etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین مچ بند هوشمند شیائومی ۲۰۲۳

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین مچ بند هوشمند شیائومی ۲۰۲۳

امروزه مچ بندهای هوشمند در میان مردم به‌ویژه ورزشکاران طرفداران زیادی دارند و اغلب آنان به دنبال خرید یک مچ‌بند با کارایی بالا و در عین حال با قیمت مناسب هستند. در این میان مچ بندهای هوشمند شیائومی توانسته است نظر بسیاری از ورزشکاران و کاربرانی که تمایل دارند به طور روزانه سلامت خود را مورد بررسی و کنترل قرار دهد، به خود جلب کند. این مچ بندها علاوه‌بر اینکه قابلیت‌های بسیار زیاد و مفیدی دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. اگر به دنبال یک مچ‌بند هوشمند با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه هستید ما به شما برند شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. در این بلاگ با ما همراه باشید تا بهترین مچ بندهای این کمپانی چینی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

مچ ‌بند شیائومی Mi Band 7 دقیق‌ترین ردیاب سلامتی شیائومی

جدول مشخصات Xiaomi Mi Band 7

نمایشگرنمایشگر AMOLED ۱.۶۲ اینچی/ وضوح تصویر ۴۹۰ در ۱۹۲/ تا ۵۰۰ نیت روشنایی/
بدنهشیشه ۲.۵ بعدی/ بدنه پلی کربنات/ تسمه های TPU ضد باکتری ۱۶۰ تا ۲۲۴ میلی‌متری قابل تعویض/ سگک آلیاژ آلومینیوم/ وزن ۱۳.۵ گرم
موتورموتور ویبره/
سنسورهاسنسور نوری ضربان قلب/ پایش اکسیژن خون/ سنسور حرکت شش محوره
باتری و شارژر۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر ۱۵ روز/ شارژ مغناطیسی 2 POGO pin
رنگسفید، مشکی، آبی روشن، کرم، سبز تیره، نارنجی
سیستم‌عاملاز اندروید 6.0/iOS 10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند
سایر ویژگی‌هاضد آب/ بلوتوث ۵.۲ LE/

طراحی مچ‌بند  Mi Band 7 کمپانی شیائومی مانند Mi Band 6 بوده اما نمایشگر AMOLED ۱.۶۲ اینچی آن حدود ۲۵ درصد نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر شده و دارای وضوح ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل است. این مچ‌بند هوشمند دارای ویژگی‌هایی نظیر، پایش منظم ضربان قلب، پایش اکسیژن خون بوده و همچنین از تمرینات تنفسی پشتیبانی کرده و میزان استرس فرد را نیز ارزیابی می‌کند. گجت پوشیدنی Mi Band 7 قادر است سیکل ماهانه خانم‌ها را نیز بررسی و ردیابی کند.

با گسترش ۱۲۰ حالت پشتیبانی شده، Mi Band 7 می‌تواند برنامه‌‎هایی در رابطه با، حجم تمرینات ورزشی، مدت زمان ریکاوری پس از ورزش و میزان اثربخشی تمرینات ارائه دهد. علاوه‌بر ویژگی‌های پایش فعالیت و سلامتی، این گجت پوشیدنی دارای ابزارهای دیگری نظیر، چراغ قوه، کنترل‌های پخش موزیک، تایمر از جمله تایمر Pomodoro، نمایشگر آب‌ و هوا و زنگ هشدار است.

مچ بند شیائومی Mi Band 6 با ارزش خرید بسیار بالا

جدول مشخصات Xiaomi Mi Band 6

نمایشگرنمایشگر AMOLED ۱.۵۶ اینچی/ وضوح تصویر ۳۲۶ پیکسل/ تا ۴۰۰ نیت روشنایی/
بدنهشیشه ۲.۵ بعدی/ بدنه پلی کربنات/ تسمه های TPU ضد باکتری ۱۶۰ تا ۲۲۴ میلی‌متری قابل تعویض/ سگک آلیاژ آلومینیوم/ وزن ۱۲.۷ گرم
موتورموتور ویبره
سنسورهاسنسور نوری ضربان قلب/ پایش اکسیژن خون
باتری و شارژر۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی با عمر ۱۴ روز/ شارژ مغناطیسی
رنگسفید، مشکی، آبی روشن، کرم، سبز تیره، نارنجی
سیستم‌عاملاز اندروید 6.0/iOS 10 و بالاتر پشتیبانی می‌کند
سایر ویژگی‌هاضد آب/ بلوتوث ۵.۲ LE/

شیائومی Smart Band 6 از ارزش خرید بالایی برخوردار است و ویژگی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد که در با توجه به قیمتی که دارد، در مقایسه با برندهای رقیب خود، خریدی بسیار منطقی به نظر می‌رسد. طراحی آن همانند تمام می‌بندهایی بوده که تا کنون شیائومی تولید کرده و دارای بندی با قابلیت تنظیم است. نمایشگر AMOLED ۱.۵۶ اینچی آن از نسل‌های قبلی بزرگ‌تر بوده و دارای وضوح تصویر ۳۲۶ پیکسل در اینچ است.

پنل این مچ‌بند هوشمند شیائومی با یک شیشه سکوریت محافظت می‌شود و از پوشش محافظت از لک اثر انگشت بهره می‌برد. لینک شده Mi Band 6 با سایر دستگاه‌ها آسان و بدون مشکل انجام می‌شود.

وزن این مچ‌بند تنها ۱۲.۸ گرم بوده که کمی از نسل قبلی خود، Mi Band 5 سنگین‌تر است. ضخات Mi Band 6 حدود ۱۲.۷ میلی‌متر است که چندان زیاد نیست و حتی برای افرادی با مچ باریک نیز مناسب است. این گجت پوشیدنی دارای ویژگی‌هایی نظیر، پایش مرتب ضربان قلب و اکسیژن خون است.

شیائومی Smart Band 6 از ۳۰ حالت تناسب اندام از جمله، تردمیل، قدم زدن، دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا، قایقرانی، یوگا، طناب زدن، رقص، تناسب اندام داخل سالن، ژیمناستیک، رقص خیابانی و کشش، و همچنین برخی از حالت های ردیابی ورزشی خاص مانند کریکت، بولینگ، بدمینتون، بوکس، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت روی یخ و پشتیبانی کیک بوکسینگ، پشتیبانی می‌کند.

مچ بند Xiaomi Mi Band 5 با طراحی ساده و مینیمال

جدول مشخصات Xiaomi Mi Band 5

نمایشگرنمایشگر AMOLED ۱.۱ اینچی/ وضوح تصویر ۱۲۶ در ۲۹۴  پیکسل
بدنهشیشه ۲.۵ بعدی/ بدنه پلی کربنات/ تسمه های TPU ضد باکتری و ضد حساسیت و قابل تنظیم
موتورموتور ویبره
سنسورهاسنسور نوری ضربان قلب
باتری و شارژر۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر ۱۰ روز/ شارژ مغناطیسی
رنگسفید، مشکی، آبی روشن، کرم، سبز تیره، نارنجی
سیستم‌عاملاز اندروید و iOS
سایر ویژگی‌هاضد آب/ کنترل از راه دور

مچ‌بند شیائومی  Smart Band 5دارای ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر بزرگ‌ و روشن‌، شارژ بی‌نقص، حالت‌های ورزشی اضافی و عملکرد جدید ردیابی سیکل ماهانه خانم‌ها و استرس است. همچنین مانند نسل‌های قبلی، از ویژگی‌های پایش خواب، گزارش‌های آب و هوا، یادآوری‌ها، نظارت بر ضربان قلب نیز برخوردار است.

شیائومی Mi Band 5 بسیار جمع‌وجور بوده و دارای طرحی ساده و مینیمال است. ابعاد نمایشگر AMOLED آن ۱.۱ اینچی بوده و از وضوح تصویر ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسل بهره‌مند است. به دلیل روشنایی بالای این نمایشگر،علیرغم سطح براقی که دارد، به راحتی در زیر نور خورشید نیز دید خوبی دارد. نمایشگر MI Band 5 قابلیت سفارشی سازی داشته و می‌توانید منو‌ها بر اساس مسل خود، سفارشی کنید.

شیائومی Smart Band 5 از حالت‌های تناسب اندام متنوعی از جمله دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه‌سواری، دوچرخه ثابت، پیاده‌روی، قایقرانی، یوگا، طناب زدن، شنا در استخر و قدم زدن، وشتیبانی می‌کند. این مچ‌بند فاقد جی‌پی‌اس است. لازم به ذکر است که هیچ کدام از حالت‌های یاد شده، به صورت خودکار فعال نمی‌شود و باید به صورت دستی آن را فعال و غیر فعال کرد.

شیائومی  Smart Band 5 علاوه‌بر حالت‌های ورزشی و پایش سلامتی، از ویژگی‌های دیگری مانند امکان فعال کردن دوربین گوشی از راه دور و شروع پخش صدا، کرونومتر، تایمر، ساعت جهانی و زنگ هشدار نیز برخوردار است.

مچ بند Xiaomi Mi Band 4 با نمایشگر رنگی و قابل تنظیم

جدول مشخصات Xiaomi Mi Band 4

نمایشگرنمایشگر AMOLED ۰.۹۵ اینچی/ وضوح تصویر ۱۲۰ در ۲۴۰ پیکسل
بدنهتسمه های TPU ضد باکتری و ضد حساسیت و قابل تنظیم/ ۲۲ گرم وزن
موتورموتور ویبره
سنسورهاسنسور ضربان قلب
باتری و شارژر۱۳۵ میلی‌آمپر ساعتی با عمر ۲۰ روز
رنگسفید، مشکی، آبی روشن، کرم، سبز تیره، نارنجی
سیستم‌عاملاز اندروید و iOS
سایر ویژگی‌هاضد آب/ ضد لک

شیائومی Mi Band 4 یکی از گجت‌های پوشیدنی تناسب اندام محبوبی بوده که دارای نمایشگر رنگی و قابل تنظیم است. این ردیاب تناسب اندام، نصف قیمت ارزان ترین Fitbit است که دارای عمر باتری بالایی بوده و علاوه‌بر قابلیت نظارت بر خواب، نظارت بر ضربان قلب، حالت‌های مختلف فعالیت‌های ورزشی مانند شنا را نیز پشتیبانی می‌کند.

بخش قابل توجه این دستگاه، ویژگی‌هایی چون، ضدآب 5ATM و شتاب‌سنج شش محوره آن است که به آن اجازه می‌دهد بر روی فعالیت‌های مختلفی از جمله دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، ورزش عمومی و شنا را نظارتداشته باشد. همچنین قادر است میزان کالری سوزانده شده را نیز محاسبه کند.

یکی از نکات کلیدی فروش Mi Band 4 عمر باتری طولانی آن است،علاغرم اینکه این ردیاب سلامتی مجهز به نمایشگر رنگی بوده، باتری آن می‌تواند تا ۲۰ روز دوام بیاورد.

شیائومی Smart Band 4 با وزن ۲۲ گرم، دارای نمایشگر AMOLED با ابعاد ۰.۹۵ اینچ بوده که از وضوح تصویر ۱۲۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین با راحتی با بلند کردن مچ دست یا یک ضربه آرام بر روی نمایشگر آن، روشن شده و اطلاعات مزبوط به سلامت و تناسب اندام را به شما نمایش می‌دهد.

پنل AMOLED این نمایشگر با کنتراست عالی، رنگ‌های زنده‌ای را ارائه می‌کند. برای حفظ انرژی باتری، به‌طور پیش‌فرض، روشنایی آن روی ۵۰ درصد تنظیم شده است، اما می‌توانید آن را تا ۴۵۰ نیت افزایش داده تا به راحتی در هر شرایط نوری، قابل مشاهده باشد. نمایشگر Mi Band 4 مانند تمامی Mi Band های شیائومی، دارای پوشش ضد لک و اثر انگ است و به سرعت پاک می‌شود.

سخن پایانی

سیاست‌های شیائومی همواره بر اساس پایین‌ترین قیمت محصولات در بازار بنا شده و مچ بندهای آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند. با توجه به اینکه هر نسل جدید از یک محصول هوشمند معمولا با بهبودهایی چشمگیر هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری، در دسترس قرار می‌گیرد، مچ بندهای شیائومی نیز با ارتقا به نسل‌های بعدی بهبودهای چشمگیری پیدا می‌کند. با توجه به کارایی بالا و در عین حال قیمت مناسب مچ بندهای هوشمند این کمپانی، خرید آن یک انتخاب کاملا اقتصادی است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

رسول قلی زاده گفت:

با سلام و عرض ادب لطفا بفرمائید درصد دقت ویا تلرانس سنسورهای مچ بند شیائومی تا چه حد است.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
مچ‌بندهای شیائومی در مقایسه با سایر بندهای هوشمند از برندهای دیگر، از دقت بالاتری برخوردار است اما در مقایسه با ساعت‌های هوشمند از امکانات کمتری برخوردار است

جمشید نعیمی گفت:

در استان مازندران شعبه دارید؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر اما به تمامی شهرها ارسال داریم

جمشید نعیمی گفت:

موتور ویبره قوی هست و برای خواب سنگین مناسبه؟

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله. معمولا ویبره مناسبی دارد

جمشید نعیمی گفت:

مچ بندی نیاز داشتم که موتور ویبره برای بیدار شدن داشته باشه.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
تمامی مچ‌بندهای هوشمندی که در این مطلب معرفی شدند، موتو ویبره قوی داشته که برای هشدارها بسیار عالی هستند