etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه ادیت و فتوشاپ عکس حرفه ای برای اندروید و آیفون

4.5
(2)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین برنامه ادیت و فتوشاپ عکس حرفه ای برای اندروید و آیفون

همه ما سعی داریم عکس‌های بی‌نقصی به کمک گوشی هوشمند خود ثبت کنیم، اما گاهی اوقات پیش می‌آید که دوست داریم برخی از عناصر اضافی در پس زمینه عکس را حذف کنیم و یا برخی از ایرادات نور در عکس را اصلاح کنیم. نرم‌افزارهای ویرایش عکس آنلاین برای این کار عالی هستند، اما برای بسیاری از ما، استفاده از بهترین برنامه رایگان ویرایش عکس موبایل برای آیفون و اندروید راه حلی ساده‌تر و در دسترس‌تر است.

بسیاری از برنامه‌های خوب ویرایش عکس رایگان هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا عکس‌های خود را به آسانی و آن‌طور که دوست دارید ویرایش کنید. در این مطلب از مجله اعتبارکالا ما قصد داریم بهترین برنامه‌های ادیت عکس را برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی معرفی کنیم که ابزارهای متعدد و کاربردی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین برنامه‌های رایگان ویرایش عکس چه ویژگی‌هایی دارند؟

بسته به سطح تخصص شما، این برنامه‌ها باید عکس‌ها را دقیقا همانگونه که انتظار دارید و به ساده‌ترین روش، ویرایش کند. یک ویرایشگر مبتدی، ممکن است به فیلترهای از پیش تعیین شده بیش‌تر نیاز داشته باشد. برای اینفلوئنسرها، بهتر است برنامه‌ای باشد که تنظیمات پیشرفته‌تری داشته و بتواند عکس‌ها را در فضای ابری ذخیره کند. در مجموع باید با توجه به نیاز و انتظارات خود، برنامه مناسب را دانلود و از آن استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه‌های رایگان ویرایش عکس خواهیم پرداخت.

۱. برنامه YouCam Perfect بهترین ویرایشگر عکس رایگان و برنامه سلفی

قیمت: رایگان؛ ابزارهای ویرایش و زیباسازی عکس را ارائه می‌دهد

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۱۰/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۸ در اپ استور. ۴.۴ در گوگل پلی

برنامه YouCam Perfect بهترین برنامه رایگان ویرایش عکس است که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد. این برنامه رایگان به شما امکان ویرایش عکس‌ها و ساختن کلاژ را در کنار بسیاری از ویژگی‌های خلاقانه دیگر می‌دهد. به کمک این برنامه، عکس‌ها را می‌توان در آیفون یا اندروید با طیف گسترده‌ای از افکت‌ها، انیمیشن‌ها، فریم‌ها و موارد دیگر ویرایش کرد.

همچنین از نوردهی دوگانه، شخصی‌سازی برچسب‌ها و روتوش سلفی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. با YouCam Perfect حتی می‌توانید پس زمینه عکس خود را تغییر دهید یا آسمان را در تصویر خود با یکی از گزینه‌های پیش‌فرض جایگزین کنید. اگر به دلیل زاویه بد یا نور ضعیف نیاز به تغییرات طبیعی در بدن خود دارید، ویژگی YouCam Perfect’s Body Tuner می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

نکات مثبت برنامه YouCam Perfect

  • بهترین برنامه ویرایش عکس همه کاره برای ویرایش عکس و کلاژ ساز
  • محتوای ویرایش آماده برای استفاده مانند قاب عکس، کلاژ، برچسب، فیلتر و موارد دیگر
  • ویژگی‌های پیچیده روتوش عکس برای زیباسازی سلفی‌ها با چند ضربه
  • ویرایش چند لایه بصری عکس
  • حذف شی AI با یک ضربه
  • ویرایش‌های سرگرم کننده با ابزار Cutout
  • تبدیل عکس‌های معمولی به عکس متحرک

نکات منفی برنامه YouCam Perfect

  • هنوز از فیلتر LUTs برای عکاسی حرفه‌ای پشتیبانی نمی‌کند

نتیجه

بسیاری از ویژگی‌های آسان این برنامه، به کاربرانی که تجربه اندکی در ویرایش عکس دارند اجازه می‌دهد عکس‌های شگفت انگیزی ایجاد کنند. بهترین برنامه برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی که همیشه می‌خواهند عکس‌هایشان در اینستاگرام یا دیگر پلتفرم‌های اجتماعی عالی به نظر برسد. ویژگی‌های ویرایش پیشرفته کافی برای کمک به کاربران حرفه‌ای.

۲. برنامه YouCam Makeup – بهترین برنامه ویرایش چهره برای سلفی

قیمت: رایگان؛ ظاهر آرایش مرسوم و ابزارهای روتوش را ارائه می‌دهد

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۱۰/۹

امتیاز فروشگاه: ۴.۸ در اپ استور. ۴.۴ در گوگل پلی

اپلیکیشن YouCam Makeup یک برنامه تغییر چهره مجازی و ویرایش روتوش تصاویر سلفی است. به کمک این برنامه می‌توانید رنگ موهای خود را تغییر دهید و از ابزارهایی برای آرایش کامل صورت استفاده کنید. ابزارهای آرایشی این برنامه عبارتند از پرکننده‌های لب، سفید کردن دندان‌ها، صاف کننده پوست و غیره. برنامه YouCam Makeup بیش از آنکه یک برنامه ویرایش عکس باشد، یک برنامه آرایش AR و ویرایشگر تصاویر سلفی است. اگر به دنبال روتوش عکس‌های خود هستید، این برنامه عالی است.

نکات مثبت برنامه YouCam Makeup

  • چندین گزینه فیلتر فوری
  • گزینه‌های ویرایش دقیق برای تمام ویژگی‌های صورت
  • رابط کاربری آسان و بدون پیچیدگی

نکات مثبت برنامه YouCam Makeup

  • بیشتر بر روی تصاویر سلفی تمرکز دارد

نتیجه

اپلیکیشن YouCam Makeup یک برنامه ویرایشگر آرایش کامل و سرگرم کننده است. اکثر گزینه‌های ویرایش در مورد زیباسازی یا ویرایش آرایش هستند.

۳. برنامه PhotoDirector – بهترین و خلاقانه برنامه ویرایش عکس

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۱۰/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۶ در اپ استور. ۴.۴ در گوگل پلی

برنامه PhotoDirector ترکیبی از ابزارهای خلاقانه کامل، رابط کاربر پسند، و یک کتابخانه داخلی بدون حق امتیاز ارائه شده توسط Shutterstock و iStock است. صرف نظر از سطح تجربه شما با ابزارهای با کیفیت حرفه‌ای PhotoDirector، می‌توانید یک عکس سریع را در چند ثانیه به یک تصویر خیره کننده تبدیل کنید.

این برنامه تمام ابزارهای ویرایش اولیه‌ای را که شما همیشه به آن نیاز خواهید داشت را ارائه می‌کند. این ابزارها شامل درجه بندی رنگ، قالب‌های کلاژ قابل تنظیم و ابزارهای حذف اشیا است. ابزارهای پیشرفته‌تر شامل جایگزینی آسمان با هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا غروب خورشید بی عیب و نقص را به تصاویر خود اضافه کنید. یا با کشیدن خطوط حرکتی قادر خواهید بود تا عکس‌ها را متحرک کنید یا برچسب‌های متحرک پیش‌فرض را به آن اضافه کنید. اپلیکیشن PhotoDirector همچنین محبوب‌ترین افکت‌های اینستاگرام را به راحتی بر روی عکس شما اعمال می‌کند.  

نکات مثبت برنامه PhotoDirector

  • ابزارهای تنظیم نور و رنگ
  • اعمال سریع فیلترها و جلوه‌ها
  • جایگزینی آسمان هوش مصنوعی و ابزارهای اشعه نور
  • ابزار روتوش عکس و زیبایی
  • ابزارهای انیمیشن و پوشش‌های متحرک
  • فناوری هوش مصنوعی

نکات منفی برنامه PhotoDirector

  • بدون ویژگی سفید کننده دندان
  • بدون پشتیبانی از فیلتر LUTs

نتیجه

رابط کاربر پسند PhotoDirector و عملکردهای ساده فرآیند ویرایش را ساده می‌کند. مهم نیست که یک عکس یا صدها عکس را ویرایش می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را به سرعت آپلود و تنظیم کنید یا به‌طور یکپارچه برای ویرایش به Chromebook یا تبلت خود انتقال دهید.

۴. برنامه VSCO – بهترین برنامه ویرایش عکس با انواع فیلتر

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۱۰/۹

امتیاز فروشگاه: ۴.۷ در اپ استور. ۳.۴ در گوگل پلی

اگرچه ویژگی VSCO girl برنامه VSCO محبوب شده است، اما موفقیت آن بیشتر به دلیل توانایی ارائه گزینه‌های ویرایش عکس آسان و مرسوم بود. این اپلیکیشن، بهترین برنامه رایگان ویرایش عکس برای کاربران آیفون یا اندروید بوده که سبک منحصر به فردی در ارائه عکس‌های خود در نظر دارند.

نکات مثبت برنامه VSCO

  • پشتیبانی عالی از فیلتر LUT
  • مجموعه‌ای عالی از فیلترهای رنگی برای عکس‌ها و فیلم‌ها
  • ابزار تقسیم تن خوب

نکات مثبت برنامه VSCO

  • عدم وجود سایر ویژگی های ویرایش عکس به جز فیلترهای رنگی

نتیجه

برنامه VSCO کاربرانی را مورد هدف قرارداده است که به فیلترهای رنگی و بیشتری برای ویرایش تصاویر خود نیاز دارند. اگر می‌خواهید به ویژگی‌های ویرایش تصویر با انواع فیلترهای رنگی دسترسی داشته باشید، این برنامه برای شما مناسب است.

۵. برنامه Picsart – بهترین برنامه ویرایش عکس و ویدیو

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۹/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۷ در اپ استور. ۴.۱ در گوگل پلی

برای آن دسته از کاربران آیفون یا اندروید که به دنبال یک برنامه ویرایش تصویر جسورانه‌تر و چشمگیرتر هستند، Picsart یک برنامه جذاب خواهد بود. این برنامه با بیش از ۱۰۰ فونت، قالب و استیکر به صورت رایگان و بیش از ۱۰۰۰ قلم با اشتراک پولی، هیچ کمبودی در طی ویرایش عکس باقی نخواهد گذاشت.

نکات مثبت برنامه Picsart

  • تعداد زیادی محتوای قابل دانلود برای ویرایش عکس
  • انتخاب بزرگی از ابزارها برای ویرایش عکس و تصویرسازی روتوش
  • استفاده آسان با قالب های از پیش ساخته شده

نکات منفی برنامه Picsart

  • اکثر محتوای دانلودی رایگان به صورت حرفه ای ساخته نشده اند
  • روتوش زنده در حالت دوربین در دسترس نیست

نتیجه

اپلیکیشن Picsart یک برنامه ویرایش عکس همه جانبه خوب برای استفاده‌های روزمره است. با این حال، اگر به دنبال یک حالت دوربین پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر با قابلیت روتوش زنده هستید، گزینه‌های بهتری مانند برنامه YouCam Perfect وجود دارد.

۶. برنامه Snapseed – برنامه ویرایش عکس رایگان برای ویرایش‌های سریع

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۸/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۳.۶ در اپ استور. ۴.۴ در گوگل پلی

اگر می‌خواهید روشی سریع و آسان برای ویرایش تصاویر خود داشته باشید که نیاز به آزمون و خطای زیادی نداشته باشد، Snapseed یک گزینه عالی برای کاربران آیفون و اندروید است. این برنامه ویرایشگر عکس رایگان بدون خرید درون‌برنامه، محصول Google است، حتی به کاربران اجازه می‌دهد پیش‌تنظیم‌هایی با قابلیت ذخیره سازی ایجاد کنند و برای ویرایش‌های تصویر بعدی استفاده شوند.

نکات مثبت برنامه Snapseed

  • ابزارهای ویرایش حرفه‌ای، ویرایش RAW، حذف نویز و موارد دیگر
  • انتخاب عالی از فیلترهای رنگی برای عکس‌ها

نکات منفی برنامه Snapseed

  • انتخاب ساده عناصر ویرایش مانند قاب عکس
  • نداشتن کلاژ عکس، برچسب، قالب

نتیجه

برنامه Snapseed بسیاری از ابزارهای ویرایش تصویر را ارائه می‌دهد که از ابزارهای مرسوم و قدیمی ویرایش تصاویر الهام گرفته شده است و اگر با عکاسی حرفه‌ای و ویرایش تصاویر آشنا باشید، ابزارهای موجود در Snapseed برای شما بسیار آشنا خواهد بود.

۷. برنامه Adobe Lightroom – بهترین برنامه ویرایش عکس حرفه‌ای

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۸/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۸ در اپ استور. ۴.۶ در گوگل پلی

عکاسان حرفه‌ای که از قبل با مجموعه نرم‌افزارهای Adobe – Photoshop، Lightroom و غیره آشنا هستند، هیچ مشکلی در استفاده از برنامه Adobe Lightroom نخواهند داشت. اگر با محصولات Adobe آشنا هستید، این برنامه یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. اما ما این برنامه را به تازه کارها پیشنهاد نمی‌کنیم.

نکات مثبت برنامه Adobe Lightroom

  • دوربین سطح حرفه‌ای (تنظیمات دستی برای ISO، نوردهی، و موارد دیگر)
  • ویژگی‌های ویرایش عکس در سطح حرفه‌ای (برای استفاده خوب از آن به سطوح خوبی از دانش عکاسی نیاز دارد)

نکات منفی برنامه Adobe Lightroom

  • ویژگی‌های زیباسازی و روتوش وجود ندارد
  • عدم وجود کلاژ عکس، برچسب، قالب، پس زمینه. اکثر عناصر تزئینی در لایت روم وجود ندارند

نتیجه

اپلیکیشن Adobe Lightroom کاربرانی را مورد هدف قرار داده است که بالاترین سطح از مهارت عکاسی و ویرایش عکس را دارا هستند. عکاسان حرفه‌ای هنگام استفاده از این برنامه ویرایش، آن را بسیار ساده و در دسترس می‌یابند اما کاربران متوسط ​​ممکن است در هنگام کار با آن با مشکل مواجه شوند.

۸. برنامه Photoshop Express Photo Editor – بهترین برنامه ویرایش عکس برای ویرایش های پیشرفته

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۸/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۴ در اپ استور. ۴.۳ در گوگل پلی

نسخه موبایل نرم‌افزار محبوب Photoshop Express Photo Editor دارای ویژگی‌های زیادی است و انتخابی منطقی برای کاربران فتوشاپ است. با این حال، برای دسترسی به تمام ویژگی‌های آن، باید یک اشتراک PS Express Premium خریداری کنید. برنامه ویرایش موبایل ابزارهای مفیدی برای ویرایش تصاویر مانند ویرایش انتخابی، جایگزینی پس‌زمینه، تم‌ها برای عکس‌ها و کلاژ، دفترچه یادداشت برای کلاژ، روتوش و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

نکات مثبت برنامه Photoshop Express Photo Editor

  • انتخاب گسترده‌ای از ابزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس برای بهبود و تنظیم تصاویر
  • رابط کاربر پسند
  • می‌تواند فایل‌های RAW را ویرایش کند

نکات منفی برنامه Photoshop Express Photo Editor

  • گزینه‌های روتوش محدود
  • نیاز به پرداخت برای دسترسی به بسیاری از ویژگی‌ها

نتیجه

اگر از طرفداران فتوشاپ هستید، این برنامه ممکن است برای شما مناسب باشد زیرا ارتباط نزدیکی با نسخه دسکتاپ دارد. Photoshop Express Photo Editor مجموعه مناسبی از ابزارهای ویرایش عکس را ارائه می‌دهد که فراتر از اکثر ویژگی‌های اساسی است که به آن نیاز دارید، بنابراین می‌توانید خلاقیت خود را بکار بگیرید. با این حال، اگر با مجموعه Adobe Photoshop آشنا نیستید، بهتر است به جای آن یک برنامه ویرایش عکس ساده‌تر را انتخاب کنید.

۹. برنامه Canva – برنامه ویرایش عکس رایگان با طراحی گرافیکی

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۷/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۹ در اپ استور. ۴.۸ در گوگل پلی

اپلیکیشن Canva یک برنامه ویرایشگر عکس و ویدیو رایگان است که بر روی طراحی گرافیک متمرکز شده است. به کمک این برنامه می‌توانید هر نوع تصویر گرافیکی را از پست‌های رسانه‌های اجتماعی و ویدیوها گرفته تا آگهی‌ها، کلاژ عکس‌ها تولید کنید. برنامه Canva هزاران الگو دارد تا به شما در ویرایش عکس‌هایتان کمک کند. ویژگی ویرایش عکس به شما این امکان را می‌دهد تا جزئیات را در چند مرحله برش دهید، ورق بزنید و تنظیم کنید. این اپلیکیشن ساخته شده است تا همه احساس کنند یک طراح گرافیک هستند.

نکات مثبت برنامه Canva

  • چندین گزینه قالب برای انتخاب
  • گزینه‌های متن، گرافیک و عکس رایگان

نکات منفی برنامه Canva

  • گزینه‌های محدود ویرایش عکس

نتیجه

به طور کلی، Canva یک ابزار طراحی گرافیکی فوق‌العاده برای افراد غیر حرفه‌ای است. با این حال، وقتی صحبت از ویرایش عکس می‌شود، گزینه‌ها محدود هستند. علاوه بر تنظیم روشنایی، اشباع و سایر عناصر اساسی، Canva فاقد بسیاری از ویژگی‌های موجود در برنامه‌های ویرایش عکس است.

۱۰. برنامه Instasize – بهترین برنامه ویرایش عکس اجتماعی

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۷/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۶ در اپ استور. ۴.۳ در گوگل پلی

ممکن است زمانی که می‌خواستید عکسی با اندازه کامل را بدون برش در اینستاگرام پست کنید، از این برنامه ویرایشگر عکس استفاده کرده باشید. این برنامه علاوه بر گزینه‌های تغییر اندازه، انواع فیلترها، ابزارهای رایج تنظیم و زیباسازی، ویژگی متن، کلاژ و فریم‌های اصلی را ارائه می‌دهد. با این حال، برای دسترسی به برخی از بهترین ویژگی‌های برنامه، باید یک اشتراک ممتاز خریداری کنید. همچنین، Instasize به شما اجازه می‌دهد ویدیوها را نیز ویرایش کنید، که یک امتیاز خوب محسوب می‌شود.

نکات مثبت برنامه Instasize

  • برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌ها به خوبی کار می‌کند
  • رابط کاربری ساده و سرراست
  • ایجاد سریع و آسان محتوای اجتماعی

نکات منفی برنامه Instasize

  • بسیاری از ویژگی‌ها نیاز به خرید اشتراک دارند
  • بدون برچسب، حذف شی، یا ویژگی‌های انیمیشن

نتیجه

اپلیکیشن Instasize یک برنامه مفید برای زمانی است که نیاز دارید عکس‌ها یا ویدیوهای خود را به سرعت برای رسانه‌های اجتماعی ویرایش کنید و مهمتر از همه، مطمئن شوید که آن‌ها بدون برش با ابعاد مورد نیاز مطابقت دارند. این برنامه تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌کند، اما از نظر ویژگی‌های ویرایش، برنامه‌های زیادی وجود دارند که قابلیت‌های ویرایش و زیباسازی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند.

۱۱. برنامه AirBrush – بهترین برنامه ویرایش روتوش عکس

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۷/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۴.۹ در اپ استور. ۴.۳ در گوگل پلی

اپلیکیشن AirBrush یک برنامه ویرایش عکس همه کاره بوده که برای سلفی و پرتره ایده‌آل است. این برنامه مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش و زیباسازی تصویر را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند سلفی‌های زیبایی را ثبت کنید. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد مانند Relight و Prism و همچنین ابزارهای روتوش کلاسیک و حتی گزینه‌های آرایش مجازی صورت و مو نیز در این برنامه وجود دارد. همچنین می‌توانید اشیا را از عکس‌های خود پاک کنید و یک پس‌زمینه جایگزین انتخاب کنید. مشابه برنامه‌های ذکر شده در بالا، برای دسترسی به بسیاری از ویژگی‌ها به اشتراک پریمیوم نیاز است.

نکات مثبت برنامه AirBrush

  • ویرایش سریع و آسان عکس سلفی با ابزارهای روتوش و آرایش
  • گزینه My Kit برای دسترسی سریع‌تر به ابزارهای ویرایش مورد علاقه
  • رابط کاربر پسند

نکات منفی برنامه AirBrush

  • بسیاری از ویژگی ها نیاز به اشتراک حق بیمه دارند

نتیجه

اگر به دنبال یک برنامه ویرایشگر عکس رایگان برای بهبود سلفی خود در گوشی‌های آیفون یا اندروید هستید، AirBrush می‌تواند انتخاب خوبی باشد. دارای مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای زیباسازی است که پرتره‌ها و سلفی‌های شما را به سطح بالاتری می‌برد. همچنین، می‌توانید به راحتی عکس‌های ویرایش شده را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید. با این حال، اگر برای کار بر روی انواع مختلف تصاویر به یک ویرایشگر عکس پیشرفته‌تر نیاز دارید، ممکن است بخواهید گزینه‌های دیگری را بررسی کنید.

۱۲. برنامه Pixlr – بهترین برنامه ویرایش عکس برای مبتدیان

قیمت: رایگان

سازگار با: iOS و Android

امتیاز کلی: ۶/۱۰

امتیاز فروشگاه: ۳.۶ در اپ استور. ۴.۲ در گوگل پلی

اپلیکیشن Pixlr که قبلا Pixlr Express نام داشت، یک برنامه ویرایش عکس با ابزارهای طراحی برتر و ویژگی‌های انیمیشن تصویر است. به کمک این برنامه می‌توانید عکس‌ها را ویرایش کرده و طرح‌های خیره کننده‌ای خلق کنید. با Pixlr می‌توانید پس‌زمینه‌ها را حذف کنید، فورا کلاژ بسازید و از بین صدها فیلتر و افکت، یکی را برای عکس خود انتخاب کنید.

نکات مثبت برنامه Pixlr

  • ویژگی‌های حذف سریع و آسان پس زمینه
  • کار با ابزارها برای مبتدیان آسان است
  • قالب‌های از پیش طراحی شده

نکات منفی برنامه Pixlr

  • برنامه به اندازه نسخه دسکتاپ جامع نیست

نتیجه

برنامه Pixlr یک برنامه رایگان عالی برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی جهت ویرایش سریع تصاویر است. اگر به دنبال ویژگی‌های حرفه‌ای یا پیشرفته‌تر هستید، سایر برنامه‌های موجود در این لیست ممکن است مناسب تر باشند.

سخن پایانی

اپلیکیشن‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس هستند که با هر دو گوشی آیفون و اندروید سازگار هستند. اگر اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر بومی و ایرانی خوبی سراغ دارید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه‌ها به ما معرفی کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مهیار گفت:

دانلود چگونه کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به اپلیکیشن گوگل پلی استور که به صورت پیش‌فرض روی گوشی شما نصب شده رفته و در آنجا برنامه را سرچ و دانلود کنید

یوسف گفت:

چجوری فتو شاب برداریم

خطتتستس گفت:

چجوری دانلود کنم برنامه رو

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
از فروشگاه گوگل پلی می‌توانید دانلود کنید