etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی ها برای عکاسی در سال ۲۰۲۳

4.4
(26)
عاطفه تاسا
1 سال پیش
بهترین گوشی ها برای عکاسی در سال ۲۰۲۳

با پیشرفت روز افزون گوشی‌های هوشمند در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری، کیفیت دوربین‌های این محصولات روز به روز به دوربین‌های حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌شوند. حتی برخی از این گوشی‌ها پا را فراتر گذاشته و ویژگی‌های خیره کننده‌ و بسیار جذابی را برای عکاسی ارائه می‌کنند. همچنین استفاده  گسترده از شبکه‌های اجتماعی باعث شده که بسیاری از ما نیاز به یک گوشی با دوربین با کیفیت را بیش از پیش احساس کنیم. 

هر چه عکس‌های گرفته شده با یک گوشی وضوح بیشتری داشته باشند و رنگ‌ها را طبیعی‌تر نشان دهند دوربین آن گوشی با کیفیت‌تر خواهد بود. عکاسی در شب و نور کم هم برای بسیاری از افراد، دارای اهمیت است و برخی از گوشی‌ها با ارائه عکس‌هایی روشن و با جزئیات زیاد در شب، نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می‌کنند. 

ما در این مقاله قصد داریم گوشی‌هایی از  ۳ برند سامسونگ اپل و شیائومی را به شما معرفی کنیم که دوربین‌های با کیفیتی دارند. با مجله اعتبار کالا همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ برای عکاسی 

۱. سامسونگ گلکسی S23 Ultra

مشخصات فنی
ابعاد و وزنابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۲۳۴ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X
نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت
نمایشگر همیشه روشن
پردازندهQualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2
۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Adreno 740
حافظه رم۸ گیگابایت رم
۱۲ گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی داخلی۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل از نوع عریض
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل
لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری و شارژباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژر سریع ۴۵ وات پشتیبانی از شارژر سریع
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات
۳۰ دقیقه مدت زمان شارژ برای ۶۰ درصد شارژ
سیستم عاملاندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1

مزایا

  • نمایشگر درخشان
  • قلم S داخلی
  • عملکرد عالی
  • دوربین‌های بهبود یافته
  • عمر باتری طولانی

معایب

  • گران قیمت
  • طراحی تا حد زیادی بدون تغییر
  • بدون ویژگی S Pen جدید

پرچمدار جدید سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر  ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ بوده که عالی به نظر می‌رسد. رنگ‌ها خیره کننده هستند و از حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت برخوردار بوده که خیره کننده است.

گلکسی S23 Ultra دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. باید اشاره کرد که Snapdragon 8 Gen 2 سفارشی برای پلتفرم گلکسی که سامسونگ از آن استفاده می‌کند. پرچمدار سامسونگ همچنان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سال گذشته برای نسخه اولترا S23 بسنده کرده است.

بزرگترین ارتقا در S23 Ultra، سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین آن است که پیکسل‌های آن نسبت به S22 دو برابر شده است. در Samsung Unpacked، این شرکت تکه‌هایی از فیلم‌های کوتاه دو کارگردان بزرگ را به نمایش گذاشت تا قابلیت‌های سینمایی جدید گوشی را به نمایش بگذارد که توجه همه منتقدان را به خود جلب کرده است.

در استفاده معمولی، S23 Ultra برای استفاده از نور بیشتر و تولید تصاویر واضح بدون نیاز به اندازه فایل‌های بزرگ، از نسبت ۱۶ به ۱ پیکسل استفاده می‌کند و در بیشتر موقعیت‌ها، عکس‌هایی با ظاهر بهتری نیز ثبت می‌کند.

تصاویر گرفته شده با استفاده از حالت پیش فرض ۱۲ مگاپیکسلی s23 اولترا، رنگ‌های دقیق‌تر و جزئیات بهتری نسبت به تصاویر ثبت شده با ۲۰۰ مگاپیکسل دارند. در شرایط مناسب، فعال کردن رزولوشن کامل سنسور ممکن است به شما این امکان را بدهد که در برخی از سوژه‌ها بافت‌های ظریف‌تری ثبت کنید، اما برای دیدن آن‌ها باید زوم کنید.

بخشی از آن به این دلیل است که به نظر می‌رسد تشخیص و بهینه ساز شی سامسونگ در حالت ۲۰۰ مگاپیکسل کار نمی‌کند، اما تفاوت‌های قابل توجهی در تراز سفیدی و وضوح وجود دارد. از یک طرف این منطقی است زیرا عکاسان حرفه‌ای اغلب تصاویر با نمایه‌های رنگی مسطح را ترجیح می‌دهند که پردازش آن را کمی آسان‌تر می‌کند. بنابراین اگر قصد ویرایش عکسی که گرفته‌اید را ندارید، بهتر است از تنظیمات معمولی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که این موضوع در مورد سایر موارد مانند برنامه Expert Raw سامسونگ نیز صدق می‌کند.

اپلیکیشن Expert Raw که برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده است، مجموعه وسیع‌تری از تنظیمات و ابزارها را برای تغییر هر جنبه از عکس شما، از سرعت شاتر گرفته تا جبران نوردهی و موارد دیگر، ارائه می‌دهد. شما همچنین یک حالت عکاسی نجومی جدید دریافت می‌کنید تا بتوانید عکس‌های بهتری از آسمان شب ثبت کنید.

در بخش فیلمبرداری نیز OIS بهبود یافته S23 Ultra برای کاهش لرزش‌ها و ارتعاشات در حین ضبط، به کمک شما می‌آید. همچنین فیلمبرداری با کیفیت 8K با ۳۰ فریم در ثانیه صورت می‌گیرد که نسبت به 8K و ۲۴ فریم در ثانیه نسل قبلی یعنی S22 Ultra یک پیشرفت چشمگیر خواهد بود.

اما در نظر داشته باشید کمتر کسی با کیفیت 8K اقدام به ضبط فیلم می‌کند، چرا که نمایشگرهای مناسب برای پخش آن در دسترس اغلب کاربران نیست. فیلمبرداری 8K بسیار خوب است اما چندان کاربردی نیست و از سویی دیگر فضای ذخیره سازی گوشی شما را به سرعت اشغال می‌کند.

وقتی صحبت از دوربین سلفی به میان می‌آید، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار دو پیکسل است و عکس‌های آن با وجود سنسوری که در واقع وضوح کمتری نسبت به مدل قبلی دارد، عالی به نظر می‌رسند. دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو (3x و 10x) تا حد زیادی یکسان هستند.

۲. گلکسی S22 اولترا

گوشی گلکسی S22 اولترا

مشخصات کلی

اندازه نمایشگر(پیکسل) ۶.۸ اینچ
(۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل)
حداکثر نرخ نوسازی نمایشگر۱۲۰ هرتز
پردازندهاگزینوس ۲۲۰۰ (۴ نانومتر)
حافظه رم۸-۱۲ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی/ قابلیت افزایش۱۲۸-۲۵۶-۵۱۲ گیگابایت – ۱ ترابیت / خیر
دوربین‌ها (جلو/ عقب)۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی- ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو- ۱۰ مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو- ۱۰ مگاپیکسل اولترا واید / دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل
وزن۲۲۸ گرم
ظرفیت باتری۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مزایا:

  • لنزهای تله‌فوتو دوگانه با ککیفیت عالی
  • عکاسی در شب عالی
  • نمایشگر بزرگ با نور عالی

معایب:

  • عمر باتری در مقایسه با نسل قبلی کم‌تر شده است.
  • گران است.

این گوشی، جانشین گوشی گلکسی S21 اولترا محسوب می‌شود. دوربین گلکسی S22 اولترا نسبت به گلکسی S21 اولترا تغییر چندانی نکرده است. ولی سامسونگ، دوربین گلکسی S21 اولترا را نسبت به نسل قبلی بسیار ارتقاء داده بود. دوربین اصلی گوشی گلکسی S22 اولترا ۱۰۸ مگاپیکسل است.

این محصول، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دارد. از جمله تغییراتی که در دوربین گلکسی S21 اولترا نسبت به نسل قبلی انجام شده بود می‌توان به بزرگ‌تر شدن سنسور دوربین اصلی اشاره کرد. در نتیجه این تغییر لنز دوربین، نور بیشتری را می‌تواند جذب کند و عکس‌ها، در نور کم واضح‌تر می‌شوند. سامسونگ بر روی لنز دوربین این گوشی از یک نوع لایه شیشه‌‌ای نازک و شفاف استفاده کرده که از بروز هاله در عکس‌هایی که هنگام شب یا غروب آفتاب گرفته می‌شوند جلوگیری می‌کند.

در کل، سامسونگ در سری گلکسی S22  بر روی عکاسی در شب بسیار تمرکز داشته است. این گوشی از یک سنسور پیکسل ۲.۴ میکرونی بهره می‌برد. به همین دلیل لنز دوربین این گوشی توانایی جذب نور بیشتری نسبت‌ به گوشی‌های هوشمند دیگر با سنسور پیکسل کوچک‌تر دارد. همین موضوع باعث می‌شود که عکس‌ها روشن‌تر به نظر برسند و میزان نویز تصاویر به حداقل برسد.

پیشرفت‌هایی نیز در قسمت نرم‌افزاری دوربین این گوشی حاصل شده است. این گوشی از فناوری پیکسل تطبیقی برای ترکیب ۹ پیکسل در یک پیکسل بهره می‌برد. این تکنولوژی نیز به بهبود کیفیت تصاویر در شب کمک می‌کند. پردازنده این گوشی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای پردازش تصاویر و پردازش چند فرمی استفاده می‌کند. به طوری که پردازش چند فرمی  در این گوشی ۴ برابر سریع‌تر از نسل قبلی است.

در کل گلکسی S22 اولترا نسبت به نسل قبلی خود در کنترل نویز تصاویر، نشان دادن کنتراست رنگ‌ها و نشان دادن جزئیات بهتر عمل می‌کند.

بهترین گوشی های شیائومی برای عکاسی

۱. گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ پرو

مشخصات فنیشیائومی ۱۳ پرو
ابعاد بدنه۱۶۲.۹ در ۷۴.۶ در ۸.۴ یا ۸.۷ میلی‌متر
وزن۲۱۰ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ الی ۱۹۰۰ نیت
پردازنده اصلیکوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲
فرایند ساخت ۴ نانومتری
تعداد هسته پردازنده ۸ هسته
پردازنده گرافیکیAdreno 740
حافظه رم۸ گیگابایت رم
۱۲ گیگابایت رم
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلیواید ۵۰ مگاپیکسل
اولترا واید ۵۰ مگاپیکسل
تله فوتو ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفیلنز واید ۳۲ مگاپیکسل
رنگمشکی
سفید
سبز
آبی
جنسپنل جلو شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس ویکتوس
فریم آلومینیومی
پنل پشتی در سه متریال مختلف، چرمی، سرامیکی، شیشه‌ای
باتری۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات
پشتیبانی از شارژ معکوس ۱۰ وات
حسگرهاحسگر اثر انگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
قطب‌نما
فشارسنج هوا
حسگر طیف رنگ

مزایا

  • مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲
  • مجهز به رم LPDDR5 سریع‌تر و فضای ذخیره سازی UFS 4.0
  • سیستم دوربین سه گانه با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 از نوع ۱ اینچی
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی با آخرین پنل OLED سامسونگ E6
  • مجهز به باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپری
  • شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیمی و ۵۰ واتی بی‌سیم

معایب

  • وزن زیاد

نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی شیائومی ۱۳ پرو ویژگی‌های چشمگیری دارد، اما آنچه از همه چشمگیرتر است، آخرین نسل پنل پنل OLED سامسونگ E6 با رنگ های بهبود یافته و روشنایی بالاتر است. نمایشگر با فناوری LTPO 4.0 عرضه می‌شود و از نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتزی برای اسکرول نرم پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو عملکردی کاملا بدون نقص و عالی ارائه می‌دهد. ترکیب پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0، به شما عملکردی سریع، روان و بدون هنگ را ارائه می‌دهد. این گوشی با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که کمی کوچک‌تر از سایر گوشی‌های اندرویدی معمولی است که معمولا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به فروش می‌رسد.

تمرکز شیائومی ۱۳ پرو بر روی سیستم دوربین آن است. سیستم دوربین سه گانه در یک مستطیل شیشه‌ای در پشت گوشی قرار دارد و تا حدی از سطح بدنه فاصله گرفته که در مجموع طراحی ارگانیک و زیبایی دارد. سنسور اصلی و دو سنسور دیگر، از قدرتمندترین سنسورهایی است که در گوشی هوشمند یافت می‌شود که در ادامه به معرفی این سنسورها خواهیم پرداخت.

از زمان شایعات معرفی این پرچمدار تا به امروز، تمامی صحبت‌ها پیرامون حسگر بزرگ ۱ اینچی سونی IMX 989 بوده است. این سنسور بزرگتر از سنسوری‌هایی است که در گلکسی اولترا یا آیفون دریافت می‌کنید و این امر شیائومی ۱۳ پرو را از سایر پرچمداران برندهای مطرح متمایز می‌کند.

نمونه عکس‌های رسمی شیائومی ۱۳ پرو نشان می‌دهد که این دوربین فراتر از سایر دوربین‌های گوشی٬های پرچمدار است. عکس‌های ثبت شده در نور کم فوق‌العاده هستند، زیرا لنز ۲۳ میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/1.9 به اندازه کافی روشن هستند.

شیائومی با لنز زوم تله فوتو ۳.۲ برابری عرضه می‌شود که تغییری نسبت به لنزهای پریسکوپ با برد بلندتر است و در واقع یک تغییر چشمگیر محسوب می‌شود زیرا لنز تله‌فوتو جدید در شرایط کم نور نیز تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی را ثبت می‌کند.

یکی از ترفندهای جالب این لنز زوم جدید، یک عنصر شناور در داخل آن است که به لنز اجازه می‌دهد تا ۱۰ سانتی‌متر زوم کند، بنابراین می‌توانید عکس‌های نزدیک با کیفیتی را بگیرید. چنین ویژگی معمولا در دوربین‌های عکاسی یافت می‌شود اما امروز ما شاهد چنین لنزی در گوشی پرچمدار ۱۳ پرو شیائومی هستیم.

۲. شیائومی می ۱۱ 

گوشی شیائومی می۱۱

مشخصات کلی

اندازه نمایشگر(پیکسل) ۶.۸۱ اینچ
( ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل)
حداکثر نرخ نوسازی نمایشگر۱۲۰ هزتز
پردازندهاسنپدراگون ۸۸۸ 5G ( 5 نانومتر)
حافظه رم ۶-۸-۱۲ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی/ قابلیت افزایش ۲۵۶-۱۲۸ گیگابایت/ خیر
دوربین‌ها (جلو/ عقب)۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی- ۱۳مگاپیکسل اولترا واید-۵ مگاپیکسل ماکرو/ ۲۰ مگاپیکسل سلفی
وزن ۱۹۶ گرم
ظرفیت باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت

مزایا:

  • پردازنده قدرتمند
  • قیمت مناسب
  • نمایشگر فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی
  • دوربین مناسب برای عکاسی در روز

معایب:

  • عملکرد شارژ دهی نسبتا ضعیف

در کل قیمت گوشی‌های شیائومی نسبت به گوشی‌های برند‌های دیگر مثل سامسونگ و اپل پایین‌تر است. اکثر مردم درایران بر این باور هستند که شیائومی فقط گوشی‌های اقتصادی و یا میان‌رده تولید می‌کند. ولی برخلاف باور عموم گوشی‌های پرچم‌دار این برند به راحتی توان رقابت با پرچم‌دارهای سایر برندها را دارند. با این تفاوت که قیمت گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی از پرچم‌دارهای برندهای دیگر کم‌تر است. 

 گوشی شیائومی می  ۱۱ یکی از گوشی‌های پرچم‌دار این برند است که در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ معرفی شد و در اولین روز سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی گوشی شیائومی می ۱۰ تغییرات عمده‌‌ای را در بخش سخت ‌افزار شاهد بوده است. ولی تغییرات در بخش دوربین اندک بوده است. این گوشی ۳ دوربین، در پشت خود دارد. رزولوشن دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم آن f/1.9 است. این پنجمین گوشی از برند شیائومی است که از چنین رزولوشن بالایی در دوربین اصلی بهره می‌برد.

دوربین گوشی شیائومی می ۱۱

کنتراست رنگ‌ها در عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی نسبت به نسل قبل بسیار بهبود یافته است. به دلیل بهینه سازی هوش مصنوعی در گوشی شیائومی می ۱۱ این گوشی قادر است عکس‌هایی با وضوح بهتر و رنگ‌هایی روشن‌تر بیندازد.

شیائومی می ۱۱ از تکنولوژی پیکسل باینینگ برای ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل استفاده می‌کند. این کار باعث میشود که نور بیشتری توسط دوربین جذب شود. این گوشی عکس‌های خوب و رضایت‌بخشی در شب می‌اندازد. ولی کیفیت عکس‌های گرفته شده در شب به اندازه عکس‌های گرفته شده در نور روز خوب نیست و مقدار کمی نویز دارد. در واقع دوربین این گوشی بسیار مناسب عکس برداری در روز و عکاسی کلوزآپ ساخته شده است. این محصول شیائومی یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز دارد.

کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گوشی نسبت به قیمت پایین آن فوق العاده است. رنگ‌ها در این عکس‌ها بسیار طبیعی به نظر می‌رسند و کیفیت رضایت بخش و خوبی دارند.

بهترین گوشی های آیفون برای عکاسی

۱. آیفون ۱۴ پرو مکس

ابعاد و وزنابعاد ۱۶۰.۷ در ۷۷.۶ در ۷.۹ میلی‌متر وزن ۲۴۰ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۷ اینچی  LTPO Super Retina XDR OLED
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۲۹۰ در ۲۷۹۶ پیکسل
حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت
پردازندهApple A16 Bionic
۴ نانومتری
۶ هسته‌ای
پردازنده گرافیک ۵ هسته‌ای
حافظه رم۶ گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت ۵۱۲ گیگابایت ۱ ترابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل از نوع عریض
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل
لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
باتری و شارژباتری ۴۳۲۳ میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم
سیستم عاملiOS 16

مزایا

  • دوربین‌های قدرتمند با کیفیت عکاسی بالا
  • نمایشگر بزرگ Retina XDR OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • طول عمر باتری بالا
  • پردازنده قدرتمند Apple A16 Bionic

معایب

  • در ایران رجیستر نمی‌شود

آیفون 14 پرو مکس همان نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED قبلی خود را حفظ می‌کند، اما این بار با یک نمایشگر همیشه روشن طراحی شده است که برای نشان دادن صفحه قفل شما ساخته شده است، که در iOS 16 بیشتر از همیشه قابل تنظیم است.

آیفون ۱۴ پرو مکس دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در جلو است که به سال‌های حضور سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی در گوشی‌های اپل پایان می‌دهد. این حسگر جدید به آیفون ۱۴ پرو مکس کمک می‌کند تا عکس‌های بهتری ارائه دهد و اپل ادعا می‌کند که فناوری جدید Photonic Engine آن کیفیت عکس‌هایی که در نور کم گرفته شده را بهبود می‌بخشد.

آیفون ۱۴ پرو مکس همچنین در زمینه فیلمبرداری بهتر از نسخه قبلی خود عمل می‌کند، زیرا می‌تواند در حالت سینمایی برای عمق میدان کم، با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در HDR، 4K فیلمبرداری کند، در حالی که نسخه قبلی آن تنها می‌تواند در 1080p ارائه کند. آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس همچنین به یک حالت اکشن جدید به ضبط ویدیوهای اکشن و پر سرعت دسترسی دارند.

۲. آیفون ۱۳ پرو مکس

گوشی آیفون ۱۳ پرومکس

مشخصات کلی

اندازه نمایشگر(پیکسل) ۶.۷ اینچ
( ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل)
حداکثر نرخ نوسازی نمایشگر۱۲۰ هزتز
پردازنده اپل A15 بیونیک ( ۵ نانومتر)
حافظه رم۶ گیگابایت
حافظه ذخیره سازی/ قابلیت افزایش ۲۵۶-۵۱۲-۱۲۸ گیگابایت – ۱ ترابایت/ خیر
دوربین‌ها (جلو/ عقب) ۱۲ مگاپیکسل دوربین اصلی- ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو- ۱۲مگاپیکسل اولترا واید / دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل
وزن ۲۴۰ گرم
ظرفیت باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت

مزایا:

  • بهترین دوربین در بین گوشی‌های حال حاضر
  • عمر باتری عالی
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی

معایب:

  • شارژر را باید به صورت جداگانه خریداری کنید
  • سنگینی

آیفون ۱۳ پرومکس بهترین گوشی است که برای عکاسی میتوانید خریداری کنید. شرکت اپل آیفون ۱۳ را از لحاظ سخت‌افزاری بسیار ارتقاء داده است. از جمله این بروز رسانی‌ها می‌توان به بزرگ‌تر کردن اندازه دیافراگم دوربین اصلی و دوربین اولترا واید اشاره کرد. این باعث شده است که لنز دوربین اصلی تا ۲.۲ برابر و لنز دوربین اولترا واید تا ۹۲ درصد، نور بیشتری جذب کند.

اپل دیافراگم دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ پرومکس را از f/۲.۴  به f/۱.۸ افزایش داده است. این باعث شده است که این گوشی تصاویر ۱۲۰ درجه را با جزئیات بیشتری در محیط‌های با نور کم ثبت کند. همچنین این شرکت قابلیت زوم خودکار را به دوربین اصلی این محصول اضافه کرده است. لنز دوربین اولترا واید این گوشی می‌تواند مثل لنز ماکرو عمل کند و از سوژه‌هایی که تا فاصله دو سانتی‌متری از گوشی قرار دارند عکس بگیرد. 

 قابلیت تغییر سنسور OIS که سال گذشته در آیفون ۱۲ معرفی شده بود امسال نیز در آیفون ۱۳ به کار رفته است.  قدرت لنز تله‌فوتو این گوشی نیز نسبت به نسل قبلی ۳ برابر شده است. اپل همچنین امسال قدرت عکاسی محاسباتی خود را بهبود بخشیده است. ارتقاء این ویژگی مخصوصا در عکاسی در نور کم بسیار مشهود است. پردازنده بیونیک A15 این گوشی موتور پردازش عصبی قدرتمندی دارد. این موتور قدرتمند به کمک الگوریتم Smart HDR 4 که در نرم‌افزار دوربین آیفون ۱۳ پرومکس قرار دارد باعث می‌شوند که عکس‌های گرفته شده با این دوربین بسیار طبیعی به نظر برسند.

بهترین گوشی برای عکاسی تا ۱۵میلیون تومان

1. سامسونگ گلکسی A54

مشخصات فنی
ابعاد۱۵۸.۲ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متر
وزن۲۰۲ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5.1
نمایشگر۶.۴ اینچ
Super AMOLED
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۳۴۰ پیکسل
پردازنده اصلی Samsung Exynos 1380 ۵ نانومتری
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

یکی از بهترین ارتقا هایی که گلکسی A54 5G نسبت به نسل‌های قبلی خود به ارمغان می‌آورد، توانایی دوربین اصلی برای استفاده از تمام پیکسل‌ها برای فوکوس بر روی سوژه است که منجر به فوکوس خودکار سریع در همه شرایط نوری می‌شود، چیزی که معمولا در گوشی‌های میان رده وجود ندارد اما A54 این ویژگی را ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی همچنین دارای لرزش‌گیر اپتیکال است که به راحتی قادر است از اشیا و سوژه‌های در حال حرکت عکس گرفته یا فیلم‌برداری کند. همچنین درست مانند گلکسی اس ۲۳، گلکسی A54 5G دارای زاویه OIS وسیع تری است، بنابراین می‌تواند صحنه یا سوژه‌ای را که در حال عکاسی هستید، تثبیت کند، بنابراین مشخصات دوربین مطمئنا به روزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده است.

اما از نظر کیفیت تصویر، به نظر می‌رسد تفاوت کمی بین A53 و A54 وجود داشته باشد. گلکسی A54 در هنگام استفاده از حالت شب، عکس‌های کمی روشن‌تر و واضح‌تر می‌گیرد، اما در غیر این صورت کیفیت تصویر تغییر نکرده است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی جزئیات زیادی را هم در عکس‌های پیش‌فرض ۱۲ مگاپیکسلی که با استفاده از binning پیکسل ثبت می‌شود و هم در وضوح کامل ۵۰ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. دامنه دینامیکی نیز در بیشتر مواقع قوی است، اگرچه در برخی از عکس‌های کم نور متوجه نویزهایی در مناطق تاریک‌تر خواهید شد.

حالت پرتره، می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را هنگام گرفتن عکس‌های بوکه به شما بدهد، اما مانند اکثر گوشی‌ها، میزان تار شدن پس‌زمینه به موضوع بستگی دارد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض همراه است، و در اینجا همان داستان دوربین‌های فوق عریض که در اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ وجود دارد را شاهد هستیم. در حالی که عکس‌ها در نور روز مقدار خوبی از جزئیات و بهتر از محدوده دینامیکی متوسط ​​را نشان می‌دهند، تصاویر در نور کم و شب چندان قابل قبول نیست.

سومین دوربین عقب برای گرفتن عکس‌های ماکرو بوده و باید بگوییم که تصاویر ثبت شده عالی نیستند. این یک موضوع تکراری در تمام گوشی‌های سامسونگ است که دارای دوربین ماکرو هستند. تعداد مگاپیکسل پایین آن‌ها منجر به تصاویری نه چندان واضح می‌شود.

برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، گلکسی A54 5G مانند A53 دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی است. عکس‌های سلفی در طول روز در فضای باز به اندازه کافی واضح هستند و در بیشتر موارد رنگ پوست را به درستی ثبت می‌کند. در داخل خانه، با نور کافی، دوربین سلفی همچنان می‌تواند تصاویر واضحی بگیرد، اما اگر در مناطقی مانند کافه‌ها که نور اغلب بسیار کم است باشید، نباید از دوربین سلفی این گوشی توقع معجزه داشته باشید.

با کمال تعجب، گلکسی A54 5G از ویژگی هایپرلپس astro که در سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد، پشتیبانی می‌کند. ویدیوهای هایپرلپس Astro با نوردهی طولانی گرفته می‌شوند تا آسمان و ستاره‌ها را به تصویر بکشند.

گلکسی A54 5G علاوه‌بر ویدیوهای هایپرلپس astro، دارای یک حالت Pro با ویژگی‌های کامل است که به شما این امکان را می‌دهد قبل از گرفتن عکس، سرعت شاتر و پارامترهای مختلف دیگر را کنترل کنید. حتی حالت ویدیوی Pro در A54 5G موجود است. اما ویژگی‌هایی مانند عکاسی نجومی پشتیبانی نمی‌شوند، زیرا A54 از برنامه Expert RAW سامسونگ پشتیبانی نمی‌کند، چیزی که برای هر گوشی گلکسی جهت گرفتن عکس‌های نجومی مورد نیاز است.

در مورد ویدیوهای معمولی، گلکسی A54 5G می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا فیلم‌های Full HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. جزئیات بسیار دقیقی در ویدیوهای گرفته شده در روز روشن و حتی در محیط‌های داخلی با نور خوب ثبت می‌شود.

۲. سامسونگ گلکسی A73

مشخصات فنیگلکسی A73
ابعاد۱۶۳.۷ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی‌متر
وزن۱۸۱ گرم
سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1
نمایشگر۶.۷ اینچ
Super AMOLED Plus
رزولوشن ۱۰۸۰ در  ۲۴۰۰ پیکسل
پردازنده اصلی Snapdragon 778G 5G ۶ نانومتری
پردازنده گرافیکی Adreno 642L
دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل دوربین اصلی / ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید/  ۵ مگاپیکسل ماکرو / ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق 
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت 
حافظه رم  ۶-۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲- ۲۵۶ گیگابایت 

سامسونگ گلکسی A73 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED+ Infinity-O برخوردار است. نرخ نو‌سازی که سامسونگ آن را Motion smoothness می‌نامد را می‌توان به صورت دستی روی ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز پیکربندی کرد. این نمایشگر بسیار درخشان بوده و تصاویر واضحی با اشباع رنگی عالی ارائه می‌دهد. همچنین دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

دوربین اصلی گلکسی A73 یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و تصاویر به‌طور پیش‌فرض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. عکس‌هایی که در نور روز یا در شرایط نوری خوب گرفته می‌شوند، از کیفیت بالایی در ثبت جزئیات، رنگ و وضوح برخوردار هستند.

سامسونگ لنز زوم A73 را به نفع سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی کنار گذاشته است. امکان استفاده از زوم دیجیتال تا ۱۰ برابر وجود داشته که  نتایج چندان چشمگیر نیستند.

دوربین‌های سه‌گانه واقع در پشت گوشی شامل لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ماکرو هستند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به شما امکان را می‌دهد که فضای بیشتری را وارد کادر دوربین کرده و عکس آن را ثبت کنید که باید در نظر داشته باشید برخی از جزئیات اطراف عکس ثبت نخواهد شد. حالت ماکرو قادر است تصاویر با کیفیتی از سوژه‌هایی که نزدیک هستند، ثبت کند؛ در نظر داشته باشید اگر گوشی را به سوژه نزدیک کنید، دوربین به صورت خودکار به حالت ماکرو تغییر نمی‌کند.

ویژگی ثبت پرتره که در هر دو دوربین سلفی و دوربین عقب، وجود دار به شما این امکان را می‌دهد تا پرتره‌هایی با کیفیت بالا ثبت کنید. سوژه پرتره اگر با نورپردازی مناسب همراه شود، دوربین قادر است یک پرتره‌ بی‌نقص را برای شما ثبت کند. با این وجود تصاویر ثبت شده در نور کم از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و از طرفی این دوربین به لرزه‌گیر دست مجهز نبوده و برای آنکه تصاویر تار نباشد، لازم است گوشی را هنگام عکاسی محکم و بدون حرکت نگه دارید. همچنین دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، زمانی که شرایط نوری خوب باشد، قادر است سلفی‌ها و پرتره‌های مناسبی را ثبت کند.

سامسونگ گلکسی A73 به یک باتری بزرگ و قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که در شرایط استفاده نرمال از این گوشی، می‌تواند برای یک روز دوام بیاورد. اگر نرخ نوسازی را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید باتری این گوشی حتی بیش از یک روز نیز دوام آورده و نیازی به شارژ ندارد.

بهترین گوشی برای عکاسی از ۱۵ تا  ۲۰ میلیون تومان

۱. گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

سامسونگ این گوشی را دو سال پیش به بازار معرفی کرد و می‌توان گفت که این گوشی در واقع همان S20 Lite  است. این گوشی ۳ مورد از ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته گوشی گلکسی S20، یعنی دوربین‌های فوق‌العاده، پردازنده قدرتمند و نرخ نوسازی بالای نمایشگر را در خود جای داده است. اگر علاقمند به تهیه گوشی گلکسی S20 هستید اما این گوشی برای شما کمی گران است؛ می‌توانید به جای آن گوشی گلکسی S20 FE را تهیه کنید و از دوربین‌های قدرتمند و با کیفیت آن لذت ببرید.

سامسونگ این گوشی را به ۳ دوربین اصلی ، اولترا واید و تله‌فوتو مجهز کرده است. گشودگی دیافراگم  لنز دوربین اصلی این گوشی به میزان f/1.8 است که باعث می‌شود میزان نور دریافتی بیشتر شده وجزئیات در تصاویر با وضوح بیشتری به نمایش دربیاید. حتی عملکرد دوربین‌های این گوشی در نور کم و شب نیز بسیار رضایت‌بخش است و تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی بسیار زنده و درخشان به نظر می‌رسند.

پردازنده قدرتمند و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این گوشی نیز هنگام عکاسی به کمک آن می‌آیند و باعث می‌شوند که کیفیت تصاویر حتی بهتر از قبل شود. دوربین تله‌فوتو این محصول به قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال مجهز است که باعث می‌شود حتی از فاصله‌ای دور نیز بتوانید عکس‌های با کیفیتی بگیرید. در کل، این گوشی یکی از بهترین گزینه‌‌ها در این بازه قیمتی است و می‌توانید روی آن حساب کنید.

۲. گوشی شیائومی ۱۲

مشخصات فنی
ابعاد و وزنابعاد ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در 8.2 میلی‌متر وزن ۱۸۰ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۲۸ اینچی  AMOLED
نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت
پردازندهSnapdragon 8 Gen1
۴ نانومتری
۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Adreno 730
حافظه رم۸ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی داخلی۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰مگاپیکسل از نوع عریض
لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسل
لنز ماکرو ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
باتری و شارژباتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات
سیستم عاملاندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری MIUI 13

شیائومی 12 با فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، حداکثر توان خود را برای جلب رضایت مخاطبانش گذاشته است. شیائومی 12 با نمایشگر 6.28 اینچی خود که دارای تکنولوژی 12 بیتی عمق رنگ است، یعنی قابلیت نشان دادن 68 میلیارد رنگ را دارد و نهایت روشنایی 1100 نیتی، قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. رفرش‌ریت 120 هرتزی دیگر قابلیت مهم این صفحه نمایش است که باعث می‌شود وب‌گردی و بازی کردن برای شما لذت‌بخش‌تر از همیشه شود.

ماژول دوربین شیائومی ۱۲ دارای سه لنز واید، اولتراواید و تله فوتو ماکرو است که می‌توان از آن‌ها انتظارات بالایی داشت و دست عکاسان نیز برای گرفتن انواع عکس، تا حد زیادی باز است. این دوربین در شرایط نوری مناسب عکس‌های فوق‌العاده زیبایی ثبت می‌کند. اکسپوژر، رنگ‌آمیزی و کنتراست فوق‌العاده بوده و همه‌ی موارد در تصویر شارپ هستند؛ بعلاوه در همه‌ی نقاط می‌توانید جزئیات خوبی را مشاهده کنید.

این دوربین در نور کم هم عملکرد خوبی دارد و عکس های باکیفیتی می‌گیرد. در نرم‌افزار دوربین حالت نایت مود هم قابل دسترس است که در ثبت عکسهای شب عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و جزئیات خوبی را نمایش می‌دهد. در حالت زوم 2x هم عکس‌ها کیفیت قابل‌قبولی دارند، اما دیگر مانند حالت عادی شارپنس فوق‌العاده ندارند.

یکی از نقاط قوت اصلی در دوربین این گوشی تناسب میان عکس‌های لنز اصلی با اولتراواید است. بازتولید رنگ‌ها در این لنز‌ها مشابه یکدیگر و بسیار عالیست. با وجودی که در عکس‌های اولتراواید خبری از شارپنس و داینامیک رنج عکس‌های لنز اصلی نسیت، ولی جذابیت فوق‌العاده‌ی آنها تأثیرگذارست.

لنز تله ماکرو این گوشی هم فوکوس خودکار دارد که باعث می‌شود گرفتن عکس‌های نزدیک و هنری با آن ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید باشد. در عکس‌های ماکرو شیائومی ۱۲ رنگ‌ها جذاب هستند، کنتراست خوب است و شارپنس هم فراتر از انتظارست. دوربین سلفی این گوشی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و بدون شک رضایتتان را جلب می‌کند. جزئیات در عکس‌های سلفی کافیست، داینامیک رنج گسترده است و نویزی به چشم نمی‌خورد. به طور کلی می‌توان گفت دوربین گوشی Xiaomi 12 مجموعه‌ی کامل و کم نقصی را در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی برای عکاسی در سطح حرفه‌ای هم مناسب است.

سخن آخر

ما در این مقاله ۶ گوشی از ۳ برند محبوب در ایران و ۶ گوشی دیگر در بازه‌های قیمتی مختلف را نیز به عنوان بهترین گوشی‌ها برای عکاسی معرفی کردیم. آیفون ۱۴ پرومکس بهترین گوشی بازار هم از لحاظ دوربین و هم از لحاظ سخت‌افزار و عملکرد است. ولی قیمت آن زیاد است. در عوض گوشی‌های شیائومی سخت افزار و دوربین خوبی را نسبت به قیمتشان ارائه می‌دهند. ولی شاید دوربین آن‌ها به پای رقبای سامسونگی‌شان که قیمت بالاتری نرسد. خوشبختانه شما می‌توانید همه این گوشی‌ها را در ایران تهیه کنید. نظر شما چیست ؟ به نظر شما جای کدام گوشی در این لیست خالی است ؟ نظرات خود را با مجله اعتبار کالا در میان بگذارید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.4 / 5. تعداد رای دهندگان: 26

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مبینا گفت:

گوشی ارزان که دوربین خوب داشته باشد

شیوا امامی گفت:

من ی گوشی تا ۲۵ ت که برای عکاسی مناسب باشه میخام چی پیشنهاد میدید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از برند شیائومی، گوشی شیائومی ۱۲ نسخه 256/12 گیگابایت و از برند سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE نسخه 256/8 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم

علی غلامی گفت:

سلام آنر ۷۰ از نظر عکاسی چه طوره آیا کیفیتش عالی هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی آن هم در نور روز و هم عکاسی در شب بسیار عالی داشته و با رنگ‌هایی کاملا زنده تمام جزئیات را ثبت می‌کند

متین گفت:

گوشی از لحاظ عکاسی و بازی چه نوع گوشی خوبه زیر ۱۰میلیون

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گلکسی A23 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.

مسعود گفت:

آیا گلگسی آ۲۳ برای فیلم برداری وعکاسی خوب هستش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی این گوشی تصاویر بسیار خوبی را در نور روز ثبت می‌کند و عکاسی در شب نیز نسبتا قابل قبول است

سولماز جبارپور گفت:

سلام کدام گوشی خوب عکس می‌گیرد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم برای عکاسی مناسب هستند

فاطمه مرادی گفت:

یک گوشی میخوام معرفی کنید کیفیت دوربین عالی باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید. در این مطلب ما بهترین گوشی ها برای عکاسی را معرفی کرده‌ایم.

شهرام صیاد گفت:

مدتی هستش برای گرفتن موبایل تردید دارم.که کدام گوشی رو بخرم
بیشتر برای عکاسی عکس .رفتن.
یه نفر میگه سامسونگ
شخص دیگه میگه شیائومی

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیائومی از نظر دوربین بسیار عالی عمل می‌کند به ویژه سری های پرچمدار شیائومی، اما از نظر رابط کاربری کمی دردسر ساز است.

آیدا گفت:

سلام وقتتون بخیر گوشی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بهتره یا آیفون ۱۳ پرومکس؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بستگی دارد که کدام بخش از یک گوشی برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. برای مثال نمایشگر یا دوربین. این دو گوشی از بسیاری جهات به یکدیگر برابر بوده یا اختلاف اندکی دارند. برای مطالعه مقایسه این دو گوشی به لینک زیر از مجله اعتبارکالا مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/blog/samsung-galaxy-s22-ultra-vs-iphone-13-pro-max/

الهام گفت:

سلام در رنج قیمت 8تا10میلیون کدوم گوشی دوربین شب و روز مناسبی دارا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما از این لیست گوشی شیائومی Mi 11 Lite را پیشنهاد می‌کنیم.

صادقی گفت:

سلام وقت بخیر
گوشی در حد ۱۲، ۱۳ میلیون که دوربین عالی داشته باشه، چه مدلی معرفی میکنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی POCO F3 5G را پیشنهاد می‌کنیم. برای مطالعه مشخصات و خرید به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-poco-f3-5g-dual-sim-256gb-8gb-mobile-phone/

Ebi گفت:

سلام دوربین گوشی note10 pro بهتره یا note 11s ?

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف اندک ردمی نوت 10 پرو شیائومی از کیفیت بهتری برخوردار است

عبدالرحمان گفت:

سلام یک گوشی میخواستم که کیفیت عکاسیش بالا باشه و برای بازی هم خوب باشه اگر میشه یک راهنمایی بکنید
قیمت در10الی15بلسه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما از بین گوشی‌های سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G را پیشنهاد می‌کنیم و از بین گوشی‌های شیائومی، گوشی Xiaomi 11T را پیشنهاد می‌کنیم

زهرا زارع گفت:

سلام گوشی a22از نظر کیفیت عکس چگونه است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
علیرغم اینکه این گوشی در رده گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت قرار می‌گیرد، از دوربین خوبی برخوردار بوده و شاید مانند گوشی های پرچمدار یا زیر پرچمدار تصاویر حرفه‌ای ثبت نکند اما قابل قبول است

زهرا زارع گفت:

سلام گوشی سامسونگ a22از نظر کیفیت عکس چگونه است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
علیرغم اینکه این گوشی در رده گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت قرار می‌گیرد، از دوربین خوبی برخوردار بوده و شاید مانند گوشی های پرچمدار یا زیر پرچمدار تصاویر حرفه‌ای ثبت نکند اما قابل قبول است

علی گفت:

سلام ی گوشی برای عکاسی و ادیت میخواستم بودجه بین ۲۰ تا هست از لحاظ کیفیت عالی باشه و اهل گوشی زیاد عوض کردنم نیستم به نظرت آنر ۷۰ خوبه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
می‌توانید با خیالی راحت گوشی آنر ۷۰ را تهیه کرده و از دوربین آن نهایت رضایت را داشته باشید

زهرا رهبردوست گفت:

سلام وقت بخیر. گوشی مناسب عکاسی پرتره و سلفی تا ۱۲ میلیون تومان چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌های شیائومی Mi 11 و شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو را پیشنهاد می‌کنیم

یوسف افضلی گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین توی بازه قیمتی ۷ تا ۱۱ تومن کدوم هستش که جزئیات رو هم توعکساش خوب نشون بده ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی های گوشی شیائومی Redmi Note 11S و شیائومی Mi 11 Lite را پیشنهاد می‌کنیم

مهسا فرخپور گفت:

سلام من عکاسی توی شب برام خلی مهمه و بهش علاقه دارم میخواستم بپرسم بهترین گوشی برای عکناسی در شب به جز آیفون کدوم هستش ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به شما پیشنهاد می‌کنیم که سراغ گلکسی S22 Ultra و گلکسی S22 Plus بروید

سیما برهانی گفت:

سلام گوشی با دوربین خوب تا ۱۵ تومن چی پیشنهاد میدید که رپدانده مناسب و قدرتمندی هم داشته باشه و توش ب هم عکسای خوبی بندازه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE را پیشنهاد می‌کنیم

سپیده گفت:

سلام و عرض ادب خدمت شما. بنده یک سوال داشتم. اینکه دوربین سلفی گوشی در مرکز آن قرار داشته باشد بهتر است میا مثل گوشی وان پلاس ۹ در گوشه کناری ؟ ایا این موضوع درکیفیت عکاسی تاثیر خواهد گذاشت؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
محل قرار گیری دوربین سلفی تاثیری در کیفیت عکاسی ندارد بلکه تنها دید شما را روی نمایشگر تغییر می‌دهد

سمانه فتحی گفت:

سلام میخوام بپرسم گوشی مبا دوربین خوب چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، برای عکاسی مناسب هستند. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در نظر دارید، نسبت به خرید هر یک اقدام نمایید

پرناز طالبی گفت:

سلام گوشی شیاُومی می 11 لایت برای عکاسی بهتره یا گلکسی A52 ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سام
هر دو گوشی از دوربین بسیار خوبی برای عکاسی برخوردار هستند. بستگی دارد به کدام برند علاقه‌مند باشید

مجتبی پرتو منش گفت:

سلالم گوشی برای عکاسی چی بخرم ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
دوست عزیز. این مطلب جهت راهنمایی شما برای خرید یک گوشی مناسب برای عکاسی، نوشته شده است. مطلب را مطالعه کنید و با توجه به بودجه خود، نسبت به خرید، اقدام کنید

لیلا فخارنیا گفت:

ای گوشی وان پلاس ۹ برای عکاسی بهتره یا گوشی شیائومی ۱۲ پرو ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی شیائومی ۱۲ پرو

محدثه پاک نیا گفت:

سلام وقتتون بخیر میخوام برای کی نفر کادو گوشی بخرم در حد ۱۰ تومن. میخوام از نظر دوربین خیلی خوب باشه. به نظر شما بهترین گوشی برای عکاسی توی بازه قیمتی ۱۰ ۱۱ تومن کدومه؟ راهنماییم کینید لطفا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی Mi 11 Lite هم از نظر ظاهری و هم از نظر دوربین دراین بازه قیمتی عالی است

مهدیه اصلانی گفت:

میخوام از فاصله دور عکسا با کیفیت بیفتن بهترین موبایل برا عکاسی کدومه برای من ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای ثبت تصاویری که فاصله زیادی دارند، بهتر است سراغ پرچمداران سامسونگ، آیفون و یا شیائومی بروید

محمد تقی جمالی گفت:

ایا گوشی مناسب عکاسی دارای ۴ دوربین است یا ۳ دوربین ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
۳ دوربین نیز برای ثبت تصاویر عالی و با کیفیت مناسب است

فائزه درنشان گفت:

ایا اندازه نمایشگر هم در کیفیت دوربین تاثیر دارد؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر تاثیری ندارد و تنها کمک میکند تصاویر ثبت شده را بهتر ببینید

اسماعیل قادری گفت:

ممنون از مقاله های کمک کنندتون خلی کامل و خوب توضیح دادید.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از حسن نظر شما سپاسگزاریم

فرهاد وحیدی گفت:

بهترین گوشی ها برای عکاسی از بین گلکسی S22 Plus و آیفون ۱۲ کدوم هستن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما گوشی گلکسی S22 Plus را پیشنهاد می‌کنیم

الهام عیسی زاده گفت:

بهترین دوربین گوشی کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمام گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند با توجه به قیمت‌هایی که عرضه می‌شوند، دارای دوربین مناسب برای عکاسی هستند

امیر حسین شیردل گفت:

گوشی S22 Ultra برای عکاسی بهتره یا آیفون ۱۳ ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی گوشی S22 Ultra از نسخه استاندارد آیفون ۱۳ تصاویر بهتری ثبت می‌کند

ایمان عنایتی گفت:

بهترین گوشی از نظر ظدوربین تو بازه قیمتی ۳ میلیون تومن چیه ؟ا

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
متاسفانه در این بازه قیمتی نمی‌توان انتظار چندانی از دوربین گوشی داشت

نغمه ضیافتی گفت:

بهترین گوشی برای عکاسی چی بخرم که تو بازه قیمتی ۷ تا ۸ میلیون تومن باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی شیائومی Redmi Note 11S و گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro را پیشنهاد می‌کنیم

یوسف گفت:

سلام وق بخیر بین ۱۲پرو ایفون و ۱۲پرو شیایومی و وان پلاس ۱۰پرو کدوم بهتره واس دوربین و خوش دست بودن

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما به شما گوشی آیفون ۱۲ پرو را پیشنهاد می‌کنیم

زینب احمدیان گفت:

بهترین گوشی برا عکاسی کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در این مطلب بهترین گوشی ها را از نظر دوربین و قیمت معرفی کرده‌ایم. اما اگر به دنبال ثبت تصاویر بی نقص هستید، سراغ پرچمداران سامسونگ، شیائومی و آیفون بروید

فرزانه عارف سرا گفت:

من با گوشیم بازی زیاد انجام میدم میخوام یه گوشی داشته باشم که هم دوربینش خوب باشه و هم قدرت بالایی داشته باشه. به نظر شما گوشی مناسب عکاسی کدومش برای بازی هم مناسبه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بهترین گوشی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، گوشی گلکسی S22 Ultra است

عاطفه ملکی گفت:

سلام گوشی مناسب عکاسی شیائومی می ۱۱ از نظر نمایشگر بهتره یا شیتائومی می ۱۱ ایکس پرو ؟ چون من فیلم زیاد میبینم واس همون پرسیدیم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی می ۱۱ گزینه بهتری است

عباس حکیمی گفت:

سلام من یه سوال داشتم گلکسی s22بهتره برای عکاسی یا شیائومی ۱۲؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بدون شک گوشی شیائومی می ۱۲ بهتر است

فرشید حسنی گفت:

سلام میخواستم بپرسم شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو از بین بهترین گوشی ها برای عکاسی بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با اختلاف اندک، شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو بهتر است

فاطمه یادگاری گفت:

سلام و وقت بخیر. دوربین تشخیص عمق به جچه دردری میخوره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
معمولا برای گرفتن عکس‌های پرتره از سنسورهای تشخیص عمق استفاده می‌شود

فریده پور عرب گفت:

بهترین گوشی برای عکاسی کدومو بخرم که از همه بهتر باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیتی از نظر هزینه خرید ندارید، گوشی گلکسی S22 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم

محمدرضا احمدیان گفت:

سلام روزتون بخیر ممنون از مطالب خوبتون. میخواستم بپرسم سری گوشی‌ های شیائومی ۱۲ توی بهترین گوشی ها برای عکاسی قرار نمیگیرن ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شیالئومی ۱۲ یکی از بهترین دوربین‌ها را دارد که در به روزرسانی های آتی به این لیست اضافه خواهد شد

عارفه صدرایه گفت:

سلام روزتون بخیر و خوشی باشد انشالا. گوشی با دوربین خوب چی بخرم برای کیفیت عالی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند از نظر دوربین عالی هستند. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در نظر دارید، نسبت به خرید هر یک، اقدام کنید

عالیه فیضی گفت:

سلام یک گوشی مناسب عکاسی میخوام بخرم به نظر شما کدوم یکی برای عکاسی از فاصله دور بهتره‌؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای عکاسی از فاصله دور باید به سراغ پرچمداران برندهای سامسونگ، شیائومی و آیفون بروید

علی پورمحمدی گفت:

سلام وقتتون بخیر. بین بهترین گوشی ها برای عکاسی چرا شیائومی ۱۲ نیست ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در به روز رسانی های آتی به این لیست اضافه خواهد شد

سمیه فرمانی گفت:

سلام بهترین گوشی برای عکاسی کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ما در این مطلب بهترین گوشی‌های 2022 را که برای عکاسی عالی هستند، معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید با خیالی آسوده از این نظر، یکی از گوشی‌های این لیست را تهیه نمایید

علیرضا گفت:

تحویل چندروز طول میکشه و گارانتی داره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر تهران باشید در کمتر از دو ساعت و اگر ساکن سایر شهرها باشید، ارسال با تیپاکس دو روز و پست ۳ روز زمان می‌برد. تمامی گوشی ها دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند

امیرحسین قربانی گفت:

سلام منون از وبسایت خوبتون. میخواستم بپرسم این درمسته که میکن الان دیگه کیفیت عکسایی که با دوربین گوشی گرفته میشه بیشتر به هوش مصنوعی رابط داره تا سخت افزار؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بخشی به هوش مصنوعی مربوط است و بخشی به سخت افزار. شما هرگز نمی‌توانید منکر نقش پردازنده و لنز دوربین، در عکس ثبت شده باشید.

خدیجه گفت:

سلام. کدومشون بهترن.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
همگی از بهترین‌هت هستند و تنها می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان که از کدام ظاهر طراحی خوشتان می‌آید، یکی را انتخاب کنید

فیروز گفت:

ممنون از مقاله خوب و کاملتون. به نظر من جای گوشی A52 Sسامسونگ بین گوشی های تا ۱۰ میلیون تومن خالیه. این گوشی هم کیفیت دوربین خوبی داره.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
ممنون از حسن نظرتان
بله کاملا درست می‌فرمایید اما با توجه به محدودیت تعداد کلمات، ما به معرفی پنج گوشی بسنده کرده‌ایم. مطالب در ماه‌های آتی به‌روزرسانی شده و حتما نظر شما را نیز در آن قرار خواهیم داد

عطارد گفت:

به نظر من جای شیائومی ۱۲ توی این لیست خالیه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در مطلبی جداگانه تحت عنوان بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر دوربین، گوشی شیائومی ۱۲ ذکر شده است. می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و مطالعه نمایید. با تشکر از اینکه نظر خودتان را با ما درمیان گذاشته‌اید.

https://etebarkala.com/blog/the-best-xiaomi-camera-phone/

زانیار گفت:

بهترین گوشی ا بین این گوشی ها به جز آیفون برای عکاسی در شب کدومه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای دریافت پاسخ پرسش خود به لینک زیر مراجعه نمایید

https://etebarkala.com/blog/best-samsung-camera-mobile-phones/

حسین رضایی گفت:

ببخشید گوشی گلکسی S20 FE از HDR10 پشتیبانی میکنه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. گوشی گلکسی S20 FE از HDR10+ پشتیبانی می‌کند

فریده الیاسی گفت:

وان پلاس چه خوشگله گوشیش

فائزه داوودوندی گفت:

f/2.2 یعنی چی ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

به معنای دیافراگم لنز است. عدد دیافراگم که معمولا با حرف اختصاری f نمایش داده می‌شود حاصل نسبتی است میان فاصله‌ی کانونی (فاصله‌ی لنز از سنسور) و اندازه‌ی روزنه‌ی دیافراگم. این عدد به شما نشان می‌دهد که چه میزان نور می‌تواند از روزنه عبور کرده و به سنسور برسد. برای مثال عدد دیافراگم ۲ که معمولا به‌صورت f/2.0 نمایش داده می‌شود یعنی فاصله‌ی کانونی دو برابر قطر دهانه‌ی دیافراگم است

ریحانه گفت:

سلام وقت بخیر. یه سوال داشتم. اینکه دوربین سلفی گوشی بالا وسط صفحه نمایش باشه بهتره یا تو گوشه کناری باشه ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هیچ فرقی ندارد

محمدتقی گفت:

سلام وقتتون بخیر. من میخیواستم یه گوشی تو بازه ۶ میلون تومن بخرم. بین دو تا گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو و شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو موندم نمیدونم کدومو بخرم میشه راهنماییم کنید. کدوم یکی دوربین و پردازنده بهتری داره ؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر دو گوشی عملکرد خوبی دارند اما گوشی ردمی نوت ۱۱ با کمی اختلاف، عملکرد بهتری دارد

فرانک سربلند گفت:

گوشی S22 بهتره یا S21 FE

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مسلما گوشی گلکسی S22 بهتر است

ابوالفضل محمدی گفت:

کدام گوشی از نظر دوربین و کیفیت بهتر است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند همگی از نظر دوربین عکاسی بهترین گوشی‌های بازار است

علی گفت:

سلام یه گوشی می‌خوام که کیفیت عکس گرفتن بالایی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی‌هایی که در این مقاله برای شما ذکر شده، از بهترین گوشی‌های روز بازار برای عکاسی هستند.

گیک تکنولوژی گفت:

واقعا چرا p50pro که بهترین دوربین رو داره توی این لیست نیست؟ درسته هواوی سهمش از بازار کوچیکتر شده و دیگه کسی تحویلش نمیگیره اما باید قبول کنیم که p50pro بهترین دوربین عکاسی رو داره و اگه اسمی ازش نیاد در حقش اجحاف شده

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از اینکه نظر خودتان را با ما به اشتراک گذاشته‌اید سپاسگذاریم
مطالب همگی به روز می‌شوند و حتما گوشی که شما معرفی کردید نیز در صورت تایید کارشناسان ما در این مطلب گنجانده خواهد شد

سلفی باز گفت:

من عشق سلفیم و مونوپاد هم دارم. توی گوشی‌هایی که معرفی کردید دوربین سلفی کدوم یکی از همش بهتره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به ترتیب اول S21 اولترا و سپس می نوت ۱۰ شیائومی و گلکسی A51 سامسونگ بهترین دوربین های سلفی را دارند که تصاویر با کیفتی ثبت می‌کنند.

بهاره گفت:

برای فیلم برداری و تولید محتوا دنبال یه گوشی خوب میگردم. دوست دارم بدونم پیشنهاد اعتبارکالا چیه؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای تولید محتوای تصویری، مسلما باید به دنبال گوشی‌های پرچمدار باشید. گوشی هایی نظیر گلکسی S22‌ اولترا و سا گلکسی S21 اولترا

حنا گفت:

سلام و وقت بخیر
به نظرتون برای عکاسی در شب دوربین کدوم گوشی قوی تره؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

برای عکاسی در شب تنها گوشی های پرچمدار هستند که قابلیت ثبت تصاویر با جزئیات را دارند و این دقیقا تفاوت گوشی های پرچمدار و میان رده است

رضا میرحسینی گفت:

بهترین گوشی برای عکاسی پرتره کدام است؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب فهرست شده‌اند، در حالت پرتره، تصاویر خوبی ثبت می‌کنند.

مینا ترنجی گفت:

من 5 میلیون برای خرید گوشی موبایل بودجه دارم. میخواستم بدونم با این قیمت کدوم برند و چه مدلی رو پیشنهاد میدید که هم گوشی خوبی باشه و هم دوربین خوبی داشته باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
قیمتی که در نظر دارید در رده گوشی‌های اقتصادی قرار دارد. گوشی های اقتصادی دوربین‌هایی با کیفیت گوشی های میان رده و یا پرچمدار ندارند با این حال ما به شما برند شیاومی را برای خرید یک گوشی اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم
برای مطالعه مشخصات و قیمت ها به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/?s=%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C&post_type=product&dgwt_wcas=1

رضوان گفت:

من با گوشیم عکس زیاد میگیرم اما دنبال پرچمدار نیستم. گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب چی پیشنهاد میدید؟

بازه قیمتی بین 10 تا 15 میلیون تومان

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی شیائومی 11T Pro هم دوربین خوبی داشته و عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند و هم از نظر قیمتی نیز در بازه قیمتی که مد نظر دارید، قرار دارد

علیرضا رحیمی گفت:

مرسی از لیست خوبی که برای بهترین گوشی ها برای عکاسی تهیه کرددید. فکر میکنم این مطلب نیاز به آپدیت داره، درسته؟

چون پرچمدارهای جدید برندها وارد بازار شدن ولی گوشی‌های این لیست مربوط به پارسال هستند.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خوشحالیم که این مطلب نظر شما را جلب کرد.
بله به زودی آپدیت خواهد شد

کرم زاده گفت:

گوشی با دوربین خوب تا 10 تومن چی پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A73 5G تقریبا در بازه قیمت مد نظر شما بوده و از هر نظر عالی است.
برای اطلاع از مشخصات و خرید این گوشی به لینک زیر مراجعه نمایید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

آرمان عظیم زاده گفت:

بهترین گوشی از نظر دوربین بین گوشی های سامسونگ چیه؟ s22 یا s21? اولترا یا معمولی؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که نام بردید همگی از کیفیت دوربین بالایی برخوردار هستند اما در این بین گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا نسبت به سایرین برتر است.

نسیم حشمتی گفت:

بهترین گوشی 2022 برای عکاسی به نظر شما کدومه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
اگر محدودیت هزینه برای خرید ندارید، گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا و گوشی آیفون ۱۳ پرومکس، بهترین کیفیت عکاسی را دارند

رامین گفت:

با سلام میشه یه لطفی بکنید یه گوشی برای عکاسی و قیمت مناسب معرفی کنید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، همگی برای عکاسی بسیار مناسب هستند اما اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، دست کم باید سراغ گوشی های میان رده بروید که می‌توانیم گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A73 5G را معرفی کنیم
برای اطلاع از ویژگی های این گوشی و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/products/samsung-galaxy-a73-dual-sim-128-gb-and-8gb-ram-mobile-phone/

مریم دهقان گفت:

قیمت گوشی گلکسیs21

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما در بازار حدود ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شقایق گفت:

بهترین گوشی برای عکس برداری کدوم مدله؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی گوشی هایی که در این مطلب فهرست شده برای عکاسی مناسب بوده و با توجه به مشخصاتی که برای هر یک ارائه شده، می‌توانید با خیالی آسوده یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید

کسری گفت:

سلام ببخشید بهترین گوشی برای عکاسی و بازی و شارژ سریع تا۷ونیم میلیون چی خوبه ؟؟؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به بودجه‌ای که اعلام کردید، گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G را پیشنهاد می‌کنیم
برای اطلاع از ویژگی‌ها و خرید روی لینک زیر کلیک کنید
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-11-pro-4g-dual-sim-128gb-and-6gb-ram-mobile-phone/

منم گفت:

شما چه گوشی دارید🤤😐

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
برای مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت و نحوه خید به لینک زیر مراجعه کنید
https://etebarkala.com/

سارا گفت:

سامسونک a12

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نظر شما نامفهوم بود. اگر مقدور است کمی بیشتر توضیح دهید.

زهره ذبیحی گفت:

بهترین گوشی زیر ۵میلیون برای عکاسی مناسب باشه چه مدل میتونم بگیرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی سامسونگ گلکسی A03 مناسب است

ندا گفت:

سلام خسته نباشید بهترین گوشی برای عکاسی کدوم مدل هست

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra پیشنهاد می‌شود البته آیفون ۱۳ پور مکس نیز از کیفیت عکاسی بالایی برخوردار است

مریم اسماعیلی گفت:

سلام ی گوشی خوب معرفی میکنید ک دوریین عالی داشته باشع و خیلی پر کار باشه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

بستگی به بودجه شما داره اگه مقرون به صرفه بخواید، گوشی ردمی نوت 11 اس شیائومی انتخاب مناسبیه و اگه هزینه براتون مهم نیست، سامسونگ لکسی از سری S20 تا S22 Ultra همگی عکاسی بسیار خوبی دارن

امیر حسین گفت:

سلام وقت بخیر من برای کارم باید گوشی با دوربین با کیفیت و عالی بخرم هم دوربینج جلو هم سلفی، علاوه بر این موارد دیگه هم میخوام با کیفیت باشه، شما چه گوشی پیشنهاد میکنید؟

پشتیبانی اعتبار کالا گفت:

سلام
اگه از نظر هزینه محدودیتی ندارید گوشی‌های سامسونگ گلکسی S21 Ultra و سامسونگ گلکسی S22 Ultra بهترین گزینه است

سیما گفت:

بهترین گوشی تو رنج قیمت ۴ میلیون کدوما هستن؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
با توجه به قیمتی که اعلام کردید، گوشی که میتونید تهیه کنید، از رده گوشی های اقتصادی هستن. در گوشی های اقتصادی هم، شیائومی عملکرد خوبی نسبت به سایر برندها داشته بنا براین بهتون گوشی شیائومی Redmi Note 10 5G رو پیشنهاد میدیم
https://etebarkala.com/products/xiaomi-redmi-note-10-5g-dual-sim-64gb-and-4gb-ram-mobile-phon/