etebarkala snappay
etebarkala snappay

معرفی گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۳

3
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
معرفی گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۲

بازی‌هایی مانند Flappy Bird بر اساس ایده گیم‌پلی خود پیشرفت می‌کنند و از سویی دیگر، برخی از بازی‌ها، گیمرها را با گرافیک خود تحت تاثیر قرار می‌دهند. اگر کمی در فضای وب جستجو کنید با عناوین متعددی روبه‌رو خواهید شد که شاید تعدد بیش‌از حد آن‌ها، انتخاب را کمی دشوار سازد. بنابراین ما در این مطلب قصد داریم پنج بازی اندروید و iOS با بهترین گرافیک را که می‌توانید در سال ۲۰۲۳ با گوشی هوشمند خود بازی کنید، معرفی کنیم. برای آشنایی بازی‌هایی که بیشترین دانلود و کاربر را داشته و امتیاز بالایی کسب کرده‌اند با ما در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty mobile در یکم اکتبر سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه شد. بازی توسط TiMi Studios ساخته شده و در طول یک سال توانست به بیش از ۲۷۰ میلیون دانلود برسد که آن را به موفق ترین بازی موبایلی تاریخ تبدیل کرده است. همچنین بازی در سایت متاکریتیک توانست از منتقدان نمره ۸۱ و از کاربران نمره ۷.۳ از ۱۰ را دریافت کند.

بازی Call of Duty: Mobile همان چیزی بود که سال‌ها در گوشی‌های هوشمند کم داشتیم، یعنی عنوانی که بتواند یک تجربه شوتر‌ اول‌شخص ناب را برای کاربران به ارمغان بیاورد، البته این بازی خلاصه به این مورد نمی‌شود، وقتی که Call of Duty: Mobile را بر روی گوشی خود نصب می‌کنید، علاوه بر یک بازی شوتر اول‌شخص آنلاین، در واقع یک بازی بتل‌رویال را هم در گوشی خود نصب کرده‌اید.

هنگامی که برای اولین بار وارد بازی می‌شوید، شما تنها به مد مولتی‌پلیر دسترسی دارید که تا سطح‌های اولیه در این مد تنها با بات‌ها بازی خواهید کرد. بعد از رسیدن به سطح ۷، مد بتل‌رویال برایتان باز خواهد شد و قادر هستید در این مد یک تجربه بتل‌رویال نسبتا خوبی را تجربه کنید.

سیستم شوتینگ و به طور کلی گان‌پلی بازی، به دلیل محدودیت‌هایی که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، یعنی سختی کار با تاچ، کوچک بودن صفحات و غیره، از واقعیت به دور است و حالت آرکیدگونه دارد، یعنی شما کار چندان سختی در کنترل تفنگ و نشانه‌گیری نخواهید داشت. آسانی کنترل اسلحه، به معنی بد بودن آن نیست، بلکه این موضوع باعث شده است که کنترل بازی از طریق تاچ بسیار روان‌تر و جذاب‌تر به‌نظر برسد.

در بخش مولتی‌پلیر، شما قادر به انتخاب شخصیت‌های مختلفی هستید که هرکدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاص خودشان هستند، اکثر شخصیت‌هایی که در بازی Call of Duty: Mobile می‌بینید، پیش از آن در دیگر نسخه‌های کالاف نیز حضور داشته‌اند و به همین دلیل، خیلی راحت با ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهید شد.

گرافیک فنی بازی‌های موبایل در چند سال اخیر به لطف پیشرفت بی‌نظیر گوشی‌ها در زمینه قدرت پردازشی، جهش بزرگی را به خود دید و بازی Call of Duty: Mobile هم یکی از عناوینی است که نشان داد بازی‌های موبایل تا چه حد می‌توانند در زمینه گرافیک فنی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

بازی pubg mobile

در تاریخ ۹ فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ میلادی تنسنت گیمز (Tencent Games) بازی PUBG Mobile را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS معرفی و منتشر کرد. از آن زمان تا کنون، روز به روز بر طرفداران آن اضافه شده است. احتمالاً دلیل چنین موفقیت بزرگی این باشد که علاوه بر به‌روزرسانی و پشتیبانی فوق‌العاده، این بازی روی این دو پلتفرم رایگان است.

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‎های کنسولی برای موبایل بازسازی شده است و استفاده از قابلیت‎های بالا و همچنین تکیه فراوان به هوش بازیکن شما را تا ساعت‎ها سرگرم می‎کند. جذابیت بازی به کمک استفاده از جلوه‎های صوتی بیشتر شده است به نحوی که صدا کیفیت ۷.۱ کاناله دارد. یکی دیگر از جنبه‎های متفاوت بازی فراهم‎سازی قابلیت تشکیل تیم و مبارزه گروهی با سایر دشمنان است.

این بازی به شما قابلیت بازی تک‌نفره، دو نفره و گروهی می‌دهد. در حالت گروهی شما از ابتدای بازی در گروهی سه نفره هستید که باید با کار تیمی و مبارزه با دشمنان آن‌ها را شکست دهید. در بازی پابجی موبایل تمامی بازیکنان حسی واقعی خواهند داشت و با چتر روی جزیره فرود می‎آیند و باید تلاش کنند منابع را از ساختمان‎های متروکه پیدا کنند. تنها راه‎ حل بقا در این بازی غارت منابع و کشتن فوری دشمنان است و برنده کسی است که با تاکتیک و استراتژی بتواند به سایرین غلبه کند.

این بازی اعتیادآور در گوگل پلی امتیاز عالی ۴.۵ را به دست آورده است و تعداد دانلودهای آن تا به امروز برای دستگاه‎های موبایل به بیش از ۲۰۰ میلیون رسیده است.

بازی Fortnite Mobile

بازی فورت نایت (Fortnite Mobile) یک بازی در سبک بتل رویال است؛ یعنی شما در این بازی به همراه چندین بازیکن دیگر کار را آغاز می‌کنید و در نهایت کسی که بتواند سایر بازیکن‌ها را از بین ببرد و خودش زنده بماند برنده بازی خواهد بود. در هر مسابقه فورت نایت 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند تا سلاح‌های جدید، نارنجک و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند.

برای ساخت بازی فورتنایت از موتورهای گرافیکی نسل آینده یعنی Unreal Engine 4 استفاده است و به دلیل گرافیک بسیار بالای این بازی شما برای اجرای آن حتماً نیاز به یک گوشی قدرتمند و پرچم دار با پردازنده ۶۴ بیتی (ARM64) نیاز دارید.

داستان بازی فورتنایت دقیقاً مانند پابجی موبایل است. شما با ۱۰۰ بازیکن آنلاین واقعی در یک جزیره دور افتاده فرود می آیید. سلاح و تجهیزات مختلف را از جزیره بدست می آورید ، امکان استفاده از وسایل نقلیه برای جابجایی در جزیره را پیدا می کنید ، میتوانید در ساختمان ها و پناهگاههای مختلف پنهان شوید و تاکتیک های جنگی و شخصی خودتان را دنبال کنید تا در نهایت به تنها هدف خود در بازی که همان زنده ماندن است برسید. آخرین نفری باشید که در بازی زنده می ماند تا پیروز این نبرد مهیج شوید.

چیزی که فورتنایت را از سایر باز‌ی‌های این سبک متمایز می‌کند، تاکید زیاد گیم‌پلی آن روی جنبه ساخت‌وساز است. بازیکن‌های فورتنایت می‌توانند مواد اولیه‌ای مثل چوب، فلز و آجر را جمع‌آوری کنند و با استفاده از آنها سازه‌هایی مانند دیوار و سکو بسازند و اصطلاحا قلعه خودشان را بنا کنند. ساختن استحکامات به بازیکنان کمک می‌کند تا از تیررس سایرین دور بمانند و همچنین موقعیت بهتری برای شلیک به آنها پیدا کنند. بهترین بازیکن‌های Fortnite نه‌تنها در استفاده از سلاح‌ها، بلکه در ساخت‌وساز هم مهارت بسیار خوبی دارند.

بازی Pascal’s Wager

بازی Pascal’s Wager یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. در واقع می‌توان گفت نسخه‌ی موبایلی این بازی از نظر گرافیکی به خوبی توسعه یافته است. این بازی توسط استودیوی Giant Global توسعه یافته و یک بازی اکشن نقش آفرینی با سبک فانتزی تاریک است.

اگر عاشق شمشیر بازی در دنیایی مرموز و افسانه‌ای با فضای تاریک هستید، شک نکنید که این بازی برای خودتان ساخته شده است. دنیای بازی در یک مه تاریک غرق شده و شما باید برای رسیدن به روشنایی تلاش کنید. اگر بتوانید دشمنانتان را نابود کنید، بالاخره نور جای تاریکی را می‌گیرد و یک شهر را نجات می‌دهید.

در بازی پاسکال شخصیت‌های متعددی در بازی وجود دارند که هر کدام با سبک مبارزه، مهارت و توانایی منحصر به ‌فرد خود را دارند. یکی از آنها به نظر می رسد یک شوالیه معمولی باشد، در حالی که دیگری یک جنگنده تیراندازی با تفنگ است. سومی یک تابوت را بر روی یک زنجیر مانند یک گرز به دست می گیرد.

داستان بازی از این قرار است که قرن ها پیش، خورشید در دریا فرو رفت و باعث ایجاد به مه تاریکی شد که خشکی ها را فرا گرفت در همان زمان، موجودات بزرگ و سر به فلک کشیده شروع به ظهور کردند. این ها کلوسوس بودند و نور را به مناطق اطراف خود آوردند و به نوبه خود بشریت آخرین و تنها پناهگاه خود را یافت. هزاران سال پس از ظهور کولوس ها، یک بیماری مرموز این موجودات نورانی را فرا گرفت و شروع به سقوط کردند؛ بنابراین ترنس پیک و همراهانش سفری سخت را آغاز می کنند. آنها در سفر خود با چهره های خوب و شرور روبرو می شوند و حقیقت را در پشت دنیای تاریک آشکار می کنند.

همانند اکثر بازی‌ های موبایل، بازی Pascal’s Wager نیز دارای کنترل‌ های صفحه لمسی است، اما این کنترل‌ در صفحه موبایل شما ممکن است که مشکل ساز باشد زیرا فضای قابل مشاهده صفحه نمایش شما را کاهش می‌دهد. برای این که از صفحه موبایل کمتر استفاده کنید و دید بیشتری داشته باشید می توانید کنترلر به تلفن خود متصل کنید و از آن برای بازی کردن استفاده کنید.

بازی MARVEL Contest of Champions

بازی مسابقات قهرمانی مارول یک بازی جنگی مهیج و اکشن بوده که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Kabam ساخته و به مرحله انتشار رسیده است. تاریخ دقیق و رسمی انتشار بازی موبایل مبارزه قهرمانان دهم دسامبر سال ۲۰۱۴ بوده است. این بازی مهیج و جذاب برای سیستم عامل‌های Android و iOS به بازار جهانی عرضه شده است. در این بازی اکشن شما می‌توانید با شخصیت‌های پرطرفدار و منحصر به فرد مارول مثل مرد آهنی، مرد عنکبوتی، هالک، کاپیتان آمریکا و غیره به رقابتی پرهیجان بپردازید.

داستان بازی از این قرار است که نیروهای فرازمینی به دنیای مارول رسوخ کرده‌اند و توانسته‌اند برخی از قهرمانان این دنیا را تسخیر کرده و تحت تسلط خود درآورند. در نتیجه ممکن است شما در قدم اول بخواهید مرد عنکبوتی را انتخاب کنید و رقیب شما ثور از کار در بیاید و در مثالی دیگر ممکن است کاراکتر کاپیتان آمریکا را انتخاب کنید و رقیب شما هالک باشد.

بعد از شکست هر قهرمان که با شما مبارزه می‌کند، نیروی شیطانی که موجب تسخیر او شده بود از بین رفته و قهرمان به حالت عادی خود بازمی‌گردد. پس از این‌که بخش داستانی بازی را به پایان رساندید همه‌ی قهرمان‌ها با هم متحد می‌شوند و این اتفاق لحظات پایانی Avengers Endgame را برای ما تداعی می‌کند.

بازی Marvel Contest of Champions تلفیقی از سبک و فضای مبارزاتی بازی مورتال کمبت و شخصیت‌های Marvel است. این ترکیب یک ترکیب بسیار جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای است. دلیل این جذابیت، استفاده از شخصیت‌های قدرتمند، محبوب و مشهور مارول است. این شخصیت‌ها در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده بودند و به همین دلیل محبوبیت بسیاری در بین بسیاری از بازی‌بازان و همچنین فیلم‌بازان دارند.

سخن پایانی

بازی‌های موبایل به یک سرگرمی محبوب برای اغلب کاربران تبدیل شده و روز به روز بر ویژگی‌ها و کیفیت گرافیک آن افزوده می‌شود. در راهنمایی که مطالعه کردید، ما محبوب‌ترین بازی‌ها از نظر گرافیک بالا را معرفی کردیم که بیشترین امتیاز را از سوی کاربران به خود اختصاص داده‌اند. امیدواریم از بازی با گوشی موبایل خود لذت برید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

امیرعلی برمکی گفت:

رایگانcp