسب اندام شما را رصد کرده و اطلاعات کاملی در مورد میزان کالری سوازنده‌شده، قدم‌های برداشته و ساعت‌های پیاده‌روی را در اختیارتان قرار دهد. شایان ذکر است که برای استفاده حداکثری از Watch 5 Pro به یک دستگاه سامسونگ و برنامه‌های Samsung Health و Samsung Wear نیاز دارید، زیرا همه چیز از طریق آن اکوسیستم Health ارائه می‌شود.

ساعت واچ ۵ پرو سامسونگ از یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به گفته سامسونگ، با یک بار شارژ می‌تواند تا ۸۰ ساعت یا ۳ روز کامل دوام بیاورد. در صورتی که قصد استفاده از GPS را نیز داشته باشید، این زمان به ۲۰ ساعت کاهش خواهد یافت.

۲. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵؛ رقیب سرسخت اپل واچ

ابعاد و وزننسخه ۴۰ میلی‌متری: ۹.۸×۳۹.۳×۴۰.۴ میلی‌متر / ۲۸.۷ گرم
نسخه ۴۴ میلی‌متری: ۹.۸×۴۳.۳×۴۴ میلی‌متر / ۳۳.۵ گرم
نمایشگرنسخه 40 میلی‌متری: 1.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 396×396
نسخه 44 میلی‌متری: 1.4 اینچی Super AMOLED با وضوح 450×450
پوشش یاقوت کبود با ۶۰ درصد مقاومت بیشتر در مقایسه با نسل قبلی
پردازندهتراشه اگزینوس W920 با فناوری ساخت 5 نانومتری و پردازنده دو هسته‌یا 1.18 گیگاهرتزی
حافظه رم۱.۵ گیگابایت
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
باترینسخه ۴۰ میلی‌متری: ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی
نسخه ۴۴ میلی‌متری: ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی
پشتیبانی هر دو مدل از قابلیت شارژ وایرلس یا بی‌سیم
سیستم‌عاملWear OS 3.5 همراه با رابط کاربری One UI Watch 4.5
حسگرهاشتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج، ژیروسکوپ، ژئومگنتیک، سنسور نوری، حسگر BioActive سامسونگ با امکان اندازه‌گیری ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام و وضعیت ترکیبات بدن (BIA)
سایر امکاناتبلوتوث نسخه 5.2، پشتیبانی از LTE (در برخی مدل‌ها)، وای فای دوبانده، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب، استاندارد نظامی MIL-STD-810G، جی‌پی‌اس، گلوناس، بیدو، گلیلیو و NFC / سازگاری با سیستم عامل اندروید
رنگ‌بندیخاکستری (گرافیتی)، نقره‌ای، پینگ گلد (فقط مدل ۴۰ میلی‌متری)، یاقوت کبود (فقط مدل ۴۴ میلی‌متری)

میزان شارژدهی گلکسی واچ ۵، نسبت به گلکسی واچ ۴ حدود ۱۰ ساعت بیشتر است. ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ همراه با One UI Watch 4.5 و بر پایه سیستم عامل Wear OS 3.5 گوگل توسعه پیدا کرده است؛ این یعنی در بسیاری از بخش‌های آن می‌توان امکانات نرم‌افزاری اصلی گوگل را در کنار اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ پیدا کرد.

در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ خبری از کلید چرخشی دور نمایشگر نیست. در عوض، حاشیه دیجیتالی در این محصول، عملکرد بسیار خوبی داشته و کار کردن با ساعت را جذاب می‌کند. نمایشگر ۱.۲ اینچی OLED این ساعت از شیشه کریستال یاقوت کبود بوده که مقاومت آن در برابر خط‌وخش، ۶۰ درصد بیشتر از قبل شده و از وضوح تصویر ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل برخوردار است.  

در مورد مقاومت، کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 با استاندارد IP68 به دست کاربران رسیده و تا فشار 5 اتمسفر، در برابر آب مقاومت کامل دارد، همچنین دستگاه در برابر هرگونه ضربه یا سقوط از ارتفاع و نیز شرایط آب‌هوایی سخت مقاوم است.

گلکسی واچ ۵ به پردازنده ۵ نانومتری مجهز بوده و سامسونگ ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد مشخصات فنی گلکسی واچ ۵ سامسونگ می‌توان به NFC، بلوتوث نسخه ۵.۲، پشتیبانی از LTE و بهره‌گیری از حسگرهای مختلفی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج، ژئومگنتیک و حسگر نوری اشاره کرد.

گلکسی واچ ۵ در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، یاقوت کبود فقط برای مدل ۴۴ میلی‌متری و پینک گلد (Pink Gold) فقط برای مدل ۴۰ میلی‌متری به فروش خواهد رسید. بند سیلیکونی این ساعت هوشمند نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و کاربران به آسانی می‌توانند آن را تعویض کنند.

۳. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴؛ یک پرچمدار قدرتمند

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴
مشخصات اصلی 
نوع سیستم‌عاملسیستم‌عامل Android Wear OS

سازگار با سیستم‌عامل اندروید

نمایشگر۱.۴ اینچ

۴۵۰×۴۵۰ پیکسلSuper AMOLED

پردازندهExynos W920
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
عمر باتری۲ روز
روش شارژ شدنشارژ بی‌سیم Qi
گواهی IPIP68
اتصال‌‌هاوای‌فای

بلوتوثGPS

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 در آگوست ۲۰۲۱ معرفی شد. این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل جدید One UI Watch 3 حتی از گلکسی واچ ۳ نیز بهتر شده است. ابعاد این ساعت ۴۴.۴×۴۳.۳×۹.۸ میلی‌متر است. نسخه ۴۴ میلی‌متری ۳۰.۳ گرم و نسخه ۴۰ میلی‌متری ۲۵.۹ گرم وزن دارند. این ساعت از پنل شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس DX+ و فریم آلومینیومی ساخته شده است. گلکسی واچ ۴ تا عمق ۵۰ متری آب دوام می‌آورد. این ساعت با رابط کاربری One UI Watch 3، رم ۱.۵ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه شده است. گلکسی واچ ۴ از یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۲۶۱ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

این مطلب را هم بخوانید: بررسی گلکسی واچ 4

این ساعت ممکن است پشتیبانی محدودی از گوشی‌های هوشمند غیر سامسونگ داشته باشد و از آیفون پشتیبانی نکند، اما تناسب اندام گسترده‌اش ویژگی‌هایی از جمله ردیابی ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و ابزارهای ترکیب بدن مطمئنا برای علاقه‌مندان مفید خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی واچ ۴ عالی به نظر می‌رسد و عملکرد سریعی را ارائه می‌دهد که باید چند روز بدون مشکل دوام بیاورد.

در این مدل جدید دیگر هیچ قاب چرخشی فیزیکی وجود ندارد، اما قاب دیجیتالی آن جایگزین معقولی است. شما می‌توانید انتظار عملکرد قابل اعتماد در هر مرحله و ساعتی را داشته باشید این ساعت چه در باشگاه و چه در قرارهای کاری در کنار شما خواهد بود. از معایب این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی محدود از سایر گوشی‌های موبایل اشاره کرد. توجه کنید که این ساعت هوشمند در دو نسخه معمولی و کلاسیک به بازار عرضه شده است. نسخه کلاسیک ویژگی‌های یکسانی با نسخه معمولی دارد و تنها در ابعاد و وزن ساعت با یکدیگر متفاوت هستند. نسخه کلاسیک بزرگ‌تر و سنگین‌تر است و ظاهر رسمی‌تری دارد.

۴. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳؛ بهترین طراحی کلاسیک

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳
مشخصات اصلی 
نوع سیستم‌عاملسیستم‌عامل Tizen OS 5.5

سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS

نمایشگر۱.۴ اینچ (۴۵ میلی‌متری)

۱.۲ اینچ (۴۱ میلی‌متری)۳۶۰×۳۶۰ پیکسلSuper AMOLED

پردازندهExynos 9110
حافظه داخلی۴ گیگابایت

۸ گیگابایت

عمر باتری۳ روز
روش شارژ شدنشارژ بی‌سیم
گواهی IPIP68
اتصال‌‌هاوای‌فای

بلوتوثLTEGPS

ساعت Galaxy Watch 3 یکی از طاعت‌های پرطرفدار و جذاب سامسونگ است که در آگوست ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. ابعاد این ساعت ۴۶.۲×۴۵×۱۱.۱ میلی‌متر و وزن آن در نسخه ۴۵ میلی‌متری ۵۳.۸ گرم، در حالت ۴۱ میلی‌متری ۴۸.۲ گرم و در نسخه تیتانیومی ۴۳ گرم است. پنل جلویی این ساعت شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس DX است. فریم این ساعت دو مدل استیل ضد زنگ و تیتانیوم دارد.

این ساعت از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن بهره می‌برد اما با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد. گلکسی واچ ۳ از رم ۱ گیگابایت نیز بهره می‌برد. باتری این ساعت از نوع لیتیوم-یونی با ظرفیت ۳۴۰ میلی‌آمپرساعت در نسخه ۴۵ میلی‌متری و ظرفیت ۲۴۷ میلی‌آمپرساعت در نسخه ۴۱ میلی‌متری است. این ساعت در رنگ‌هایب برنز، مشکی و سفید عرضه شده است.

گلکسی واچ ۳ یک همراه تمرینی عالی است، با حالت‌های تمرینی متعدد، که بسیاری از آن‌ها می‌توانند به طور خودکار فعال شوند. از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به فناوری GPS، مانیتور ضربان قلب، خوانش VO2 Max، ردیابی خواب و استرس، تشخیص سقوط و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

در کنار تمام نکات مثبت، سامسونگ گلکسی واچ ۳ یک ساعت هوشمند کامل نیست. قیمت این ساعت نسبتا بالا است و عمر باتری می‌توانست بهتر باشد. اما این یک پوشیدنی بسیار خوب و جذاب است.

۵. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲؛ بهترین انتخاب برای ورزش

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲
مشخصات اصلی 
نوع سیستم‌عاملسیستم‌عامل Tizen OS 5.5

سازگار با سیستم‌عامل اندروید ۵ به بالا  و  iOS 9.0 به بالا

نمایشگر۱.۴ اینچ (۴۴ میلی‌متری)

۱.۲ اینچ (۴۰ میلی‌متری)۳۶۰×۳۶۰ پیکسلSuper AMOLED

پردازندهExynos 9110
حافظه داخلی۴ گیگابایت
عمر باتری۲ روز
روش شارژ شدنشارژ بی‌سیم Qi
گواهی IPIP68
اتصال‌‌هاوای‌فای

بلوتوثGPS

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 یکی از ساعت‌های پرطرفدار با امکانات مطلوب است که در آگوست ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. شاید فکر کنید این ساعت قدیمی شده است. اما باید بگوییم که این ساعت هنوز هم امکانات و قیمت مناسبی دارد و می‌توانید مانند یک همراه ورزشی روی آن حساب کنید. این ساعت در دو نسخه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری عرضه شده است. ابعاد نسخه بزرگ‌تر ۴۴×۴۴×۱۰.۹ میلی‌متر و وزن آن ۴۲ گرم است.

این ساعت هوشمند دارای پنل شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس DX+ و بدنه آن دو جنس استیل ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده است. این ساعت مقاومت مناسبی در برابر آن دارد و تا عمق ۵۰ متری می‌تواند مقاومت کند. گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای دو نسخه حافظه رم مختلف شامل ۷۶۸ مگابایت و ۱.۵ گیگابایت است. این ساعت هوشمند از یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۳۴۰ میلی‌آمپرساعت که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت‌های سری اکتیو سامسونگ طوری طراحی شده‌اند که باریک‌تر از مدل‌های گلکسی واچ باشند. بنابراین برای کسانی که ساعت هوشمند را برای ورزش‌های حرفه‌ای نیاز دارند مناسب‌تر هستند. این شرکت بجای قاب فیزیکی یک قاب چرخشی دیجیتالی در نظر گرفته است که می‌توانید انگشت خود را به اطراف بچرخانید تا در میان ویژگی‌های ساعت حرکت کنید.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند اسپرت هستید، حتما این ساعت را دوست خواهید داشت، زیرا هنگام ورزش کردن راحت است. این ساعت دارای نمایشگر ضربان قلب است و می‌تواند به طور خودکار تمرینات را ردیابی کند. ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ را می‌توان یک ساعت مقرون‌به‌صرفه نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند دانست.

نکته‌ای که باید توجه کنید این است که نسخه آلومینیومی ۴۴ میلی‌متری این ساعت هوشمند، دو نسخه LTE و وای‌فای دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید نسخه مناسب‌تر را انتخاب کنید. 

۶. ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ
مشخصات اصلی 
نوع سیستم‌عاملسیستم‌عامل Tizen OS 5.5

سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS

نمایشگر۱.۳ اینچ (۴۶ میلی‌متری)

۱.۲ اینچ (۴۲ میلی‌متری)۳۶۰×۳۶۰ پیکسلSuper AMOLED

پردازندهExynos 9110
حافظه داخلی۴ گیگابایت
عمر باتریحدود ۴ روز
روش شارژ شدنشارژ بی‌سیم Qi
گواهی IPIP68
اتصال‌‌هاوای‌فای

بلوتوثGPS

این ساعت هوشمند را نیز می‌توان یک ساعت با کیفیت به همراه امکانات مناسب دانست. البته بدون شک نسخه‌‌های جدیدتر پیشرفته‌تر هستند و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما اگر به دنبال یک گزینه ارزان هستید، گلکسی واچ را فراموش نکنید. این ساعت هوشمند دارای ابعاد ۴۹×۴۶×۱۲ میلی‌متر و وزن ۶۳ گرم است. مسلما وزن و ابعاد زیادی را باید تحمل کنید.

این ساعت دارای پنل شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس Dx+ و فریم از جنس استیل ضد زنگ است. این ساعت می‌تواند در عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. این ساعت دارای حافظه رم ۷۶۸ مگابایت و ۱.۵ گیگابایت است. گلکسی واچ از یک باتری با ظرفیت ۴۷۲ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ اصلی در یک بازه زمانی زیادی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ بود و همچنان نیز یک ساعت بسیار خوب است. اگر به دنبال بزرگ‌ترین ساعت هستید، نسخه ۴۶ میلی‌متری آن برای شما بهتر خواهد بود. هر دو ساعت دارای یک قاب چرخشی هستند که می‌توانید با چرخاندن آن در منوها و ویژگی‌های خاص ساعت هوشمند حرکت کنید. هر دو نسخه گلکسی واچ همچنین دارای قابلیت پرداخت سامسونگ هستند. این سرویسی است که به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های گوشی موبایل را با کمک ساعت هوشمند خود انجام دهید.

۷. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو؛ ارزان‌ترین انتخاب

ساعت هوشمن گلکسی واچ اکتیو
مشخصات اصلی 
نوع سیستم‌عاملسیستم‌عامل Tizen OS 5.5

سازگار با سیستم‌عامل اندروید و iOS

نمایشگر۱.۳ اینچ (۴۶ میلی‌متری)

۱.۲ اینچ (۴۲ میلی‌متری)۳۶۰×۳۶۰ پیکسلSuper AMOLED

پردازندهExynos 9110
حافظه داخلی۴ گیگابایت
عمر باتریحدود ۴ روز
روش شارژ شدنشارژ بی‌سیم Qi
گواهی IPIP68
اتصال‌‌هاوای‌فای

بلوتوثGPS

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active یک ساعت ورزشی و به‌صرفه است که می‌توانید با کمک آن از ورزش و تمرینات خود لذت ببرید. این ساعت در فوریه ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد اما هنوز هم ارزش خرید دارد. ابعاد این ساعت ۳۹.۵×۳۹.۵×۱۰.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۵ گرم است. این ساعت می‌تواند در آب مقاومت مناسبی داشته باشد بنابراین برای ورزش‌ّایی مانند شنا یک گزینه مناسب است. حافظه رم این ساعت ۷۶۸ مگابایت است. گلکسی واچ اکتیو از یک باتری لیتیوم-یونی ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم Qi است.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند

این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی واچ اکتیو ۲ دارد. هنوز هم می‌توانید گلکسی واچ اکتیو اصلی را بخرید، اما از اینترنت همراه یا قاب چرخشی دیجیتالی محروم خواهید بود که در نسخه اکتیو ۲وجود دارند. البته قیمت گلکسی واچ اکتیو مناسب‌تر از ورژن جدیدتر آن است و مطمئنا انتخاب به‌صرفه‌ای خواهد بود. عمر باتری قوی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های تناسب اندام از مزایای این ساعت هوشمند است.

سخن آخر

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت‌های هوشمند سامسونگ بسیار پرطرفدار هستند زیرا امکانات و ویژگی‌های آن‌ها ارزش خریدشان را بسیار بالا می‌برد. سامسونگ همواره تلاش می‌کرد که سیستم‌عامل اختصاصی تایزن خود را روی ساعت‌های خود پیاده‌سازی کند، اما این شرکت گلکسی واچ ۴ را با سیستم عامل Wear OS به بازار عرضه کرد که به‌طور اختصاصی به گوگل تعلق دارد. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را به شما معرفی کنیم. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ بر اساس نسل و امکانات بسیار متفاوت است بنابراین باید با توجه به نیازی که دارید و بودجه‌ای که برای خرید ساعت هوشمند در نظر گرفته‌اید برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ اقدام کنید.

به نظر شما کدام مدل از سایر مدل‌ها ارزش خرید بالاتری دارد؟ آیا شما ساعت هوشمند سامسونگ را ترجیح می‌دهید یا به برندهای دیگر علاقه دارید؟ نظرات خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.6 / 5. تعداد رای دهندگان: 7

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

یاسین ورمزیار گفت:

گوشی من گالکسی A21s هس..من چ ساعت هوشمندی بخرم که قیمتش مناسب باشد؟؟ بعدشم امکانات خوبی داشته..البته باتوجه به پولی که می پردازم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با تنوجه به مدل گوشی که دارید ما ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ را پیشنهاد می‌کنیم

زارع گفت:

ساعت سامسونگ کدومش بهتره با قیمت مناسب؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همواره بهترین ساعت‌ها جدیدترین ساعت‌ها هستند لذا گلکسی واچ ۵ بهترین ساعت این برند است. اما از نظر قیمت گلکسی واچ ۴ علاوه‌بر عملکرد عالی، قیمت مناسب تری نسبت به نسل جدید خود دارد

مریم گفت:

سلام ببخشید، بهترین مدل ساعت هوشمند با تمامی امکانات و آخرین اندروید تا ۳ نهایت ۵ میلیون کدام مدل است تا امروز ۲۶ شهریور؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما ساعت هوشمند امیزفیت GTS 3 را پیشنهاد می‌کنیم

Mazyar گفت:

سلام من یه سامسونگ واچ مدل s3 دارم بنظر شما عوض کنم با مدلای جدید یا ساعت خوبیه مدل s3

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت هوشمند سامسونگ واچ مدل s3 ساعت خوبی بوده اما با توجه به اینکه گلکسی واچ ۵ نیز معرفی شده و تا ماه‌های آتی وارد بازار ایران می‌شود منطقی‌تر است ساعت خود را به مدل جدیدتر مثلا گلکسی واچ ۴ ارتقا دهید تا به برنامه‌ها و ویژگی‌های جدید این ساعت دسترسی داشته باشید

ارکیده نایب زاده گفت:

بهترین و گرانترین ساعت کدوم مدل میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی واچ ۵ کلاسیک بهترین و گرانترین است

آزاده فرجی گفت:

چه ساعت هوشمندی مناسب سامسونگ s20هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های سامسونگ از تمامی ساعت‌های هوشمند برند خود پشتیبانی می‌کند.

مازیار گفت:

سلام من یه سامسونگ واچ مدل s3 دارم بنظر شما با مدلای جدید عوض کنم یا ساعت خوبیه مدل s3

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ساعت هوشمند سامسونگ واچ مدل s3 ساعت خوبی بوده اما با توجه به اینکه گلکسی واچ ۵ نیز معرفی شده و تا ماه‌های آتی وارد بازار ایران می‌شود منطقی‌تر است ساعت خود را به مدل جدیدتر مثلا گلکسی واچ ۴ ارتقا دهید تا به برنامه‌ها و ویژگی‌های جدید این ساعت دسترسی داشته باشید

پوریا گفت:

ساعت هوشمند سامسونگ گلگسی واچ۴ بهتره میشه چند گزینه دیگه هم شما بدهید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب به معرفی چند گزینه مختلف از ساعت های هوشمند پرداخته ایم که با توجه به کارایی و کیفیت آن، جزو بهترین ساعت های هوشمند هستند

A. N گفت:

سلام از نظر کارارایی با گوشی آیفون ساعت r800 بهتر هست یا r800?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقتتون بخیر.
ظاهرا توی تایپ سوال مشکلی وجود داشته و هر دو مدلی که نوشته شدند یکی هستند، پس امکان مقایسه وجود نداره.

در صورت امکان لطفا سوالتون رو مجددا بپرسید

بهاره خنده رو گفت:

کدام اسمارت واچ بهتر است؟ شیائومی؟ سامسونگ؟ آیفون؟ یا…؟

پشتیبانی اعبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
اسمارت واچ‌هایی که در این مقاله معرفی شده اند، بهترین اسمارت واچ‌ها هستند. اینکه کدوم رو انتخاب کنید بستگی به بودجه‌ای داره که برای خرید ساعت هوشمند در نظر گرفتید.

علی عظیمی گفت:

نحوه شارژ ساعت هوشمند سامسونگ با گوشی رو توضیح میدید لطفا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بزودی آموزشی در وبسایت تهیه میکنیم و در اون نحوه شارژ کردن ساعت هوشمند رو با گوشی توضیح میدیدم.

سروناز گفت:

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ 2022 هنوز معرفی نشده؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ هست که توی این مقاله بهش اشاره شده.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
هنوز امسال سامسونگ ساعت جدیدش رو معرفی نکرده و آخرین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ همین گلکسی واچ ۴ هست که سال ۲۰۲۱ معرفی شده.

بهرام گفت:

راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ دارید روی سایتتون؟ هر چی گشتم چیزی پید نکردم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
نه راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ رو نداریم فعلا ولی مقاله‌ای با عنوان راهنمای خرید ساعت هوشمند رو داریم که میتونید نگاهی بهش بندازید :
https://etebarkala.com/blog/smartwatch-buying-guide/

حامد محمودی گفت:

گوشی s21 ultra دارم می خوام ساعت هوشمند بخرمک. پیشنهاد مجله اعتبارکالا چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به طور قطع ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴

فرشاد کرم پور گفت:

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور چی معرفی می کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام وقت شما بخیر.
گلکسی واچ ۴ بهترین و جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ هست که سیم کارت هم میخوره.

بختیاری گفت:

شارژ ساعت هوشمند با گوشی ممکمه آیا؟ من شارژرم رو گم کردم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
شما باید برای انجام این کار، انگشت خود را از قسمت بالای نمایشگر به سمت پایین کشیده تا منوی موردنظر برای شما نمایش داده شود سپس باید گزینه Wireless PowerShare را انتخاب کنید؛ این آیکون نمایش‌دهنده یک باتری است. در ادامه قابلیت موردنظر را فعال‌سازی کنید. در نهایت باید گلکسی واچ خود را به تلفن متصل کنید. در حقیقت باید بخش عقب گلکسی واچ خود را به بدنه عقب گوشی موبایل خود بچسبانید.

بیزینس من گفت:

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
بهترین ساعت هومشند سیم کارت خور سامسونگ گلکسی واچ ۴ هست.

بیژن مهربان گفت:

بهترین و شیگ نرین ساعت هوشمند سامسونگ که امسال به بازار اومده باشه کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
امسال سامسنگ هنوز ساعت جدیدی به بازار معرفی نکرده. آخرین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ همین گلکسی واچ ۴ هست که سال پیش معرفی شده.

باقر طارمی گفت:

ردیابی ساعت هوشمند سامسونگ ممکنه آیا؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با کمک برنامه Find My Device ممکن است

محمد صفاکرم گفت:

ساعت هوشمند سامسونگ برای گوشی s21 چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
یا سامسونگ گلکسی واچ ۳ و یا سامسونگ گلکسی واچ ۴ را پیشنهاد میدهیم که با توجه به این موضوع که به زودی گلکسی واچ ۵ وارد بازار می‌شود، بهتر است سامسونگ گلکسی واچ ۴ را خریداری کنید

دکتر احمدی گفت:

قیمت بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2022 چقدره؟

شکیبا گیلانی گفت:

سلام
ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است

ماهان تیموری گفت:

تصویر زمینه ساعت هوشمند سامسونگ رو میشه عوض کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله و برنامه‌های متعددی برای تغییر پس زمینه ساعت هوشمند سامسونگ در گوگل پلی موجود است

معصومه کلانتری گفت:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه کدوم مدله؟ میشه بندهای این ساعتهارو جداگونه هم خریداری کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گلکسی واچ ۴ کلاسیک بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ برای زنان بوده وبند آن نیز قابل تهیه است

شیلا مرداسی گفت:

کدوم ساعت هوشمند سامسونگ برای هدیه دادن بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بستگی به بودجه شما دارد. این ساعت‌ها هرچه جدیدتر باشند ارزش بالاتری دارند

شکیبا گفت:

معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ کیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به اینکه گلکسی واچ ۴ در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ماه سال ۱۴۰۰) معرفی و روانه بازار شد، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی واچ ۵ را نیز در آگوست ۲۰۲۲ معرفی کند

حسین رجبی گفت:

گلکسی واچ یا اپل واچ؟ شما چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو ساعت هوشمند ویژگی های خودشان را دارد و بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. اما گاکسی واچ از آنجایی که از تمام برنامه های اندرویدی پشتیبانب می‌کند، ساعت هوشمند سامسونگ شاید کمی مناسب تر باشد

نگار بارانی گفت:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ که ضد آب باشه چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در بلاگ شرح داده شده، گلکسی واچ ۴ بهترین ساعت ضد آب سامسونگ است

مهدی سلطانی گفت:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای ورزشکارا کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
باتوجه به تعرق زیاد ورزشکاران و احتمال ضربه به نمایشگر ساعت، سامسونگ گلکسی واچ ۴ را پیشنهاد می‌کنیم.

شیرین گفت:

بهترین مدل سامسونگ واچ 2022 کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تا زمانی که سامسونگ از گلکسی واچ ۵ در مرداد ماه سال میلادی جاری رونمایی نکرده، همچنان سامسونگ گلکسی واچ ۴ بهترین ساعت هوشمند این کمپانی است

نازنین گفت:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 1401 کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تا زمانی که سامسونگ از گلکسی واچ ۵ در مرداد ماه سال میلادی جاری رونمایی نکرده، همچنان سامسونگ گلکسی واچ ۴ بهترین ساعت هوشمند این کمپانی است

حامد گفت:

سلام جدید ترین مدل سامسونگ واچ کدومه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

در حال حاضر سامسونگ گلکسی واچ ۴ جدیدترین ساعت هوشمند موجود در بازاره و باید منتظر معرفی گلکسی واچ ۵ باشیم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گلکسی واچ ۴ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ در بازاره و باید منتظر معرفی گلکسی واچ ۵ باشیم

ثمره گفت:

سلام آخرین مدل اسمارت واچ سامسونگ چه مدلیه؟!

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گلکسی واچ ۴ آخرین مدل ساعت هوشمند سامسونگ بوده و باید تا اواخر مرداد ماه سال جاری منتظر رونمایی سامسونگ از ساعت هوشمند جدید باشیم

میترا موحد گفت:

سلام بهترین سامسونگ واچ با کامل ترین قابلیت ها از جمله امکان برقراری تماس که طاهر رسمی داشته باشه کدام مدل است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر بهترین گلکسی واچ که امکانات قابل توجهی از جمله برقراری تماس ارائه میده گلکسی واچ ۴ هست واگه به دنبال ظاهری رسمی هستید گلکسی واچ ۴ کلاسیک که عقربه‌ای هست رو پیشنهاد می‌دیم