etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین گجت های گیمینگ موبایل

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین گجت های گیمینگ موبایل

همه ما عاشق بازی هستیم. بازی‌های جذاب کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های بی‌شماری ما را به خود سرگرم می‌کنند. بنابراین، چرا یک تجربه بهتر و راحت‌تری را با کمک گجت‌های گیمینگ موبایل، برای خود رقم نزنیم؟ هرکسی که عاشق بازی باشد، طبیعتا به وسایل جانبی بازی نیز علاقه دارد. لوازم جانبی بازی مدرن بسیار فریبنده و جذاب هستند و می‌توانند پیامدهای مثبتی برای تجربه بازی شما داشته باشند.

در این مطلب از مجله اعتبارکالا، ما چند مورد از بهترین گجت‌های گیمینگ موبایل را گردآوری کرده‌ایم. این گجت‌ها بازی شما را بهبود بخشیده و از طرفی بر افزایش طول عمر گوشی هوشمند گیمینگ شما نیز موثر خواهد بود. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل

بیایید با یکی از ساده‌ترین اما کاربردی‌ترین لوازم جانبی گیمینگ موبایل شروع کنیم. اگر یک گوشی هوشمند گیمینگ دارید و با آن بازی‌های متعددی انجام می‌دهید، دو را پیش رو دارید، ۱) در هنگام بازی آن را در دست نگه دارید، ۲) از یک پایه نگهدارنده گوشی هوشمند استفاده کنید.

اینکه به مدت طولانی گوشی خود را در دست داشته باشید و بازی کنید، کمی سخت است. در عوض، استفاده از پایه نگهدارنده گوشی هوشمند کار را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را روی این پایه‌ها قرار داده و با دسته بازی/کنترلر، شروع به بازی کنید.

از آنجایی که به کمک پایه تلفن همراه، قادر هستید آن‌را ثابت و بدون حرکت نگه دارید، می‌توانید به راحتی سایر لوازم جانبی را نیز به آن متصل کنید که شامل پورت‌ها یا جک‌هایی است که اگر گوشی شما ثابت نباشد، استفاده از آن‌ها دشوار است.

گیره Gaming Clip گوشی موبایل

یکی از جایگزین‌های پایه تلفن همراه برای گیمرها، Gaming Clip است و برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می‌خواهند گوشی هوشمندشان به دسته بازی متصل و نزدیک باشد. گیره‌های بازی هم به دستگاه و هم به دسته متصل می‌شوند. این گیره‌های بازی به دسته‌های بازی متصل می‌شوند تا گوشی هوشمند شما ثابت و نزدیک شما قرار بگیرد. اگر به دنبال تطبیق پذیری بیشتری در محل بازی هستید، Gaming Clip یک گزینه ایده‌آل برای شما است.

اگر از کنترل‌کننده‌های شخص ثالث خاصی استفاده می‌کنید، پیدا کردن یک Gaming Clip با اندازه عالی ممکن است دشوار باشد. البته جای نگرانی نیست؛ چرا که بسیاری از کنترل کننده‌ها برای اندازه و مقیاس دسته‌های بازی، از تولید کنندگان فعلی کنسول الهام می‌گیرند.

صرف نظر از این، Gaming Clip گوشی هوشمند شما را در هنگام بازی ایمن کرده و از طرفی تمام لوازم جانبی را به یکدیگر متصل می‌کند و یک کل واحد را تشکیل می‌دهد.

کابل‌های آداپتور گوشی موبایل

از آنجایی که این کابل‌ها انواع مختلف زیادی دارند، ما در این مطلب، این کابل‌ها را در دو دسته قرار داده‌ایم. اگر تلویزیون یا مانیتور غیرهوشمندی دارید و می‌خواهید بازی‌های موبایلی را روی آن انجام دهید، به یک کابل HDMI نیاز دارید. یافتن این کابل آسان است و یک راه آسان برای بهبود پخش صدا و تصاویر بازی از طریق یک نمایشگر بزرگ‌تر است. با این حال کابل‌های آداپتور اترنت بسیار مهم‌تر از آداپتورهای HDMI هستند.

اگر در حال انجام بازی‌های موبایل تک نفره هستید، ممکن است کابل آداپتور اترنت برای شما اهمیتی نداشته باشد. در حالت تک نفره، کمی تاخیر باعث ایجاد مشکلات اساسی نمی‌شود، اما در بازی‌های چند نفره آنلاین، اتصال سریع‌تر می‌تواند تعیین کننده شکست یا پیروزی شما باشد.

در واقع شما با اتصال مستقیم به روتر، اتصالی ایجاد می‌کنید که می‌تواند سریع‌تر از گزینه‌های بی‌سیم باشد. مهمتر از آن، اتصالی ایجاد خواهید کرد که پایدارتر از راه اندازی بی‌سیم خواهد بود. یک اتصال پایدارتر، حتی با پینگ قابل توجه، راحت‌تر از اتصالی است که توسط لگ اسپایک قطع می شود.

پاور بانک گوشی موبایل

گوشی‌های هوشمند همیشه مشکل باتری داشته‌اند. بازی به انرژی زیادی از باتری گوشی هوشمند شما نیاز دارد و می‌تواند مقدار زیادی از باتری را مصرف کند. از سویی شما از گوشی هوشمند خود، تنها برای بازی استفاده نمی‌کنید و نیاز دارید تا همواره شارژ بوده تا بتوانید تماس گرفته و یا به تماس‌ها و پیام‌های خود پاسخ دهید.

پاور بانک‌ها مشکل مصرف باتری را در هنگام بازی حل می‌کنند و دیگر لازم نیست نگران اتمام شارژ باتری گوشی خود در حین بازی باشید. به کمک پاوربانک در هرجایی و حتی در حال حرکت نیز می‌توانید گوشی خود را همواره شارژ نگه دارید.

پاوربانک‌های با ظرفیت بالا می‌توانند به قدرت یک باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برسند و بسیاری از آن‌ها بیش از ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هستند. به بیان ساده‌تر، به کمک یک پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قادر خواهید بود تا گوشی هوشمند آیفون خود را ۵ مرتبه شارژ کنید.

پاوربانک یک ابزار ضروری برای همه کاربران گوشی هوشمند و به‌ویژه گیمرهای موبایل است و می‌تواند به شما کمک کند تا عمر باتری خود را در حین بازی بهبود بخشید.

کنترل کننده‌ ها و دسته های بازی موبایل

نگه داشتن گوشی در دست برای هر گیمری مناسب نیست. برای گیمرهایی که دست‌های بزرگ دارند، استفاده از یک گوشی هوشمند بزرگ می‌تواند سخت باشد و نمی‌تواند به‌عنوان یک کنترل‌کننده به درستی کار کند. همچنین اغلب گیرمرهای موبایل استفاده از یک دسته بازی را برای کنترل بازی خود، به سطح صاف گوشی هوشمند ترجیح می‌دهند.

یک دسته بازی  به‌ویژه برای بازی‌های مبارزه‌ای مفیدتر است، چرا که در این بازی‌ها به حرکات سریع و دقیقی نیاز است و این کار با سطح صاف گوشی هوشمند به دقت و سرعت دسته بازی صورت نمی‌گیرد. کنترل‌کننده‌ها و دسته‌های بازی برای رفع مشکلاتی که ممکن است گیمرها در استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان کنترل‌کننده داشته باشند، کمک می‌کند.

کارت MicroSD

برای بسیاری از گیمرها، فضای ذخیره سازی همیشه یک مشکل است. هرگز زمان کافی برای انجام همه بازی‌هایی که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشید وجود ندارد. به همین ترتیب، به نظر می‌رسد هرگز فضای کافی برای نگه داشتن همه بازی‌ها در یک مکان وجود ندارد. حداقل برای کاربران اندروید، کارت‌های microSD می‌توانند راه‌حل مناسبی باشد.

برخلاف بازی‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی، بازی‌های موبایل به ندرت از نظر گیگابایت از مرز دو رقمی فراتر می‌روند. این بدان معنی است که یک کارت حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی می‌تواند به راحتی همه بازی‌های شما را ذخیره کند.

خنک کننده گوشی موبایل

فرقی نمی‌کند که بخواهید با گوشی بازی سنگین را اجرا کنید یا با کامپیوتر، در هر صورت دستگاه مورد نظر شما بعد از مدتی داغ می‌شود و این گرما می‌تواند به بخش‌های مختلف آسیب برساند. اگر دمای گوشی خود هنگام بازی کردن را کنترل نکنید بخش‌هایی مثل باتری، تراشه و حتی نمایشگر ممکن است با خرابی مواجه شود.

پس اگر زیاد بازی می‌کنید، خرید یک خنک کننده گوشی هوشمند الزامی است. خنک کننده‌های گوشی ظاهر بزرگی ندارند و بر روی گوشی قرار می‌گیرند و معمولا با گوشی‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت نیز سازگار هستند. این خنک کننده از طریق گردش هوا و همچنین ایجاد باد خنک باعث پایین آمدن دمای گوشی شده و این موضوع باعث تجربه گیمینگ بهتر می‌شود.

سخن پایانی

نه همه لوازم جانبی موبایل را می‌توان به یکباره استفاده کرد و نه به صلاح است که از تمامی آن‌ها به یک باره استفاده کرد. هدف گجت‌های گیمینگ موبایل بالا بردن تجربه بازی شماست، نه اینکه باعث شوند بازی‌های موبایل را به چیزی تبدیل کنیم که دیگر قابل حمل نباشد. بسته به نیاز اساسی خود، می‌توانید از یک الی دو گجت گیمینگ برای بهبود بازی خود استفاده کنید.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

ابراهیم محمدی گفت:

از کجا باید این گجت ها رو بخرم

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
نام و مدل کجت مورد نظر خود را در فروشگاه‌های معتبر فروش لوازم جانبی و موبایل سرچ کنید