etebarkala snappay
etebarkala snappay

بهترین پاوربانک های لپ تاپ ۲۰۲۳

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
بهترین پاوربانک های لپ تاپ ۲۰۲۳

برای یک کاربر لپ‌تاپ، داشتن یک پاوربانک امری اجتناب ناپذیر است. مواقع زیادی پیش می‌آید که ناچار به استفاده از لپ‌تاپ در محیط‌هایی غیر از دفتر کار و یا منزل هستید و در چنین شرایطی تنها چاره کار، یک پاوربانک قدرتمند و مناسب است تا بدون استرس از اتمام شارژ باتری لپ‌تاپ، به کار خود ادامه دهید.

اما صرفا خرید یک پاوربانک کمک نمی‌کند و باید در هنگام خرید دقت داشته باشید چه پاوربانکی و با چه ظرفیتی خریداری می‌کنید. برای مثال، بهترین پاوربانک‌های آیفون که قادرند گوشی هوشمند و تبلت شما را پشتیبانی کنند، برای لپ‌تاپ یا مک بوک کاربردی ندارند چرا که لپ‌تاپ‌ها به پاوربانک قدرتمندتری نسبت به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیاز دارند. به طور کلی یک لپ‌تاپ به پاوربانکی با ظرفیت ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیاز دارد و چنانچه لپ‌تاپی با نمایشگر بزرگتری دارید، به پاوربانک قدرتمندتری نیز نیاز خواهید داشت. همچنین در هنگام خرید باید به پورت‌های اتصال دقت کنید که قابلیت اتصال به لپ‌تاپ شما را داشته باشد.

در این بلاگ سعی کرده‌ایم بهترین پاوربانک‌های روز بازار که از قدرت و کیفیت مناسبی برای شارژ باتری لپ‌تاپ برخوردارند را معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید یک پاوربانک مناسب برای لپ‌تاپ خود را دارید، تا انتهای این بلاگ با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپری Krisdonia، بهترین پاوربانک لپ‌تاپ

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Krisdonia۵۰۰۰۰۹۰ وات2x USB-A, 1x USB-C, خروجیDC۱.۲ کیلوگرم۱۹۵ در ۱۵۰ در ۲۸ میلی‌متر   

نکات مثبت پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپری Krisdonia :

  • ظرفیت بالا
  • شارژ همزمان ۴ دستگاه  
  • پشتیبانی از ۲۸ کانکتور لپ‌تاپ

نکات منفی پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپری Krisdonia :

  • وزن بالا
  • برای سفرهای هوایی مناسب نیست

پاوربانک ۵۰۰۰۰ میلی آمپری Krisdonia با توجه به قدرت بسیار بالای باتری، همه‌کاره بودن و قیمتی که دارد، مسلما بهترین انتخاب شما خواهد بود. این پاوربانک دارای یک باتری بزرگ و فوق قدرتمند ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری یک لپ‌تاپ ۶۵ واتی را برای دو بار و یک گوشی هوشمند را برای ۱۱ بار فراهم می‌کند. به عبارتی دیگر، لپ‌تاپ شما را برای یک روز کاری شارژ نگه می‌دارد.

از سویی دیگر، این پاوربانک قادر است هم‌زمان با چهار پورت، هم لپ‌تاپ و هم گوشی هوشمند و هم تبلت شما را شارژ کند. این پورت‌ها شامل خروجی DC برای لپ‌تاپ، دو درگاه USB-A برای گوشی‌های هوشمند و یک درگاه USB-C برای لپ‌تاپ‌هایی مانند مک‌بوک ۱۲ اینچی و یا Nintendo Switch است. البته توجه داشته باشید که پورت USB-C از ۲۰ ولت پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین اگر لپ‌تاپ ۲۰ ولتی دارید، باید یک مبدل نیز خریداری کنید.

پاوربانک Krisdonia را می‌توان درحالی که یک لپ‌تاپ را شارژ می‌کند، به برق متصل کرده و آن را شارژ کرد. همچنین دارای ۲۸ کانکتور مختلف لپ‌تاپ و آداپتور MagSafe 2 بوده که آن را با طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها از جمله مک‌بوک‌ها سازگار می‌سازد. تنها نکته منفی که این پاوربانک دارد، قدرت بسیار بالای آن است که به همین دلیل مورد تایید TSA نبوده و از سویی دیگر وزن ۱.۲ کیلوگرمی آن کمی زیاد است و حمل آن را دشوار می‌سازد.

پاور بانک ۵۰۰۰۰ میلی آمپری Maxoak، مناسب برای شارژ چند دستگاه

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Maxoak۵۰۰۰۰۱۳۰ وات4x USB-A ۲عدد خروجی/ DC۱.۲۶ کیلوگرم۲۰۶ در ۱۳۵ در ۳۳ میلی‌متر

نکات مثبت پاور بانک ۵۰۰۰۰ میلی آمپری Maxoak :

  • امکان شارژ همزمان شش دستگاه
  • باتری قدرتمند

نکات منفی پاور بانک ۵۰۰۰۰ میلی آمپری Maxoak :

  •  از لپ تاپ اپل پشتیبانی نمی‌کند
  • برای سفرهای هوایی مناسب نیست

اگر قصد شارژ هم‌زمان چند دستگاه را دارید و از سویی دیگر لپ‌تاپ شما از برند اپل نیست، پاوربانک Maxoak یک انتخاب بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

پاوربانک Maxoak دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده که تا ۱۳۰ وات انرژی ارائه می‌کند. همچنین دارای شش پورت اتصال که شامل یک اسلات 20V/5A برای لپ تاپ، یک اسلات 12V/2.5A برای دوربین های دیجیتال، دو پورت 5V/2.1A و دو پورت 5V/1A که اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را پوشش می‌دهد است. پاوربانک Maxoak دارای ۱۴ کانکتور برای پشتیبانی از لپ‌تاپ‌های مختلف بوده و از شارژر گذرا که امکان شارژ پاوربانک درحالی که یک لپ‌تاپ را شارژ می‌کند، برخوردار است.

اگر بخواهیم ویژگی‌های منفی این پاوربانک را ذکر کنیم باید به قیمت بالا و سنگین بودن آن اشاره کنیم. همچنین قدرت بالای این پاوربانک مانع حمل و نقل آن در سفرهای هوایی می‌شود.

پاور بانک لپ‌تاپ انکر ۷۳۷؛ با نمایشگری کاربردی

 ابعادوزنسوکت خروجیحداکثر واتظرفیت
Anker 737 Power Bank۴۹.۵ در ۵۴.۶ در ۱۵۵.۷ میلی‌متر۶۲۷ گرمیک درگاه USB Type-A
یک درگاه USB Type-C
یک درگاه USB Type-C (مشترک)
۱۴۰ وات۲۴۰۰۰ میلی‌آمپر

ویژگی‌های مثبت باوربانک لپ‌تاپ Anker 737

  • ظرفیت و سرعت فوق العاده
  • براق و قابل حمل
  • نمایشگر کاربردی

ویژگی‌های منفی باوربانک لپ‌تاپ Anker 737

  • بدون آداپتور دیواری

پاور بانک شیک Anker 737 به لطف یک جفت خروجی USB-C سریع، یک پورت USB-A سریع، ظرفیت باتری کافی و فناوری داخلی برای محافظت از آن در برابر گرمای بیش از حد، انتخاب برتر ماست. این گجت همچنین دارای یک نمایشگر رنگی است که قدرت خروجی هر کانکتوری که استفاده می‌کنید و ظرفیت باتری باقیمانده آن را نشان می‌دهد.

پاوربانک لپ‌تاپ Anker 737 شامل یک کابل USB-C با کیفیت بالا به همراه لوازم جانبی است، اما بدون آداپتور دیواری. پاوربانک ANKER 737 ساخته شده از متریال با کیفیت پلاستیک و فلز بوده و بیشینه توان خروجی آن ۱۴۰ وات است که اگر بخواهیم به صورت دقیق بررسی کنیم  پورت USB-C آن شامل : 5V=3A | 9V=3A | 15V=3A | 20V=5A | 28V=5A و پورت USB-A آن شامل : 5V=3A | 9V=2A | 12V=1.5A است.

پاوربانک Anker PowerCore III Elite، مناسب برای لپ‌تاپ

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Anker۲۵۶۰۰۶۰ وات2x USB-A, 1x USB-C۵۷۰ گرم۱۸۳ در ۸۲ در ۲۴ میلی‌متر

ویژگی‌های مثبت پاوربانک Anker PowerCore III Elite :

  • امکان اتصال ۳ دستگاه
  • حالت شارژ trickle charging
  •  قیمت مناسب

ویژگی‌های منفی پاوربانک Anker PowerCore III Elite:

  • باتری قدرت زیادی ندارد

وقتی صحبت از پاوربانک‌های لپ‌تاپ به میان می‌آید، همیشه باید بین مقداری که هزینه می‌کنید با قدرتی که دریافت می‌کنید، یکی را انتخاب کنید که البته پاوربانک Anker PowerCore III Elite از این نظر ارزش خرید بالایی دارد.

علیرغم قیمت نسبتاً پایین، این پاوربانک به باتری ۲۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که به شما امکان می‌دهد مک بوک ۱۳.۴  اینچی را به طور کامل و Dell XPS 13 را تا ۹۰ درصد شارژ کنید. همچنین قادر است یک آیفون ۱۱ را بیش از ۵ بار یا یک سامسونگ گلکسی اس ۲۰ را بیش از ۴ بار شارژ کند. پاوربانک Anker PowerCore III Elite قادر است با یک پورت USB-C و دو درگاه USB-A، حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

حالت شارژ trickle charging نیز وجود دارد که به طور خاص برای ارائه شارژ ایمن و پایدار برای دستگاه های کم مصرف مانند هدفون‌های بلوتوث طراحی شده است. هنگامی که دستگاه شما به طور کامل شارژ شده اما همچنان به برق متصل است، حالت trickle charging قدرت شارژ را کم کرده و به میزانی می‌رسد که دستگاه شما نیاز دارد تا همچنان ۱۰۰ درصد شارژ باقی بماند.

پاوربانک Dell Power Companion PW7015L، بهینه شده برای لپ‌تاپ‌های جدید دل

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Dell Power Companion PW7015L۱۸۰۰۰۶۵ وات2x USB-A, 2x Dell powerbrick sockets۵۹۰ گرم۱۶۲ در ۷۸ در ۲۱ میلی‌متر

ویژگی‌های مثبت پاوربانک Dell Power Companion PW7015L :

  • بهینه سازی شده
  • مناسب برای سفرهای هوایی

ویژگی‌های منفی پاوربانک Dell Power Companion PW7015L :

  • برای کاربران غیر دل، مناسب نیست

اگر یک نوت بوک یا اولترا بوک دل دارید، بهترین پاوربانکی که می‌توانید برای آن تهیه کنید، پاوربانک Dell Power Companion PW7015L بوده که برای دستگاه شما بهینه شده است. این پاوربانک جهت قرار گرفتن در کوله پشتی Dell Premier و کیف‌های Dell Premier طراحی شده است.

علاوه بر شارژ لپ‌تاپ، دارای دو درگاه USB-A برای شارژ همزمان سایر دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند نیز دارد. اگرچه باتری ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نسبت به سایر پاوربانک‌هایی که تا کنون بررسی کرده‌ایم، باتری قدرتمندی نیست اما درست به همین دلیل و نیز سبک بودن آن، اجازه استفاده در سفرهای هوایی را دارد. این پاوربانک ۵۹۰ گرمی بسیار جمع‌و‌جور بوده و دارای ابعاد ۱۶۲ در ۷۸ در ۲۱ میلی‌متر است.

پاوربانک لپ تاپ قابل حمل Voltaic Systems V88، پشتیبانی از شارژر خورشیدی

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Voltaic Systems V88۲۴۰۰۰۴۵ وات1x USB-A, 1x USB-C, 1x DC out۶۸۰ گرم۱۸۵ در ۱۲۵ در ۱۶ میلی‌متر

ویژگی‌های مثبت پاوربانک لپ تاپ قابل حمل Voltaic Systems V88 :

  • بهینه شده برای شارژر خورشیدی
  • دارای ۱۰ کانکتور لپ تاپ
  • مناسب برای پرواز

 ویژگی‌های منفی پاوربانک لپ تاپ قابل حمل Voltaic Systems V88 :

  •  برای لپ تاپ‌های قدرتمند مناسب نیست

دلایل زیادی برای استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ لپ تاپ وجود دارد. اثرات زیست محیطی، افزایش مداوم قیمت انرژی و از همه مهم‌تر، این امکان را فراهم می‌سازد تا در سفرهایی که نیاز به کمپ زدن دارید، توسط انرژی خورشیدی آن را شارژ کنید و از اتمام شارژ پاوربانک خود نگران نباشید. البته برای اتصال آن به منبع تامین انرژی خورشیدی باید به پنل‌های خورشیدی دسترسی داشته باشید.

به طور کلی، پاوربانک Voltaic Systems V88 از هر نظر مناسب است. این دستگاه دارای باتری ۲۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و دارای سه سوکت مختلف برای اتصال انواع دستگاه‌ها است. این درگاه‌ها شامل یک درگاه لپ تاپ، درگاه USB-A و پورت USB-C PD است. پاوربانک Voltaic Systems V88 دارای ۱۰ کانکتور مختلف برای پشتیبانی از تمامی برندهای لپ‌تاپ بوده و یک آدابتور برق متناوب و از یک سوکت شارژ ۱۲ ولتی خودرو نیز برخوردار است. به طور متوسط این پاوربانک می‌تواند لپ‌تاپ را برای یک بار، گوشی هوشمند را تا هفت بار و تبلت را تا سه بار شارژ کند. همچنین اجازه دارید آن را در سفرهای هوایی، با خود حمل کنید.

پاوربانک بیولیت PD 80، ارزان با رنگبندی جذاب

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
بیولیت PD 80۲۰۰۰۰۱۸ وات2x USB-A, 1x USB-C۴۶۵ گرم۱۷۰ در ۸۲ در ۲۵ میلی‌متر

ویژگی‌های مثبت پاوربانک بیولیت PD 80 :

  • قیمت پایین
  • مناسب برای پرواز
  • امکان اتصال ۳ دستگاه

ویژگی‌های منفی پاوربانک بیولیت PD 80 :

  •  قدرت باتری زیاد نیست
  • فقط برای لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی مناسب است

پاوربانک بیولیت PD 80 قیمت بسیار مناسبی داشته و از یک باتری ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سه خروجی، یک پورت USB-C PD و پورت شارژ USB-A برخوردار است. این پاوربانک ارزان قیمت می‌تواند برای یک بار لپ‌تاپ ۱۳ اینچی شما را به طور کامل و نیز به صورت هم‌زمان چندین دستگاه را شارژ کند.

این پاوربانک سبک، جمع‌وجور بوده و برای سفرهای هوایی کاملا ایمن است. لازم به ذکر است که این پاوربانک ضد آب نیست.

پاوربانک Belkin Boost Charge، بهترین پاور بانک برای لپ‌تاپ‌های ارزان

 ظرفیتحداکثر واتسوکت خروجیوزنابعاد
Belkin Boost Charge۲۰۱۰۰۳۰ وات1x USB-A, 1x USB-C۵۲۰ گرم۱۷۱ در ۱۰۲ در ۴۵ میلی‌متر

ویژگی‌های مثبت پاوربانک Belkin Boost Charge :

  • قیمت پایین
  • کوچک و سبک
  • چندین دستگاه را شارژ می‌کند

ویژگی‌های منفی پاوربانک Belkin Boost Charge :

  •  باتری چندان قدرتمند نیست

اگر به دنبال یک پاوربانک مقرون به صرفه هستید، پاوربانک Belkin Boost Charge را به شما پیشنهاد می‌کنیم که علیرغم قیمت پایینی که دارد، کارایی مناسبی نیز ارائه می‌دهد.

مسلما باتری ۲۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، یک باتری قدرتمند نخواهد بود اما با این حال می‌تواند برای ۹ ساعت شارژ باتری اضافی برای مک‌بوک، ۲۸ ساعت برای آیپد و ۷۷ ساعت برای تلفن همراه شما فراهم کند.

همچنین می‌توانید تلفن‌ هوشمند USB-C را با کابل ارائه‌شده تا ۵۰ درصد در ۳۶ دقیقه شارژ کنید یا اگر کابل USB-C به لایتنینگ دارید، آیفون ۸ و ۸ به بالا را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کنید. از آنجایی که این پاوربانک لپ‌تاپ دارای هر دو پورت USB-C و USB-A است، می‌توانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید.

سخن پایانی

اگر از لپ‌تاپ خود برای کارهای خارج از منزل یا دفتر کار استفاده می‌کنید، حتما برای خرید یک پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ اقدام کنید. این پاوربانک‌ها نسبت به پاوربانک‌های ویژه موبایل، بزرگتر و سنگین‌تر بوده چرا که از باتری‌ای به مراتب بزرگتر و قوی‌تر استفاده می‌کند. بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید هر یک از پاوربانک‌های ارائه شده در این بلاگ را تهیه کنید. علاوه بر بودجه، نیاز شما به میزان قدرت ارائه شده توسط این دستگاه‌ها نیز ملاک بوده که تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

Majid گفت:

قیمت پاور بانک Maxoak50000

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما در بازار می‌توانید با قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان خریداری نمایید

Majid گفت:

قیمت پاور بانک Maxoak

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
در حال حاضر در فروشگاه اعتبارکالا موجود نیست اما در بازار می‌توانید با قیمتی حدود ۹۰۰ هزار تومان خریداری نمایید

رضا نصر گفت:

قيمت اين پاوربانك رو ميفرماييد

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
قیمت‌ها و موجودی‌ها روی وبسایت ما بروز هست.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام روز شما بخیر.
قمت‌ها و موجودی‌ها روی وبسایت ما بروز هست.