etebarkala snappay
etebarkala snappay

محبوب ترین وب‌سایت‌ها برای فروش آنلاین عکس

5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
محبوب ترین وب‌سایت‌ها برای فروش آنلاین عکس

چه یک عکاس حرفه‌ای باشید و چه تازه کار، همگی این سوال برایمان مطرح شده است که چقدر می‌توان از فروش عکس‌های آنلاین کسب درآمد کرد؟

چه بخواهید عکس‌های استوک بفروشید یا تجارت الکترونیک را در مجموعه عکس‌های خود ادغام کنید و یا عکس‌های چاپی، تصاویر NFT و کتاب‌های عکس بفروشید، ما در این مطلب از مجله اعتبارکالا با معرفی ۲۰ وب سایت برتر و محبوب جهت فروش این قبیل کالاها به شما کمک خواهیم کرد تا از طریق فروش عکس‌هایی که گرفته‌اید، کسب درآمد کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- وب‌سایت Shootproof جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Shootproof یکی از محبوب ترین وب‌سایت‌ها برای فروش آنلاین عکس است. با یک پلتفرم ساده برای ساخت گالری‌های تصاویر آنلاین زرق و برق دار، می‌توانید گالری عکس‌های خود را به نمایش بگذارید. کاربران نیز می‌توانند آثار شما را مشاهده کنند و طیف وسیعی از محصولات چاپی، از جمله بوم‌های بزرگتر و چاپ‌های هنری را سفارش دهند.

مشتریان عکس‌های شما می‌توانند تصاویر مورد نظر خود را دانلود کنند و عکس‌ها را مستقیما از سایت شما سفارش دهند.

وب سایت Shootproof همچنین تمام ابزارهای لازم برای راه اندازی و اجرای آنلاین کسب و کار عکاسی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید نام تجاری، لیست قیمت و قراردادهای مشتری خود را در سایت ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این وب‌سایت، امکان ایجاد ایمیل‌های فروش خودکار است که به شما کمک می‌کند عکس‌ها را در هر ساعت شبانه روز به صورت آنلاین بفروشید!

وب‌سایت Shootproof یک نسخه آزمایشی رایگان با قابلیت ارتقا به هر یک از چهار برنامه پولی ارائه می‌دهد. بهترین نکته در مورد Shootproof این است که فروش عکس‌های شما بدون کمیسیون است و مشتری کل هزینه را پرداخت می کند.

۲- وب سایت Pixieset جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Pixieset یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای فروش آنلاین عکس است که طیف وسیعی از گزینه‌های رایگان و پولی را ارائه می‌دهد. شما جهت نمایش عمومی و خصوصی تصاویر خود می‌توانید گالری‌های آنلاین ساخته و گالری‌های مشتری با رمز عبور محافظت می‌شوند.

این وب‌سایت کاربر پسند است و به مشتریان اجازه می‌دهد تصاویر مورد علاقه خود را انتخاب کنند یا یک گالری کامل را دانلود کنند. علاوه بر این، هنگامی که افراد عکس‌های شما را خریداری کردند، یک اعلان به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند.

این وب‌سایت یک طرح جامع رایگان با حداکثر ۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد. همچنین چهار طرح پولی اضافی برای عکاسان وجود دارد که به ظرفیت و امکانات بیشتری نیاز دارند.

یکی از با ارزش ترین ویژگی‌های Pixieset امکان استفاده از افزونه Adobe Lightroom است که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر ویرایش شده خود را مستقیما به گالری‌های Pixieset ارسال کنید.

۳- وب سایت Instaproofs جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Instaproofs یک پلت فرم کاربر پسند برای ایجاد یک کسب و کار عکاسی آنلاین با امکان ایجاد گالری‌ها، ابزارهای بازاریابی و توانایی فروش عکس به مشتریان است.

این وب‌سایت یک تجربه کارآمد را برای آپلود، تبلیغ، فروش و ارائه عکس‌های دیجیتال یا چاپ شده به مشتریان وعده می‌دهد. وب‌سایت Instaproofs همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پرینت‌ها را به خودی خود انجام دهید. این وب‌سایت کمتر از پنج طرح ارائه می‌دهد، که اولین آن یک طرح رایگان است که ۳ گیگابایت فضای ذخیره سازی و حداکثر ۱۵ گالری برای ذخیره ۱۰۰۰ عکس را ارائه می‌دهد.

این وب‌سایت در طرح رایگان خود، ۱۲٪ حق کمیسیون از فروش عکس‌های شما دریافت می‌کند. طرح‌های پرداختی باقی‌مانده همگی از نظر محدودیت‌های ذخیره‌سازی عکس و خدمات متفاوت هستند و هیچ کمیسیونی به وب‌سایت پرداخت نمی‌شود.

۴- وب سایت SmugMug جهت فروش آنلاین عکس

صرف نظر از اینکه یک عکاس حرفه‌ای هستید یا خیر، SmugMug یک وب سایت عالی برای راه اندازی گالری‌ها و فروش آنلاین عکس‌های شما است.

به جای استفاده از یک سیستم کمیسیون، SmugMug Pro طیف وسیعی از برنامه‌های پولی را ارائه می‌دهد که شامل گالری میزبانی و پلت فرم تجارت الکترونیک است.

طرح‌های پولی طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای ساختن یک وب‌سایت مناسب با گالری‌ها برای کارهای هنری و یا تجاری شما ارائه می‌دهند. شما گزینه‌های قیمت گذاری و چاپ را تنظیم می‌کنید.

یکی از ویژگی‌های برتر SmugMug Pro این است که از ۷ دلار در ماه، گزینه‌های نامحدودی برای ذخیره عکس با وضوح کامل دارید. همچنین پلن‌های بالاتر ابزارهای تجاری پیشرفته‌ای را برای ارتقا و مدیریت مشتری ارائه می‌دهند.

۵- وب سایت Pic-Time جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Pic-Time یک گالری آنلاین است که برای فروش عکس گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. عکاسان مراسم عروسی که به یک پلتفرم آنلاین کاربرپسند نیاز دارند، قطعا باید توجه داشته باشند که این پلتفرم به آن‌ها اجازه می‌دهد یک وب‌سایت گالری زیبا و مدرن ساخته تا عکس‌های مراسم‌های مشتریان خود را به نمایش بگذارید.

مشتریان می‌توانند به گالری‌های خود دسترسی داشته باشند و تصاویر را از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط به اشتراک بگذارند، نسخه‌های دیجیتالی را دانلود کنند یا چاپ فیزیکی سفارش دهند.

وب سایت Pic-Time همچنین برای عکاسان هنری مناسب است که می‌خواهند آثار هنری خود را با امید به فروش رساندن آن‌ها به عموم مردم به نمایش بگذارند. شایان ذکر است که در طرح پایه، این وب‌سایت ۱۵٪ حق کمیسیون از فروش عکس‌ها دریافت می‌کند، اما در طرح‌های بالاتر بدون کمیسیون است.

۶- وب سایت Zenfolio جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Zenfolio یکی دیگر از گزینه‌های بسیار محبوب برای کسانی است که به دنبال ساخت یک وب‌سایت خلاقانه برای فروش آنلاین عکس هستند.

این وب‌سایت به عکاسان، فروشگاهی جهت آپلود، نمایش، تبلیغ و فروش آنلاین عکس‌ها ارائه می‌دهد. اگر از کار مشتری فیلمبرداری می‌کنید، Zenfolio به شما این امکان را می‌دهد تا گالری‌های خصوصی بسازید و بسته‌های سفارشی را به مشتریان خود ارائه دهید.

یکی از بهترین ویژگی‌های Zenfolio طیف وسیعی از محصولات چاپ فیزیکی است که می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید.

۷- وب سایت PhotoShelter جهت فروش آنلاین عکس

اگر به دنبال ساخت وب‌سایت خود برای نمایش، تبلیغ و فروش عکس هستید، PhotoShelter یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این پلتفرم طیف وسیعی از الگوهای هوشمند و مدرن را برای ایجاد حضور آنلاین شما از جمله گالری‌ها و اطلاعات تجاری ارائه می‌دهد.

اگر از آن دسته عکاسانی هستید که تمایل دارید تصاویر ثبت شده از اماکن دیدنی شهرها و کشورهایی که به آن سفر می‌کنید را به فروش برسانید، PhotoShelter برنامه‌های تلفن همراه را برای کمک به مدیریت گالری‌ها و فروش‌های شما از هر نقطه از جهان ارائه می‌کند.

کاربران می‌توانند از نسخه آزمایشی رایگان، به علاوه سه طرح پولی اضافی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها استفاده کنند.

۸- وب سایت WordPress جهت فروش آنلاین عکس

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سایت‌های میزبانی عکاسی یا گالری آنلاین است و احتمالا اکثر کاربران با آن آشنا هستند. وردپرس طرح‌های مقرون به صرفه و توانایی استفاده از طیف وسیعی از تم‌ها را برای ساخت وب سایت عکاسی ارائه می‌دهد. می‌توانید گالری‌های عمومی ایجاد کنید و یک وبلاگ، یک صفحه درباره ما یا تماس با ما و یک صفحه بیو را به آن ضمیمه کنید.

در حالی که می‌توانید به اندازه نامحدود گالری‌های محافظت شده با رمز عبور بسازید، قادر نخواهید بود از وردپرس به عنوان یک وب سایت تجارت الکترونیک آنطور که هست استفاده کنید. با این حال، اگر از قبل از این پلتفرم به عنوان سایت عکاسی خود استفاده کرده‌اید، مجموعه‌ای از افزونه‌ها را برای به روز رسانی وب سایت شما ارائه می‌دهد تا امکان فروش عکس‌های شما را فراهم کند.

تا کنون بهترین و محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای عکاسان WooCommerce است. افزودن افزونه WooCommerce به وب سایت وردپرس موجود رایگان بوده و فقط باید هزینه هاست و همچنین هزینه تراکنش فروشگاه را بپردازید.

۹- وب سایت Squarespace جهت فروش آنلاین عکس

وب سایت Squarespace برای کسانی که می‌خواهند گالری‌های آنلاین برای عکس‌های خود بسازند، به اندازه وردپرس محبوب است. تفاوت بزرگ بین این دو در این است که Squarespace در حال حاضر مجموعه محدودی از ابزارهای تجارت الکترونیک را بدون نیاز به پلاگین آماده استفاده قرار داده است.

وب‌سایت Squarespace ابزارهایی را برای ساخت وب‌سایت آنلاین شما با گالری‌ها فراهم می‌کند. همچنین شامل امکان تعیین قیمت فروش برای دانلودهای دیجیتال و چاپ فیزیکی از فروشگاه شما می‌باشد.

این وب‌سایت یک گزینه عالی برای کسانی است که تازه وارد فروش عکس شده و می‌خواهند یک فروشگاه آنلاین بسازند.

۱۰- وب سایت Alamy جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Alamy یک وب سایت محبوب عکاسی استوک بریتانیایی است. این وب‌سایت بیش از ۲۵۵ میلیون عکس، ویدیو و وکتور داشته که در ۵۰ دسته و ژانر پخش شده‌اند.

برای کسانی که می‌خواهند عکس‌های خود را به صورت آنلاین بفروشند، Alamy یک انتخاب عالی است زیرا آن‌ها ترافیک و ابزارهای تجزیه و تحلیل با حجم بالا را ارائه می‌کنند. این وب‌سایت همچنین برنامه Stockimo را برای iOS ارائه می‌دهد تا بتوانید تصاویر آیفون را را نیز ثبت کرده و بفروشید.

وب‌سایت Alamy ۵۰٪ از هر فروش مستقیم را برای تصاویر اختصاصی و ۴۰٪ برای تصاویر غیر انحصاری می‌پردازد.

۱۱- وب سایت Shutterstock جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Shutterstock یکی از شناخته شده‌ترین سایت‌های عکاسی استوک بوده که صدها میلیون تصویر و فیلم را برای فروش ارائه می‌دهد. همچنین در این وب‌سایت می‌توانید مدل‌های سه بعدی را نیز به فروش برسانید و طیف وسیعی از ابزارها را برای مدیریت تصاویر شما در سایت ارائه می‌دهند.

نرخ کمیسیون برای ۳۰٪ در هر فروش است، و پاداش مالی اضافی را نیز برای ارجاع سایر عکاسان و مشتریان به سایت ارائه می‌دهند. این وب‌سایت حتی یک برنامه Contributor دارد تا بتوانید تصاویر خود را در حال حرکت آپلود و پیشرفت فروش خود را بررسی کنید.

یکی از ویژگی‌های عالی این وب سایت The Shot List است که صفحه‌ای اختصاص داده شده به آخرین و روندهای آتی در عکس‌هایی است که مشتریان به دنبال آن هستند.

وب‌سایت Shutterstock محتوای با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش عکس و افزایش پتانسیل درآمد شماست.

۱۲- وب سایت Dreamstime جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت Dreamstime یک وب سایت عکاسی و فیلم بوده که برای کسانی که تازه وارد فروش آنلاین عکس شده‌اند بسیار کارآمد خواهد بود. وب‌سایت تصاویر استوک یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش عکس‌های شماست، زیرا یک پلتفرم کاربرپسند را فراهم می‌کند که دسترسی به آن بسیار آسان‌تر از سایر سایت‌های دیگر است.

شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر تصویر فروخته شده برای تصاویر غیر انحصاری ۲۵٪ و برای انحصاری ۲۷٪ دریافت کنید. که با فروش بیشتر و به دست آوردن محبوبیت، درآمد شما می‌تواند تا تقریبا ۵۰٪ افزایش یابد.

۱۳- وب سایت CanStock Photo جهت فروش آنلاین عکس

یکی از مهم ترین مشکلات استفاده از سایت‌های عکاسی استوک فرآیند آپلود است. شما باید تصویر خود را برای آپلود آماده کنید و سپس زمانی را صرف وارد کردن کلمات کلیدی برای هر تصویر کنید. کلمات کلیدی دروازه شما برای جلب توجه در سایت است. اما CanStock Photo با ایجاد یک سیستم آپلود کارآمد برای افزودن اسناد متنی به هر عکس، خود را متمایز کرده‌ است.

این وب‌سایت قیمت فروش هر عکس را تعیین می‌کند و به جای کمیسیون، بسته به اندازه فایل تصویر، هزینه ثابتی را دریافت می‌کنید که از ۱ تا ۲.۵۰ دلار متغیر است. همچنین اگر عکاس دیگری را به عنوان مشارکت‌کننده به CanStock Photo معرفی کنید، به ازای هر عکسی که آن‌ها می‌فروشند، ۵ دلار دریافت می‌کنید که البته این مبلغ به ۵۰ عکس فروخته شده محدود می‌شود.

۱۴- وب سایت Adobe Stock جهت فروش آنلاین عکس

اگر از Adobe Lightroom یا Photoshop برای پردازش عکس‌ها استفاده می‌کنید، Adobe Stock می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

کمپانی Adobe وب سایت Fotolia را خریداری کرد و اکنون Adobe Stock را در مجموعه محصولات Adobe Creative Cloud خود قرار داده است. در نتیجه، با یک شناسه Adobe، می‌توانید تصاویر خود را ویرایش و سپس آن‌ها را مستقیما در حساب Adobe Stock خود آپلود کنید. این وب‌سایت تقریبا مانند وب‌سایت Shutterstock کار می‌کند.

به عنوان یک عکاس Adobe Stock، شما دسترسی رایگان به Adobe Portfolio دارید تا گالری عکس آنلاین سفارشی و سایت خود را بسازید.

وب سایت Adobe Stock برای هر عکس فروخته شده ۳۳٪ کمیسیون پرداخت می‌کند و پرداخت آنی بوده که نشان می‌دهد یکی از مکان‌های محبوب برای فروش آنلاین عکس و کسب درآمد اضافی است.

۱۵- وب سایت Getty Images جهت فروش آنلاین عکسن

وب‌سایت Getty Images یک وب سایت برتر عکاسی استوک در نظر گرفته می‌شود. اگر شما یک عکاس هنری هستید که به دنبال افزایش فروش عکس‌های خود هستید، این وب‌سایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود. مشتریان تصاویر را با هزاران دلار از وب سایت خریداری می‌کنند، به خصوص اگر بخواهند از تصویر استفاده انحصاری کنند.

برای دریافت کار خود در Getty Images، باید پس از یک فرآیند تایید دقیق که به کیفیت و ثبات کار شما نگاه می‌کند، پذیرفته شوید.

این وب‌سایت شرایط و ضوابط بسیار سختی برای عکاسی دارد که می‌خواهد عکس‌ها را به صورت آنلاین بفروشد. با این حال، جالب است اشاره کنیم که Getty Images فقط برنامه‌ها را از طریق برنامه موبایل Contributor خود می‌پذیرد. از نظر ساختار پرداخت، نرخ‌ها برای تصاویر بدون حق امتیاز ۲۰٪ است و Getty Images قیمت محتوای شما را تعیین می‌کند.

۱۶- وب سایت iStock Photo جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت iStock Photo یک وب‌سایت microstock است که توسط Getty Images ایجاد شده و برای عکاسان و مشارکت‌کنندگان با تجربه کمتری که عکس‌ها را به صورت آنلاین می‌فروشند مناسب است.

ما iStock را برای کسانی که تازه به فروش آنلاین عکس روی آورده‌اند و نمی‌دانند از کجا یا چگونه شروع کنند، توصیه می‌کنیم. چرا که این وب سایت دارای طیف وسیعی از تالارهای گفتگوی کاربران برای حمایت از افراد تازه کار است. این وب‌سایت به ازای هر فروش ۱۵ درصد به شما می‌پردازد و اگر عکس شما محبوبیت پیدا کند، این میزان می‌تواند تا ۴۵ درصد افزایش یابد.

۱۷- وب سایت Stocksy جهت فروش آنلاین عکس

اگر به دنبال یک سایت عکاسی استوک کم دردسر برای نمایش عکس‌های خود برای فروش هستید، ارزش آن را دارد که Stocksy را امتحان کنید. این وب سایت یک پلت فرم مینیمال و مدرن برای میزبانی تصاویر با عملکرد جستجوی محتوا است.

وب‌سایت Stocksy متعلق به عکاسان، مشارکت کنندگان و هنرمندان از سراسر جهان است. برای عضویت در تعاونی و فروش آنلاین عکس، ابتدا باید یک نمونه ده عکسی را برای بررسی ارسال کنید.

اگر این وب‌سایت عکس‌های شما را بپذیرد، دعوتی برای آپلود و شروع فروش در گالری خود دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، به‌عنوان یک عضو تعاونی، می‌توانید در اجرای Stocksy نظر بدهید. توجه به این نکته مهم است که سایت عکس استوک از هر عکاس می‌خواهد که به انحصار تصاویر پایبند باشد تا نتوانید آن‌ها را به سایت عکاسی استوک دیگری بفروشید.

۱۸- وب سایت 500px جهت فروش آنلاین عکس

وب‌سایت 500px سایتی است که هدف دوگانه ای دارد که شامل ارائه میزبانی برای تصاویر شما و فعال کردن توابع تجارت الکترونیک برای فروش آنلاین عکس‌ها است.

مانند یک پلت فرم رسانه‌های اجتماعی، لایک‌ها و بازدیدها منجر به رتبه بندی تصویر می‌شوند که می‌تواند به طور قابل توجهی شانس فروش عکس شما ار افزایش می‌دهد!

این وب‌سایت یک طرح رایگان، عالی و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که دو مورد آخر بارگذاری نامحدودی از تصاویر را در گالری‌های شما ارائه می‌دهند. وب‌سایت 500px برای عکس‌های شما مجوزی صادر می‌کند تا بتوانید تصاویر خود را به عنوان عکس استوک بفروشید. گزینه‌های مجوز شامل گزینه‌های بدون حق امتیاز، انحصاری و غیر انحصاری است.

بسته به کیفیت کار ارسالی توسط عکاس، سایت برای تصاویر اختصاصی ۶۰ درصد و برای تصاویر غیر انحصاری ۳۰ درصد کمیسیون پرداخت می‌کند.

۱۹- وب سایت Fine Art America جهت فروش آنلاین عکس

تا کنون سایت Fine Art America یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای فروش آنلاین عکس، به‌ویژه برای کسانی که از هنرهای زیبا و مناظر عکس می‌گیرند است.

وب‌سایت Fine Art America یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای فروش عکس است. در نتیجه، دیدن آثار شما در میان هزاران گالری می‌تواند دشوار باشد.

با کمک ابزارهای بازاریابی و تبلیغات گنجانده شده، می‌توانید یک گالری راه اندازی کنید و عکس‌های خود را به عنوان چاپ، کارت تبریک و لوازم جانبی فنی مانند کاور گوشی بفروشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر خود را آپلود کنید و به مشتریان این محصولات را به همراه طیف گسترده‌ای از سبک‌های چاپ، از جمله چاپ قاب، بوم و حتی چوب ارائه دهید. وب‌سایت Fine Art America یک طرح جامع رایگان و یک طرح پولی ارائه می‌دهد.

۲۰- وب سایت Etsy جهت فروش آنلاین عکس

سایت Etsy یکی از بهترین سایت‌های فروش آثار هنری و صنایع دستی از جمله عکس بوده و یک پلتفرم تثبیت شده با ابزارهای تجارت الکترونیک لازم برای نمایش تصاویر و ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های چاپ است.

هنگام فروش چاپ‌های فیزیکی و بوم‌ها، باید مراقب چاپ، بسته‌بندی و هزینه پست باشید.

این وب‌سایت ترافیک زیادی را جذب می‌کند و قیمت آن‌ها شامل هزینه کمی برای ارسال یک کالای فروش آنلاین به همراه کارمزد تراکنش پس از فروش است.

سخن پایانی

فروش آثار هنری از جمله عکس‌هایی که ثبت کرده‌اید، یک منبع درآمد برای شما خواهد بود و این روزها وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای فروش این آثار هستند. در این مطلب ۲۰ وب‌سایت محبوب را معرفی کرده‌ایم که بتوانید از طریق آن‌ها اقدام به فروش آثار هنری و عکاسی خود کرده و کسب درآمد کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

حمیدگرمرودی گفت:

سلام من گوشی موبایل میخوام خریدکنم سمت شهرک ولی عصر منطقه ۱۸ فروشگاه وجودداردممنون میشم ادرسش را بفرمایید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
شما می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اعتبارکالا خرید کرده و با انتخاب گزینه پرداخت در محل گوشی مورد نظر خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید