etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای ترید ۲۰۲۳

4.2
(6)
شکیبا گیلانی
11 ماه پیش
معرفی بهترین لپ تاپ ها برای ترید ۲۰۲۳

در سال‌های اخیر بازارهای سرمایه، سودآوری مناسبی داشته‌اند و این روزها تقریبا در هر خانه‌ای یک معامله‌گر پیدا می‌شود که معاملات خود را بر بستر آنلاین با لپ‌تاپ انجام می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا بخش زیادی از سود و زیان یک سرمایه دار به ابزارهای دیجیتالی نظیر لپ‌تاپ و بستر اینترنت وابسته باشد. لپ‌تاپ‌ شما تعیین‌کننده سرعت انجام معاملات و نوع نرم‌افزاری است که می‌توانید اجرا کنید. اگر قصد خرید بهترین لپ‌تاپ معاملاتی برای معاملات روزانه بورس، فارکس یا ارز دیجیتال را دارید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا یک لپ‌تاپ خوب برای تریدینگ انتخاب کنید. با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

الزامات توصیه شده برای لپ تاپ ترید

مشخصاتحداقلتوصیه شده
نمایشگرHD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۷۲۰Full HD‌ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
پردازندهنسل دهم Core I3 یا معادل AMD Ryzen 3نسل دهم Core I5 ​​یا معادل AMD Ryzen 5,7
گرافیکگرافیک اینتل UHD یا مشابه AMDاینتل Iris Xe، گرافیک اختصاصی انویدیا یا گرافیک مشابه AMD
رم۴ گیگابایت۸ گیگابایت به بالا
فضای ذخیره سازیاس‌اس‌دی ۱۲۸ گیگابایتاس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت
باتری۴ ساعت۶ ساعت به بالا

معرفی ۶ لپ‌تاپ برتر ترید ۲۰۲۳

با توجه به الزاماتی که در جدول فوق آمده، در این بلاگ سعی کرده‌ایم لپ‌تاپ‌های تریدی را معرفی کنیم که با میزان توصیه شده همخوانی داشته باشد که در صورت خرید هر کدام از لپ‌تاپ‌هایی که در ادامه به شرح و توضیح آن می‌پردازیم، مشکلی از نظر سخت‌افزاری و یا اجرای نرم‌افزارهای معاملاتی برایتان پیش نیاید.

لپ تاپ Apple MacBook Pro 14 بهترین لپ تاپ برای تریدینگ

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده 8 هسته ای اپل M1 Pro و پردازنده 10 هسته ای
گرافیکپردازنده گرافیکی 32 هسته ای اپل
رمرم DDR4‌ ۱۶ گیگابایتی
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۴.۲ اینچی با نور پس زمینه LED با فناوری IPS/ وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل/ نسبت تصویر ۱۶:۱۰
وزن۱.۶ کیلوگرم
باتریبالای ۱۷ ساعت
سایر ویژگی‌هاپورت تاندربولت ۴، پورت تاندربولت ۳، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و حسگر اثر انگشت

اپل همواره لپ‌تاپ‌های قدرتمندی را روانه بازار کرده است و مک‌بوک پرو نیز یکی از همین بهترین‌هاست.  لپ‌تاپ اپل MacBook Pro 2022 با تراشه M1 pro یکی از بهترین مک‌بوک‌ها برای تجارت محسوب می‌شود. البته همانطور که از مشخصات فنی آن پیداست، این لپ‌تاپ قدرتمند و زیبا قیمت بالایی نیز دارد اما نسبت به سایر مک‌بوک‌ها ارزان‌تر است.

این مک‌بوک از پردازنده جدید اپل، M1 Pro برخوردار بوده که از جمله سریع‌ترین پردازنده‌های بازار تا به امروز است. سیستم‌عامل این لپ‌تاپ نیز مجهز به جدیدترین سیستم‌عامل مک است. رم ۱۶ گیگابایتی این مک بوک اپل سبب می‌شود تا تمامی کارهای خود را به سرعت و کاملا روان انجام دهید. همچنین از ۵۱۲ گیگابایت حافظه جامد (SSD) برخوردار است تا فایل‌ها را به سرعت باز کند. 

وزن این لپ‌تاپ تنها ۱.۶ کیلوگرم بوده و با کیفیت ساخت بالایی که دارد برای حمل و استفاده در خارج از محیط کار بسیار مناسب است. همچنین عمر بالای باتری آن به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان انجام کارهای تجاری خود نیازی به شارژ مجدد لپ‌تاپ نداشته باشید. بنابر ادعای اپل این باتری به مدت ۱۷ ساعت دوام می‌آورد که آزمایش‌های صورت گرفته توسط افراد مختلف حدود ۱۴ ای ۱۵ ساعت را نشان می‌دهد.

پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای این لپ‌تاپ با عملکرد پنج برابر سریع‌تر برای برنامه‌های گرافیکی فشرده داشته و می‌تواند برخی از بازی‌های سطح پایه را بدون هیچ مشکلی روی این دستگاه اجرا کند.

مک بوک پرو جدید اپل دارای نمایشگر ۱۴.۲ اینچی رتینا با روشنایی ۱۰۰۰ نیت بوده که رنگ‌هایی زنده و تصویری با کیفیت ارائه می‌دهد. نمایشگر مک بوک پرو از زوایای مختلف قابل مشاهده بوده که این ویژگی در زمانی که کاملا مقابل آن قرار نگرفته‌اید، می‌تواند مفید باشد. 

این لپ‌تاپ همچنین یک دوربین FaceTime HD با یک پردازشگر سیگنال تصویر پیشرفته برای تماس‌های ویدیویی و واضح‌تر ارائه می‌دهد که بسیار بهتر از مک‌ها Pro یا Air قبلی است. مک بوک پرو 14 به یک SSD PCIe مجهز شده است و قادر به اجرای برنامه‌ها در ۳.۳ گیگابایت در ثانیه بوده که بهتر از هر هارد دیگری است.

مزایا

  • حسگر اثر انگشت
  • عملکرد سطح یادگیری هوشمند
  • طراحی مناسب و ساخت عالی
  • پردازنده قدرتمند
  • کیفیت صدای مناسب
  • بسیار باریک و سبک
  • عمر باتری عالی
  • پورت Thunderbolt 4 و Thunderbolt 3

معایب

  • فاقد پورت Type-A

لپ‌تاپ HP Pavilion 15 بهترین لپ تاپ برای تجارت رمزارز

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7،
گرافیکپردازنده گرافیکی Intel Iris Xe
رمرم DDR4‌ ۱۶ گیگابایتی
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ اینچی با فناوری IPS / وضوح تصویر فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل/ نمایشگر micro-edged
وزن۱.۶۳ کیلوگرم
باتریبالای ۸ ساعت
سایر ویژگی‌هاWi-Fi 6 (2×2)، بلوتوث 5.0، Windows 10 Pro

کمپانی HP همیشه سازنده بهترین لپ‌تاپ‌ها برای مصارف خانگی و چند رسانه‌ای بوده است و لپ‌تاپ HP Pavilion 15 یکی از این لپ‌تاپ‌هاست. چنانچه به دنبال یک لپ‌تاپ بزرگ هستید، HP Pavilion 15 یک گزینه ایده‌آل است. این لپ‌تاپ مجهز به سریع‌ترین و قدرتمندترین پردازنده اینتل، نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 است که پاسخگویی فوری و اتصال درجه یک مورد نیاز کاربران حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

همچنین دارای Intel Iris Xe Graphics بوده که می‌تواند سطوح مختلف عملکرد گرافیکی را در اختیار شما قرار دهد و دارای جلوه‌های بصری است. این لپ‌تاپ بسیار نازک و سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است. لپ‌تاپ HP Pavilion 15 دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCIe NVMe M.2 SSD بوده و بنابراین عملکرد آن ۱۵ برابر سریعتر از هارد دیسک‌های سنتی است.

این محصول عمر باتری بالایی دارد. اگر تمام روز کار می‌کنید، می‌توانید تا ۸ ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید و کارهای خود را پیش ببرید بی آنکه نگران خاموش شدن لپ‌تاپ خود باشید. شارژ سریع HP به شما این امکان را می‌دهد که در مدت تقریباً ۴۵ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد شارژ برسید.

لپ‌تاپ HP Pavilion 15  از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با فناوری Full HD IPS میکرو فریم برخوردار بوده که وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. نسبت نمایشگر به بدنه بزرگ بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا زاویه دید مناسبی داشته باشید.  

این لپ تاپ جمع و جور و سبک وزن است و تنها ۱.۶۳ کیلوگرم وزن دارد. وزن کم و عمر بالای باتری، آن را به یک لپ‌تاپ مناسب جهت حمل و جابه‌جایی از دفتری به دفتر کار دیگری تبدیل می‌کند. لپ‌تاپ HP Pavilion 15 همچنین توسط سیستم عامل Windows 10 Pro یکپارچه پشتیبانی می‌شود.

مزایا

  • جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده
  • عمر باتری عالی
  • آخرین Wi-Fi 6
  • قیمت مناسب
  • طراحی عالی و قابل حمل
  • مقدار زیادی رم و فضای ذخیره سازی

لپ‌تاپ  ASUS ZenBook 14 بهترین لپ تاپ برای معاملات روزانه

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 (کش ۱۲ مگابایتی، تا ۴.۷۰ گیگاهرتز)
گرافیکگرافیک Intel Iris Xe
رم۸ گیگابایت رم LPDDR4X 4266 مگاهرتز
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر OLED 14 اینچی FHD / وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل/ روشنایی ۴۰۰ نیت/ حاشیه نانو
وزن۱.۱۸ کیلوگرم
باتریبالای ۲۲ ساعت
سایر ویژگی‌هاThunderbolt 4، صفحه کلید با نور پس زمینه، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.1، Windows 10 Home و حسگر اثر انگشت 

لپ‌تاپ ASUS ZenBook 14 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای معاملات سهام و سایر معاملات روزانه است. لپ‌تاپ ASUS ZenBook 14 Ultra-Slim یک لپ تاپ سبک وزن، جمع و جور و فوق باریک بوده که عرض آن تنها ۰.۶ اینچ است. این لپ‌تاپ ترید ایسوس به یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 مجهز شده است که می‌تواند تا ۳.۹ گیگاهرتز افزایش یابد. از آنجایی که نمایشگر آن، یک نمایشگر کامل است، نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۹۰ درصد است. این نمایشگر بسیار باریک ۱۴ اینچی دارای نمای کامل HD  چهار طرفه با فناوری حاشیه nano-edge است.

این لپ‌تاپ تجاری ایسوس دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است که برای اجرا و ذخیره کلیه فایل‌ها و نرم افزارهای معاملاتی کافی است. اگر اهل بازار سهام هستید و از سویی قصد خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند و در عین حال اقتصادی را دارید، ASUS ZenBook 14 یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود.  

این لپ‌تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه برای تجربه بهتر تایپ در شب است. دوام و عمر باتری آن تا ۲۲ ساعت بوده و به کمک ویژگی شارژ سریع می‌تواند تنها در ۴۰ دقیقه تا ۶۰ درصد شارژ شود. اتصالات ASUS ZenBook 14 شامل پورت‌های I/O، با دو پورت Thunderbolt 3 USB-C است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

مزایا

  • عمر باتری عالی
  • اتصالات مختلف
  • صفحه نمایش روشن، شفاف و کم مصرف
  • دوام درجه نظامی

معایب

  • مشکل گرمایش جزئی هنگام انجام کارهای سنگین

لپ‌تاپ Lenovo Yoga 7i بهترین لپ تاپ برای معاملات سهام

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7
گرافیکگرافیک Intel Iris Xe
رم12 گیگابایت DDR4 3200 مگاهرتز
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر لمسی 14 اینچی FHD / وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل/ روشنایی ۳۰۰ نیت
وزن۱.۴۳ کیلوگرم
باتریبالای ۱۶ ساعت
سایر ویژگی‌هاصفحه کلید با نور پس زمینه، Wi-Fi 6، Windows 10 Home، بلوتوث 5.1، اثر انگشت

لپ‌تاپ لنوو Yoga 7i قیمت نسبتا بالایی دارد که با توجه به ویژگی‌های آن، منطقی به نظر می‌رسد. این محصول شرکت لنوو دارای نمایشگر لمسی و سایر ویژگی‌هایی است که هر کاربری را به خود جذب می‌کند. 

لپ‌تاپ Lenovo Yoga 7i دارای طراحی تاشو ۳۶۰ درجه است و نمایشگر لمسی آن امکان طراحی و کشیدن جدول و به خصوص معاملات آنلاین را فراهم می‌سازد. این لپ‌تاپ یکی از جدیدترین و منعطف‌ترین لپ‌تاپ‌‌های ارزان قیمت بازار است. این لپ‌تاپ به یک پنل ۱۴ اینچی Full HD IPS مجهز است که می‌تواند کیفیت تصویر عالی را ارائه دهد. این نمایشگر لمسی خیره کننده دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. 

از نظر عملکرد، این دستگاه همچنین از آخرین نسل یازدهم پردازنده اینتل Core i7-1165G7 با فرکانس CPU اولیه 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ علاوه بر پردازنده قدرتمند، به یک پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe نیز مجهز است که سریعتر از کارت‌های گرافیک مشابه قبلی است.

لنوو Yoga 7i دارای ۱۲ گیگابایت رم با پهنای باند بالا بوده و می‌تواند چندین برنامه و صفحه‌های مرورگر را به طور همزمان اجرا کند، همچنین دارای حافظه ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe PCIe SSD با سرعت بالا است. این بدان معنی است که دستگاه می‌تواند هنگام بوت شدن ، باز کردن اسناد یا جستجوی داده‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

اتصال Wi-Fi 6 یکی دیگر از مزایای این لپ‌تاپ است که می‌تواند برای کارهای مختلف مانند اینترنت پرسرعت بی‌سیم استفاده شود. علاوه بر این، در سمت راست لبه پایینی، حسگر اثرانگشت تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان قفل لپ‌تاپ را با خیال راحت باز کرد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه است که می‌توان از آن در شرایط کم نور استفاده کرد.

لنوو Yoga 7i دارای قاب نازک تاشو و طراحی باریک بوده که آن را تبدیل به اولین گزینه انتخاب برای هر کاربر حرفه‌ای کرده است. علاوه بر این، این لپ‌تاپ بسیار سبک وزن است و عمر باتری بالایی دارد. باتری ۴ سلولی لیتیوم پلیمری می‌تواند تا ۱۶ ساعت دوام بیاورد که این مدت زمان برای کارهای سنگین بسیار عالی است. اگر به دنبال یک نمایشگر لمسی، لپ‌تاپ تجاری قابل حمل و قدرتمند برای معاملات سهام و یا forex trading bot هستید، لنوو Yoga 7i می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

مزایا

  • پردازنده قدرتمند
  • نمایش خیره کننده
  • آخرین کارت گرافیک
  • عمر باتری عالی
  • باریک و قابل حمل

معایب

  • RAM قابل ارتقا نیست

لپ تاپ Acer Aspire 5 بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه برای تریدینگ

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده AMD Ryzen 5 4500U Hexa-Core (تا ۴.۰ گیگاهرتز)
گرافیکگرافیک یکپارچه AMD Radeon
رمرم DDR4 ۸ گیگابایتی
فضای ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰/ نمایشگر عریض LED با نور پس زمینه IPS
وزن۱.۹۰ کیلوگرم
باتریبالای ۱۰ ساعت
سایر ویژگی‌هاصفحه کلید با نور پس زمینه، Wi-Fi 5.0، Windows 10 Home، وب کم (۷۲۰ در ۱۲۸۰)HD 

لپ‌تاپ Acer Aspire ارزان ترین لپ تاپ ترید در این بلاگ است که از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده هشت هسته‌ای AMD Ryzen 5 4500U با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت NVMe SSD است. این ویژگی‌های سخت‌افزاری سبب می‌شود تا بتوانید هر نرم افزار تجاری را مطابق با نیاز خود اجرا کنید. لپ‌تاپ Acer Aspire 5 یکی از بهترین لپ‎‌تاپ‌‎های ارزان قیمت برای معاملات سهام است.

این لپ‌تاپ ویژگی‌های Ram و Storage Upgrading را ارائه می‌دهد که گزینه عالی برای استفاده طولانی مدت است. ویژگی‌های بسیار عالی مانند Multitasking، بوت سریع و غیره، چند ویژگی هستند که این لپ‌تاپ را بسیار چشمگیر کرده است. نمایشگر Acer Aspire 5 ۱۵.۶ اینچ بوده و با کیفیت Full HD و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل Acer ComfyView Widescreen LED-backlit IPS Display ارائه شده است.

این لپ‌تاپ Acer صفحه کلید مناسب و راحتی داشته و در هر محیطی با توجه به نور پس‌زمینه‌ای که دارد، قابل استفاده است. طیف گسترده‌ای از پورت‌ها، با USB Type-C، 2 x USB 3.2، HDMI از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. همچنین دارای جدیدترین اتصال وای فای بوده و فناوری‌های بلوتوث نیز در این لپ‌تاپ ترید وجود دارد.

کمپانی ایسر ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ دارای عمر باتری ۱۰ ساعته بوده که این میزان از عمر باتری بسیار مورد توجه است و برای کارهای تجاری و معاملات بازار سهام یک گزینه مناسب به حساب می‌آید.

مزایا

  • ارزان قیمت
  • پردازنده قدرتمند
  • قابلیت ارتقاء عالی
  • صفحه کلید و تاچ پد پاسخگو

معایب

  • کمی حجیم

لپ تاپ LG Gram 15 بهترین لپ تاپ برای Forex Trading

مشخصات فنی 
پردازندهپردازنده نسل یازدهم اینتل core i7-1165G7
گرافیکپردازنده گرافیکی Intel Iris Xe
رمرم DDR4 ۱۶ گیگابایتی ۴۲۶۶ مگاهرتز
فضای ذخیره سازی۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
نمایشگرنمایشگر لمسی ۱۴ اینچی IPS LCDو وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ، با DCI-P3 99٪ بیان رنگ
وزن۰.۹ کیلوگرم
باتریبالای ۲۵ ساعت
سایر ویژگی‌هاThunderbolt 4، صفحه کلید با نور پس زمینه، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.1، ویندوز 11 و حسگر اثر انگشت

لپ‌تاپ LG Gram 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های تریدر با کارایی بالا است. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Core i7-1165G7 نسل یازدهم اینتل با گرافیک Iris Plus بوده و سرعت و قابلیت بالایی دارد. این لپ‌تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X بوده که این میزان حافظه برای اجرای هر نرم‌افزار معاملاتی کافی است. لپ‌تاپ LG Gram 14 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای تجارت فارکس است.

لپ‌تاپ Lg Gram 14 دارای نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی فول اچ دی IPS LCD است که حداکثر وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌دهد. همچنین با برخورداری از گرافیک Iris Plus عملکرد گرافیکی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. فضای ذخیره سازی این لپ‌تاپ ۵۱۲ گیگابایت M2 NVMe SSD است و دارای یک اسلات اضافه برای ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی است. با SSD، سریع ترین عملکرد و زمان راه اندازی را خواهید داشت.

لپ‌تاپ Lg Gram 14 دارای باتری لیتیومی ۷۲ وات ساعتی با دوام بوده که تا ۲۵ ساعت می‌تواند شارژ بماند. همچنین دارای چندین پورت مانند Thunderbolt 4 بوده که می‌تواند داده ها را تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه انتقال دهد. 

مزایا

  • قابل حمل
  • طول عمر باتری عالی
  • پردازنده قدرتمند
  • دوام درجه نظامی
  • تجربه صدای سینمایی DTS:X فوق العاده
  • سریعترین حسگر اثر انگشت

معایب

  • گرمایش در حین کار سنگین

لپ‌تاپ Razor Blade 17 بهترین لپ‌تاپ برای ترید

Razerبرند
Blade 17مدل
نمایشگر ۱۷.۳ اینچینمایشگر
۱ ترابایتحافظه داخلی
Core i7پردازنده
۳۲ گیگابایترم
ویندوز ۱۱سیستم‌عامل
NVIDIA GeForce RTX 3080کارت گرافیک

لپ‌تاپ ریزر Blade 17 با طراحی شیک و عملکردی باورنکردنی یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های این راهنما برای تریدینگ است. البته در همین ابتدا باید بگوییم که از قیمت بالایی نیز برخوردار است که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و وزن کم آن موجب شده تا حمل و نقل راحتی داشته باشید.

در کنار صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB دریچه‌های بلندگوی استریو قرار گرفته است و نمایشگر ۱۷ اینچی شیشه‌ای دقیق آن نیز بایک قاب بسیار ظریف احاطه شده است. این لپ‌تاپ ترید به پورت‌های متعدد و کاربردی مجهز است که شامل سه پورت USB-A توسط دو درگاه USB-C با قابلیت Thunderbolt 4، یک کارت خوان SD، درگاه اترنت و یک خروجی HDMI برای اتصال نمایشگر دوم است.

لپ‌تاپ Razer Blade 17، به پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti با ۱۴ هسته‌ نسل دوازدهم اینتل i7 و ۳۲ گیگابایت رم نسل بعدی DDR5 مجهز شده است، به این معنی که این لپ‌تاپ در میان قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های بازی قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری که ارائه می‌دهد می‌تواند تا سال‌ها شما را از خرید یک لپ‌تاپ جدید بی‌نیاز کند.

مزایا

  • خنک و نسبتا بی صدا کار می‌کند
  • طرح و اندازه صفحه کلید فوق العاده
  • عملکرد فوق العاده

معایب

  • شارژ USB-C محدود به ۵۴ وات

نکات کلیدی که در هنگام خرید لپ تاپ تریدینگ باید به آن توجه داشته باشید

عملکرد لپ تاپ ترید

عملکرد لپ‌تاپ به پردازنده، کارت گرافیک، رم، فضای ذخیره سازی و غیره بستگی دارد. چنانچه یک لپ‌تاپ قدرتمند برای ترید انتخاب کنید، هر عملیاتی در اسرع وقت انجام می‌شود. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت چنین لپ‌تاپی کمی بالا خواهد بود که بسته به میزان اهمیت کار شما، می‌توانید برای خرید آن بودجه بندی کنید. 

انتخاب رم بالا قابلیت لپ‌تاپ تجاری را بالا می‌برد

اگر لپ‌تاپی که انتخاب می‌کنید مجهز به جدیدترین و بالاترین رم باشد، قطعا عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین سعی کنید با توجه به بودجه خود، یک لپ‌تاپ با حداکثر رم موجود خریداری کنید تا در آینده مجبور به ارتقاء آن نباشید. یک لپ‌تاپ با ۴ گیگابایت رم عملکرد ضعیفی خواهد داشت و تنها برای تراکنش‌های روزانه مناسب است اما چنانچه این لپ‌تاپ از ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد، می‌تواند یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران بورس به حساب بیاید. در نظر داشته باشید یک لپ‌تاپ با رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت، بسیار عالی عمل می‌کند اما مسلما قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

از یک فضای ذخیره سازی بزرگ با سرعت بالا استفاده کنید

به خاطر داشته باشید که دو نوع فضای ذخیره سازی وجود دارد. هارد دیسک‌های مکانیکی، که از ۵۰۰ گیگابایت شروع و تا ۱۶ و ۱۸ ترابایت در بازار موجود است. هارد دیسک‌ها سرعت پایین‌تری نسبت به حافظه‌های جامد یا همان اس‌اس‌دی‌ها دارند که از ۱۲۸ گیگابایت تا ۲ ترابایت موجود هستند. در نظر داشته باشید که هرچند این هارد دیسک‌ها سرعت پایینی دارند اما از نظر ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات به مراتب مورد اعتمادتر از اس‌اس‌دی‌ها هستند و از طرفی قیمت کمتری دارند. بنابراین استفاده از یک اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایت برای بوت شدن لپ‌تاپ در کنار یک هارد دیسک مکانیکی با حداقل ظرفیت یک ترابایت جهت ذخیره سازی اطلاعات توصیه می‌شود.

یک لپ‌ تاپ با نمایشگر بزرگ برای ترید مناسب‌تر است

همواره یک نمایشگر بزرگ به شما دید و دقت بالاتری نسبت به نمودارها خواهد داد و از طرفی نیازی به یک نمایشگر خارجی بزرگ‌تر نخواهید داشت. نمایش واضح نمودارهای نزولی و یا صعودی بازار به شما کمک می‌کند تا معامله دقیق‌تری داشته باشید.

از عمر باتری لپ تاپ ترید غافل نشوید

عمر باتری یکی از مهم ترین مولفه‌ها برای خرید لپ‌تاپ تجاری است زیرا ممکن است لپ‌تاپ شما در یک معامله آنلاین برای مدت زمان زیادی روشن بماند، بنابراین یک باتری با طول عمر بالا نقش موثری در روند کار شما خواهد داشت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

یاسر شاه کرمی گفت:

سلام لپ تاپ برا ترید از چه قیمت شروع میشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
حدودا از ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود

یگانه کاظمی گفت:

سلام برای ترید چه لپ تاپی باید بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین لپ‌تاپ‌هایی که برای این کار مناسب است را معرفی کرده‌ایم. به مطلب مراجعه کنید.

هادی سامان گفت:

کدام لپ تاپ برای فارکس مناسب است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام لپ‌تاپ‌هایی که در این مطلب معرفی شدند برای افرادی که معاملات ارزی و سهام دارند مناسب است.

مهدی احمدزاده گفت:

لپتاب برای ترید تا قیمت 12 تومان می‌خوام خروجی تصویر رم 8 هارد SSD و پردازنده خوب باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، متاسفانه باید سراغ لپ تاپ های استوک بروید. ما به شما لپ‌تاپ Lenovo Yoga 7i را پیشنهاد میکنیم که نو آن در بازار حدود ۲۶ میلیون بوده و میتوانید استوک آن را با قیمتی حدود ۱۲ میلیون و یا کمی بیشتر خریداری نمایید

صفورا فرهادی گفت:

لپتاپ ایسر برای ترید مناسبه؟ چه قیمتیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همانطور که در متن به آن اشاره کردیم، لپ تاپ Acer Aspire 5 بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه برای تریدینگ بوده که می‌توانید با قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان از بازار کامپیوتر و لپ‌تاپ خریداری نمایید

فارکسمن گفت:

فکر نمیکنم ترید اصلا فشاری به سیستم بیاره که بخواد براش یه لپ تاپ جدید گرفت. بیشتر فشار به مغز و روح آدم میاره