etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی | گوشی مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی

4.8
(5)
شکیبا گیلانی
12 ماه پیش
بهترین گوشی برای کار در اسنپ و تپسی | گوشی مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی

تاکسی‌های اینترنتی به یکی از پرطرفدارترین ناوگان حمل و نقل شهری تبدیل شده‌اند و با توجه به امنیت و قیمت مناسب آن، روز به روز بیشتر مورد استقبال و استفاده شهروندان قرار می‌گیرد. از سویی دیگر این تقاضای روز افزون استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، آن را به یک شغل پرطرفدار تبدیل کرده و بسیاری نیز به عنوان شغل دوم به سراغ آن می‌روند. کار در اسنپ و تپسی نیز مانند هر شغل دیگری، نیازمند ابزار ویژه خود است. گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزار کار در تاکسی‌های اینترنتی بوده که در این مطلب به معرفی ویژگی‌های مورد نیاز و در ادامه به بهترین گوشی‌های هوشمند برای این حرفه خواهیم پرداخت. اگر راننده یکی از این تاکسی‌های اینترنتی هستید و یا قصد دارید به این حرفه ملحق شوید با ما تا انتهای این مطلب در مجله اعتبارکالا همراه باشید.

ویژگی مورد نیاز گوشی‌های اسنپ و تپسی

گوشی‌هایی که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از آن استفاده می‌کنند، مانند سایر مشاغل وابسته به اینترنت و گوشی هوشمند، نیازمند ویژگی‌هایی بوده که کار با آن را برای این افراد آسان کند. این ویژگی‌ها از باتری مناسب گرفته تا نمایشگر با کیفیت، باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به بررسی و معرفی ویژگی‌های مورد نیاز گوشی‌های مناسب برای کار در اسنپ و تپسی خواهیم پرداخت.

  • باتری؛ همانطور که اشاره کردیم، باتری یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. گوشی هوشمندی انتخاب کنید که به باتری بزرگ و قدرتمندی مجهز باشد؛ چرا که طی یک روز کاری؛ هنگامی که پشت فرمان هستید نمی‌توانید گوشی را شارژ کنید و یا اگر در حین شارژ از آن استفاده کنید، همانطور که می‌دانید از عمر باتری آن کاسته شده و خیلی زود باتری گوشی شما از کار خواهد افتاد. بنابراین یک گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یک انتخاب مناسب است. البته جای نگرانی از بابت قیمت این گوشی‌ها وجود ندارد. کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی برای بسیاری از گوشی‌های اقتصادی خود نیز، از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.  
  • اندازه نمایشگر؛ مسیریاب‌ها از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده هر راننده تاکسی اینترنتی است. رانندگان اسنپ و تپسی معمولا گوشی خود را روی استند قرار داده و مسیر را با توجه به مسیریاب، طی می‌کنند. بنابراین یک نمایشگر بزرگ با وضوح تصویر مناسب یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. همچنین دقت داشته باشید که نمایشگر گوشی انتخابی شما در زیر نور آفتاب تا چه میزان روشن می‌شود. چنانچه میزان نیت روشنایی نمایشگر پایین باشد، خوانایی صفحه را در طول روزهای آفتابی برای شما سخت می‌کند.
  • اینترنت پرسرعت؛‌ به خاطر داشته باشید که گوشی هوشمندی که برای تاکسی اینترنتی استفاده می‌شود، همانطور که از نامش پیداست، نیاز به اینترنت پرسعت دارد تا در طول مدت زمان کاری قطع نشده و از طرفی اپلیکیشن‌های مسیریاب را به راحتی اجرا کند. در نتیجه گوشی انتخاب کنید که اینترنت آن 4G باشد.
  • بدنه باکیفیت؛‌رانندگان تاکسی‌های اینترنتی معمولا گوشی را روی استند چسبیده به داشبورد قرار می‌دهند که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد. همچنین گرما و سرمای محیط در فصول مختلف سال بر روی بدنه تاثیر گذاشته و منجر به فرسودگی آن می‌شود. بنابراین گوشی هوشمندی انتخاب کنید که بدنه آن فلزی بوده تا در برابر تغییرات جوی و عوامل محیطی از مقاومت مناسبی برخوردار باشند.

گوشی مناسب رانندگان تاکسی اینترنتی

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، می‌توانیم تا حدی در انتخاب گوشی هوشمند برای کار در اسنپ و تپسی، بهتر عمل کنیم. برای سهولت تصمیم گیری شما، ما در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌هایی خواهیم پرداخت که برای رانندگان تاکسی اینترنتی مناسب باشد. با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی A23

مشخصات فنیگلکسی A23
ابعاد و وزن ۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلی‌متر
۱۹۵ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSnapdragon 680 4G
پردازنده گرافیکی Adreno 610
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
۸ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتریباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۲۵ وات
سیستم عاملاندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1

وزن ۱۹۵ گرمی سامسونگ Galaxy A23 نه آنقدر سنگین است که در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست به‌همراه داشته باشد و نه آنقدر سبک که در حین استفاده احساس افتادن را تشدید کند. سامسونگ Galaxy A23 به نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS مجهز شده است. این نمایشگر توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. این نمایشگر همچنین توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را نیز دارد. در نهایت شیشه محافظ Corning Gorilla Glass 5 نیز از این نمایشگر در برابر افتادن و ضربات احتمالی محافظت می‌کند.

سامسونگ Galaxy A23 در کنار بهره بردن از سنسور دوربین اصلی قدرتمند، از سنسور‌های دوربین متنوعی بهره برده است. سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل بوده و قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز دارد. سنسور فوق عریض یا همان ultrawide نیز با ۵ مگاپیکسل است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر در نور روز گزینه نسبتا مناسبی است.

گلکسی A23 به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۵ شرکت کوالکام مجهز شده است. پردازنده‌ای که دو چهار هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز در کنار چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می‌دهند. این پردازنده آنقدر قدرتمند است که بتواند بدون هنگ کردن گوشی، برنامه‌های مسیریابی مورد نیاز رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را اجرا کند. باتری گفت قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز سبب شده تا به ازای هر بار شارژ  ۱۰۰ درصدی، طول عمر مفید دو روز را در استفاده معمولی شاهد باشید که عملکردی بسیار خوب و قابل قبولی است.

گوشی ریلمی C11 

مشخصات فنیگوشی ریلمی C11
ابعاد و وزن۱۶۵.۲ در ۷۶.۴ در ۸.۹ میلی‌متر
وزن ۱۹۰ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD
وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل
پردازندهپردازنده ۸ هسته‌ای
پردازنده گرافیکی IMG8322
دوربین‌هادوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حافظه رم۲ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۳۲ گیگابایت
باتریباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ ۱۰ وات
سیستم عاملاندروید ۱۱ عرضه با رابط کاربری Realme Go UI

وزن مناسب ۱۹۰ گرمی ریلمی C11 در استفاده‌های طولانی مدت هیچ خستگی برای دست به‌همراه نخواهد داشت و حس افتادن در هنگام استفاده را کاهش می‌دهد. ریلمی C11 2021 به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD مجهز شده است. توانایی نمایش ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت (شمع در متر مربع)، نشان از آن دارد که به صفحه‌نمایش قابل قبولی مجهز شده است. در شرایط نوری متنوع وضوح تصویر خوبی را از این صفحه‌نمایش شاهد خواهید بود.

در قسمت پشتی گوشی ریلمی C11 تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل قرار گرفته است. این سنسور برای ثبت تصاویر در نور روز مناسب است اما برای ثبت تصاویر در نور شب، نویز‌های موجود در تصاویر خروجی ثبت شده کمی آزار‌دهنده است. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته شده که در تماس‌های تصویری توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را دارد.

 این گوشی به پردازنده میان‌رده Unisoc SC9863A مجهز شده است. پردازنده‌ای با معماری ۲۸ نانومتر که چهار هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می‌دهند که در استفاده‌های روزمره، توانایی ارائه عملکرد کاملا قابل قبولی را دارد. حضور باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت سبب شده تا این گوشی هوشمند میان‌رده توانایی ارائه طول عمر مفید بیشتر از یک روز و کمتر از دو روز را ارائه کند.

سامسونگ گلکسی A13

مشخصات فنیگلکسی A13
ابعاد و وزن۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی‌متر
۱۹۵ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۶ اینچی PLS TFT LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 850
پردازنده گرافیکی Mali G52
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۳ گیگابایت
۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۳۲ گیگابایت
۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتریباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۲۵ وات
سیستم عاملاندروید ۱۲ عرضه با رابط کاربری One UI 4.1

وزن مناسب ۱۹۵ گرمی سامسونگ Galaxy A13 نه آنقدر سبک است که در حین استفاده احساس افتادن را تشدید کند و نه آنقدر سنگین که در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست به‌همراه داشته باشد. سامسونگ گلکسی A13 به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ مجهز شده است. این نمایشگر توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد و در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر مناسبی را از این صفحه‌نمایش شاهد خواهید بود. همچنین Corning Gorilla Glass 5 نیز از نمایشگر این گوشی در برابر ضربات و افتادن‌های احتمالی محافظت می‌کند.

دوربین اصلی گلکسی A13 سامسونگ ۵۰ مگاپیکسل بوده و در نور روز تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. سنسور دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی نیز امکان ثبت تصاویر جذاب با زاویه دید گسترده را برای شما فراهم کرده است. سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور سنجش عمق برای ثبت تصاویر پرتره با رزولوشن ۲ مگاپیکسل در این گوشی استفاده شده است. در نهایت دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل این گوشی هم در نور روز عملکرد مناسبی دارد.

پردازنده میان‌رده اگزینوس ۸۵۰ اختصاصی سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. هشت هسته در نظر گرفته شده برای این پردازنده در بهترین حالت ممکن توانایی ارائه فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز را دارد. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید یک تا دو روز را خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A14

مشخصات فنیگلکسی A14
ابعاد و وزن۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر
۲۰۲ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
پردازندهSamsung Exynos 1330
MediaTek MT6833 Dimensity 700
پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 / Mali-G57 MC2
دوربین‌هادوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتریباتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۵ وات
سیستم عاملاندروید ۱۳ عرضه با رابط کاربری One UI 5

گلکسی A14 از جمله گوشی‌های میان رده‌ای است که هیچ راننده تاکسی اینترنتی را با مشکل هنگ و یا لگ گوشی مواجه نمی‌کند و در واقع یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای است که سامسونگ به تازگی معرفی کرده است. این گوشی با نمایشگر ۶.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ همراه بوده که توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. همچنین قادر است رنگ‌های دقیق و کیفیت مطلوبی را در نمایش تصاویر ارائه کند.

این گوشی بهخ یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض مجهز شده که علاوه‌بر ثبت تصاویر با کیفیت در نور روز، قادر است تصاویر مناسبی را نیز در نور شب ثبت کند. سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن نیز قادر است تصاویری با کیفیت قابل قبول ثبت کند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل نیز برای عکاسی در نور روز گزینه بسیار مناسبی است.

اما چیزی که برای هر راننده تاکسی اینترنتی پس از نمایشگر، اولویت دارد، قدرت پردازنده است تا بتواند اپلیکیشن‌های ناوبری و مسیریابی را به خوبی اجرا کند. بنابراین پردازنده هلیو G80 شرکت مدیاتک که این گوشی را همراهی می‌کند سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی مانند اپلیکیشن‌های مسیریابی، عملکرد خوبی داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت نیز به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه می‌کند. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان‌رده‌ای هستید که به صفحه‌نمایش مناسب، سنسور دوربین عریض قدرتمند، پردازنده خوب و باتری قابل قبولی بهره برده باشد، سامسونگ Galaxy A14 می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار خوب باشد.

شیائومی پوکو M3

مشخصات فنیپوکو M3 شیائومی
ابعاد و وزن۱۶۲.۳ در ۷۷.۳ در ۹.۶ میلی‌متر
۱۹۸ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۵۳ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل
پردازندهSnapdragon 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
دوربین‌هادوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتریباتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۸ وات
سیستم عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری MIUI 12

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی گوشی هوشمند شیائومی پوکو M3 دارای قابلیت Full HD و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بوده و ضریب منظری  (ASPECT RATIO) در این مدل گوشی ۱۹.۵:۹ است. کیفیت بالا و تمام صفحه بودن این گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا هرچه بیشتر و بهتر از اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده کنید. این نمایشگر با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

پوکو M3 به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که در نور روز قابلیت ثبت تصاویر با کیفیتی دارد. در نهایت دوربین ماکرو و دوربین تشخیص عمق گوشی پوکو M3‌ شیائومی ۲ مگاپیکسل است.

شیائومی در این گوشی خود از پردازنده ۱۱ نانومتری Snapdragon 662، ساخته شده توسط شرکت Qualcomm، استفاده کرده که دارای هشت هسته است. این نسخه با بهبود سرعت خواندن حافظه به طور موثر، باعث کاهش زمان انتظار برای اجرای برنامه‌ها می‌شود. باتری‌ای که در شیائومی پوکو M3 استفاده شده است بالغ بر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر حجم ذخیره برق دارد. این گوشی در حالت کلی ۵۸۳ ساعت می‌تواند روشن بماند و در صورتی که در حال مکالمه باشید می‌توانید ۴۰ ساعت بدون وقفه با این گوشی صحبت کنید.

شیائومی ردمی 9T

مشخصات فنیردمی 9T شیائومی
ابعاد و وزن۱۶۲.۳ در ۷۷.۳ در ۹.۶ میلی‌متر
۱۹۸ گرم
نمایشگرنمایشگر ۶.۵۳ اینچی PLS LCD
نرخ نوسازی ۶۰ هرتز
وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل
پردازندهSnapdragon 662
پردازنده گرافیکی Adreno 610
دوربین‌هادوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل
دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل
دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
حافظه رم۴ گیگابایت
۶ گیگابایت
فضای ذخیره سازی۶۴ گیگابایت
۱۲۸ گیگابایت
باتریباتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شارژ سریع ۱۸ وات
سیستم عاملاندروید ۱۰ عرضه با رابط کاربری MIUI 12

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 9T دارای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع IPS LCD است. این نمایشگر با تراکم پیکسل 395ppi در هر اینچ توانایی ارائه تصاویر با کیفیتی را دارد. این نمایشگر در حالت معمولی توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را دارد. این بدان معناست که نمایشگر ردمی 9T در شرایط نوری متنوع و حتی تابش مستقیم نور خورشید، توانایی ارائه وضوح تصویر بالا و با‌کیفیتی را دارد. محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 3 برای محافظت از نمایشگر این گوشی در مقابل افتادن و ضربات احتمالی محافظت می‌کند.

شیائومی ردمی 9T به چهار سنسور دوربین مجهز است که شامل  یک سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع سنجش عمق است. برای دوربین سلفی هم سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

ردمی 9T به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام مجهز شده که توانایی اجرای بازی‌های سبک و حتی سنگین را به‌خوبی دارد و قادر است پلیکیشن‌های مورد نیاز رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را به خوبی اجرا کند. ردمی 9T به باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است. حضور شارژر ۱۸ واتی مجهز به شارژ سریع نیز سبب شده تا زمان کمتری را برای شارژ شدن ۱۰۰ درصدی این گوشی از دست بدهید. این گوشی هوشمند میان‌رده توانایی ارائه طول عمر مفید ۱۵۰ ساعت برای حالت استند‌بای، ۴۹ ساعت و ۳ دقیقه برای مکالمه صوتی، ۱۸ ساعت و ۱۹ دقیقه برای تماشای ویدیو و ۱۹ ساعت و ۲۹ دقیقه برای وب‌گردی را دارد. 

سخن پایانی

برای شروع کار در تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ و تپسی علاوه‌بر خودرو، به یک گوشی هوشمند مناسب نیز نیاز است. در این مطلب سعی کردیم که علاوه‌بر معرفی ویژگی مورد نیاز برای کار در این حرفه، پنج گوشی با عملکرد و قیمت مناسب را نیز به شما معرفی کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما راننده محترم اسنپ و تپسی مفید واقع شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

سیامک سعدی گفت:

قیمت A13

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاض در فروشگاه اعتبارکالا موجود نبود اما با قیمتی حدود ۵ میلیون ۵۰۰ در بازار به فروش می‌رسد

باقر گفت:

گوشی که هنگ نکنددر استپ جواب بدهد

باقر گفت:

سلام خسته نباشید چه گوشی بخریم برای کار کردن در استپ که گوشی هنگ نکند

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی برای کار در اسنپ مناسب هستند

محمداحسانی گفت:

سلام در حال حاضرسامسنگ گلکسیs21sدارم وهمین مدلa23رامیخواهم سوال من ازشمااین است آیا میتوانم این گوشی رابه شما بفروشم والباقی مانده را نقدا برای خرید این گوشی بپردازم یادآوری کنم گوشی فوق العاده تمیز وبدون کوچکترین خط وخشی میباشد لطفا راهنماییم کنید سپاس

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر، از آنجایی که فروشگاه اعتبارکالا خرید و فروش گوشی دست دوم ندارد، این کار برای ما مقدور نیست

حسین کولیوند گفت:

گوشی مناسب اسنپ با چک صیادی.موجود است

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر امکان خرید اقساطی از فروشگاه اعتبارکالا را ندارید

حسین کولیوند گفت:

ایا گوشی اقساطی با چک صیادی دارید

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
خیر. اعتبارکالا در حال حاضر فروش اقساطی ندارد