etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری ۲۰۲۳

3
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش

سامسونگ چه در گوشی‌های اقتصادی، چه در گوشی‌های میان‌رده و چه در گوشی‌های پرچمدار خود، از باتری‌های قدرتمندی استفاده می‌کند که همین امر سبب شده تا ارزش خرید بالایی پیدا کند و اغلب کاربران به دلیل آنکه می‌توانند یک روز کامل را بدون نیاز به شارژر با این گوشی‌ها کار کنند، نسبت به خرید آن راغب می‌شوند. در این مطلب پنج گوشی سامسونگ را که از نظر باتری نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ طول عمر بالاتری داشته و از سویی دیگر به سرعت شارژر می‌شوند را معرفی کرده‌ایم. اگر مدت زمان روشن ماندن گوشی و سرعت شارژر باتری آن برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جدول طول عمر باتری پنج گوشی برتر سامسونگ از نظر باتری

 مدل گوشیطول عمر باتری با نمایشگر ۶۰ هرتزیطول عمر باتری با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی
Samsung Galaxy A53۱۰ ساعت ۳۸ دقیقه۹ ساعت و ۴۹ دقیقه
Samsung Galaxy S21 Ultra۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه
Samsung Galaxy S22 Ultra۱۰ ساعت و ۱۵ دقیقه۹ ساعت و ۵۰ دقیقه
Samsung Galaxy S23 Ultra۱۹ ساعت و ۲۳ دقیقه ۱۷ ساعت و ۲۲ دقیقه
Samsung Galaxy Note 20 Ultra۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه

بررسی باتری قدرتمند گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A53

سامسونگ گلکسی A53 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که اغلب گوشی‌های میان رده سامسونگ به این باتری بزرگ مجهز شده‌اند. در حقیقت برای اتصال 5G و نمایشگر روشن به چنین باتری بزرگ و قدرتمندی نیاز است. در تست باتری، مشخص شده است که این گوشی در استفاده معمول و حتی سنگین تا کمی بیش از یک روز دوام خواهد آورد و چنانچه استفاده از آن را به حداقل برسانید تا دو روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

در مجموع حتی اگر یک عکاس هستید و از دوربین گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که تا یک روز کامل باتری آن برای کار شما دوام خواهد آورد و نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت. اگرچه مدیریت باتری گلکسی A53 بسیار خوب است اما مدت زمان شارژ آن کمی طولانی‌تر از گوشی‌های میان‌رده برند رقیب، شیائومی بوده و باشارژ سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شود که برای شارژ کامل به بیش از یک ساعت زمان نیاز دارد.

بررسی باتری قدرتمند گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S21 Ultra

گلکسی S21 اولترا با باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود عملکرد بهتری در این بخش دارد. باتری این گوشی با استفاده مداوم تا ۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه دوام خواهد آورد؛ در حالی که، باتری آیفون ۱۲ پرو مکس پس از ۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه خالی می‌شود.

وقتی صفحه گلکسی اس ۲۱ اولترا روی حالت تطبیقی (۱۲۰ هرتز) قرار می‌گیرد عمر باتری آن کاهش یافته و به ۱۰ ساعت و ده دقیقه می‌رسد.

این گوشی در داخل جعبه خود آداپتور ندارند و باید آداپتور شارژ گوشی را جداگانه خریداری کنید. در طرف دیگر، شارژ باتری اس ۲۱ اولترا در مدت ۳۰ دقیقه از صفر به ۵۶ درصد می‌رسد.

بررسی باتری قدرتمند گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra

گلکسی اس ۲۲ اولترا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که قدرت آن نسبت به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Note 20 Ultra و مشابه S21 Ultra افزایش یافته است. این گوشی می‌تواند به مدت ۱۸ ساعت کامل از پخش ویدیو با نمایشگر تنظیم شده بر روی ۶۰ هرتز پشتیبانی کند. همچنین در هنگام کار با شبکه‌های اجتماعی در صورتی که به Wi-Fi متصل باشید، باتری آن به مدت ۱۷ ساعت و در حالت مکالمه ۳۲ ساعت دوام می‌آورد.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra مجهز به شارژ ۴۵ واتی بوده که نسبت به شارژ ۲۵ واتی در Galaxy S21 Ultra قدرت و سرعت شارژ بالاتری دارد. سامسونگ مدعی است که شارژ گوشی ظرف مدت ۲۰ دقیقه به ۵۰ درصد می‌رسد که این سرعت شارژ از سری S21 حدود ۱۰ دقیقه سریع‌تر است.

بررسی باتری قدرتمند گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S23 Ultra

در حالی که مدل‌های S23 استاندارد و S23 پلاس هر دو از لحاظ ظرفیت باتری ارتقا یافته بودند، پرچمدار سامسونگ همچنان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سال گذشته برای نسخه اولترا S23 بسنده کرده است. اما ظرفیت باتری همچنان خوب است. در تست‌های ویدیویی با فعال بودن نرخ نوسازی تطبیقی، S23 Ultra سامسونگ ۱۹ساعت و ۲۶ دقیقه دوام آورد که مشابه OnePlus 11 است، اگرچه به خوبی iPhone 14  نیست که در تست‌های مشابه ۲۱ ساعت و ۱۷ دقیقه دوام آورده است.

همچنین در تست‌های سنگین‌تر باتری در هنگام بازی NBA All-World در پایان همچنان ۲۵٪ باتری گوشی باقی مانده است؛ بنابراین در استفاده معمولی پس از یک روز کاری هنوز ۴۰٪ باتری برای گوشی شما باقی خواهد ماند. در نهایت می‌توان گفت از نظر عمر باتری هیچ جای نگرانی وجود ندارد، به‌ویژه زمانی که به یک شارژر سریع ۴۵ واتی دسترسی دارید که در کمتر از یک ساعت می‌تواند شارژ باتری S23 اولترا را از صفر به ۱۰۰٪ برساند.

بررسی باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده روزانه به خوبی دوام می‌آورد و قادر است در استفاده سنگین در شرایطی که نرخ نوسازی نمایشگر آن روی ۶۰ هرتز تنظیم شده باشد حدود ۱۱ ساعت دوام بیاورد.

نوت ۲۰ اولترا به مدت ۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه در تست باتری دوام آورد که شامل گشت و گذار مداوم در وب با روشنایی نمایشگر ۱۵۰ نیت از طریق 5G است. با این حال نوت ۲۰ اولترا تنها ۷ ساعت و ۵۹ دقیقه با روشن بودن حالت صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دوام آورد.

در نهایت سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای یک شارژر ۲۵ واتی است که در ۳۰ دقیقه دستگاه را از صفر به ۵۶ درصد شارژ می‌رساند.

سخن پایانی

طول عمر باتری گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کاربری ترجیح می‌دهد یک روز کامل کاری را بدون نیاز به شارژ مجدد گوشی بگذراند و در پایان شب در مدت زمان کوتاهی با کمک سوپر فست شارژرها آن را در مدت نهایت ۳۰ دقیقه کامل شارژ کند. در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر باتری را برای شما فهرست کنیم. امیدواریم این لیست برای خریدی بهتر به شما کمک کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :