etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی 5 تبلت ارزان برای شروع طراحی و نقاشی دیجیتال

4.3
(39)
حسین رجب چالی
1 سال پیش
معرفی 5 تبلت ارزان برای شروع طراحی و نقاشی دیجیتال

به نظر شما بهترین تبلت ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینینگ (Digital Painting) کدام است؟ تبلت‌های متنوعی با سیستم‌عامل‌های مختلف وجود دارند که از قلم هم پشتیبانی کنند و می‌توان با آن‌ها طراحی نیز کرد. قیمت تبلت‌های مخصوص طراحی کمی نسبت به تبلت‌های عادی متفاوت است. ما در این مطلب ۵ تبلت ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

سامسونگ با تبلت‌های دارای قلم S Pen و مایکروسافت با تبلت‌های سرفیس پرو این رویه را تغییر دادند. امروزه حتی می‌توان برای تمام آیپدهای اپل نیز قلم تهیه کرد. با اینکه اپل دیر وارد این بازی شد اما توانست تبلت‌های فوق‌العاده‌ای که قابلیت پشتیبانی از قلم دارند را تولید کند.

تبلت‌های متنوعی در بازار هستند که امکان طراحی دیجیتال را به شما می‌دهند؛ اما فراموش نکنید که در این مطلب سعی شده تا ۵ نمونه از ارزان‌ترین تبلت‌ها برای شما بررسی شود. با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. آیپد ۸ با Apple Pencil 1 – (۴۰۰ + ۱۲۵ دلار)

آیپد ۸ با Apple Pencil 1

اگر به دنبال آیپدی هستید که بتوانید با آن طراحی دیجیتال را شروع کنید و نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای آن پرداخت کنید بهترین انتخاب برای شما آیپد ۸ خواهد بود. البته به این دلیل که آیپد ۸ قیمت به نسبت ارزانی دارد پس در مقایسه با دیگر آیپدها امکانات کمتری هم دارد.

با اینکه نمایشگر رتینا در این تبلت روشنایی خوبی دارد اما چندلایه نیست. به همین دلیل می‌توانید از نزدیک فاصله بین صفحه لمسی و لایه IPS را ببینید. البته بیشتر افراد متوجه این مسئله نمی‌شوند؛ اما اگر یک طراح دیجیتال حرفه‌ای باشید این مورد آزاردهنده خواهد شد.

تنها نقطه ضعف مهم آیپد ۸ همین نمایشگر است و به همین دلیل ارزان‌تر از دیگر آیپدها است. البته مجبور هستید Apple Pencil 1 را جداگانه بخرید.

نگران قابلیت‌های نرم‌افزاری این تبلت نباشید؛ چرا که ویژگی‌های خوب سیستم‌عامل iPadOS در این تبلت وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید از تمام اپلیکیشن‌های طراحی مخصوص iPadOS در این تبلت ارزان استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: لپ‌تاپ بخرم یا تبلت؟

درون آیپد ۸ از پردازنده A12 Bionic با ۳ گیگابایت رم استفاده شده که سریع‌تر از بسیاری از تبلت‌های اندرویدی است. این تبلت را می‌توان با حافظه داخلی ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت و در نسخه‌های وای‌فای و سیم‌کارت‌خور تهیه کرد.

عملکرد آیپد ۸ به طبع از آیپد ایر و آیپد پرو ضعیف‌تر است اما اگر اول راه نقاشی دیجیتال هستید این تبلت هیچ جای مسیر شما را ناامید نخواهد کرد.

اپل این تبلت را با زبان طراحی قدیمی و حاشیه‌های بزرگ نمایشگر اما با بدنه فلزی تولید کرده است. همچنین برای اتصال از درگاه قدیمی لایتنینگ استفاده می‌کند. نکته مثبت در مورد آیپد ۸ بهره‌گیری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و اسکنر اثر انگشت Touch ID است.

آیپد ۸ با نسل اول اپل پنسل انتخابی عالی برای کسانی است که قصد شروع نقاشی دیجیتال را دارند و نمی‌توانند خیلی برای آن هزینه کنند.

۲. سامسونگ گلکسی تب S6 لایت – (۳۵۰ دلار)

سامسونگ گلکسی تب S6 لایت
مشخصات فنی 
جنس بدنهجنس پشت فلز آلومینیوم
جنس جلو شیشه
جنس فریم فلز آلومینیوم
نمایشگرنمایشگر ۱۰.۴ اینچی TFT LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 9611
۱۰ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3
سیستم عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری One UI 2.0
دوربیندوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های دارای قلم است که می‌توان آن را به هرکسی که دنبال  تبلت ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال است توصیه کرد. این تبلت نسخه ارزان‌تر گلکسی تب S7 و S6 است اما دقیقا مانند آن‌ها می‌توانند با قلم اس پن (S Pen) نیازهای شما را برطرف کند.

قلم تبلت‌های سامسونگ برخلاف اپل، بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی همراه تبلت عرضه می‌شود و تمام ویژگی‌های اصلی نرم‌افزاری مثل Samsung Notes و Air Commands که در مدل‌های گران‌قیمت موجود هستند را دارد.

همچنین تجربه نقاشی دیجیتال هم با این دستگاه کاملا رضایت‌بخش است. قلم این دستگاه کمی کوچک است اما اگر بخواهید می‌توانید قلم‌های بزرگ S6، S4 یا S7 را برای آن تهیه کنید. 

البته به دلیل قیمت پایین، نمایشگر این تبلت ۱۰.۴ اینچی به جای Super AMOLED از پنل IPS استفاده می‌کند و اگرچه پردازنده اگزینوس با ۴ گیگابایت رم می‌تواند پاسخگوی نیازهای اولیه شما برای نقاشی دیجیتال باشد، اما برای کارهای حرفه‌ای مناسب نیست.

بدنه فلزی این دستگاه کیفیتی مانند S6 در اختیار شما قرار می‌دهد و صدای دو بلندگوی استریوی آن هم خوب است. البته در آن از حسگر اثر انگشت خبری نیست و فقط یک درگاه USB C 2.0 دارد و نمی‌توانید آن را به نمایشگرهای بزرگ وصل کنید.

گلکسی تب S6 لایت با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و از Samsung DeX پشتیبانی نمی‌کند و چون قلم آن بلوتوث ندارد، نمی‌توانید فرمان‌ها را از راه دور اجرا کنید.

۳. سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ – (۵۸۰ دلار)

سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳
مشخصات فنی 
جنس بدنهجنس جلو شیشه
نمایشگرنمایشگر ۸.۰ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 981
۱۰ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18
سیستم عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری One UI 2.5.1
دوربیندوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت

تبلت مقاوم گلکسی تب Active 3 یک نمایشگر ۸ اینچی فول اچ‌دی دارد که می‌تواند با قلمی که همراهش دارد، تمام نیازهای اولیه شما برای شروع نقاشی دیجیتال را تامین کند. این قلم کوچک‌تر نمونه همراه گلکسی تب S7 پلاس است اما می‌تواند تمام امور اولیه مخصوص قلم را به راحتی اجرا کند.

این تبلت به واسطه پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ از تمام تبلت‌های ۸ اینچی اندرویدی سریع‌تر است و عملکردی مشابه آیپد مینی دارد. هنگام خرید، دو گزینه فضای داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در اختیار شما قرار دارد و حافظه رم آن ۴ گیگابایت است. می‌توانید نسخه LTE را هم تهیه کنید تا امکان برقراری تماس و ارسال پیامک هم  در اختیار شما قرار بگیرد.

گلکسی تب اکتیو با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود و می‌توانید از دسکتاپ Samsung DeX آن هم استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان + معرفی ۳ مورد

این تبلت پس از اتصال به یک مانیتور، کیبورد و ماوس، می‌تواند مانند یک کامپیوتر رومیزی عمل کند؛ بنابراین علاوه بر نقاشی دیجیتال، می‌توانید از آن به عنوان کامپیوتر و گوشی موبایل هم استفاده کنید.

بزرگ‌ترین ایراد و نکات برجسته گلکسی تب اکتیو ۳ در طراحی آن است. این تبلت بدنه‌ای سخت دارد و می‌تواند برای محیط‌های کاری خشن مناسب باشد. طبیعی است که هدف این بوده که گلکسی اکتیو تبلتی مقاوم باشد اما همین ظاهر آن را قدیمی نشان می‌دهد.

با این حال، اگر ظاهر این تبلت شما را اذیت نمی‌کند، می‌تواند با قیمت نسبتا کمی که دارد، به شما در شروع راه نقاشی دیجیتال کمک‌های زیادی بکند.

۴. مدیاپد 10.4 با قلم M هواوی – (۳۷۰ + ۱۵۰ دلار)

مدیاپد 10.4 با قلم M هواوی
مشخصات فنی 
جنس بدنهجنس پشت فلز آلومینیوم
جنس جلو شیشه
جنس فریم فلز آلومینیوم
نمایشگرنمایشگر ۱۰.۰ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل
پردازندهHiSilicon Kirin 810
۷ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6
سیستم عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری EMUI 10 / فاقد سرویس‌های گوگل
دوربیندوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۳ گیگابایت
۴ گیگابایبت
۶ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتری۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت

تبلت هواوی مدیاپد ۱۰.۴ جایگزینی فوق‌العاده برای گلکسی تب S6 لایت است؛ چون از بسیاری جهات شبیه هم هستند. می‌توانید آن را با قلم M هواوی خریداری کنید که به فشار هم حساسیت دارد؛ اما عملکرد آن به خوبی اس پن سامسونگ نیست.

دلیل اصلی که نمی‌توان مدیاپد ۱۰.۴ را برای همه مناسب دانست، کار نکردن سرویس پلی استور گوگل روی این دستگاه است. با اینکه این تبلت از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند اما به دلیل تحریم هواوی، همه سرویس‌های گوگل مانند پلی استور، یوتیوب، جیمیل و کروم روی آن نصب نیست و استفاده از آن‌ها به سختی امکان‌پذیر است.

اگر یک تبلت اندرویدی می‌خواهید که کارهای اولیه نقاشی دیجیتال را انجام دهد و استفاده خاصی از خدمات گوگل ندارید می‌توانید با این تبلت کار کنید؛ به همین دلیل خرید سامسونگ گلکسی تب S6 لایت مناسب‌تر است.

۵. سامسونگ گلکسی تب A 8.0 2019 با قلم اس پن – (۲۹۰ دلار)

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 2019 با قلم اس پن
مشخصات فنی 
جنس بدنهجنس جلو شیشه
نمایشگرنمایشگر ۸.۰ اینچی TFT LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 7904
۱۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2
سیستم عاملاندروید 9.0 (پای) قابل ارتقا به اندروید ۱۱
دوربیندوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۳ گیگابایت
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
باتری۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 2019 به همراه قلم S Pen یکی از ارزان‌ترین تبلت‌هایی است که از قلم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تبلتی واقعا ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال را دارید پیشنهاد ما به شما این تبلت است.

گلکسی تب A 8.0 2019 با قلم اس پن از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴ سامسونگ با حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده می‌کند و می‌توان با اسلات اختصاصی MicroSD حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

قلم این دستگاه داخل بدنه تعبیه شده و بدون نگرانی از گم شدن آن می‌توانید تبلت را جابجا کنید. این قلم اندازه کوچکی نسبت به مدل‌های گران‌تر سامسونگ دارد؛ ولی می‌توانید از قلم‌های بزرگ‌تر مانند قلم S6 هم در این تبلت استفاده کنید.

گلکسی تب A 8.0 2019 قلم‌دار، به‌خاطر قیمت پایینش امکانات کمتری نسبت به مدل‌های گران‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا نمایشگر ۸ اینچی آن از نوع LCD است و حسگر اثر انگشت ندارد. همچنین قابلیت دسکتاپ Samsung DeX در آن پشتیبانی نمی‌شود.

سخن پایانی

با تمام این موارد، گلکسی تب A 8.0 2019 با قلم اس پن یکی از بهترین تبلت‌ها برای شروع نقاشی دیجیتال است و با توجه به پشتیبانی از سیم‌کارت، می‌تواند به عنوان یک گوشی موبایل هم برای شما ایفای نقش کند. 

نظر شما در رابطه با فهرست تبلت‌های ارزان قیمت برای شروع نقاشی دیجیتال چیست؟ به نظر شما تبلت دیگری هم می‌تواند به این لیست اضافه شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 39

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

فاطمه گفت:

قیمت

آرمین گفت:

با تبلت ها میشود نقاشی هم کشید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، این تبلت‌های قلم دار برای طراحی و نقاشی تولید شده اند

آرمین گفت:

با تبلت ها میشود نقاشی کشید

علی رضایی گفت:

از کجا میتونم مدیاپد 10.4 با قلم m رو تهیه کنم ؟

شما میرزایی گفت:

قیمت هر تبلت چقدر است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها با توجه به نوسان قیمت ارز، متغیر است. در فروشگاه جستجو کنید

سارا میرکیانی گفت:

آیا با این تبلت می توان طراحی لباس کرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، بهترین تبلت‌ها برای این منظور هستند

ستایص گفت:

سامسونگ گلکسی با ریان چند قیمته

فاطمه رضایی گفت:

حجم چقدر است

سلاله باباحاجی گفت:

میشه توش بازی ریخت یانه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با هر دستگاه اندرویدی می‌توانید بازی‌های موجود در گوگل پلی استور را اجرا کنید

حسن حبیبی جتانی گفت:

قیمت اخر چند؟………🙂😊

ترنم بندری گفت:

قیمتش چقدر است

آوا شکوری گفت:

من ۸سالمه میشه برایم آ‌یپد قلم دار بیارید لطفاااااااااااا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

آنیتا کنعانی گفت:

از کجا تبلت رو تهیه کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به فروشگاه اعتبارکالا مراجعه نمایید

یسنا زهرائی گفت:

اسمش چیست؟

علی رضایی گفت:

از کجا میتونم مدیاپد 10.4 با قلم m رو تهیه کنم ؟

ستایش نوروزی گفت:

قیمتش چند

آوا شکوری گفت:

لطفا میشه برایم آی‌ پد قلم دار را برایم بیاورید لطفااااااااااااااااااا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🥹🥹🥹🥹🥹

امیر کرکی گفت:

دونه ای چقدر

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها متفاوت است. مدل تبلت مورد نظر خود را سرچ کنید

فائزه دهقانی گفت:

از تبلت های ساده هم میشه استفاده کرد؟ درکل شرایط کار با تبلت برای نقاشی دیجیتال را توضیح بدهید ممنون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تنها از تبلت‌هایی برای نقاشی دیجیتال می‌توان استفاده کرد که دارای قلم نوری باشد یا از قلم نوری پشتیبانی کند

سپهر گفت:

قیمت تبلت از چند شروع می‌شود؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت‌ها متفاوت هستند و از ۵ میلیون تومان شروع و تا ۵۰ میلیون تومان متغیر است

سیده مریم ترابی گفت:

قیمت مناسب چند هست و ارسال اینترنتی میشه

سارا رجبی گفت:

قیمت

مهسالطفی گفت:

سلام وقت بخیر
آیا تبلت گلکسی A7
قابلیت پشتیبانی برنامه نقاشی
و پشتیبانی از قلم نوری را دارد یا خیر؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر، از قلم نوری پشتیبانی نمی‌کند

فاطمه مالدارپور گفت:

چه تبلت هایی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنه
که برای نقاشی دیجیتال هم مناسب باشد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
کافیست برنامه فارسی ساز تبلت را نصب کنید. در غیر این صورت با روت کردن گوشی می‌توانید آن را سفارشی کنید که این کار را به دلیل بروز مشکلات امنیتی پیشنهاد نمی‌کنیم

فاطمه قناعتیان گفت:

سلام وقت بخیر، من تبلت سامسونگ s7 دارم، که میخوام برای نقاشی دیجیتال استفاده کنم، هنگام کار با نرم افزار ارت فلو هنگام استفاده از قلم، قلم نوری خیلی کمرنگ مینویسه، اما با دست بسیار پر رنگ هست، علتش چیه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
احتمالا حساسیت قلم نوری شما از بین رفته است. ابتدا روی دستگاه دیگری نصب کنید و ببینید آنجا هم همین مشکلات را دارد یا خیر.

گيوي گفت:

من يه صفحه ديجيتال مي خوام كه پسر ٦ ساله ام بتونه روش نقاشي كنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای آشنایی با تبلت‌های مناسب کودکان به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/buying-kids-tablet-guide/

بیتا وریانی گفت:

میشه به تومان هم قیمت رو بزارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به نوسان قیمت گوشی و تبلت، نمی‌توانیم قیمت را در بلاگ درج کنیم. شما می‌توانید پس از مطالعه، مدل مورد نظر را در فروشگاه جستجو کنید

گفت:

چند قیمت

فاطمه زهرا آهوی آتشین گفت:

نه

هیروکو کریگایا گفت:

ارزون ترین و بهترین تبلت طراحی کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
پنج تبلتی که در این مطلب معرفی شدند، همگی از بهترین و ارزان‌ترین تبلت‌ها برای شروع کار طراحی دیجیتال هستند

ليلا نظمي گفت:

سلام برای نقاشی دیجیتال آیا گوشی موبایل مناسب است یا تب لت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای طراحی و نقاشی دیجیتال باید به سراغ تبلت‌های قلمدار بروید. تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند نیز برای شروع کار بسیار عالی هستند

حسینی گفت:

سلام من برای دخترم داشته گرافیک لپ تاب ایسوس باگرافیک بالا وcpuقوی می خواستم ممنون میشم به من معرفی کنید

همتا یزدانی گفت:

قیمت ارزان چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما از این فهرست، تبلت سامسونگ Galaxy TAB S6 Lite را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-s6-lite-sm-p615-lte-64g/

همتا یزدی زاده گفت:

قیمت چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمت ها متفاوت هستند. ما به شما از این فهرست، تبلت سامسونگ Galaxy TAB S6 Lite را پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده محصول و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-tab-s6-lite-sm-p615-lte-64g/

دانیال گفت:

قیمت چند است

دانیال گفت:

قیت

مروارید زرنگثانی گفت:

تبلت طراحی ارزان برای طراحی لباس میخوام و نمایشگرش مهمه برام. کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت مقاوم گلکسی تب Active 3 یک نمایشگر ۸ اینچی فول اچ‌دی دارد که می‌تواند با قلمی که همراهش دارد، تمام نیازهای اولیه شما برای شروع نقاشی دیجیتال را تامین کند.

خورشید موسوی گفت:

از برند سامسونگ کدوم تبلت نقاشی دیجیتال برای دختر بچه ۱۲-‍۱۳ ساله مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت مقاوم گلکسی تب Active 3 را پیشنهاد می‌کنیم

کامران میرزا گفت:

تبلت طراحی ارزان که باتری و قلم خوبی داشته باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سامسونگ گلکسی تب A 8.0 2019 به همراه قلم S Pen یکی از ارزان‌ترین تبلت‌هایی است که از قلم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد خرید تبلتی واقعا ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال را دارید پیشنهاد ما به شما این تبلت است.

منصوره حاجی زاده گفت:

نمیدونستم اپل هم تبلت طراحی ارزان داره!

زهرا موسوی گفت:

کدوم یکی از تبلت طراحی ارزان سامسونگ از بقیه بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که در این مقاله معرفی شدند همگب بهترین بوده و رقابت نزدیکی با یکدیگر از نظر قیمت و کیفیت دارند

هلیا گفت:

تبلت طراحی ارزان که برای انجام کارهای دانشگاهم مناسب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما تبلت مقاوم گلکسی تب Active 3 را پیشنهاد می‌کنیم

سپهر گفت:

تبلت قلم دار ارزان که کیفیتش خوب باشه خودتون چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما تمام تبلت هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که همگی بهترین تبلت در این رنج قیمت هستند

هادی احدی گفت:

یک تبلت قلم دار ارزان میخوام که زود خراب نشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تبلت‌هایی که در این مقاله معرفی شدند همگی ارزان، قلمدار، عملکرد و کارایی مناسب هستند. می‌توانید یکی را به دلخواه با توجه به بودجه نهایی خود خریداری نمایید

اکر ثابتی گفت:

از قلم این تبلت نقاشی دیجیتال برای گوشی های دیگه هم میشه استفاده کرد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی که از قلم S Pen‌ پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است

مهتاب رحمتی گفت:

تبلت نقاشی دیجیتال که قلم خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که در این مقاله معرفی شدند همگی بهترین تبلت‌های قلمدار در این رنج قیمت هستند

امیرحسین بردبار گفت:

تبلت نقاشی دیجیتال که هم قیمتش پایین باشه هم نمایشگرش خوب باشه کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت مقاوم گلکسی تب Active 3 یک نمایشگر ۸ اینچی فول اچ‌دی دارد که می‌تواند با قلمی که همراهش دارد، تمام نیازهای اولیه شما برای شروع نقاشی دیجیتال را تامین کند.

مهسا قدرتی گفت:

سلام. یک تبلت طراحی ارزان که عمر باتریش خوب باشه معرفی می‌کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی ارزان با عمر باتری یکسان و مناسب هستند

آرش رمضانی گفت:

تبلت طراحی ارزان برای پسرم که دبستانی هست میخوام شما کدومو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite را که از بدنه فلزی و در عین حال عملکرد مناسب برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم

حسام بلوکات گفت:

تبلت طراحی ارزان فقط همینا هستن؟ شما کدومشو برای فروش دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تبلت‌های ارزان و قلم دار بیشتر از این تعداد هستند. این مطلب به روزرسانی خواهد شد

کمیل رضایی گفت:

بهترین تبلت طراحی این لیست کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز تمامی این تبلت ها بهترین تبلت در این رنج قمیت هستند و اختلاف بسیار کمی از نظر قیمت و یکفیت با یکدیگر دارند.

سبحان اسدی گفت:

سلام. میخواستم بدونم سامسونگ تبلت قلم دار ارزان داره یا نه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله دارد و در این مطلب چند تبلت ارزان سامسونگ را معرفی کرده‌ایم

محمد حیدری گفت:

تبلت قلم دار ارزان چی موجود دارید برای دخترم می‌خواستم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر این تبلت ها در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیستند

محمدرضا زارعی گفت:

یه تبلت طراحی ارزان میخواستم که بتونم طراحی دانشگاهم رو انجام بدم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما آیپد ۸ با Apple Pencil 1 را پیشنهاد می‌کنیم

نورا رحمانی گفت:

شیائومی تبلت قلم دار ارزان نداره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله تبلت Mi Pad 5 از تبلت‌های قلمدار و ارزان شیائومی بوده و در به روز رسانی این مطلب قطعا گنجانده خواهد شد

رضوان ابراهیمی گفت:

سلام. شما تبلت قلم دار ارزان هم دارید برای فروش؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر تبلت‌های معرفی شده در این مطلب در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیستند

شیما حاتم گفت:

بهترین تبلت طراحی که میتونید از این لیست معرفی کنید کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ را پیشنهاد می‌کنیم

مهدی محمودی گفت:

یه تبلت نقاشی دیجیتال می‌خواستم که کیفیت نمایشگرش عالی باشه باتری خوبی هم داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز از تبلت‌های ارزان قیمت نباید توقع نمایشگر عالی را داشت اما ما به شما سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ را پیشنهاد می‌کنیم

فرناز پورصفوی گفت:

تبلت قلم دار ارزان که نمایشگر خوبی داشته باشه کدوم یکی از تبل های اینم لیست میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز از تبلت‌های ارزان قیمت نباید توقع نمایشگر عالی را داشت اما ما به شما سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ را پیشنهاد می‌کنیم

فروغ روشنی گفت:

تبلت قلم دار ارزان سامسونگ کدوم میشه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی تبلت‌های سامسونگ که در این مطلب معرفی شده، ارزان ترین تبلت‌های قلمدار این برند هستند

عباس باقری گفت:

کدوم یکی از اینایی که گفتید تبلت قلم دار ارزان هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، ارزان ترین تبلت قلم دار هستند

رسول رمضانی گفت:

سامسونگ واقعا تبلت طراحی ارزان داره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله
تمامی تبلت‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، تبلت‌های قلم دار و ارزان قیمت این برند هستند

سولماز گفت:

تبلت قلم دار ارزان برای شروع کار نقاشی چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های دارای قلم است که می‌توان آن را به هرکسی که دنبال تبلت ارزان برای شروع نقاشی دیجیتال است توصیه کرد.

جواهری گفت:

تبلت خوب میخام رام بالا دوربین بالا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روزتون بخیر.
تبلت‌ها معمولا دوربین‌های خیلی با کیفیتی ندارند و شما اگر می‌خواید که دستگاهتون دوربین خوبی داشته باشه باید به سراغ گوشی های هوشمند برید. در مورد تبلت با میزان رم بالا هم ما به شما تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۳ رو پیشنهاد میدیم.

ماه ثنم گفت:

گوشی سامسونگ چه قیمتیند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با مراجعه به لینک زیر، از قیمت‌های گوشی هوشمند سامسونگ در فروشگاه اعتبار کالا مطلع شوید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF&post_type=product&dgwt_wcas=1