etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین اسپیکرهای بلوتوث ۲۰۲۳: بهترین اسپیکرهای قابل حمل در هر بودجه‌ای

4.7
(9)
حسین رجب چالی
12 ماه پیش
بهترین اسپیکرهای بلوتوث ۲۰۲۳

بهترین اسپیکرهای بلوتوث سال ۲۰۲۳چند ویژگی مشترک دارند که شامل قابلیت حمل بالا، دوام و کیفیت صدای عالی می‌شوند. قطعا برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند؛ اما هرکدام از آن‌ها حداقل در یک از این موارد مشترک هستند.

در درجه اول چرا باید یک اسپیکر بلوتوث خریداری کنیم؟ اسپیکرهای بلوتوثی وقتی در خانه هستید صدای با کیفیتی در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی اگر عاشق طبیعت هستید و با دوستان خود طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی می‌کنید، یک اسپیکر بلوتوثی جمع شما را صمیمی‌تر می‌کند. در این مطلب مجله اعتبارکالا قرار است بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سال ۲۰۲۳ را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱. اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2317

مشخصات کلی

وزن۳۰۵ گرم
ظرفیت باتری۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
اتصالوای‌فای و بلوتوث ۴.۲
NFCبله
ورودی AUXخیر
شارژ یواس‌بیبله (USB-C)
مزایامعایب
جک ۳.۵ میلی متریبیس (Bass) آن ممکن است کمی زیاد باشد
طراحی زیبا و قابل حمل
قیمت مناسب

اسپیکر تسکو TS 2317 با طراحی استوانه‌ای شکل در ابعاد ۱۸۰ در ۷۲ در ۶۹ میلی‌متر و وزن ۳۰۵ گرم  تولید و ساخته شده که این ابعاد کوچک و وزن کم، حمل و نقل آن را در مسافرت و طبیعت گردی آسان می‌کند. اسپیکر تسکو TS 2317 با بهره‌مندی از رابط‌های بلوتوث، جک ۳.۵ میلی متری، USB و TF Card به منبع پخش متصل می‌شود تا موسیقی دلخواه شما را با بهترین کیفیت پخش کند.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۳

حداکثر توان خروجی این اسپیکر ۶ وات بوده که مقدار قابل قبولی برای یک اسپیکر قابل حمل است. بدنه این اسپیکر با کتان پوشیده شده و روی آن کلیدهایی جهت مدیریت موسیقی مشاهده می‌شود که علاوه بر زیبایی سهولت استفاده از آن را دو چندان کرده است. اسپیکر TS 2317 انرژی خود را از یک باتری داخلی ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

۲. UE Boom 3

UE Boom 3

مشخصات کلی

وزن۰.۵۴ کیلوگرم
عمر باتری۱۵ ساعت
محدوده بلوتوث۱۰ متر
پاسخگویی فرکانس۹۰ کیلو هرتز – ۲۰ کیلو هرتز
درایورهادو درایو ۴۴ میلی‌متری و دو رادیاتور پسیو ۴۴ و ۷۶.۲ میلی‌متری
NFCبله
ورودی AUXخیر
شارژ یواس‌بیبله (USB-C)
مزایامعایب
گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبارصدا می‌توانست واضح‌تر باشد
صدای پرقدرت 
طراحی مقاوم و ضد ضربه 

اسپیکر UE Boom 3 به اندازه برادر بزرگ‌ترش یعنی Boom 2 خوب نیست؛ اما هنوز هم یکی بهترین بلندگوهای بلوتوثی است که می‌توان در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد. این اسپیکر به راحتی می‌‌تواند در حجم صدای بالا کیفیت آن را حذف کند؛ آنقدر سبک است که بدون مشکل آن را به کمپ می‌برید و اما آنقدر مقاوم است که بدون نگرانی آن را هرجایی ببرید.

این دستگاه هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار است و حالا دکمه‌های حساس به لمسی دارد که می‌توانید بدون استفاده از گوشی موبایل خود بین آهنگ‌ها جابجا شوید. مطمئنا نمونه‌های گران‌قیمت‌تری در بازار موجود است اما UE Boom 3 با قیمت نسبتا خوب خود شایسته مقام دوم این فهرست است.

۳. JBL Flip 3

JBL Flip 3

مشخصات کلی

وزن۰.۵۴ کیلوگرم
عمر باتری۱۲ ساعت
نسخه بلوتوث۴.۲
پاسخگویی فرکانس۶۵ کیلو هرتز – ۲۰ کیلو هرتز
درایورها۴۵ میلی‌متری
NFCخیر
ورودی AUXخیر
شارژ یواس‌بیخیر
مزایامعایب
صدای عالی و قویورودی جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
استفاده آسانمیکروفون برای مکالمه ندارد

اسپیکر JBL Flip 3 ثابت می‌کند که بهترین بلندگوهای بلوتوثی همیشه مشخصات سخت‌افزاری شگفت‌انگیزی ندارند. این دستگاه، یک اسپیکر بلوتوثی ساده با قابلیت‌های متوسط است؛ اما اگر اسپیکر قابل حمل مقاوم با صدای خوب می‌خواهید و می‌توانید از خیر کنترل و پاسخ به تماس‌ها بگذرید، خرید Flip 3 شما را ناامید نمی‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: راهنمای خرید هدفون

این اسپیکر به دلیل فرم طراحی، در داخل و خارج از خانه نیازهای شما را برطرف می‌کند. دستگاه مذکور طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع دارد و JBL نسخه محدودی از این اسپیکر با نام Eco را روانه بازار کرده که ۹۰ درصد متریال آن از پلاستیک بازیافتی است و کل بدنه دستگاه را می‌توان دوباره بازیافت کرد.

۴. Bose Home Portable Speaker

Bose Home Portable Speaker

مشخصات کلی

وزن۱.۰۸ کیلوگرم
عمر باتری۱۲ ساعت
نسخه بلوتوث۴.۲
NFCخیر
ورودی AUXخیر
شارژ یواس‌بیبله
مزایامعایب
طراحی زیباقیمت بالا نسبت به عملکرد
کیفیت صدای مناسببیس خوبی ندارد

بازار اسپیکرهای هوشمند قابل حمل روزبه‌روز رونق بیشتری پیدا می‌کند و شرکت بوز (Bose) با عرضه Portable Home Speaker با قابلیت پشتیبانی از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا به رونق بیشتر این حوزه کمک شایانی کرده است. این اسپیکر اولین بلندگوی سازگار با محیط بازی بوز نیست؛ اما با طراحی مینیمالیست و زیبا و مقاومت در برابر آبی که دارد نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. علاوه بر این موارد، Bose Home Portable Speaker با طراحی سبک و دسته‌ای که در آن به کار رفته، می‌تواند همراه شما در فضای آزاد نیز باشد.

این دستگاه ممکن است با توجه به قیمتش ارزش خرید بالایی نداشته باشد؛ اما اگر عاشق صدای برندن بوز هستید و به کیفیت ساخت محصول اهمیت می‌دهید؛ مطمئن باشید که از خرید پشیمان نخواهید شد.

۵. JBL Charge 5

JBL Charge 5

مشخصات کلی

وزن۰.۹۵ کیلوگرم
ابعاد۹۳.۲ × ۹۵.۵ × ۲۲۰.۹ میلی‌متر
عمر باتریبیش از ۲۰ ساعت
محدوده بلوتوث۱۰ متر
فرکانس پاسخگویی۲۰ کیلو هرتز تا ۶۵ کیلوهرتز
نسخه بلوتوث۵.۱
NFCخیر
ورودی AUXخیر
شارژ یواس‌بیبله
مزایامعایب
صدای خیلی بالازمان شارژ بالا
عمر باتری زیادجک Aux ندارد
کیفیت صدای مناسب 

آیا به دنبال اسپیکری قابل حمل هستید که بتواند گوشی موبایل شما را در حین پخش موسیقی شارژ کند؟ JBL Charge 5 جدید که امسال معرفی شده است را مورد بررسی قرار دهید. این اسپیکر از نظر قابلیت، نسخه‌ای پایه از JBL Pulse 5 محسوب می‌شود؛ اما JBL برای نسل پنجم این سری از اسپیکرهای خود، علاوه بر عمر باتری بالا مانند نسخه قبلی، کیفیت و حجم صدا را نیز افزایش داده است.

دکمه‌های فیزیکی مانند نسخه قبل، در بالای دستگاه جا خوش کرده‌اند. این دکمه‌ها شامل کنترل پخش، تنظیم صدا، پاور دستگاه، وصل کردن بلوتوث و «Party Boost» که میزان صدا را تا ۱۱ افزایش می‌دهد، هستند.

۶. اسپیکر JBL Xtreme 3 با صدایی شگفت‌انگیز

مشخصات فنیاسپیکر JBL Xtreme 3
ابعاد۱۳۹.۹ در ۲۹.۸ در ۱۳.۴ سانتی‌متر/ ۲۵۰۰ گرم
قدرت۱۰۰ وات
امکاناتبلوتوث نسخه 5.1، PartyBoost برای اتصال چندگانه به بلندگوهای JBL با قابلیت PartBoost، دارای گواهی IP67
اتصالاتجک ۳.۵ میلی متر، USB-C، خروجی USB-A
  
مزایامعایب
بدنه مستحکمفاقد ویژگی‌های هوشمند
دارای جزئیات پخشفاقد هندزفری
صدایی رسا و قدرتمند

اسپیکر پرتابل Xtreme 3 دارای طراحی بسیار زیبا و متفاوتی است و به شکل جذابی لوگوی جی بی ال بر روی آن حک شده است. این اسپیکر دارای صدای قدرتمند و شفافی می باشد که توسط دو عدد توئیتر و دو عدد ووفر بهبود یافته تولید می شود ، دو عدد JBL Bass Radiators نیز بیس عمیقی را به صدا اضافه می کند. برای اتصال به این اسپیکر می توانید از طریق بلوتوث به صورت بی سیم اقدام کنید و یا از طریق کابل AUX بصورت باسیم متصل شوید.

بدنه‌ی این اسپیکر با دارا بودن گواهینامه بین المللی IP67 کاملا ضدآب بوده و در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار بسیار مقاوم است. این اسپیکر همراه دارای باتری داخلی قابل شارژ می باشد که قادر است تا ۱۵ ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند. پاور بانک داخلی آن از طریق پورت یو اس بی دستگاه های شما را شارژ می کند ، این ویژگی در مسافرت ها یا گردش های بیرون از منزل بسیار کاربردی می باشد.

تکنولوژی اختصاصی JBL PartyBoost امکان اتصال بیش از ۱۰۰ اسپیکر دارای این تکنولوژی را به یکدیگر فراهم می کند تا قدرت صدای موسیقی را افزایش دهید. اسپیکر پرتابل JBL Xtreme 3 نسل سوم اسپیکر های سری اکستریم می باشد و در طراحی این مدل تفاوت هایی به چشم می خورد که باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

برای اتصال به این سیستم صوتی قابل حمل ، روش های اتصال مختلفی در نظر گرفته شده است که هر کدام در شراط متفاوتی کاربرد دارند. در تولید این محصول از بلوتوث ورژن 5 استفاده شده است که به شما امکان می دهد تا بتوانید به صورت بی سیم به این اسپیکر متصل شوید و از راه دور دستگاه خود را مدیریت کنید. علاوه بر این ورودی صدا نیز دارد.

۷. اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل Thinkplus K3

وزن۲۰۰ گرم
نوع اتصالبلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث۵
رابط‌هاBluetooth USB
اقلام همراهکابل micro USB، بند آویز و دفترچه راهنما
مزایامعایب
بدنه مستحکمپخش صدا چندان بلند نیست
پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجهفاقد پشتیبانی از کارت حافظه
طراحی زیبا و کوچک

اسپیکر لنوو thinkplus k3 با طراحی دایره‌ای که دارد موجب شده تا صدا به صورت ۳۶۰ درجه و یکنواخت پخش شود. بدنه فلزی به همراه ابعاد کوچک و بند آویز، این اسپیکر را به یک دستگاه قابل حمل عالی تبدیل کرده است. مقدار توان خروجی اسپیکر بی‌سیم لنوو، ۳ وات است که صدای بسیار شفاف و بلندی را ارائه می‌دهد.

بلوتوث استفاده شده در اسپیکر لنوو thinkplus k3 از نسخه ۵ پشتیبانی می کند که سیگنالی پایدار ارائه داده و خیلی سریع و بدون تاخیر به سایر دستگاهها متصل می‌شود. باتری اسپیکر بلوتوثی Lenovo K3 از ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و می‌توان از طریق درگاه میکرو USB برای شارژ آن اقدام کرد. لازم به ذکر است که این اسپیکر در مدت زمان ۳ ساعت شارژ می‌شود و کابل شارژ نیز در بسته بندی موجود است. طبق گفته شرکت لنوو با این مقدار شارژ تا ۶ ساعت می توانید بی وقفه از اسپیکر استفاده کنید.

سخن پایانی

در پایان باید عنوان کنیم که برای انتخاب یک بهترین اسپیکر بلوتوث بر حسب نیاز خود، باید تمام مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید. چنانچه سوالی در رابطه با انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 9

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

شهرام علی پور گفت:

سلام و درود
وقت به خیر
من کوهنورد ، طبیعت گرد و دوچرخه سوار هستم ، دو تا اسپیکر قیمت مناسب با امکانات :
ضد آب و ضد گرد و غبار بودن
قابل اتصال به هم
دارای باطری قوی
و صدای Hi_Fi
می‌خوام ، و البته کوچک و سبک
یعنی یه چیزی مثل
جی بی ال فیلیب 6
ولی با قیمت مناسب
چه مواردی رو پیشنهاد می‌فرمایین؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما اسپیکر شیائومی MDZ-33-DA را پیشنهاد می‌کنیم که ویژه کوهنوردان و کمپینگ طراحی و تولید شده و از سویی دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد

حبیب الله محمدی گفت:

قیمتش چنده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بسته به مدل، قیمت‌ها متفاوت است. هر مدل را سرچ کنید تا از قیمت آن مطلع شوید