etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون

5
(3)

۷ نمونه از بهترین برنامه ویرایشگر عکس پس زمینه برای آیفون

شکیبا گیلانی
2 سال پیش
بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای آیفون

به لطف فناوری و افزایش قابلیت‌های دستگاه‌های هوشمند ما، ویرایش پس‌زمینه عکس‌ها هیچ‌گاه به اندازه امروز آسان‌ نبوده است. اما اکنون به کمک ابزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس شما می‌توانید هر عنصر مزاحمی را از عکس خود حذف کنید و تصاویر را آنگونه که دوست دارید ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید. در این مطلب ما ۷ مورد از بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس پس زمینه را برای کاربران آیفون بررسی خواهیم کرد. اگر گوشی هوشمند آیفون دارید و به دنبال یک ویرایشگر حرفه‌ای برای عکس‌های خود هستید، تا انتهای این مطلب با مجله اعتبارکالا همراه باشید.

۱. اپلیکیشن Background Eraser: پس‌زمینه هر عکسی را پاک، حذف و برش دهید

گاهی اوقات، می‌خواهید پس زمینه عکس خود را به طور کامل حذف کنید، اینجاست که برنامه Background Eraser می‌تواند به شما کمک کند. این برنامه رایگان به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی پس‌زمینه یک عکس را حذف کنید و نسخه شفاف عکس را به صورت PNG یا JPEG ذخیره کنید.

پس از حذف عکس، می توانید آن را وارد هر برنامه دیگری که قابلیت اضافه کردن بک‌گراند را دارد کرده و یک پس زمینه دلخواه به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید آن‌را در یکی از برنامه‌های دیگری که در ادامه این مطلب معرفی شده‌اند وارد و ویرایش کنید.

این برنامه همچنین دارای ابزارهای پاکسازی پیشرفته و همچنین گزینه‌های بازیابی تصویر اولیه بوده و دانلود آن در حال حاضر در اپ استور رایگان است.

۲. اپلیکیشن Cut Paste Photos Pro Edit Chop: ساده ترین برنامه تغییر پس زمینه تصویر

شاید شما از ظاهر خودتان در یک عکس خاص خوشتان بیاید، اما با خودتان بگویید کاش بجای این منظره ساده که در پشت سرتان قرار دارد، یک منظره بهتر از جنگل یا ساحل دریا وجود داشت. در چنین شرایطی یک برنامه برش و چسباندن مانند Cut Paste Photos Pro Edit Chop می‌تواند به شما کمک کند تا تنها با چند حرکت ساده هر منظره دلخواهی را جایگزین پس‌زمینه فعلی عکستان کنید.

این برنامه یک ابزار برش عکس با کاربری آسان بوده و بیش از ۴۰ پس‌زمینه جذاب برای قرار دادن آن به عنوان پس‌زمینه دارد. همچنین می‌توانید اشیاء و افرادی  را که نمی‌خواهید در عکس‌تان باشند را با چند  برش ساده حذف کنید و یا برخی از عناصر دلخواه موجود در عکس را برداشته و آن‌را در یک عکس دیگر ادغام کنید. این برنامه ابزاری عالی برای آن دسته از عکس‌های دسته جمعی است که می‌خواهید یک نفر را حذف و تصویر دیگری از او را جایگزین کنید.

دانلود این برنامه رایگان است، اما ویژگی‌های ممتاز آن فقط با اشتراک ماهانه، سه ماهه یا سالانه در دسترس است. با این حال، پس از دانلود، یک آزمایش سه روزه رایگان از تمام ویژگی‌ها دریافت می‌کنید.

۳. اپلیکیشن Blur Photo Background: پس زمینه هر عکس را هنرمندانه تار کنید

شاید پس‌زمینه عکس شما چندان هم بد نباشد، اما همچنان قصد داشته باشید آن را کمی تغییر دهید. بسیاری از کاربران دوست دارند با محو کردن پس‌زمینه تصویر اصلی و یا چهره خود را واضح‌تر و برجسته‌تر نشان دهند، برنامه‌هایی مانند Blur Photo Background این امکان را فراهم می‌سازد تا چنین تغییراتی را در عکس‌های خود در گوشی آیفون اعمال کنید.

اپلیکیشن Blur Photo Background ابزارهای حرفه‌ای و در عین حال ساده‌ای را برای محو کردن پس زمینه، یک شی ناخواسته یا حتی چهره یک غریبه را ارائه می‌دهد. همچنین انواع مختلفی از ابزارهای تار کننده پس زمینه مانند Gaussian Blur و Motion Blur و افکت‌هایی مانند Pixel، Glass و Mosaic را در اختیار شما قرار می‌دهد. دانلود این برنامه رایگان است اما برای استفاده از ابزارهای پیشرفته‌تر باید خریدهای درون برنامه‌ای انجام دهید.

۴. اپلیکیشن Object Removal Lite: اشیاء ناخواسته را از هر عکسی حذف کنید

گاهی اوقات تنها به عنصر اصلی عکس نیاز دارید، بنابراین نیاز است تا آن‌را به طور کامل از پس‌زمینه جدا کنید. اپلیکیشن Object Removal Lite یکی از برنامه‌های پیشرو روتوش عکس است که در امر حذف پس‌زمینه عالی عمل می‌کند.

با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری پردازش تصویر، می‌توانید افراد، ساختمان‌ها، خطوط تلفن و حتی ایرادات را از هر عکسی که انتخاب می‌کنید حذف کنید. این برنامه همچنین شامل فیلترها، توابع ویرایش و ابزارهای دیگر است. دانلود برنامه Object Removal Lite در اپ استور رایگان است، این برنامه دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای بوده که شامل عملکردهای بیشتر و کاربردی‌تری نسبت به سایر برنامه‌ها است.

۵. اپلیکیشن Blur Photo Editor Background: یک افکت تار منحصر به فرد به عکس‌های اینستاگرام خود اضافه کنید

اگر می‌خواهید در عکس‌هایتان کمی خلاقیت نشان دهید، Blur Photo Editor Background یک اپلیکیشن عالی برای همین منظور است. این برنامه دارای ابزارهایی است که می‌تواند پس زمینه را به سرعت و به راحتی محو کند و همچنین دارای ۱۰ افکت مختلف تاری برای پس‌زمینه عکس‌های شما بوده که جلوه خلاق و منحصر به فردی به آن می‌بخشد.

علاوه بر عکس‌های تار هنری، کاربران از ویژگی ویرایش با وضوح بالا نیز برای عکس‌های خود توسط این اپلیکیشن برخوردار هستند، که به شما این امکان را می‌دهد که روی جزئیات کوچک‌تری که ممکن است در حین ویرایش آن را از دست بدهید، زوم کنید. این برنامه رایگان بوده و با خریدهای درون برنامه‌ای مانند اشتراک حرفه‌ای همراه است که عملکردها و ابزارهای بیشتری دارد.

۶. اپلیکیشن Focos: عکس آیفون خود را مانند دوربین DSLR ویرایش کنید

در حالی که دوربین‌های آیفون پیشرفت زیادی داشته و در هر مدل جدید تصاویر حرفه‌ای‌تری ثبت می‌کند، اما هنوز مانند دوربین های DSLR قادر به ثبت تصاویر حرفه‌ای نیستند. با این حال، برنامه‌هایی مانند Focos ویرایش عکس‌ها را در عکس‌های حرفه‌ای‌تر برای عکاسان آیفون آسان‌تر می‌کنند، که اغلب توسط یک افکت پس‌زمینه تار ایجاد می‌شود.

اپلیکیشن Focos با امتیاز نزدیک به پنج ستاره و هزاران کامنت تایید، این اطمینان را به شما می‌دهد که با یک برنامه ویرایشگر حرفه‌ای عکس روبه‌رو هستید. با اپلیکیشن Focos می‌توانید عمق میدان را تنظیم کنید و عناصری که نمی‌خواهید در پس‌زمینه‌ عکس وجود داشته باشند را محو کنید.

دانلود این برنامه رایگان است اما دارای خریدهای درون برنامه‌ای مانند ویژگی‌های اضافی و آموزش‌های داخلی است.

۷. اپلیکیشن LightX Photo Editor & Retouch: پس زمینه عکس را به طور کامل پاک کنید

آیا باید یک پس زمینه را به طور کامل پاک کنید؟ برنامه LightX Photo Editor & Retouch این امکان را به راحتی برای شما فراهم می‌سازد تا پس زمینه را به طور کامل پاک کنید. این برنامه ابزارهایی مانند برش، تاری و حتی تغییر پس زمینه را ارائه می‌دهد.

بعد از اینکه سوژه خود را برش داده و آن را روی یک پس‌زمینه جدید گذاشتید، می‌توانید با ویژگی‌های ویرایش حرفه‌ای آن مانند جلوه‌های رنگی، برچسب‌ها، قاب‌ها، doodles و فیلترهای عکس، تغییرات بیشتری بر روی آن اعمال کنید.

برنامه LightX Photo Editor & Retouch برای دانلود رایگان بوده اما با خریدهای درون برنامه‌ای اضافی همراه است.

سخن پایانی

تا چند سال گذشته ویرایش عکس‌ها کاری سخت بوده که تنها با ابزارهایی که نیاز به آموزش پیشرفته داشتند، قابل انجام بود. اکنون به لطف برنامه‌هایی که در این مطلب آن‌ها را معرفی کردیم، می‌توانید عکس‌ها را محو و یا اشیا را از پس‌زمینه عکس خود حذف کنید و حتی پس‌زمینه را مستقیماً در گوشی آیفون خود تغییر دهید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

آذر آزادی وطن گفت:

میخوام عکس پس زمینه را عوض کنم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
به مطلب مراجعه کنید

Ali reza yazdani گفت:

نه